Dla każdego celu biznesowego istnieje format reklamy na Pintereście.
Zawartość strony
Pinterest reklama (inaczej pinterest ads) może się sprawdzić w wielu sytuacjach, nie tylko, kiedy chcemy, aby nasza marka stała się bardziej znana wśród nowych odbiorców, ale także, aby zwiększyć swoją sprzedaż. Możemy również za jej pomocą zwielokrotnić ilość sprzedawanych produktów, oferowanych w katalogu.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Musimy jednak wiedzieć, że pinterest będzie dla nas skuteczny tylko wtedy, kiedy nauczymy się z niego odpowiednio korzystać. Każda reklama, która zostanie tam umieszczona, musi mieć odpowiedni wygląd, a także przekaz, bo tylko tak trafi do konkretnej grupy odbiorców, którzy chętnie skorzystają z tego, co jest w niej umieszczone.
Treść musi więc zostać napisana w pełni profesjonalnie, a także musimy pamiętać, jakich produktów nie możemy reklamować, bo zabrania tego prawo.
Tylko stosowanie się do wszystkich wytycznych będzie dokładnie tym, co pomoże nam, aby jak najszybciej sprzedać to, co mamy do zaoferowania i tym samym zapewnić sobie zarobek, na danym produkcie czy ofercie.
To z kolei spowoduje, że nasza firma będzie zdecydowanie szybciej się rozwijać i zyskamy wielu klientów, którzy z pewnością zdecydują się powrócić do nas w celu zakupienia ponownie produktu lub wykonanie usługi jeszcze raz, kiedy zajdzie taka potrzeba.
Konto w Pinterest Ads posiada prostą, strukturę, na którą składają się:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Oto rodzaje kampanii na Pintereście:
Podstawowy rodzaj, czyli klasyczne Piny reklamowe. Są to zdjęcia lub grafiki opatrzone tytułem, opisem i linkiem do strony docelowej.
Karuzele składają się z kilku zdjęć lub grafik.
To Piny w formie wideo, które doskonale przyciągają uwagę użytkowników. Taka forma jest świetną okazją, aby pokazać kontekst marki i jej historię.
Można tworzyć reklamy w formie kolekcji jeśli posiadamy dobrze skonfigurowany katalog kolekcji.
W trakcie tworzenia kampanii reklamowej na Pinterest możesz wybrać cel z trzech kategorii:
Możesz wykorzystać rozważenie zakupu (Wcześniej ruch). Rozliczenie tutaj opiera się na modelu CPC (koszt kliknięcia) i służy do zwiększenia ilości odwiedzin na stronie www.
Tutaj mamy 2 rodzaje reklam do wyboru:
Konwersje rozlicza się na podstawie dwóch modeli:
Aby stworzyć nową kampanię, należy wybrać przycisk Reklamy > Utwórz reklamę.
Pinterest reklama sprawdzi się przede wszystkim wtedy, kiedy mamy nowy produkt, który chcemy wypuścić na rynek, jednak nie wiemy, co zrobić, aby jak największa grupa odbiorców miała szansę go poznać.
Jednak narzędzie działa tak, że wyświetla dany produkt, jednak zaraz następuje przekierowanie do strony docelowej, która zajmuje się jego sprzedażą.
Nie wystarczy więc skupić się na utworzeniu reklamy w pintereście, ale także musimy zająć się wyglądem strony docelowej. Tylko tak klient, który zostanie do niej przekierowany, nie zdecyduje się opuścić strony, tym samym rezygnując z zakupu.
To właśnie niezwracanie uwagi na wygląd witryny oferującej sprzedaż jest działaniem, przez które prawdopodobnie stracimy największą liczbę potencjalnych klientów, dlatego nie możemy do tego dopuszczać.
Warto skorzystać z pomocy profesjonalnych firm, które na nasze zlecenie zajmą się stworzeniem dla nas reklamy, która będzie skuteczna, a także trafi do tak dużego grona odbiorców, że podniesie się znacząco wynik sprzedaży naszych produktów czy ofert. Będzie to więc inwestycja, która szybko nam się zwróci, w wielu przypadkach z bardzo dużą nawiązką.
Docelowa strona internetowa danej firmy powinna być jasna i czytelna. Musimy także sprawić, że treści znajdujące się na stronie zostaną napisane zgodnie z zasadami SEO.
Bardzo ważnym czynnikiem, który pomaga zyskać dużą liczbę klientów, jest zrobienie strony internetowej dla urządzeń mobilnych, bo nie możemy zapominać także o tej grupie użytkowników. Wiele osób decyduje się na szukanie usług, a także produktów właśnie za pośrednictwem telefonu komórkowego i tylko strony internetowe, które będą umieć dostosować się, do urządzeń mobilnych, będą zdecydowanie chętniej odwiedzane.
Jak widać, nie wystarczy wstawić swoją ofertę, z wykorzystaniem Pinterest, ale musimy wiedzieć, jak to robić. Tylko tak jesteśmy w stanie zwiększyć swoją sprzedaż i sprawić, że nie będziemy musieli martwić się o skuteczność reklamy, a także o to, że środki, jakie na jej wykonanie przeznaczyliśmy, nie okażą się dobrą inwestycją.
Wiele narzędzi, w tym pinterest jest w stanie zwiększyć naszą sprzedaż, ale musimy wiedzieć, że będzie tak tylko wtedy, kiedy będziemy w stanie umiejętnie z nich korzystać. Warto z całą pewnością się tego nauczyć, bo tylko tak możemy rzeczywiście sobie pomóc i sprawić, że nasza marka skrupulatnie będzie się rozrastać.
