Optymalizacja strony WWW pod kątem SEO (google, wordpress, sklep internetowy)

Optymalizacja strony WWW pod kątem SEO (google, wordpress, sklep internetowy) 1

Wypełnij formularz i odbierz wycenę




    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
    Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    unique seo marketing social media

    Dlaczego warto współpracować z UniqueSEO

    17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów

    37% średni wzrost przychodów naszych klientów

    97,2% naszych klientów przedłuża współpracę


    Chcesz dziś uzyskać dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania?

    Więc musisz zoptymalizować swoją stronę internetową.

    Ale co tak naprawdę ma dziś znaczenie?

    W dawnych dobrych czasach Google wykorzystywało około 200 czynników rankingowych do określenia pozycji w SERP’ach.

    Wiele się zmieniło w ciągu ostatnich ponad 10 lat.

    Ale jest jedna rzecz, która na pewno się nie zmieniła.

    Nie musisz przejmować się każdym czynnikiem rankingowym.

    Niektóre zmienne mają znacznie większą wagę niż inne.

    Jeśli skupisz się tylko na podstawach SEO, nadal możesz być wysoko w Google.

    W tym poście omówimy, czym są te czynniki i co jest potrzebne do optymalizacji dla każdego z nich.


    Na czym polega optymalizacja strony internetowej

    Pozycjonowanie strony internetowej to proces bardzo złożony. Jednym z podstawowych działań obejmujących strategię promocji jest optymalizacja strony www, czyli dostosowanie i modyfikacja kodu źródłowego i treści strony internetowej pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych w Polsce głównie Google (ale też inne).

    Optymalizacja strony WWW pod kątem SEO (google, wordpress, sklep internetowy) 2

    Wskazane typy optymalizacji mają na celu przede wszystkim poprawę struktury witryny, jej dopasowania do wyrażeń kluczowych oraz zwiększenie ruchu na stronie. Zarówno optymalizacja treści jak i kodu źródłowego odgrywają decydujące rolę w procesie pozycjonowania witryny.

    Pozycjonowanie i optymalizacja stron www to działanie dla doświadczonych osób, szkoda byłoby gdyby coś poszło nie tak i nasz biznes na tym ucierpiał.

    Jak zoptymalizować stronę internetową

    Celem optymalizacji jest poprawa efektywności strony pod wieloma względami, ale przede wszystkim pod względem wpływu na biznes.

    Jak zoptymalizowac strone www

    Optymalizacja strony może dotyczyć:

    • elementów istotnych dla pozycjonowania strony
    • drogi klienta do zakupu
    • sfery wizualnej strony
    • komunikacji i treści na stronie
    • technicznego działania strony
    • szybkości ładowania się strony
    • UX design, konwersji
    • i wielu innych obszarów.

    Można połączyć ze sobą optymalizację różnych aspektów strony, a można skupić się na optymalizacji w zakresie, który jest najważniejszy, najpilniejszy lub ma największy wpływ na podniesienie współczynnika konwersji na stronie. Optymalizacja strony powinna też współgrać z innymi działaniami marketingowymi.

    Co trzeba zrobić na 100% aby zoptymalizować stronę internetową pod SEO

    Optymalizacja strony WWW (website optimization) to dosyć trudne zajęcie ale to na czym powinieneś się skupić to:

    • Mobile-First
    • Techniczne SEO
    • Core Web Vitals
    • Zamiary użytkownika (user intent)
    • Marketing treści
    • Schema
    • Doświadczenie użytkownika (user experience)
    • Link building

    Mobile-First

    Google oficjalnie rozpoczęło wdrażanie indeksu mobile-first w marcu 2018 r.

