Pozycjonowanie lokalne (lokalne SEO):

Pozycjonowanie Lokalne 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Pozycjonowanie lokalne

    Prowadzisz lokalną działalność i pozyskujesz klientów w siedzibie swojej firmy lub w najbliższym regionie? Zdobądź lokalne wyniki wyszukiwania i wykorzystaj możliwości jakie daje bycie widocznym w Google i zdobywaj klientów z wyszukiwarki.

    Co to jest pozycjonowanie lokalne?

    Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast).

    Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem (“na frazy”) czy pozycjonowaniem szerokim. W SEO lokalnym występuje jednak kilka elementów, rodzajów działań unikalnych lda niego. Żeby móc zrozumieć prawa rządzące lokalnym SEO należy znać specyfikę biznesu którego strona będzie pozycjonowany oraz zasady jakimi kieruje się Google pokazując wyniki zapytań Internautów.

    Pozycjonowanie lokalne (lokalne SEO) polega na wdrożeniu optymalizacji na Twoją stronę oraz na działaniach poza nią, których celem jest podniesie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, na zapytania związane z Twoją branżą oraz regionem, najczęściej miastem, w którym prowadzisz działalność.

    Lokalne pozycjonowanie polecane jest szczególnie firmom, które działają na terenie wybranej dzielnicy, w obrębie całego miasta, a także w jego najbliższej okolicy.

    Wybierz pozycjonowanie lokalne w swoim mieście

    Świętokrzyskie

    Warmińsko-mazurskie


    Pozycjonowanie stron www jako główny sposób reklamy w internecie

    Pozycjonowanie stron internetowych i pozyskiwanie klientów wyszukiwarki Google jest głównym sposobem promocji w internecie. Obecnie każdy biznes czy projekt powinien posiadać własną stronę internetową, gdyż świadczy to o jego wiarygodności, a pozycjonowanie tej strony jest niezwykle skutecznym oraz korzystnym sposobem na pozyskiwanie klientów. Bardzo często jednak wiele osób nie do końca wie, czym jest pozycjonowanie, na jakiej zasadzie działa i dlaczego warto pozycjonować witrynę jeśli już ją posiada. Wszystkie najważniejsze informacje o pozycjonowaniu stron www jako najpopularniejszym sposobie marketingu internetowego prezentujemy poniżej.

    Czym jest pozycjonowanie stron internetowych

    Pozycjonowanie stron internetowych to świadome działanie mające na celu dostosowanie witryny do wyszukiwarki Google i podniesienie jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Wykonuje się je ze względu na malejącą popularność kolejnych wyników wyszukiwań w wyszukiwarce i chęci znalezienia się jak najwyżej w rankingu wyników, a tym samym pozyskiwania jak największego ruchu organicznego i jak największej ilość klientów.

    Wysoką pozycję w rankingu wyników wyszukiwania Google możemy osiągnąć, optymalizując stronę internetową i wykonując działania pozycjonujące. Są one zalecane przez Google czy odkrywane przez specjalistów. Ogólnie istnieje bardzo duża liczba czynników rankingowych, które w mniejszym lub większym stopniu decydują o tym, jak oceniana jest nasza strona internetowa i na jakiej pozycji w wynikach wyszukiwania się znajduje. Do czynników rankingowych możemy zaliczyć np. historię i wiek domeny, poziom rozbudowania strony, ilość contentu na stronie, szybkość działania witryny czy dostosowanie pod kątem user experience. Pozycjonowanie stron internetowych jest zatem konfiguracją tych wszystkich elementów, które wpływają na pozycję witryny w wyszukiwarce. Ogólnie istnieje kilka typów pozycjonowania. Są to:

    • pozycjonowanie standardowe od kilka popularnych fraz
    • pozycjonowanie szerokie pod kilkaset lub nieskończoną ilość fraz
    • pozycjonowanie lokalne
    • pozycjonowanie pod urządzenia mobilne i wyszukiwanie głosowe

