Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zawartość strony
17% średni spadek wydatków ponoszonych przez naszych klientów
37% średni wzrost przychodów naszych klientów
97,2% naszych klientów przedłuża współpracę
Reklama na Facebooku (FB ads) to w tej chwili praktycznie z najbardziej popularnych i jedna z najprędzej rozwijających się gałęzi działu reklam online. Każdego dnia przychodzi tu więcej i więcej reklamodawców, którzy przekonują się do tego rodzaju reklamowania swoich produktów i usług, głównie ze względu na doskonałe możliwości aby dopasować ofertę do konkretnej grupy docelowej i konkretnych odbiorców.
Poniżej odpowiedź na pytanie „ile kosztuje reklama na facebooku„, czyli facebook ads:
**Co składa się na opłatę aktywacyjną.Projekt i budowa kampanii, dobór strategii, pomoc przy instalacji kodów piksela, pomoc przy tworzeniu konta firmowego, tworzenie katalogów.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
We wszystkich pracach nad kampaniami Facebook Ads (Meta) wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!
Facebook Ads definicja: to system reklamowy Facebooka, który umożliwia reklamowanie się naszej marce na tym właśnie portalu internetowym. Sama promocja polega na uruchomieniu kampanii reklamowej w menadżerze i emitowaniu reklam użytkownikom Facebooka.
Facebook Ads jest dostępny w każdym koncie na Facebooku, a także jest dostępny za darmo i dla wszystkich osób. Istnieje również możliwość zlecenia promocji agencji marketingowej w zamian za opłatę, która będzie zarządzała naszym budżetem reklamowym i konfigurowała samą reklamę.
Działanie systemu reklamowego Facebook Ads w praktyce polega na tworzeniu kampanii reklamowej w kilku krokach. Możemy zrobić to nawet w ciągu kilkunastu minut o ile znamy się już na tym. Cały proces opiera się o przejście trzech etapów, w których będziemy wybierali odpowiednie opcje reklamowe.
Pierwszym z nich jest określenie celu kampanii reklamowej takiego jak np. cele wizerunkowe czy związane z konwersją lub zwiększeniem zasięgu marki.
Jest ich ok. kilkunastu, a każdy z nich posiada swoje różniące się opcje konfiguracji kampanii reklamowej — adekwatne do głównego celu.
W kolejnym kroku będziemy określać budżet i harmonogram reklamy, a także wszystkie ustawienia związane z typem rozliczania się czy działaniem samej kampanii reklamowej. W tym miejscu określamy również targetowanie, czyli parametry, jakie muszą spełniać lub jakich nie mogą spełniać odbiorcy naszej reklamy, aby mogli ją zobaczyć.
Do dyspozycji otrzymujemy bardzo dużą ilość parametrów od tych podstawowych takich jak wiek, płeć czy lokalizacja po zaawansowane takie jak typ aktywności czy posiadane przedmioty. W ostatnim kroku tworzyć będziemy, zaś sam materiał reklamowy zgodne z celem, jaki wybraliśmy.
Wśród wielu form reklamy do wyboru mamy kilka głównych typów. Z pewnością będzie to promowanie typowego posta w aktualnościach osób spełniających nasze targetowanie.
Do wyboru mamy również posty graficzne czy materiały wideo. Kolejną grupą są różnego rodzaju banery wyświetlane np. w prawej kolumnie, w messengerze czy w marketplace użytkowników. Do wyboru otrzymujemy również karuzele produktową, składającą się z kilku plansz czy pokazy slajdów podobne do karuzeli. Ciekawą formą reklamy są materiały błyskawiczne, czyli pełnoekranowe reklamy otwierające się na wyświetlaczu urządzenia mobilnego.
Korzystanie z Facebook Ads jest bardzo korzystnym rozwiązaniem z wielu względów. Pierwszym z nich jest fakt, że możemy obsługiwać kampanię reklamową samodzielnie lub bardzo łatwo zlecić to zadanie agencji marketingowej gdyż jest to popularna usługa. Możemy również samodzielnie określić budżet reklamowy czy harmonogram, a także edytować i wstrzymywać kampanie reklamowe.