    Według Danny’ego Sullivana z Google:

    Optymalizacja strony WWW pod kątem SEO (google, wordpress, sklep internetowy) 3

    Oto kilka podstaw dostosowywania witryny do urządzeń mobilnych:

    • Dostosuj witrynę do dowolnego urządzenia – komputera, komórki czy tabletu.
    • Zawsze skaluj obrazy, korzystając z responsywnego szablonu, szczególnie dla użytkowników mobilnych.
    • Używaj krótkich tytułów meta. Są łatwiejsze do odczytania na urządzeniach mobilnych.
    • Unikaj wyskakujących okienek, które zasłaniają Twoje treści i uniemożliwiają odwiedzającym zorientowanie się, o co chodzi w Twoich treściach.
    • Mniej znaczy więcej na urządzeniach mobilnych. W świecie mobilnym długie treści niekoniecznie oznaczają większy ruch i lepsze rankingi.
    • Nie używaj telefonu komórkowego jako wymówki do maskowania contentu. Użytkownicy i wyszukiwarki muszą widzieć te same treści.
    Optymalizacja strony WWW pod google seo

    Jeśli podobają Ci się te wskazówki to u nas na blogu masz dużo więcej informacji na tema jak optymalizacja strony pod google może poprawić wyniki Twojego biznesu.

    Jeżeli natomiast chcesz skorzystać z pomocy profesjonalistów to zapraszamy już teraz!


    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy:
    Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Optymalizacja strony WWW pod kątem SEO (google, wordpress, sklep internetowy) 4

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że optymalizacja strony www to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych

    Optymalizacja witryny to proces polegający na przeprowadzaniu kontrolowanych eksperymentów w celu poprawy zdolności witryny do realizacji celów biznesowych.

    Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) to sztuka i nauka polegająca na zwiększaniu pozycji stron w wyszukiwarkach, takich jak Google. Ponieważ wyszukiwanie jest jednym z głównych sposobów odkrywania treści online, wyższe pozycje w wyszukiwarkach mogą prowadzić do wzrostu ruchu na stronie.

    Jeśli prowadzisz stronę internetową, będziesz wiedział, jak ważne jest, aby strona była zoptymalizowana pod kątem przyciągania ruchu i generowania sprzedaży (lub leadów) dzięki dobremu współczynnikowi konwersji.

    Ale co tak naprawdę rozumiemy przez optymalizację strony internetowej?

    Definicja: Optymalizacja strony internetowej obejmuje wszystkie aspekty techniczne i marketingowe wykorzystywane do pozyskiwania ruchu, jaki daje wyszukiwarka google, angażowania odwiedzających, a następnie przekształcania ich w leadylub kupujących za pomocą jasno określonej metody, która spełnia szereg z góry określonych celów.

    Poza tą definicją trudno jest rozróżnić poszczególne elementy optymalizacji strony internetowej – jest ich tak wiele.

    W rzeczywistości temat jest tak obszerny, że obejmuje kilka zawodów i umiejętności potrzebnych do podjęcia wszelkich działań optymalizacyjnych i naprawczych serwisu.

    Od projektu do rozwoju i od szybkości wyświetlania do SEO, przeprowadzimy Cię przez podstawy optymalizacji strony internetowej w trzyetapowym podejściu.

    SEO to dziedzina marketingu cyfrowego, która obejmuje poddziałania związane z tworzeniem treści strony internetowej w oparciu o słowa kluczowe nakierowane na wcześniej w wybranej przez Ciebie wyszukiwarce.

    W Stanach Zjednoczonych i Europie zdecydowana większość SEO koncentruje się na Google: Yahoo i jego konkurenci nigdy tak naprawdę nie zdołali przebić się na rynku.

    A „Google” oznacza „algorytmy”: kalifornijska firma często aktualizuje algorytmy stanowiące podstawę „praw”, które dyktują, czy Twoja firma może podnieść swoją pozycję w rankingu za pomocą tego lub innego słowa kluczowego.

    Search Engine Optimization oznacza zatem zdolność Twojej firmy do zwiększenia jej pozycji w Google w ukierunkowany, precyzyjny sposób: szukasz przede wszystkim pozycji na słowa kluczowe, które przyniosą wykwalifikowanych użytkowników. Czyli optymalizacja strony pod kątem w jaki działa robot google.

    Chociaż wokół SEO krąży wiele mitów, pamiętaj, że era, w której ludzie kupowaliby masowo linki o niskim autorytecie, już minęła: Google karze teraz witryny, które mają linki zewnętrzne, które nie mają związku z ich witrynami.

