Szkolenie e commerce. Marketing internetowy sprzedaży w internecie (kurs e-commerce)

Szkolenie e commerce. Marketing internetowy sprzedaży w internecie (kurs e-commerce) 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Interesujesz się tematem jakim jest szkolenie e commerce? Masz już dość szukania i zależy Ci tylko na skutecznych kanałach reklamowych które są dopasowane do Twojego biznesu i firmy? Albo posiadasz już dobrą wiedzę w kilku obszarach, ale chcesz zdobyć nowe kompetencje w których wiesz że możesz wypaść lepiej? Jesteś w dobrym miejscu, ponieważ wszedłeś na stronę najszybciej rozwijającej się agencji SEO/SEM w Polsce!

    Szkolenie marketing dla e-commerce

    Szkolenia z reklamy dla handlu i e-commerce to nasza własna formuła, w której zebraliśmy najskuteczniejsze metody reklamy sklepu internetowego. Szkolenie z marketingu w internecie dla sklepów e-commerce to nie tylko wszechstronna znajomość najlepszych narzędzi reklamy sklepu internetowego, ale także ćwiczenie praktyczne. Szkolenie dzielimy na trzy grupy, a każda grupa zawiera osobny blok. Jest ich wiele, ale da ci wgląd w to, jak działa marketing w sklepach internetowych. To jedyne tego typu szkolenie dla sklepów internetowych w Polsce!

    UWAGA: Szkolenie e commerce jest bardzo wymagające.

    Co znajdziesz w każdym module jaki oferuje nasze szkolenie marketing internetowy dla e-commerce?

    Szkolenie jest podzielone na moduły i każdy z nich zawiera różne bloki. Jest tego bardzo dużo, ale daje ciekawe spojrzenie jakie rezultaty może dawać skuteczny marketing dla sklepów internetowych.

    To jedyne takie szkolenie e-commerce w Polsce!!!

    Blok Pierwszy

    • sieć wyszukiwania (od google, po bing i yandex)
    • Google Ads (omówienie kampanii i podstaw)
    • sieć reklamowa
    • kampania produktowa, google merchant center gmc i shopping
    • kampania wideo nie tylko w youtube
    • kampania na gmail
    • DSA
    • remarketing w googlu i facebook (plus inne platformy)
    • SEO (Najważniejsze kwestie SEO)
    • Facebook Ads, Linkedin, Twitter, Snapchat, TikTok, Instagram Ads
    • ACF – Anti Click Fraud
    • Reklama na Allegro Ads
    • Copywriting (ten SEO, jak i produktowy a także sprzedażowy )

    Blok Drugi

    Moduł szkolenia nr. 1

    Platformy do Automatyzacji Marketingu i Wsparcia Sprzedaży

    Moduł szkolenia nr. 2

    Inbound Marketing – Jak zwiększyć ilość leadów i zachwycić nowoczesnego Klienta dzięki czemu przyjdzie do Ciebie.

    Moduł szkolenia nr. 3

    Buyer Personas – czyli wymarzony klient docelowy. Innymi słowy jak poprawić współczynnik konwersji, CRO – conersion rate optimization. Dodatkowo za pomocą jakich narzędzi personalizować content w przypadku profilu Klienta (klient docelowy)

    Moduł szkolenia nr. 4

    Sales Funnel – marketing funnel czy sales wheel – czyli cross-selling i sposób na pozyskiwanie ewangelistów marki, czyli promotorów. Docierasz do obecnych klientów, prezentujesz nowe produkty i zmieniasz ich w ewangelistów marki (promotorów).