Wraz z określeniem maksymalnego budżetu oraz stawek za kliknięcie lub wyświetlenia reklam, możemy dostosować promocję na Facebooku do własnych możliwości.
Reklama na Facebooku to również kwestie wizerunkowe. Użytkownicy FB są już przyzwyczajeni do materiałów reklamowych, które również są dobrze dopasowane.
Nie przeszkadzają one w przeglądaniu z serwisu internetowego, a więc są odbierane neutralnie lub pozytywnie, a dla wielu osób są bardzo ciekawą formą zapoznania się z nowymi treściami tematycznymi.
Reklamowanie się na Facebooku nie jest również zobowiązujące i możemy zarówno rozpocząć się promować w dowolnym momencie, jak i zakończyć reklamę wtedy kiedy będziemy uważali to za stosowne. W porównaniu z innymi długofalowymi strategiami reklamowymi w sieci jest to bardzo korzystne rozwiązanie.
Na Facebooku znajdziemy również bardzo dużą grupę odbiorców nawet jeśli reklamujemy się w niszowej branży. Jest to największy portal społecznościowy na świecie i bez większego problemu powinniśmy znajdować wielu odbiorców nawet przy wąskich grupach docelowych.
Na plus zasługuje również możliwość dokładnego targetowania reklamy, a więc i efektywne wydawanie budżetu reklamowego, który będzie spożytkowany na emisję reklam jedynie tym osobom, które z dużym prawdopodobieństwem skorzystają z naszej oferty.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Kampania facebook ads to potężny system w social media, do którego zaliczamy także instagram. Format i optymalizacja aby wyświetlać reklamy do właściwych potencjalnych klientów to praca ciągła.
Platforma posiada standardowy setup aby promować fanpage, najczęściej jako przycisk „promuj post” ale tego nie polecamy. Tak samo jak rozpoznawalność marki, czy reklama fb aby polubić Twoje posty.
W ten sposób nie zdobędziesz nowych klientów. Ciebie interesują konwersje, czyli sprzedaż i lead generation. Bez znaczenia czy masz firmę usługową, czy sklep internetowy e-commerce, albo sklep na facebooku. Twoi odbiorcy, czyli „audience” musi wpaść w Twój lejek sprzedażowy. Dlatego jest masa rzeczy które musisz testować. Na przykład gdzie najlepiej umiejscowić reklamę. Musisz sprawdzić sprzedaż i konwersję, bo po co przepalać budżet?
Koniecznie pamiętaj aby nie używać opcji promuj post. Menedżer reklam to narzędzie obowiązkowe jeśli chcesz pozyskiwać nowych kupujących. Dodatkowo za pomocą statystyk pozwala sprawdzać i optymalizować profil demograficzny Twojego klienta.
Kampanie na facebooku mogą być równie skuteczne co google ads. Istnieją podobne umiejscowienia co w google, na przykład fb ma swoją audience network.
W głowie musisz mieć zamysł żeby zawsze wybierać odpowiedni cel reklamowy. Dlaczego?
Bo cel reklamy jeśli zostanie źle dobrany może pogrążyć Twoją kampanię. Jeśli chcesz sprzedawać to świadomość marki jest Ci niepotrzebna. Kampanie reklamowe na facebooku mogą łatwo i szybko rozwinąć Twoją stronę internetową.
Nie traćmy czasu i odpowiedz sobie szczerze. Czy chcesz dostać bardzo dobry i konwertujący ruch do Twojej firmy?
Skuteczne kampanie reklamowe to działania reklamowe z facebook ads to wspaniała szansa której jeszcze kiedyś nie było. Algorytm działa coraz lepiej i wyszukuje osoby na których nam zależy.
Skuteczna reklama na facebooku daje inne możliwości niż google ads (dawniej google adwords). Mała podpowiedź, świetnie obecnie działają reklamy wideo, ale resztę z chęcią omówimy z Tobą na bezpłatnych konsultacjach. Opowiemy też trochę o prowadzeniu kampanii reklamowej plus m.in. podamy kilka case study naszych klientów. Każda reklama facebook ads pozwala rozwinąć swoją stronę i sklep.