    Każdy rodzaj pozycjonowania strony internetowej przeznaczony jest do nieco innej sytuacji. Pozycjonowanie standardowe jest pozycjonowaniem globalnym, czyli ogólnym podnoszeniem pozycji naszej witryny w wynikach Google pod konkretnymi hasłami. Stosuje się je gdy chcemy promować markę ogólnopolsko lub globalnie. Pozycjonowanie lokalne z kolei jest podnoszeniem pozycji witryny pod konkretnymi hasłami, ale jedynie lokalnie gdy wyszukiwanie pochodzi z danego regionu lub miasta albo zawiera nazwę miejscowości. Pozycjonowanie szerokie, pod urządzenia mobilne czy wyszukiwanie głosowe to z kolei bardziej specjalistyczne typy pozycjonowania, które będą dawały ruch organiczny odpowiednio związany z osobami wyszukującymi bardziej szczegółowe hasła, korzystającymi z urządzeń mobilnych czy wyszukujących informacji głosowo. Wyraża się je alternatywnie lub uzupełniająco w sytuacji kiedy chcemy pozyskiwać właśnie taki ruch.

    Czas i koszty pozycjonowania strony internetowej są różne w zależności od wielu czynników. Wypozycjonowanie strony w popularnej kategorii tematycznej może zająć nawet do roku czasu, a w przypadku kategorii średnio popularnych jest to ok. pół roku lub mniej. Koszty pozycjonowania zależą od oferty agencji oraz intensywności pracy i mogą wynosić przeciętnie od ok. 1000 zł do kilku tysięcy złotych miesięcznie, co jest średnią sumą przeznaczaną na pozycjonowanie.

    Dlaczego warto pozycjonować strony www

    Pozycjonowanie stron internetowych warto wdrażać przede wszystkim ze względu na możliwość pozyskania dużej liczby nowych klientów. Wypozycjonowana strona internetowa w wyszukiwarce Google można zapewnić nam regularny napływ wielu potencjalnych klientów, którzy szukają stron internetowych firm czy usług związanych z daną tematyką. W długofalowym okresie koszt pozyskania klienta z pozycjonowania jest dużo niższy niż z innych metod promocji takich jak np. kampanie reklamowe. Pozycjonowanie jest również stabilnym sposobem promowania się w internecie, gdyż nawet nagłe wstrzymanie środków na te prace nie spowoduje nagłych spadków ruchu organicznego. Jako że jest to długofalowy sposób promowania się w internecie, możemy bezpieczniej wprowadzać zmiany i modyfikacje nie ryzykując utraty budżetu, a wszystkie przeznaczone środki na pozycjonowanie strony będą zwracały się w przyszłości, a więc będziemy z pewnej puli pieniędzy, którą przeznaczymy na pozycjonowanie uzyskiwać też profity związane z budowaniem silnej marki długofalowo.

    Wyszukiwarka Google jest najczęściej używanym miejscem do sprawdzania informacji przez użytkowników w sieci, a więc będąc w niej widocznymi, mamy szansę na pozyskanie wielu nowych klientów i szybszy rozwój marki. Pozycjonowanie jest również skuteczne i elastyczne zarówno pod względem budżetu, jak i intensywności prac, a przy jego pomocy możemy promować witryny o różnym profilu.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Pozycjonowanie Lokalne 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Pozycjonowanie Lokalne to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Pozycjonowanie lokalne, czym jest?

