Darmowy audyt SEO online (bezpłatna analiza strony internetowej)

Darmowy audyt SEO 1

Wypełnij formularz i otrzymaj od nas darmowy audyt seo.




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Audyt SEO

    Co to jest darmowy audyt SEO?

    Bezpłatny audyt SEO to darmowa analiza strony internetowej, uwzględniająca parametry mające bezpośredni i pośredni wpływ na pozycjonowanie – a więc na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania Google, tzw. SERP (Search Engine Results Pages).

    Wykonanie kompleksowego audytu SEO to podstawa, jeśli chcesz zdobywać wartościowych klientów z wyszukiwarek takich jak Google.

    darmowy audyt seo

    Audyt SEO jest więc znakomitym wstępem, dzięki któremu w kilkadziesiąt sekund możesz sprawdzić podstawowe parametry swojego serwisu internetowego – a także jego potencjał w promocji w organicznych wynikach wyszukiwania.

    Nasz darmowy audyt strony internetowej został zaprojektowany w taki sposób, aby każdy, niezależnie od stopnia znajomości tematyki pozycjonowania, mógł wstępnie ocenić potencjał swojej witryny. Jednocześnie zawiera informacje, które będą przydatne także dla osób, dla których pozycjonowanie nie jest obce.

    Od oceny aspektów technicznych i potencjału treści, przez weryfikację przystosowania do urządzeń mobilnych, aż po podstawową analizę linków przychodzących – witryna jest wszechstronnie sprawdzana, dzięki czemu otrzymujesz kompleksowy zestaw informacji w czytelnej i przejrzystej formie.

    W audycie pozycjonowania znajdziesz nie tylko wyniki analizy strony internetowej. Dokument wyjaśnia także podstawowe pojęcia i poszczególne sekcje opisywane w dokumencie. Otrzymujesz również wskazówki i porady na co zwrócić uwagę podczas pracy nad witryną internetową. Całości dopełniają ciekawostki z branży, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć cały proces i wprowadzą Cię w świat promocji w wyszukiwarce Google.

    Darmowy audyt strony www online to znakomity wstęp do dalszej dyskusji nad promocją serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Daje podstawy do dalszych rozmów, a także szerszej analizy i szerszego spojrzenia na Twoją witrynę.

    SEO audyt nie zawiera oczywiście wszystkich elementów, nad jakimi pracuje się w ramach pozycjonowania witryny internetowej. Pozwala jednak wykonać pierwszy krok i świadomie dyskutować nad promocją firmy w SERP Google.

    W efekcie zamówienia darmowego audytu SEO online dostaniesz wytyczne do kilku kwestii. Ocenie będą poddane takie kwestie jak:

    • meta-tagi sekcji HEAD które są widoczne w wynikach wyszukiwania,
    • rodzaj treści i content hub na stronie www,
    • dostosowanie strony do urządzeń mobilnych (rwd, mobile reponsive),
    • szybkość strony internetowej (page speed),
    • analiza konkurencji i benchmark
    • frazy i widoczność na niej w wyszukiwarce Google.

    Jak widać, ta forma audytu SEO to szybki sposób na analizę treści witryny i jest całkowicie darmowy – jest bardzo prosty w wykonaniu za pomocą specjalnie zaprojektowanych narzędzi i pozwala sprawdzić podstawowe elementy witryny, które mają wpływ na SEO.

    Co zyskasz jeśli wykonasz u nas darmowy audyt SEO online

    Skoro wciąż to czytasz to wiesz że chcesz zrobić skuteczny audyt SEO na swojej stronie internetowej. Wiedza o ważnych parametrach witryny pod kątem jej pozycji w SERP’ach i efektywnego pozycjonowania, to tylko początek zalet jakie może zyskać Twoja firma, jeśli dostarczymy Ci z naszej analizy zawartości strony www. Dodatkowe zalety darmowego audytu SEO po który się do nas zgłosisz to:

    1. Błyskawiczne zdiagnozowanie kondycji Twojej strony internetowej.
    2. Skuteczne sugestie usprawnień, niezbędnych poprawek i wskazanie obszarów które mogą wymagać optymalizacji.
    3. Skuteczne podwaliny pod inne działania promocyjne Twojej strony w Sieci, jak na przykład reklamy płatne.
    4. Możliwość dostosowania założeń audytu do Twoich indywidualnych potrzeb i celów.
    5. Identyfikacja najważniejszych strategicznie obszarów strony www, m.in.:
      • widoczność strony w wynikach wyszukiwania,
      • jakość treści oraz ich struktura,
      • responsywność i dostosowanie do urządzeń mobilnych,
      • page speed, czyli szybkość ładowania witryny,
      • widoczność treści w wyszukiwarce.