Facebook to bez wątpienia najpopularniejszy serwis społecznościowy w sieci. Choć nie wszystkie osoby o tym wiedzą, każde konto posiada wbudowany manager reklamy, który umożliwia wyemitowanie promocji innym użytkownikom Facebooka w zaawansowany sposób.
Z Facebook Ads korzystają zarówno największe globalne marki jak i wielu lokalnych przedsiębiorców, a nawet osoby prywatne promujące swoje projekty. Czym zatem jest system reklamowy Facebook Ads? Jakie posiada korzyści? Jak możemy się w nim promować i kiedy warto?
Czy Facebook to naprawdę skuteczna platforma reklamowa? Jeśli nadal zastanawiasz się nad reklamami na Facebooku, oto kilka głównych powodów, które mogą popchnąć Cię do zarejestrowania się.
Facebook jest niekwestionowanym królem mediów społecznościowych z 2,45 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie i jest używany przez 1,62 miliarda ludzi dziennie. To powód dlaczego kampania facebook ads spełnia głowny cel sprzedażowy.
Dostępność jest jedną z mocnych stron reklamy na Facebooku. Założenie konta jest szybkie i łatwe i może przynieść niezwykłe rezultaty w krótkim czasie. Jeśli posiadasz już konto lub stronę na Facebooku, skonfigurowanie kampanii reklamowej powinno być proste. Niezależnie od tego, czy jesteś małą lokalną firmą, czy dużym przedsiębiorstwem, reklama na Facebooku nigdy nie była łatwiejsza.
Dosłownie każdy może utworzyć konto lub stronę na Facebooku, a następnie utworzyć konto menedżera firmy, ustawić metodę płatności i uruchomić kampanię – wszystko tego samego dnia. Dzięki odpowiedniej usłudze lub produktowi możesz nawet uzyskać ruch, a nawet konwersje tego samego dnia. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z agencją reklamową Facebook, możesz uzyskać jeszcze szybsze rezultaty. Zdobywasz rozpoznawalność dzięki temu, że precyzyjnie określimy dla Ciebie cel kampanii. A może wolisz lead generation? Żaden problem. Zadzwoń do nas.
Jak wspomniano wcześniej, Facebook otrzymuje wiele danych ze swojej ogromnej bazy użytkowników, z których wszystkie są dostarczane dobrowolnie. Mając taką ilość informacji, Facebook może dostarczać użytkownikom najbardziej ukierunkowaną formę reklam. Jako reklamodawca Facebook pozwala kierować reklamy do użytkowników według lokalizacji, wieku, danych demograficznych, płci, zachowania, powiązań i zainteresowań.
To oczywiście gwarantuje, że Twoje reklamy dotrą do użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą i prawdopodobnie będą generować konwersje. Facebook oferuje również wiele opcji targetowania, które pozwolą Ci kierować na określone parametry, takie jak ostatnie zachowania zakupowe, wydarzenia z życia lub kierowanie super szczegółowe. Marketing to nie tylko fanpage, czy messenger, ale o tym później.
Czy reklama na Facebooku jest droga? To bardzo częste pytanie, które zadaje sobie wielu właścicieli firm. Jak wspomniano wcześniej, koszt reklam na Facebooku będzie zależał od wybranego modelu licytacji: kosztu kliknięcia (CPC) lub kosztu tysiąca wyświetleń (CPM). Istnieją również inne modele określania stawek, takie jak koszt za leada (CPL)lub (CPA).
Podobnie jak Google Ads, istnieje wiele sposobów na optymalizację reklam na Facebooku i obniżenie kosztów reklamy. Obejmują one takie dane, jak stawka reklamy, jakość reklamy, trafność reklamy i szacunkowy współczynnik działań. Jeśli chcesz, możesz współpracować z agencją reklamową Facebooka, czyli z nami, aby zoptymalizować kampanię i jak najlepiej wykorzystać swoje pieniądze marketingowe.
Reklamy na Facebooku mają solidny system, który pozwala marketerom stworzyć idealne wrażenia reklamowe dla ich docelowych odbiorców. Jeśli chodzi o projektowanie reklam, które mogą przyciągnąć Twoją grupę docelową, Facebook po prostu robi to lepiej, tak, nawet lepiej niż Google.
