Szkolenie Google Analytics (pod formularzem szczegółowa oferta):

Szkolenie Google Analytics 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Szkolenie Google Analytics

    Interesują Cię szkolenia z marketingu internetowego? Chcesz poznać efektywne kanały reklamowe dostosowane do Twojego biznesu? A może chcesz zyskać nowe kompetencje w obszarach, które do tej pory były Ci nieznane? Gdzie tego szukać, jeżeli nie w najlepszej agencji SEM w kraju.

    Szkolenia Google Analytics

    Nieodzownym elementem marketingu internetowego jest analityka danych. Bez mierzenia nie będziesz wiedzieć co działa, a co niekoniecznie. Musisz mierzyć, by optymalizować wydatki reklamowe i kierować je tam, gdzie najlepiej inwestować w danym momencie.

    Mierzenie i analizowanie danych pomagają również w raportowaniu osiąganych wyników do Zarządu czy przełożonych.

    Im płynniej będziesz poruszać się w analityce danych, tym lepsze będą Twoje kampanie i tym lepszy ich odbiór w celach firmy.

    Dane to Twoja broń.

    Dlaczego warto wybrać szkolenie Google Analytics?

    Google Analytics to najbardziej rozpowszechnione narzędzie do analizy statystyk serwisów www. Oferuje też szereg potrzebnych integracji i odpowiednio skonfigurowany może mierzyć dowolny obszar Twojej działalności internetowej.

    Dzięki niemu poznasz nie tylko informacje o ruchu czy zakupach z poszczególnych kampanii reklamowym, ale także poznasz ich zachowania na Twojej stronie.

    To istna skarbnica wiedzy o skuteczności Twoich kampanii w odniesieniu do konkretnych użytkowników.

    Co bazowo wchodzi w zakres szkolenia Google Analytics?

    Badanie kompetencji grupy przed rozpoczęciem szkolenia

    Szkolenie rozpoczynamy od testu, który zawiera pytania związane z tematyką, której poświęcony zostanie pierwszy dzień szkoleniowy.

    Ma to na celu określenie poziomu grupy, z którą rozpoczynam pracę – dzięki temu wiem, na które elementy należy zwrócić szczególną uwagę, a które elementy uczestnicy opanowali wcześniej.

    Badanie zostaje później powtórzone, a wyniki obu badań zestawione, dzięki czemu otrzymujemy informację jak wygląda postęp szkolonej grupy.


    01

    Google Ads – analiza wyników

    • wymiary i dane – wyjaśnienie elementów składowych raportów, wskazanie najważniejszych metryk Google Analytics
    • korzystanie z raportów predefiniowanych (zastosowanie zakładek: Czas rzeczywisty, Odbiorcy, Pozyskiwanie, Zachowanie)
    • stosowanie segmentów w pracy z Google Analytics
    • uczestnicy wykorzystując segmenty Google Analytics sprawdzą interesujące dane na koncie testowym Google
    • grupa wykorzysta zakładkę czas rzeczywisty do sprawdzenia poprawności implementacji śledzenia zdarzenia i ustawienia celu
    • uczestnicy szkolenia sprawdzą najważniejsze dane związane z demografią odbiorców reklamy Google Ads dzięki raportom predefiniowanym

    02

    Sprawdzanie skuteczności działań marketingowych i witryny

    • wykorzystanie raportów z sekcji Pozyskiwanie w celu znalezienia najskuteczniejszych metod promowania portalu
    • analiza porównawcza skuteczności witryny na różnych urządzeniach, systemach operacyjnych i przeglądarkach
    • analiza sekcji Zachowanie w celu sprawdzenia skuteczności różnych podstron witryny (porady dla webmasterów)
    • uczestnicy analizują różne kanały pozyskiwania na koncie testowym Google (wyciąganie wniosków na podstawie danych)
    • grupa nauczy się w praktyce jak należy sprawdzać najważniejsze elementy związane ze skutecznością witryny na różnych urządzeniach, przeglądarkach i systemach operacyjnych
    • uczestnicy szkolenia wykorzystają swoją wiedzę w celu znalezienia problemów związanych z witryną i skutecznym ich zakomunikowaniu

    03

    Przygotowywanie raportów niestandardowych i paneli informacyjnych

    • konfiguracja raportów niestandardowych w formie eksploratora i tabeli
    • konfiguracja panelu informacyjnego (graficzny raport niestandardowy)
    • konfiguracja automatycznego wysyłania raportów niestandardowych i alertów

    04

    Ścieżki wielokanałowe i atrybucja

    • szczegółowe wyjaśnienie problematyki pojęcia atrybucji w Google Analytics
    • porównywanie różnych modeli atrybucji
    • korzystanie ze ścieżek wielokanałowych w celu analizy konwersji wspomaganych kliknięciami z innych źródeł
    • zakres konta, usług i widoków – omówienie
    • personalizacja doświadczenia w pracy z Google Analytics – własne widoki i segmenty, listy remarketingowe, cele i wykluczanie witryn odsyłających
    • uczestnicy szkolenia tworzą nowe konto na którym ustawiają:
      o widok oczyszczający dane o widok zawierający ruch z Google Ads o widok zawierający ruch organiczny
    • uczestnicy tworzą segmenty odpowiadające własnym potrzebom analitycznym
    • grupa konfiguruje cele i tworzy listy remarketingowe
    • uczestnicy przygotują raporty niestandardowe na podstawie danych udostępnionych na koncie testowym Google
    • grupa skonfiguruje panel informacyjny zawierający najważniejsze metryki związane z ruchem organicznym
    • uczestnicy skonfigurują pierwsze alerty niestandardowe

    Na szkoleniu Google Analytics na poziomie podstawowym, krok po kroku omawiamy wszystkie kluczowe funkcjonalności i raporty Google Analytics, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne interpretowanie danych oraz czytanie raportów. Szkolenie podstawowe z Google Analytics to wstęp i absolutna podstawa analityki internetowej, po której uczestnicy w podstawowym zakresie potrafią analizować i wyciągać poprawne wnioski co do skuteczności swoich działań reklamowych.

    Na szkoleniu Google Analytics na poziomie zaawansowanym poruszamy bardziej zaawansowane aspekty Google Analytics, jednak w największym stopniu skupiamy się na interpretowaniu danych z narzędzia w celu optymalizacji działań reklamowych. W skrócie, szkolenie skupia się na tym, jak dzięki wykorzystaniu odpowiednich danych, wydawać coraz mniej i osiągać coraz lepsze efekty z kampanii reklamowych.


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Szkolenie Google Analytics 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie Google Analytics to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!