Reklama YouTube -jak zrobi膰? [Agencja kampania wideo]
11 listopada, 2022
Agencja marketingowa Kielce
11 listopada, 2022

Reklama google ads (jak wygl膮da skuteczna kampania?)

Odpowiemy dzisiaj na to pytanie, a tak偶e kilka innych. Poznasz r贸偶nic臋 pomi臋dzy reklamami adwords, a kampaniami social media.

Zacznijmy wi臋c od kr贸tkiego filmu wyja艣niajcego.

Agencja adwords

Wype艂nij formularz i odbierz wycen臋




    Co to jest reklama Google Ads?

    Zawarto艣膰 strony

    Google Ads to system reklamowy kt贸ry nale偶y do firmy Google. System ten pozwala nam na wy艣wietlanie reklam w sieci wyszukiwania za pomoc膮 oznaczenia link贸w sponsorowanych (g艂贸wna strona wyszukiwarki Google) oraz reklam w sieci reklamowej (strony partnerskie, portale internetowe, filmy youtube, czy aplikacje).

    Je艣li m贸wimy o reklamie internetowej w wyszukiwarce Google to okre艣la si臋 je jako reklamy PPC (z j臋zyka angielskiego pay per click – dos艂ownie p艂atno艣膰 za klikni臋cie). W realnym 艣wiecie wygl膮da to tak, 偶e w艂a艣ciciel biznesu umieszcza reklam臋 na stronie wynik贸w wyszukiwania Google, lub innej przegl膮darki online i p艂aci wtedy, kiedy kto艣 kliknie w t膮 reklam臋.

    Kampania Performance Max Google

    Jaki istniej膮 rodzaje reklamy Google Ads/Adwords?

    Oto 22 rodzaje:

    • Search ads (sie膰 wyszukiwania)
      • Responsive
      • Call-only
      • Dynamic
    • Display ads
      • Single image
      • Responsive
    • Video ads
      • Skippable in-stream
      • Non-skippable in-stream
      • In-feed
      • Bumper
      • Outstream
      • Masthead
    • Shopping ads (reklama produktowa)
      • Product Shopping
      • Local inventory
    • Performance Max ads
    • App ads (promuj膮ca aplikacj臋)
      • For downloads
      • For engagement
    • Discovery ads
    • Local ads (wkr贸tce zmienione b臋d膮 na PMax)
    • Smart ads
      • Search
      • Display
    • Local Services Ads
      • Google Guarantee
      • Google screened

    Dla zapyta艅 z艂o偶onych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ci膮gu 1 godz.
    Na pozosta艂e pytania odpowiemy nast臋pnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto wsp贸艂pracowa膰 z UniqueSEO

    17% 艣redni spadek wydatk贸w ponoszonych przez naszych klient贸w

    37% 艣redni wzrost przychod贸w naszych klient贸w

    97,2% naszych klient贸w przed艂u偶a wsp贸艂prac臋


    Reklama google ads

    Reklamy Google Ads wy艣wietlaj膮 si臋 na podstawie s艂贸w kluczowych, kt贸re s膮 wpisywane przez u偶ytkownik贸w w Google.

    Warto wiedzie膰, jak dzia艂a system reklamowy Google Ads. Ot贸偶 dzia艂a na zasadzie aukcji, gdzie licytujesz koszt jednego klikni臋cia.

    Na czym polega ranking reklam w Google?

    To nie jest zawsze tak, 偶e oferta z najwy偶sz膮 stawk膮 pojawi si臋 na pierwszym miejscu reklamowym Google, cho膰 wysoko艣膰 deklarowanej stawki jest wa偶nym czynnikiem. System bierze pod uwag臋 r贸wnie偶 inne wa偶ne sk艂adowe, takie jak:

    • jako艣膰 reklam (Wynik jako艣ci),
    • jako艣膰 strony, na kt贸r膮 kieruje nasza reklama w Google Ads,
    • poziomy rankingu reklamy (tj. minimalna stawka kt贸ra jest wymagana do wy艣wietlenia reklamy na okre艣lonej pozycji),
    • dalej obowi膮zuj膮ce kryterium wyszukiwania (np. czas wyszukiwania, lokalizacja u偶ytkownika),
    • a tak偶e oczekiwany wp艂yw jaki maj膮 rozszerzenia reklamy i inne formaty reklam.
    Pozycjonowanie-stron-z-Google-Keyword-Planner

    Na tej podstawie wyliczany jest tak zwany ranking reklamy. Jest to warto艣膰 kt贸ra jest u偶ywana do precyzyjnego okre艣lenia pozycji. To od tego w艂a艣nie zale偶y, w kt贸rym dok艂adnie miejscu pojawi si臋 Twoja kreacja reklamowa (reklama). 

    Uruchomienie reklamy Google Ads (dawniej Google Ads), to fakt 偶e jeste艣 w wielu miejscach, gdzie wi臋kszo艣膰 os贸b szukaj膮cych czego艣 w internecie rozpoczyna poszukiwanie produkt贸w i rekomendacji kt贸re s膮 z nimi zwi膮zane. Czyli z tymi produktami i us艂ugami. Innymi s艂owy znaczy to, 偶e je艣li wprowadzasz jakikolwiek biznes 鈥 lokalny, og贸lnopolski, czy nawet taki o zasi臋gu 艣wiatowym鈥 to tak na prawd臋 nie mo偶esz rezygnowa膰 z reklamy w Google Ads, kt贸re na 艣wiecie jak i w Polsce jest wiod膮c膮 wyszukiwark膮.

