Optymalizacja stron pod SEO i konwersje (e-commerce, a także usługi)

Jak pisać ciekawe opowiadania
Ciekawe treści, czyli jak utrzymać uwagę odbiorcy na Twojej reklamie czy w sklepie ecommerce
26 kwietnia, 2022
Web design
Web design – Projektowanie Stron Www (interfejs użytkownika i szata graficzna)
27 kwietnia, 2022
Optymalizacja sklepu internetowego
Optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja stron pod SEO i konwersje

W 2020 roku pandemia zmusiła konsumentów aby przeszli z formy robienia zakupów offline na zakupy online. Rynek eCommerce odnotuje ciągły wzrost i będzie tak w nadchodzących latach. W dłuższej perspektywie przewiduje się, że handel elektroniczny wzrośnie o ponad 10%.

Ale teraz, gdy coraz więcej konsumentów zwraca się w stronę handlu elektronicznego, konkurencja biznesowa staje się bardziej zaciekła.

Co to znaczy?

Musisz wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć uwagę odwiedzających w ciągu kilku sekund od wejścia na Twoją witrynę. Najczęściej jest to strona główna. Musisz się upewnić, że Twoja strona główna przyciąga i konwertuje odwiedzających.

Ale skąd masz wiedzieć co przyciągnie i zwiększy konwersje Twojej grupy docelowej?

Dwa słowa: ciągłe eksperymentowanie.

Możesz przeprowadzić testy A/B treści, obrazków, nawigacji, projektu, formularzach i wezwaniach do działania, aby Twoja strona www była najlepszą wersją samej siebie.

Oczywiście nie traktuj tego jak koniec tematu optymalizacji stron, tak że odnosimy się tylko do strony głównej. Musisz mieć szersze spojrzenie i stosuj poniższe wskazówki do każdej podstrony i karty produktu ecommerce.

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Po co skupiać się na optymalizacji strony głównej i podstron?

Wystarczy 9 sekund, aby ktoś wyrobił sobie opinię o Twojej witrynie. W tak krótkim czasie odwiedzający zdecydują, czy zostaną, czy raczej odejdą. Strony internetowe są szybko oceniane, dlatego ważne jest, aby od razu zrobić dobre wrażenie.

Ponadto strona główna wpływa na wszystkie aspekty strategii marketingowej: ruch w witrynie, rankingi w wyszukiwarkach, konwersje, liczby sprzedaży i wiele, wiele więcej.

Więc jeśli jesteś gotowy, aby zrobić to dobrze i stworzyć stronę główną, z której nikt nie odejdzie i nie zacznie szukać u konkurencji to mamy coś dla Ciebie. W tym artykule pokażemy, jak zoptymalizować swoją stronę główną, aby odnieść sukces, oraz omówimy, jak i dlaczego przeprowadzać testy A/B, aby upewnić się, że to, co próbujesz, w rzeczywistości działa.

Optymalizacja stron internetowych

Przyjrzyjmy się najważniejszym krokom, które możesz wykonać, aby zoptymalizować stronę internetową, która konwertuje.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Optymalizacja SEO

Uzyskaj przewagę w działaniach SEO, pracując na swojej stronie. Chcesz, aby Twoja strona główna była zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek i użytkowników (UX i user search intent).

Gdy odwiedzający skanuje wzrokiem Twoją witrynę, powinien być w stanie zobaczyć, kim jesteś, dlaczego powinien od Ciebie kupować, co sprzedajesz i jak znaleźć produkty — wszystko na pierwszy rzut oka.

Gdy robot indeksujący wyszukiwarek wchodzi na Twoją stronę główną, musi pobrać informacje o Twojej firmie, jej produktach i adresie.

Oto jak możesz zaspokoić obie te potrzeby:

Najważniejsze informacje umieść w części ekranu „above the fold”

Treść na Twojej stronie głównej, która znajduje się „w części strony widocznej na ekranie”, jest widoczna, zanim ktoś przewinie w dół. Treść u góry strony będzie podstawą pierwszego wrażenia użytkownika, więc musi być dobra. Umieszczenie niewłaściwej treści w części strony widocznej na ekranie może spowodować wysoki współczynnik odrzuceń oraz utratę klientów i przychodów.

