Reklama google ads (kampania):

Reklama google ads 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Reklama google ads

    Co to jest reklama Google Ads?

    Google Ads to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam w sieci wyszukiwania za pomocą linków sponsorowanych (wyszukiwarka Google) oraz reklam w sieci reklamowej (strony internetowe, filmy, aplikacje).

    Jeśli chodzi o reklamę w wyszukiwarce Google to jest to rodzaj reklamy PPC (ang. pay per click – płatne za kliknięcie). W praktyce oznacza to, że właściciele firm umieszczają reklamę na stronie wyników wyszukiwania i płacą wtedy, kiedy ktoś w nią kliknie.

    Reklamy Google Ads są wyświetlane na podstawie słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników w Google.

    Warto wiedzieć, że system reklamowy Google Ads działa na zasadzie aukcji, gdzie licytuje się koszt jednego kliknięcia.

    Nie zawsze oferta z najwyższą stawką pojawi się na pierwszym miejscu w reklamie Google, choć wysokość deklarowanej stawki jest istotna. System bierze pod uwagę inne czynniki, takie jak: jakość reklam i strony, na którą kieruje reklama Google Ads, progi rankingu reklamy (minimalna stawka wymagana do wyświetlenia reklamy na określonej pozycji), kryteria wyszukiwania (np. lokalizacja użytkownika, czas wyszukiwania) oraz oczekiwany wpływ rozszerzeń i innych formatów reklam.

    Na tej podstawie wyliczany jest ranking reklamy, czyli wartość używana do określenia pozycji. To od niego zależy, w którym miejscu pojawi się Twoja reklama. 

    Uruchomienie reklamy Google AdWords (nowa nazwa to Google Ads), oznacza bycie w miejscach, gdzie większość polskich internautów rozpoczyna poszukiwanie rekomendacji związanych z produktami i usługami. Oznacza to, że prowadząc jakikolwiek biznes – o lokalnym, ogólnopolskim, a nawet światowym zasięgu – w zasadzie nie można zrezygnować z reklamy w Google, który w Polsce, jak i na świecie, jest wiodącą wyszukiwarką.

    Na co trzeba zwrócić uwagę przy google ads:

    • Google Merchant Center
    • Google Data Studio
    • Google Remarketing

    Ile kosztuje reklama w google?

    Poniżej odpowiedź na pytanie „ile kosztuje reklama google”, czyli reklama google ads:

    Mini
    1000 PLN

    (miesięcznie)

    do 7 000 PLN obsługiwany budżet Google Ads

    Biorąc pod uwagę niski budżet skupiamy się na promocji i remarketingu.



    Standard
    2000 PLN

    (miesięcznie)

    do 15 000 PLN obsługiwany budżet Google Ads

    Podstawowy pakiet dla rozwiniętych firm, które pragną zwiększania zasięgu i utrwalania się w świadomości już pozyskanych klientów.



    Zdecydowany
    3500PLN

    (miesięcznie)

    do 30 000 PLN obsługiwany budżet Google Ads

    Pakiet flagowy dla firm z sektora MŚP, które szukają już nie tylko poprawnego zarządzania inwestycją reklamową, ale i pogłębioną optymalizacją, która na konkurencyjnym rynku pozwala uzyskać znaczne oszczędności.



    Indywidualny pakiet PRO
    Operujesz na wyższych budżetach?

    (miesięcznie)

    Indywidualny pakiet, dopasowany ściśle do potrzeb Twojego biznesu.



    *Do każdego pakietu doliczyć trzeba jednorazową opłatę startową w wysokości 1 abonamentu (ustawianie i research)

    **Co składa się na opłatę aktywacyjną? Projekt i budowa kampanii, dobór strategii, pomoc przy instalacji kodów śledzenia, integracja z Google Analytics, pomoc przy założeniu konta Google Merchant Center.


    Reklama Google Ads, dlaczego się opłaca?