    Na co trzeba zwr贸ci膰 dodatkowo uwag臋 przy konfiguracji reklamy google ads:

    • Google Merchant Center
    • Google Data Studio
    • Google Remarketing
    diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


    REKLAMA

    agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
    Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

    KONIEC REKLAMY

    Ile kosztuje reklama w google?

    Poni偶ej odpowied藕 na pytanie „ile kosztuje reklama google”, czyli reklama google ads:

    Mini
    1000 PLN

    (miesi臋cznie)

    do 7 000 PLN obs艂ugiwany bud偶et Google Ads

    Bior膮c pod uwag臋 niski bud偶et skupiamy si臋 na promocji i remarketingu.



    Standard
    2000 PLN

    (miesi臋cznie)

    do 15 000 PLN obs艂ugiwany bud偶et Google Ads

    Podstawowy pakiet dla rozwini臋tych firm, kt贸re pragn膮 zwi臋kszania zasi臋gu i utrwalania si臋 w 艣wiadomo艣ci ju偶 pozyskanych klient贸w.



    Zdecydowany
    3500PLN

    (miesi臋cznie)

    do 30 000 PLN obs艂ugiwany bud偶et Google Ads

    Pakiet flagowy dla firm z sektora M艢P, kt贸re szukaj膮 ju偶 nie tylko poprawnego zarz膮dzania inwestycj膮 reklamow膮, ale i pog艂臋bion膮 optymalizacj膮, kt贸ra na konkurencyjnym rynku pozwala uzyska膰 znaczne oszcz臋dno艣ci.



    Indywidualny pakiet PRO
    Operujesz na wy偶szych bud偶etach?

    (miesi臋cznie)

    Indywidualny pakiet, dopasowany 艣ci艣le do potrzeb Twojego biznesu.



    *Do ka偶dego pakietu doliczy膰 trzeba jednorazow膮 op艂at臋 startow膮 w wysoko艣ci 1 abonamentu (ustawianie i research)

    **Co sk艂ada si臋 na op艂at臋 aktywacyjn膮? Projekt i budowa kampanii, dob贸r strategii, pomoc przy instalacji kod贸w 艣ledzenia, integracja z Google Analytics, pomoc przy za艂o偶eniu konta Google Merchant Center.


    Reklama Google Ads, dlaczego si臋 op艂aca?

    Google jest bez w膮tpienia najbardziej znan膮 i lubian膮 wyszukiwark膮. Ka偶dy u偶ytkownik, kt贸ry poszukuje jakichkolwiek informacji o produkcie, us艂ugach, a tak偶e wyszukuj膮cy interesuj膮c膮 tre艣膰, decyduje si臋 na skorzystanie z Google. Warto to wykorzysta膰 i to w艂a艣nie w Google umie艣ci膰 swoj膮 reklam臋, bo b臋dziemy mie膰 pewno艣膰, 偶e b臋dzie ona mia艂a o wiele wi臋kszy zasi臋g. Jest to kluczowe, bo tylko tak mo偶emy by膰 pewni, 偶e b臋dziemy w stanie nie tylko zwi臋kszy膰 swoj膮 sprzeda偶, ale tak偶e sprawi膰, 偶e nasz produkt, czy us艂ug臋 b臋dzie w stanie pozna膰 wi臋cej os贸b.

    Musimy jednak by膰 pewni, 偶e nasza reklama zosta艂a nie tylko umieszczona w odpowiednim miejscu, ale tak偶e przede wszystkim, 偶e b臋dzie wygl膮da膰 tak, aby przyci膮ga艂a wzrok ka偶dego u偶ytkownika, tym bardziej 偶e podobnych reklam w sieci jest naprawd臋 bardzo wiele. Musimy wi臋c mie膰 pewno艣膰, 偶e akurat nasza b臋dzie w stanie przebi膰 si臋 na ich tle, co pozwoli nam zarobi膰 tyle, ile oczekujemy.

    darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

    馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

    馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

    Reklama Google Ads, na jakie korzy艣ci mo偶emy si臋 przygotowa膰?

    Reklama Google to nie tylko mo偶liwo艣膰 nadzorowania efekt贸w, zaraz po wstawieniu naszej reklamy, a raczej wybiciu si臋 jej na wysok膮 pozycj臋, ale tak偶e p艂atno艣膰 tylko za realne klikni臋cie na reklam臋, przez danego u偶ytkownika. Jest to bardzo wa偶ne, bo tylko tak mo偶emy mie膰 pewno艣膰, 偶e dana osoba rzeczywi艣cie zobaczy艂a, co znajduje si臋 na reklamowanej witrynie, a ka偶da taka osoba jest potencjalnym klientem, kt贸ry ch臋tnie skorzysta z tego, co mamy do zaoferowania. P艂acimy wi臋c wy艂膮cznie za to, co by膰 mo偶e da nam zarobi膰 realne pieni膮dze, a nie za reklam臋, kt贸ra ma swoje miejsce, jednak nie mo偶emy kontrolowa膰, kto rzeczywi艣cie j膮 zobaczy艂.

    Tylko takie formy reklamy s膮 skuteczne, bo daj膮 poczucie, 偶e inwestujemy w tak膮 form臋 reklamy, kt贸ra sprawdza si臋, a nie jej skuteczno艣膰 mo偶e okaza膰 si臋 bardzo w膮tpliwa. Musimy jednak mie膰 na uwadze, 偶e nie tylko kluczow膮 kwesti膮 jest dobranie takiej formy reklamy, kt贸ra jest ta艅sza, ale taka, kt贸ra b臋dzie najbardziej skuteczna, bo koszty, jakie musieli艣my ponie艣膰 bardzo szybko nam si臋 zwr贸c膮, co jest kluczowe.

