Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zawartość strony
17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów
37% średni wzrost przychodów naszych klientów
97,2% naszych klientów przedłuża współpracę
Skuteczny marketing internetowy wymaga przede wszystkim zastosowania działań, które są zgodne z pozycjonowaniem, ale także dostosowane do potrzeb danej strony i wymagań użytkownika. Tylko tak możemy mieć pewność, że dana osoba, która trafi na daną witrynę z wyszukiwarki, nie opuści jej z powodów, które uniemożliwiają wygodne przemieszczanie się po danej stronie internetowej. Musimy mieć świadomość, że właśnie tego rodzaju kwestie są powodem zmniejszenia liczby klientów, mimo że wejść na stronę jest pozornie bardzo dużo, co pokazują dane dostępne w analizach. Pomóc naprawić wszelkie z tym związane błędy może nasza agencja SXO.
SXO (ang. Search Experience Optimization) inaczej optymalizacja doświadczeń użytkownika. Jest to połączenie SEO i UX. Agencja SXO korzysta ze zbioru technik, które mają zapewnić jak najwyższe pozycje i konwersje poprzez dostosowanie witryny do oczekiwań i preferencji internautów.
Należy więc zadbać nie tylko o kwestie SEO, które pozycjonują stronę, aby roboty Google wyświetlały ją zdecydowanie wyżej w wynikach wyszukiwarki, ale także, aby dana witryna była jak najbardziej przyjazna dla użytkownika, tym bardziej że jest to możliwe, kiedy zastosujemy SXO. Jest to połączenie pozycjonowania z doświadczeniem, które możemy zobaczyć na przestrzeni czasu, podczas korzystania z danej witryny.
SXO = SEO + UX
Pozycjonowanie stron SEO to zwracanie uwagi na roboty, które wyszukują słowa kluczowe i na tej podstawie stwierdzają, czy dany tekst ma znaleźć się na wyższej pozycji w wyszukiwarce. SXO natomiast to działania, które przede wszystkim skupiają się na poprawieniu jakości w odbiorze strony internetowej, dzięki czemu użytkownikowi o wiele łatwiej z niej korzystać.
Dlatego agencja SXO potrafi w bardzo szybkim czasie zwiększać zysk firm.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Stosując więc wszystkie te działania, możemy osiągnąć najlepsze efekty, jeśli chodzi o pozycjonowanie, bo będziemy mieć pewność, że dana osoba, która dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu trafi na stronę, nie opuści jej np. przez zbyt wolne ładowanie witryny, mało czytelny panel użytkownika, a także nie do końca jasne i ciekawe treści. Musimy mieć na uwadze, że pozycjonowanie strony wyłącznie pod kątem SEO nie zawsze się sprawdza.
Dlatego agencja SXO musi dodatkowo wdrożyć działania UX i zoptymalizować treści pod search intent (intencje wyszukiwania).
Wyłącznie podejście do każdej witryny indywidualnie zapewni nam jak najlepsze efekty, które będą skutkowały także możliwościami takimi jak zwiększenie odbioru ogólnego i zarobków, co jest kluczowe, szczególnie jeśli chodzi o sklepy internetowe i witryny trudniące się sprzedażą jakiegokolwiek produktu lub usługi. Musimy mieć świadomość, że internet jest pełen sklepów, które oferują niemalże te same produkty, więc aby wybić się na ich tle, musimy być pewni, że uda nam się wykorzystać nie tylko SEO, ale także SXO w odpowiedni sposób.
Z tego rodzaju rozwiązania jakie zapewnia agencja SXO powinny skorzystać szczególnie sklepy internetowe, ale także wszystkie inne strony internetowe, które trudnią się sprzedażą. Możemy bowiem zauważyć od razu nie tylko zwiększenie widoczności strony dla użytkownika, co pokaże nam analiza wejść osób danego dnia, ale także przede wszystkim znaczne zwiększenie sprzedaży produktów dostępnych na stronie.
Jednak nie tylko sklepy internetowe dostrzegą bardzo duże korzyści, kiedy skorzystają z działań SXO, ale także każda inna strona internetowa. Jest to spowodowane tym, że działania nie skupiają się tylko na budowaniu widoczności poprzez spodobanie się danej witryny robotom Google, ale także traktowanie potrzeb użytkownika tak, jakby były równie ważne.
Należy jednak mieć na uwadze, że jeżeli nie wiemy, czym jest SXO i tym samym, jak je prawidłowo przeprowadzić, to warto poprosić o pomoc specjalistów w tym zakresie. Będziemy mogli dzięki temu powierzyć pracę osobie, która nie tylko wyłapie wszystkie błędy danej witryny, dojdzie do odpowiednich wniosków, jeśli chodzi o powód ewentualnego opuszczania strony i szybko znajdzie rozwiązanie, które je wyeliminuje. Tylko tak będziemy pewni, że nasza witryna stanie się w pełni przyjazna użytkownikowi, co jest kluczowe, aby zwiększyć sprzedaż i sprawić, że klienci pokochają daną stronę.
