Tworzenie stron internetowych (strona www):

Tworzenie stron internetowych 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Tworzenie stron internetowych

    Tworzenie stron WWW dla firm i marek osobistych

    Projektowanie stron internetowych to dla nas nie tylko praca, ale także misja, której celem jest budowanie Twojego profesjonalnego wizerunku w Internecie. Nasi doświadczeni specjaliści stworzą dla Ciebie skuteczną i profesjonalną witrynę. Może to być zarówno mały projekt strony internetowej, jak i rozbudowany serwis WWW.

    POZNAJ NASZE TWORZENIE STRON WWW

    Jak krok po kroku budujemy stronę internetową?

    Planujemy

    Kontaktujemy się z Tobą i przeprowadzamy wywiad, aby dobrze poznać potrzeby i ustalić priorytety.

    Projektujemy

    Na podstawie wywiadu i zebranych wytycznych tworzymy projekt graficzny Twojej strony internetowej.

    Programujemy

    Nasi webmasterzy łączą grafikę i treści w całość oraz dbają, by strona wyświetlała się dobrze na każdym urządzeniu.

    Testujemy

    To etap, na którym upewniamy się, że Twoja strona WWW spełnia wysokie wymagania, które sobie wyznaczyliśmy.

    Przekazujemy do akceptacji

    Jeszcze przed publikacją strony w sieci przekazujemy Ci gotowy projekt do wglądu i akceptacji.

    Wdrażamy

    Czas na radość z własnej profesjonalnej strony internetowej! Publikujemy Twoją witrynę w Internecie.

    Wszystkie strony www, które tworzymy są:

    Przyjazne wyszukiwarkom i gotowe do pozycjonowania

    Już na etapie planowania, budowy oraz projektowania stron www zwracamy uwagę na poszczególne elementy oraz strukturę, które wpływają na efektywność działań SEO oraz widoczność strony w wyszukiwarkach. Lepsza widoczność oraz wyższe pozycje to większy ruch na stronie, czyli więcej potencjalnych Klientów korzystających z Twojej oferty.

    Responsywne (z ang RWD – Responsive Web Design)

    Nowoczesna strona internetowa to strona responsywna, która dopasowuje się automatycznie do rozdzielczości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana (smartfon, tablet, laptop, PC). Każda strona internetowa, którą tworzymy wykonana jest w technologi RWD i idealnie wyświetla się nawet na niewielkich ekranach smartfonów. Musisz pamiętać, że z dnia na dzień coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych i tylko dzięki stronie responsywnej sprawisz, że Klienci zechcą zapoznać się z Twoją ofertą.

    Zintegrowane z Google Analytics

    Dzięki integracji z Google Analytics możesz monitorować ruch na swojej stronie, sprawdzać, skąd pochodzą Twoi Klienci oraz czego szukają w sieci. Wraz z wdrażaniem przez nas stron internetowych uzupełniamy je o kod śledzenia Google Analytics, abyś mógł mieć kontrolę nad stanem swojej witryny. Optymalizuj konwersję i zarabiaj więcej!

    Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy! Skontaktuj się z nami, a zaprojektujemy dla Ciebie stronę www dostosowaną do Twoich potrzeb!


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Tworzenie stron internetowych 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że stworzenie strony internetowej to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Tworzenie stron internetowych

    W naszym procesie nie ma szczęśliwych domysłów — tylko strategia oparta na badaniach. Zwiększanie przychodów w Twojej firmie i promowanie zmian w Twojej branży wymaga dokładnego zrozumienia Twoich celów, klientów i konkurencyjnego otoczenia. Szybko (i przyjemnie) przeskakujemy uściski dłoni i prezentacje, dzięki czemu możemy rozpocząć z Tobą dyskusje i ćwiczenia dotyczące odkrywania Twojej marki, użytkowników i wiadomości. Następnie przystępujemy do pracy, zanurzając się w dane, które bezpośrednio informują o osobach docelowych, przepływach użytkowników, strategii treści, tworzeniu treści, pozycjonowaniu marki i wielu innych. Oprócz naszego doświadczenia w pracy z dużymi firmami, uruchomiliśmy niezliczone lokalne witryny biznesowe z tym samym podejściem. Od gabinetów dentystycznych po lokalnych sprzedawców, nasi eksperci ds. projektowania tworzą witryny internetowe, które mają duży wpływ na biznes, nawet jeśli masz ograniczony czas lub budżet.

