Zawartość strony
Ahrefs jest jedną z wiodących firm zajmujących się danymi jako dostawca zestawów narzędzi SEO. Ich celem jest pomoc firmom w inwestowaniu pieniędzy w inteligentne strategie SEO i maksymalizacja ruchu w ich witrynie. Dzięki swoim narzędziom Ahrefs zapewnia środki do zaoszczędzenia czasu Twojej firmy poprzez automatyzację praktyk marketingowych. Kiedy zrozumiesz, jak korzystać z Ahrefs, narzędzie to może pomóc we wszystkim, od linków zwrotnych, przez śledzenie słów kluczowych, po ocenę domeny.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Reklama:
Ahrefs daje Twojej firmie niesamowitą przewagę nad konkurencją i pozwala zajrzeć do internetowych rankingów i analizować działania konkurencji, aby zobaczyć, jaki dokładnie jest ich sekretny sposób na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Możesz wykorzystać te informacje, aby dogonić, a nawet prześcignąć witrynę konkurenta, co spowoduje większy ruch (który konwertuje), właśnie do witryny Twojej firmy.
Zrozumienie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek to jedno, ale zrozumienie, jak poprawić swoje SEO z maksymalną wydajnością, to zupełnie co innego. Na szczęście istnieje wiele przewodników i narzędzi, które pomogą Ci w pełni wykorzystać SEO. Jedno z tych narzędzi to właśnie Ahrefs. Choć na początku może się to wydawać trudne aby pojąc wszystkie jego funkcje, to gdy nauczysz się korzystać z narzędzi zawartych w Ahrefs, możesz szybko i skutecznie zacząć generować ruch.
W tym opisie dowiesz się o zaletach Ahrefs i jak wykorzystać ich zestaw narzędzi do optymalizacji pozycji w wyszukiwarce i zwiększenia ruchu na Twojej stronie.
Myślę, że głównymi cechami panelu Ahrefs są rankingi słów kluczowych i alerty treści. Chociaż nie sądzę, że rankingi są tak ważne, jak w czasach starej szkoły SEO, mogą być interesującym wskaźnikiem i kolejnym punktem odniesienia do analizy SEO. Warto też śledzić słowa kluczowe.
Alerty są przydatne do planowania zasięgu i analizy konkurencyjności. Kieruj się na kilka fraz, które są bezpośrednio związane z Twoją witryną, dzięki czemu możesz uzyskać powiadomienie za każdym razem, gdy nowy fragment treści zostanie opublikowany wokół tego wyrażenia lub słów kluczowych.
Site Explorer to podstawa Ahrefsa. Pozwala wprowadzić adres URL i sprawdzić, czy adresy URL są linkami zwrotnymi – a praktycznie możesz sprawdzić wszystko co ważne w marketingu internetowym, od organicznych słów kluczowych, przez dane społecznościowe, po dane PPC.
Ahrefs uzyskuje te dane, uruchamiając robota indeksującego w sieci, podobnie jak Googlebot. Każdy robot do sprawdzania linków zwrotnych próbuje odtworzyć, jak i gdzie Googlebot indeksuje linki. Żaden program do sprawdzania linków zwrotnych nie jest Googlebotem. Żaden robot nie jest w stanie objąć całej sieci. Wiele osób w branży twierdzi, że Ahrefs znajduje się na czele stawki jeśli chodzi o szybkość indeksowania i crawlowania.
Czemu? Dzięki Site Explorer nie tylko mają duży indeks linków, który ściśle replikuje Googlebota, ale także wyodrębniają i nakładają dodatkowe dane.
Wyciągają anchor text (rzeczywisty tekst w linku), typ linku zwrotnego, status śledzenia linku zwrotnego, dane społecznościowe, adres IP i status HTTP. Te dodatkowe informacje – w połączeniu z ogromnym indeksem adresów URL – wyróżniają Ahrefs i zamieniają go w potężny kombajn.
Ahrefs jest dość drogi, ale ma ogromny zestaw funkcji. Podobnie jak większość narzędzi marketingowych, jego użyteczność jest ograniczona jedynie twoją kreatywnością i zrozumieniem zestawu funkcji.
Podejdź do Ahrefs z myślą o konkretnych celach marketingowych, a zyskasz z tego dużą wartość. Pamiętaj, aby używać go jako czegoś więcej niż sprawdzania linków zwrotnych.
Jeśli jesteś ciekawy innych narzędzi SEO, oto te najpopularniejsze. Na ogół wszystkie specjalizują się w jednym kanale.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 556
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)