Skuteczne Pozycjonowanie Stron Internetowych www:

Pozycjonowanie stron internetowych 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Pozycjonowanie stron internetowych

    Pozycjonowanie stron internetowych (ang. search engine optimization) – to szereg działań marketingowych mających na celu uzyskanie możliwie najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych (np. Google). Bardzo często pozycjonowanie nazywane jest również optymalizacją strony dla wyszukiwarek internetowych lub po prostu SEO.

    Pozycjonowanie to czynność, która pozwala na zwiększenie widoczności stron internetowych.

    Dzięki temu podstrony są możliwie wysoko w wynikach wyszukiwania, a to umożliwia dotarcie do ludzi, których może zainteresować zawartość stron www.

    W chwili obecnej, pozycjonowanie stron www jest niemal niezbędne, jeśli mają one być w sieci widoczne i możliwe do odnalezienia.Mówiąc prościej, pozycjonując strony www, podejmuje się takie działania, aby pokazywały się one jak najwyżej na liście wyników wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.

    Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

    Koszt pozycjonowania jest uzależniony od wielu czynników, dlatego usługi SEO wycenia się indywidualnie. Na cenę wpływa m.in. branża, w której działa przedsiębiorca, konkurencyjność fraz kluczowych (im mniej popularna fraza, tym tańsza usługa i szybsze wyniki), jakość serwisu (treść, struktura, CMS), wiek domeny, istniejący profil linków.

    Cena usługi pozycjonowania obejmuje:

    • Zwiększanie widoczności na sukcesywnie powiększaną liczbę słów kluczowych,
    • Przygotowanie pakietu treści zoptymalizowanych pod SEO,
    • Pozyskiwanie wartościowych linków zwrotnych,
    • Opiekę indywidualnego specjalisty SEO,
    • Materiały edukacyjne – poradniki, webinary, słowniczki.

    Pozycjonowanie stron www jako główny sposób reklamy w internecie

    Pozycjonowanie stron internetowych i pozyskiwanie klientów wyszukiwarki Google jest głównym sposobem promocji w internecie. Obecnie każdy biznes czy projekt powinien posiadać własną stronę internetową, gdyż świadczy to o jego wiarygodności, a pozycjonowanie tej strony jest niezwykle skutecznym oraz korzystnym sposobem na pozyskiwanie klientów. Bardzo często jednak wiele osób nie do końca wie, czym jest pozycjonowanie, na jakiej zasadzie działa i dlaczego warto pozycjonować witrynę jeśli już ją posiada. Wszystkie najważniejsze informacje o pozycjonowaniu stron www jako najpopularniejszym sposobie marketingu internetowego prezentujemy poniżej.

    Czym jest pozycjonowanie stron internetowych

    Pozycjonowanie stron internetowych to świadome działanie mające na celu dostosowanie witryny do wyszukiwarki Google i podniesienie jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Wykonuje się je ze względu na malejącą popularność kolejnych wyników wyszukiwań w wyszukiwarce i chęci znalezienia się jak najwyżej w rankingu wyników, a tym samym pozyskiwania jak największego ruchu organicznego i jak największej ilość klientów.

    Wysoką pozycję w rankingu wyników wyszukiwania Google możemy osiągnąć, optymalizując stronę internetową i wykonując działania pozycjonujące. Są one zalecane przez Google czy odkrywane przez specjalistów. Ogólnie istnieje bardzo duża liczba czynników rankingowych, które w mniejszym lub większym stopniu decydują o tym, jak oceniana jest nasza strona internetowa i na jakiej pozycji w wynikach wyszukiwania się znajduje. Do czynników rankingowych możemy zaliczyć np. historię i wiek domeny, poziom rozbudowania strony, ilość contentu na stronie, szybkość działania witryny czy dostosowanie pod kątem user experience. Pozycjonowanie stron internetowych jest zatem konfiguracją tych wszystkich elementów, które wpływają na pozycję witryny w wyszukiwarce. Ogólnie istnieje kilka typów pozycjonowania. Są to:

    • pozycjonowanie standardowe od kilka popularnych fraz
    • pozycjonowanie szerokie pod kilkaset lub nieskończoną ilość fraz
    • pozycjonowanie lokalne
    • pozycjonowanie pod urządzenia mobilne i wyszukiwanie głosowe

    Każdy rodzaj pozycjonowania strony internetowej przeznaczony jest do nieco innej sytuacji. Pozycjonowanie standardowe jest pozycjonowaniem globalnym, czyli ogólnym podnoszeniem pozycji naszej witryny w wynikach Google pod konkretnymi hasłami. Stosuje się je gdy chcemy promować markę ogólnopolsko lub globalnie. Pozycjonowanie lokalne z kolei jest podnoszeniem pozycji witryny pod konkretnymi hasłami, ale jedynie lokalnie gdy wyszukiwanie pochodzi z danego regionu lub miasta albo zawiera nazwę miejscowości. Pozycjonowanie szerokie, pod urządzenia mobilne czy wyszukiwanie głosowe to z kolei bardziej specjalistyczne typy pozycjonowania, które będą dawały ruch organiczny odpowiednio związany z osobami wyszukującymi bardziej szczegółowe hasła, korzystającymi z urządzeń mobilnych czy wyszukujących informacji głosowo. Wyraża się je alternatywnie lub uzupełniająco w sytuacji kiedy chcemy pozyskiwać właśnie taki ruch.

    Czas i koszty pozycjonowania strony internetowej są różne w zależności od wielu czynników. Wypozycjonowanie strony w popularnej kategorii tematycznej może zająć nawet do roku czasu, a w przypadku kategorii średnio popularnych jest to ok. pół roku lub mniej. Koszty pozycjonowania zależą od oferty agencji oraz intensywności pracy i mogą wynosić przeciętnie od ok. 1000 zł do kilku tysięcy złotych miesięcznie, co jest średnią sumą przeznaczaną na pozycjonowanie.

