Marketing e-commerce:

Marketing e-commerce 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Marketing e-commerce

    Zachęcony niską barierą wejścia i ogromnym potencjałem sektora e-commerce, zakładasz sklep internetowy. Masz już integrację z dostawcą i wynegocjowane atrakcyjne warunki. Co zrobić, by zacząć zarabiać?

    Śmiało można stwierdzić, że branża e-commerce jest bardzo konkurencyjna. Dany produkt można z powodzeniem odnaleźć w co najmniej kilku różnych sklepach online. Produkty bardziej popularne natomiast w kilkudziesięciu.

    W związku z tym sklepy nie mają lekko, aby przekonać do siebie klientów i – co ważniejsze – dotrzeć do nich.

    Dlatego bardzo istotne jest opracowanie strategii (e-commerce marketing) dla sklepu, aby móc przede wszystkim dotrzeć do szerokiego grona internautów. W zależności od środków oraz możliwości jest kilka ogólnych kierunków, którymi można podążać.

    Na początku trzeba zdać sobie sprawę z tego, że ze względu na wspomnianą już powyżej atrakcyjność sektora e-commerce, konkurencja jest ogromna.

    Sprzedawcy internetowi często walczą między sobą niskimi cenami. W tej walce większe możliwości mają sklepy o ugruntowanej pozycji, które dzięki dużemu wolumenowi sprzedaży mogą negocjować atrakcyjne rabaty z dostawcami.

    Często mogą nawet pozwolić sobie na pominięcie pośrednika i zakup produktów bezpośrednio u producenta.

    Dla nowej firmy konkurowanie z większymi sklepami pod względem cenowym może być po prostu nieopłacalne.Co więcej, znane sklepy mają też wyrobioną markę.

    Jest to szczególnie istotne, ponieważ zakupy w internecie wiążą się z pewną dozą niepewności. Dlatego Klienci chętniej wybierają te miejsca, które zdążyli już sprawdzić i obdarzyć zaufaniem.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Marketing e-commerce 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że marketing e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Czy chcesz być częścią szybko rozwijającej się branży, której udowodniono, że jest w stanie wytrzymać burze gospodarcze i geopolityczne, w tym globalne pandemie?

    Dlaczego warto wziąć udział w kursie e-commerce?

    Kursy e-commerce mogą dostarczyć informacji o podstawach jak content marketing, social media, czy marketing intrnetowy, a także o nowych postępach, prosto od ludzi, którzy nauczyli się zasad, popełnili błędy i weszli na szczyt po wielu próbach i błędach. Bo świat marketingowy nie jest prosty. Same pojęcia: fraza, konwersja, e-sklep i setki których nie będę tu wymieniać.

    Niezależnie od tego, czy dopiero otwierasz sklep internetowy, czy jesteś gotowy, aby zrobić kolejny krok w korzystaniu z platformy e-commerce w celu nawiązania kontaktu z większą liczbą klientów, szkolenie z zakresu e-marketing może być idealnym sposobem na dalszy rozwój.

    Tu chodzi o to żeby konsument robił u Ciebie zakupy z radością i żeby wracał samoistnie bez konieczności wyświetlania jemu kolejnych reklam. Mały tip: w tym celu trzeba prowadzić marketing automation i newsletter sprzedażowy, czyli e-mail marketing.

    Działania które poznasz na e-commerce i marketing:

    1. Naucz się nowych umiejętności i rozwijaj stare.

    Wspaniałą rzeczą w kursach online w tej przestrzeni jest to, że spełniają tak wiele potrzeb. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz szybkiego kursu ecommerce od podstaw, który pomoże Ci zrozumieć fundamenty, czy jesteś gotowy, aby przejść dalej w niektórych obszarach strategii biznesowej, takich jak SEO (nauka pozycjonowania, słowa kluczowe), reklama google ads (dawniej google adwords) lub marketing treści, możesz znaleźć kurs odpowiedni dla siebie.

    Nasze zajęcia, które obejmują szeroką gamę, mogą pomóc w nauce nowych umiejętności, takich jak korzystanie z narzędzi takich jak Magento i WordPress. Mogą również pomóc średnio zaawansowanym lub zaawansowanym właścicielom firm internetowych w budowaniu umiejętności, które już posiadają, takich jak rozwijanie marketingu w mediach społecznościowych i sprawności reklam na Facebooku i instagram. Bo działania marketingowe bezpośrednio wpływają na cykl zakupowy klienta, a to szeroka dziedzina jaką właśnie jest marketing internetowy.

    Prawda jest taka, że ​​właściciel małej i średniej firmy, który otwiera witrynę lub zarządza nią w świecie e-commerce, potrzebuje wielu umiejętności — podobnie jak jego pracownicy. Kursy e-commerce pomagają rozwinąć niezbędne umiejętności, niezależnie od tego, czy chodzi o reklamę i marketing online, podstawy niezależnego projektowania, zarządzanie produktami czy cyfrową obsługę klienta. Ważne tu jest praktycznie wszystko. Od strategii content marketing dla e-commerce, po tradycyjny marketing, czy określanie grupy docelowej.