    Reklama form膮 doskona艂ej inwestycji

    Reklama jest inwestycj膮, kt贸ra pozwala zarobi膰 nam realne pieni膮dze. Musimy mie膰 wi臋c na uwadze, 偶e wy艂膮cznie wybieraj膮c tak膮, kt贸ra b臋dzie widoczna przez du偶膮 grup臋 u偶ytkownik贸w, oka偶e si臋 t膮 najbardziej op艂acaln膮. Nie warto decydowa膰 si臋 na reklamy, kt贸rych koszt by膰 mo偶e jest niski, jednak efekty s膮 ma艂e, albo nie ma ich wcale. Tym sposobem nie tylko nie b臋dziemy w stanie oszcz臋dzi膰, ale tak偶e przede wszystkim stracimy pieni膮dze, kt贸re w艂o偶yli艣my w nasz膮 reklam臋.

    Jak osi膮gn膮膰 najlepsze efekty wykorzystuj膮c reklam臋 Google Ads?

    Zdecydowanie najkorzystniej jest po艂膮czy膰 wszystkie formy reklamy, jakie stosujemy z Google. Mo偶emy wtedy dzia艂a膰 na r贸偶nych polach i dzi臋ki temu rzeczywi艣cie osi膮gniemy szybkie i bardzo op艂acalne efekty. Nale偶y bowiem wiedzie膰, 偶e to w艂a艣nie Google jest przegl膮dark膮, kt贸r膮 wykorzystuje bardzo wielu u偶ytkownik贸w ka偶dego dnia.

    Mamy wi臋c gwarancj臋, 偶e inwestuj膮c swoje pieni膮dze w kampani臋 reklamow膮, w艂a艣nie za pomoc膮 Google, mamy realne szans臋, aby o naszych us艂ugach dowiedzia艂o si臋 wi臋cej u偶ytkownik贸w, a tak偶e przede wszystkim mo偶emy w kr贸tkim czasie zacz膮膰 zarabia膰 wi臋cej i dzia艂a膰 o wiele pr臋偶niej.

    Musimy jednak mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e nie tylko umieszczenie reklamy jest kluczowe, aby ta by艂a skuteczna, ale tak偶e nale偶y zadba膰 o wygl膮d witryny, kiedy u偶ytkownik zdecyduje si臋 j膮 odwiedzi膰. Dzi臋ki temu, 偶e b臋dzie zrozumia艂a i czytelna, a tak偶e zostan膮 wyeliminowane b艂臋dy, kt贸re mog艂yby utrudni膰 u偶ytkowane, 偶aden potencjalny klient nie niech臋ci si臋, co podkre艣li opuszczaj膮c nasz膮 stron臋. Kiedy zadbamy o to, aby by艂a warta odwiedzenia, a tak偶e wszystkie informacje, kt贸re b臋d膮 si臋 tam znajdowa膰 zostan膮 napisane zrozumiale, to mo偶emy liczy膰 na doskonale i przede wszystkim op艂acalne dla nas efekty.

    P艂acimy tylko za to, co zostanie ustalone wcze艣niej

    Zdecydowanym plusem, je艣li chodzi o reklamowanie swojego produktu, lub us艂ugi za pomoc膮 Google to fakt, 偶e mo偶emy by膰 pewni p艂atno艣ci tylko za realne wej艣cie na stron臋 u偶ytkownika. Jest to bardzo wa偶ne, bo dzi臋ki temu mamy pewno艣膰, 偶e ka偶dy u偶ytkownik, za kt贸rego wej艣cie zap艂acimy mo偶e zosta膰 naszym potencjalnym klientem, bo ma szans臋 zapozna膰 si臋 z tre艣ciami, kt贸re znajduj膮 si臋 na stronie internetowej.

    W przeciwnym wypadku niestety mimo uiszczenia op艂aty nie byliby艣my pewni, ile realnie os贸b codziennie wesz艂o na stron臋, a tym bardziej nie mogliby艣my oszacowa膰 korzy艣ci i efekt贸w wynikaj膮cych z umieszczenia reklamy w wyszukiwarce Google.

    Tylko taka kampania ma szans臋 na powodzenie i zapewni nam realny zarobek, co jest bardzo wa偶ne. Mo偶emy to dzi臋ki temu traktowa膰 jak inwestycj臋, kt贸ra nam si臋 zwr贸ci w postaci nowych klient贸w, a tak偶e zarobek wynikaj膮cy z zap艂aty za wykonan膮 przez nas us艂ug臋. Jednak mo偶emy by膰 pewni, 偶e warto spr贸bowa膰 tej formy reklamy, bo wiele os贸b od lat korzysta z tego rozwi膮zania i jest z tej us艂ugi zadowolony. To pokazuje, 偶e ka偶da kwestia zosta艂a przemy艣lana, jest elastyczna i ma szans臋 zosta膰 dopasowana do ka偶dego u偶ytkownika indywidualnie, co jest zdecydowanie najbardziej kluczowe.

    Jaka grupa odbiorc贸w zobaczy nasz膮 reklam臋?

    Reklama Google b臋dzie widoczna tylko dla tych u偶ytkownik贸w, kt贸rzy mog膮 by膰 potencjalnie zainteresowani us艂ugami, jakie mamy do zaoferowania. Kiedy wi臋c kto wejdzie na nasz膮 stron臋 wpisa艂 w wyszukiwark臋 s艂owa kluczowe, kt贸rych dotyczy tre艣膰 strony, co pozwala na uznanie faktu, 偶e ka偶da osoba wchodz膮ca na stron臋 jest potencjalnym klientem, kt贸ry mo偶e da膰 nam zarobi膰. Jednak musimy mie膰 na uwadze, 偶e b臋dzie tak wy艂膮cznie wtedy, kiedy zadbamy o to, aby nasza witryna wygl膮da艂a na tyle korzystnie, 偶e nie zniech臋ci u偶ytkownika po wej艣ciu.