    Dlaczego warto pozycjonować strony www

    Pozycjonowanie stron internetowych warto wdrażać przede wszystkim ze względu na możliwość pozyskania dużej liczby nowych klientów. Wypozycjonowana strona internetowa w wyszukiwarce Google można zapewnić nam regularny napływ wielu potencjalnych klientów, którzy szukają stron internetowych firm czy usług związanych z daną tematyką. W długofalowym okresie koszt pozyskania klienta z pozycjonowania jest dużo niższy niż z innych metod promocji takich jak np. kampanie reklamowe. Pozycjonowanie jest również stabilnym sposobem promowania się w internecie, gdyż nawet nagłe wstrzymanie środków na te prace nie spowoduje nagłych spadków ruchu organicznego. Jako że jest to długofalowy sposób promowania się w internecie, możemy bezpieczniej wprowadzać zmiany i modyfikacje nie ryzykując utraty budżetu, a wszystkie przeznaczone środki na pozycjonowanie strony będą zwracały się w przyszłości, a więc będziemy z pewnej puli pieniędzy, którą przeznaczymy na pozycjonowanie uzyskiwać też profity związane z budowaniem silnej marki długofalowo.

    Wyszukiwarka Google jest najczęściej używanym miejscem do sprawdzania informacji przez użytkowników w sieci, a więc będąc w niej widocznymi, mamy szansę na pozyskanie wielu nowych klientów i szybszy rozwój marki. Pozycjonowanie jest również skuteczne i elastyczne zarówno pod względem budżetu, jak i intensywności prac, a przy jego pomocy możemy promować witryny o różnym profilu.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Pozycjonowanie stron internetowych 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie stron internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Pozycjonowanie od podstaw

    Internet otwiera przed biznesem ciekawe możliwości rozwoju. Jednak samo posiadanie strony internetowej może nie wystarczyć. Od czego zależy więc osiągnięcie sukcesu w internecie? Kluczem jest wysoka pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Jak się tam znaleźć? Pomóc może w tym pozycjonowanie strony internetowej. Czym ono jest? Czy można wykonać je samodzielnie? Od czego zacząć? Postaramy się udzielić odpowiedzi na te pytania w poniższym artykule.

    Pozycjonowanie krok po kroku

    Czym jest pozycjonowanie? Jest to proces, który ma na celu zwiększenie widoczności danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Wysoka pozycja uzyskana na popularne frazy przekłada się na zwiększone zainteresowanie daną stroną internetową. Dlatego pierwszym etapem w procesie pozycjonowania powinien być dobór odpowiednich słów kluczowych, czyli fraz, na których będzie nam szczególnie zależeć. Analiza słów kluczowych powinna uwzględniać konkurencyjność danej frazy oraz orientacyjną liczbę zapytań na daną frazę w miesiącu. Pozycjonowanie stron na bardzo konkurencyjne frazy może nie być najlepszym pomysłem. Pierwsze strony wyników wyszukiwania są w takim wypadku zdominowane przez duże i bogate korporacje. Ciekawym pomysłem może być pozycjonowanie na frazy z tak zwanego długiego ogona. Takim określeniem nazywa się dłuższe, znacznie bardziej szczegółowe i precyzyjne frazy kluczowe. Dobór skutecznych fraz kluczowych przekłada się na ostateczny sukces pozycjonowania. Nie warto w tej kwestii działać po omacku. W doborze słów kluczowych mogą pomóc takie narzędzia jak Senuto czy też Semstorm. Dzięki nim możemy dowiedzieć się również, na jakie słowa kluczowe widoczna jest nasza konkurencja.

    Na czym polega optymalizacja strony internetowej?

    Nieodłącznym elementem procesu zwiększania widoczności strony internetowej jest jej optymalizacja. Optymalizacja strony internetowej polega na dostosowaniu jej do wymogów stawianych przez wyszukiwarkę Google. Tutaj można zadać pytanie, w jaki sposób Google ustala kolejność wyników wyszukiwania na konkretną frazę kluczową? Odpowiedzialny za to algorytm Google jest pilnie strzeżoną tajemnicą giganta ze Stanów Zjednoczonych. Jednak wiarygodne źródła podają, że pod uwagę brane jest około dwustu czynników rankingowych. Bardzo duża uwaga przywiązywana jest do treści zamieszczanych na stronie internetowej. Treść strony powinna być unikalna, wartościowa i odpowiednio nasycona słowami kluczowymi. Ważna jest również długość tekstu oraz przejrzystość treści. Można taką przejrzystość osiągnąć dzięki stosowaniu nagłówków, list, wypunktowań oraz innych wyróżnień. Inne wymagane działania podczas optymalizacji strony to między innymi uzupełnienie meta tagów odpowiedzialnych za tytuły i opisy podstron, skuteczne linkowanie wewnętrzne czy też zamieszczenie mapy strony. Google promuje również strony responsywne, które dostosowane są do oglądania na urządzeniach mobilnych. Podczas ustalania rankingu stron brana jest również pod uwagę szybkość ich ładowania.

