Ahrefs -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]

Ahrefs
Ahrefs

Co to jest Ahrefs?

Ahrefs jest jedną z wiodących firm zajmujących się danymi jako dostawca zestawów narzędzi SEO. Ich celem jest pomoc firmom w inwestowaniu pieniędzy w inteligentne strategie SEO i maksymalizacja ruchu w ich witrynie. Dzięki swoim narzędziom Ahrefs zapewnia środki do zaoszczędzenia czasu Twojej firmy poprzez automatyzację praktyk marketingowych. Kiedy zrozumiesz, jak korzystać z Ahrefs, narzędzie to może pomóc we wszystkim, od linków zwrotnych, przez śledzenie słów kluczowych, po ocenę domeny.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Reklama:

sklep internetowy ecommerce seo sem reklama

Ahrefs daje Twojej firmie niesamowitą przewagę nad konkurencją i pozwala zajrzeć do internetowych rankingów i analizować działania konkurencji, aby zobaczyć, jaki dokładnie jest ich sekretny sposób na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Możesz wykorzystać te informacje, aby dogonić, a nawet prześcignąć witrynę konkurenta, co spowoduje większy ruch (który konwertuje), właśnie do witryny Twojej firmy.

Zrozumienie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek to jedno, ale zrozumienie, jak poprawić swoje SEO z maksymalną wydajnością, to zupełnie co innego. Na szczęście istnieje wiele przewodników i narzędzi, które pomogą Ci w pełni wykorzystać SEO. Jedno z tych narzędzi to właśnie Ahrefs. Choć na początku może się to wydawać trudne aby pojąc wszystkie jego funkcje, to gdy nauczysz się korzystać z narzędzi zawartych w Ahrefs, możesz szybko i skutecznie zacząć generować ruch.

Ahrefs

W tym opisie dowiesz się o zaletach Ahrefs i jak wykorzystać ich zestaw narzędzi do optymalizacji pozycji w wyszukiwarce i zwiększenia ruchu na Twojej stronie.

Słownik ahrefs

  • Domain Rating, czyli ocena domeny Ahrefs lub DR to ocena Twojej domeny oparta na tym, ile innych domen do niej linkuje. Kiedyś Moz stworzył termin Domain Authority lub DA, aby zapewnić wskaźnik, który pozwalał zobaczyć siłę domeny, podobnie do tego, jak algorytm wyszukiwania Google mógł postrzegać autorytet Twojej witryny. Dlaczego ocena domeny ma znaczenie? Ahrefs określająca ilość i jakość linków prowadzących do całej domeny. Ilość i jakość linków koreluje z wyższymi rankingami dla wszystkich adresów URL w domenie w wyszukiwarkach. Jeśli Google zauważy, że istnieje duża liczba innych domen, które prowadzą do Twojej witryny, oznacza to, że Twoja witryna jest zaufaną witryną dla określonych słów kluczowych lub fraz kluczowych. Oznacza to, że Twoja witryna odpowiada na pytania, których szukają osoby wyszukujące w Google. Na tej podstawie Google przesunie Twoją witrynę wyżej w wynikach wyszukiwania, aby zapewnić użytkownikom lepsze wrażenia.
  • URL Rating – miara Ahrefs określająca ilość i jakość linków prowadzących do danego adresu URL. Ilość i jakość linków koreluje z wyższymi pozycjami w wyszukiwarkach.
  • Ahrefs Rank – ranking Ahrefs dotyczący oceny domeny w stosunku do wszystkich innych domen w Internecie.
  • Backlinks — liczba hiperłączy wskazujących na adres URL.
  • Reffering page (strona odsyłająca) — liczba stron z hiperłączem wskazującym na adres URL. Strona może mieć wiele łączy.
  • Referring Domains (domeny odsyłające)— liczba unikalnych domen z hiperłączem wskazującym na adres URL. Domena może mieć wiele stron odsyłających i linków zwrotnych.
  • Referring Content – ​​miara Ahrefs względnego ruchu, żeby wskazać unikalny element treści który wysyła ruch do danego adresu URL na podstawie popularności odsyłającej treści.
  • Anchors (kotwice) — tekst kotwicy używany w linkach zwrotnych adresu URL.
  • Sitewide / Not Sitewide – kategoryzacja linku przez Ahrefs pokazująca, czy wyświetla się on w tej samej lokalizacji na każdej stronie odsyłającej domeny, czy nie.
  • Fresh index/Live index — jest to funkcja wprowadzona w celu utrzymania historycznego indeksu linków.