    2. Nawiąż potencjalne kontakty biznesowe.

    Kursy e-commerce mogą być również świetnym sposobem na nawiązywanie kontaktów. Zarówno instruktorzy, jak i uczestnicy mogą mieć coś do zaoferowania, niezależnie od tego, czy jest to mentoring, przyszłe partnerstwa biznesowe lub po prostu przyjaciele, z którymi możesz omówić pomysły.

    Dlatego dla wszystkich uczestników naszych szkoleń stworzyliśmy zamkniętą grupę na facebooku!

    Rozpoczęcie cyfrowego biznesu może być izolujące, zwłaszcza gdy uruchamiasz i rozwijasz swój sklep internetowy. Możesz założyć firmę z domu, a to może oznaczać ograniczenie interakcji międzyludzkich, co naraża Cię na stagnację twórczą i społeczną.

    Kurs e-commerce otwiera drzwi do większej interakcji międzyludzkiej — nawet jeśli nadal pracujesz w domu lub małym biurze z ograniczoną liczbą pracowników.

    Jak maksymalnie wykorzystać kurs e-commerce w Twojej firmie

    Znalezienie idealnego kursu marketingu e-commerce, który uczy potrzebnych umiejętności, to dopiero pierwszy krok. Aby jak najlepiej wykorzystać swój czas, bądź gotów włożyć dodatkowy wysiłek przed i po jego rozpoczęciu.

    1. Ustal cele, które chcesz osiągnąć.

    Najpierw poświęć trochę czasu, aby ustalić, dlaczego bierzesz udział w kursie i co chcesz z niego zyskać. Jeśli chcesz tylko uzyskać szybki przegląd tematu, aby wiedzieć, czy warto poświęcić więcej czasu, zastosujesz inne podejście do nauki, niż gdybyś wiedział, że musisz szybko opanować temat, aby wesprzeć ciągły sukces.

    Dobrym pomysłem jest rozpoczęcie ustalania swoich celów, gdy szukasz kursów online. Chcesz mieć pewność, że wybrane przez Ciebie możliwości uczenia się e-commerce są zgodne z Twoimi osobistymi i biznesowymi celami.

    Po wybraniu naszego kursu zaplanuj z wyprzedzeniem, aby zapewnić osiągnięcie swoich celów. Może to wiązać się z odłożeniem czasu na zwrócenie uwagi na tematy jakie daje nasz program w cichym miejscu lub zapewnieniem kogoś, z kim możesz omówić materiał podczas jego nauki.

    2. Ćwicz swój nowy materiał.

    Większość materiałów, których możesz się nauczyć na warsztatach e-commerce lub zajęciach online, nie przypomina jazdy na rowerze. Nie możesz odłożyć go na kilka tygodni, a potem podnieść i polegać na pamięci, aby zrobić resztę.

    Te informacje bardziej przypominają matematykę. Potrzeba praktyki, aby upewnić się, że naprawdę to rozumiesz, a jeśli przez jakiś czas nie będziesz korzystać z umiejętności, staną się zardzewiałe, a nawet o nich zapomnisz.

    Zaplanuj dalsze rozwijanie swoich umiejętności poza kursem. Jeśli aktywnie pracujesz nad swoją witryną ecommerce, może to nie być coś, nad czym musisz pracować. Możesz wdrażać nowe umiejętności codziennie w ramach swojego obecnego przepływu pracy.

    Ale jeśli weźmiesz udział w kursie, aby nauczyć się określonej umiejętności, takiej jak marketing cyfrowy, tworzenie strategii content marketingowej, czy promocji sklepu, to być może będziesz musiał zaplanować czas dwa do trzech razy w tygodniu, aby przećwiczyć tę umiejętność.

    Wniosek na koniec marketingu w e-commerce

    Kurs e-commerce i odpowiednia strategia marketingowa może pomóc Ci zdobyć cenne umiejętności i informacje, zwiększając szanse na sukces Twojego sklepu internetowego. Jeśli już dobrze sobie radzisz, kursy mogą dostarczyć Ci narzędzi potrzebnych do dalszego rozwoju lub odniesienia sukcesu. Bo marketing pozwala na obniżenie kosztów prowadzenia działalności m.in. poprzez budowanie świadomości marki, “chwytliwe” opisy produktów w wynikach wyszukiwania, czy cenne informacje o produktach i usługach w naszym sklepie.

    Niezależnie od tego, czy szukasz informacji na temat generowania potencjalnych klientów (lead generation), optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, korzystania z serwisu amazon, ebay, allegro, czy dropshipping w handlu elektronicznym, czy po prostu ogólnej strategii biznesowej online, jest dla Ciebie kurs. Zarejestruj się, aby poszerzyć swoją wiedzę już dziś.

    Gotowy?

    Zaczynajmy!

    Marketing e-commerce 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że marketing e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)