Oto, co powinieneś mieć u góry strony: branding i logo, informacje kontaktowe, nawigacja i pasek wyszukiwania, aktualne promocje, koszyk i wezwania do działania.

optymalizacja seo white hat

Zoptymalizuj tag tytułu strony głównej, opis meta i obrazy

Poświęcenie czasu na optymalizację tagu tytułu strony głównej i metaopisu to dwie dobre rzeczy dla Twojej witryny. Aktualizujesz w ten sposób swój fragment na stronie wyników wyszukiwania (SERP) i komunikujesz wyszukującym ludziom, co promuje Twoja witryna.

Znacznik tytułu powinien mieć około 60 znaków i zawierać słowo kluczowe (fraza), nazwę marki oraz lokalizację (jeśli to konieczne). Rozważ użycie słów, które przyciągną uwagę, takich jak bezpłatna wysyłka, wyprzedaż, gwarancja zwrotu pieniędzy i bezpłatne zwroty.

Nie zapomnij też o optymalizacji obrazów. Obrazy są niezbędne w witrynie e-commerce, ponieważ potencjalni klienci chcą zobaczyć, co kupują. Ale obrazy na Twojej stronie głównej mogą spowolnić szybkość Twojej witryny, co odstrasza klientów. Co więcej, obrazy, które nie są zoptymalizowane, nie pomagają w działaniach SEO.

Możesz zapobiec tym problemom, zmieniając rozmiar obrazów; spraw, aby miały rzeczywisty rozmiar, jaki ma się wyświetlać. Zmiana rozmiaru obrazów zmniejszy rozmiar pliku i przyspieszy ładowanie strony internetowej.

Następnie dodaj tekst ALT.

Tekst ALT powinien opisywać, co znajduje się na obrazku, co pomaga robotom wyszukiwarek. Jest to także czynnik rankingowy google. Możesz również dodać podpis pod obrazem, który zawiera opis tego, co się na nim znajduje oraz wszelkie dodatkowe informacje pomocne dla użytkowników.

optymalizacja google obrazów alt

Niestety, nie możesz wykonać tradycyjnych testów dzielonych (Split test A/B) na działaniach SEO. Na ranking witryny wpływa kilka czynników i niemożliwe byłoby posiadanie dwóch identycznych witryn do testu A/B. Jednak nadal możesz testować i mierzyć SEO swojej strony głównej.

Na przykład zmierz ruch w witrynie i konwersje stron przez pewien czas. Następnie wprowadź zmianę, którą chcesz przetestować, na przykład zaktualizuj zawartość meta. Następnie zmierz ruch w witrynie i konwersje stron przez taki sam czas jak wcześniej. Czy była jakaś różnica? Uruchom ten test dwa, trzy razy i porównaj dane.

Możesz mierzyć ROI z działań SEO, śledząc brandowe i niebrandowe słowa kluczowe, łącząc je z przychodami.

Testowanie działań SEO jest bardziej skomplikowane niż tradycyjne testy dzielone, ale można to zrobić. Chodzi o testowanie jednego elementu na raz i stworzenie jak najbardziej stabilnego środowiska.

Uwzględnij podstawowe wezwania do działania.

Wierz lub nie, ale ludzie chcą by im powiedziano, co mają robić. Używaj wezwań do działania (CTA), aby kierować odwiedzających, tam gdzie mają się udać. Skuteczne CTA mogą pomóc użytkownikom lepiej poruszać się po Twojej witrynie i zwiększyć liczbę konwersji.

Zadaj sobie pytanie: Jakie rodzaje CTA są odpowiednie dla Twojej grupy docelowej? Testy A/B mogą zawęzić Twoje opcje. Niektóre popularne CTA to „Zaplanuj trial”, „zacznij demo”, „Rozpocznij bezpłatny okres próbny”, „Dowiedz się więcej” lub „Kup teraz”.

optymalizacja seo strony

Ogólnie rzecz biorąc, wezwania do działania powinny zawierać czasowniki, aby zachęcić odwiedzającego do wykonania ruchu. Prostota jest dobrą praktyczną zasadą, ale możesz spróbować dodawać i usuwać słowa w teście dzielonym A/B/X, aby zobaczyć, które sprawdzają się lepiej.

Kolor przycisku CTA również ma znaczenie. Wiele firm używa koloru, który wyróżnia się z palety kolorów ich marki i zawiera przestrzeń w innym kolorze wokół przycisku, aby przyciągnąć uwagę do CTA.

