Audyt SEO:

Audyt SEO 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Audyt SEO

    Co to jest audyt SEO?

    Inaczej znany jako analiza strony internetowej, biorąca pod uwagę skladowe mające wpływ na pozycjonowanie – a więc na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania Google, znane jako SERP (Search Engine Results Page).

    Opisywany audyt SEO (często nazywany jako audyt pozycjonowania) jest więc znakomitym działaniem, dzięki któremu w szybkim czasie sprawdzasz najważniejsze parametry swojego serwisu www– a także jego potencjał w promocji w wynikach organicznych wyszukiwania.

    Audyt strony internetowej który przeprowadzamy został zaprojektowany w ten sposób, aby ABSOLUTNIE każdy, niezależnie od stopnia znajomości tematyki pozycjonowania, mógł wstępnie ocenić potencjał swojej witryny. W dodatku posiada informacje, które będą przydatne także dla osób, dla których pozycjonowanie nie jest obce.

    Od oceny aspektów technicznych i potencjału treści, aż do weryfikacji przystosowania do urządzeń mobilnych (przenośnych), aż po elementarną analizę linków przychodzących do Twojej domeny– strona www jest dokładnie sprawdzana, dzięki czemu otrzymujesz rozbudowany zestaw danych i informacji w przejrzystej i czytelnej formie.

    W audycie pozycjonowania znajdziesz nie tylko wyniki analizy strony www. Raport wyjaśnia również bazowe pojęcia i poszczególne sekcje opisywane w dokumencie. Dostajesz także porady i wskazówki na co zwrócić uwagę podczas pracy nad stroną internetową.

    Dodajemy ciekawostki z branży, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć cały proces i wprowadzą Cię w świat marketingu online w wyszukiwarce Google.

    Nasz audyt strony www online to znakomity wstęp do dalszej dyskusji nad promocją serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Daje podstawy do dalszych rozmów, a także szerszej analizy i szerszego spojrzenia na Twoją witrynę.

    Nasz SEO audyt nie zawiera oczywiście wszystkich elementów, nad jakimi pracuje się w ramach pozycjonowania witryny internetowej. Pozwala jednak wykonać pierwszy krok i świadomie dyskutować nad promocją firmy prosto w SERPach Google.

    Kiedy najlepiej wykonać audyt SEO online?

    Niezależnie od tego, czy Twoja strona internetowa jest zupełnie nowa, nigdy nie była pozycjonowana, lub może obecnie inni SEOwcy nad nią pracują. Zawarte informacje są na tyle pomocne, że zawsze będą cennymi wskazówkami do dalszych działań SEO na Twoim serwisie www.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Audyt SEO 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Audyt SEO to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Tworzymy profesjonalny audyt!

    Różnego rodzaju kwestie związane z komputerem, tworzeniem strony internetowej i dbaniem o nią to czasami nie lada wyzwanie i warto byłoby wiedzieć, jak sobie z tym wszystkim poradzić. Przecież każde zagadnienie jest na początku trudne zwłaszcza dla osoby, która nie ma z tym wszystkim wiele wspólnego. Jednak spokojnie, wszystkiego można nauczyć się pod okiem profesjonalisty lub gdy wie się, gdzie szukać właściwych informacji. Na początek może warto wziąć pod uwagę audyt SEO.


    Czym to w ogóle jest? To pierwsze pytanie, które pewnie zadaje sobie każdy, kto jeszcze nie miał z tym do czynienia. A odpowiedź jest w miarę prosta. Jest to po prostu darmowa analiza strony internetowej.

    Ważne jest to, że uwzględnia się tutaj parametry, które mają bezpośredni, ale także pośredni wpływ na pozycjonowanie, co, jak wiadomo, jest bardzo ważne dla każdego, kto pragnie, by jak najwięcej osób wchodziło na jego stronę, korzystało z jego usług i po prostu się tutaj zjawiało. Pozycjonowanie to przecież to, jaką pozycję dana witryna ma w wyszukiwarkach internetowych, w tym w Google. Jeśli chodzi o sam audyt SEO to świetne rozwiązanie, które nie zajmuje wiele czasu, a pomaga w sprawdzeniu, jakie są parametry danego serwisu internetowego, a także można przekonać się, jaki jest jego potencjał, gdy chodzi o promocję organiczną.


    Przeważnie taki audyt jest tworzony z myślą nie tylko o profesjonalnych ludziach, którzy od lat projektują strony i znają się na wszystkich. Nie, bierze się pod uwagę także tych, którzy dopiero zaczynają i nie wiedzą jeszcze wszystkiego. Bez względu na to, jaka jest znajomość pozycjonowania przez daną osobę, ta może naprawdę wiele tutaj zrobić. Już w kilka chwil oceni wstępnie potencjał swojej strony internetowej.


