BuzzSumo

Moz
Moz
2 lutego, 2022
SpyFu
SpyFu
2 lutego, 2022
BuzzSumo
BuzzSumo

Co to jest BuzzSumo?

Założona w 2013 roku firma BuzzSumo jest od tego czasu regularnie uzupełniania i używana przez marketerów jakowszechstronne narzędzie do marketingu treści na całym świecie. BuzzSumo zapewnia szybkie badanie treści i statystyki wydajności, których potrzebujesz.

Od danych z Facebooka, Twittera, Pinteresta i Reddita po analizę treści na dużą skalę, osoby mające wpływ, popularne wiadomości i alerty medialne — wszystko to jest zawarte w planie BuzzSumo.

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Dzięki pakietom zaprojektowanym tak, aby pasowały do wszystkich, BuzzSumo ułatwia tworzenie wspaniałych treści. Dostępny jest bezpłatny przez okres próbny.

BuzzSumo to platforma oparta na chmurze, która pomaga odkryć najlepsze możliwości zaangażowania, treści i zasięgu w mediach społecznościowych i wyszukiwaniach.

Odkrywasz nowe słowa kluczowe, popularne historie, pytania klientów i sukces konkretnych treści, a wszystko to podczas monitorowania tego, co jest najważniejsze dla Twojej marki.

Obejrzyj ich krótki film instruktażowy, aby dowiedzieć się więcej…

Kto korzysta z BuzzSumo?

Niektórzy z największych na świecie wydawców, marek i agencji, a także specjaliści od marketingu treści, SEO, PPC, mediów społecznościowych i PR korzystają z BuzzSumo.

BuzzSumo

Jak ludzie używają BuzzSumo

Marketerzy z różnych branż korzystają z BuzzSumo, aby opracować skuteczną strategię treści. BuzzSumo jest nieocenionym źródłem identyfikacji najczęściej udostępnianych treści. Bardzo szybko stało się niezbędnym narzędziem badawczym w strategie dotyczące content marketing.

Funkcje BuzzSumo:

  • Analiza kampanii
  • Monitorowanie konkurencji
  • Zarządzanie zawartością
  • Śledzenie konwersji
  • Konfigurowalne raporty
  • Śledzenie zaangażowania
  • Wyszukiwanie i filtrowanie
  • Odkrywanie influencerów
  • Śledzenie influencerów
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Marketing wielokanałowy
  • Wskaźniki wydajności
  • Raportowanie i statystyki
  • Analityka
  • Integracja z mediami społecznościowymi
  • Monitorowanie mediów społecznościowych

W dobie content marketingu należy zwracać uwagę na analizę treści, jej trendy i opinie czytelników, a także obliczać ROI.

BuzzSumo to jedno z takich programów, które może pomóc Ci wydobyć najlepszą formę z Twoich treści. Jest to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich badań związanych z treścią, analizy mediów społecznościowych, a także pomaga w odkrywaniu trendu.

Przyjrzyj się funkcjom i sposobom efektywnego korzystania z nich.

Monitorowanie marki (brand monitoring)

Będąc oprogramowaniem do analizy treści i marketingu, BuzzSumo dodatkowo oferuje funkcję monitorowania reputacji Twojej marki i jej wzmianek w Internecie.

Za każdym razem, gdy Twoja marka zostanie wymieniona pozytywnie lub negatywnie, natychmiast zostaniesz o tym powiadomiony.

Pomaga to w obsłudze każdego rodzaju reklamy.

Content (research content)

Tworzenie wiecznie zielonych treści, które ludzie uwielbiają czytać w kółko i w kółko, nie jest łatwym zadaniem. Będziesz musiał zajrzeć trochę głębiej i wiedzieć, co jest na topie i co ludzie lubią czytać.

BuzzSumo Research Content pomaga tworzyć treści, które są uwielbiane przez marketerów treści i czytelników. Oto jak możesz korzystać z funkcji badania treści:

Jest podzielona na wiele różnych funkcji, każda funkcja jest warta użycia i pomaga również w budowaniu świetnych pomysłów.Jest to bardzo proste i każdy może pojąć tę część. Po prostu wpisz żądane słowo kluczowe w pasku wyszukiwania i kliknij „Szukaj”. Otrzymasz wyniki posortowane według zaangażowania, które jest ich domyślnym ustawieniem i które jest również najbardziej przydatne.

Najczęściej udostępniane (most shared)

Możesz filtrować wyniki według daty, rodzaju treści, języka, liczby słów i kraju!

Możesz również zapisać ten wynik wyszukiwania, klikając opcję zapisz wyszukiwanie, a zapisane wyszukiwania znajdziesz w zakładce z projektami.

To co modne (trending now)

Ta funkcja jest bardzo przydatna dla firm informacyjnych/medialnych lub każdej firmy, która pisze o bieżących wydarzeniach.

Pisanie o popularnych tematach pomaga firmom uzyskać widoczność, a także zapewnia większą liczbę obserwujących w mediach społecznościowych.

Możesz również odfiltrować wiadomości, używając czasu i języka. Możesz posortować treści na najpopularniejsze teraz lub te w które ludzie się najczęściej angażują w zależności od swoich wymagań.

