Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce (pod formularzem szczegółowa oferta):

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce

    Interesują Cię szkolenia z marketingu internetowego? Chcesz poznać efektywne kanały reklamowe dostosowane do Twojego biznesu? A może chcesz zyskać nowe kompetencje w obszarach, które do tej pory były Ci nieznane? Gdzie tego szukać, jeżeli nie w najlepszej agencji SEM w kraju.

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    Czego się nauczysz:

    • wykorzystywania najlepszych narzędzi marketingu online
    • budowania skutecznej strategii marketingowo-sprzedażowej
    • tworzenia kampanii mailingowych
    • docierania do klientów, dzięki social mediom
    • działań SEO i zwiększania widoczności firmy w wyszukiwarce
    • budowania wizerunku firmy dzięki content marketingowi
    • płatnej reklamy w Google Ads i na Facebooku
    • darmowych metod promocji z Google Moja Firma

    Prowadzisz własny biznes, masz świetny produkt lub usługę, ale zdajesz sobie jednocześnie sprawę, że nie zarabiasz na ich sprzedaży tyle, ile byś mógł?

    Codziennie zastanawiasz się, w jaki sposób dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć zyski swojej firmy?

    A może dopiero rozkręcasz własny biznes, chciałbyś poznać najlepsze możliwości marketingowe i ułożyć skuteczną strategię sprzedażową?

    W obu przypadkach nasze kursy będą niezwykle przydatne. Jest on taką praktyczną mapą, którą sam chciałbym otrzymać kilka lat temu, kiedy założyłem własną firmę.

    Wiedza w nich zawarta jest uniwersalna i możliwa do zastosowania w każdej branży. To po prostu, praktyczne kompendium e-marketingu, nie tylko dla początkujących.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Gotowy na szkolenie marketingowe i szkolenie z reklamy?

    Jednym z najlepszych sposobów na nauczenie się marketingu cyfrowego jest udział w kursie szkoleniowym online e-marketing. Dobry digital marketing pomoże Ci zbudować umiejętności potrzebne do szybkiego osiągnięcia sukcesu w marketingu cyfrowym i przyspieszenia kariery.

    Nasz program szkolenia jest niezwykle złożony. Znajdziesz w nim najlepsze metody dla Twojej firmy dostępne online. Lista obejmuje zarówno bezpłatne, jak i płatne sposoby promowania w internecie, stosowane przez te małe, jak i renomowane organizacje.

    Kto powinien przejść kurs marketingu cyfrowego?

    Każdy kogo interesuje instagram, google ads (dawniej google adwords), facebook ads, czy tworzenie sprzedaży, SEO, leków sprzedażowych i konwersji.Umiejętności z zakresu jakie daje szkolenie z e-marketingu mają kluczowe znaczenie nie tylko dla specjalistów zajmujących się tematem jakim jest pozycjonowanie, ale także dla każdego, kto pracuje w firmie działającej w Internecie. Dotyczy to przedsiębiorców, menedżerów ds. marketingu, specjalistów ds. marketingu i właścicieli małych firm.

    Skuteczny marketing marek w dzisiejszych czasach wymaga dobrze wyważonego połączenia sztuki i nauki, żeby spowodować wzrost firmy w internecie. Ten kurs wprowadza zasady jak używać narzędzia marketingu internetowego i analityki internetowej, jednocześnie rzucając wnikliwe spojrzenie na umiejętne wykorzystanie liczb znalezionych w przestrzeni cyfrowej. Celem jest zapewnienie podstaw potrzebnych do zastosowania analizy danych do rzeczywistych wyzwań, z jakimi codziennie stykają się marketerzy. Nasz autorski Digital Analytics jest pierwszym z serii kursów które trzeba przejść i koncentruje się na podstawowych informacjach i strukturach, których analitycy potrzebują, aby odnieść sukces w dzisiejszym cyfrowym świecie biznesu.

    Będziesz w stanie m.in.:

    – Zidentyfikujesz internetowe narzędzie analityczne odpowiednie do Twoich potrzeb

    – Poznasz prawidłowe i niezawodne sposoby zbierania, analizowania i wizualizacji danych z sieci- Wykorzystasz dane w podejmowaniu decyzji dla agencji, organizacji lub klientów

    Rewolucja cyfrowa doprowadziła do tytanicznej zmiany w krajobrazie komunikacji marketingowej, a jednocześnie stworzyła nowe możliwości dla firm dotarcia do konsumentów i ich zaangażowania za pomocą inteligentnych, społecznościowych i mobilnych technologii medialnych. Na tym kursie uczestnicy szkolenia poznają wpływ technologii cyfrowych na strategie i praktyki komunikacji marketingowej. Rozumiejąc procesy leżące u podstaw komunikacji marketingowej i podstawowe cechy nowych technologii medialnych, możesz strategicznie wybrać odpowiednie kanały, aby we właściwym momencie dostarczyć odpowiedni komunikat marketingowy do właściwych odbiorców.