    Jest to kluczowe, bo w przeciwnym wypadku, nawet jak dana osoba zdecyduje si臋 wej艣膰 na nasz膮 witryn臋, to szybko j膮 opu艣ci, jednak za to wej艣cie b臋dziemy musieli zap艂aci膰 my. Musimy wi臋c zrobi膰 wszystko, aby dos艂ownie ka偶dy u偶ytkownik skorzysta艂 z tego, co mamy do zaoferowania, bo uda nam si臋 w ten spos贸b zarobi膰 o wiele wi臋cej i zapewni膰 swojej firmie rozw贸j.

    Pozycjonowanie Google lokalnie

    Reklama Google zostanie tak wypozycjonowana, aby u偶ytkownicy, kt贸rzy mieszkaj膮 w pobli偶u mogli wej艣膰 na nasz膮 witryn臋, co jest kluczowe, kiedy wykonujemy us艂ugi, kt贸re wymagaj膮 naszej osobistej obecno艣ci. Kiedy mamy do czynienia ze sklepem internetowym, to reklama wy艣wietli si臋 wszystkim, bo nie ma znaczenia, gdzie znajduje si臋 u偶ytkownik, bo mimo wszystko mo偶e skorzysta膰 z tego, co mamy do zaoferowania.

    Mo偶emy bowiem wys艂a膰 swoje produkty i zarobimy wi臋c na tym. Kiedy jednak prowadzimy firm臋, kt贸ra wykonuje jakiekolwiek us艂ugi przez pracownik贸w, kt贸rych wymagana jest obecno艣膰 osobista w danym miejscu, to pozycjonowanie lokalne jest kluczowe. Nie b臋dziemy mogli bowiem 艣wiadczy膰 偶adnych us艂ug osobom, kt贸re niestety mieszkaj膮 daleko, a wysy艂ka us艂ugi nie jest mo偶liwa.

    Nie warto wi臋c korzysta膰 ze zwyczajnego pozycjonowania, gdzie skupiamy si臋 na grupie odbiorc贸w, jednak nie zwracamy uwagi na to, gdzie si臋 znajduj膮. Mo偶emy wi臋c na tym naprawd臋 bardzo du偶o straci膰 i zdecydowanie lepsze efekty osi膮gniemy, kiedy strona zostanie pozycjonowana lokalnie.

    Jak dzia艂a reklama Google Ads?

    Reklama Google zostanie wy艣wietlana na pierwszych pozycjach, kiedy tylko jaki艣 u偶ytkownik wpisze has艂a, kt贸re b臋d膮 s艂owami kluczowymi, kt贸re b臋d膮 znajdowa膰 si臋 w tre艣ci znajduj膮cej si臋 na naszej stronie, lub w opisach znajduj膮cych si臋 na witrynie. Tego typu pozycjonowanie jest bardzo trafne, bo reklam臋 wy艣wietl膮 te osoby, kt贸re rzeczywi艣cie poszukiwa膰 dok艂adnie tego, co my osobi艣cie mamy do zaoferowania.

    B臋dziemy mogli wi臋c zarobi膰 realne pieni膮dze i sprawi膰, 偶e otrzymamy mo偶liwo艣膰 rozwoju i zwi臋kszenia liczby klient贸w, co jest kluczowe, aby nasza firma mia艂a szans臋 rozwija膰 si臋 o wiele pr臋偶niej ka偶dego dnia, tym bardziej 偶e to w艂a艣nie Google jest wyszukiwark膮, z kt贸rej ka偶dego dnia korzysta bardzo wielu u偶ytkownik贸w.

    Mo偶emy wi臋c mie膰 pewno艣膰, 偶e poszukuj膮c podobnej us艂ugi, jak膮 my mamy do zaoferowania, to tak偶e si臋gn膮 do swojej ulubionej wyszukiwarki. My natomiast b臋dziemy mogli na tym skorzysta膰.

    Bardzo elastyczne warunki reklamy

    Musimy mie膰 na uwadze, 偶e ka偶da firma wymaga zupe艂nie innych rozwi膮za艅, aby reklama mog艂a okaza膰 si臋 bardzo skuteczna. Jednak niestety musimy by膰 pewni, 偶e elastyczno艣膰 w wielu przypadkach nie r贸wna si臋 skuteczno艣ci膮 reklamy.

    Ta umieszczana w Google pozwala na ustalenie nie tylko bud偶etu danej osoby, kt贸ry klient mo偶e przeznaczy膰 na reklam臋, ale tak偶e mo偶emy skorzysta膰 z do艣wiadczenia os贸b oferuj膮cych reklam臋 Google.

    To pozwoli na umieszczenie witryny tak, aby da艂a nam takie efekty, jakich oczekujemy. Dzi臋ki temu nie stracimy swoich pieni臋dzy, a przeciwnie. Jeszcze b臋dziemy w stanie zarobi膰 tyle, ile oczekujemy, co jest kluczowe.

    Reklama Google Ads najlepsz膮 inwestycj膮

    Reklama, kt贸ra w kr贸tkim czasie pozwoli nam na zdobycie bardzo du偶ej grupy klient贸w i co za tym idzie, pozwalaj膮ca na spory zarobek, a przede wszystkim taki, jakiego oczekujemy, to najlepsze, co mo偶e zdarzy膰 si臋 naszej firmie.

