Bot Facebook Messenger Whatsapp -jak działa i jak ustawić na przykładzie (darmowy chatbot, przykłady)

Bot Facebook Messenger Whatsapp -jak działa i jak ustawić na przykładzie (darmowy chatbot, przykłady)

ManyChat
ManyChat

Bot Facebook Messenger Whatsapp -jak działa i jak ustawić na przykładzie (chatbot)

Czatboty są moim zdaniem najlepszym systemem do automatyzacji rozmów na czacie-messengerze, tworzenia lejków sprzedażowych, baz mailingowych i zarabiania online!

Mega prosty w obsłudze dla każdego blogera i przedsiębiorcy.

Bot Facebook jest:

  1. banalnie prosty w obsłudze,
  2. posiada wiele przydatnych funkcji (o tym dalej)
  3. jest bardzo tani!

Opcja DARMOWEGO KONTA, o którym mowa daje możliwość posiadania do 1.000 kontaktów miesięcznie za FREE. Link do oferty ManyChat.

ManyChat to bardzo popularny bot stosowany na Facebooku. Wiele użytkowników tej strony potrafi się nim obsługiwać. Warto dowiedzieć się, czy ManyChat jest godnym uwagi botem.

ManyChat jest narzędziem pozwalającym w bardzo łatwy sposób stworzyć chatbota na Facebooku w zaledwie kilka minut. Dodatkowo pozwoli on zbudować chatbota dla wielu funkcji marketingowych oraz sprzedażowych. ManyChat zapewnia także wsparcie bez doświadczenia w kodowaniu przy pomocy wizualnego kreatora przeciągania oraz upuszczania.

Jedyne co musimy zrobić, to połączyć naszą stronę na Facebooku z Botem Facebook . Trzeba też powiedzieć o tym, że Bot Facebook ma w swej ofercie wszelkie niezbędne narzędzia do przekształcenia odbiorców w subskrybentów. Mowa tutaj o sekwencjach automatycznych, autoresponderach czy natychmiastowych powiadomieniach. Oprócz tego mamy do dyspozycji narzędzia, które pozwolą przeprowadzić transmisje.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Warto zaznaczyć, że po założeniu konta Bot Facebook będziemy mieć dostęp do domeny darmowe szkolenie wideo, która poprowadzi nas przez proces tworzenia specjalnego chatbota.

Jeżeli naszym głównym celem jest skuteczna oraz sprawna komunikacja z klientami, warto będzie zadbać o konfigurację narzędzia, które raz ustawione zrobi za nas praktycznie całą potrzebną pracę. Panuje powszechne przekonanie, że klienci nie lubią botów, jednakże nie jest to do końca prawdą.

Darmowy bot Messenger

Wielu konsumentów ceni boty takie, które są odpowiednio przygotowane. Wynika to z raportu, który dostępny jest na Facebooku. Warto dowiedzieć się więcej o botach. Wystarczy tylko kilka kroków, które załatwią nam temat konfigurowania go.

Bot Facebook – jak się zarejestrować?

Aby zostać użytkownikiem, należy zarejestrować konto, które możesz przetestować za darmo.

W formularzu rejestracyjnym trzeba podać:

  • adres e-mailowy,
  • nazwę użytkownika,
  • hasło.

Następnie wystarczy kliknąć „utwórz konto” – jest to jednoznaczne z akceptacją regulaminu serwisu. Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniego pakietu. Bot komentarze Facebook:

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Facebook chatbot

W obecnych czasach coraz szerzej wykorzystywane są boty. Nowe technologie wpływają na nowe rozwiązania, a sztuczna inteligencja oraz big data są coraz powszechniejsze na mediach społecznościowych. Facebook bot jest bardzo popularny. Warto dowiedzieć się więcej na jego temat.

Warto najpierw powiedzieć, czym jest bot. Jest to automat, który ma w sposób imitujący inteligencję prowadzić rozmowy z różnymi osobami.

Bardzo ważne będzie tutaj słowo konwersja. Warto zaznaczyć, że Facebook Messenger jest platformą tekstową, która przeznaczona jest do prowadzenia rozmów z przyjaciółmi. Wszystkie osoby korzystające z Facebooka są też jednocześnie użytkownikami aplikacji Messenger.