    Google jest bez wątpienia najbardziej znaną i lubianą wyszukiwarką. Każdy użytkownik, który poszukuje jakichkolwiek informacji o produkcie, usługach, a także wyszukujący interesującą treść, decyduje się na skorzystanie z Google. Warto to wykorzystać i to właśnie w Google umieścić swoją reklamę, bo będziemy mieć pewność, że będzie ona miała o wiele większy zasięg. Jest to kluczowe, bo tylko tak możemy być pewni, że będziemy w stanie nie tylko zwiększyć swoją sprzedaż, ale także sprawić, że nasz produkt, czy usługę będzie w stanie poznać więcej osób. Musimy jednak być pewni, że nasza reklama została nie tylko umieszczona w odpowiednim miejscu, ale także przede wszystkim, że będzie wyglądać tak, aby przyciągała wzrok każdego użytkownika, tym bardziej że podobnych reklam w sieci jest naprawdę bardzo wiele. Musimy więc mieć pewność, że akurat nasza będzie w stanie przebić się na ich tle, co pozwoli nam zarobić tyle, ile oczekujemy.

    Reklama Google Ads, na jakie korzyści możemy się przygotować?

    Reklama Google to nie tylko możliwość nadzorowania efektów, zaraz po wstawieniu naszej reklamy, a raczej wybiciu się jej na wysoką pozycję, ale także płatność tylko za realne kliknięcie na reklamę, przez danego użytkownika. Jest to bardzo ważne, bo tylko tak możemy mieć pewność, że dana osoba rzeczywiście zobaczyła, co znajduje się na reklamowanej witrynie, a każda taka osoba jest potencjalnym klientem, który chętnie skorzysta z tego, co mamy do zaoferowania. Płacimy więc wyłącznie za to, co być może da nam zarobić realne pieniądze, a nie za reklamę, która ma swoje miejsce, jednak nie możemy kontrolować, kto rzeczywiście ją zobaczył. Tylko takie formy reklamy są skuteczne, bo dają poczucie, że inwestujemy w taką formę reklamy, która sprawdza się, a nie jej skuteczność może okazać się bardzo wątpliwa. Musimy jednak mieć na uwadze, że nie tylko kluczową kwestią jest dobranie takiej formy reklamy, która jest tańsza, ale taka, która będzie najbardziej skuteczna, bo koszty, jakie musieliśmy ponieść bardzo szybko nam się zwrócą, co jest kluczowe.

    Reklama formą doskonałej inwestycji

    Reklama jest inwestycją, która pozwala zarobić nam realne pieniądze. Musimy mieć więc na uwadze, że wyłącznie wybierając taką, która będzie widoczna przez dużą grupę użytkowników, okaże się tą najbardziej opłacalną. Nie warto decydować się na reklamy, których koszt być może jest niski, jednak efekty są małe, albo nie ma ich wcale. Tym sposobem nie tylko nie będziemy w stanie oszczędzić, ale także przede wszystkim stracimy pieniądze, które włożyliśmy w naszą reklamę.

    Jak osiągnąć najlepsze efekty wykorzystując reklamę Google Ads?

    Zdecydowanie najkorzystniej jest połączyć wszystkie formy reklamy, jakie stosujemy z Google. Możemy wtedy działać na różnych polach i dzięki temu rzeczywiście osiągniemy szybkie i bardzo opłacalne efekty. Należy bowiem wiedzieć, że to właśnie Google jest przeglądarką, którą wykorzystuje bardzo wielu użytkowników każdego dnia. Mamy więc gwarancję, że inwestując swoje pieniądze w kampanię reklamową, właśnie za pomocą Google, mamy realne szansę, aby o naszych usługach dowiedziało się więcej użytkowników, a także przede wszystkim możemy w krótkim czasie zacząć zarabiać więcej i działać o wiele prężniej. Musimy jednak mieć świadomość, że nie tylko umieszczenie reklamy jest kluczowe, aby ta była skuteczna, ale także należy zadbać o wygląd witryny, kiedy użytkownik zdecyduje się ją odwiedzić. Dzięki temu, że będzie zrozumiała i czytelna, a także zostaną wyeliminowane błędy, które mogłyby utrudnić użytkowane, żaden potencjalny klient nie niechęci się, co podkreśli opuszczając naszą stronę. Kiedy zadbamy o to, aby była warta odwiedzenia, a także wszystkie informacje, które będą się tam znajdować zostaną napisane zrozumiale, to możemy liczyć na doskonale i przede wszystkim opłacalne dla nas efekty.