    Przeprowadzając darmowy audyt SEO online swojej strony internetowej, nie ponosisz żadnych kosztów 


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Darmowy audyt SEO 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że darmowy Audyt SEO to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Audyt SEO – ile może kosztować?

    W tym momencie za każe bardziej wartościowe narzędzie biznesowe, a już zwłaszcza narzędzie typowo marketingowe, trzeba trochę zapłacić. Trudno się temu dziwić. Każdy człowiek poświęca sporą ilość czasu na świadczenie wybranych usług, w których się specjalizuje, dlatego oczywiste jest to, że będzie żądać za nie jakichś pieniędzy i to zwykle niemałych. Zawsze da się jednak znaleźć tańsze alternatywy. A czasem wręcz darmowe. Bo choć dawniej było to wręcz niemożliwe, dziś istnieje już coś takiego jak darmowy audyt SEO, który – jak nazwa wskazuje – przeprowadza się kompletnie za darmo, nikomu nie musząc za to płacić. Pewnie niektórym wyda się to wprost nierealne. W rzeczywistości jednak na niektórych portalach internetowych pojawiły się już specjalistyczne generatory, do których wystarczy wpisać adres witryny internetowej, aby ta witryna została względnie sprawdzona. A czy warto w ten sposób przeprowadzić właśnie audyt SEO, będący kluczowym elementem pozycjonowania strony? Dla zaspokojenia własnej ciekawości – jak najbardziej, jednakże wyników uzyskanych w ramach darmowego audytu nie należy traktować jak w stu procentach wiarygodnego źródła informacji. Dopiero gdy się za coś zapłaci, chociażby mniejszą kwotę, można oczekiwać od tego jakichś lepszych efektów.

    Darmowe audyty SEO

    Dlaczego twórcy stron, sklepów i blogów nie chcą jednak korzystać z tradycyjnych audytów i nie chcą wykupywać ich z ofert profesjonalnych agencji marketingowych czy nawet niezależnych specjalistów, czyli tzw. freelancerów? Powód jest banalnie prosty. Jest nim oczywiście zbyt wysoka cena usługi, a przynajmniej zbyt wysoka cena w ich mniemaniu. Warto jednak dowiedzieć się, co takiego dokładnie na nią wpływa i czy ona ostatecznie rzeczywiście musi być bardzo wysoka. Nie zawsze tak jest. Koszt audytu będzie zależeć przede wszystkim od rodzaju strony internetowej, jej wielkości i tego, co się na niej znajduje. Analiza okaże się znacznie droższa w przypadku dużego sklepu internetowego posiadającego w ofercie kilkadziesiąt tysięcy różnych pozycji niżeli w przypadku małego amatorskiego bloga, prowadzonego wyłącznie z doskoku. A akurat właściciel dużego, prężnie działającego sklepu powinien mieć pieniądze na to, by zapłacić za porządny i profesjonalny audyt SEO. Śmiało można więc uznać od razu, że darmowy audyt SEO będzie dobrym wyborem głównie dla amatorów, czyli osób, które swojej działalności w Internecie nie traktują w sposób poważny albo dopiero raczkują i nie chcą jeszcze wkładać większych pieniędzy w profesjonalne zewnętrzne usługi. To, co jest darmowe, zawsze będzie mieć niestety nieco gorszą jakość od tego, w co włoży się już chociażby mniejsze pieniądze. A dobry audyt nie musi być na szczęście audytem super drogim. Już za nie więcej niż tysiąc złotych da się z niego skorzystać i stworzyć z niego bezcenne źródło informacji na temat strony i efektów jej pozycjonowania.