    Pozycjonowanie lokalne to termin dobrze znany firmom, które nie mają możliwości świadczenia usług np. dla osób z całego świata. Sklepy, które świadczą swoje produkty, mogą je wysłać np. dla osób z całej Polki, czy nawet świata. Jednak firmy, które muszą wykonywać usługi na miejscu, nie mogą skorzystać ze zwyczajnego pozycjonowania strony, bo często byłoby to nieopłacalne. Witryna musi się wyświetlać tam, gdzie znajdują się osoby potencjalnie nią zainteresowaną. To właśnie na tej grupie odbiorców warto się skupić, bo tylko tak zapewnimy sobie najlepsze efekty, które będą dla nas korzystne przede wszystkim finansowo. Kiedy będziemy poświęcać energię na osoby z całego świata, albo z całej Polski bez możliwości wysyłki naszego produktu, to działanie będzie zupełnie bezcelowe. W tej sytuacji warto skorzystać z takich usług, jak lokalne seo. Możemy być pewni, że za jego pomocą osiągniemy zdecydowanie najlepsze rezultaty.

    Pozycjonowanie lokalne, na czym polega?

    Lokalne seo to skupianie się na odbiorcach strony, którzy znajdują się najbliżej firmy. Jest to więc bardzo trafne, bo możemy być pewni, że dzięki temu każda osoba, która trafi na naszą witrynę będzie miała możliwość skorzystania z naszej usługi, a nie wyłącznie przeczytania informacji dostępnych na stronie. Jest to zdecydowanie najważniejsze, szczególnie jeśli chodzi o firmy, które świadczą usługi wymagające fizycznego przybycia na miejsce. Zasięg więc zmniejsza się i skupia na osobach, które mieszkają blisko siedziby danej firmy. Musimy więc być pewni, że wybraliśmy pozycjonowanie lokalne, a nie skupiające się na wszystkich użytkownikach, którzy znajdują się nawet znacznie dalej, niż adres naszej firmy. Musimy, jednak wiedzieć, że pozycjonowanie lokalne to bardzo szeroki zakres usług, które są konieczne, aby nie tylko witryna wyświetlała się zdecydowanie wyżej od innych w wynikach wyszukiwania, ale także przede wszystkim, aby skupiała właściwą grupę odbiorców, którzy docelowo najpewniej będą chętnie na skorzystanie z tego, co mamy dla nich do zaoferowania, tym bardziej że mamy możliwość wypromowania naszej strony odpowiednio.

    Gdzie skorzystać z pozycjonowania lokalnego?

    Lokalne seo oferuje bardzo wiele firm, a także możemy skorzystać z tej możliwości, wykorzystując wyszukiwarkę google, a nawet popularny serwis youtube. Musimy jednak mieć świadomość, że aby tego typu pozycjonowanie było skuteczne, to nie tylko musi zostać wykonane przez profesjonalistę, ale także osobę, która słucha naszych oczekiwań. Warto wybrać także ofertę, która jest skrojona tak, aby była dostosowana do naszej firmy i możliwości, jakie mamy, jeśli chodzi o nasz budżet. Tylko tak będziemy pewni, że nie tylko nasza strona będzie wyświetlać się bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania osób, które będą poszukiwać konkretnych treści, które znajdują się u nas. Możemy także być pewni, że nie wydamy na pozycjonowanie więcej, niż jesteśmy w stanie, bo to dobranie poszczególnych parametrów, a także kwestia związana z dostosowaniem budżetu jest tutaj kluczowa. Tylko tak jesteśmy w stanie mieć dokładnie to, czego oczekujemy i w takiej formie, jaka jest skuteczna i właściwa.

    Co jest najważniejsze w pozycjonowaniu lokalnym?

    Kiedy mówimy o seo skierowanym do konkretnej grupy odbiorców, sugerując się lokalizacją, to musimy wiedzieć, że to właśnie odpowiednie umieszczenie adresu naszej firmy jest najważniejsze. Dalej określamy, jakie zasięgi ma mieć nasza witryna, aby dostosować nasze możliwości, jeśli chodzi o wykonanie usługi, które jest realne. To dlatego tutaj zwyczajne pozycjonowanie się nie sprawdzi, bo nawet jeśli osoba z drugiego końca Polski będzie chciała skorzystać z naszych usług, to będzie dla nas nierealne do wykonania, a już na pewno mało opłacalne. Dostosowanie więc konkretnej grupy odbiorców jest w tej sytuacji kluczowe, kiedy chcemy być pewni takich efektów, których oczekujemy. Tylko w ten sposób będziemy mieć świadomość, że pozycjonowanie okaże się inwestycją, która bardzo szybko nam się zwróci w postaci zwiększenia liczby klientów i – co za tym idzie – zarobków.