    Obecnie SEO opiera się na 3 fundamentalnych filarach, które pozwolą Ci poprawić swoją pozycję w rankingu.

    Zawartość strony internetowej

    Tutaj polecamy audyt seo. Badan jest każda podstrona, nagłówek, fraza kluczowa, kod strony i adres url.

    Treść Twojej witryny jest tym, co wpływa na Twój ranking i to trzeba optymalizować: to właśnie Google „przeszukuje” Twoją witrynę i analizuje zawartość w celu wyświetlenia wyników w swojej wyszukiwarce.

    Nie tylko wypełnianie witryny, tworzenie wysokiej jakości treści i zasobów pozwala zaangażować odwiedzających i sprzedawać produkty i rozwiązania: wraz z projektem jest to najważniejszy aspekt Twojej witryny.

    Oczywiście zawartość Twojej witryny może być prezentowana w różnych formach (pisemnej, wizualnej i wideo) i będzie zawierać słowa kluczowe, których chcesz użyć do zwiększenia pozycji w rankingu.

    Wreszcie, wysokiej jakości treści koniecznie nadają się do udostępniania gdy Google interpretuje to jako pozytywny znak.

    Optymalizacja seo na stronie

    W SEO optymalizacja on-page obejmuje wszystkie aspekty techniczne potrzebne do pozycjonowania w Google.

    Zatem do podstaw:

    •    Twoje tagi muszą być spójne i muszą zawierać wybrane słowa kluczowe.
    •    Twoja witryna musi się szybko wczytać, czas ładowania strony.
    •    Twoja witryna musi być responsywna.
    •    Twoja witryna musi być zabezpieczona protokołem HTTP (HTTPS).

       Architektura Twojej witryny musi być spójna i zorganizowana, struktura strony, optymalizacja kodu, tytuł strony, seo strony.

    Linkowanie

    Linki napędzają SEO. W dość intuicyjny sposób Google odbiera to jako pozytywny znak, gdy kilka witryn połączonych z Twoją firmą wskazuje na Twoją za pomocą zewnętrznego linku.

    Kiedy udostępniasz treści lub Twoi użytkownicy udostępniają Twoją witrynę, zwiększasz prawdopodobieństwo, że witryna będzie udostępniać informacje lub mówić o Tobie: w związku z tym tworzysz linki zewnętrzne organicznie.

    Techniczne SEO

    Wydajność techniczna jest motorem Twojej witryny; zależy od łatwości, z jaką odwiedzający będą mogli odwiedzać i wchodzić w interakcję z Twoją witryną: jest to zatem kluczowy aspekt optymalizacji witryny.

    Uzupełniając SEO, optymalizacja techniczna określa również czynniki wydajnościowe, które wpłyną na pozycję Twojej witryny w Google.

    Aby przejść od razu do sedna i zaoszczędzić czas, podzieliliśmy tę sekcję na trzy:

    Optymalizacja szybkości witryny

    Szybkość witryny jest jednym z najważniejszych wskaźników wydajności którą wykonuje specjalista seo: szacuje się, że ryzykujesz utratę ruchu, gdy ładowanie witryny trwa od 2,5 do 3 sekund, a współczynnik porzuceń wzrasta po 5 sekundach.

    Witrynę można spowolnić z wielu powodów. Istnieje jednak kilka (fantastycznych) narzędzi, które pozwolą szybko ocenić sytuację:

    •    GTMetrix
    •    PageSpeed ​​(od Google)
    •    Test szybkości witryny Pingdom
    •    i inne

    Zwiększając prędkość, ograniczasz porzucenia spowodowane wolnym ładowaniem, a także pomagasz poprawić SEO strony głównej i podstron.

    Błędy strony i wydajność hostingu

    Błędy ładowania: wszyscy ich doświadczyliśmy. Przybierają formę protokołu HTTP rozpoczynającego się 4XX lub 5XX. Najczęstsze to:

    •     404 (nie Znaleziono)
    •     403 (zabronione)
    •     401 (nieautoryzowany)
    •     400 (zła prośba)
    •     500 (wewnętrzny błąd serwera)

    Problem z błędami stron polega na tym, że odwiedzający często sygnalizują koniec swojej wizyty. Za pomocą robota możesz zidentyfikować błędy stron w swojej witrynie, aby przekierować odwiedzających do przydatnych zasobów. Narzędzia takie jak Screaming Frog lub Botify mogą ci w tym pomóc.