    Linkowanie zewnętrzne i jego zasady

    W procesie ustalania pozycji strony w wyszukiwarce brane jest również pod uwagę jej otoczenie zewnętrzne. Robot wyszukiwarki przemierza internet w poszukiwaniu linków prowadzących do danej strony. Duża liczba linków pochodzących z wartościowych źródeł przekłada się na wyższą pozycję strony, do której linki prowadzą. Gdzie można szukać miejsc do linkowania naszej strony internetowej? Jeszcze dekadę temu linkowanie opierało się prawie wyłącznie na dodawaniu wpisów do katalogów stron. Po dodaniu wizytówki strony z odnośnikiem do kilkuset katalogów można było osiągnąć korzystne pozycje nawet na bardzo wymagające słowa kluczowe. Obecnie wymogiem skutecznego link buildingu jest duże zróżnicowanie miejsc, w których będziemy zostawiać linki do naszej strony. Linkowanie zewnętrzne należy przeprowadzać z rozwagą w taki sposób, żeby nie narazić się na ewentualne kary. Konsekwencją nieodpowiednio przeprowadzonego linkowania zewnętrznego strony może być karne obniżenie jej pozycji przez Google lub też nawet wyrzucenie z wyszukiwarki. Na szczęście mamy duży wybór miejsc, w których można promować stronę poprzez zostawienie linku. Wpisy na forach internetowych, komentarze na blogach, serwisy ogłoszeniowe czy też profile w serwisach społecznościowych – to tylko niektóre przykłady.

    Darmowe narzędzia wspomagające pozycjonowanie

    Google udostępnia kilka ciekawych narzędzi, dzięki którym możemy uzyskać wiele ważnych informacji na temat widoczności naszej strony w wyszukiwarce. Podstawowym z nich jest Google Search Console. Jest to serwis, w którym można sprawdzić, na jakie frazy wyświetla się dana strona w wynikach wyszukiwania. W serwisie znajdziemy również informację o tym, które słowa kluczowe przekładają się na największą liczbę odwiedzin internautów. Innym ciekawym narzędziem jest Google Analytics. Jest to system, który śledzi aktywność internautów odwiedzających stronę. W systemie sprawdzimy, jakie podstrony są najpopularniejsze w serwisie. Znajdziemy również dane na temat źródeł odwiedzin strony internetowej. Google Page Speed to kolejne narzędzie, które umożliwia sprawdzenie szybkości ładowania witryny. Wśród ciekawych narzędzi wypada jeszcze wspomnieć o Google Trends. Jest to zestawienie tematów, które zyskują popularność wśród użytkowników Google. Takie zestawienie jest nieocenionym pomocnikiem podczas planowania marketingu treści.

    Podsumowując, pozycjonowanie strony internetowej jest złożonym procesem. Zasady rządzące ustalaniem pozycji w wyszukiwarce Google często się zmieniają. Warto więc rozwijać swoją wiedzę i być na bieżąco w tej dziedzinie. Może to bardzo pomóc w odniesieniu sukcesu w internecie.

    Pozycjonowanie stron internetowych 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie stron internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Jak działa pozycjonowanie?

    Wyszukiwarki, takie jak Google i Bing, używają botów do indeksowania stron w sieci, przechodzenia od witryny do witryny, zbierania informacji o tych stronach i umieszczania ich w indeksie. Pomyśl o indeksie jak o gigantycznej bibliotece, w której bibliotekarz może otworzyć książkę (lub stronę internetową), aby pomóc Ci znaleźć dokładnie to, czego w danym momencie szukasz.

    Następnie algorytmy analizują strony w indeksie, biorąc pod uwagę setki czynników lub sygnałów rankingowych, aby określić kolejność, w jakiej strony powinny pojawiać się w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. W naszej bibliotecznej analogii bibliotekarz przeczytał każdą książkę w bibliotece i może dokładnie powiedzieć, która z nich będzie zawierała odpowiedzi na twoje pytania.

    Nasze czynniki sukcesu SEO można uznać za zastępcze dla aspektów doświadczenia użytkownika. W ten sposób boty wyszukiwania dokładnie szacują, jak dobrze witryna lub strona internetowa może dać wyszukiwarce to, czego szuka.

    W przeciwieństwie do płatnych reklam w wyszukiwarce, nie możesz płacić wyszukiwarkom za uzyskanie wyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, co oznacza, że ​​eksperci SEO muszą włożyć w to pracę. Właśnie tam na tym polegają działania seo.

    Czynniki SEO dzielimy na sześć głównych kategorii i nadajemy im różne wagi, z których każda opiera się na ich ogólnym znaczeniu dla SEO. Na przykład jakość treści i badanie słów kluczowych są kluczowymi czynnikami optymalizacji treści, a indeksowanie i szybkość są ważnymi czynnikami architektury witryny.

    Dlaczego Black Hat SEO jest niebezpieczne?

    Niezbędne działania SEO zawierają również listę negatywów, czyli tzw blackhat seo. Są to skróty lub sztuczki, które mogły wystarczyć, aby zagwarantować wysoką pozycję w czasach, gdy metody robotów google były znacznie mniej wyrafinowane. I mogą nawet działać przez krótki czas — przynajmniej dopóki nie zostaniesz złapany.

    Mamy również sekcję Nisze, która szczegółowo omawia czynniki sukcesu SEO stojące za trzema kluczowymi niszami: SEO lokalne, wiadomości/publikacje i SEO e-commerce. Chociaż strategia pozycjonowania strony w google pomoże Ci w stosowaniu najlepszych praktyk, znajomość niuansów SEO dla każdej z tych nisz może pomóc Ci odnieść sukces w wynikach wyszukiwania dla Twojej firmy, bloga z przepisami i/lub sklepu internetowego ecommerce.

    Algorytmy wyszukiwania mają na celu wyświetlanie trafnych, wiarygodnych stron i zapewnienie użytkownikom wydajnego wyszukiwania. Optymalizacja witryny i treści z uwzględnieniem tych czynników może pomóc Twoim stronom uzyskać wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

    Dlaczego SEO jest ważne dla marketingu?

    SEO to podstawowa część marketingu cyfrowego, ponieważ ludzie przeprowadzają biliony wyszukiwań każdego roku, często w celach komercyjnych, aby znaleźć informacje o produktach i usługach. W połączeniu z google ads możesz zdominować swoją branżę. Wyszukiwarka jest często głównym źródłem ruchu cyfrowego dla marek i uzupełnia inne kanały marketingowe. Większa widoczność i wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania niż konkurencja może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe.