Możemy liczyć na to, że profesjonalna agencja SXO indywidualnie podejdzie do każdej witryny. Konieczna jest analiza jej poprzednich wejść na witrynę, co pozwoli na wyszukanie błędów, które pojawiają się na stronie.
Tylko tak można w porę je wyeliminować zastępując je rozwiązaniami, które usprawnią działanie witryny. To powoduje z kolei, że strona staje się nie tylko widoczna po wyszukaniu z wykorzystaniem słów kluczowych wpisywanych w wyszukiwarkę przez użytkownika, ale także staje się czytelna, przyjazna i bardzo intuicyjna. Możemy więc być pewni, że jeżeli już dana osoba trafi na daną witrynę, to nie opuści jej z winy niewłaściwego, powolnego ładowania strony, lub innych dość oczywistych mankamentów.
Musimy jednak wiedzieć, że nigdy nie ma takich działań, które okazałyby się skuteczne dla każdej witryny, do której zostaną zastosowane. Konieczne jest tutaj użycie sposobów i znalezienie rozwiązań indywidualnie. W tym przypadku możemy sprawić, że stronę będzie szybko się ładowała, będzie miała bardzo intuicyjny panel poruszania się na stronie, a także zapewni każdemu użytkownikowi bardzo przyjazny odbiór.
Ten więc nie tylko chętnie będzie wracał na daną stronę, ale także przede wszystkim nie opuści jej zaraz po wejściu, co zdarza się, kiedy mamy do czynienia z klasycznym pozycjonowaniem, które z kolei jest przyjazne wyłącznie dla robotów Google.
SEO jest skierowane nie dla samego użytkownika, ale raczej na wyszukiwarkę, która dzięki podjętym działaniom sprawia, że to akurat dana witryna staje się zdecydowanie lepiej widoczna. Jeśli jednak chcemy zapewnić sobie najlepsze efekty, to tylko SXO nam je przyniosą. Tutaj możemy liczyć na nastawienie się na działania związane z wyszukiwarką, a także na eliminację błędów, które mogą przyczynić się do opuszczenia użytkownika danej witryny.
Wiele stron internetowych bowiem jest bardzo często odwiedzanych, jednak mimo to użytkownik decyduje się bardzo szybko opuścić witrynę, bo jest mało czytelna, wolno się ładuje, a także nie możemy liczyć na to, że będzie wygodna i intuicyjna. W tym przypadku za pomocą działań SXO, a także analizie danych jesteśmy w stanie stwierdzić, które działania są konieczne do wykonania, aby więcej sytuacja opuszczenia użytkownika z danej witryny się nie pojawiała.
Jest to szczególnie ważne, kiedy mamy do czynienia ze stroną sklepu internetowego, kiedy to chcemy zwiększyć sprzedaż produktów i sprawić, że będziemy rzeczywiście zadowoleni z wyników optymalizacji strony.
Bez wątpienia SXO należy potraktować jako inwestycję, która da nam najlepsze efekty, jeśli liczymy na zwiększenie ruchu na stronie, a także na zapewnienie nam stabilnych zarobków. Zwiększenie sprzedaży za pomocą witryny jest możliwe, jednak w wielu przypadkach należy najpierw sprawdzić, jakie działania są niezbędne do wykonania, aby odnieść pożądany skutek.
Tylko tak jesteśmy w stanie w porę zareagować i zainwestować w ulepszenia konkretne, które są konieczne, aby dana strona stała się nie tylko o wiele bardziej przyjazna, widoczna, ale także płynniejsza w ładowaniu. Specjalista określi, jakie czynności muszą zostać wykonane, abyśmy w końcu mogli zarabiać na danej witrynie takie pieniądze, jakich osobiście oczekujemy.
SXO w tej sytuacji warto traktować jak inwestycję, która zwróci nam się w postaci większej liczby klientów, a nie wyłącznie z wejść na stronę, która w przypadku sklepów internetowych jest bezcelowa.
Wiele sklepów internetowych ma swoją witrynę wyłącznie kompatybilną z wyszukiwarkami dostępnymi na komputerach. Jednak musimy wiedzieć, że pominięcie potencjalnych klientów, którzy wykonują zakupy z wykorzystaniem telefonu komórkowego i tabletu sprawia, że bardzo wiele tracimy, bo niestety nie możemy liczyć na to, że taki użytkownik będzie chciał pozostać na stronie.
Nie chodzi tutaj tylko o to, że agencja SXO dostosuje responsywność (RWD). Mowa o odczuciach odwiedzających witrynę.