    Jeśli to nie Twoja witryna powoduje problemy z wydajnością, mogą one być spowodowane przez Twojego hosta, tj. firmę, która obsługuje dane Twojej witryny, które są ładowane przez internautów odwiedzających Twoją witrynę.

    Istnieją dwa sposoby rozwiązania tego problemu:

        Zmień abonament hostingowy (jeśli Twój ruch przekroczy limity zawarte w Twoim pakiecie).

        Zmień dostawcę usług hostingowych (jeśli korzystasz z gorszego, taniego rozwiązania).

    Optymalizacja konwersji i doświadczenia użytkownika

    Optymalizacja współczynników konwersji obejmuje wszystko, co robisz, aby zapewnić odwiedzającym Twoją witrynę lepsze wrażenia z przeglądania i interakcji: jest to kluczowy aspekt każdej witryny e-commerce.

    Jeśli poprawisz wrażenia użytkownika, naturalnie poprawisz również współczynnik konwersji swojej witryny: użytkownicy szybciej będą uspokojeni i lepiej zrozumieją Twoją wartość dodaną.

    Oprócz poprawy współczynnika konwersji, dobre doświadczenie użytkownika (UX) zwiększy również lojalność klientów: Twoi użytkownicy będą bardziej skłonni do powrotu i dokonywania innych zakupów.

    Aby poprawić swój UX, powinieneś zacząć od zidentyfikowania problemów poprzez analizę danych. Narzędzia takie jak Google Analytics pomogą Ci uzyskać ważne informacje na temat:

    •    Typ użytkownika (wiek, lokalizacja, płeć itp.)
    •    Współczynnik odrzuceń
    •    Współczynnik konwersji
    •    Wskaźnik porzuceń

    Oczywiście istnieją inne dane, których możesz użyć, aby zrozumieć wszystkie mechanizmy UX działające w Twojej witrynie, ale te cztery pomogą Ci zacząć eliminować największe przeszkody.

    Aby pójść dalej, możesz skorzystać z bardziej zaawansowanego rozwiązania do analizy danych, takiego jak testy A/B. Będziesz w stanie śledzić zachowanie użytkowników i zrozumieć, w jaki sposób wchodzą oni w interakcję z Twoją witryną.

    Próbując zoptymalizować witrynę, ludzie często skupiają się na jednym typie optymalizacji (na przykład SEO lub UX): jest to powszechny błąd, który nie pomoże w znacznym zwiększeniu przychodów.

    W marketingu cyfrowym stoimy na stanowisku, że 3 rodzaje optymalizacji (SEO, techniczna i UX) działają w parze: nie ma sensu pozyskiwać ruchu, jeśli nie jest on kwalifikowany i jeśli Twoja witryna nie może go przekonwertować. I odwrotnie, technicznie zoptymalizowana witryna będzie mało przydatna, jeśli nie przyciągnie kwalifikowanego ruchu.

    Pamiętaj, roboty wyszukiwarek oceniają czy dana strona posiada odpowiednią liczbę linków wewnętrznych i zewnętrznych. Wpływają na widoczność strony w google. Ważna jest jeszcze optymalizacja kodu strony. Kolejne kwestie to indeksacja strony, działania seo dla witryn internetowych i to jaki efekt daje proces optymalizacji strony.

    Gotowy do działania?

    Zaczynajmy!

    Optymalizacja strony WWW pod kątem SEO (google, wordpress, sklep internetowy) 4

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że optymalizacja strony www to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

    zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!

    Optymalizacja seo strony w wynikach wyszukiwania i skuteczne pozycjonowanie mają jeden cel. Aby algorytm Google wyżej wyświetlał Twoją domenę. Gotowy do współpracy?

    POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

    Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)

     

    Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

    Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.