Ile kosztuje pozycjonowanie (pod formularzem szczegółowy cennik pozycjonowania):

Ile kosztuje pozycjonowanie 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    ile kosztuje pozycjonowanie

    Poniżej ile kosztuje pozycjonowanie w dwóch wariantach:

    • cennik seo dla usług
    • cennik seo e-commerce

    Więc:


    Cennik SEO dla usług

    Jesteś tu, a to już połowa sukcesu.
    Zdajesz sobie sprawę, że SEO – jeżeli umiejętnie prowadzone – przyciąga nowych klientów.

    Nie eksperymentuj z innymi. Skorzystaj w tej materii z pomocy UniqueSEO. Prowadzimy projekty SEO o różnej wielkości i celach. Zapytaj o szczegóły, a za darmo wycenimy nasze działania dla Ciebie!

    Poniżej cennik pozycjonowania stron.

    Przykładowe pakiety, które według potrzeb są modyfikowane:

    Mini
    1199 PLN

    (miesięcznie)

    Pozycjonowanie małych firm o bardzo zawężonym polu działania na rynku lokalnym.



    Standard
    2499 PLN

    (miesięcznie)

    Pakiet, który jest sensowny kiedy prowadzisz szersze działania już na poziomie województwa czy w branżach o mniejszej konkurencyjności, już na cały kraj.

    Advanced
    4199 PLN

    (miesięcznie)

    Pakiet, który nie znosi kompromisów. Z powodzeniem wystarczy do pozycjonowania stron usługowych na cały rynek PL.

    Indywidualny pakiet PRO
    Operujesz na wyższych budżetach?

    (miesięcznie)

    Indywidualny pakiet, dopasowany ściśle do potrzeb Twojego biznesu.



    *w każdym pakiecie otrzymujesz również wskazówki do pisania tekstów, lub dla swojego copywritera

    We wszystkich planach otrzymujesz:

    • Spójną strategię pozycjonowania
    • Dywersyfikację profilu linków
    • Wsparcie i konsultacje
    • Dostęp do materiałów szkoleniowych
    • Dedykowanego opiekuna
    • Doświadczony zespół specjalistów SEO
    • Badanie potrzeb klienta
    • Działania nastawione na zysk klienta
    • Rozbudowany zespół redakcyjny
    • Raporty widoczności i pozycji
    • Analizę błędów na stronie
    • Wytyczne optymalizacyjne
    • Optymalizację serwisu pod kątem SEO

    Cennik SEO dla e-commerce

    Pozycjonowanie stron internetowych to długofalowo najtańsza metoda pozyskiwania nowych klientów i rzecz to szczególnie cenna dla sklepów internetowych. Mają one bowiem ogromny potencjał do zbierania kalorycznego ruchu i przekuwania go w klientów. Skorzystaj z naszego bogatego doświadczenia opartego na pozycjonowaniu ponad 300 sklepów internetowych i poznaj SEO z najlepszej strony.

    Mini sklep
    1199 PLN

    (miesięcznie)

    Pakiet dla mikro sklepów internetowych z niszowych branż i z małą liczbą produktów.



    Standard
    2499 PLN

    (miesięcznie)

    Ten pakiet służy mniejszym sklepom internetowym, które funkcjonują w obszarach niskiej konkurencyjności.


    Advanced
    7999 PLN

    (miesięcznie)

    Pakiet dla dużych sklepów internetowych, które są zainteresowanie holistycznym rozwojem serwisu – począwszy od technicznego SEO, po content i budowanie odpowiedniego profilu linków.

    Indywidualny pakiet PRO
    Operujesz na wyższych budżetach?

    (miesięcznie)

    Indywidualny pakiet, dopasowany ściśle do potrzeb Twojego biznesu.



    Zebrane tutaj informacje mają dać odpowiedź na pytanie “ile kosztuje pozycjonowanie”, natomiast trzeba pamiętać, że każdy pakiet jest dobierany pod specyficzne potrzeby naszego klienta.


    Ile kosztuje promocja internetowa marki?

