Szkolenie Google Ads (pod formularzem szczegółowa oferta):

Szkolenie Google Ads 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Szkolenie Google Ads

    Interesują Cię szkolenia z marketingu internetowego? Chcesz poznać efektywne kanały reklamowe dostosowane do Twojego biznesu? A może chcesz zyskać nowe kompetencje w obszarach, które do tej pory były Ci nieznane? Gdzie tego szukać, jeżeli nie w najlepszej agencji SEM w kraju.

    Szkolenie Google Ads

    Szkolenie Google Ads przeznaczone jest dla wszystkich przedsiębiorców i specjalistów reklamy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z marketingu internetowego o środowisko Google Ads, które jest najpopularniejszą metodą marketingu online na świecie.

    Dzięki Google Ads można reklamować w internecie większość usług i produktów, a wielość formatów reklamowych sprawia, że każdy rodzaj działalności znajdzie tam optymalny obszar działania, zapewniający bardzo sensowne zwroty.

    Dlaczego szkolenie Google Ads?

    Google Ads to niezwykle mierzalne środowisko reklamowe.

    Dzięki niemu będziesz dokładnie wiedzieć, jakie jest przełożenie inwestycji na pozyskiwanie klientów. Zyskasz informacje o tym, kto i z jakiego kanału reklamowego Cię odwiedził.

    Będziesz mógł tworzyć nie tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce i reklamy graficzne w witrynach partnerskich, ale także ustawić remarketing czy kampanie wideo na Youtube.

    Wielość zastosowań i możliwość ciągłego mierzenia wyników oraz rozliczanie za kliknięcia sprawiły, że Google Ads stał się pierwszą platformą reklamową na świecie.

    Elastyczność budżetowa i czasowa, obniża również próg wejścia – w Google Ads możesz reklamować się kiedy chcesz i za ile chcesz!

    Z czego bazowo składa się szkolenie Google Ads?

    Badanie kompetencji grupy przed rozpoczęciem szkolenia

    Szkolenie rozpoczynamy od testu, który zawiera pytania związane z tematyką, której poświęcony zostanie dzień szkoleniowy. Badanie zostaje później powtórzone, a wyniki obu badań zestawione, dzięki czemu otrzymujesz informację jak wygląda postęp szkolonej grupy.


    01

    Google Ads wprowadzenie

    • czym jest Google Ads
    • typy kampanii reklamowych Google Ads
    • kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe, reklamy

    02

    Google Ads – prawidłowe praktyki

    • Najważniejsze ustawienia Google Ads
    • Na jakie elementy zwrócić uwagę (sposób budowy reklamy SKAG, słowa wykluczające, etc.)
    • Jak wygląda prawidłowa reklama (call to action, rozszerzenia reklam)
    • uczestnicy przygotują własną kampanię reklam tekstowych
    • grupa wykorzysta omówione praktyki w celu znalezienia błędów w ustawieniach reklam Google Ads na koncie
    • uczestnicy sprawdzą reklamy znajdujące się na koncie w poszukiwaniu błędów i w chęci urozmaicenia reklam

    03

    Google Ads – analiza wyników

    • planer słów kluczowych – czym jest i jak go używać?
    • korzystanie z segmentów w analizie Google Ads
    • raporty Google Ads
    • uczestnicy przeprowadzą analizę konta na różnych poziomach (konto, kampania, grupa reklam, słowo kluczowe)
    • grupa przygotuje własny raport Google Ads
    • uczestnicy będą samodzielnie szukać skutecznych i nieskutecznych słów kluczowych, grup reklam, kampanii

    Google w Polsce to 97% rynku wyszukiwarek. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka w Google. Być może szuka Twojej firmy. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Naucz się korzystać z systemu Google Ads (dawniej: Google AdWords).

    Możliwości Ads nie kończą się na wyszukiwarce. Co roku Google systematycznie rozszerza możliwości reklamowe. Dziś Google to także reklama w sieci reklamowej – Google Display Network, na video (m.in. YouTube), na telefonach komórkowych i tabletach czy w poczcie elektronicznej (Gmail).

    To wszystko, połączone z zaawansowanymi metodami kierowania reklamy, oraz kampaniami remarketingowymi, będzie dostępne dla Ciebie po tym szkoleniu.

    Chcesz dotrzeć do nowych klientów skutecznie i ekonomicznie, a starych zachęcić do ponownego zakupu? Zapewne tak!


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Szkolenie Google Ads 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie Google Ads to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!