Masz do wyboru kategorie, takie jak kraje, sport, biznes i wiele więcej.

Analiza treści

Jeśli jesteś sprzedawcą treści lub twórcą, jest to funkcja, z której będziesz korzystać najczęściej.

Pomaga to obliczyć ROI z wysiłków poświęconych na tworzenie treści, dystrybucję i marketing.

Ta funkcja jest jedną z ulubionych wielu marketerów i jest również bardzo łatwa w użyciu.

Wystarczy wpisać nazwę marki lub stronę internetową, a otrzymasz całą opublikowaną treść, zaangażowanie w każdy artykuł, średnie zaangażowanie, rodzaj treści i wiele więcej.

Pomaga również zrozumieć odbiorców lub czytelników, wyciągając dane, takie jak łączne zaangażowanie w dniu publikacji, średnie zaangażowanie według długości treści i najlepsze fragmenty treści.

BuzzSumo nie tylko pomaga w tworzeniu pomysłu, ale także pomaga w obliczaniu wyników.

Kiedy skończysz analizować swoje treści i ich zaangażowanie, możesz przyjrzeć się, co robią Twoi konkurenci, jeśli chodzi o treść.

BuzzSumo oferuje również funkcję porównań domen. Ponieważ zawsze ważne jest, aby mieć przewagę nad konkurencją.

Linki zwrotne

Linki zwrotne są podstawą każdej dobrej treści i bez analizy tej części content marketingu wszystko jest bezużyteczne.

BuzzSumo jest uważane za jedno z najlepszych programów, jeśli chodzi o marketing treści i analizę mediów społecznościowych, ponieważ to oprogramowanie jest dobrze przemyślane i oferuje wszechstronne możliwośi z każdą funkcją, o jaką można poprosić

Analiza pytań (question analyzer)

Analiza pytań pomaga zrozumieć zapytania, jakie mogą mieć Twoi klienci lub czytelnicy.

Analiza pytań BuzzSumo wyciąga każde zadane pytanie dotyczące słowa kluczowego, które umieścisz w pasku wyszukiwania.

Możesz wyszukiwać pytania dotyczące Twojego produktu, marki, usług i nie tylko.

Influencerzy (find/search influencers)

Funkcja znajdowania influencerów w BuzzSumo składa się z dwóch części.

Część w panelu, w której możesz wyszukiwać influencerów, którzy mają tę samą grupę odbiorców, co Twoi docelowi odbiorcy.

Druga część dotyczy znalezienia autorów, którzy napisali najwyższej klasy treści związane z Twoją branżą i możesz zlecić im pisanie dla Ciebie.

Wniosek

BuzzSumo to niezbędne narzędzie w Twoim stosie narzędzi społecznościowych i treści.

Od analizy treści po znajdowanie popularnych treści, od znajdowania wpływowych osób po wyszukiwanie ich danych kontaktowych, BuzzSumo ma wszystko, aby zaspokoić potrzeby marketingowca treści lub influencera.

Co więcej, BuzzSumo jest aktualizowany częściej niż nie. Starają się objąć każdą część mediów społecznościowych, jakie mogą, a ostatnio wprowadzili „Analizator Reddit”, który pomaga wykorzystać tę niewykorzystaną platformę mediów społecznościowych.

Podsumowując, bardzo chwalimy BuzzSumo za jego wyjątkowe i wielostronne funkcje.

Jeśli jesteś ciekawy innych narzędzi SEO, oto te najpopularniejsze. Na ogół wszystkie specjalizują się w jednym kanale.

  • Ahrefs – Przede wszystkim SEO z komponentami społecznościowymi i niektórymi danymi PPC.
  • Semrush – głównie SEO, ale z pełnym pakietem narzędzi PPC i społecznościowych.
  • Mangools – głównie SEO z niższymi limitami wykorzystania danych, ale w bardziej przystępnej cenie.
  • Moz – Przede wszystkim społeczność / edukacja z elementami SEO i społecznościowymi.
  • BuzzSumo – głównie społecznościowy z komponentami SEO.
  • Majestic – Wyłącznie SEO z naciskiem na analizę linków.
  • SpyFu – Przede wszystkim PPC z komponentami SEO.
  • Raven Tools – przede wszystkim Analytics z komponentami SEO i Social.
  • Screaming frog SEO Spider – doskonałe narzędzie do audytu technicznego strony internetowej
  • Senuto – narżedzie seo i planowania treści
  • Surfer SEO – optymalizacja tekstów pod seo
  • Contadu– edytor tekstu SEO
  • Semstorm
  • WP rocket – wtyczka do optymalizacji pod prędkość strony na wordpress
  • Google search console– narzędzie dla webmasterów
  • Goolge analytics – analityka danych
  • Google keyword planner – planer słów kluczowych google
  • SE ranking – narzędzie do pozycjonowania stron typu „all in one”
  • Mailerlite – program do mailingu i automatyzacji wysyłania wiadomości
  • Getresponse– jak wyżej
  • Ubersuggest– narzędzie należące do znanej osoby w świecie marketingu, jest nią Neil Patel.
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)