Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo

Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Obecnie wykorzystanie Internetu jako głównego źródła swojej sprzedaży to doskonałe rozwiązanie dla każdego rodzaju sklepu online, niezależnie od branży. Według danych z raportu e-Commerce Polska 2019 ok. 60% z 27,5 miliona internautów kupuje w polskich e-sklepach.

    Liczba klientów, dokonujących zakupów przez Internet stale wzrasta, a tendencja ta daje ogromny potencjał dla Twojego e-biznesu.

    Robienie zakupów w Internecie jest oceniane jako wygodne, nieskomplikowane, mniej czasochłonne i przede wszystkim tańsze niż zakupy w tradycyjnych sklepach.

    Chcąc prowadzić skuteczną sprzedaż internetową musisz zadbać o jakość oferowanych produktów, ich prezentację i opis, zadbać o łatwość poruszania się po sklepie online, ale przede wszystkim zapewnić swojej witrynie najlepszą widoczność w wyszukiwarce Google, która sprowadzi klientów chcących dokonac zakupów.

    Reklama sklepu w Internecie to jedna z najskuteczniejszych form reklamy ecommerce.

    Pozycjonowanie sklepu internetowego to najskuteczniejsza metoda jego promocji i reklamy w sieci, dzięki czemu regularnie będziemy zwiększać Twoją sprzedaż.

    Niektóre działania wykonując pozycjonowanie sklepu internetowego

    Oprócz tego, że sklep musi być funkcjonalny, czyli np. ścieżka zakupowa nie może posiadać żadnych błędów, dane kontaktowe powinny być wyeksponowane (jak i wiele innych elementów), to istnieje kilka podstawowych, wręcz fundamentalnych, działań, które powinny zostać wdrożone:

    On-site (działania podejmowane na stronie)

    • unikalne opisy produktów – w większości przypadków opisy te są takie same w wielu sklepach. Są z reguły pobierane z baz producentów, więc siłą rzeczy niczym się nie różnią. I o ile w przypadku danych “technicznych”, np. rozmiarów (obuwia, ubrań itp.), koloru, przeznaczenia i rodzaju (sportowe, letnie, zimowe, trekkingowe) są one niezmienialne, to już sam opis może być na nowo stworzony przez nas. I taki unikalny, rozbudowany tekst automatycznie spowoduje, że Twój sklep zacznie się wyróżniać na tle konkurencji.
    • opisy kategorii i subkategorii – powinien to być standard, szczególnie jeśli naprawdę, na poważnie i skutecznie chcesz walczyć z konkurencją.
    • blog/baza wiedzy/aktualności – dostarczanie wartościowego i ciekawego contentu użytkownikom oraz robotom Google może Ci przynieść tylko same korzyści. Traktowanie tego rozwiązania z lekceważeniem (kiedy na wielu stronach konkurencji funkcjonują ciągle rozwijane blogi, działy aktualności, czy baza wiedzy) spowoduje, że już na wstępie ustawiasz się na gorszej pozycji.
    • wersja mobilna (RWD) – dopracowana w najmniejszych szczegółach wersja mobilna strony musi być i tyle. Google wprowadziło nowy sposób indeksowania, czyli “mobile-first-indexing”, który w skrócie polega na tym, że przy określaniu pozycji są brane pod uwagę obie wersje strony – mobilna i desktopowa (z naciskiem na wersję mobilną) i w momencie gdy Twoja strona nie będzie spełniać tych warunków, po prostu będzie miała obniżony ranking, co w konsekwencji spowoduje, że pozycje ulegną pogorszeniu.
    • prędkość ładowania się sklepu – Google samo rekomenduje i kładzie nacisk na to, aby wszystkie strony były jak najlżejsze i szybko się ładowały, niezależnie od urządzenia, z którego aktualnie korzysta użytkownik. Oprócz faktu, że witryny wolne mają obniżony ranking, co może się przekładać na gorsze pozycje, to w ten sposób możesz tracić potencjalnych klientów, którzy zirytowani długim czasu ładowania się Twojego sklepu, po prostu będą z niego wychodzić.
    • social proof, czyli opinie o produktach – skuteczna metoda na wyróżnienie Twojego sklepu na tle innych. Widoczne gwiazdki powodują, że użytkownicy w pierwszej kolejności będą klikać w odnośnik do Twojego sklepu (ludzie są wzrokowcami i jakikolwiek element, który się wyróżnia, automatycznie będzie przyciągał uwagę), co w naturalny sposób przełoży się na większy ruch na Twoją stronę.