    Audyt SEO za mniej niż 1000 zł

    Większość agencji marketingowych i firm zajmujących się pozycjonowaniem wycenia zlecenia dopiero po otrzymaniu jakiegoś zgłoszenia. Nie zawsze tak to jednak wygląda. W przypadku niektórych firm praktycznie od razu, jeszcze przed skorzystaniem z jej usług można się dowiedzieć, ile zapłaci się za audyt SEO, albowiem wystarczy zerknąć do jej cennika usług, nieraz opublikowanego na jej głównej stronie internetowej. Oczywiście zupełnie darmowy audyt w większości przypadków jest po prostu niemożliwy, a już za pięćset czy maksymalnie tysiąc złotych jak najbardziej staje się czymś realnym do uzyskania. Właśnie za taką kwotę coraz więcej agencji marketingowych jest w stanie przeprowadzić podstawowy (i dla wielu osób w zupełności wystarczający) audyt SEO. Należy jednak zawsze pamiętać o tym, że cena w dużej mierze wyznacza jakość usługi. Co dokładnie można więc uzyskać w ramach audytu SEO za 500-1000 zł? Czy takie pieniądze naprawdę pozwolą na dokonanie dogłębnej analizy jakości i wartości strony internetowej, czy może jednak nie da się zmieścić w kwocie tysiąca złotych, jeżeli chce się skorzystać z profesjonalnych i bardziej opłacalnych usług?

    To wszystko zależy tak naprawdę od oczekiwać usługobiorcy. A nie zawsze te oczekiwania muszą być jakieś szczególnie wymagające czy specyficzne. To raczej oczywiste, że tak tani audyt za mniej niż tysiąc złotych nie będzie jakoś mocniej analizować stron zewnętrznych odwołujących się do głównej witryny, a skupi się maksymalnie wyłącznie na tym głównym portalu. Posprawdza wszystkie jego treści poprzez dokonanie oceny przynależących do nich meta opisów oraz meta tagów. Te dwa elementy mają jednak kluczowy i bardzo duży wpływ na pozycjonowanie stron internetowych, dlatego jeśli występują w nich jakiekolwiek błędy albo zostały one skonstruowane (meta opisy lub tagi) w sposób bezmyślny, nic dziwnego w tym, że strona internetowa dalej ma kiepską pozycję w Google czy jeszcze innych internetowych wyszukiwarkach. Audyt sprawdzi też na pewno unikalność poszczególnych elementów składających się na zawartość portalu. Przeanalizuje zastosowane w nim nagłówki, oceni ogólną szybkość witryny (szybkość ładowania się jej podstron) oraz zbada jej ogólny układ i budowę. Taki audyt na pewno dostarczy większej ilości cennych i przydatnych informacji niżeli prawie każdy audyt darmowy, przeprowadzany przez gotowe programy lub aplikacje. Jeżeli więc twórca portalu naprawdę musi zaoszczędzić na tego typu rozwiązaniach i nie jest w stanie skorzystać z czegoś droższego, powinien postarać się przynajmniej o to, by nie używać zupełnie darmowych rozwiązań, a zapłacić za nie chociażby te pięćset czy sześćset bądź siedemset złotych. Usługi za tę cenę mogą być już świadczone na naprawdę niezłym poziomie. Śmiało można więc przetestować je na własnej stronie internetowej, którą chce się jeszcze lepiej pozycjonować albo dopiero chce się zacząć to robić.

    Audyt SEO za 2000 zł

    Większość internetowych twórców zdaje sobie jednak sprawę z tego, jak wiele zależy od pozycjonowania i od tego, czy będzie ono przeprowadzane w sposób poprawny, profesjonalny i tym samym efektywny. Branża SEO pozwala wybić się nawet najmłodszym i najmniejszym twórcom. Można mieć kiepską stronę, a i tak znakomicie ją wypromować, jeżeli zna się wartość pozycjonowania i potrafi się je przeprowadzać albo zleca się je agencji, dla której branża SEO jest chlebem powszednim. To wszystko świadczy o tym, że akurat w pozycjonowanie i wszystkie składające się na nie elementy zawsze warto inwestować, nawet jeśli mają to być inwestycje nieco większe niżeli pięćset czy tysiąc złotych. Darmowy audyt SEO to dobry wybór dla osób zupełnie zielonych w temacie. Nieco bardziej doświadczeni twórcy zdecydują się zapewne na jak najtańszą opcję z możliwych i w ten sposób uzyskają możliwość przeprowadzenia audytu za pięćset lub góra tysiąc złotych. A co potem? Na pewnym etapie internetowy twórca zaczyna doceniać jakość droższych usługi i sam chce z nich na co dzień korzystać. Wtedy właśnie może poszukać tych usług w bardziej znanych i profesjonalnych agencjach, by zdecydować się na to, by zapłacić za audyt przynajmniej te dwa tysiące złotych. Za tę cenę ma się już dostęp do naprawdę jakościowych usług, które są usługami opłacalnymi.

