Szkolenie e commerce (pod formularzem szczegółowa oferta):

Szkolenie e commerce 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Interesują Cię szkolenia z marketingu internetowego? Chcesz poznać efektywne kanały reklamowe dostosowane do Twojego biznesu? A może chcesz zyskać nowe kompetencje w obszarach, które do tej pory były Ci nieznane? Gdzie tego szukać, jeżeli nie w najlepszej agencji SEM w kraju.

    Szkolenie marketing dla e-commerce

    Szkolenie reklamy dla e-commerce to nasza autorska formuła, w której zebraliśmy najskuteczniejsze metody reklamowania sklepów internetowych.

    Szkolenie marketing internetowy dla e-commerce, to nie tylko przekrojowa wiedza o najlepszych narzędziach dla reklamowania sklepów internetowych, ale także praktyczne ćwiczenia.

    UWAGA: Szkolenie e commerce jest bardzo wymagające.

    Co zawiera szkolenie marketing internetowego dla e-commerce?

    Szkolenie podzieliliśmy na trzy grupy, z których każde zawiera osobny blok. Jest tego sporo, ale da to fantastyczny wgląd w to, jak może działać marketing dla sklepów internetowych.

    To jedyne takie szkolenie dla sklepów internetowych w Polsce!

    Blok Produktowy

    • Google Ads (ogólne omówienie poszczególnych kanałów)
    • Sieć wyszukiwania
    • Sieć reklamowa
    • kampania produktowa
    • kampania wideo
    • remarketing
    • kampania na gmail
    • DSA
    • SEO (Najważniejsze punkty SEO)
    • Facebook Ads / Instagram Ads
    • Linkedin Ads
    • Anti Click Fraud
    • Allegro Ads
    • Copywriting (ogólne omówienie, jak pisać? na co zwracać uwagę? co jest ważne, a co nie? )

    Blok Technologiczny

    01

    Platformy do Automatyzacji Marketingu i Wsparcia Sprzedaży

    02

    Inbound Marketing – Jak zwiększyć ilość leadów i zachwycić nowoczesnego Klienta dzięki czemu przyjdzie do Ciebie.

    03

    Buyer Personas – Jak poprawić współczynnik konwersji Narzędzia do personalizowania contentu w odniesieniu do profilu Klienta

    04

    Flywheel vs Sales Funnel – Jak wspierać cross-selling i pozyskać promotorów. Docieraj do obecnych klientów, prezentuj nowe produkty i zmieniaj ich w promotorów marki.

    05

    Google Marketing Platform – Programmatic to zautomatyzowany system zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej

    Blok zakupowy

    01

    Modele rozwoju sprzedaży w internecie (ogólne omówienie)

    • Monobrand
    • Multibrand
    • Marketplace

    02

    Trendy

    • Multiscreening
    • Smart shopping
    • porównywarki internetowe
    • platformy zakupowe
    • aplikacje zakupowe
    • zapisy do newslettera, web pushy, fanpage na facebooku
    • bannery na stronie, itp
    • strony agregujące informacje o promocjach

    03

    Ścieżka zakupowa w sprzedaży online

    • Procesy decyzyjne i zakupowe – zewnętrzne etapy ścieżki (punkty styku na drodze do sklepu internetowego, ścieżki wielokanałowe oraz lejek sprzedażowy)

    04

    Efektywna platforma sprzedaży

    • Skuteczna platforma sprzedaży – must have
    • Proces sprzedaży i ścieżka po transakcyjna – nie zapominajmy o kliencie, koszt pozyskania nowego klienta jest dużo droższy niż utrzymanie obecnego klienta
    • Złe praktyki.

    05

    Asortyment

    • Opisy produktów – Rich content.
    • Kategoryzacja produktów (drzewo kategorii).
    • Atrybuty produktów – filtry.

    06

    Skuteczne mechanizmy marketingowe

    • Bundle pack.
    • Sample.
    • Promocje 3 za 2.
    • Wielopaki.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Szkolenie e commerce 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie e commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!