    Off-site (działania podejmowane poza stroną)

    • profesjonalny i wysokiej jakości link building – przemyślane, naturalne linkowanie, może znacząco wpłynąć zarówno na wizerunek Twojej marki, jak i na ranking Twojej strony. Ponadto może zwiększyć ruch na stronę oraz mieć wpływ na lepsze pozycje.
    • content marketing – dostarczanie użytkownikom ciekawej i wartościowej treści poprzez różne kanały (blogi, różnego rodzaju portale, także lokalne i tematycznie związane z promowaną stroną) to także sposób na zwiększenie wartości Twojej witryny, ruchu oraz poprawę pozycji.
    • social media – w czasie, gdy z FB, Twitter’a, Instagrama i innych portali społecznościowych, korzysta naprawdę wiele osób, nie można pomijać tych kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie sklepów internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Kiedy warto zdecydować się na promocję internetową i wypromować swój sklep internetowy korzystając z tego co daje nam strategia seo

    Marketing internetowy jest jednym z najlepszych rozwiązań, jakie możemy wykorzystać, chcąc reklamować naszą markę. Wiele osób jednak zastanawia się kiedy tak naprawdę warto zdecydować się na promocję internetową i czy nie są np. zbyt małą marką łub czy działania reklamowe tego typu mają w ogóle sens. Odpowiedzi na te pytania przedstawiamy w dalszej części tekstu, przytaczając również wszystkie najważniejsze informacje, które mogą być pomocne przy podejmowaniu decyzji o rozpoczęciu promowania się w sieci.

    Gdy nigdy tego nie robiliśmy

    Pierwszą sytuacją kiedy szczególnie warto zdecydować się na promocję w internecie jest sytuacja kiedy nigdy tego jeszcze nie robiliśmy. W takiej sytuacji nie znamy potencjału reklamy internetowej w odniesieniu do naszej marki, a często okazuje się, że jest on bardzo duży i umożliwia uzyskanie sporej liczby odbiorców. Promowanie się w sieci nie wymaga od nas na początku poświęcenia dużej ilości pieniędzy lub nawet znania się na digital marketingu. Te plusy marketingu internetowego sprawiają, że jeśli nigdy nie promowaliśmy się w internecie, możemy prosto, szybko, bezpiecznie i komfortowo sprawdzić czy będzie to dobry pomysł dla naszej marki. Często okazuje się też, że rozpoczęcie promowania się w internecie było strzałem w dziesiątkę i pozwala przenieść biznes na wyższy poziom.

    Biznes stacjonarny

    Promowanie się w internecie jest niezwykle wskazane przy biznesach stacjonarnych. Często prowadzą je osoby starsze lub nieznające się na internecie, co powoduje, że w danej branży w konkretnej lokalizacji niewiele marek decyduje się na poprawną i intensywną promocję internetową. Wobec takiej sytuacji rozpoczynając promocję lokalną, mamy bardzo duże szanse na wybicie się i zostanie liderem branżowym. Dla promocji biznesów stacjonarnych istnieje wiele dedykowanych wręcz strategii marketingowych takich jak inbound marketing, tworzenie wizytówki na Google Maps czy pozycjonowanie strony internetowej. W sieci obecnie wiele osób szuka lokalnych usług i produktów, a więc jeśli będziemy dobrze widoczni z naszą marką lokalnie w internecie, z pewnością będziemy mogli liczyć na bardzo dobre rezultaty.

    Chęć budowania dużej globalnej marki

    Marketing internetowy jest idealnym wręcz sposobem promocji marki, jeśli chcemy tworzyć dużą globalną firmę. Bardzo duża ilość różnych strategii marketingowych połączona z różnymi formami promocji sprawiają, że możemy dobrze dobrać i dostosować działania marketingowe do profilu naszej marki. Sporym plusem tej sytuacji jest również bardzo duża grupa odbiorców o różnych cechach, do których możemy docierać w łatwy i szybki sposób. Promowanie się na dużą skalę w internecie jest również bardzo komfortowe, gdyż opiera się na zasadzie skalowania działań marketingowych i nie wymaga od nas dużo większego nakładu pracy niż przy promowaniu małej czy średniej firmy lokalnej. Jest to możliwe jedynie dzięki przeznaczeniu większego budżetu i takiej samej konfiguracji reklamy jak przy małych projektach. Marketing internetowy może dostarczać również bardzo dużej ilości klientów w regularny sposób z różnych niezależnych źródeł, co jest bardzo ważne przy tworzeniu marki globalnej.