Warto podkreślić, że podobnie do innych form komunikacja zaczyna być także używana przez wszelakich marketerów do interakcji z konsumentami. Trzeba wiedzieć o tym, że bot wprowadzi element nowości oraz zaciekawienia. Ponadto pozwoli przeprowadzać darmową obsługę dla dowolnej liczby konwersacji.

Należy pamiętać, że ludzie będą rozmawiać z botem tylko wtedy, gdy odniosą z tej kwestii jakieś realne korzyści. Ciekawym przykładem jest to, gdy bot może coś dla nas sprawdzić, wybrać czy wyszukać. Ponadto nierzadko może wyświetlić konkretne informacji, których akurat potrzebujemy.

Oprócz tego bot może pomóc nam w przeprowadzeniu wyborów dotyczących kupna jakiejś usługi czy rzeczy.

Facebook czatbot

Bot swoją konwersację rozpoczyna przeważnie pytaniem w stylu: czy chcemy coś zamówić bądź zadać jakieś pytanie? Kolejno przejdziemy do asystenta składania zamówienia, który powinien krok po kroku przyjmować od nas wszelkie niezbędne informacje.

Warto zaznaczyć, iż wybieranie różnych usług oraz towarów sprowadzi się do odpowiadania na pytanie, które stopniowo będą filtrować sporą listę możliwości.

Trzeba pamiętać o tym, że cały proces zakończy się zamówieniem, a także płatnością. Istnieją także boty wykorzystujące funkcję subskrypcji informacji. W niedalekiej przyszłości mają powstać boty, które będą informowały nas o korkach, wypadkach czy awariach.

Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że zupełnie inne zastosowanie będą miały boty rozrywkowe, których zadaniem będzie przesyłanie nam informacji.

Bardzo ciekawym przykładem takiego bota jest Suchar codzienny. Tego typu bot zachęca nas codziennie do subskrybowania najzabawniejszych treści. Tuż po wstępnej konfiguracji otrzymamy sporą porcję śmiesznych obrazków, a także tekstów prosto do naszego komunikatora.

W bardzo podobny sposób będzie można otrzymywać informacje dotyczące pogody czy programu telewizyjnego. Warto pamiętać o tym, iż zastosowania dla botów nie są praktycznie niczym ograniczone.

Messenger chatbot

Warto dowiedzieć się o najważniejszych funkcjach platformy Facebook dla botów. Należy pamiętać, że bot może prowadzić dowolną konwersację z użytkownikami. Od momentu rozpoczęcia rozmowy przez klienta, bot otrzyma jego imię oraz nazwisko.

Ponadto otrzyma tez unikalny identyfikator. Dzięki temu może on stosować imię użytkownika w konwersacji. Oprócz tego sposobne będzie zapisanie identyfikatora konsumenta w takim celu, żeby bot sam mógł rozpocząć z nim rozmowę z innym terminie.

W ten sposób sposobne będzie zapisywanie się na otrzymywanie ściśle określonych informacji. Można także łączyć obecnych konsumentów naszego sklepu, strony internetowej z użytkownikami mediów społecznościowych przy zastosowaniu numeru telefonu. Inną opcją będzie łączenie konsumenta przy pomocy logowania na kontro naszej strony z poziomu konwersacji w aplikacji Messenger.

Warto pamiętać, że obie drogi będą prowadzić do zapisania konkretnego identyfikatora danego konsumenta z platformy Messenger do dalszego wykorzystania w rozmowie z klientem. Warto pamiętać o fakcie, iż platforma Messenger pozwoli też przeprowadzić wszelkie procesy płatności przy zastosowaniu PayPal bądź Stripe.

Faktem jest to, iż młodsze gruby odbiorców są łatwiejsze do pozyskania przy zastosowaniu chata niż za pomocą na przykład skrzynki e-mail. Z innej strony tego typu boty nie mogą być prostym automatem do przekazywania komunikatów marketingowych.

Należy pamiętać, że każdy konsument może w bardzo łatwy sposób zablokować komunikację bota na Facebooku. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że bot jest nowinką, które obecnie może być w bardzo łatwy sposób promowana.

Wszelkie otoczenie konkurencji szczególnie wśród polskich botów jest niesamowicie małe. Warto pamiętać, że bot, który połączy w sobie użyteczność oraz rozrywkę będzie miał szansę na zyskanie szerszej rozpoznawalności przy zachowaniu małych wydatków finansowych.

