Marketing e-commerce (kampania i skuteczne działania)

Marketing e-commerce (kampania i skuteczne działania) 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Marketing e-commerce

    Ogromnie zachęcony niezwykle niską barierą wejścia i olbrzymim potencjałem sektora e-commerce, zakładasz swój sklep internetowy. Masz także wdrożoną integrację z dostawcą i również wynegocjowane bardzo interesujące warunki. Tylko zasadnicze pytanie brzmi…Co masz zrobić, żeby zacząć zarabiać?

    Śmiało możemy powiedzieć, że cała branża e-commerce jest bardzo, ale to bardzo konkurencyjna. Każdy praktycznie produkt możemy z powodzeniem znaleźć w minimum kilku różnych sklepach internetowych i platformach online. Produkty bardziej popularne natomiast nawet w kilkudziesięciu, bądź setkach kont np na allegro.

    W związku z tym sklepy nie mają lekko, aby przekonać do siebie klientów i – co ważniejsze – dotrzeć do nich.

    Z ego powodu bardzo ważne jest staranne opracowanie strategii (e-commerce marketing) dla Twojego sklepu, żebyś mogł przede wszystkim dotrzeć do szerokiej i chętnej do zakupu grupy internautów. W zależności od środków jakie posiadasz a także możliwości masz kilka ogólnych dróg, którymi możesz podążać.

    Na początku musisz zdać sobie sprawę z tego, że ze względu na wymienioną już wcześniej wysoką atrakcyjność sektora jakim jest właśnie e-commerce, powoduje to że konkurencja jest ogromna.

    Sprzedawcy internetowi często walczą ze sobą o niskie ceny. W tej walce sklepy o ugruntowanym statusie mają większe możliwości negocjowania atrakcyjnych rabatów z dostawcami, dzięki dużej wyprzedaży i dużemu wolumenowi zakupów. Często mogą nawet kupować bezpośrednio od producenta, z pominięciem pośrednika. Dla nowej firmy konkurowanie ceną z większymi sklepami może po prostu nie być opłacalne.

    Co ważniejsze, znane sklepy mają również dojrzałą markę. Jest to szczególnie ważne, ponieważ zakupy przez internet wiążą się z pewnym stopniem niepewności. Dlatego klienci chętniej wybierają miejsca, które sprawdzili i którym zaufali. rozwiązanie. Marketing jest sposobem na pokonanie tej przeszkody.

    Zwykle mogą nawet ominąć pośredników i kupować produkty bezpośrednio od producenta. Dla nowej firmy konkurowanie ceną z większymi sklepami może nie być opłacalne.

    Jest to szczególnie istotne, ponieważ zakupy w internecie wiążą się z pewną dozą niepewności. Dlatego Klienci chętniej wybierają te miejsca, które zdążyli już sprawdzić i obdarzyć zaufaniem.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Marketing e-commerce (kampania i skuteczne działania) 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że marketing e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Czy chcesz być częścią szybko rozwijającej się branży, której udowodniono, że jest w stanie wytrzymać burze gospodarcze i geopolityczne, w tym globalne pandemie?

    Dlaczego warto wziąć udział w kursie e-commerce?

    Kursy e-commerce mogą dostarczyć informacji o podstawach jak content marketing, social media, czy marketing intrnetowy, a także o nowych postępach, prosto od ludzi, którzy nauczyli się zasad, popełnili błędy i weszli na szczyt po wielu próbach i błędach. Bo świat marketingowy nie jest prosty. Same pojęcia: fraza, konwersja, e-sklep i setki których nie będę tu wymieniać.

    Niezależnie od tego, czy dopiero otwierasz sklep internetowy, czy jesteś gotowy, aby zrobić kolejny krok w korzystaniu z platformy e-commerce w celu nawiązania kontaktu z większą liczbą klientów, szkolenie z zakresu e-marketing może być idealnym sposobem na dalszy rozwój.

