Szkolenie e commerce (pod formularzem szczegółowa oferta):

Szkolenie e commerce 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Interesują Cię szkolenia z marketingu internetowego? Chcesz poznać efektywne kanały reklamowe dostosowane do Twojego biznesu? A może chcesz zyskać nowe kompetencje w obszarach, które do tej pory były Ci nieznane? Gdzie tego szukać, jeżeli nie w najlepszej agencji SEM w kraju.

    Szkolenie marketing dla e-commerce

    Szkolenie reklamy dla e-commerce to nasza autorska formuła, w której zebraliśmy najskuteczniejsze metody reklamowania sklepów internetowych.

    Szkolenie marketing internetowy dla e-commerce, to nie tylko przekrojowa wiedza o najlepszych narzędziach dla reklamowania sklepów internetowych, ale także praktyczne ćwiczenia.

    UWAGA: Szkolenie e commerce jest bardzo wymagające.

    Co zawiera szkolenie marketing internetowego dla e-commerce?

    Szkolenie podzieliliśmy na trzy grupy, z których każde zawiera osobny blok. Jest tego sporo, ale da to fantastyczny wgląd w to, jak może działać marketing dla sklepów internetowych.

    To jedyne takie szkolenie dla sklepów internetowych w Polsce!

    Blok Produktowy

    • Google Ads (ogólne omówienie poszczególnych kanałów)
    • Sieć wyszukiwania
    • Sieć reklamowa
    • kampania produktowa
    • kampania wideo
    • remarketing
    • kampania na gmail
    • DSA
    • SEO (Najważniejsze punkty SEO)
    • Facebook Ads / Instagram Ads
    • Linkedin Ads
    • Anti Click Fraud
    • Allegro Ads
    • Copywriting (ogólne omówienie, jak pisać? na co zwracać uwagę? co jest ważne, a co nie? )

    Blok Technologiczny

    01

    Platformy do Automatyzacji Marketingu i Wsparcia Sprzedaży

    02

    Inbound Marketing – Jak zwiększyć ilość leadów i zachwycić nowoczesnego Klienta dzięki czemu przyjdzie do Ciebie.

    03

    Buyer Personas – Jak poprawić współczynnik konwersji Narzędzia do personalizowania contentu w odniesieniu do profilu Klienta

    04

    Flywheel vs Sales Funnel – Jak wspierać cross-selling i pozyskać promotorów. Docieraj do obecnych klientów, prezentuj nowe produkty i zmieniaj ich w promotorów marki.

    05

    Google Marketing Platform – Programmatic to zautomatyzowany system zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej

    Blok zakupowy

    01

    Modele rozwoju sprzedaży w internecie (ogólne omówienie)

    • Monobrand
    • Multibrand
    • Marketplace

    02

    Trendy

    • Multiscreening
    • Smart shopping
    • porównywarki internetowe
    • platformy zakupowe
    • aplikacje zakupowe
    • zapisy do newslettera, web pushy, fanpage na facebooku
    • bannery na stronie, itp
    • strony agregujące informacje o promocjach

    03

    Ścieżka zakupowa w sprzedaży online

    • Procesy decyzyjne i zakupowe – zewnętrzne etapy ścieżki (punkty styku na drodze do sklepu internetowego, ścieżki wielokanałowe oraz lejek sprzedażowy)

    04

    Efektywna platforma sprzedaży

    • Skuteczna platforma sprzedaży – must have
    • Proces sprzedaży i ścieżka po transakcyjna – nie zapominajmy o kliencie, koszt pozyskania nowego klienta jest dużo droższy niż utrzymanie obecnego klienta
    • Złe praktyki.

    05

    Asortyment

    • Opisy produktów – Rich content.
    • Kategoryzacja produktów (drzewo kategorii).
    • Atrybuty produktów – filtry.

    06

    Skuteczne mechanizmy marketingowe

    • Bundle pack.
    • Sample.
    • Promocje 3 za 2.
    • Wielopaki.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Szkolenie e commerce 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie e commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Szkolenie e-commerce to nie tylko social media. Prawdziwy manager musi wiedzieć na czym polega analityka i digital marketing aby otrzymać najlepszy wynik sprzedażowy.Ehandel to niezwykle konkurencyjna gałąź. Cały cykl szkoleniowy ecommerce ma na celu nauczyć jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług.

    Wiem że pole bitwy handlu w internecie jest pełne profesjonalistów z zakresu pozycjonowania czy kampanii google (dawniej google adwords).

    Zatem optymalizacja lejka, czy optymalizacja konwersji są dla Ciebie śmiertelnie ważne.

    Program szkolenia został zaprojektowany tak aby przynieść sukces w branży e-commerce on-line. Całość jest tak ważna m.in. z kilku powodów.

    Po pierwsze, Twoja konkurencja cały czas inwestuje.

    Po drugie, z roku na rok handel internetowy staje się coraz trudniejszy, nie wspominam już o tym jak działa dropshipping, amazon, ebay, czy allegro.Skorzystaj z poufnej informacji handlowej i zdecyduj się na rozpoczęcie sprzedaży w wielkim stylu.

    Kurs e-commerce to udział w szkoleniu które jest najlepszą inwestycją w Twoim życiu!

    Zaczynajmy!

    Szkolenie e commerce 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Podziel się!

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)