    Płacimy tylko za to, co zostanie ustalone wcześniej

    Zdecydowanym plusem, jeśli chodzi o reklamowanie swojego produktu, lub usługi za pomocą Google to fakt, że możemy być pewni płatności tylko za realne wejście na stronę użytkownika. Jest to bardzo ważne, bo dzięki temu mamy pewność, że każdy użytkownik, za którego wejście zapłacimy może zostać naszym potencjalnym klientem, bo ma szansę zapoznać się z treściami, które znajdują się na stronie internetowej. W przeciwnym wypadku niestety mimo uiszczenia opłaty nie bylibyśmy pewni, ile realnie osób codziennie weszło na stronę, a tym bardziej nie moglibyśmy oszacować korzyści i efektów wynikających z umieszczenia reklamy w wyszukiwarce Google. Tylko taka kampania ma szansę na powodzenie i zapewni nam realny zarobek, co jest bardzo ważne. Możemy to dzięki temu traktować jak inwestycję, która nam się zwróci w postaci nowych klientów, a także zarobek wynikający z zapłaty za wykonaną przez nas usługę. Jednak możemy być pewni, że warto spróbować tej formy reklamy, bo wiele osób od lat korzysta z tego rozwiązania i jest z tej usługi zadowolony. To pokazuje, że każda kwestia została przemyślana, jest elastyczna i ma szansę zostać dopasowana do każdego użytkownika indywidualnie, co jest zdecydowanie najbardziej kluczowe.

    Jaka grupa odbiorców zobaczy naszą reklamę?

    Reklama Google będzie widoczna tylko dla tych użytkowników, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani usługami, jakie mamy do zaoferowania. Kiedy więc kto wejdzie na naszą stronę wpisał w wyszukiwarkę słowa kluczowe, których dotyczy treść strony, co pozwala na uznanie faktu, że każda osoba wchodząca na stronę jest potencjalnym klientem, który może dać nam zarobić. Jednak musimy mieć na uwadze, że będzie tak wyłącznie wtedy, kiedy zadbamy o to, aby nasza witryna wyglądała na tyle korzystnie, że nie zniechęci użytkownika po wejściu. Jest to kluczowe, bo w przeciwnym wypadku, nawet jak dana osoba zdecyduje się wejść na naszą witrynę, to szybko ją opuści, jednak za to wejście będziemy musieli zapłacić my. Musimy więc zrobić wszystko, aby dosłownie każdy użytkownik skorzystał z tego, co mamy do zaoferowania, bo uda nam się w ten sposób zarobić o wiele więcej i zapewnić swojej firmie rozwój.

    Pozycjonowanie Google lokalnie

    Reklama Google zostanie tak wypozycjonowana, aby użytkownicy, którzy mieszkają w pobliżu mogli wejść na naszą witrynę, co jest kluczowe, kiedy wykonujemy usługi, które wymagają naszej osobistej obecności. Kiedy mamy do czynienia ze sklepem internetowym, to reklama wyświetli się wszystkim, bo nie ma znaczenia, gdzie znajduje się użytkownik, bo mimo wszystko może skorzystać z tego, co mamy do zaoferowania. Możemy bowiem wysłać swoje produkty i zarobimy więc na tym. Kiedy jednak prowadzimy firmę, która wykonuje jakiekolwiek usługi przez pracowników, których wymagana jest obecność osobista w danym miejscu, to pozycjonowanie lokalne jest kluczowe. Nie będziemy mogli bowiem świadczyć żadnych usług osobom, które niestety mieszkają daleko, a wysyłka usługi nie jest możliwa. Nie warto więc korzystać ze zwyczajnego pozycjonowania, gdzie skupiamy się na grupie odbiorców, jednak nie zwracamy uwagi na to, gdzie się znajdują. Możemy więc na tym naprawdę bardzo dużo stracić i zdecydowanie lepsze efekty osiągniemy, kiedy strona zostanie pozycjonowana lokalnie.

    Jak działa reklama Google Ads?

    Reklama Google zostanie wyświetlana na pierwszych pozycjach, kiedy tylko jakiś użytkownik wpisze hasła, które będą słowami kluczowymi, które będą znajdować się w treści znajdującej się na naszej stronie, lub w opisach znajdujących się na witrynie. Tego typu pozycjonowanie jest bardzo trafne, bo reklamę wyświetlą te osoby, które rzeczywiście poszukiwać dokładnie tego, co my osobiście mamy do zaoferowania. Będziemy mogli więc zarobić realne pieniądze i sprawić, że otrzymamy możliwość rozwoju i zwiększenia liczby klientów, co jest kluczowe, aby nasza firma miała szansę rozwijać się o wiele prężniej każdego dnia, tym bardziej że to właśnie Google jest wyszukiwarką, z której każdego dnia korzysta bardzo wielu użytkowników. Możemy więc mieć pewność, że poszukując podobnej usługi, jaką my mamy do zaoferowania, to także sięgną do swojej ulubionej wyszukiwarki. My natomiast będziemy mogli na tym skorzystać.