    Jednak wyniki wyszukiwania ewoluowały w ciągu ostatnich kilku lat, aby zapewnić użytkownikom bardziej bezpośrednie odpowiedzi i informacje, które z większym prawdopodobieństwem zatrzymają użytkowników na stronie wyników zamiast kierować ich do innych witryn.

    Pamiętaj też, że funkcje, takie jak wyniki rozszerzone (rich snippets) i panele wiedzy (faq) w wynikach wyszukiwania, mogą zwiększyć widoczność i dostarczyć użytkownikom więcej informacji o Twojej firmie bezpośrednio w wynikach.Podsumowując, SEO jest podstawą całościowego ekosystemu marketingowego. Gdy zrozumiesz, czego chcą użytkownicy Twojej witryny, możesz wdrożyć tę wiedzę w swoich kampaniach (płatnych i bezpłatnych), w witrynie, w usługach społecznościowych i nie tylko.

    Więc…Pozycjonowanie stron internetowych jak zrobić?

    Chcesz osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarce Google? Czytaj dalej.

    Co obejmuje optymalizacja witryny? Co obejmuje strategia SEO?

    Zrozumienie, jak działają wyszukiwarki, to tylko pierwszy krok procesu poprawiania rankingu wyszukiwania witryny. W rzeczywistości poprawa pozycji witryny polega na wykorzystaniu różnych technik SEO w celu optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwania:

       Badanie słów kluczowych — badanie słów kluczowych jest często punktem wyjścia dla SEO i obejmuje sprawdzenie, na jakie słowa kluczowe witryna jest już w rankingu, na jakie słowa kluczowe wyświetlają się konkurenci i jakich innych słów kluczowych wyszukują potencjalni klienci. Identyfikowanie terminów używanych przez wyszukiwarki w wyszukiwarce Google i innych wyszukiwarkach zapewnia wskazówki dotyczące tego, jakie istniejące treści można zoptymalizować i jakie nowe treści można utworzyć.

       Marketing treści – Po zidentyfikowaniu potencjalnych słów kluczowych w grę wchodzi marketing treści. Może to być aktualizacja istniejącej treści lub tworzenie zupełnie nowych treści. Ponieważ Google i inne wyszukiwarki kładą premię na wysokiej jakości treści, ważne jest, aby zbadać, jakie treści już tam są, i stworzyć atrakcyjną treść, która zapewnia pozytywne wrażenia użytkownika i ma szansę na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania . Dobra treść ma również większą szansę na udostępnienie w mediach społecznościowych i przyciągnięcie linków (link magnet).

       Budowanie linków – Ponieważ linki z zewnętrznych stron internetowych (zwane w żargonie SEO) są jednym z podstawowych czynników rankingowych w Google i innych głównych wyszukiwarkach, uzyskanie wysokiej jakości linków zwrotnych jest jedną z głównych dźwigni pozycjonowania. Może to obejmować promowanie dobrych treści, docieranie do innych witryn i budowanie relacji z webmasterami, przesyłanie witryn do odpowiednich katalogów internetowych oraz uzyskiwanie prasówki PR w celu przyciągnięcia linków z innych witryn.

       Optymalizacja na stronie – Oprócz czynników poza stroną, takich jak linki, poprawa rzeczywistej struktury strony może przynieść ogromne korzyści dla SEO i jest czynnikiem, który jest całkowicie pod kontrolą webmastera. Typowe techniki optymalizacji na stronie obejmują optymalizację adresu URL strony w celu uwzględnienia słów kluczowych, aktualizację tagu tytułu strony w celu użycia odpowiednich wyszukiwanych haseł oraz użycie atrybutu alt do opisywania obrazów. Aktualizacja metatagów strony (takich jak tag meta description) może być również korzystna – tagi te nie mają bezpośredniego wpływu na rankingi wyszukiwania, ale mogą zwiększyć współczynnik klikalności z SERP.

       Optymalizacja architektury strony – Linki zewnętrzne to nie jedyna rzecz, która ma znaczenie dla SEO, linki wewnętrzne (linki w obrębie własnej strony) również odgrywają dużą rolę w SEO. W ten sposób optymalizator wyszukiwarek może poprawić SEO witryny, upewniając się, że linki do kluczowych stron są powiązane, a odpowiedni tekst kotwicy (anchor text) jest używany w tych linkach, aby poprawić trafność strony dla określonych terminów. Utworzenie mapy witryny XML może być również dobrym sposobem na większe strony, aby pomóc wyszukiwarkom w wykrywaniu i indeksowaniu wszystkich stron witryny.

       Znaczniki semantyczne — kolejną strategią SEO, którą wykorzystują eksperci pozycjonowania witryn w google, jest optymalizacja znaczników semantycznych witryny. Znaczniki semantyczne (takie jak Schema.org) służą do opisywania znaczenia kryjącego się za treścią na stronie, na przykład pomagając zidentyfikować autora fragmentu treści lub tematu i rodzaju treści na stronie. Korzystanie ze znaczników semantycznych może pomóc w wyświetlaniu fragmentów rozszerzonych na stronie wyników wyszukiwania, takich jak dodatkowy tekst, gwiazdki recenzji, a nawet obrazy. Fragmenty rozszerzone w SERP nie mają wpływu na rankingi wyszukiwania, ale mogą poprawić CTR z wyszukiwania, co skutkuje wzrostem ruchu organicznego.

    Co to jest Google Analytics?

    Google Analytics to usługa analityki internetowej, która zapewnia statystyki i podstawowe narzędzia analityczne do optymalizacji wyszukiwarek (SEO) i celów marketingowych. Usługa jest częścią Google Marketing Platform i jest dostępna bezpłatnie dla każdego, kto ma konto Google. Jest to wspaniałe narzędzie google.