    Kiedy warto skorzystać z pozycjonowania z uwagą na grupę odbiorców mieszkających blisko?

    Przede wszystkim lokalne seo sprawdzi się każdej osobie, która pragnie wypromować własną firmę w sieci, jednak nie ma ona możliwości, aby wykonywać usługi daleko od siedziby firmy. To bowiem skupienie się w sytuacji na klientach, którzy docelowo znajdują się najbliżej jest najbardziej opłacalne. Możemy być pewni, że każda osoba, która dzięki pozycjonowaniu zdecyduje się wejść na naszą stronę, będzie mogła realnie skorzystać z tego, co mamy do zaoferowania. Jednak musimy wiedzieć, że lokalne seo będzie skuteczne wyłącznie wtedy, kiedy zostanie wykonane przez profesjonalistę, a także zostaną dostosowane warunki na tyle elastycznie, aby nie tylko dać nam oczekiwany efekt, ale także być skrojonym na potrzeby naszej firmy. Musimy więc zdecydować się na opcję, która będzie indywidualnie wykonana pod to, czego oczekujemy i czego wymaga nasza firma. Tylko w ten sposób będzie inwestycja zwrotna w szybkim czasie.

    Wiele osób myśli że google moja firma wystarczy. Ale optymalizacja strony to nie to samo co wizytówka google moja firma! Oczywiście ono też działa w pewien sposób jako element local seo. Pamiętać musisz o tym aby wybrać słowa kluczowe, numer telefonu, zrobić audyt seo, podać godziny otwarcia. I oczywiście warto zadbać aby nazwa firmy i adres firmy były też łatwo widoczne. W końcu to Twój lokalny biznes.

    Elementem strategii firm lokalnych jest również katalog i google maps. Bo widzisz dane kontaktowe są w tym przypadku bardzo ważne. Skuteczne pozycjonowanie lokalne stron można również wspomóc google ads.

    Lokalne firmy zawsze zyskują gdy stosują seo regionalne. Zobacz ile jest takich biznesów w Twojej okolicy.

    Więc podkreślę jeszcze raz, że lokalne pozycjonowanie strony to nie to samo co wizytówka w google moja firma.

    Usługa google moja firma nie zapewni Twojej domenie pozycji w google. Może zyskasz jakiś plus w stosunku do map google. Ale to tyle.

    Pozycjonowanie lokalne w google Twojej witryny to podstawa dochodowego biznesu.

    Żyjemy w XXI wieku. Teraz wszyscy wyszukują w internecie. Także pozycjonowanie w google Twojej firmy to nie jest już coś nad czym możesz się zastanawiać. To konieczność!

    Pamiętaj.

    Pozycjonowanie lokalne firmy pozwala na zdobycie nowych klientów.

    Rozwój firmy w google to efekt jeśli dobrze wykorzystasz strategie seo, dodamy Cię z NAP czyli katalogach firm i zapewnimy na swoje autorskie sposoby masę widoczności strony internetowej. Firma działa jeśli dostanie optymalizację strony na frazy. W sumie to nie jednej tylko wszystkie strony firmy, bo każda z nich to możliwość rankowania na inne słowo kluczowe.

    A zatem.

    Chcesz mieć świadomy wpływ na pozycjonowanie twojej strony internetowej? Pamiętaj że pozycjonowanie lokalne pozwala na zdobycie dorej pozycji w google w wynikach wyszukiwania.

    Zatem…

    Gotowy?

    Pozycjonowanie Lokalne 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że Pozycjonowanie Lokalne to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)