    Bardzo elastyczne warunki reklamy

    Musimy mieć na uwadze, że każda firma wymaga zupełnie innych rozwiązań, aby reklama mogła okazać się bardzo skuteczna. Jednak niestety musimy być pewni, że elastyczność w wielu przypadkach nie równa się skutecznością reklamy. Ta umieszczana w Google pozwala na ustalenie nie tylko budżetu danej osoby, który klient może przeznaczyć na reklamę, ale także możemy skorzystać z doświadczenia osób oferujących reklamę Google. To pozwoli na umieszczenie witryny tak, aby dała nam takie efekty, jakich oczekujemy. Dzięki temu nie stracimy swoich pieniędzy, a przeciwnie. Jeszcze będziemy w stanie zarobić tyle, ile oczekujemy, co jest kluczowe.

    Reklama Google Ads najlepszą inwestycją

    Reklama, która w krótkim czasie pozwoli nam na zdobycie bardzo dużej grupy klientów i co za tym idzie, pozwalająca na spory zarobek, a przede wszystkim taki, jakiego oczekujemy, to najlepsze, co może zdarzyć się naszej firmie. Musimy bowiem zadbać o to, aby ta nie tylko się rozwijała, ale także przede wszystkim, aby każdego dnia wzrastała liczba klientów, którzy będą chcieli skorzystać z naszych usług. Tylko tak będziemy pewni, że zarobimy takie kwoty pieniędzy, które pozwolą nam na inwestowanie w firmę, a także na stabilne jej utrzymanie. Reklama Google może nam w tym pomóc, bo tutaj nie tylko możemy samodzielnie określić budżet, który przeznaczymy na naszą reklamę, ale także przede wszystkim jesteśmy w stanie określić takie warunki reklamy, które będą nam najlepiej odpowiadać. Ponadto mamy także gwarancję, że naszą reklamę zobaczy taka grupa odbiorców, która będzie potencjalnie zainteresowana, tym co mamy do zaoferowania. Nie tracimy więc nic, a możemy zyskać. Nie tylko o wiele większy zarobek, ale także nowych klientów. Pozostanie nam tylko postaranie się, aby każda wykonywana przez nas usługa, dała zadowolenie klienta, bo to on przekaże pozytywne opinie dalej, co pozwoli na pozyskanie nowych klientów.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Reklama google ads 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że reklama google ads to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Marketing produktowy w tym przypadku działa świetnie. Jako agencja marketingu internetowego zalecamy docelowy target, zoptymalizowany pod kątem Twojej firmy. Stosujemy format tekstowy, graficzny, displaye (google display network), banery, wideo. Naszym głównym celem jest konwersja i prowadzenie kampanii tak aby zwrot z inwestycji ROI powalił cię na kolana!

    Audyt Twojej strony www działa bezpośrednio na wynik jakości, przez co koszt kampanii spada.

    Bo widzisz…

    Kampania w google ads to oddzielny ekosystem. Cała sieć reklamowa google, którą perfekcyjnie zna każdy specjalista google ads (google partner), to znakomity miks. Tworzymy lejek sprzedażowy bo ze względu na typ kampanii i etap w lejku działa co innego. Dobieramy odpowiednio jak ma się wyświetlać reklama produktowa, reklamy wideo, reklama graficzna, czy reklama tekstowa.

    Kampania google ads (dawniej google adwords)

    Otóż kampania google ads to nie tylko kwestia, że dobierana jest fraza, czy słowa kluczowe. Koszt reklamy zależy od wielu czynników.

    Po pierwsze narzędzia google takie jak google analytics, google tag manager, czy google optimize są podstawa aby skuteczna reklama przyciągała tłumy.

    Wybór odpowiedniej agencji, w tym przypadku nas jako Twój gwarant -status partnera google ads umożliwia bardzo opłacalną sprzedaż, bez znaczenia czy masz produkt lub usługę. W przypadku e-commerce świetnie działa google zakupy, wtedy „gorącym klientom” wyświetla się reklama gdy czegoś szukają. W ten sposób tworzy się skuteczne kampanie adwords.

    Gotowy na to aby każda reklama Google Ads była dla Ciebie GAME CHANGEREM?

    Działajmy!

    Reklama google ads 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że reklama google ads to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)