Ubersuggest -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]

Ubersuggest
Ubersuggest

Co to jest Ubersuggest

Kupiony w 2017 roku ubersuggest to narzędzie SEO, które obecnie jest własnością Neila Patela.

To narzędzie zaczęło stawać się popularne pod koniec 2019 roku, kiedy Neil Patel zaczął oferować duży procent funkcji tego narzędzia za darmo, których można oczekiwać tylko w narzędziach premium, takich jak Ahrefs i SEMrush.

Później z ciągłym rozgłosem i częstymi zmianami i rozwojem narzędzia, stało się jednym z najczęściej używanych i popularnych narzędzi SEO, jakie można znaleźć i dobrą alternatywą dla wiodących w branży narzędzi Ahrefs i SEMrush.

Korzystając z Ubersuggest, możesz wykonać wiele zadań, które mogą poprawić SEO Twojej witryny, takie jak badanie słów kluczowych, budowanie linków i znajdowanie nowych pomysłów na treści, a także identyfikowanie i naprawianie błędów SEO itp.

Ubersuggest to narzędzie freemium, ma 2 różne plany cenowe, miesięczny i dożywotni.

Prawdopodobnie ubersuggest to jedyne narzędzie SEO, które oferuje dożywotnią subskrypcję.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Recenzja Ubersuggest: czy warto?

Tak, Ubersuggest jest tego wart. Jest to jedno z najlepszych narzędzi SEO, które możesz mieć, zwłaszcza do badania słów kluczowych, znajdowania nowych pomysłów na treści na swoim blogu i budowania linków zwrotnych do Twojej witryny na podstawie badań konkurencji.

Ma kilka niesamowitych funkcji, które naprawdę mogą pomóc Ci w kampanii SEO za niewielką kwotę.

Korzystając z funkcji takich jak projekty, Ubersuggest może zaoszczędzić dużo czasu, informując o rankingach słów kluczowych i znacznie większej ilości danych bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym.

Aby lepiej zrozumieć narzędzie, przyjrzyjmy się zaletom i wadom korzystania z Ubersuggest i zdecydujmy, czy warto zainwestować, czy nie.

Jak korzystać z Ubersuggest?

Jak używać Ubersuggest:

  • Przejdź do strony Ubersuggest.
  • Wprowadź słowo kluczowe, które chcesz badać.
  • Wybierz opcję języka i kraju, w którym chcesz badać słowo kluczowe.
  • Kliknij przycisk „Szukaj”.
  • Przejrzyj wyniki wyszukiwania i przejrzyj statystyki dotyczące słowa kluczowego, w tym liczbę wyszukiwań, liczbę wyników wyszukiwania, konkurencyjność i trend wyszukiwania.
  • Użyj tej wiedzy, aby skuteczniej zoptymalizować swoją witrynę pod kątem słów kluczowych.

Korzyści z używania Ubersuggest

Łatwy układ i struktura

Wierz lub nie, ale układ i struktura strony internetowej odgrywają ogromną rolę w osiągnięciu sukcesu, ponieważ pierwsze wrażenia są bardzo ważne. Ludzie zawsze oceniają książkę po okładce.

Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem SEO, może wydawać się ono przytłaczające ilością posiadanych technik. Ubersuggest jest pełen funkcji oraz liczb i wartości, które są dostępne w całym panelu, ale możesz łatwo przyzwyczaić się do tego po użyciu go przez kilka godzin.

Mówiąc o Ubersuggest jasne jest, że jest to zdecydowanie jedno z najbardziej przyjaznych dla początkujących, atrakcyjnych i łatwych w użyciu narzędzi SEO, jakie do tej pory istnieje.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Świetne do badania słów kluczowych i blogowania

Ubersuggest jest zdecydowanie jednym z najlepszych i darmowych narzędzi do badania słów kluczowych, których możesz użyć, aby znaleźć niesamowite pomysły na słowa kluczowe i treści do swojego bloga.

W większości przypadków Ubersuggest uzyskuje większość propozycji słów kluczowych z takich miejsc, jak Planer słów kluczowych Google, serwisy społecznościowe, autosugestie Google, fora itp.

A najlepsze w ubersuggest jest to, że możesz wybrać pojedyncze słowa kluczowe i skopiować je do schowka lub wyeksportować i pobrać je wszystkie.

Jeśli chcesz napisać nowy post na blogu i szukasz niesamowitych słów kluczowych i tematów, to korzystając z funkcji pomysłów na treść, możesz znaleźć niesamowite pomysły na tematy z najlepszych stron dowolnego słowa kluczowego na podstawie całkowitego szacowanego ruchu.

Pomoże Ci to wygenerować nowe pomysły na treści, które są popularne i da Ci więcej sposobów na budowanie linków zwrotnych poprzez kopiowanie linków konkurencji.