SXO obejmuje także działania, które pozwolą dostosować stronę, do jak największej liczby użytkowników, bo tylko nastawienie na różnych odbiorców daje nam większe możliwości. Możemy być w tym przypadku pewni, że każdy użytkownik bez wyjątku będzie w stanie wygodnie poruszać się na stronie, więc nie opuści jej, bo ta nie będzie odpowiednio do niego dostosowana.
Warto więc robić wszystko, aby optymalizacja strony była wykonana z uwagą na analizy, które wyraźnie pokażą, gdzie występują błędy na stronie, bo tylko tak możliwe będzie ich bardzo szybkie wyeliminowanie.
Należy mieć na uwadze, że to właśnie pozycjonowanie strony internetowej z wielką uwagą na takie szczegóły, jak błędy, które są przyczyną opuszczenia strony przez użytkownika, pozwala na właściwe wyciągnięcie wniosków i bardzo szybkie zastosowanie niezbędnych rozwiązań.
Możemy dzięki temu liczyć na to, że każde działanie na stronie będzie przede wszystkim skierowane na potrzeby i oczekiwania użytkowników, którzy odwiedzają daną stronę.
Tylko poprzez analizę, a także umiejętne wyciąganie wniosków możemy osiągnąć najlepsze efekty i na tym skupia się także SXO. Kiedy chcemy mieć pewność, że wszystkie potrzebne działania usprawniające działanie witryny zostały wykonane, to z całą pewnością to właśnie SXO jest koniecznością, na którą musimy się zdecydować.
Przede wszystkim możemy liczyć na znacznie zwiększenie widoczności witryny, a także przede wszystkim na zwiększenie liczby klientów, bo użytkownik nie opuści jej z powodu błędów, które przed wykonaniem SXO były widoczne. Ponadto poprzez wykonanie konkretnych działań dana witryna staje się o wiele bardziej intuicyjna i czytelna, a także ciekawa.
Możemy także mieć pewność, że zostało wykonane wszystko co niezbędne, aby witryna była jak najlepiej dostosowana do potrzeb jak największej liczby użytkowników. Dużym błędem jest skupienie się np. wyłącznie na użytkownikach, którzy korzystają z przeglądarek dostępnych na klasycznym komputerze, z pominięciem tych, którzy korzystają głównie z telefonów komórkowych.
Kiedy jednak dostosujemy działania z uwagą na każdą grupę potencjalnych odbiorców treści na stronie, to osiągniemy zdecydowanie najlepsze efekty. W tym właśnie pomoże SXO, który wybierze niezbędne działania, a także sprawi, że każda witryna stanie się nie tylko lepiej widoczna, ale także skierowana na potrzeby i oczekiwania klienta. Tylko to jest kluczowe, aby osiągnąć efekty, których oczekujemy.
Ruch organiczny z google to coś o co walczy każda firma. Szczególnie jeśli masz e-commerce i szalenie ważna jest dla Ciebie konwersja. Content marketing pod user experience jest dosyć rozbudowany, bo na pierwszy rzut oka seo i ux nie idą ze sobą w parze.
O ile sama nawigacja działa dobrze, to obecnie algorytm google stara się odczytywać zachowanie użytkowników, jak np pogosticking i to czy fraza kluczowa nie jest używana nienaturalnie. M.in. z tych powodów zmianie uległ lejek marketingowy, a głównie działania seo. Dlaczego? Bo optymalizacja sxo to połączenie seo i doświadczenia użytkownika co wpływa na pozycję z wyników wyszukiwania Twojej strony. Pamiętaj, skuteczne pozycjonowanie zaczyna audyt seo i audyt sxo.
Dalej naszym celem jest generować wartościowy ruch i naturalnie chcemy pozyskać dla Ciebie jak najwięcej klientów. To wszystko możliwe dzięki SXO.
Przy okazji, dobry ux design pomaga w optymalizacji google ads i facebook ads, a także reszty social media.
We wszystkich pracach jako agencja SXO wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!
Czy wiesz już dlaczego połączenie seo i ux może podnieść widoczność jaką ma każda Twoja podstrona? Jeśli chcesz wdrażać najlepsze rozwiązania to zapraszamy do kontaktu. Kampania którą możemy dla Ciebie stworzyć błyskawicznie może podnieść współczynnik konwersji i widoczności w google (wyższe pozycje w google). Więc wybierz dobrze i skróć cykl zakupowy klienta wdrażając ux i seo (search engine optimization).
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Kluczowymi wskaźnikami mogą być czas spędzony na stronie, wskaźnik odrzuceń, konwersje oraz pozycje w wynikach wyszukiwania.
SXO jest korzystne dla każdego typu strony, ponieważ łączy SEO z poprawą doświadczenia użytkownika, co jest ważne niezależnie od branży.
Trendy takie jak responsywność, szybkość ładowania strony, czytelność treści oraz intuicyjna nawigacja mogą znacząco wpłynąć na efektywność SXO.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)