Marketing e-commerce:

Marketing e-commerce 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Marketing e-commerce

    Zachęcony niską barierą wejścia i ogromnym potencjałem sektora e-commerce, zakładasz sklep internetowy. Masz już integrację z dostawcą i wynegocjowane atrakcyjne warunki. Co zrobić, by zacząć zarabiać?

    Śmiało można stwierdzić, że branża e-commerce jest bardzo konkurencyjna. Dany produkt można z powodzeniem odnaleźć w co najmniej kilku różnych sklepach online. Produkty bardziej popularne natomiast w kilkudziesięciu.

    W związku z tym sklepy nie mają lekko, aby przekonać do siebie klientów i – co ważniejsze – dotrzeć do nich.

    Dlatego bardzo istotne jest opracowanie strategii (e-commerce marketing) dla sklepu, aby móc przede wszystkim dotrzeć do szerokiego grona internautów. W zależności od środków oraz możliwości jest kilka ogólnych kierunków, którymi można podążać.

    Na początku trzeba zdać sobie sprawę z tego, że ze względu na wspomnianą już powyżej atrakcyjność sektora e-commerce, konkurencja jest ogromna.

    Sprzedawcy internetowi często walczą między sobą niskimi cenami. W tej walce większe możliwości mają sklepy o ugruntowanej pozycji, które dzięki dużemu wolumenowi sprzedaży mogą negocjować atrakcyjne rabaty z dostawcami.

    Często mogą nawet pozwolić sobie na pominięcie pośrednika i zakup produktów bezpośrednio u producenta.

    Dla nowej firmy konkurowanie z większymi sklepami pod względem cenowym może być po prostu nieopłacalne.Co więcej, znane sklepy mają też wyrobioną markę.

    Jest to szczególnie istotne, ponieważ zakupy w internecie wiążą się z pewną dozą niepewności. Dlatego Klienci chętniej wybierają te miejsca, które zdążyli już sprawdzić i obdarzyć zaufaniem.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Marketing e-commerce 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że marketing e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!