    Musimy bowiem zadba膰 o to, aby ta nie tylko si臋 rozwija艂a, ale tak偶e przede wszystkim, aby ka偶dego dnia wzrasta艂a liczba klient贸w, kt贸rzy b臋d膮 chcieli skorzysta膰 z naszych us艂ug. Tylko tak b臋dziemy pewni, 偶e zarobimy takie kwoty pieni臋dzy, kt贸re pozwol膮 nam na inwestowanie w firm臋, a tak偶e na stabilne jej utrzymanie.

    Reklama Google mo偶e nam w tym pom贸c, bo tutaj nie tylko mo偶emy samodzielnie okre艣li膰 bud偶et, kt贸ry przeznaczymy na nasz膮 reklam臋, ale tak偶e przede wszystkim jeste艣my w stanie okre艣li膰 takie warunki reklamy, kt贸re b臋d膮 nam najlepiej odpowiada膰. Ponadto mamy tak偶e gwarancj臋, 偶e nasz膮 reklam臋 zobaczy taka grupa odbiorc贸w, kt贸ra b臋dzie potencjalnie zainteresowana, tym co mamy do zaoferowania.

    Nie tracimy wi臋c nic, a mo偶emy zyska膰. Nie tylko o wiele wi臋kszy zarobek, ale tak偶e nowych klient贸w. Pozostanie nam tylko postaranie si臋, aby ka偶da wykonywana przez nas us艂uga, da艂a zadowolenie klienta, bo to on przeka偶e pozytywne opinie dalej, co pozwoli na pozyskanie nowych klient贸w.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narz臋dzia, kt贸rych miesi臋czny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer s艂贸w kluczowych google鈥檃), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Reklama google ads (jak wygl膮da skuteczna kampania?) 1

    Je偶eli wszystko powy偶ej przekona艂o Ci臋, 偶e reklama google ads to co艣 w co warto zainwestowa膰 lub polepszy膰,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wsp贸lnie dobierzemy odpowiednie narz臋dzia, kt贸re rozwin膮 Tw贸j biznes i dostarcz膮 Ci nowych klient贸w. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Marketing produktowy w tym przypadku dzia艂a 艣wietnie. Jako agencja marketingu internetowego zalecamy docelowy target, zoptymalizowany pod k膮tem Twojej firmy. Stosujemy format tekstowy, graficzny, displaye (google display network), banery, wideo. Naszym g艂贸wnym celem jest konwersja i prowadzenie kampanii tak aby zwrot z inwestycji ROI powali艂 ci臋 na kolana!

    Audyt Twojej strony www dzia艂a bezpo艣rednio na wynik jako艣ci, przez co koszt kampanii spada.

    Bo widzisz…

    Kampania w google ads to oddzielny ekosystem. Ca艂a sie膰 reklamowa google, kt贸r膮 perfekcyjnie zna ka偶dy specjalista google ads (google partner), to znakomity miks. Tworzymy lejek sprzeda偶owy bo ze wzgl臋du na typ kampanii i etap w lejku dzia艂a co innego. Dobieramy odpowiednio jak ma si臋 wy艣wietla膰 reklama produktowa, reklamy wideo, reklama graficzna, czy reklama tekstowa.

    Reklama google ads

    Czym jest reklama Google Ads?

    Google Ads (wcze艣niej Google Adwords) jest w najprostszym mo偶liwym uj臋ciu systemem reklamowym firmy Google, kt贸ry pozwala na wy艣wietlania reklam tekstowych i produktowych w wyszukiwarce, reklamy wideo w portalu YouTube, a tak偶e reklamy graficzne w sieci reklamowej Google Display Network.

    Jakie s膮 najwa偶niejsze cechy omawianego systemu Ads Google?

    Nale偶y przede wszystkim mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e system dzia艂a w modelu licytacyjnym. Oznacza to, 偶e reklamodawcy deklaruj膮 ile dok艂adnie chc膮 zap艂aci膰 za okre艣lon膮 reklam臋. Stawki b臋d膮 zatem uzale偶nione od konkurencji w danej bran偶y. Warto zaznaczy膰, 偶e w podstawowych rodzajach reklam p艂aci si臋 za klikni臋cie. Dodatkowo w reklamach w sieci reklamowej mo偶na zdecydowa膰 si臋 na ustawienie stawki za 1000 wy艣wietle艅 czy maksymaln膮 stawk臋 za jedno wy艣wietlenie. Nie mo偶na zapomnie膰, 偶e Google wprowadzi艂o niedawno bardzo interesuj膮ce rozwi膮zanie, czyli stawk臋 za konwersje.

    Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e reklamy zaczynaj膮 si臋 wy艣wietla膰 praktycznie zaraz po uruchomieniu okre艣lonej kampanii. Oczywi艣cie nie b臋dzie to oznacza艂o, 偶e reklama b臋dzie mia艂a wysok膮 skuteczno艣膰 od samego pocz膮tku. Godny uwagi jest fakt, 偶e system Google Ads jest wyposa偶ony w bardzo du偶膮 liczb臋 艣wietnych mechanizm贸w umo偶liwiaj膮cych optymalizacj臋 kampanii. Warto wiedzie膰, 偶e do ich dzia艂ania niezb臋dna jest du偶a liczba informacji na temat konwersji. Ponadto podstawowe reklamy b臋d膮 wy艣wietla艂y si臋 w odpowiedzi na pytania u偶ytkownik贸w zwi膮zane ze s艂owami kluczowymi, kt贸re zosta艂y ustalone przez reklamodawc臋.

