Narzędzia marketingowe (najlepsze i nowowczesne). Pod tekstem szczegółowy opis każdego z nich.

Promowanie produktów i usług, generowanie potencjalnych klientów, zwiększanie sprzedaży i poprawianie wizerunku marki za pomocą różnych narzędzi i technik marketingowych definiuje życie marketera.

Najlepsze narzędzia marketingu internetowego

Rola specjalisty ds. marketingu jest trudna i pełna odpowiedzialności, ale jednocześnie jest zabawna i ekscytująca.
Będąc ekspertem od marketingu internetowego jako agencja UniqueSEO wypróbowaliśmy niezliczoną liczbę narzędzi marketingowych, aby wspomóc kampanie marketingowe naszej organizacji. Odkryłem, że niektóre narzędzia są bardzo skuteczne, podczas gdy wiele innych było tylko takich sobie, a pozostałe narzędzia były, muszę przyznać, całkowitą stratą czasu.
Z własnego doświadczenia chciałbym powiedzieć, że wypróbowywanie różnych narzędzi marketingowych w celu znalezienia najlepszych jest procesem długotrwałym i czasochłonnym.
Jednak nie musisz marnować swojego cennego czasu na wykonywanie wszystkich tych prac badawczych, ponieważ wymieniam najlepsze narzędzia marketingu online, które działają dla prawie każdego marketera.
Dodatkowo lista narzędzi marketingowych jest podzielona na różne kategorie, dzięki czemu łatwiej będzie Ci znaleźć najlepsze narzędzia, które spełnią Twoje specyficzne wymagania marketingowe, aby stworzyć idealny plan marketingowy.
Ruszajmy!

Co to są nowoczesne narzędzia marketingowe?

Mówiąc najprościej, narzędziem marketingowym może być technika, strategia lub oprogramowanie wykorzystywane do promowania produktów lub usług w celu zwiększenia sprzedaży firmy.
Jednak narzędzia marketingowe, o których mówię w tym artykule, to oprogramowanie, którego możesz użyć, aby ułatwić codzienne obowiązki specjalisty ds. Marketingu.
W świecie marketingu wydaje się, że zawsze są nowe narzędzia, wskazówki, triki i trendy, które można odkryć i włączyć do swojej strategii marketingowej. Jednak jak nadążyć za nimi wszystkimi?
Jako marketer często żałuję, że nie mam lepszego wyczucia wszystkich dostępnych narzędzi – i tego, co je wyróżnia – aby móc podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące tworzenia i optymalizacji treści.
Poniższa lista zalecanych narzędzi jest podzielona na różne sekcje, dzięki czemu można lepiej zorientować się, jakie narzędzia są dostępne dla różnych funkcji pracy.
Poniżej znajdziesz te narzędzia marketingowe i instrumenty które odpowiadają za:
  • content marketing
  • działania marketingowe w social media
  • pomoce typu google analytics, google search console, google ads, google trends
  • e-mail marketing i newsletter
  • SEO słowa kluczowe służące do pozycjonowania
  • marketing automation
  • media społecznościowe w e-marketingu
  • lead crm
  • a także wszystkie inne narzędzia marketingu internetowego aby pozyskiwać ruch na stronie i tworzyć skuteczny lejek sprzedażowy pod wymagania grupy docelowej

 

narzędzia marketingowe

Lista: polecane narzędzia seo i marketingowe

29 marca, 2023
Jak ustawić konwersje w Google Analytics? (śledzenie i konfiguracja konwersji GA4)
Jak ustawić konwersje w Google Analytics Konwersje to najważniejsze zdarzenia jakie chcesz żeby wykonywali użytkownicy. Możesz ich używać zarówno aby […]
28 marca, 2023
Jak zainstalować Google Analytics na stronie? Konfiguracja konta i wgrywanie kodu (instalacja GA4)
Instalacja Google Analytics Zainstalować Google Analytics możesz na trzy sposoby: Dlaczego polecam menedżera tagów google? Bo jeśli kiedyś będziesz chciał […]
20 marca, 2023
Data storytelling -co to opowiadanie historii za pomocą danych? (przykłady, definicja)
Co to data storytelling? Definicja. Data storytelling to proces tworzenia narracji przy użyciu danych, które mają na celu przekazanie przekonującej […]
26 lutego, 2023
influencer
Influencer marketing -co to jest? (definicja, przykłady, oferta + współpraca przy promocji marki)
Co to jest i co robi agencja influencer marketing Influencer marketing obecnie staje się coraz istotniejszy, a promowanie się poprzez […]
24 lutego, 2023
Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Linkhouse – platforma do link buildingu i content marketingu (przykłady, definicja, oferta, cennik)
Linkhouse – platforma do link buildingu i content marketingu Skuteczna strategia SEO powinna obejmować regularne pozyskiwanie linków, aby zwiększyć widoczność […]
24 lutego, 2023
News polska wiadomości pl
Wiadomości google news -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Gdzie najlepiej jest wyszukiwać aktualnych wiadomości? Obecnie coraz więcej osób szuka aktualnych wiadomości z kraju i ze świata, wykorzystując najpopularniejszą […]
23 lutego, 2023
Opisy kategorii seo
Adres IP -co to jest? +[przykłady jak go sprawdzić i definicja]
Co to jest Adres IP – definicja i jak go sprawdzić Adres IP (z ang. IP address – Internet Protocol […]
23 lutego, 2023
Projektowanie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych (strona www) -co to jest? [projekt graficzny, przykłady, oferta, cennik]
Na tym polega skuteczne projektowanie stron internetowych: Jeśli chcesz otrzymać projekt graficzny, system cms, wordpress, e-commerce bądź czegokolwiek innego to […]
22 lutego, 2023
FAQ Frequently Asked Questions
Serpstat: Platforma SEO umożliwiająca skuteczniejszą promocję witryny-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Serpstat: Poradnik krok po kroku Serpstat —  to doskonała usługa online dla osób zajmujących się SEO, które chcą uprościć i […]
22 lutego, 2023
FAQ Frequently Asked Questions
Narzędzia marketingu internetowego -co to jest(przykłądy, definicja, e-marketing, digital i szeptany)
Narzędzia marketingu internetowego (E-marketing, digital i szeptany) Poniżej najlepsze narzędzia marketingu internetowego, nazywanego także jako e marketing lub digital, wraz […]
13 lutego, 2023
Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Mapa ciepła w analityce internetowej (heatmap)-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Mapa ciepła w analityce internetowej (heatmap) Więc czy mapa ciepła w analityce internetowej może się przydać? Otóż mapa ciepła w […]
13 lutego, 2023
mapy ciepła gorąca heatmap hotjar
Heatmap, co to jest i jak działają heat maps w analityce internetowej (przykłady, definicja)
Heatmap, co to jest i jak działają heat maps w analityce internetowej Marketerzy mogą sprawdzać, analizować i mapować skuteczność swoich […]

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)