    Tu chodzi o to żeby konsument robił u Ciebie zakupy z radością i żeby wracał samoistnie bez konieczności wyświetlania jemu kolejnych reklam. Mały tip: w tym celu trzeba prowadzić marketing automation i newsletter sprzedażowy, czyli e-mail marketing.

    Działania które poznasz na e-commerce i marketing:

    1. Naucz się nowych umiejętności i rozwijaj stare.

    Wspaniałą rzeczą w kursach online w tej dziedzinie jest to, że zaspokajają tak wiele potrzeb. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz szybkiego kursu eCommerce, który pomoże Ci zrozumieć podstawy, czy jesteś gotowy na postęp w jakiejś dziedzinie strategii biznesowej, takiej jak SEO lub marketing treści, znajdziesz kurs odpowiedni dla siebie.

    Kursy te obejmują zarówno kursy bezpłatne, jak i płatne warsztaty, które mogą pomóc w nauce nowych umiejętności, takich jak korzystanie z narzędzi takich jak Magento i WordPress. Mogą również pomóc średnim i zaawansowanym właścicielom firm internetowych w rozwijaniu umiejętności, które już posiadają, takich jak rozwijanie marketingu w mediach społecznościowych i sprawności reklamowej na Facebooku.

    Wspaniałą rzeczą w kursach online w tej przestrzeni jest to, że spełniają tak wiele potrzeb. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz szybkiego kursu ecommerce od podstaw, który pomoże Ci zrozumieć fundamenty, czy jesteś gotowy, aby przejść dalej w niektórych obszarach strategii biznesowej, takich jak SEO (nauka pozycjonowania, słowa kluczowe), reklama google ads (dawniej google adwords) lub marketing treści, możesz znaleźć kurs odpowiedni dla siebie.

    Nasze zajęcia, które obejmują szeroką gamę, mogą pomóc w nauce nowych umiejętności, takich jak korzystanie z narzędzi takich jak Magento i WordPress. Mogą również pomóc średnio zaawansowanym lub zaawansowanym właścicielom firm internetowych w budowaniu umiejętności, które już posiadają, takich jak rozwijanie marketingu w mediach społecznościowych i sprawności reklam na Facebooku i instagram. Bo działania marketingowe bezpośrednio wpływają na cykl zakupowy klienta, a to szeroka dziedzina jaką właśnie jest marketing internetowy.

    Prawda jest taka, że ​​właściciel małej i średniej firmy, który otwiera witrynę lub zarządza nią w świecie e-commerce, potrzebuje wielu umiejętności — podobnie jak jego pracownicy. Kursy e-commerce pomagają rozwinąć niezbędne umiejętności, niezależnie od tego, czy chodzi o reklamę i marketing online, podstawy niezależnego projektowania, zarządzanie produktami czy cyfrową obsługę klienta. Ważne tu jest praktycznie wszystko. Od strategii content marketing dla e-commerce, po tradycyjny marketing, czy określanie grupy docelowej.

    2. Nawiąż potencjalne kontakty biznesowe.

    Kursy e-commerce mogą być również świetnym sposobem na nawiązywanie kontaktów. Zarówno instruktorzy, jak i uczestnicy mogą mieć coś do zaoferowania, niezależnie od tego, czy jest to mentoring, przyszłe partnerstwa biznesowe lub po prostu przyjaciele, z którymi możesz omówić pomysły.

    Dlatego dla wszystkich uczestników naszych szkoleń stworzyliśmy zamkniętą grupę na facebooku!

    Rozpoczęcie cyfrowego biznesu może być izolujące, zwłaszcza gdy uruchamiasz i rozwijasz swój sklep internetowy. Możesz założyć firmę z domu, a to może oznaczać ograniczenie interakcji międzyludzkich, co naraża Cię na stagnację twórczą i społeczną.

    Kurs e-commerce otwiera drzwi do większej interakcji międzyludzkiej — nawet jeśli nadal pracujesz w domu lub małym biurze z ograniczoną liczbą pracowników.