    Reklamy tekstowe w wyszukiwarce-Najwi臋ksze atuty reklam tekstowych w wyszukiwarce

    Warto wiedzie膰, 偶e jest to podstawowy format reklam, kt贸ry mo偶e by膰 bez wi臋kszego problemu wykorzystany praktycznie dla ka偶dego typu dzia艂alno艣ci. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e reklamy sk艂adaj膮 si臋 z maksymalnie trzech nag艂贸wk贸w, a tak偶e dw贸ch d艂u偶szych wierszy tekstu oraz adresu strony docelowej. Mo偶na r贸wnie偶 zastosowa膰 rozszerzenia, kt贸re wp艂yn膮 na trafno艣膰 i funkcjonalno艣膰 reklam. Doskona艂ym przyk艂adem mog膮 by膰 linki do podstron.

    Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e omawiane reklamy tekstowe z roku na rok s膮 coraz bardziej podobne do organicznych wynik贸w wyszukiwania. Ich zadaniem jest przekierowanie u偶ytkownik贸w na okre艣lon膮 stron臋 docelow膮. Reklama wy艣wietli si臋 bowiem na w odpowiedzi na s艂owa kluczowe, kt贸re zosta艂y zdefiniowane wcze艣niej przez reklamodawc臋.

    Dlaczego warto zdecydowa膰 si臋 na reklamy typu 鈥濼ylko po艂膮czenie鈥?

    Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e jest to bardzo specyficzny format reklam tekstowych na urz膮dzenia mobilne. Warto wiedzie膰, 偶e nie przekieruje ona u偶ytkownika na stron臋 docelow膮, ale pozwoli po klikni臋ciu nawi膮za膰 po艂膮czenie telefoniczne z numerem telefonu, kt贸ry zosta艂 okre艣lony przez reklamodawc臋. Godny uwagi jest fakt, 偶e wspomniany typ reklam doskonale zda egzamin w przypadku biznes贸w, gdzie oczekiwana jest natychmiastowa reakcja na zg艂oszenie potencjalnego klienta.

    Dynamiczne reklamy Czy dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA) b臋d膮 dobrym rozwi膮zaniem?

    Jest to kolejny rodzaj reklam tekstowych. Wyr贸偶nia je inny mechanizm tworzenia, a tak偶e dopasowania do zapyta艅 internaut贸w. Zadaniem reklamodawcy jest bowiem zdefiniowanie tylko jednego wiersza opisu. Z kolei nag艂贸wek reklamy oraz strona docelowa s膮 dobierane przez system Google w celu zagwarantowania u偶ytkownikowi mo偶liwie najlepszego dopasowania reklamowanej tre艣ci do jego zapytania.

    Oznacza to, 偶e reklamodawca nie musi definiowa膰 s艂贸w kluczowych, gdy偶 system Google Ads. Omawiany typ reklamy jest 艣wietn膮 opcj膮 dla blog贸w tematycznych i sklep贸w internetowych. Godny uwagi jest fakt, 偶e reklamy DSA b臋d膮 reagowa艂y na wielowyrazowe, precyzyjne i stosunkowo trudne do przewidzenia zapytania. Ponadto b臋d膮 przekierowywa艂y u偶ytkownik贸w na stron臋 reklamodawcy. Nikogo nie powinien zatem dziwi膰 fakt, 偶e reklama DSA przewa偶nie uzyskuje najlepsz膮 skuteczno艣膰 z dost臋pnych format贸w reklamowych.

    Jakie zalety maj膮 reklamy produktowe PLA?

    Jest to z kolei doskona艂y format dla wszystkich sklep贸w internetowych. Reklamy b臋d膮 bowiem wy艣wietla艂y si臋 na samym szczycie wynik贸w wyszukiwania. Warto zaznaczy膰, 偶e ich cech膮 charakterystyczn膮 b臋d膮 nie tylko zdj臋cia poszczeg贸lnych produkt贸w, ale r贸wnie偶 ceny widoczne w reklamie. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e do zbudowania omawianych reklam b臋dzie potrzebne dodatkowe konto Merchant Center, a tak偶e plik danych, kt贸ry b臋dzie zawiera艂 informacje o asortymencie danego sklepu.

    Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e reklamy nie b臋d膮 wcale wymaga艂y definiowania s艂贸w kluczowych. W najprostszym mo偶liwym uj臋ciu wy艣wietl膮 si臋 w wyniku skojarzenia okre艣lonego zapytania, kt贸re b臋dzie wpisane przez u偶ytkownika z nazw膮 albo opisem produktu z pliku danych. Nie mo偶na zapomnie膰, aby opisy i nazwy poszczeg贸lnych produkt贸w by艂y w艂a艣ciwie skorelowane z zapytaniami poszczeg贸lnych u偶ytkownik贸w.

    Dlaczego klasyczne reklamy bannerowe w sieci reklamowej (GDN) z roku na rok ciesz膮 si臋 coraz wi臋kszym zainteresowaniem?

    Osobom, kt贸re s膮 zainteresowanie promowaniem nowego produktu lub marki, rekomendowane jest stworzenie reklamy banerowej. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e Google Ads obs艂uguje obecnie kilkana艣cie rozmiar贸w reklam, kt贸re mo偶na wy艣wietla膰 na stronach w sieci reklamowej czy aplikacjach na smartfony. Do zdecydowanie najcz臋艣ciej wymienianych atut贸w omawianych reklam nale偶y zaliczy膰 dowolno艣膰, je偶eli chodzi o kszta艂towanie przekazu. Nie wszyscy wiedz膮, 偶e reklam臋 banerow膮 mo偶na wykorzysta膰 tak偶e w remarketingu.

    Jakie korzy艣ci mog膮 przynie艣膰 reklamy animowane HTML5 w sieci reklamowej?