Dzieje się tak, ponieważ istnieje tak wiele opcji i formatów do wyboru podczas reklamowania się za pośrednictwem Facebooka.
Możesz na przykład stworzyć przekonujący film, który może zainteresować dorosłych graczy komputerowych, lub zaoferować wciągającą reklamę dla starszych właścicieli kotów. Możesz użyć tego typu treści, aby wyjaśnić szczegóły i zalety swojego produktu lub usługi. Karuzela działa dobrze jeśli masz sklep internetowy.
Wideo świetnie na zimny ruch. Także reklama facebook da się zdecydowanie polubić za rezultaty jakie daje:)Co więcej, Facebook pozwala również wybierać spośród wielu różnych celów reklamowych. Możesz dowolnie dostosować tekst reklamy, projekt, strony docelowe, optymalizację wyświetlania, stawki, audience network żeby wymienić tylko kilka.
Celem naszych usług agencji reklamowej na Facebooku jest zwiększenie ruchu, który prowadzi do sprzedaży dla Twojej firmy. Realizujemy to na kilka sposobów:
Twoje reklamy na Facebooku będą bezcelowe, jeśli ludzie nie klikną CTA. Nasza agencja marketingowa stworzy kopie reklam z zachęcającymi wezwaniami do działania, aby upewnić się, że użytkownicy nie tylko zobaczą Twoją reklamę, ale ostatecznie ją klikną. Wyświetlać reklamy potrafi każdy, ale ważny jest kolejny punkt…
Celem każdej firmy jest zwiększenie sprzedaży i konwersji. Kampanie reklamowe na Facebooku, które prowadzimy dla Twojej firmy, są nastawione na przynoszenie konwersji. Zmaksymalizujemy Twoje konwersje, starając się jednocześnie zminimalizować Twoje wydatki na reklamę.
Aby użytkownicy mogli kliknąć Twoją kampanię reklamową, tekst reklamy powinien oferować rozwiązanie ich problemu, a jednocześnie odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli ich to nie zainteresuje, najprawdopodobniej po prostu przejrzą Twoje kampanie reklamowe na Facebooku w swoim kanale informacyjnym. Tworzymy różne formaty reklam, które przynoszą wartość Twoim odbiorcom docelowym i prezentują to, co Twoja marka ma do zaoferowania.
Zwiększenie ogólnej świadomości Twojej marki, czyli rozpoznawalność marki
O wiele łatwiej jest promować nowy produkt lub usługę, jeśli Twoja strona na Facebooku ma wielu obserwujących. Więcej osób będzie mogło zobaczyć Twoje posty i zbudować relację z Twoją marką, co da Ci większe szanse na przekształcenie ich w nowych klientów.
Nasza agencja reklamowa może pomóc Ci zwiększyć świadomość Twojej marki, podkreślając Twoje produkty lub usługi w każdej rozpoczynanej przez nas kampanii reklamowej, dzięki czemu Twoja marka będzie bardziej zapadająca w pamięć wśród docelowych odbiorców. Cel reklamy jest prosty, świadomość marki i generowanie potencjalnych klientów.Umów się na bezpłatną konsultację już dziś.
Dobrze wiemy gdzie umiejscowić kreacje, jak ma konwertować Twoja witryna i jak tworzyć kampanie niczym profesjonalista systemu facebook for business.
Jeśli zatrudnisz pracownika, freelancera lub stażystę do zarządzania reklamami na Facebooku bez żadnego doświadczenia, podejmujesz ogromne ryzyko (i prawdopodobnie popełniasz błąd!). Co roku na Facebooku marnuje się miliony złotych m.in. z powodu ograniczonej wiedzy, doświadczenia i kompetencji w stosunku do prowadzenia kampanii. Potrzebujesz agencji reklamowej która zna ads manager, z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu skutecznych kampanii, które generują przychody.
Trudno jest rozwijać i skalować firmę przy ograniczonej ilości danych. W przypadku każdej kampanii reklamowej, nad którą pracujemy, upewniamy się, że otrzymujesz istotne metryki. Z pewnością prześledzimy Twój zwrot z inwestycji ROI i ROAS i dostarczymy Ci raporty, które pomogą Ci jak najlepiej rozszyfrować te informacje.