    Niszowa grupa docelowa

    Marketing internetowy będzie również bardzo dobrym rozwiązaniem jeśli prowadzimy biznes dla wąskiej lub niszowej grupy odbiorców. Pozyskiwanie ich w takiej sytuacji zawsze jest trudne np. z uwagi na wysokie ceny naszych produktów czy ich oryginalność. Marketing internetowy daje możliwość targetowania reklamy i określenia w bardzo dokładny sposób grupy odbiorców, do jakich trafi. W sieci znajdziemy również miliardy użytkowników globalnie i miliony Polskich potencjalnych odbiorców, wśród których znacznie łatwiej będzie nam znaleźć tych o szczególnych czy specyficznych parametrach. W internecie dotarcie do nich to również prostota i szybkość co nie jest takie oczywiste przy promowaniu się w świecie realnym.

    Reklama internetowa dla projektów niekomercyjnych

    Reklamę internetową możemy wdrażać również jeśli prowadzimy swój prywatny lub niekomercyjny projekt. Duża ilość szczególnie darmowych sposobów promocji, a także prosta możliwość poproszenia o pomoc specjalistów sprawa, że możemy pozyskiwać fanów dla naszego projektu skutecznie i efektywnie. Marketing internetowy przeznaczony jest również dla osób prywatnych nieprowadzących dużych globalnych biznesów. Najlepiej świadczy o tym np. system reklamowy Facebook Ads, który jest wbudowany w każde konto na Facebooku i umożliwia szybkie skorzystanie z reklamy np. poprzez promowanie posta jednym kliknięciem i prostą konfigurację.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie sklepów internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Zaczynamy przeprowadzając audyt seo. Następnie optymalizacja seo sklepu, badane są słowa kluczowe i to jak można wpłynąć na wyniki wyszukiwania. Badana jest każda podstrona. Nasza agencja zadba o widoczność sklepu a zrobi to doświadczony specjalista seo. Optymalizacja sklepu internetowego to również długi ogon, czyli tzw. wybieranie fraz kluczowych tak aby strona sklepu w wyszukiwarce zyskała pożądaną widoczność w branży e-commerce.
    Więc jesteś gotowy żeby zwiększyć sprzedaż i osiągnąć wysokie pozycje?Świetne!Skuteczne pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego to działania seo które wykonamy z przyjemnością. Wzrost ruchu zawsze cieszy. Koszt pozycjonowania sklepu zostaje szybko zniwelowany przez efekty z wyszukiwarki. Nasza agencja seo wie jaka struktura sklepu będzie najlepsza, bo pozycjonowanie e-commerce, czyli sklepu w google i strony www to co każdy bierze nawet w ciemno:)
    Ruch w sklepie możemy zwiększyć na kilka sposobów. Ważna jest optymalizacja strony jaką daje seo dla e-commerce. Wpływa na pozycjonowanie twojego sklepu internetowego w google.
    Pamiętaj, sam proces pozycjonowania sklepu nie należy do łatwych. Działasz na trudnym rynku e-commerce.
    Okej, skoro to dalej czytasz to chcesz konkrety.
    Oto cena pozycjonowania sklepu. Poniżej masz link. Skontaktuj się a otrzymasz wycenę za darmo. Nasze usługi kierujemy tylko do zdecydowanego obecnego lub przyszłego właściciela sklepu internetowego który wie z czym się wiąże koszt pozycjonowania.
    Zapraszamy do współpracy z agencją seo!

    Pozycjonowanie sklepów internetowych e-commerce i seo 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że pozycjonowanie sklepów internetowych to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Optymalizacja i efekty pozycjonowania sklepów internetowych, agencja e-commerce

    Wiesz że wysoka konwersja to Twoje być albo nie być w biznesie. Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce powinno być Twoim priorytetem jeśli chcesz rozwijać swój biznes. Gotowy do działania z nami?

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)

     

    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.