    Będziesz w stanie:

    – Zbadać marketing jako proces wysoce strategicznej komunikacji

    – Zrozumiesz wpływ mediów cyfrowych i technologii informacyjnych na komunikację i marketing

    – Rozwiniesz koncepcyjne zrozumienie kilku strategii marketingu w internecie- Rozważ rozwój ekscytujących nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, Internet rzeczy i Mix Reality, jako nowych narzędzi marketingu cyfrowego

    Rozpowszechnienie technologii cyfrowej daje firmom bezprecedensowy i zróżnicowany nowy zestaw narzędzi do docierania do konsumentów, angażowania ich, monitorowania i reagowania na nie. Zagregowane i obszerne dane cyfrowe można również wykorzystać, aby lepiej dotrzeć do określonych segmentów konsumentów. Zgodnie z tym jak działają reklamy w internecie, ten kurs ma na celu lepsze zrozumienie podstawowych procesów planowania cyfrowej kampanii marketingowej oraz roli różnych kanałów cyfrowych w zintegrowanej komunikacji marketingowej.

    Rewolucja cyfrowa ulega dramatycznym zmianom w sposobie tworzenia, promowania, dystrybucji i konsumpcji wielu produktów. Jeśli myślisz że wystarczy Ci program google internetowe rewolucje to jesteś w błędzie. Potrzebujesz dedykowane rozwiązania, dlatego właśnie prowadzimy szkolenia pod ten target.

    Przed pojawieniem się nowych technologii cyfrowych, takich jak Internet, komputer osobisty i smartfon, marketing był w dużej mierze działaniem analogowym (tj. fizycznym). Obecnie wiele działań marketingowych, takich jak promowanie produktów, ma coraz bardziej cyfrowy charakter. Jednak nadal żyjemy w świecie analogowym (lub fizycznym). Na przykład nawet dzisiaj większość sprzedaży nadal prowadzona jest w sklepach stacjonarnych. Dlatego zarówno marketerzy, jak i konsumenci muszą codziennie poruszać się zarówno w świecie rzeczywistym, jak i internetowym. Ten kurs analizuje zarówno analogowe, jak i cyfrowe sposoby zdobywania klientów oraz jak te dwie siły odnoszą się do siebie w ramach cyfrowej rewolucji marketingowej.

    Ten kurs rozpocznie się od zbadania kluczowych różnic między analogiem a cyfrą, a następnie zbada sposoby, w jakie świat został dotknięty przez rewolucję cyfrową: dominacja, opór, synergia i transformacja.

    Ten kurs z reklamy internetowej będzie zawierał kilka przykładów każdego z tych pojęć i zbada ich konsekwencje zarówno dla marketerów, jak i konsumentów, małych firm, tych firm z sektora MŚP jak i dużych tytanów ecommerce.

    Program praktycznej wiedzy jaki zapewnia nasza agencja reklamowa będzie również wykorzystywał różne techniki uczenia się, w tym wykłady wideo, studia przypadków, ćwiczenia praktyczne i wywiady z czołowymi badaczami marketingu. Podejście edukacyjne będzie wysoce interaktywne; będziesz miał okazję wziąć udział w różnych praktycznych zajęciach i stać się członkiem bogatej społeczności uczącej się. Mam nadzieję, że dołączysz do nas w tej edukacyjnej przygodzie i dołożysz się do rozwoju pracowników którzy rozwiną Twój biznes.

    Po pomyślnym ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:

    -Zrozumieć kluczowe różnice między urządzeniami analogowymi i cyfrowymi oraz implikacje tych różnic dla marketingu.

    -Zrozumieć cztery sposoby, w jakie analog został dotknięty przez rewolucję cyfrową.

    – Rozwiniesz i zastosujesz umiejętności krytycznego myślenia dotyczące roli zarówno analogu, jak i cyfry zarówno w firmach, jak i relacjach, sprzedaży i konsumentach.- Poznasz kilka rzeczywistych przykładów różnych strategii skutecznego marketingu produktów i usług analogowych w coraz bardziej cyfrowym świecie, zarówno dla usług jak i handlu e-commerce (b2b i b2c).

    Gotowy?

    Zaczynajmy!

    Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)