Szkolenie Google Analytics. Kurs online (optymalizacja, konwersja i analityka)

Szkolenie Google Analytics. Kurs online (optymalizacja, konwersja i analityka) 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Szkolenie Google Analytics

    Interesują Cię szkolenia z marketingu internetowego? Chcesz poznać efektywne kanały reklamowe dostosowane do Twojego biznesu? A może chcesz zyskać nowe kompetencje w obszarach, które do tej pory były Ci nieznane? Gdzie tego szukać, jeżeli nie w najlepszej agencji SEM w kraju.

    Szkolenia Google Analytics

    Nieodzownym elementem marketingu internetowego jest analityka danych. Bez mierzenia nie będziesz wiedzieć co działa, a co niekoniecznie. Musisz mierzyć, by optymalizować wydatki reklamowe i kierować je tam, gdzie najlepiej inwestować w danym momencie.

    Mierzenie i analizowanie danych pomagają również w raportowaniu osiąganych wyników do Zarządu czy przełożonych.

    Im płynniej będziesz poruszać się w analityce danych, tym lepsze będą Twoje kampanie i tym lepszy ich odbiór w celach firmy.

    Dane to Twoja broń.

    Dlaczego warto wybrać szkolenie Google Analytics?

    Google Analytics to najbardziej rozpowszechnione narzędzie do analizy statystyk serwisów www. Oferuje też szereg potrzebnych integracji i odpowiednio skonfigurowany może mierzyć dowolny obszar Twojej działalności internetowej.

    Dzięki niemu poznasz nie tylko informacje o ruchu czy zakupach z poszczególnych kampanii reklamowym, ale także poznasz ich zachowania na Twojej stronie.

    To istna skarbnica wiedzy o skuteczności Twoich kampanii w odniesieniu do konkretnych użytkowników.

    Co bazowo wchodzi w zakres szkolenia Google Analytics?

    Badanie kompetencji grupy przed rozpoczęciem szkolenia

    Szkolenie rozpoczynamy od testu, który zawiera pytania związane z tematyką, której poświęcony zostanie pierwszy dzień szkoleniowy.

    Ma to na celu określenie poziomu grupy, z którą rozpoczynam pracę – dzięki temu wiem, na które elementy należy zwrócić szczególną uwagę, a które elementy uczestnicy opanowali wcześniej.

    Badanie zostaje później powtórzone, a wyniki obu badań zestawione, dzięki czemu otrzymujemy informację jak wygląda postęp szkolonej grupy.


    01

    Google Ads – analiza wyników

    • wymiary i dane – wyjaśnienie elementów składowych raportów, wskazanie najważniejszych metryk Google Analytics
    • korzystanie z raportów predefiniowanych (zastosowanie zakładek: Czas rzeczywisty, Odbiorcy, Pozyskiwanie, Zachowanie)
    • stosowanie segmentów w pracy z Google Analytics
    • uczestnicy wykorzystując segmenty Google Analytics sprawdzą interesujące dane na koncie testowym Google
    • grupa wykorzysta zakładkę czas rzeczywisty do sprawdzenia poprawności implementacji śledzenia zdarzenia i ustawienia celu
    • uczestnicy szkolenia sprawdzą najważniejsze dane związane z demografią odbiorców reklamy Google Ads dzięki raportom predefiniowanym

    02

    Sprawdzanie skuteczności działań marketingowych i witryny

    • wykorzystanie raportów z sekcji Pozyskiwanie w celu znalezienia najskuteczniejszych metod promowania portalu
    • analiza porównawcza skuteczności witryny na różnych urządzeniach, systemach operacyjnych i przeglądarkach
    • analiza sekcji Zachowanie w celu sprawdzenia skuteczności różnych podstron witryny (porady dla webmasterów)
    • uczestnicy analizują różne kanały pozyskiwania na koncie testowym Google (wyciąganie wniosków na podstawie danych)
    • grupa nauczy się w praktyce jak należy sprawdzać najważniejsze elementy związane ze skutecznością witryny na różnych urządzeniach, przeglądarkach i systemach operacyjnych
    • uczestnicy szkolenia wykorzystają swoją wiedzę w celu znalezienia problemów związanych z witryną i skutecznym ich zakomunikowaniu

    03

    Przygotowywanie raportów niestandardowych i paneli informacyjnych

    • konfiguracja raportów niestandardowych w formie eksploratora i tabeli
    • konfiguracja panelu informacyjnego (graficzny raport niestandardowy)
    • konfiguracja automatycznego wysyłania raportów niestandardowych i alertów