    Jednym z najważniejszych pytań, jakie należy zadać, poruszając temat promocji marki w internecie, jest to, ile kosztuje taka reklama. Jest to całkowicie uzasadnione pytanie, gdyż finanse są jednym z głównych czynników, które decydują o tym czy i w jaki sposób się reklamujemy — niezależnie od tego czy prowadzimy dużą firmę, mały biznes lokalny czy swój prywatny projekt. W tym tekście — choć nie jest to łatwe, staramy się odpowiedzieć na to pytanie i przytoczyć konkretne sumy. Dane te z pewnością dadzą już jednak pewien pogląd na całą sytuację i pomogą nam wywnioskować, z jakimi sumami będziemy mieli do czynienia przy konkretnych typach promocji w internecie.

    Darmowe sposoby promocji w sieci

    Zaczynając od najtańszych sposobów promocji marki w internecie, należy wspomnieć o sposobach bezkosztowych. Darmowe sposoby promocji w sieci wymagają jedynie czasu i nie wymagają one przeznaczenie od nas żadnych środków na promocję. Są to np.

    • marketing szeptany
    • prowadzenie profili social mediach
    • inbound marketing.

    Sposoby te będą wymagały jednak od nas poświęcenia czasu oraz zaangażowania. Czasami niektóre z nich będą również wymagały od nas posiadania konkretnej wiedzy, jak ma to miejsce np. przy tworzeniu wizytówek Google. Z darmowych sposobów promocji warto skorzystać jeśli potrafimy przeprowadzić je poprawnie oraz skutecznie. Jeśli nie potrafimy tego zrobić, nie warto marnować czasu i wybrać inne bezkosztowe sposoby reklamy w internecie. Gdy całkowicie nie znamy się na reklamie internetowej, najlepszym pomysłem będzie przeznaczenie czasu, który chcieliśmy przeznaczyć na reklamowanie się w sieci na zarobienie pieniędzy, a następnie przekazanie ich agencji marketingowej, która wykona działania za nas. Darmowe sposoby promowania się w internecie — co warto podkreślić, są tak samo jakościowe i skuteczne jak te płatne, a ich darmowość wynika jedynie z faktu, że nie wymagają obsługi specjalistów i są ogólnodostępne. Wykonując promocję tego typu, również możemy osiągać bardzo dobre rezultaty, porównywalne z wysokokosztowymi sposobami promocji.

    Ile kosztuje pozycjonowanie strony WWW

    Pozycjonowanie strony internetowej może wahać się w bardzo dużych zakresach cen, dlatego podawanie konkretnej sumy nie jest możliwe i nie byłoby miarodajne. Suma ta zależy również od wielu czynników takich jak cel, który chcemy osiągnąć, szybkość osiągnięcia celu czy trudność pozycjonowania. Warto jednak przedstawić konkretne kwoty w poszczególnych wariantach, które będą dawały już pewien pogląd na całą sytuację. Koszt stworzenia strony internetowej rozpoczyna się już od ok. 200 zł za najprostsze serwisy wizytówkowe. W cenie do ok. 1000 zł będziemy mogli zamówić dedykowaną stronę z wieloma zakładkami, a w cenie kilku tysięcy będziemy mogli zrealizować zaawansowane projekty np. sklepu internetowego.

    Samo pozycjonowanie stron internetowych w najniższych abonamentach kosztuje ok. kilkuset złotych miesięcznie. Suma ta będzie jednak tylko skuteczna gdy promujemy małe witryny projektów niekomercyjnych, gdzie wymagane są proste prace pozycjonerskie. Gdy chcemy pozycjonować profesjonalną stronę biznesową dostarczającą dochód, na pozycjonowanie należy przeznaczyć od ok. 1000 zł do ok. 5000 zł miesięcznie. Wiąże się to z koniecznością poświęcenia czasu specjalistów na analizę oraz wdrożenie zmian, prowizją agencji, tworzeniem contentu, czy wykonaniem wielu złożonych i długotrwałych prac przy stronie. Ogóle suma ok. 5000 zł miesięcznie nie jest przekraczana przez większość właścicieli witryn. Pozycjonowanie strony internetowej może również mieć kontekst niezobowiązujący, czyli wykupywania konkretnych usług niezależnie. Koszt dodania linku zewnętrznego waha się w okolicach kilku złotych, a napisanie 1000 znaków contentu to koszt od kilku do kilkunastu złotych w zależności od jakości tekstu. Sama optymalizacja serwisu internetowego może być kosztem ok. kilkuset złotowym i wydatkiem jednorazowym, a cena audytu SEO waha się od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych w zależności od rozbudowania serwisu i szczegółowości zamówionego audytu.