    A co konkretnie może nam pokazać audyt SEO? No cóż, całkiem sporo. Przedstawi w zrozumiały sposób aspekty techniczne, potencjał treści, przystosowanie do urządzeń mobilnych, co swoją drogą jest także istotne, teraz gdy wiele osób z nich korzysta. Do tego wskaże, jaka jest podstawowa analiza linków przychodzących. Jak widać, witryna jest sprawdzana pod wieloma kątami, dzięki czemu użytkownik dostaje naprawdę sporą dawkę informacji, które potem może wykorzystać, by poprawić stan swojej strony i jej widoczność w sieci.


    Taki audyt SEO to nie tylko analiza danej witryny. Chodzi tutaj także o wyjaśnienie podstawowych pojęć oraz poszczególnych sekcji, które są prezentowane w dokumencie. Do tego użytkownik dostaje zbiór wskazówek, które mogą mu się przydać, by poprawić jakość swojej strony internetowej. A często też pojawiają się miłe ciekawostki z branży, dzięki czemu o wiele łatwiej zrozumieć, jak to wszystko działa i jak zabrać się profesjonalnie za prawdziwą promocję w wyszukiwarkach.

    Ogólne audyt SEO przydaje się, gdy ktoś zaczyna promocję swojego serwisu. Tutaj znajdzie dobry początek swojej drogi, dzięki któremu potem będzie mu szło coraz łatwiej z tym wszystkim. Oczywiście, trzeba wziąć pod uwagę to, że nie znajdzie się tutaj wszystkiego. Jednak taki początek każdemu się przyda.


    Pewnie też ważnym zagadnieniem jest, to kiedy warto w ogóle wykonać audyt SEO i czy jest to dla każdego. Jak zostało wyżej wspomniane, każdy może z niego korzystać. Bez względu na wiedzę oraz poziom rozumienia pozycjonowania na pewno każdy bez problemu zrozumie całą specyfikę tego i będzie w stanie z tego korzystać, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. W takim razie to na pewno nikogo nie ogranicza.

    Poza tym, jako że audyt strony może być bezpłatny, to można go wykona w każdej chwili. Bez względu na to, czy jest to nowa strona, która dopiero powstała, taka, która nie była nigdy pozycjonowana, czy może już ma swoje lata, a do tego wiele osób nad nią pracuje dzień i noc. Informacje, jakie zostaną ujęte w audycie, pomogą każdemu i przydadzą się wszystkim, którzy po prostu prowadzą własną stronę internetową i chcą o nią jeszcze bardziej zadbać.


    Jeśli chodzi o nową, dopiero co powstałą stronę internetową lub powstającą, to warto przygotować sobie plan działania pod względem pozycjonowania i promocji. Nie zawsze każdy wie, jak się za to wszystko zabrać, dlatego warto właśnie sięgnąć po audyt SEO i z tego skorzystać. Tutaj bowiem od razu pojawią się wszelkie najistotniejsze informacje, z których człowiek może skorzystać i przekonać się, że to wszystko zadziała. Od razu bowiem otrzyma informacje na temat tego, co jeszcze może tutaj udoskonalić, a co sobie świetnie radzi.


    Jeśli chodzi o witryny, których nikt nigdy wcześniej nie promował, to właśnie audyt jest dobrym pierwszym krokiem ku temu. Na początek człowiek dowie się, jakie są podstawowe elementy, gdy chodzi o pozycjonowanie. A do tego szybko odkryje, które obszary strony internetowej najbardziej potrzebują działania i poprawy na sam początek. Po wykonaniu audytu przeważnie można liczyć także na szerszą analizę oraz pomoc, gdy chodzi o promocję strony w wyszukiwarkach internetowych.


    Dla pozostałych może to być po prosty dobre źródło wiedzy, gdy chodzi o wprowadzane zmian i udoskonaleń w swojej stronie internetowej. Z pewnością wielu osobom właśnie to jest konieczne, by w końcu się wybić na rynku internetowym i pokazać innym się z lepszej strony.


    Ważną sprawą jest też to, jakie korzyści niesie ze sobą audyt SEO. Wiele z nich wymieniono już wcześniej. Jednak mimo to warto do nich jeszcze raz wrócić i je przypomnieć, a także po prostu zebrać tutaj w jednym miejscu i przeanalizować każdą z nich. Przede wszystkim daje do szybką analizę obecnej kondycji witryny. To oznacza, że człowiek, który jest za nią odpowiedzialny, dowie się, co warto tutaj zmienić, co jest w porządku, a także, jak wiele rzeczy wymaga tutaj jeszcze pracy i dopracowania.

    W każdym razie zostaną wskazane i ocenione niektóre z najważniejszych punktów, gdy chodzi o optymalizację. Można tutaj wymienić takie rzeczy jak: dostępność dla robotów wyszukiwarek, ale także dla samych użytkowników. Jakość treści oraz zastosowanych fraz kluczowych, optymalizacja pod kątem aplikacji mobilnej. Sama szybkość pracy i ładowania witryny, wsparcia zewnętrznego, czyli tego, jak wygląda kwesta linków przychodzących oraz widoczność w mediach społecznościowych. Kolejne kwestia to rady i podpowiedzi.

