Powstanie i Misja UniqueSEO.pl

Jest to bardzo ciekawa historia…

Wszystko zacz─Ö┼éo si─Ö w 2015 roku, kiedy wygenerowa┼éem 11,9 milion├│w dla firmy z bran┼╝y odszkodowawczej, tworz─ůc system sprzeda┼╝y w ramach struktury.

Wiedziałem już, że marketing, sprzedaż i reklama to jest to co chcę robić.

Rozwijaj─ůc firm─Ö zacz─ů┼éem wtedy od SEO.

miliony ze sprzeda┼╝y i marketingu
Archiwalne zdj─Öcie
Kurs facebook ads
diagram marketingowy jak budowa─ç ┼Ťwiadomo┼Ť─ç za pomoc─ů reklam social media, Google Ads i SEO

Pozycjonowanie stron w 2015 i 2016 roku wygl─ůda┼éo zupe┼énie inaczej. Zapewnia┼éo zdecydowanie szybsze rezultaty, lecz z biegiem czasu dostawali┼Ťmy sporo zapyta┼ä o kampanie p┼éatne Google Ads (dawne AdWords) i Social Media (w tamtym czasie g┼é├│wnie Facebook).

Okre┼Ťla si─Ö to mianem performance marketingu, czyli dzia┼éania by┼éy ukierunkowane g┼é├│wnie na efektywno┼Ť─ç.

Klasycznie stawiali┼Ťmy na jak najni┼╝szy:

  • CPS (cost per sale, czyli koszt sprzeda┼╝y), lub
  • CPL (cost per lead, czyli koszt pozyskanego kontaktu)
Do momentu aktualizacji prywatno┼Ťci, kt├│r─ů zapocz─ůtkowa┼é iOS (Apple) i dalej przegl─ůdarki internetowe, kt├│re zacz─Ö┼éy wycofywa─ç pliki cookies, wszystko sz┼éo g┼éadko. Obserwowali┼Ťmy:

Pozytywny wzrost.

Marketing wychodz─ůcy, czyli reklamy dawa┼éy doskona┼ée rezultaty i pozwala┼éy na bardzo skuteczny remarketing.

Niestety zmiany w prywatno┼Ťci wszystko pokrzy┼╝owa┼éy.

Je┼Ťli jeste┼Ť w biznesie wystarczaj─ůco d┼éugo to sp├│jrz teraz na swoje konta reklamowe, przejrzyj histori─Ö i zobacz jak wzros┼éy koszty konwersji, czy nawet klikni─Ö─ç.

Performance marketing przestał działać tak dobrze.

Zmuszeni byli┼Ťmy wdro┼╝y─ç dla swoich klient├│w totalnie nowe podej┼Ťcie, kt├│re zak┼éada┼éo strategie inbound.

Kurs facebook ads
O nas: Historia i Warto┼Ťci UniqueSEO 1
Opisy kategorii seo

Zobacz czym si─Ö r├│┼╝ni─ů podstawowe podej┼Ťcia marketingowe:

Inbound marketing = inni przychodz─ů do nas, szukaj─ů pewnych rozwi─ůza┼ä i sami si─Ö zg┼éaszaj─ů

Outbound marketing = to my za pomoc─ů reklamy usi┼éujemy przekona─ç innych, ┼╝e powinni kupi─ç to co oferujemy

Więc wnioski były proste.

Performance i strategie outbound dzia┼éaj─ů coraz gorzej, wi─Öc musimy zacz─ů─ç budowa─ç u naszych klient├│w pozycj─Ö numer 1, czyli lidera w bran┼╝y.

Tak, aby to oni byli kojarzeni z rozwi─ůzaniem, a ich klienci aby nie musieli trafia─ç do nich tylko z reklam p┼éatnych, tylko zapami─Ötywali mark─Ö. Co w konsekwencji prowadzi do tego, ┼╝e nast─Öpnym razem odwiedzaj─ů od razu ich sklep internetowy, lub stron─Ö i nie musz─ů szuka─ç tego w Google, lub Social Mediach.

Z tych dzia┼éa┼ä powsta┼é Performance Branding, cz─Östo okre┼Ťlany jako Demand Generation.

Czyli generowanie popytu.

Widzisz ju┼╝ czym r├│┼╝ni si─Ö nasze podej┼Ťcie. W czasach kiedy remarketing i ┼Ťledzenie staj─ů si─Ö coraz trudniejsze, musisz kreowa─ç popyt na swoje us┼éugi/produkty.

W biznesie zawsze wygrywa ten do kogo klienci ch─Ötniej przychodz─ů.

Chcesz by─ç powiadamiany o nowo┼Ťciach?

Pozostańmy w kontakcie:

PS. 1.

Skontaktuj si─Ö z nami: kontakt

PS. 2.

Sprawd┼║ nasz: Program Partnerski