Pozycjonowanie sklepów internetowych:

Pozycjonowanie sklepów internetowych 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Obecnie wykorzystanie Internetu jako głównego źródła swojej sprzedaży to doskonałe rozwiązanie dla każdego rodzaju sklepu online, niezależnie od branży. Według danych z raportu e-Commerce Polska 2019 ok. 60% z 27,5 miliona internautów kupuje w polskich e-sklepach.

    Liczba klientów, dokonujących zakupów przez Internet stale wzrasta, a tendencja ta daje ogromny potencjał dla Twojego e-biznesu.

    Robienie zakupów w Internecie jest oceniane jako wygodne, nieskomplikowane, mniej czasochłonne i przede wszystkim tańsze niż zakupy w tradycyjnych sklepach.

    Chcąc prowadzić skuteczną sprzedaż internetową musisz zadbać o jakość oferowanych produktów, ich prezentację i opis, zadbać o łatwość poruszania się po sklepie online, ale przede wszystkim zapewnić swojej witrynie najlepszą widoczność w wyszukiwarce Google, która sprowadzi klientów chcących dokonac zakupów.

    Reklama sklepu w Internecie to jedna z najskuteczniejszych form reklamy ecommerce.

    Pozycjonowanie sklepu internetowego to najskuteczniejsza metoda jego promocji i reklamy w sieci, dzięki czemu regularnie będziemy zwiększać Twoją sprzedaż.

    Niektóre działania wykonując pozycjonowanie sklepu internetowego

    Oprócz tego, że sklep musi być funkcjonalny, czyli np. ścieżka zakupowa nie może posiadać żadnych błędów, dane kontaktowe powinny być wyeksponowane (jak i wiele innych elementów), to istnieje kilka podstawowych, wręcz fundamentalnych, działań, które powinny zostać wdrożone:

    On-site (działania podejmowane na stronie)

    • unikalne opisy produktów – w większości przypadków opisy te są takie same w wielu sklepach. Są z reguły pobierane z baz producentów, więc siłą rzeczy niczym się nie różnią. I o ile w przypadku danych “technicznych”, np. rozmiarów (obuwia, ubrań itp.), koloru, przeznaczenia i rodzaju (sportowe, letnie, zimowe, trekkingowe) są one niezmienialne, to już sam opis może być na nowo stworzony przez nas. I taki unikalny, rozbudowany tekst automatycznie spowoduje, że Twój sklep zacznie się wyróżniać na tle konkurencji.
    • opisy kategorii i subkategorii – powinien to być standard, szczególnie jeśli naprawdę, na poważnie i skutecznie chcesz walczyć z konkurencją.
    • blog/baza wiedzy/aktualności – dostarczanie wartościowego i ciekawego contentu użytkownikom oraz robotom Google może Ci przynieść tylko same korzyści. Traktowanie tego rozwiązania z lekceważeniem (kiedy na wielu stronach konkurencji funkcjonują ciągle rozwijane blogi, działy aktualności, czy baza wiedzy) spowoduje, że już na wstępie ustawiasz się na gorszej pozycji.
    • wersja mobilna (RWD) – dopracowana w najmniejszych szczegółach wersja mobilna strony musi być i tyle. Google wprowadziło nowy sposób indeksowania, czyli “mobile-first-indexing”, który w skrócie polega na tym, że przy określaniu pozycji są brane pod uwagę obie wersje strony – mobilna i desktopowa (z naciskiem na wersję mobilną) i w momencie gdy Twoja strona nie będzie spełniać tych warunków, po prostu będzie miała obniżony ranking, co w konsekwencji spowoduje, że pozycje ulegną pogorszeniu.
    • prędkość ładowania się sklepu – Google samo rekomenduje i kładzie nacisk na to, aby wszystkie strony były jak najlżejsze i szybko się ładowały, niezależnie od urządzenia, z którego aktualnie korzysta użytkownik. Oprócz faktu, że witryny wolne mają obniżony ranking, co może się przekładać na gorsze pozycje, to w ten sposób możesz tracić potencjalnych klientów, którzy zirytowani długim czasu ładowania się Twojego sklepu, po prostu będą z niego wychodzić.
    • social proof, czyli opinie o produktach – skuteczna metoda na wyróżnienie Twojego sklepu na tle innych. Widoczne gwiazdki powodują, że użytkownicy w pierwszej kolejności będą klikać w odnośnik do Twojego sklepu (ludzie są wzrokowcami i jakikolwiek element, który się wyróżnia, automatycznie będzie przyciągał uwagę), co w naturalny sposób przełoży się na większy ruch na Twoją stronę.

    Off-site (działania podejmowane poza stroną)

    • profesjonalny i wysokiej jakości link building – przemyślane, naturalne linkowanie, może znacząco wpłynąć zarówno na wizerunek Twojej marki, jak i na ranking Twojej strony. Ponadto może zwiększyć ruch na stronę oraz mieć wpływ na lepsze pozycje.
    • content marketing – dostarczanie użytkownikom ciekawej i wartościowej treści poprzez różne kanały (blogi, różnego rodzaju portale, także lokalne i tematycznie związane z promowaną stroną) to także sposób na zwiększenie wartości Twojej witryny, ruchu oraz poprawę pozycji.
    • social media – w czasie, gdy z FB, Twitter’a, Instagrama i innych portali społecznościowych, korzysta naprawdę wiele osób, nie można pomijać tych kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie sklepów internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!