    Co to jest Google Search Console?

    Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które pomaga użytkownikom mierzyć ruch w witrynie, sprawdzać skuteczność słów kluczowych, rozwiązywać problemy i otrzymywać wiadomości od Google dotyczące ich witryny. Zapewnia wgląd w to, jak witryna radzi sobie w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, a także sposoby wprowadzania zmian w witrynie w indeksie Google.

    Co to jest SEO i co oznacza ten skrót?

    SEO to skrót od search engine optimization. Czyli skuteczne pozycjonowanie stron www, tak aby algorytm wyszukiwarki google pokazywał nas wyżej niż naszą konkurencję.

    Co to jest audyt SEO i jaki jest jego zakres?

    Audyt SEO analizuje infrastrukturę techniczną Twojej witryny, elementy on-page i elementy poza stronną, aby zoptymalizować widoczność, użyteczność i konwersję w wyszukiwarkach. Audyt SEO musi być wykonywany regularnie, aby zapewnić długoterminowy sukces działania Twojej witryny.

    Co to są algorytmy Google?

    Algorytm wyszukiwania Google to złożony system, który pozwala Google znajdować, oceniać i zwracać najbardziej odpowiednie strony dla określonego zapytania czy wyszukiwania. Mówiąc dokładniej, cały system rankingowy składa się z wielu algorytmów, które uwzględniają różne czynniki, takie jak jakość, trafność czy użyteczność strony.

    Co to są słowa kluczowe i jak je wybrać?

    Twoje słowa kluczowe SEO to słowa kluczowe i frazy w treści internetowej, które umożliwiają ludziom znalezienie Twojej witryny za pomocą wyszukiwarek. Witryna, która jest dobrze zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, „mówi tym samym językiem”, co potencjalna baza odwiedzających, ze słowami kluczowymi dla SEO, które pomagają połączyć wyszukiwarek z Twoją witryną.

    Co wybrać SEO czy Google Ads?

    Usługa pozycjonowania stron to coś zupełnie innego niż google ads (kiedyś adwords). Pozycjonowanie wymaga wielu narzędzi seo i jest procesem długotrwałym, natomiast reklamy płatne działają szybciej ale trzeba za nie cały czas płacić.

    Czy agencja pozycjonuje tak, aby wspierać sprzedaż?

    Oczywiście, my jako agencja SEO SEM zajmujemy się zwiększaniem nie tylko widoczności, ale przede wszystkim sprzedaży. Znasz nas już tyle czasu, że chyba nie musimy Ci tłumaczyć że dodanie do google moja firma i czekanie na wyniki to raczej nie nasza bajka.

    Czy agencja przeprowadziła analizę konkurencji?

    Robimy to zawsze zanim jeszcze rozpoczniemy właściwą wspłpracę. Audyt działań i audyt konkurencji to podstawa.

    Czy agencja realizuje optymalizację współczynnika konwersji?

    U nas w UniqueSEO starannie badamy konwersje.

    Określamy to jako ścieżkę, jako optymalizacja ruchu w sieci wyszukiwania: od kliknięć do konwersji.

    Właściwie przeprowadzona optymalizacja pod kątem wyszukiwarek może potencjalnie znacznie zwiększyć ruch, który otrzymuje witryna, ale cały ten ruch w wyszukiwarkach nie pomoże rozwinąć firmy, chyba że przekształci się w płacących klientów. Tutaj wkracza optymalizacja współczynnika konwersji (CRO).

    Optymalizacja współczynnika konwersji polega na stosowaniu metod, takich jak testy A/B, w celu wprowadzania zmian w witrynach i mierzenia ich wpływu na współczynnik konwersji witryny. Skuteczni marketerzy w wyszukiwarkach wiedzą, że samo przyciągnięcie ruchu do witryny nie wystarczy. Równie ważne jest to, co robi ruch po dotarciu do witryny.

    CRO było kiedyś trudnym i wysoce technicznym procesem, ale dzięki oprogramowaniu takiemu jak Optimizely przeprowadzanie testów w celu poprawy konwersji w Twojej witrynie jest tak proste, jak wstawienie pojedynczej linii kodu JavaScript. Co najlepsze, wizualny edytor umożliwia wprowadzanie zmian w witrynie bez konieczności pisania nawet jednej linii kodu.

    Czy gwarantujemy pozycję jako agencja SEO?

    Gwarantujemy że Twój serwis internetowy będzie miał topową obsługę. Pamiętaj jednak że algorytm Google to podmiot trzeci. Niezależny ode mnie ani od Ciebie. A nie można brać odpowiedzialności za coś “obcego”.

    Czy konieczne jest pozycjonowanie strony firmy, która po wpisaniu nazwy od razu wyświetla się na szczycie wyników wyszukiwania?

    Oczywiście, to że firma wyświetla się na swoja nazwę brandową to skromny ułamek ruchu który można pozyskać z innych haseł.

    Czy linki sponsorowane w Google Ads mają wpływ na pozycjonowanie?

    Pozycjonowanie działa, aby Twoja witryna była wyżej w rankingach organicznych, dzięki czemu możesz pozycjonować się pod kątem klientów wpisujących zapytania dotyczące Twojej treści. Reklamy umożliwiają kierowanie na określone frazy kluczowe.

    Jak Google ocenia strony? Jak Google ustala kolejność w wynikach wyszukiwania?

    Algorytm rankingowy Google analizuje setki, a czasem tysiące sygnałów, które wpływają na rankingi SERP. Algorytm dopasowuje intencje osoby wyszukującej do każdego z tych sygnałów, aby określić, czy witryna zasługuje na wyróżnienie na górze strony wyników.

    Jakie główne cele ma pozycjonowanie stron internetowych?

    Jakie korzyści możemy osiągnąć, jeżeli nasza strona znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?

    Oto korzyści z SEO.

    Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest kluczową częścią marketingu online, ponieważ wyszukiwanie jest jednym z głównych sposobów poruszania się użytkowników po sieci.

    Wyniki wyszukiwania są prezentowane na uporządkowanej liście, a im wyżej pozycję na tej liście może uzyskać witryna, tym większy ruch będzie ona otrzymywać. Na przykład w przypadku typowego zapytania wyszukiwania wynik numer jeden otrzyma 40-60% całkowitego ruchu dla tego zapytania, a wyniki numer dwa i trzy będą otrzymywać znacznie mniejszy ruch. Tylko 2-3% wyszukiwarek klika poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Tak więc nawet niewielka poprawa w rankingu wyszukiwarek może spowodować, że witryna otrzyma większy ruch i potencjalnie rozwinie biznes.

    Z tego powodu wiele firm i właścicieli witryn będzie próbowało manipulować wynikami wyszukiwania, aby ich witryna wyświetlała się wyżej na stronie wyników wyszukiwania (SERP) niż ich konkurenci. Tu właśnie wkracza SEO.

    User intent: zamiar użytkownika

    Algorytmy wyszukiwarek przeszły wiele zmian w ciągu ostatniej dekady, ale cel pozostał ten sam: zapewnić użytkownikom najlepsze możliwe odpowiedzi na ich zapytania.

    Z biegiem czasu wyszukiwarki dostosowywały się i ewoluowały do ​​tego, jak ludzie wyszukują. Wyszukiwarkom udało się to zrobić, ponieważ zrozumiały, że większość wyszukiwań może należeć do czterech kategorii:

       Informacyjne: Wyszukujący chce wiedzieć więcej na dany temat. Można je sformułować jako pytanie, na przykład „co to jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek” lub „najlepsze bezpłatne narzędzia SEO”.

       Nawigacja: osoba wyszukująca chce przejść do określonej witryny, takiej jak witryna The New York Times, Yelp itp.

       Transakcyjne: Wyszukujący jest zainteresowany transakcjami, zamawianiem, lub kupowaniem. Zapytania transakcyjne mogą być bezpośrednie/wyraźne, np. „kup damskie buty”, zawierać lokalne modyfikatory, takie jak „kwiaciarnia Wrocław”.

       Komercyjny: Wyszukujący chce coś kupić, ale po prostu robi zakupy. Są to rodzaje zapytań, które mają porównania – samsung czy apple, lub Tani międzynarodowi operatorzy telefoniczni itp.

    Znajomość czterech typów intencji wyszukiwania pomoże Ci zoptymalizować te wyszukiwania i dotrzeć do pożądanych klientów. Więc jeśli chcesz wiedzieć, jak tego typu zapytania i wyszukiwania można zastosować do badania słów kluczowych, to zamów u nas konsultację.

    Ludzie zawsze mówią „znaj intencje poszukiwacza”, ale zbyt często propozycja wartości tej praktyki jest niejasna. Powodem, dla którego chcesz poznać intencje użytkowników dla swoich zapytań, jest to, że zostaną one uwzględnione w całej ścieżce marketingowej. Wezwania do działania można dostosować, a wewnętrzną strukturę linków można zoptymalizować wraz z Page Rank,

    Jeśli znasz intencje osoby wyszukującej, możesz nie tylko uzyskać lepszą pozycję w rankingu, ale także dokonać lepszej konwersji i poprowadzić szukających właściwą ścieżką w swojej witrynie.

    Czynniki rankingowe Google i algorytm Google

    Aby naprawdę opanować SEO, musisz zrozumieć, czego szukają wyszukiwarki, dlaczego i jak możesz wykorzystać tę wiedzę do czegoś korzystnego dla Twojej firmy. Gdy dowiesz się, jak działa system i jakie są jego zasady, nie tylko będziesz mógł grać w tę grę… ale także wygrać.

    Moja osobista filozofia dotycząca SEO polega na tym, że powinienem nauczyć się praktycznego maksimum sygnałów, aby wysyłać najsilniejsze sygnały do google bez posuwania się za daleko i bez kary. To jest prawdziwa walka SEO. Po zidentyfikowaniu czynnika rankingowego musisz określić, jak daleko możesz go dostosować, zanim zrujnuje on wrażenia użytkownika lub zanim Google zacznie cię karać.

    Inni SEOwcy mogą ostrzegać przed tą metodologią, ale ostatecznie w SEO płaci się za optymalizację pod kątem algorytmu i to wszystko, co sugeruję.

    Znam jedną osobę, która wyróżnia się spośród wszystkich w branży SEO jako ekspert w analizie algorytmu Google. Jestem pewien, że wielu z was już zna jego nazwisko, albo śledzicie jego blog. To Bill Slawski, jeśli szukacie kogoś, kto przeszuka setki tysięcy stron, aby wydobyć istotne informacje patentowe Google na temat metodologii rankingu wyszukiwarek.

    Ogólnie rzecz biorąc, SEO na poziomie początkującym można się nauczyć z różnych źródeł, ponieważ nie jest trudno przyswoić podstawy.

    Proponuję również identyfikować ekspertów za pośrednictwem mediów społecznościowych i śledzić ich na IG oraz śledzić ich blog (jeśli taki mają).

    Możesz też zacząć od mojej malutkiej listy. Możesz również znaleźć agencje SEO, takie jak moja, i przeprowadzić inżynierię wsteczną, co robią dobrze.

    RankBrain

    RankBrain to stosunkowo nowy dodatek do algorytmu Google, ale jest już uważany za trzeci najważniejszy czynnik rankingowy.

    RankBrain to zaawansowany algorytm uczenia maszynowego, który uczy się na podstawie PRAWDZIWYCH wyszukiwań i zachowań użytkowników. Wpływa na rankingi na podstawie tego, jak użytkownik wchodzi w interakcję z Twoją witryną. Zilustrujmy przykładem.