    Twoja firma się rozwija, a Ty chcesz zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Świetnie! Ale kiedy zaczynasz patrzeć na swoją witrynę i marketing online, zdajesz sobie sprawę, że witryna czy sklep internetowy, jest przestarzała, nie informuje już wyraźnie, kim jesteś, i nie zachęca użytkowników do podejmowania działań, takich jak skontaktowanie się z Tobą lub dokonanie zakupu. Potrzebujesz pomocy. Jeśli nie masz pełnego zespołu ekspertów ds. projektowania, rozwoju i marketingu cyfrowego wśród personelu, musisz zlecić swoje działania w zakresie marketingu cyfrowego. Znalezienie odpowiedniej agencji ma kluczowe znaczenie, ale w przypadku wszystkich firm oferujących usługi internetowe, od czego zacząć? Ponieważ Twój czas jest cenny, poświęć kilka chwil na przygotowanie, zanim rozpoczniesz poszukiwania.

    Projektowanie i tworzenie stron internetowych

    Zanim zaczniemy z Tobą tworzenie stron internetowych najpierw zadaj sobie następujące pytania:

    Jakie są moje cele?

       Zrozum, że wykracza to poza zakres usług, których Twoim zdaniem potrzebujesz. Możesz chcieć nowego projektu, ale musisz rozważyć, jak wpłynie to na Twój przekaz, funkcjonalność witryny i jakie działania mają podjąć użytkownicy. Firma wysokiej jakości może pomóc w znalezieniu rozwiązań Twoich problemów i udzielić sugestii, o których być może nie pomyślałeś. Będziemy chcieli wiedzieć, jakie masz cele związane z nową witryną i co motywuje Cię do tej zmiany. System cms, pozycjonowanie stron, czystość kodu html, czy to jak kodować?

    Czy moja wiadomość jest na miejscu?

       Możliwe, że jeśli Twoja witryna jest nieaktualna, Twoje wiadomości również. Prawdopodobnie możesz pobrać wiele informacji ze swojej witryny, ale może być również konieczne dostosowanie ich do nowych celów lub pozycjonowania firmy. Będziesz chciał mieć dobry pomysł, gdzie jesteś ze swoimi wiadomościami i treściami, zanim zaangażujesz się w firmę. Zła optymalizacja, czy nieodpowiedni szablon wordpress są zazwyczaj najczęstszą przyczyną opóźnień w projektach.

    Jaki jest mój budżet?

       Podobnie jak w przypadku zakupu samochodu, znajomość budżetu pozwoli Ci zaoszczędzić dużo czasu na zastanawianie się, z kim pracować nad nowym projektem. Jeśli masz budżet tylko na używaną Hondę, nie chciałbyś tracić czasu na wizytę u dealera BMW. Ta sama zasada dotyczy wyszukiwania firmy internetowej. Na podstawie projektu witryny firmy lub jej oferty usług zazwyczaj nie można stwierdzić, czy są one drogie, czy nie, ale ogólnie, jeśli znasz swój budżet i możesz o nim porozmawiać na początku procesu, oboje szybko ustalicie, czy jest to dobre dopasowanie czy nie.

    Jakie są ramy czasowe?

       Jeśli jesteś jak większość firm, gdy zdasz sobie sprawę, że potrzebujesz nowej obecności w sieci, prawdopodobnie potrzebowałeś jej 6 miesięcy temu. Możesz się spieszyć, ale cierpliwość pomoże Ci uzyskać najlepsze wyniki. Jeśli jednak masz jakąś trudną datę, do której musisz trafić, większość rozwiązań szablonowych zapewni szybkie wyniki, ale być może będziesz musiał poświęcić obsługę, jakość lub funkcje. Niestandardowe rozwiązania zajmują więcej czasu, ale przyniosą bardziej unikalne wyniki, które mogą wyróżnić Cię na tle konkurencji. Bez względu na to, z jakim dostawcą zdecydujesz się współpracować, pamiętaj, że jeśli opóźnisz dostarczenie treści lub podjęcie decyzji, najprawdopodobniej wpłynie to na ostateczną datę dostawy.

    Czy jestem elastyczny w zakresie mojego budżetu lub ram czasowych?

       Czasami musisz trzymać się realiów i jak najszybciej uruchomić witrynę. Ale jeśli nie spieszysz się i chcesz mieć trochę miejsca w swoim budżecie na dodatkowe elementy, aby ulepszyć swoją witrynę, możesz uzyskać lepszy produkt i zwrot z inwestycji. Elastyczność budżetu i ram czasowych pozwoli firmie, z którą współpracujesz, na bardziej przemyślaną i strategiczną pracę nad Twoim projektem.

    Jaki rodzaj firmy? Prosty usługodawca czy partner strategiczny?

       Zamierzasz współpracować z firmą, z którą nigdy nie robiłeś interesów, szukając jej pomocy w aktualizacji nowej obecności Twojej firmy w Internecie. Zaufanie jest ogromnym czynnikiem przed podjęciem decyzji, ale musisz wiedzieć, z jaką firmą chcesz współpracować.

       Jest wiele firm, które będą prostym dostawcą usług. Dostawcy prostych rozwiązań mogą być tańsi, ale mogą nie udzielać porad i strategii, których potrzebuje Twoja firma. Współpraca z tego typu dostawcą może być nieco szybsza i zaoszczędzić pieniądze, ale możesz nie uzyskać najlepszych wyników dla swojej firmy.