    Osoby, kt贸re chcia艂yby przyci膮gn膮膰 uwag膮 potencjalnych klient贸w mog膮 zdecydowa膰 si臋 na stworzenie bardzo efektownie prezentuj膮cej si臋 reklamy animowanej w technologii HTML5. Oczywi艣cie mo偶na do tego celu u偶y膰 specjalistycznego oprogramowania. Doskona艂ym przyk艂adem mo偶e by膰 Google Web Designer. Pozwala bowiem zar贸wno na prost膮, jak i wizualn膮 budow臋 reklam.

    Jakie zalety maj膮 reklamy elastyczne w sieci reklamowej?

    Google wprowadzi艂o reklamy elastyczne, by u艂atwi膰 zarz膮dzanie reklam膮, upro艣ci膰 budow臋 reklam dla sieci reklamowej, a tak偶e zagwarantowa膰 niezale偶no艣膰 tworzonych reklam od boks贸w reklamowych dost臋pnych w sieci. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e jest to bardzo dynamiczny format reklam. Zadaniem reklamodawcy jest wskazanie tylko sk艂adnik贸w, z kt贸rych system zbuduje reklamy.

    Dlaczego warto zdecydowa膰 si臋 na reklamy w YouTube?

    Nie wszyscy maj膮 艣wiadomo艣膰, 偶e YouTube jest drug膮 najwi臋ksz膮 wyszukiwark膮 na 艣wiecie. Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e system Google Ads umo偶liwia na prowadzenie kampanii reklamowej z wykorzystaniem film贸w wideo zamiast obraz贸w. Istnieje zatem mo偶liwo艣膰 wy艣wietlania swojej grupie docelowej sze艣ciosekundowych film贸w czy d艂u偶szych reklam, kt贸re b臋d膮 pojawia艂y si臋 w trakcie filmu ogl膮danego przez danego u偶ytkownika. Warto zaznaczy膰, 偶e dost臋pne s膮 praktycznie takie same opcje kierowania reklam, jak w ca艂ym systemie Google Ads. Istnieje mo偶liwo艣膰 kierowania ich na okre艣lone kana艂y u偶ytkownik贸w YouTube. Wspomniany portal jest sk艂adnikiem sieci reklamowej Google.

    Czy reklamy w poczcie Gmail b臋d膮 dobr膮 opcj膮?

    Mo偶na zaobserwowa膰, 偶e z poczty Gmail z roku na rok korzysta coraz wi臋ksza liczba u偶ytkownik贸w. Godny uwagi jest fakt, 偶e praktycznie ka偶da osoba korzystaj膮ca u偶ywaj膮ca smartfona z systemem Android, posiada takie konto. Jak wiadomo us艂uga Gmail nale偶y do Google. Mo偶na zatem emitowa膰 reklamy tak偶e w tym 艣rodowisku. Nale偶y zaznaczy膰, 偶e b臋d膮 one trafia艂y bezpo艣rednio do skrzynek pocztowych u偶ytkownik贸w w formie wiadomo艣ci e-mail. W tym przypadku p艂aci si臋 za klikni臋cie w momencie wy艣wietlenia pe艂nej tre艣ci wiadomo艣ci. Jest to zatem doskona艂y format do remarketingu.

    Dlaczego warto postawi膰 na targetowanie geograficzne?

    Jest to 艣wietny spos贸b na kierowanie reklam. Reklamodawca ma mo偶liwo艣膰 okre艣lenia, kt贸re reklamy maj膮 wy艣wietla膰 si臋 u偶ytkownikom przebywaj膮cym lub pytaj膮cym o dany region. Mog膮 to by膰: wojew贸dztwo, kraj, miasto czy dzielnica. W ten prosty spos贸b mo偶na efektywnie dociera膰 ze swoj膮 reklam膮 do wybranych przez siebie lokalnych spo艂eczno艣ci.

    Targetowanie demograficzne

    Ponadto korzystaj膮c z omawianego systemu Google Ads mo偶na okre艣li膰 cechy demograficzne po偶膮danej grupy docelowej. Doskona艂ymi przyk艂adami mog膮 by膰: p艂e膰 czy wiek. Godny uwagi jest fakt, 偶e na niekt贸rych rynkach mo偶liwe jest tak偶e wskazanie dzietno艣ci czy oczekiwanego dochodu os贸b.

    Dlaczego firmy decyduj膮 si臋 na targetowanie na zainteresowania?

    艢wietnym rozwi膮zaniem b臋dzie tak偶e kierowanie reklamy na zainteresowania poszczeg贸lnych u偶ytkownik贸w. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e s膮 one ustalana w oparciu o histori臋 odwiedzin r贸偶nych stron w internecie czy wyszukiwanych hase艂. Dzi臋ki temu mo偶liwe b臋dzie dotarcie do odbiorc贸w, kt贸rzy jeszcze nie podj臋li 偶adnej decyzji zakupowej.

    Dlaczego targetowanie na konkretne urz膮dzenia cieszy si臋 ogromn膮 popularno艣ci膮?

    Je偶eli reklamodawcy wiedz膮, z jakich dok艂adnie urz膮dze艅 korzysta ich grupa docelowa, mog膮 dokona膰 konfiguracji kampanii w taki spos贸b, by reklamy wy艣wietla艂y si臋 na okre艣lonym typie urz膮dze艅. Mo偶liwa jest tak偶e zmiana dostosowania stawek. W najprostszym mo偶liwym uj臋ciu oznacza to doprowadzenie do sytuacji, 偶e deklarowana kwota za klikni臋cia takich samych reklam b臋dzie wy偶sza na komputerach, a ni偶sza na smartfonach.