Audyt SEO

Chociaż funkcja ta nie jest tak dogłębna, jak semrush lub screamingfrog, nie można jej również zignorować.

Pomaga zidentyfikować i naprawić ważne problemy z witryną, które hamują wydajność SEO, na przykład dzięki rekomendacjom, takim jak, szybkość ładowania strony internetowej, SSL, liczba słów, błędy i problemy z duplikatami treści oraz sposoby ich naprawy.

Daje również ogólny wynik zdrowia Twojej witryny, dzięki czemu możesz natychmiast zorientować się, jak dobra jest Twoja witryna na podstawie tej liczby.

Możesz łatwo uzyskać raport w ciągu kilku minut.

Ubersuggest

Ogólnie rzecz biorąc, Ubersuggest ma dobrą funkcję audytu witryny, której nie można zignorować, ale zdecydowanie ma pewne możliwości poprawy.

Badania konkurencji

Badania konkurencji to jedna z najlepszych strategii, których możesz użyć, aby zwiększyć swoje wysiłki SEO i uzyskać wyższe pozycje w Google.

Zasadniczo wszystko, co próbujesz zrobić, to zidentyfikować i przeanalizować witryny konkurencji, zawartość ich postów na blogu, strategię budowania linków itp.

Spróbuj powtórzyć te strategie w swojej witrynie, abyś mógł teraz wypróbować je z lepszą treścią i większą liczbą ulepszeń oraz zająć ich pozycję i uzyskać większy ruch.

A badania konkurencji to jedna z najlepszych funkcji, jakie można znaleźć w ubersuggest.

Możesz znaleźć wiele różnych rzeczy na temat witryn konkurencji, takich jak:

  • Ich najlepsze strony w rankingu według całkowitego szacowanego ruchu, linków zwrotnych i całkowitej liczby udostępnień w mediach społecznościowych.
  • Możesz zobaczyć miesięczny ruch wyszukiwania konkurencji wraz z trendem ruchu wielu konkurencyjnych witryn.
  • Możesz również zobaczyć profil linków zwrotnych swoich konkurentów wraz z tekstem kotwicy (anchor), domeną i autorytetem strony witryny, która łączy się z twoją konkurencją i czy link jest dofollow, czy nie.
  • Możesz również zobaczyć wszystkie słowa kluczowe o najwyższym rankingu Twoich konkurentów i słowa kluczowe, na które Twoi konkurenci rankują, a Ty nie, co jest również nazywane w seo jako luka słów kluczowych (content gap), która daje więcej możliwości tworzenia treści i przewyższania konkurencji.

Wady korzystania z Ubersuggest

Nie wszystko jest super, istnieje kilka wad.

Nie każde narzędzie lub oprogramowanie jest w 100% idealne, każde ma swoje zalety i wady, nawet inne premium narzędzia seo, takie jak Ahrefs, semrush i to samo dotyczy Ubersuggest.

Główna wada to to, że trudność słowa kluczowego nie jest wiarygodna.

Jeśli jesteś ciekawy innych narzędzi SEO, oto te najpopularniejsze. Na ogół wszystkie specjalizują się w jednym kanale.

  • Ahrefs – Przede wszystkim SEO z komponentami społecznościowymi i niektórymi danymi PPC.
  • Semrush – głównie SEO, ale z pełnym pakietem narzędzi PPC i społecznościowych.
  • Mangools – głównie SEO z niższymi limitami wykorzystania danych, ale w bardziej przystępnej cenie.
  • Moz – Przede wszystkim społeczność / edukacja z elementami SEO i społecznościowymi.
  • BuzzSumo – głównie społecznościowy z komponentami SEO.
  • Majestic – Wyłącznie SEO z naciskiem na analizę linków.
  • SpyFu – Przede wszystkim PPC z komponentami SEO.
  • Raven Tools – przede wszystkim Analytics z komponentami SEO i Social.
  • Screaming frog SEO Spider – doskonałe narzędzie do audytu technicznego strony internetowej
  • Senuto – narżedzie seo i planowania treści
  • Surfer SEO – optymalizacja tekstów pod seo
  • Contadu– edytor tekstu SEO
  • Semstorm
  • WP rocket – wtyczka do optymalizacji pod prędkość strony na wordpress
  • Google search console– narzędzie dla webmasterów
  • Goolge analytics – analityka danych
  • Google keyword planner – planer słów kluczowych google
  • SE ranking – narzędzie do pozycjonowania stron typu „all in one”
  • Mailerlite – program do mailingu i automatyzacji wysyłania wiadomości
  • Getresponse– jak wyżej
  • Ubersuggest– narzędzie należące do znanej osoby w świecie marketingu, jest nią Neil Patel.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 556

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!