    Moduł szkolenia nr. 5

    Google Marketing Platform – Programmatic czyli mocno zautomatyzowany system zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej

    Blok Trzeci

    Moduł szkolenia nr. 1

    Modele rozwoju sprzedaży w internecie (który jest najlepszy w danej sytuacji)

    • Monobrand
    • Marketplace (nie Twój sklep, ale masz możliwość rozpoznania preferencji rynku)
    • Multibrand

    Moduł szkolenia nr. 2

    Trendy

    • porównywarki internetowe
    • Multiscreening
    • aplikacje zakupowe
    • zapisy do newslettera, web pushy, fanpage na facebooku
    • Smart shopping
    • coupons, czyli strony zbierające informacje o promocjach i oferujące kupony (lub inne zachęty)
    • platformy zakupowe (za i przeciw)
    • bannery na stronie, itp

    Moduł szkolenia nr. 3

    Customer Journey – Ścieżka zakupowa w sprzedaży online

    • Jak wyglądają procesy zakupowy i cykle decyzyjne – czyli etapy ścieżki (inaczej lejek marketingowy, ścieżki wielokanałowe oraz lejek sprzedażowy, a także różne punkty styku na drodze klienta w e-commerce)

    Moduł szkolenia nr. 4

    Skuteczna platforma sprzedażowa

    • Co musi mieć skuteczna platforma sprzedaży
    • Najczęstsze złe praktyki.
    • Jak wygląda proces sprzedaży i ścieżka po zakupie– jak wysyłać przypominajki i zachęcać do ponownych zakupów (pozyskanie nowego klienta bardzo dużo kosztuje, natomiast sprzedaż obecnemu już nie)

    Moduł szkolenia nr. 5

    Asortyment

    • Co to jest rich content
    • Sprzedażowe opisy produktów
    • Kategoryzacja produktów (drzewo kategorii)
    • Filtry, tagi i atrybuty produktów

    Moduł szkolenia nr. 6

    Wyzwalacze sprzedaży w marketingu

    • Techniki sprzedaży emocjonalnej online
    • Bundle pack, kiedy i czy warto
    • Próbki i sample
    • Promocje, buy one get one free, kup 3 w cenie dwóch itp.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
    Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Szkolenie e commerce. Marketing internetowy sprzedaży w internecie (kurs e-commerce) 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie e commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Szkolenie e-commerce to nie tylko social media. Prawdziwy manager musi wiedzieć na czym polega analityka i digital marketing aby otrzymać najlepszy wynik sprzedażowy.Ehandel to niezwykle konkurencyjna gałąź. Cały cykl szkoleniowy ecommerce ma na celu nauczyć jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług.

    Wiem że pole bitwy handlu w internecie jest pełne profesjonalistów z zakresu pozycjonowania czy kampanii google (dawniej google adwords).

    Zatem optymalizacja lejka, czy optymalizacja konwersji są dla Ciebie śmiertelnie ważne.

    Program szkolenia został zaprojektowany tak aby przynieść sukces w branży e-commerce on-line. Całość jest tak ważna m.in. z kilku powodów.

    Po pierwsze, Twoja konkurencja cały czas inwestuje.

    Po drugie, z roku na rok handel internetowy staje się coraz trudniejszy, nie wspominam już o tym jak działa dropshipping, amazon, ebay, czy allegro.Skorzystaj z poufnej informacji handlowej i zdecyduj się na rozpoczęcie sprzedaży w wielkim stylu.

    Kurs e-commerce to udział w szkoleniu które jest najlepszą inwestycją w Twoim życiu!

    Zaczynajmy!

    Szkolenie e commerce. Marketing internetowy sprzedaży w internecie (kurs e-commerce) 2

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie e-commerce to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Szkolenie online, bądź stacjonarne u Ciebie w firmie pozwoli pozyskiwać zainteresowanych tym co oferujesz. Więc jeśli marzy Ci się wzrost sprzedaży internetowej to jesteś we właściwym miejscu. Pamiętaj że każdy kanał sprzedaży może się sprawdzić w Twoim wypadku, ale trzeba to umiejętnie przetestować. Celem szkolenia jest to aby stać się mistrzem w marketingu online i aby umiejętnie rozwinąć swój sklep w internecie, bo jak dobrze wiesz e-commerce to przyszłość sprzedaży.
    Przykładowy program szkolenia (w zależności od potrzeb zamawiającego): seo, ux ui, sxo, pozycjonowanie, sem, Linkedin, facebook, google, tiktok, instagram, twitter, lejki marketingowe, lejki sprzedażowe, e-handel.

    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)