Nasza kompleksowa agencja reklamowa na Facebooku może wesprzeć Cię we wszystkich Twoich potrzebach reklamowych online. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz zaawansowanej grafiki, czy biuletynów marketingowych e-mail, aby dotrzeć do nowych klientów, możemy Ci pomóc. Możemy również promować Twoją firmę na dodatkowych platformach społecznościowych, zarządzając Twoimi reklamami na Instagramie IG, reklamami na Twitterze, reklamami na LinkedIn i reklamami na Pinterest. Naprawdę wierzymy, że nasza agencja SEO może być długoterminowym partnerem wspierającym Twoje potrzeby biznesowe. Przygotuj się, aby zmienić swoją grupę docelową w prawdziwych, nowych klientów!
Skuteczna reklama na facebooku to również kampanie remarketingowe. Kreacja takiej reklamy jest MEGA WAŻNA. Ale do tego potrzebny jest facebook pixel. Wtedy również zmienia się treść reklamy, także jeśli używasz instagram ads. W taki zestawie reklam inaczej konfigurujemy kreacje, ponieważ użytkownicy facebooka są na innym etapie lejka sprzedażowego.
Gotowy na skuteczne kampanie reklamowe fb ads?
Pod opiekę weźmiemy Twoje konto reklamowe, określimy znaczenie grupy docelowej na facebooku, odbiorców reklamy i wyciśniemy tyle ile się tylko da z każdej reklamy.
Do dzieła!
zapraszamy do kontaktu z nami. Wspólnie dobierzemy odpowiednie narzędzia, które rozwiną Twój biznes i dostarczą Ci nowych klientów. Napisz teraz! Darmowa wycena czeka!
Gotowy sprawdzić jak pozyskiwać potencjalnych klientów z naszymi kampaniami dla e-commerce poprzez facebook ads?
Wokół reklam na Facebooku narosło wiele mitów.
Poniżej:
— Jak wygląda PRAWDA: Jak zobaczysz podczas tego kursu, kiedy przechodzimy przez różne przykłady, na pewno pojawią się przypadki, w których reklama graficzna+tekstowa będzie równie dobrze konwertować jako wideo. Ale generalnie video konwertuje najlepiej. I nie martw się, jeśli nie masz umiejętności edytowania filmów reklamowych. Podczas tego kursu pokażemy Ci jak to zrobić.
Zobacz NAJLEPSZY kurs facebook ads w internecie:
— Jak wygląda PRAWDA: To bardzo różne rzeczy. „Promuj post” jest jednorazową taktyką i tak naprawdę nie ma strategii która za tym stoi. Nie jest tak ukierunkowany, a Ty nie masz tak dużo opcji jak w przypadku kampanii reklamowych.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
— Jak wygląda PRAWDA: Rozwinął wiele biznesów za pomocą reklam na Facebooku… wszystko od drobnych ecommerce, duże sklepy, usługi, odzież czy sprzedaż ubezpieczeń. I tak, publikował też reklamy dla niektórych „dużych graczy” . A co wielkie marki i małe marki robią podobnie, tego właśnie się nauczysz na naszym kursie. Ten framework działa dla każdego rodzaju biznesu, niezależnie od Twojej branży.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
— Jak wygląda PRAWDA: Ten dogłębny kurs NIE jest sposobem na szybkie wzbogacenie się, to nie seria magicznych hacków na zarabianie lub wskazówek. To sprawdzony framework, czyli strategia, krok po kroku- sposób podejmowania decyzji co dzień i co tydzień, i sprawdza się w każdym rodzaju działalności i w każdej niszy. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, czy mały serwisowy lub działalność w zakresie produktów/kursów cyfrowych lub nawet SaaS, system którego się nauczysz można zastosować do każdego rodzaju biznesu. Ten kurs nauczy Cię MYŚLEĆ i jak PODEJMOWAĆ DZIAŁANIA.
— Jak wygląda PRAWDA: Klienci wszystkich branż są na Facebooku. W zależności od tego, ile czasu tam spędzają, ty być może po prostu nie podszedłeś do nich we właściwy sposób i już. Pokażemy Ci, jak kierować właściwe reklamy na ludzi i skutecznie do nich dotrzeć.