       Ale są też firmy, które wolą silne partnerstwo i chcą relacji opartej na współpracy, przyjmując bardziej strategiczne podejście, jednocześnie patrząc na swoje cele biznesowe na wysokim poziomie, aby znaleźć najlepsze rozwiązania. Tego typu przedsięwzięcia mogą potrwać dłużej, ale strony umowy będą postrzegać swój sukces przez rozwój Twojej firmy i zadowolenie użytkowników.

       Istnieje wiele firm, ale pamiętaj – dostajesz to, za co płacisz. Jeśli szukasz pomocy w swojej strategii lub wielu niestandardowych rozwiązań (projektowanie, rozwój, marketing cyfrowy itp.), bądź przygotowany, aby za to zapłacić. Może to kosztować trochę więcej, ale w końcu dostaniesz więcej.

    Gdy będziesz w stanie odpowiedzieć na te pytania, jesteś gotowy do rozpoczęcia wyszukiwania. Po znalezieniu dostawców, z którymi możesz chcieć współpracować, spójrz na ich portfolio i bądź gotowy zadać im kilka pytań:

    Czy mogą opowiedzieć o swoim procesie?

       Dobra firma będzie miała jasny proces, przez który przeprowadza swoich klientów. To może być różne w zależności od firmy do firmy, ale powinien istnieć jasny, zorganizowany system. Należy pamiętać, że procesy mogą się różnić w zależności od klienta, ponieważ wszystkie projekty są nieco inne, ale powinny istnieć jasne podstawy, od których się zaczynają.

    Jak podchodzą do projektowania i rozwoju witryny?

       Powinna istnieć jakaś podstawowa strategia, aby zrozumieć Twoją firmę, cele i odbiorców przed rozpoczęciem pracy. Niektóre z najlepszych witryn są oparte na podejściu „najpierw treść”, w którym strategia treści dyktuje projekt i rozwój witryny. Niektóre firmy robią świetne projekty, ale pamiętaj, aby dowiedzieć się, czy nie zamyślili się nad tym, aby wyglądać ładnie i powinieneś sprawdzić proces tworzenia strony.

    Co się dzieje po uruchomieniu witryny?

       Kiedy witryna jest już aktywna, kto ją obsługuje? Jeśli sam nie masz możliwości, dowiedz się, czy masz pakiet wsparcia lub umowę na stałą obsługę, którą możesz kupić po uruchomieniu witryny. Upewnij się również, kto jest właścicielem kodu po uruchomieniu. Nie chcesz utknąć w sytuacji, w której jesteś niezadowolony z projektu, ale utknąłeś ze sprzedawcą, ponieważ jest on właścicielem praw do Twojej witryny nawet po zapłaceniu.

    Ile to kosztuje? Cennik projektowania i tworzenia stron internetowych.

       Niektóre firmy ustaliły koszty wszystkich swoich usług i mogą być idealne dla skromnych budżetów, podczas gdy inne oferują niestandardowe rozwiązania internetowe, które integrują projektowanie, marketing cyfrowy i rozwój, aby naprawdę zwiększyć wysiłki biznesowe online. Zazwyczaj są one droższe, a ceny różnią się w zależności od zakresu, ale współpraca z tego typu firmą zapewni unikalną witrynę, która wyróżni Cię na tle konkurencji. Sprzedawcy, którzy mają niestandardowe rozwiązania internetowe, mogą również oferować zakres, a nie stały koszt, ponieważ Twoje potrzeby mogą się zmieniać w miarę przeprowadzania przez nich strategii i analiz. Niektórzy mogą również zalecić podejście polegające na wykonaniu najpierw fazy badań/strategii/planowania, aby uzyskać lepsze wyobrażenie o tym, jak będzie wyglądał pełny zakres projektu po rozpoczęciu produkcji i umożliwić im znalezienie dla Ciebie lepszych rozwiązań.

    Projektowanie i tworzenie stron www pod kątem wyszukiwarek internetowych

    Znalezienie odpowiedniej firmy do współpracy może wymagać wielu badań, ale odrobina przygotowań pozwoli zaoszczędzić czas, pieniądze i bóle głowy, a także pomoże znaleźć odpowiedniego dostawcę do danej pracy. Ostatecznie wszystko sprowadza się do współpracy z dostawcą, z którym czujesz się komfortowo, to znaczy takim, który jest zgodny z Twoimi celami biznesowymi i który zapewni zdrowy zwrot z inwestycji. Realizacja strony i dalsze zintegrowanie jej z social media i funkcjonalnością sklepu online (jeśli działasz w branży ecommerce) to nasze podstawy jeśli chodzi o zawartości strony.

    Interesuje Cię tworzenie stron internetowych?

    Gotowy? Zaczynajmy.

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)