    Ale oczywiście, o czym trzeba wspomnieć, jednorazowe przeprowadzenie audytu SEO nikomu do niczego nie wystarczy. Taki audyt należy przeprowadzać regularnie, przynajmniej raz na rok albo jeszcze lepiej nawet raz na pół roku. Audyt, jak to już można wywnioskować po przeczytaniu wcześniejszych akapitów tego tekstu, nie jest niestety tani i właśnie z tego powodu niektórzy celowo z niego rezygnują albo decydują się na darmowy audyt SEO, przeprowadzany przez generatory pracujące w oparciu o pewne ustalone schematy. Tak jak już jednak było to powiedziane we wstępie – to, co jest zupełnie darmowe, zazwyczaj nie ma niestety jakiejś większej wartości (choć i pod tym względem zdarzają się pewne wyjątki) i w tym przypadku jest podobnie. Jeżeli rzeczywiście twórca ma zamiar przeprowadzić profesjonalny i wystarczający audyt SEO, w którego ramach uzyska dostęp do bardziej istotnych i przydatnych informacji, powinien od razu zdecydować się na przeprowadzenie tego audyt z pomocą profesjonalnej agencji, która na tym wszystkim naprawdę się zna. Za audyt lepiej więc zapłacić i to zapłacić trochę więcej niżeli kilkaset złotych. Jeżeli analiza strony internetowej wyniesie kogoś więcej niż te dwa tysiące złotych, uzyska się w jej ramach najprawdopodobniej zarówno standardową ocenę witryny, jak i kilka dodatkowych cennych usług, które też potrafią zawsze bardzo się przydać.

    Co wybrać?

    Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie, warto jeszcze zapoznać się z kolejną zaletą pełnopłatnych audytów. W ich przypadku analizie poddaje się bowiem nie tylko główną stronę internetową należącą do klienta, ale również i wiele innych witryn internetowych należących do jego konkurencji. Portale są do siebie dokładnie porównywane. W ten sposób uzyskuje się informacje na temat tego, w czym ta konkurencja jest lepsza, aby następnie móc ją dogodzić lub nawet wyprzedzić i pokonać. Ocenie podlega tutaj nawet potencjał i dobór słów bądź całych fraz kluczowych. Przewiduje się bowiem, czy będą one w stanie wpłynąć intensywniej i wyraźniej na pozycjonowanie strony internetowej, czy może nie przyniosą żadnych większych efektów i z tego powodu powinny zostać zastąpione innymi sformułowaniami bądź wyrazami. Droższy audyt, kosztujący więcej niż tysiąc albo wręcz więcej niż dwa tysiące złotych, mocno skupia się też zawsze na analizowaniu linków. A to wciąż tylko jego wybrane i najważniejsze, a nie jedyne możliwości. Taki zupełnie darmowy audyt SEO, przeprowadzany przez gotowe systemy, zdaje się być świetnym narzędziem, ale głównie z uwagi na to, że jest właśnie darmowy i nie trzeba za niego nic płacić. Mimo wszystko lepiej więc od razu zainwestować w porządną i profesjonalną analizę, zgłaszając się do porządnej i profesjonalnej agencji. Darmowe rozwiązania SEO mogą być dobre tylko i wyłącznie dla tych, których rzeczywiście na nic innego nie stać.

    Specjalista seo sprawdzi Twoje działania. Nasza agencja seo przeprowadzi audyt online, sprawdzimy słowa kluczowe, dalej nastąpi optymalizacja strony i pełna analiza seo pod kątem strony głównej.

    Więc sprawdź nasz audyt seo strony Twojej strony w google.

    Zobacz jak prezentuje się widoczność strony i jak reagują na nią roboty google. Jak widzą elementy strony, jaki jest czas ładowania strony. Czy pomoże tutaj google ads?

    Zwiększ pozycje w wynikach wyszukiwania. Zoptymalizuj słabe strony. Skorzystaj z narzędzi seo, poprawiając szybkość ładowania strony, i zastosuj działania seo wpływające na widoczność. Nie lekceważ struktury strony bo ona ma również kluczowe znaczenie na pozycje witryny w wyszukiwarce google. Poznaj swoje mocne i słabe strony w internecie.

    Darmowy audyt SEO 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że darmowy Audyt SEO to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Zgodnie z naszymi założeniami Twoje domena będzie generować ruch, więc warto zadbać o widoczność strony internetowej pod kątem kluczowych zapytań i słów kluczowych.

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)

     

    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.