Należy również wziąć pod uwagę lokalizację CTA. Wiele wezwań do działania znajduje się na dole sekcji tekstu. Być może lepiej sprawdziłby się w środku tekstu lub w części strony widocznej na ekranie. Możesz też przetestować, co działa lepiej — jedno czy wielokrotne wezwanie do działania?

Twoja strona główna powinna zawierać główne i dodatkowe wezwania do działania, aby odwiedzający wiedzieli, co dalej. Te wezwania do działania powinny prowadzić użytkowników krok po kroku przez ścieżkę kupującego.

Pomyśl o doświadczeniach mobilnych

Więcej kupujących wchodzi w interakcję z markami z urządzeń mobilnych, w tym smartfonów i tabletów niż na komputerach.

Aby dotrzeć do klientów korzystających z urządzeń mobilnych, musisz postawić na wygodę korzystania ze smartfonów. Priorytetowe korzystanie z urządzeń mobilnych oznacza, że ​​użytkownik powinien łatwo przeglądać i poruszać się po Twojej stronie głównej z urządzenia mobilnego. Unikaj skomplikowanych projektów, które będą tylko przeszkadzać.

Witryna internetowa oglądana na urządzeniu mobilnym powinna być równie dobra, a nawet lepsza niż witryna na komputery stacjonarne.

Chociaż korzystanie z urządzenia mobilnego do przeglądania stron internetowych i robienia zakupów rośnie, wciąż odsetek ten jest stosunkowo mały, ale wciąż rośnie. Jesteśmy jeszcze w trendzie gdzie osoby widzą reklamę na telefonie, a kupują już „na spokojnie” w domu z komputera (szybko to się zmienia).

W rezultacie praktyki powodujące konwersję użytkowników mobilnych nie są tak powszechnie znane, jak w przypadku działań na komputerach stacjonarnych.

optymalizacja strony

W przypadku witryn mobilnych testy A/B mają o wiele większe znaczenie. Jednak testy A/B dla urządzeń mobilnych nie są tak jednoznaczne, jak dla komputerów stacjonarnych, ponieważ kupujący mogą używać urządzenia mobilnego jako punktu styku w swojej podróży zakupowej.

Na przykład to o czym wspomniałem przed chwilą: klienci mogą zobaczyć coś, co chcą kupić na urządzeniu mobilnym, ale zalogują się na komputerze, aby dokończyć zakup. Ty zobaczysz konwersję na komputerze.

Zanim rozpoczniesz jakiekolwiek testy w swojej witrynie mobilnej, upewnij się, że rozumiesz, w jaki sposób Twoi klienci korzystają z urządzeń mobilnych. Stamtąd możesz testować poszczególne elementy swojej witryny mobilnej lub aplikacji, tak jak w wersji na komputery.

Hamburger menu w prawym górnym rogu to klasyczna taktyka optymalizacji mobilnej strony. Pozwala użytkownikom zobaczyć całą stronę główną i zobaczyć pełną nawigację podczas przeglądania witryny. Dodatkowo przyciski CTA są duże i łatwe do kliknięcia.

Podaj dane kontaktowe

Użytkownicy stają się coraz bardziej świadomi fałszywych stron internetowych i prób phishingu, przez co zwracają uwagę jeśli jest coś podejrzanego na stronie. Jedną z rzeczy, które możesz zapewnić odwiedzającym aby ich uspokoić i pokazać że jesteś prawdziwą firmą, jest wyświetlanie informacji kontaktowych.

Wyświetlanie informacji kontaktowych nie tylko pomaga budować zaufanie, ale może również zapewnić lepsze wrażenia użytkownika, gdy ktoś musi się z Tobą skontaktować. Różni klienci preferują określone metody kontaktu, więc zostaw jak najwięcej opcji, w tym kanały mediów społecznościowych, numery telefonów, adresy e-mail itp.

Oferuj spersonalizowane wrażenia

Dzisiejszy klient oczekuje spersonalizowanych rekomendacji zakupowych od e-commerce. Wykorzystaj historię zakupów i przeglądania klienta, aby pokazać mu przedmioty, które mogą go zainteresować.

Możesz także przypominać klientom o przedmiotach z porzuconych koszyków i sprzedawać produkty uzupełniające z przedmiotów, które kupili w przeszłości. Na przykład jeśli masz sklep dla zwierząt i ktoś kupił karmę to za jakiś czas będzie znowu jej potrzebował. Możesz także pokazać przedmioty powiązane z rzeczami, które oglądali.

