SEO majestic, narzędzie site explorer do sprawdzania citation i trust flow [definicja, przykłady]

SEO majestic, narzędzie site explorer do sprawdzania citation i trust flow [definicja, przykłady]

SEO majestic
SEO majestic

Co to SEO majestic, narzędzie site explorer do sprawdzania citation i trust flow? Definicja.

Majestic to legendarne narzędzie SEO. Pomimo zmiany nazwy z Majestic SEO na po prostu Majestic kilka lat temu, pozycjonowanie nadal jest podstawową działalnością jaką może przynieśc korzystanie z tego narzędzia.

Majestic przeszukuje sieć, aby zbudować bazę danych na temat linków i pomocne wytyczne do pozycjonowania stron internetowych. Jest to jedna z wielu aplikacji używanych do analizy linków prowadzących do strony.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Obejmuje ten sam obszar, co główne wyszukiwarki Google, Bing, Yandex i Baidu. W ostatnich latach oprócz sprawdzania linków wprowadzono dodatkowe funkcjonalności.

W świecie pozycjonowania wyróżnia się 3 główne kategorie. Autorytet domeny, treści i architektura SEO. Majestic zapewnia pełny wgląd w wymiar autorytetu, skupiając się zarówno na jakości, jak i ilości linków zwrotnych prowadzących do strony lub całej witryny.

Pomaga użytkownikom porównywać, analizować i ulepszać profile linków zwrotnych ich witryn, poprawiając w ten sposób ich indeksowanie, autorytet domeny i ostatecznie ich pozycję w wyszukiwarkach.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Nie skupia się na treści i wymiarach architektonicznych SEO, ale Majestic jest unikalnym narzędziem, które narzuciło swoje piętno i wizję na SEO. Należy do wybranej gamy najlepszych narzędzi do pozycjonowania dostępnych na rynku.

Dla kogo jest Majestic SEO?

Większość właścicieli witryn, analityków i specjalistów ds. SEO może uzyskać korzyści, korzystając z Majestic. Są jednak trzy przypadki użycia, dla których narzędzie jest idealne: przegląd; zaawansowane SEO skoncentrowane na linkach; oraz narzędzia które dalej wymienię.

Majestic zapewnia natychmiastowy widok podsumowania profilu linków zwrotnych dowolnej witryny, zapewnia wszechstronny dostęp do danych zaawansowanym SEO i wytyczne link build’erom, a także udostępnia dane za pośrednictwem interfejsu programowania aplikacji (API) innym dostawcom narzędzi i pulpitom nawigacyjnym.

Funkcje Majestic.com, raport i wykres

Majestic oferuje wiele funkcji umożliwiających dostęp i interpretację bazy danych linków zwrotnych. Stale dodaje funkcje na podstawie żądań użytkowników. Na żądanie indeksuje nawet Twoją witrynę, aby upewnić się, że jej dane są aktualne. Przyjrzyjmy się głównym cechom.

Profile linków zwrotnych, czyli badanie linków dla skutecznego pozycjonowania

Podstawowa funkcjonalność Majestic znajduje się w Site Explorer, który pokazuje pełny profil linków zwrotnych witryny w oparciu o dane. Majestic stworzył bardzo prostą ilustrację profilu linków zwrotnych, wykorzystując wymiar jakościowy zwany Trust Flow oraz wymiar ilościowy zwany Citation Flow.

Te dwa wymiary pozwalają na wykreślenie wszystkich linków zwrotnych w witrynach według ich jakościowego i ilościowego znaczenia w skali od 0 do 100. Jest to widok, który sprawia, że ​​Majestic jest narzędziem referencyjnym w przestrzeni SEO.

Wersja LITE zawiera:

  • Fresh Index (Indeks Świeży)
  • Site Explorer
  • Generator słów kluczowych
  • Wykres linków
  • Link kontekstowy
  • Strony powiązane
  • Kampanie
  • Wskaźnik Trust Flow
  • Topical Trust Flow
  • Referring domain
  • Referring IP
  • Odwołujące się podsieci
  • Kampanie
  • Bulk Backlink Checker
  • Keyboard Checker
  • OpenApps
  • Zweryfikowane domeny

Analiza linków zwrotnych Majestic została rozszerzona, aby zapewnić kontekst linkom. Majestic pierwotnie indeksowało tylko linki, więc ten dodatek oznaczał indeksowanie i analizowanie większej ilości danych, aby móc dostarczyć informacje o otaczających elementach każdego linku zwrotnego.Oto niektóre z dodatkowych narzędzi dostępnych w abonamencie Professional PRO i wyższym:

Eksplorator: funkcja wyszukiwania słów kluczowych generująca stronę wyników wyszukiwania uszeregowaną według zastrzeżonego wyniku wyszukiwania.   Network Neighbourhood, Kontroler otoczenia: lista witryn hostowanych w tej samej podsieci adresów IP.