    Powiedz, że szukasz wskazówek dotyczących pielęgnacji psów. Zauważasz, że piąty wynik wygląda interesująco, więc klikasz go i poświęcasz kilka minut na przeczytanie artykułu. Google zwróci uwagę na fakt, że wynik nr 5 jest wartościowy i potencjalnie poprawi jego pozycję w rankingu.

    To bardzo uproszczony schemat.

    Prawdą jest również coś przeciwnego. Jeśli wiele osób zignoruje pierwszy wynik — lub nawet go kliknie, ale natychmiast wyjdzie z karty (pogosticking), ponieważ informacje nie są istotne lub interesujące — Google najprawdopodobniej zdegraduje ten wynik do niższej pozycji w rankingu. Jest to znane jako „współczynnik odrzuceń” i jest powszechnie dyskutowanym czynnikiem rankingowym SEO.

    Jak zaindeksować adresy URL

    Jak już wspomnieliśmy, boty wyszukiwarek przemierzają i indeksują Twoje treści. Jednak w przypadku niektórych treści może to chwilę potrwać, zwłaszcza w witrynach o małym natężeniu ruchu. Możesz przyspieszyć ten proces, przesyłając mapę witryny do wyszukiwarki w celu zindeksowania.

    Mapa witryny to dokument, który przedstawia lub wyjaśnia strukturę witryny zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarce, aby ułatwić nawigację po niej. Dodanie mapy witryny do Google, największej wyszukiwarki na świecie, jest dość łatwe.

        Prześlij mapę witryny do lokalizacji w swojej witrynie.

        Przejdź do panelu Google Search Console.

        Na lewym pasku bocznym kliknij Mapy witryn.

        W sekcji „Dodaj nową mapę witryny” wprowadź adres/URL swojej mapy witryny.

    Szyfrowanie SSL htttps

    Szyfrowanie Secure Sockets Layer (SSL) zapewnia użytkownikom wyższy poziom bezpieczeństwa. Gdy witryna ma szyfrowanie SSL, dane, które przez nią przechodzą, nie mogą być śledzone ani skradzione przez złośliwe strony trzecie. Chroni również informacje przed uszkodzeniem podczas przesyłania.

    Możesz wykryć witrynę zaszyfrowaną SSL, patrząc na pasek adresu URL. Jeśli obok adresu URL znajduje się kłódka, a adres URL zaczyna się od HTTPS zamiast HTTP, oznacza to, że ma szyfrowanie SSL.

    Chociaż nie możemy powiedzieć, że szyfrowanie SSL jest głównym czynnikiem rankingowym, wiemy na pewno, że SSL jest czynnikiem rankingowym. Od października 2017 r. połowa sieci jest zabezpieczona. Nie znalazłem solidnych statystyk dotyczących aktualizacji tego faktu, ale można śmiało powiedzieć, że dzięki silnej polityce Google wszyscy przejdą na SSL, jeśli zależy im na ruchu internetowym.

    Uzyskanie certyfikatu SSL jest dość łatwe. Wystarczy uzyskać certyfikat SSL z urzędu certyfikacji (istnieją zarówno płatne, jak i bezpłatne certyfikaty). Po zweryfikowaniu witryny możesz zainstalować certyfikat SSL.

    Optymalizacja wyszukiwania głosowego- voice search

    Alexa. Cortana. Siri. Co one mają ze sobą wspólnego?

    Więcej możliwości aby zwiększyć ruch na stronie.

       Ta sekcja to esencja seo strony pod kątem wyszukiwania głosowego, więc jeśli chcesz uzyskać więcej szczegółów, sugeruję, abyś to sprawdził, gdy skończysz tutaj.

    Technologia poleceń głosowych poczyniła ogromne postępy w ostatnich latach, w wyniku czego wielu ludzi posiada jakiś rodzaj inteligentnego głośnika/urządzenia w swoich domach.

    Dzięki tym urządzeniom mogą zautomatyzować część swojej codziennej rutyny, robić zakupy online „bez ekranu” i wyszukiwać informacje bez konieczności patrzenia na telefony lub komputery.

    Obecnie wyszukiwania głosowe stanowią 20% wszystkich wyszukiwań Google na Androida. Ta liczba będzie rosła, więc nie ma lepszego czasu niż teraz na optymalizację treści pod kątem wyszukiwania głosowego. Oczywiście seo i pozycjonowanie są tutaj mocno skorelowane.

    Aby napisać treść zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwania głosowego, umieść właściwe pytanie gdzieś na stronie, a następnie krótką odpowiedź. Sekcja FAQ do Twoich postów ułatwi to Tobie, czytelnikowi i inteligentnemu oprogramowaniu.

    Black Hat SEO vs. wpływ na pozycjonowanie strony whitehat

    Zanim zajdziemy zbyt daleko w przeszłość do linków zwrotnych i treści, musimy porozmawiać o etycznych i nieetycznych praktykach SEO.

    W świecie zaawansowanej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek tak naprawdę nie jest to kwestia „legalności”; chodzi o to, co jest skuteczne.

    Mając to na uwadze, większość praktyk można podzielić na jedną z trzech grup.

    Po pierwsze, biały kapelusz SEO. White hat SEO odnosi się do wszystkich taktyk i technik zatwierdzonych przez wyszukiwarki. Strategie opisane w tym przewodniku są strategiami białego kapelusza SEO; postępuj zgodnie z wytycznymi wyszukiwarek, aby chronić swoich użytkowników i dostarczać im wysokiej jakości treści.

    White hat SEO to pozycjonowanie stron internetowych w google, które organicznie podnosi Twój profil. Musisz zdobyć pozycję w rankingu, budując lepsze treści, dostarczając wartość odwiedzającym witrynę i stawiając użytkowników na pierwszym miejscu.