    Można liczyć na zbiór profesjonalnych wskazówek, dzięki którym użytkownik może udoskonalić swoją stronę internetową, poddać ją głębszej analizie i naprawić wszelkie błędy, które tutaj zauważył. Otrzyma bowiem informacje zaprezentowane w przejrzysty sposób.

    W taki, że będzie to zrozumiałe nawet dla tych, którzy na co dzień nie zajmują się pozycjonowaniem i po raz pierwszy zainteresowali się tym tematem ze względu na swoją własną stronę internetową oraz jej promocję w internecie. Dzięki audytowi można poczynić wstęp do rozmów dotyczących promocji witryny, gdy chodzi o naturalne wyniki wyszukiwania. Dla wielu osób istotna jest też cena. Często bowiem można liczyć na darmowy audyt SEO, a dopiero inne usługi są dodatkowo płatne.


    Istnieje też wiele narzędzi, z których warto skorzystać podczas wykonywania audytu swojej strony internetowej. To one mają za zadanie ułatwienie sprawdzenia poszczególnych elementów, jakie znajdują się na stronie internetowej. Z pewnością okażą się nieraz bardzo przydatne i warto z nich skorzystać. Jednak w tym wypadku warto posiadać odpowiednią wiedzę, dzięki której można dobrze zinterpretować przedstawione dane. Jeśli chodzi o popularne narzędzia, z których warto korzystać, to można wymienić kilka.


    Google Search Console jest jednym z nich. Jego przewagą jest to, że to darmowe narzędzie, które jest uznawane jednocześnie za jedno z bardziej kluczowych narzędzi, gdy chodzi o narzędzia analityczne, dzięki którym można przeprowadzić monitorowanie działania danej strony internetowej.

    Dzięki niemu można dowiedzieć się, jak jest rzeczywista liczba przejść z wyszukiwarki Google na daną stronę www. Użytkownik może się też dowiedzieć, jakie frazy kluczowe generują najwięcej ruchu oraz jak wiele razy w danym okresie pokazała się odbiorcom. Korzystanie z tego narzędzie nie zabiera zbyt wiele czasu. Na początek przeprowadza się prostą konfigurację, a potem można zabrać się do dalszej pracy.


    Innym ciekawym i znanym narzędziem jest Screaming Frog SEO Spider Tool, dzięki któremu można przeanalizować stronę internetową pod względem struktury. Tutaj jednak pojawia się wersja darmowa i płatna. Ta pierwsza wystarczy w zupełności na przeprowadzenie prostego audytu SEO. Dzięki temu narzędziu użytkownik dowiaduje się na przykład, gdzie są duplikowane treści, gdzie brakuje nagłówków oraz co warto jeszcze zoptymalizować pod względem SEO.


    Istnieje także darmowe narzędzie PageSpeed Insights, dzięki któremu użytkownik dowie się, jak szybko wczytuje się jego strona internetowa oraz jak może ją jeszcze dostosować do wyświetlania się na urządzeniach mobilnych. Bardzo się to przydaje podczas pracy nad pozycjonowaniem swojej strony internetowej, Tutaj otrzymuje się wiele wskazówek i sugestii, dzięki którym można przyspieszyć pracę strony internetowej.


    Z darmowych narzędzi warto także wymienić Siteliner, który przydaje się podczas wykonywania audyty SEO. Jest to narzędzie, którego głównym zadaniem jest wyłapanie duplikatów treści na stronie internetowej. A do tego przeprowadza analizę, gdy chodzi o linki zewnętrzne i wewnętrzne, a także błąd 404.

    Tutaj użytkownik otrzymuje zaawansowany raport, który musi umieć zrozumieć, by wyciągnąć z niego właściwe wnioski i dostosować swoją dalszą pracę odpowiednio do tego, co tutaj wyczytał. W takim razie i z tego narzędzia warto nieraz skorzystać.


    Istnieje jeszcze wiele innych narzędzi, które mają za zadanie wspomóc wykonanie audytu i pomagają każdemu użytkownikowi, temu, który dopiero zaczyna i temu, który posiada wieloletnie doświadczenie. Dlatego każdy właśnie może z tego korzystać i każdemu z pewnością się to wszystko przyda, by poprawić widoczność swojej strony, popracować nad pozycjonowaniem i sprawić, że będzie więcej odbiorców. Jak widać, praca nad tym wszystkim zajmie trochę czasu, ale naprawdę się to opłaca i warto z tego skorzystać.

    Możemy dla Ciebie przeprowadzić audyt. Wykonuje go nasza profesjonalna agencja seo. Badamy m.in. słowa kluczowe, interesuje nas optymalizacja strony, widoczność strony w google, elementy strony czy czas ładowania strony www.

    To tylko niektóre z czynników jakie zawiera nasz kompleksowy audyt seo strony internetowej.

    Gotowy?

    Zgłoś się.

    Audyt SEO 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Audyt SEO to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)