Kiedy chcemy umieścić swoją ofertę w pintereście, to należy wybrać działanie, którym jesteśmy zainteresowani. Mamy do wyboru opcję zwiększającą sprzedaż i ilość wejść na docelową stronę internetową, a także możemy skorzystać z takich opcji, jak zwyczajne przedstawienie nowego produktu, który został wprowadzony na rynek.
To od nas zależy, jakie ostatecznie efekty chcemy osiągnąć i jaką opcję zdecydujemy się dla siebie wybrać. Jednak poza tym, musimy także mieć pewność, że docelowa strona, która będzie przekierowywać klienta z narzędzi, jakim jest pinterest, musi mieć wygląd, który będzie przez klienta oczekiwany.
Należy więc wykonać naprawdę bardzo wiele działań, aby ostatecznie użytkownik, który odwiedzi stronę, był także skłonny skorzystać, z danej oferty.
Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić swojej firmie rozwój poprzez zwiększenie sprzedaży, a także możliwość zareklamowania nowego produktu, czy oferty, która nie jest znana klientom. Kiedy nie wiemy, jak wykonać wszystkie działania, to warto poprosić o pomoc specjalistów, którzy zajmą się kwestią związaną z naszą stroną internetową, ale także, jeśli chodzi o wybranie odpowiedniej opcji w Pinterest.
Te wszystkie kwestie mogą bowiem okazać się kluczowe, jeśli chodzi o sprzedaż produktów, czy promowanie naszej marki, co z kolei jest kluczowe, aby miała szansę się rozwijać.
Te kroki pomogą Ci rozpocząć reklamowanie się na Pinterest i dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Ważne jest, aby stale monitorować i dostosowywać swoje kampanie, aby osiągać jak najlepsze wyniki.
Kluczem do skutecznej strategii osiągania jak najwięcej z płatnych reklam jest poszukiwanie nowych możliwości, działalność omnichannel w tym m.in. dodanie platform reklamowych, których nie wypróbowałeś w przeszłości.
Pinterest posiada ponad 431 milionów użytkowników i jest platformą o ogromnym potencjale dla reklamodawców, zwłaszcza biorąc pod uwagę wysokie zaangażowanie użytkowników i skupienie wizualne. Ale jak skuteczne są różne opcje reklamowe na Pintereście i które zapewniają lepsze wyniki?
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Firma Creatopy przeprowadziła niedawno test, aby uzyskać informacje na ten temat skuteczności wideo reklam i reklam statycznych jako grafika. Przy czym eksperyment koncentrował się w na dwóch hipotezach:
Aby to przetestować, pracownicy Creatopy przeprowadzili dwie kampanie reklamowe o budżecie w wysokości 2 tys. dolarów, w ciągu 30 dni.
Zerknij na poniższą infografikę, aby zapoznać się z konfiguracją kampanii, wynikami dla każdego typu reklamy oraz kluczowymi uwagami i wnioskami.
Kliknij grafikę aby powiększyć.
Oto wyniki badania:
Obie reklamy zaczynały się w ten sam sposób, z pytaniem skierowanym bezpośrednio do użytkownika, które opisuje jeden z problemów, które produkt firmy może dla nich rozwiązać.
Jedyna różnica polega na tym, że pierwsza jest krótsza i przechodzi od razu do sedna. Można ją przeczytać w mgnieniu oka, druga jest dłuższa i wymaga więcej uwagi i wysiłku, aby ją dokończyć. Krótka zadziałała o wiele lepiej.
Druga wersja tekstu reklamy posiadała nazwę marki na samym początku, dzięki czemu dotyczyła bardziej marki i firmy niż użytkownika. Nadal mówiła o korzyściach, ale nie przemawiało to do użytkowników tak bardzo.
Więc daj użytkownikom rozwiązanie ich problemów i zrób to w bezpośredni sposób. Niech reklama będzie mniej informować o tym, jak wspaniała jest Twoja firma, ale niech bardziej skupia się na grupie docelowej. Twoja wiadomość powinna być skierowana do odbiorców, a nie do marki.
Jeśli chodzi o wizualną stronę reklam, zarówno reklama statyczna, jak i reklama wideo wykorzystywały kolory marki.
Jeśli chodzi o przekaz, obaj przedstawiały ich nasze narzędzie jako rozwiązanie do tworzenia reklam dla reklamodawców, z naciskiem na automatyzację. Reklama statyczna ma bardzo jasny i bezpośredni przekaz, użytkownik może natomiast potrzebować więcej czasu na przetworzenie informacji prezentowanych w wideo, aby dojść do tego samego wniosku, co po obejrzeniu reklamy statycznej.
Skoro czytasz wpis pt. Reklama graficzna czy wideo. Co jest lepsze? (nowe badanie + infografika) to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Użytkownicy na Pintereście wolą prostsze, bardziej bezpośrednie wiadomości.
Reklama statyczna wymaga mniej uwagi i skupienia ze strony widza, ponieważ korzyści są widoczne już od pierwszych sekund, w których ją widzi, w porównaniu z czasem dla oglądania reklamy wideo.
Jak widać z wyników, jedna z hipotez została potwierdzona, a druga nie. Reklamy statyczne przyniosły więcej jakościowego ruchu w porównaniu z reklamami wideo, podczas gdy reklamy wideo, co zaskakujące lub nie, nie przyniosły większego zasięgu niż reklamy statyczne.
Możemy wywnioskować, że Pinterest może być świetną okazją do przyciągnięcia wysokiej jakości ruchu do Twojej witryny, a jednocześnie osiągać dobre wyniki pod względem konwersji, nawet jeśli nie masz znanej marki.
Co myślisz o temacie jakim jest Pinterest reklama? Daj znać w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)