    Dlaczego warto stosowa膰 remarketing?

    Warto wiedzie膰, 偶e jest to 艣wietna opcja, poniewa偶 umo偶liwia reklamodawcy ponowne dotarcie do os贸b, kt贸re ju偶 wcze艣niej pozna艂y jego stron臋 internetow膮. Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e remarketing stosowany bez odpowiedniej strategii nie b臋dzie skuteczny. Bardzo dobrym przyk艂adem niew艂a艣ciwej grupy odbiorc贸w b臋d膮 wszystkie osoby, kt贸re kiedykolwiek odwiedzi艂y stron臋 reklamodawcy. Zdecydowanie lepsz膮 opcj膮 b臋dzie wy艣wietlenie reklam osobom, kt贸re by艂y w koszyku sklepu lub na stronie kontakt. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e mo偶na tak偶e bez wi臋kszego problemu stworzy grup臋 odbiorc贸w, kt贸rzy obejrzeli film reklamowy.

    Jakie znaczenie ma harmonogram reklam?

    Warto zastanowi膰 si臋 nad wy艣wietlaniem reklam w godzinach pracy firmy. Reklamodawca mo偶e tak偶e zdecydowa膰 o stawkach w okre艣lonych przedzia艂ach czasowych.

    Ads logowanie

    Reklamodawca powinien w pierwszej kolejno艣ci zweryfikowa膰 czy korzysta z najnowszej wersji przegl膮darki. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e us艂uga Google Ads jest zgodna z najnowszymi wersjami przegl膮darek.

    W celu zalogowania si臋 na konto Google Ads trzeba przej艣膰 na stron臋 g艂贸wn膮, a p贸藕niej klikn膮膰 „Zaloguj si臋” w prawym g贸rnym rogu strony. Z kolei w polu „E-mail” wystarczy wpisa膰 sw贸j adres e-mail. Kolejnym krokiem b臋dzie klikni臋cie „Zaloguj si臋”.

    Kampania google ads

    Reklama w Google mo偶e po偶re膰 Tw贸j bud偶et je艣li kto艣 zrobi to nieodpowiednio, dlatego musisz odda膰 to zadanie w r臋ce profesjonalist贸w. Z tego powodu zapraszamy do siebie. W menu mo偶esz klikn膮膰 w zak艂adk臋 kontakt.

    Wyszukiwarka google to 艣wietne narz臋dzie organiczne ale tu m贸wimy ju偶 o SEO, czyli pozycjonowanie. Kiedy jaka艣 fraza Ciebie interesuje to mo偶esz j膮 „Wykupi膰” aby pokazywa膰 si臋 na g贸rze wynik贸w. Niekt贸rzy m贸wi膮 na to linki sponsorowane. Je艣li interesuj膮 Ciebie kampanie ppc, czyli pay per click to jest nam bardzo mi艂o 偶e od nas trafi艂e艣. Reklamy w google ads i marketing internetowy id膮 ze sob膮 w parze.

    Typ kampanii zale偶y od Twojego celu. Mo偶e to by膰 google shopping, google merchant center, gmc, kampanie produktowe, czy frazy w sieci wyszukiwania. Wa偶ne jest aby forma reklamy przynosi艂a nowych klient贸w do Twojej firmy. Zwrot z inwestycji jest priorytetem i zdobycie ruchu na stronie s膮 priorytetem dla Twojej firmy. Wi臋c je艣li chcesz dotrze膰 do nowych klient贸w za pomoc膮 kampanii reklamowych google ads to zapraszamy!

    Kampania google ads (dawniej google adwords)

    Ot贸偶 kampania google ads to nie tylko kwestia, 偶e dobierana jest fraza, czy s艂owa kluczowe. Koszt reklamy zale偶y od wielu czynnik贸w.

    Po pierwsze narz臋dzia google takie jak google analytics, google tag manager, czy google optimize s膮 podstaw膮, aby skuteczna reklama przyci膮ga艂a t艂umy. Poniewa偶 musisz przeanalizowa膰 ca艂y lejek marketingowy. Od ruchu zimnego (cold), a偶 po gor膮cy (warm & hot traffic).

    Dodatkowo trzeba zrozumie膰 艣cie偶k臋 zakupow膮 klienta.

    Wyb贸r odpowiedniej agencji, w tym przypadku nas, jako Tw贸j gwarant –status partnera google ads umo偶liwia bardzo op艂acaln膮 sprzeda偶, bez znaczenia czy masz produkt lub us艂ug臋. W przypadku e-commerce 艣wietnie dzia艂a google zakupy, wtedy „gor膮cym klientom” wy艣wietla si臋 reklama gdy czego艣 szukaj膮. W ten spos贸b tworzy si臋 skuteczne kampanie adwords.

    Gotowy na to aby ka偶da reklama Google Ads by艂a dla Ciebie GAME CHANGEREM?

    Dzia艂ajmy!

    Reklama google ads (jak wygl膮da skuteczna kampania?) 1

    Je偶eli wszystko powy偶ej przekona艂o Ci臋, 偶e reklama google ads to co艣 w co warto zainwestowa膰 lub polepszy膰,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wsp贸lnie dobierzemy odpowiednie narz臋dzia, kt贸re rozwin膮 Tw贸j biznes i dostarcz膮 Ci nowych klient贸w. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Wi臋c chyba ju偶 wiesz 偶e reklama w google ads (dawniej adwords) jest dla Ciebie! Chcesz sprawdzi膰 ile mo偶esz wi臋cej zarobi膰?

    Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

    Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

    Skontaktuj si臋 z nami:

    pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
    Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

    Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

    Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

    艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 555

    Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

    Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
    Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
    UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

    POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)