Spersonalizowane doświadczenie zakupowe może prowadzić do dodatkowych zakupów, ale może również zwiększyć wartość życiową klienta i jego zaangażowanie. Klienci zadowoleni ze swojego doświadczenia w Twoim sklepie to większa szansa, że wrócą częściej i po więcej.

Nie zapomnij również o personalizacji doświadczenia klienta za pomocą czatu na żywo. Wielu Twoich klientów chce uzyskać szczegółowe informacje na temat produktów, których zakup rozważają.

Liczne badania wskazują, że sklepy e-Commerce z czatem na żywo mają nawet 21-43% wzrost współczynników konwersji. Rozmawiaj z odwiedzającymi Twoją witrynę w czasie rzeczywistym, aby polecać najlepsze produkty, sprzedawać więcej, zwiększać średnią wartość zamówienia i sprawić, by zakochali się w Twojej obsłudze klienta, aby nadal wracali!

Wyróżnij swoje najlepsze produkty

Mimo że większość Twoich produktów będzie znajdować się na wewnętrznych stronach produktów, możesz pochwalić się najlepszymi produktami bezpośrednio na stronie głównej. Prezentowanie najlepszych produktów daje klientom natychmiastowe wyobrażenie o tym, co kupić.

Z biegiem czasu możesz przetestować, które produkty najlepiej radzą sobie na stronie głównej. Możesz także spróbować wyświetlić bestsellery, artykuły sezonowe lub nowe produkty na stronie głównej.

Zademonstruj bezpieczeństwo witryny

Hakowanie i kradzież tożsamości stają się coraz bardziej powszechne, a kupujący online chcą mieć pewność, że ich informacje będą bezpieczne. Jeśli możesz pokazać odwiedzającym, że Twoja witryna jest bezpieczna, zwiększysz prawdopodobieństwo konwersji klientów.

Wyświetlaj na swojej stronie głównej powszechnie uznawane symbole i ikony zaufania. Możesz połączyć te symbole z dostawcą zabezpieczeń. Można je umieścić w stopce.

Jeśli jeszcze nie masz „zielonej kłódki” to musisz uzyskać certyfikat Secure Socket Layer (SSL). W przeciwnym razie przeglądarka oznaczy Twoją witrynę jako „niezabezpieczoną” i często nawet nie wyświetli Twojej stony.

Każda oznaka niezabezpieczonej strony internetowej robi złe pierwsze wrażenie, które zniechęca wiele osób. Nikt nie chce przekazywać informacji o płatności do niezabezpieczonej witryny. Zdobądź certyfikat SSL i zapewnij klientów, że ich dane są bezpieczne w Twojej witrynie.

Wyprzedaż

Każdy kocha wyprzedaż i dobrze jest wyświetlać aktualne promocje na swojej stronie głównej. Możesz również mieć wyraźnie zaznaczoną i łatwo dostępną sekcję wyprzedaży na swojej stronie internetowej.

Na przykład możesz promować sezonowe wyprzedaże na swojej stronie głównej i mieć stałą sekcję w nawigacji witryny. Nazwij ją jak chce: promocje, rabaty, wyprzedaż…

Optymalizacji strony głównej, podstron i stron kategorii

Teraz, gdy wiesz już że rzeczy do zrobienia jest całkiem sporo, to aby zoptymalizować swoją stronę pod seo i konwersje, możesz zacząć wprowadzać zmiany. Oto jak zacząć:

Przeprowadź audyt

Niezależnie od tego, jaki jest projekt, zawsze najlepiej jest spojrzeć na obecną sytuację i stamtąd ją ocenić. Jeśli chodzi o stronę internetową, audyt to doskonałe miejsce na rozpoczęcie.

Audyt seo i audyt konwersji pomagają spojrzeć na sprawy z perspektywy klienta. To metodyczny sposób na obiektywne spojrzenie na swoją witrynę i wprowadzanie ulepszeń w celu rozwoju firmy.

Audyt może obejmować kilka różnych obszarów Twojej firmy, w tym między innymi treść, SEO, optymalizację współczynnika konwersji, wydajność witryny i analizę platformy eCommerce.