    Ile kosztuje obsługa kampanii reklamowej

    Koszty kampanii reklamowych w takich systemach jak Google Ads czy Facebook Ads to koszty złożone z budżetu reklamowego oraz prowizji dla agencji. Cena za kliknięcie w link reklamy najczęściej waha się w okolicach kilku złotych, choć może być to zarówno kilkadziesiąt groszy, jak i kilkanaście złotych w bardzo popularnych kategoriach. Wynagrodzenia dla agencji często obliczane są w postaci kilkunasto procentowej prowizji od budżetu przy działaniach ciągłych lub są kilkuset złotową jednorazową opłatą za przeprowadzenie konkretnej kampanii reklamowej z konkretnymi ramami czasowymi.

    Koszty pojedynczych usług w agencjach marketingowych

    Będąc już przy tematyce kosztów marketingu internetowego, warto również wspomnieć o kosztach konkretnych pojedynczych usług digital marketingu. Choć mogą się one różnić nawet w znaczący sposób w zależności od oferty, będą również dawały pewną wiedzę osobom, które planują promowanie się w internecie. Prowadzenie profilu marki w social mediach oraz dodanie kilkunastu postów miesięcznie to koszt ok. kilkuset złotych. Cena za stworzenie i opublikowanie artykułu sponsorowanego na mało i średnio popularnym portalu tematycznym waha się od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Cena za publikację na topowych portalach ogólnopolskich lub dużych portalach tematycznych wyniesie od kilkuset złotych do kilku tysięcy. Na podobnej zasadzie działają również koszty influencer marketingu, który możemy wdrożyć już od kilkunastu złotych bez praktycznie górnej granicy dla najpopularniejszych celebrytów czy YouTuberów.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Ile kosztuje pozycjonowanie 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że cena pozycjonowania i seo to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Koszt pozycjonowania to dosyć skomplikowana sprawa. Tutaj fraza nie kosztuje tyle ile google ads. Wyszukiwarka działa inaczej. Na szczęście nasza agencja seo wie jak wyszukiwać słowa kluczowe, jak zwiększać ruch na stronie i na czym polega optymalizacja strony pod google. Wyniki wyszukiwania mogą się zmieniać, a Ty chcesz sprawdzić na czym polega usługa pozycjonowania.Jasne.Algorytm google bierze pod uwagę masę czynników.

    Content marketing jaki Ci zaserwujemy sprawi że potencjalny klient będzie wiedział żeby wybrać właśnie Ciebie.Oprócz optymalizacji fraz kluczowych samo pozycjonowanie sklepu internetowego to rozmaite działania seo.

    Proces pozycjonowania odbywa się w ramach usługi seo. Czyli jeśli zależy Ci na tym aby wyszukiwarki google, yandex, czy inne doceniły treści na stronie które posiadasz, w konsekwencji zapewniając wysokie pozycje stron i sklepów w konsekwencji wyniki w google na jakich Ci zależy to lepiej skontaktuj się z nami już teraz.

    Wypełnij formularz poniżej i otrzymaj odpowiedź na swoje pytanie – ile kosztuje pozycjonowanie lokalne, czy globalne twojej strony internetowej.

    Pamiętaj skuteczne pozycjonowanie Twojej strony wpływa na widoczność, a koszt seo szybko się zwraca.

    Ile kosztuje pozycjonowanie 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że cena pozycjonowania i seo to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Wypełnij i zdobądź swój cennik pozycjonowania. Czyli ile kosztuje pozycjonowanie.

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)