Reklama YouTube:
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00
Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO
17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów
37% średni wzrost przychodów naszych klientów
97,2% naszych klientów przedłuża współpracę
Serwis YouTube powstał w 2005 roku i bardzo szybko został drugą – zaraz po Google – najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Obecnie YouTube odwiedza około miliard użytkowników miesięcznie, a łączny czas poświęcany przez nich na oglądanie materiałów wideo zamieszczonych w serwisie, to grubo ponad 6 miliardów godzin w skali 30 dni. YouTube dostępny jest już ponad 90 krajach, a nieco więcej niż 70% użytkowników korzysta z niego na urządzeniach mobilnych.
Ile kosztuje reklama na YouTube
Poniżej odpowiedź na pytanie “ile kosztuje reklama na YouTube”, czyli youtube ads:
**Co składa się na opłatę aktywacyjną.Projekt i budowa kampanii, dobór strategii, integracja z Google Analytics, dobór odpowiedniego formatu reklam, pomoc przy połączeniu kanału YT z kontem Google Ads, odpowiednia optymalizacja odbiorców, listy remarketingowe i wybór odpowiednich formatów reklam.
Na Youtube szukamy inspiracji, rozrywki, odpowiedzi i recenzji – to wszystko, reklamodawcy mogą przekuć na swoją korzyść i zachwycać odbiorców, jak również zwyczajnie budować zasięgi. Zasięgi, które będą o wiele tańsze i lepiej stargetowane niż te, tworzone przy pomocy klasycznej reklamy telewizyjnej. Warto też mieć na uwadze, że Youtube to druga po Google wyszukiwarka internetowa w Polsce – czy możesz sobie pozwolić, by pominąć ją w swoich działaniach marketingowych?
Opcji reklamy na youtube jest wiele, np. płacisz tylko wtedy, gdy ktoś zdecyduje się obejrzeć co najmniej 30 sekund Twojej reklamy TrueView lub ją kliknie.
Najważniejsze cechy kampanii reklamowej w YouTube to:
- szeroka skala oddziaływania, która pozwoli Ci na dotarcie do dokładnie przez Ciebie zdefiniowanej grupy docelowej, w zależności od specyfiki branży: wąskiej lub obszernej
- płatność za efekty – w zależności od obranej strategii marketingowej, płacisz za skalę emisji filmu (wyświetlenia) lub zaangażowanie odbiorców (obejrzenia, kliknięcia), dzięki czemu masz pewność, że wydatkowane pieniądze spełniają obrany przez Ciebie cel
- atrakcyjny przekaz wizualny i dźwiękowy, porównywalny do reklamy TV, z tą różnicą, że generuje on zdecydowanie niższe koszty, może być kierowany do konkretnej grupy docelowej i daje możliwość pomiaru wyników
We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.
Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że reklama YouTube to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!