Służy do wykrywania stron spamowych. Większa liczba linków przychodzących z tej samej podsieci może być skoordynowanym działaniem pod postacią kilku różnych witryn.   

Powiązane witryny: lista witryn, które Majestic identyfikuje jako powiązane z badaną witryną na podstawie linków zwrotnych, tekstów zakotwiczeń i tematów. Szybki sposób na identyfikację konkurentów.   

Clique hunter: podczas porównywania domen, clique hunter umożliwia filtrowanie ich nakładających się linków zwrotnych, aby zidentyfikować wszystkie te, które nie wskazują na Twoją domenę i uporządkować je przez Trust Flow.

Pozwala to na zidentyfikowanie największego potencjału i najsilniejszych linków, jakie możesz próbować zdobyć do własnej witryny.

Czym są Trust Flow i Citation Flow TF i CF?

Majestic używa Trust Flow z indeksem od 0 do 100 dla jakościowego charakteru backlinków. Citation Flow używa indeksu od 0 do 100 dla ilościowego charakteru linków zwrotnych.

Wykreślone na wykresie punktowym pozwalają szybko ocenić profil linków zwrotnych.Dodatkowo każdy adres url możesz sprawdzić jako dodatkowy parametr.

Czym są indeks świeży, fresh index i historyczny sprawdzając jakość linków?

Majestic od lat przeszukuje sieć i przechowuje dane w swoim indeksie historycznym. W miarę rozwoju stron linki będą dodawane, a pewne linki zostaną utracone.

Indeks Historyczny to widok wstecz z ostatnich lat danych o linkach i jest aktualizowany co miesiąc, podczas gdy indeks Fresh uwzględnia tylko dane z ostatnich 120 dni i jest aktualizowany codziennie. Te dwa widoki zapewniają bardzo różne widoki profilu linków zwrotnych.

Co to są zweryfikowane domeny, opcja którą dostarcza narzędzie majestic

Majestic zapewnia możliwość połączenia się z Google Search Console Twojej witryny, a tym samym zweryfikowania, czy masz władzę nad stroną www.
Weryfikując domenę, SEO Majestic może wyodrębnić dane do pulpitu kampanii. Weryfikacja domeny nie jest konieczna, aby przeanalizować ją z Majestic, co oznacza, że ​​możesz przeanalizować dowolną witrynę bez weryfikowania jej domen.

Ahrefs, Majestic, senuto, semrush

Wszystkie z tych narzędzi różnią się od siebie a mimo to każde oferuje analizę profilu linków prowadzących do strony. Wszędzie jest to inaczej nazywane jak trust i citation flow, domain rating, referring domains, domain authority itp. Nie polecam osobiście żadnego, samemu musisz sprawdzić i wybrać najlepsze dla siebie z narzędzi do analizy linków i linkujących domen.

Jeśli jesteś ciekawy innych narzędzi SEO, oto te najpopularniejsze. Na ogół wszystkie specjalizują się w jednym kanale.

  • Ahrefs – Przede wszystkim SEO z komponentami społecznościowymi i niektórymi danymi PPC.
  • Semrush – głównie SEO, ale z pełnym pakietem narzędzi PPC i społecznościowych.
  • Mangools – głównie SEO z niższymi limitami wykorzystania danych, ale w bardziej przystępnej cenie.
  • Moz – Przede wszystkim społeczność / edukacja z elementami SEO i społecznościowymi.
  • BuzzSumo – głównie społecznościowy z komponentami SEO.
  • Majestic – Wyłącznie SEO z naciskiem na analizę linków.
  • SpyFu – Przede wszystkim PPC z komponentami SEO.
  • Raven Tools – przede wszystkim Analytics z komponentami SEO i Social.
  • Screaming frog SEO Spider – doskonałe narzędzie do audytu technicznego strony internetowej
  • Senuto – narżedzie seo i planowania treści
  • Surfer SEO – optymalizacja tekstów pod seo
  • Contadu– edytor tekstu SEO
  • Semstorm
  • WP rocket – wtyczka do optymalizacji pod prędkość strony na wordpress
  • Google search console– narzędzie dla webmasterów
  • Goolge analytics – analityka danych
  • Google keyword planner – planer słów kluczowych google
  • SE ranking – narzędzie do pozycjonowania stron typu „all in one”
  • Mailerlite – program do mailingu i automatyzacji wysyłania wiadomości
  • Getresponse– jak wyżej
  • Ubersuggest– narzędzie należące do znanej osoby w świecie marketingu, jest nią Neil Patel.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!