Reklama google ads:

Reklama google ads 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Reklama google ads

    Co to jest reklama Google Ads?

    Google Ads to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam w sieci wyszukiwania za pomocą linków sponsorowanych (wyszukiwarka Google) oraz reklam w sieci reklamowej (strony internetowe, filmy, aplikacje).

    Jeśli chodzi o reklamę w wyszukiwarce Google to jest to rodzaj reklamy PPC (ang. pay per click – płatne za kliknięcie). W praktyce oznacza to, że właściciele firm umieszczają reklamę na stronie wyników wyszukiwania i płacą wtedy, kiedy ktoś w nią kliknie.

    Reklamy Google Ads są wyświetlane na podstawie słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników w Google.

    Warto wiedzieć, że system reklamowy Google Ads działa na zasadzie aukcji, gdzie licytuje się koszt jednego kliknięcia.

    Nie zawsze oferta z najwyższą stawką pojawi się na pierwszym miejscu w reklamie Google, choć wysokość deklarowanej stawki jest istotna. System bierze pod uwagę inne czynniki, takie jak: jakość reklam i strony, na którą kieruje reklama Google Ads, progi rankingu reklamy (minimalna stawka wymagana do wyświetlenia reklamy na określonej pozycji), kryteria wyszukiwania (np. lokalizacja użytkownika, czas wyszukiwania) oraz oczekiwany wpływ rozszerzeń i innych formatów reklam.

    Na tej podstawie wyliczany jest ranking reklamy, czyli wartość używana do określenia pozycji. To od niego zależy, w którym miejscu pojawi się Twoja reklama. 

    Uruchomienie reklamy Google AdWords (nowa nazwa to Google Ads), oznacza bycie w miejscach, gdzie większość polskich internautów rozpoczyna poszukiwanie rekomendacji związanych z produktami i usługami. Oznacza to, że prowadząc jakikolwiek biznes – o lokalnym, ogólnopolskim, a nawet światowym zasięgu – w zasadzie nie można zrezygnować z reklamy w Google, który w Polsce, jak i na świecie, jest wiodącą wyszukiwarką.

    Na co trzeba zwrócić uwagę przy google ads:

    • Google Merchant Center
    • Google Data Studio
    • Google Remarketing

    Ile kosztuje reklama w google?

    Poniżej odpowiedź na pytanie “ile kosztuje reklama google”, czyli google ads:

    Mini
    1000 PLN

    (miesięcznie)

    do 7 000 PLN obsługiwany budżet Google Ads

    Biorąc pod uwagę niski budżet skupiamy się na promocji i remarketingu.



    Standard
    2000 PLN

    (miesięcznie)

    do 15 000 PLN obsługiwany budżet Google Ads

    Podstawowy pakiet dla rozwiniętych firm, które pragną zwiększania zasięgu i utrwalania się w świadomości już pozyskanych klientów.



    Zdecydowany
    3500PLN

    (miesięcznie)

    do 30 000 PLN obsługiwany budżet Google Ads

    Pakiet flagowy dla firm z sektora MŚP, które szukają już nie tylko poprawnego zarządzania inwestycją reklamową, ale i pogłębioną optymalizacją, która na konkurencyjnym rynku pozwala uzyskać znaczne oszczędności.



    Indywidualny pakiet PRO
    Operujesz na wyższych budżetach?

    (miesięcznie)

    Indywidualny pakiet, dopasowany ściśle do potrzeb Twojego biznesu.



    *Do każdego pakietu doliczyć trzeba jednorazową opłatę startową w wysokości 1 abonamentu (ustawianie i research)

    **Co składa się na opłatę aktywacyjną? Projekt i budowa kampanii, dobór strategii, pomoc przy instalacji kodów śledzenia, integracja z Google Analytics, pomoc przy założeniu konta Google Merchant Center.



    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Reklama google ads 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że reklama google ads to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!