— Jak wygląda PRAWDA: Facebook to NIE tylko polubienia stron lub Obserwujący. To błędne założenie. Reklamy na facebooku mogą być skuteczne nawet bez dużego grona obserwujących. Polubienia strony pojawią się później… to nie jest rdzeń i masz się skupiać na czymś innym.
Zobacz NAJLEPSZY kurs facebook ads w internecie:
— Jak wygląda PRAWDA: ze sprawdzonym frameworkiem i odpowiednimi szablonami, plus prowadzeniem mentora, MOŻESZ odnieść sukces z reklamami na Facebooku. Próbowałeś kilku taktyk i przegrałeś? Czy próbowałeś zrobić Lookalike Audiences i kilka innych rzeczy i po prostu to nie zadziałało? Facebook wymaga holistycznej strategii i ram podejmowania decyzji, którą przeprowadzimy krok po kroku w tym kursie.
— Jak wygląda PRAWDA: Znowu, bez względu na to, do kogo próbujesz dotrzeć z reklamą, prawdopodobnie oni są na Facebooku. Ta platforma jest jednym z absolutnie najlepszych sposobów, aby działać przed swoim gronem odbiorców w przewidywalny sposób.
— Jak wygląda PRAWDA: Instagram może pochwalić się zróżnicowaną bazą ponad 1 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie reprezentujących wszystkie grupy wiekowe, płeć i poglądy. Podczas gdy około 30% użytkowników IG jest w rzeczywistości w wieku 18-24, kolejne 33% w wieku 25-34, 16% w wieku 35-44, 8% w wieku 45-54 lat, a kolejne 5% w wieku 55 lat i więcej (dane z 2020).
— Jak wygląda PRAWDA: „Drogi” w stosunku do czego? Reklamy na FB, jeśli są wykonane prawidłowo, pozwalają na ROAS 2-3x (lub więcej). Gdy uzyskasz te wyniki, będziesz chcieć jak najwięcej pieniędzy bo to jak przewidywalna maszyna! To inwestycja w znalezienie jak najwięcej wykwalifikowanych konsumentów do zakupu Twojego produktu/usługi.
— Jak wygląda PRAWDA: Jak wspomniano, można używać Facebooka skutecznie jako narzędzie „pełnego lejka”, aby dotrzeć do klientów na każdym etapie podróży kupującego. Kiedy przejdziesz przez cały ten kurs, poznasz wszystkie niuanse, jak wyświetlać reklamy dla Top, Middle i Bottom to zmienisz zdanie co do lejka!
— Jak wygląda PRAWDA: jeśli reklama jest prawidłowo kierowana, treść jest dobrze napisana, a sposób, w jaki reklama jest tak skonstruowana, aby mówić autentycznie dla konsumenta (czego nauczymy Cię w tym kursie), to nie ma powodu, dla którego nie możesz uzyskać konwersji na pierwszy rzut oka.
— Jak wygląda PRAWDA: Systematyczne ramy, których uczymy na tym kursie udowodniają, że działa i to od wielu już lat. NIE uczymy szybkich hacków ani jednorazowych taktyk. Uczymy Cię myśleć i czynić dobro decyzje, dzięki którym możesz z zyskiem prowadzić Facebook Ads.
— Jak wygląda PRAWDA: To jest błędne podejście. Facebook potrzebuje dane w miarę możliwości działania. Im więcej masz danych, przechowując Twoje reklamy w statusie kiedy są wyświetlane, tym więcej się dowiesz, i więcej będziesz mógł zoptymalizować i ulepszyć swoją skuteczność na poziomie reklamy. Pokażemy ci dokładnie jak to zrobić!
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
— Jak wygląda PRAWDA: Dzięki Facebook Pixel (dowiesz się wszystkiego na tym kursie), mamy bardzo zaawansowane sposoby łatwego dotarcia do właściwych konsumentów dla Twojego produktu/usługi, dla każdej części lejka (od szerokiego „poszukiwania” na górze do bardziej szczegółowego) „ponowne zaangażowanie”, aż do samego dołu lejka z „remarketingiem”).
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)