    Jak maksymalnie wykorzystać kurs e-commerce w Twojej firmie

    Właśnie znalazłeś idealny kurs marketingu e-commerce, który nauczy Ciebie potrzebnych umiejętności. Al eto co zalecamy żeby jak najlepiej wykorzystać swój czas, to musisz być gotowy włożyć dodatkowy wysiłek przed i po jego rozpoczęciu.

    1. Ustal cele, które chcesz osiągnąć.

    Najpierw poświęć trochę czasu, aby dowiedzieć się, dlaczego wziąłeś udział w kursie i co chcesz z niego zyskać. Jeśli chcesz tylko nadążyć za tematem, aby zobaczyć, czy warto poświęcić więcej czasu, zastosujesz inne podejście do nauki, niż myślisz, niż takie kiedy potrzebujesz nadążyć w temacie, aby wspierać dalsze sukcesy. Szukając kursów online, warto zacząć wyznaczać sobie cele.Chcesz mieć pewność, że wybrane przez Ciebie możliwości nauki eCommerce są zgodne z Twoimi osobistymi i biznesowymi celami. Wybierając nasz kurs, zaplanuj z wyprzedzeniem, aby zapewnić osiągnięcie swoich celów. Może to obejmować opóźnienie czasu na zwrócenie uwagi w cichym miejscu lub zaoferowanie komuś dyskusji na temat materiału podczas nauki.

    2. Ćwicz swój nowy materiał.

    Spora część materiałów, których możesz się uczyć na zajęciach e-commerce lub warsztatach online, nie przypominają jazdy na rowerze. Nie możesz odłożyć tego na kilka tygodni, a potem zacząć znowu i polegać na pamięci, że dobrze wykonasz resztę zadań. Informacje z naszego kursu bardziej przypominają matematykę. Potrzeba praktyki, aby upewnić się, że naprawdę to rozumiesz. Jeśli natomiast przez jakiś czas nie będziesz korzystać z umiejętności, to tak jak ze starym autem. Zardzewieje, a nawet o nich zapomnisz.

    Zaplanuj dalsze rozwijanie swoich umiejętności poza kursem. Jeśli aktywnie pracujesz nad swoją witryną ecommerce, może to nie być coś, nad czym musisz pracować. Możesz ćwiczyć i integrować nowe umiejętności codziennie w ramach swojej obecne pracy, lub po godzinach.

    Natomiast jeśli weźmiesz udział w kursie, aby nauczyć się określonej umiejętności, takiej jak marketing cyfrowy, tworzenie strategii content marketingowej, czy promocji sklepu, to być może będziesz musiał zaplanować czas dwa do trzech razy w tygodniu, aby przećwiczyć tę umiejętność.

    Wniosek na koniec marketingu w e-commerce

    Kurs e-commerce i odpowiednia strategia marketingowa może pomóc Ci zdobyć cenne umiejętności i informacje, zwiększając szanse na sukces Twojego sklepu internetowego. Jeśli już dobrze sobie radzisz, kursy mogą dostarczyć Ci narzędzi potrzebnych do dalszego rozwoju lub odniesienia sukcesu. Bo marketing pozwala na obniżenie kosztów prowadzenia działalności m.in. poprzez budowanie świadomości marki, „chwytliwe” opisy produktów w wynikach wyszukiwania, czy cenne informacje o produktach i usługach w naszym sklepie.

    Niezależnie od tego, czy szukasz informacji na temat generowania potencjalnych klientów (lead generation), optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, korzystania z serwisu amazon, ebay, allegro, czy dropshipping w handlu elektronicznym, czy po prostu ogólnej strategii biznesowej online, jest dla Ciebie kurs. Zarejestruj się, aby poszerzyć swoją wiedzę już dziś.

    Gotowy?

    Zaczynajmy!

    Marketing e-commerce (kampania i skuteczne działania) 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że marketing e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Jeśli interesuje Ciebie dobra kampania e-marketing i e-commerce to skontaktuj się z nami już teraz.

    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)