Kluczowe cechy

Myślę, że głównymi cechami panelu Ahrefs są rankingi słów kluczowych i alerty treści. Chociaż nie sądzę, że rankingi są tak ważne, jak w czasach starej szkoły SEO, mogą być interesującym wskaźnikiem i kolejnym punktem odniesienia do analizy SEO. Warto też śledzić słowa kluczowe.

Alerty są przydatne do planowania zasięgu i analizy konkurencyjności. Kieruj się na kilka fraz, które są bezpośrednio związane z Twoją witryną, dzięki czemu możesz uzyskać powiadomienie za każdym razem, gdy nowy fragment treści zostanie opublikowany wokół tego wyrażenia lub słów kluczowych.

Eksplorator witryny (site explorer)

Site Explorer to podstawa Ahrefsa. Pozwala wprowadzić adres URL i sprawdzić, czy adresy URL są linkami zwrotnymi – a praktycznie możesz sprawdzić wszystko co ważne w marketingu internetowym, od organicznych słów kluczowych, przez dane społecznościowe, po dane PPC.

Ahrefs uzyskuje te dane, uruchamiając robota indeksującego w sieci, podobnie jak Googlebot. Każdy robot do sprawdzania linków zwrotnych próbuje odtworzyć, jak i gdzie Googlebot indeksuje linki. Żaden program do sprawdzania linków zwrotnych nie jest Googlebotem. Żaden robot nie jest w stanie objąć całej sieci. Wiele osób w branży twierdzi, że Ahrefs znajduje się na czele stawki jeśli chodzi o szybkość indeksowania i crawlowania.

Czemu? Dzięki Site Explorer nie tylko mają duży indeks linków, który ściśle replikuje Googlebota, ale także wyodrębniają i nakładają dodatkowe dane.

Wyciągają anchor text (rzeczywisty tekst w linku), typ linku zwrotnego, status śledzenia linku zwrotnego, dane społecznościowe, adres IP i status HTTP. Te dodatkowe informacje – w połączeniu z ogromnym indeksem adresów URL – wyróżniają Ahrefs i zamieniają go w potężny kombajn.

Ale to nie wszystko!

Ahrefs jest dość drogi, ale ma ogromny zestaw funkcji. Podobnie jak większość narzędzi marketingowych, jego użyteczność jest ograniczona jedynie twoją kreatywnością i zrozumieniem zestawu funkcji.

Podejdź do Ahrefs z myślą o konkretnych celach marketingowych, a zyskasz z tego dużą wartość. Pamiętaj, aby używać go jako czegoś więcej niż sprawdzania linków zwrotnych.

Jeśli jesteś ciekawy innych narzędzi SEO, oto te najpopularniejsze. Na ogół wszystkie specjalizują się w jednym kanale.

  • Ahrefs – Przede wszystkim SEO z komponentami społecznościowymi i niektórymi danymi PPC.
  • Semrush – głównie SEO, ale z pełnym pakietem narzędzi PPC i społecznościowych.
  • Mangools – głównie SEO z niższymi limitami wykorzystania danych, ale w bardziej przystępnej cenie.
  • Moz – Przede wszystkim społeczność / edukacja z elementami SEO i społecznościowymi.
  • BuzzSumo – głównie społecznościowy z komponentami SEO.
  • Majestic – Wyłącznie SEO z naciskiem na analizę linków.
  • SpyFu – Przede wszystkim PPC z komponentami SEO.
  • Raven Tools – przede wszystkim Analytics z komponentami SEO i Social.
  • Screaming frog SEO Spider – doskonałe narzędzie do audytu technicznego strony internetowej
  • Senuto – narżedzie seo i planowania treści
  • Surfer SEO – optymalizacja tekstów pod seo
  • Contadu– edytor tekstu SEO
  • Semstorm
  • WP rocket – wtyczka do optymalizacji pod prędkość strony na wordpress
  • Google search console– narzędzie dla webmasterów
  • Goolge analytics – analityka danych
  • Google keyword planner – planer słów kluczowych google
  • SE ranking – narzędzie do pozycjonowania stron typu „all in one”
  • Mailerlite – program do mailingu i automatyzacji wysyłania wiadomości
  • Getresponse– jak wyżej
  • Ubersuggest– narzędzie należące do znanej osoby w świecie marketingu, jest nią Neil Patel.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 556

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!
Ahrefs -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.
Czytaj więcej

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)