Powstanie i Misja UniqueSEO.pl

Jest to bardzo ciekawa historia…

Wszystko zaczęło się w 2015 roku, kiedy wygenerowałem 11,9 milionów dla firmy z branży odszkodowawczej, tworząc system sprzedaży w ramach struktury.

Wiedziałem już, że marketing, sprzedaż i reklama to jest to co chcę robić.

Rozwijając firmę zacząłem wtedy od SEO.

miliony ze sprzedaży i marketingu
Archiwalne zdjęcie
Kurs facebook ads
diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO

Pozycjonowanie stron w 2015 i 2016 roku wyglądało zupełnie inaczej. Zapewniało zdecydowanie szybsze rezultaty, lecz z biegiem czasu dostawaliśmy sporo zapytań o kampanie płatne Google Ads (dawne AdWords) i Social Media (w tamtym czasie głównie Facebook).

Określa się to mianem performance marketingu, czyli działania były ukierunkowane głównie na efektywność.

Klasycznie stawialiśmy na jak najniższy:

  • CPS (cost per sale, czyli koszt sprzedaży), lub
  • CPL (cost per lead, czyli koszt pozyskanego kontaktu)
Do momentu aktualizacji prywatności, którą zapoczątkował iOS (Apple) i dalej przeglądarki internetowe, które zaczęły wycofywać pliki cookies, wszystko szło gładko. Obserwowaliśmy:

Pozytywny wzrost.

Marketing wychodzący, czyli reklamy dawały doskonałe rezultaty i pozwalały na bardzo skuteczny remarketing.

Niestety zmiany w prywatności wszystko pokrzyżowały.

Jeśli jesteś w biznesie wystarczająco długo to spójrz teraz na swoje konta reklamowe, przejrzyj historię i zobacz jak wzrosły koszty konwersji, czy nawet kliknięć.

Performance marketing przestał działać tak dobrze.

Zmuszeni byliśmy wdrożyć dla swoich klientów totalnie nowe podejście, które zakładało strategie inbound.

Kurs facebook ads
O nas: Historia i Wartości UniqueSEO 1
Opisy kategorii seo

Zobacz czym się różnią podstawowe podejścia marketingowe:

Inbound marketing = inni przychodzą do nas, szukają pewnych rozwiązań i sami się zgłaszają

Outbound marketing = to my za pomocą reklamy usiłujemy przekonać innych, że powinni kupić to co oferujemy

Więc wnioski były proste.

Performance i strategie outbound działają coraz gorzej, więc musimy zacząć budować u naszych klientów pozycję numer 1, czyli lidera w branży.

Tak, aby to oni byli kojarzeni z rozwiązaniem, a ich klienci aby nie musieli trafiać do nich tylko z reklam płatnych, tylko zapamiętywali markę. Co w konsekwencji prowadzi do tego, że następnym razem odwiedzają od razu ich sklep internetowy, lub stronę i nie muszą szukać tego w Google, lub Social Mediach.

Z tych działań powstał Performance Branding, często określany jako Demand Generation.

Czyli generowanie popytu.

Widzisz już czym różni się nasze podejście. W czasach kiedy remarketing i śledzenie stają się coraz trudniejsze, musisz kreować popyt na swoje usługi/produkty.

W biznesie zawsze wygrywa ten do kogo klienci chętniej przychodzą.

Co was odróżnia?

Nasze podejście do marketingu to performance branding. Łączymy dwie najlepsze dziedziny, czyli:

-performance marketing i direct response, czyli orientacja na wyniki (CPL, CPS, LTV i inne metryki, abyś sprzedawał dużo i tanim kosztem)
-branding, budowanie marki, ułatwia to kupowanie ludziom od Ciebie i kreuje na numer 1 w branży.

Dlaczego właśnie tak?

Od momentu wprowadzenia ograniczeń z powodu prywatności i śledzenia w internecie za pomocą plików cookies, systemy reklamowe jak m.in. Google czy Facebook mają problemy z dokładnym raportowaniem wyników i kierowaniem reklam.

Czyli aspekt nastawiony na „czysty wynik” nie działa tak dobrze jak kiedyś. Z tego powodu trzeba dodać jeszcze element brandingu, tak aby ludzie Ciebie kojarzyli od razu kiedy chcą kupić produkt z Twojej branży i zamiast kupować ponownie bo zobaczyli Twoją reklamę to zależy nam żeby Ciebie pamiętali i od razu wpisywali adres Twojego sklepu w przeglądarkę.

Chcesz być powiadamiany o nowościach?

Pozostańmy w kontakcie:

PS. 1.

Skontaktuj się z nami: kontakt

PS. 2.

Sprawdź nasz: Program Partnerski

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 4.9 / 5. Liczba głosów: 565

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.