Im więcej tematów zdecydujesz się zbadać w audycie, tym więcej wyników prawdopodobnie odkryjesz. Możesz wykonać cały audyt na raz, podzielić go na części i stworzyć harmonogram audytu.

Zrób listę kontrolną do audytu. Oto niektóre z przedmiotów, które powinieneś w nim umieścić:

  • Jaka jest prędkość ładowania strony?
  • Czy wszystkie strony i obrazy ładują się poprawnie?
  • Czy nawigacja działa na wszystkich urządzeniach?
  • Czy wszystkie linki prowadzą do właściwego miejsca docelowego?
  • Czy cała treść jest aktualna?
  • Czy strona ładuje się i działa w różnych przeglądarkach?
  • Czy są jakieś błędy gramatyczne lub ortograficzne?
  • Czy przekierowania 301 zostały odpowiednio zaimplementowane?
  • Jak wygląda Twoja strona błędu 404?
  • Czy strony produktów mają mało treści (thin content)?
  • Czy wyniki wyszukiwania zapytań w witrynie są prawidłowe?
  • Czy podczas przeglądania wyświetlają się odpowiednie powiązane produkty?
  • Czy masz zoptymalizowany system linkowania wewnętrznego?
  • Czy wiadomości odnośnie porzuconych koszyków działają poprawnie?
  • Czy zdjęcia produktów są wysokiej jakości?
  • Czy zespół obsługi klienta skutecznie rozwiązuje problem?
  • Ile czasu zajmuje Twojemu zespołowi odpowiedź na pytanie klienta?

Po zakończeniu audytu i zanotowaniu wyników możesz ustalić priorytety, które należy naprawić i zaktualizować.

Najlepiej byłoby, gdyby audyty stały się stałym elementem strategii marketingowej. Łatwo jest przestać aktualizować swoją witrynę poza dodawaniem nowych produktów lub dodawaniem nowych treści do bloga. Jeśli wejdziesz w rutynę i będziesz wykonywać audyt regularnie, prawdopodobnie naprawisz problemy, zanim staną się zbyt poważne i zatrzymają sprzedaż.

Określ strategie, które możesz wdrożyć

Na horyzoncie zawsze będą pojawiać się najnowsze trendy i strategie i to w każdej branży. Kiedy pojawią się te nowe pomysły, będziesz musiał zdecydować, czy są one odpowiednie dla Twojej firmy.

Nie każdy pomysł jest wart wdrożenia, ponieważ nie pasuje do Twoich odbiorców. Inne pomysły mogą być świetne, ale zbyt drogie do prawidłowego zaimplementowania.

Oto, jak możesz ocenić strategie, które pojawią się na Twojej drodze:

Miej oko na influencerów branżowych i zaufane publikacje

Bądź na bieżąco z nowościami branżowymi w swoim konkretnym segmencie rynku. Bycie na bieżąco z istotnymi informacjami pomoże Ci zobaczyć szerszy obraz i sposób, w jaki strategia działa dla innej firmy.

Spójrz na liczby

Zwróć uwagę na badania i raporty branżowe. Co mówią liczby?

Kontynuuj zbieranie i analizowanie danych

Ty najlepiej znasz swoich klientów. Uważne obserwowanie danych z interakcji klientów z Twoją marką pomoże Ci ocenić, czy strategia jest odpowiednia dla Twojej firmy.

Śledź trendy wyszukiwań

Czy jesteś na bieżąco z algorytmami wyszukiwarki Google i co możesz zrobić, aby zwiększyć ruch organiczny? Pamiętaj, że posty na blogu generują największy ruch i przyciągają użytkowników do stron Twoich produktów. Musisz nauczyć się, jak rozpocząć blog we właściwy sposób, stosując skuteczne taktyki tj. optymalizacja stron pod seo, content marketingu i budowania linków.

Uzyskaj opinie klientów

Zbieranie opinii i feedback z interakcji z obsługą klienta może dać kolejny zestaw spostrzeżeń, których dane nie mogą.

Spójrz na swoich konkurentów

Jeśli Twoja konkurencja wypróbowała ostatnio nową strategię, czy to działa dla nich? Jak inaczej zrealizowałbyś ten pomysł?

Testuj, testuj i jeszcze raz testuj

Gdy ocenisz strategię i zdecydujesz się ją wdrożyć, będziesz chciał przeprowadzić testy, aby sprawdzić, czy był to właściwy wybór dla Twojej firmy. Rodzaj testów lub pomiarów, które przeprowadzisz, będzie zależał od wdrożonej strategii.