    04

    Ścieżki wielokanałowe i atrybucja

    • szczegółowe wyjaśnienie problematyki pojęcia atrybucji w Google Analytics
    • porównywanie różnych modeli atrybucji
    • korzystanie ze ścieżek wielokanałowych w celu analizy konwersji wspomaganych kliknięciami z innych źródeł
    • zakres konta, usług i widoków – omówienie
    • personalizacja doświadczenia w pracy z Google Analytics – własne widoki i segmenty, listy remarketingowe, cele i wykluczanie witryn odsyłających
    • uczestnicy szkolenia tworzą nowe konto na którym ustawiają:
      o widok oczyszczający dane o widok zawierający ruch z Google Ads o widok zawierający ruch organiczny
    • uczestnicy tworzą segmenty odpowiadające własnym potrzebom analitycznym
    • grupa konfiguruje cele i tworzy listy remarketingowe
    • uczestnicy przygotują raporty niestandardowe na podstawie danych udostępnionych na koncie testowym Google
    • grupa skonfiguruje panel informacyjny zawierający najważniejsze metryki związane z ruchem organicznym
    • uczestnicy skonfigurują pierwsze alerty niestandardowe

    Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

    Na szkoleniu Google Analytics na poziomie zaawansowanym poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Szkolenie Google Analytics. Kurs online (optymalizacja, konwersja i analityka) 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie Google Analytics to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Kurs Google Analytics to branżowy standard analityki internetowej. To potężne narzędzie zapewnia środki do śledzenia, analizowania i raportowania odwiedzin witryny, celów marketingowych i przychodów z reklam generowanych przez witrynę. Ten kurs wyjaśnia, jak korzystać z Google Analytics, aby lepiej zrozumieć, kim są Twoi klienci online, w jaki sposób znaleźli Twoją witrynę i jak wchodzą w nią po dotarciu. To szkolenie z Google Analytics obejmuje niestandardową funkcjonalność platformy, od tworzenia kont po podstawy raportowania. Instruktor ga i ga4 wyjaśnia, jak zebrać spostrzeżenia z szerokiej gamy dostępnych danych: od średnich i segmentów po trendy i kontekst.

    Program szkolenia:

    • Zakładanie konta
    • Instalowanie tagu śledzenia Google Analytics
    • Praca z niezbędnymi raportami
    • Korzystanie z adnotacji w raportach analitycznych
    • Wykresy danych w czasie
    • Czyszczenie danych za pomocą wbudowanych filtrów
    • Tworzenie i stosowanie trwałych segmentów w raportach
    • Określanie lokalizacji, danych demograficznych i zainteresowań użytkowników
    • Korzystanie z raportów pozyskiwania, aby określić, skąd pochodzą Twoi użytkownicy
    • Praca z raportami o zachowaniu
    • Wizualizacja lejków za pomocą Goal Flow   Ustalanie celów
    • Google data studio
    • Google ads – google adwords

    Jako uzupełnienie polecamy szkolenie google ads, oczywiście aby zwiększyć możliwości google.

    Szkolenie online lub u Ciebie w firmie!

    Analiza danych w google analytics to podstawa rozwoju Twojej firmy. A trener google ads i google analytics pokaże jak wszystko wdrożyć do codziennej pracy w celu realizacji targetów sprzedażowych.
    Więc skorzystaj z tych potężnych narzędzi google, m.in universal analytics czy kampanii google ads i zabookuj to świetne szkolenie.

    Uwaga!

    Udział w szkoleniu obejmuje również moduł google tag manager i optymalizację e-commerce. Całość świetnie współgra z social media. Hasła google partners czy google premier nie będą już dla Ciebie niewiadomą. Więc zapisz się na szkolenie i poznaj google analytics!
    Dodatkowo zwiększ swoją wiedzę z zakresu pozycjonowania i wypracuj indywidualne podejście do strefy reklamowej google.
    Jedno jest pewne. Każdy może zwiększyć swoją efektywność działań.

    Gotowy na profesjonalnie przeprowadzone szkolenie?

    Do dzieła!

    Szkolenie Google Analytics. Kurs online (optymalizacja, konwersja i analityka) 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie Google Analytics to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Szkolenie Google Analytics online

    Po szkoleniu stacjonarnym wydajemy certyfikat. Cały program jest bardzo pomocny dla Twojego biznesu bo pomoże m.in. tworzyć skuteczne kampanie reklamowe. Świetne narzędzie jakim jest Google Analytics pomaga w wielu kwestiach, na które odpowiedzi nie uda się znaleźć na zasadzie „prób błędów”.

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)

     

    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.