Optymalizacja konwersji CRO, (kluczowy współczynnik żeby zwiększyć sprzedaż)

Optymalizacja konwersji CRO, (kluczowy współczynnik żeby zwiększyć sprzedaż) 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Optymalizacja konwersji

    Optymalizacja konwersji

    Jak zwiększyć współczynnik konwersji w sklepie internetowym?

    Każdego dnia właściciele sklepów internetowych dążą do jednego. Chcą zyskać jak największą sprzedaż, czyli powiedzmy sobie wprost. Chcemy osiągnąć relatywnie wysoką wartość współczynnika konwersji. Ale czym tak na prawdę jest ten parametr i jak może pomóc nam poprawić konwersję w sklepie internetowym? Jakie narzędzia do poprawy konwersji na stronie internetowej powinniśmy zastosować, żeby wykorzystać potencjał wygenerowanego ruchu, a co za tym idzie podnieść konwersję online? W finalnej wersji, co zmienić i na co zwrócić uwagę.

    Promocje mające na celu przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i (a tym samym) zachęcenie ich do zakupów to jeden z najważniejszych elementów prowadzenia biznesu sprzedażowego. Jednak pracując z nimi powinniśmy stale analizować osiągane wyniki i stale ulepszać nasze strategie reklamowe.

    Konwersja to wykonanie przez użytkownika określonej operacji, a mianowicie kupowanie, wysyłanie zapytań, rejestracja konta lub zapisanie się na listy mailingowe. W e-commerce pożądanym przez wszystkich właścicieli sklepów w odniesieniu jakie zachowanie użytkownika chcemy jest sprzedaż. Analiza zachowań internautów ma na celu zwiększenie współczynnika konwersji, czyli średniej liczby osób wchodzących w interakcję ze stroną. Wyznaczenie wskaźnika pozwala przetestować skuteczność Twojej kampanii reklamowej.

    Jeśli mówimy o poprawie efektywności biznesowej, to powinniśmy obserwować każdy nagły spadek sprzedaży, aby szybko zareagować. Na uwagę zasługuje również nieoczekiwany wzrost liczby zamówień, który (prawidłowa diagnoza) podpowie nam, co zrobić, aby trwale zwiększyć sprzedaż. Staramy się dobrać takie rozwiązanie, które maksymalizuje potencjał sklepu internetowego. Poprawiamy intuicyjność serwisu – eliminując tym samym trudności, na jakie napotykają użytkownicy.

    Optymalizacja konwersji e-commerce

    Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym ma na celu poprawienie liczby wykonywanych przez użytkowników działań, które finalnie określamy jako konwersje. Musisz starać się dobrać rozwiązania, które maksymalnie wykorzystują potencjał Twojego sklepu internetowego. M.in. poprawiasz intuicyjność swojej strony internetowej – tak, żeby wyeliminować trudności, z którymi spotyka się użytkownik.

    Narzędzia optymalizacji konwersji

    Jednym z podstawowych narzędzi, które polecamy, są testy A/B. Polegają na opracowaniu wielu wersji danego elementu, a następnie przedstawieniu ich grupie docelowej. Na podstawie uzyskanych wyników wybierana jest bardziej efektywna wersja. W ten sposób możemy przetestować całą stronę oraz poszczególne elementy, takie jak treść cytatów, landing pages, a nawet opisy produktów.

    Wśród wykorzystywanych przez nas narzędzi, które wspomagają optymalizację konwersji warto wymienić:

    • Analiza lejka konwersji – badanie poprawności i skuteczności lejka sprzedażowego oraz podnoszenie jego efektywności.
    • Testy multiwariacyjne – są to badane doświadczenia z różnymi użytkownikami które obejmują analizę możliwych wariantów zachowań.
    • Narzędzia testujące szybkość i poprawność działania strony – wyeliminowanie nieprawidłowości, które ograniczają konwersję.
    • Marketing automation – automatyczne zbieranie danych o użytkownikach, by prezentować ofertę zgodną z potrzebami.
    • Analiza statystyk – badamy serwisy internetowe z użyciem narzędzi takich jak np. Google Analytics.
    • E-mail marketing – regularny kontakt z subskrybentami newslettera za pomocą atrakcyjnych i angażujących wiadomości e-mail.
    • Testy scenariuszy „Call to Action” – wybór odpowiedniego przycisku na podstawie opinii użytkowników.
    • Badania z użyciem nagrań wideo sesji użytkowników i tzw heat map (czyli map gorąca) – jest to analiza zachowań internautów którzy korzystają z witryny.
    • Badania ilościowe i jakościowe użytkowników – wykorzystuje się tutaj technik pozwalające na uzyskanie szczegółowych informacji które dotyczą sprzedaży.
    • Zróżnicowane metody żeby zbierać leady – jest to wybór najlepszego rozwiązania dla sklepu, które umożliwi pozyskiwanie potencjalnych klientów.

    Internet to nie tylko ogromne ułatwienie dla przeciętnego użytkownika. To także niemal nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamę.

    Mimo iż internet ma ogromny zasięg, czasem bez fachowej pomocy czy konkretnej wiedzy nie zarobimy dużo. Istotna jest m.in. dobra reklama, a także odpowiednio przygotowana i wypozycjonowana strona internetowa.

    Należy ją przystosować tak, aby klienci bez problemu mogli wykonać na niej pożądane działania.

    Znajomość podstawowych pojęć, takich jak: stopa konwersji i optymalizacja konwersji jest konieczna, aby wprowadzić zmiany generujące oczekiwane zyski.

    Optymalizacja konwersji w e-commerce, czyli w sklepie internetowym w ramach usługi to głównie:

    • Pełne wykorzystanie potencjału strony.
    • Wzrost współczynnika konwersji.
    • Wydłużenie czasu spędzonego w witrynie.
    • Zwiększenie ruchu na stronie.
    • Znacznie większa sprzedaż.
    • Pozyskanie nowych klientów
    • Zaangażowanie obecnych.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Optymalizacja konwersji CRO, (kluczowy współczynnik żeby zwiększyć sprzedaż) 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że optymalizacja konwersji to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Więc jeśli chcesz zwiększać konwersje, zoptymalizować ux, cykl zakupowy klienta, czy wyśrubować użyteczność… to potrzebna jest CI analityka aby rozpracować jak działa Twoja branża.

    Optymalizacja współczynnika konwersji w google ads (dawniej google adwords) to trudne zadanie.

    Kampania musi być staranie zaprojektowana aby zwiększyć sprzedaż.

    Sam proces optymalizacji konwersji zmienia zachowanie użytkowników na stronie. Analiza danych, roi, każda podstrona… jest tego wiele.

    Ale dzięki optymalizacji konwersji, cro (conversion rate optimization) i inne wskaźniki liczby konwersji tak cenne dla Twojego marketingu internetowego, nie tylko z aspektu pozycjonowania i wdrożenia dla stron docelowych Twojej firmy sprawiają, że realne jest to aby poprawić współczynnik konwersji.

    Samych strategii CRO jest wiele. Trzeba wprowadzać kilka zmian na stronie i mierzyć rezultat. Osobiście używamy, google analytics, google tag manager i google optimize. Jest to podstawa naszych działań marketingowych, która wpływa na wzrost sprzedaży Twojej witryny.

    Pamiętaj, skuteczny marketing to całość działań seo i sem dla Twojej strony internetowej. Analiza ruchu dla produktów i usług to tylko część ze wskazówek dotyczących optymalizacji. Bo pamiętaj, zwiększanie konwersji to proces i ważne są tu działania z zakresu behawiorystyki.

    Celowo pomijam kwestie jak czas ładowania, czy konwersje z guzika dla formularza kontaktowego, bo to podstawy.

    Gotowy na profesjonalne działania na stronie?

    Zaczynajmy!

    Optymalizacja konwersji CRO, (kluczowy współczynnik żeby zwiększyć sprzedaż) 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że optymalizacja konwersji to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Jeśli chcesz skutecznie optymalizować content to koniecznie powinieneś sprawdzić ile każda podstrona może wygenerować więcej gotówki. Więc skontaktuj się z nami już teraz.

    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)