Obecnie nie ma jeszcze świetnego bota do zamawiania butów, ubrać czy jedzenia. Młodsze pokolenie czeka i jest bardzo ciekawe nowych rozwiązań technologicznych. Na Facebooku młodzi odbiorcy spędzają bardzo wiele czasu, dlatego warto postawić na korzystanie z botów.

Trzeba też wiedzieć o tym, że stworzenie bota na aplikację Facebook Messenger nie będzie różniło się niczym od stworzenia innych typów aplikacji. Warto pamiętać, że podstawą bota będzie rozpisanie jego wymaganych funkcjonalności. Dzięki temu będzie działał sprawnie.

Program jest idealny dla firm i organizacji poszukujących funkcjonalnych rozwiązań zdających egzamin na rodzimym rynku.

Jeśli jesteś ciekawy innych narzędzi SEO, oto te najpopularniejsze. Na ogół wszystkie specjalizują się w jednym kanale.

  • Ahrefs – Przede wszystkim SEO z komponentami społecznościowymi i niektórymi danymi PPC.
  • Semrush – głównie SEO, ale z pełnym pakietem narzędzi PPC i społecznościowych.
  • Mangools – głównie SEO z niższymi limitami wykorzystania danych, ale w bardziej przystępnej cenie.
  • Moz – Przede wszystkim społeczność / edukacja z elementami SEO i społecznościowymi.
  • BuzzSumo – głównie społecznościowy z komponentami SEO.
  • Majestic – Wyłącznie SEO z naciskiem na analizę linków.
  • SpyFu – Przede wszystkim PPC z komponentami SEO.
  • Raven Tools – przede wszystkim Analytics z komponentami SEO i Social.
  • Screaming frog SEO Spider – doskonałe narzędzie do audytu technicznego strony internetowej
  • Senuto – narżedzie seo i planowania treści
  • Surfer SEO – optymalizacja tekstów pod seo
  • Contadu– edytor tekstu SEO
  • Semstorm
  • WP rocket – wtyczka do optymalizacji pod prędkość strony na wordpress
  • Google search console– narzędzie dla webmasterów
  • Goolge analytics – analityka danych
  • Google keyword planner – planer słów kluczowych google
  • SE ranking – narzędzie do pozycjonowania stron typu „all in one”
  • Mailerlite – program do mailingu i automatyzacji wysyłania wiadomości
  • Getresponse– jak wyżej
  • Ubersuggest– narzędzie należące do znanej osoby w świecie marketingu, jest nią Neil Patel.
  • ManyChat– narzędzie facebook bot
  • Clickup – project management tool i CRM

Jak sprawdzić czy piszesz z botem?

Możesz sprawdzić, czy piszesz z botem, w następujący sposób:

  1. Proste pytania: Jeśli będziesz pytać bota o proste i łatwe do znalezienia informacje, powinien on odpowiedzieć błyskawicznie i precyzyjnie.
  2. Test emocjonalny: Boty często nie są w stanie wyrażać emocji i często odpowiadają na pytania w sposób mechaniczny i bezosobowy. Możesz zadać pytanie o emocje lub stan emocjonalny i zobaczyć, jak będzie na nie odpowiadał.
  3. Test na losowość: Boty często nie są w stanie odpowiadać na pytania losowe i bez sensu. Możesz zadać kilka takich pytań i zobaczyć, czy odpowiedzi będą związane z tematem, czy też będą bezsensowne.
  4. Test na błędy gramatyczne: Boty często popełniają błędy gramatyczne lub ortograficzne. Możesz zadać pytanie i sprawdzić, czy odpowiedź jest poprawna gramatycznie i ortograficznie.
  5. Test na elastyczność: Boty często nie są w stanie zmieniać swojego sposobu odpowiadania na pytania. Możesz zadać kilka różnych pytań i zobaczyć, czy będzie on w stanie dostosować swoje odpowiedzi do każdego pytania.

Pamiętaj, że niektóre bota są bardziej zaawansowane i będą w stanie odpowiadać na pytania bardziej złożone i naturalnie, dlatego też ważne jest, aby sprawdzać kilka różnych czynników.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!