    Z drugiej strony istnieją praktyki black hat SEO. Są to bardziej podejrzane metody, na które krzywo patrzą wyszukiwarki. Techniki czarnego kapelusza próbują oszukać lub manipulować systemem bez dostarczania wartości.

    Poniżej omówimy szczegółowo różne praktyki dotyczące czarnych kapeluszy, których należy unikać.

    Kupowanie linków

    Kupowanie linków zwrotnych polega na płaceniu komuś lub oferowaniu towarów/usług w zamian za link zwrotny.

    Link farming

    PBN i link farming stosują tę samą taktykę, z wyjątkiem tego, że farmy linków niekoniecznie obejmują witryny o wysokim autorytecie lub wygasłe domeny. Farmerzy linków tworzą mnóstwo spamerskich, niskiej jakości stron internetowych, aby budować potężne linki zwrotne poziomu 3, 2 i ostatecznie poziomu 1.

    Maskowanie/przekierowywanie cloaking

    Maskowanie polega na tym, że strona wygląda tak, jakby zawierała jedną rzecz, podczas gdy w rzeczywistości zawiera inną. Witryny okłamują wyszukiwarki dotyczące zawartości strony, aby mogły pozycjonować się pod kątem niepowiązanych terminów.

    Przekierowanie 301 to kolejna technika black hat podobna do maskowania. Tytuł i opis na stronie wyników wyszukiwania pokaże, że dotyczy jednego tematu, ale gdy użytkownik kliknie w link, zostanie przekierowany na zupełnie inną – i niepowiązaną – stronę.

    Spamowanie słów kluczowych

    Wypełnianie treści słowami kluczowymi nie jest świetnym sposobem na zwiększenie rankingu SERP. Po pierwsze, spamowane słowa kluczowe wydają się brzmieć nienaturalnie lub na siłę, co zwiększa współczynnik odrzuceń Twojej strony. Po drugie, Google jest całkiem dobre w łapaniu (i karaniu) witryn spamerskich. Przykładem może być dla mnie powtarzanie w kółko słów „Zaawansowane techniki SEO”.

    Widzisz co zrobiłem? Właśnie dodałem kolejne słowo kluczowe, aby upchnąć tu w artykuł, mówiąc o upychaniu słów kluczowych.

    Kolejną nieskuteczną taktyką czarnych kapeluszy jest używanie niewidzialnych słów kluczowych. Słowa kluczowe są dodawane do tekstu, aby był on odczytywany przez wyszukiwarkę, ale w inny sposób są ukrywane przed użytkownikiem poprzez manipulowanie kolorem, rozmiarem lub rozmieszczeniem tekstu.

    Kopiowanie treści

    Krótko mówiąc, zabieranie treści to plagiat. Jest to bezpośrednie pobieranie części lub całości tekstu z innej witryny. Jest jednym z powodów, dla których Google rozprawia się z duplikatami treści.

    W przeciwieństwie do niektórych innych zaawansowanych technik (które są po prostu nieetyczne), kopiowanie treści jest w rzeczywistości nielegalne, ponieważ używasz cudzej własności intelektualnej jako własnej.

    Wreszcie jest trzecia kategoria: szare SEO, grey hat. Ta kategoria, jak sama nazwa wskazuje, plasuje się gdzieś pomiędzy SEO dla białych i czarnych kapeluszy. Są to praktyki, które nie są ściśle odradzane ani karane przez wyszukiwarki, ale również nie są wyraźnie zachęcane.

    Problem z szarym kapeluszem polega na tym, że podąża on za linią nieetycznych praktyk SEO. Może nie być karane dzisiaj, ale równie dobrze może być karane w przyszłych aktualizacjach algorytmu.

    Zarówno czarne, jak i szare techniki SEO są ryzykowne, a konsekwencje znacznie przewyższają korzyści. Praktyki White Hat SEO są trwałe, bezpieczne i chronią Cię na dłuższą metę.

    Więc chcesz poznać swoje przyszłe efekty pozycjonowania stron? A może interesuje Ciebie kampania w Google.

    Pozycjonowanie swojej strony to trudne zadanie i lepiej zostawić to profesjonalnej agencji takiej jak my. Ruch witryn internetowych, czy nawet mapy google musi być odpowiednio skonwertowany. Dodatkowo Google bierze pod uwagę skuteczne seo które wpływa na wyniki wyszukiwania w google, stan stron konkurencji i pozycjonowanie fraz.

    Pamiętaj pozycjonowanie to proces. Tak samo jak kampanie google.

    Jest jeszcze masa pytań jakie użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę:

    • Co powinienem wybrać – płatne reklamy AdWords czy pozycjonowanie stron www?
    • Co się stanie ze stroną www po przerwaniu pozycjonowania?
    • Co składa się na proces pozycjonowania stron www?
    • Pozycjonowanie lokalne – na czym się skupić?
    • Pozycjonowanie sklepów internetowych – dlaczego warto?
    • Pozycjonowanie stron internetowych a UX, czyli gdzie umieszczać treści?
    • Co więc zrobić żeby znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi?
    • Co wpływa na kolejność wyników wyszukiwania?
    • Czy pozycjonowanie i seo to to samo?
    • Co wpływa na pozycjonowanie stron?
    • Dlaczego pozycjonowanie jest procesem?
    • Co wpływa na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania?
    • Strategia optymalizacji SEO – co wziąć pod uwagę?
    • Subdomena czy podkatalog – co lepsze dla optymalizacji i pozycjonowania?

    Na część z nich udało nam się odpowiedzieć w tym długim tekście.

    Interesuje Ciebie pozycjonowanie w google?

    Zamów już teraz!

    Pozycjonowanie stron internetowych 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie strony w wyszukiwarce i zwiększanie widoczności w google to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    UniqueSEO- Twoje pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)