Rodzaje testów jakie możesz przeprowadzić

Przyjrzyjmy się niektórym testom, które możesz rozważyć:

  • Testy A/B: Ten rodzaj eksperymentu, zwany także jako „split testy”, „testy dzielone” lub „testy grupowe”, dotyczy dwóch wersji czegoś zawierającego jedną zmienną. Poprzez wyizolowanie zmiennej i porównanie identycznych pozycji, dane pokazują, która zmienna spełnia cel.
  • Testowanie podzielonego adresu URL: Możesz przetestować różne wersje swojej witryny, używając dwóch różnych adresów URL. Odwiedzającemu witrynę nieświadomie wyświetlana jest jedna z wersji Twojej witryny, dzięki czemu możesz sprawdzić, która z nich działa lepiej.
  • Testowanie na wielu odmianach: Ten rodzaj eksperymentów analizuje jednocześnie kilka zmienionych elementów — zamiast pojedynczych — i określa lepszą opcję jako całość. Najczęściej stosuje się gdy chcesz zmienić kilka elementów naraz, takich jak nagłówek, treść i wezwanie do działania, a nie tylko jedną rzecz.

Narzędzia do testowania

Jak już zapewne wiesz, testowanie optymalizacji części Twojej witryny może być uciążliwe. Wykonywanie testów powinno być stałym elementem Twojej strategii marketingowej, ponieważ eCommerce podlega ciągłym zmianom. Oczekiwania klientów i nawyki zakupowe ewoluują, podobnie jak algorytmy wyszukiwarek. Pomocne może być użycie narzędzia do zarządzania testowaniem i eksperymentowaniem. Narzędzi jest dużo, my najczęściej używamy google optimize.

Google optimize pozwala przeprowadzać testy A/B, testy na wielu odmianach i testy podzielonego adresu URL na podstawie danych Google Analytics.

Jak przeprowadzić test optymalizacji strony

Gdy będziesz gotowy do przeprowadzenia testu optymalizacji stron, odpowiednie narzędzie może Ci w tym pomóc. Zacznij od przeprowadzenia badań. Dowiedz się, jak obecnie działa Twoja witryna lub konkretna strona, np. strona główna, lub strona dodania do koszyka, czy wyboru płatności.

Następnie wykorzystaj wyniki badań do sformułowania hipotezy. Na przykład, jeśli badanie wykaże, że użytkownicy Twojej witryny nie przewijają strony głównej, Twoja hipoteza może brzmieć: Umieszczenie wezwania do działania w części strony widocznej na ekranie doprowadzi do większej liczby konwersji.

Możesz wykorzystać kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) i metryki, aby upewnić się, że Twoja hipoteza jest mierzalna. KPI, które możesz wziąć pod uwagę, obejmują ruch w witrynie, czas spędzony w witrynie, obserwujących w mediach społecznościowych i średni współczynnik klikalności (CTR).

Gdy masz hipotezę, utworzysz na niej wariacje. W tym przykładzie możesz umieścić swoje wezwanie do działania w części strony widocznej na ekranie w jednej wersji. Jeśli test A/B nie odpowiada Twoim potrzebom, rozważ testowanie na wielu odmianach.

Po uruchomieniu testu przez określony czas przyjrzyj się wynikom z otwartym umysłem. Jeśli liczby nie pokazują oczywistego zwycięzcy, możesz wykonać dodatkowe testy.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Optymalizacja stron pod SEO i konwersje (e-commerce, a także usługi)

Podsumowanie

Łatwo zobaczyć, jak optymalizacja stron wpływa na każdy aspekt Twojej strategii marketingowej. Wpływa na ruch w witrynie, jest czynnikiem w rankingach wyszukiwarek, powoduje lub przerywa konwersje i wpływa na wyniki sprzedaży.

Skoncentruj się na obszarach, które mają sens dla Twojej firmy, miej cierpliwość, wejdź w rutynę audytowania witryny, testowania poszczególnych elementów, analizowania wyników i aktualizowania w razie potrzeby. Gdy to zrobisz, nie ma wątpliwości, że Twoja strona główna może wyróżnić się z tłumu.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Optymalizacja stron pod SEO i konwersje (e-commerce, a także usługi).

Napisz w komentarzu.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)