Pinterest to serwis społecznościowy, będący źródłem inspiracji i pomysłów dla około 450 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie.
Zawartość strony
Coraz więcej użytkowników decyduje się skorzystać z inspiracji dostępnych w internecie i na tej podstawie kupuje nowe produkty, a także korzysta z dostępnych w sprzedaży ofert. Nie musimy więc obawiać się, że kiedy skorzystamy z rozwiązań takich jak Pinterest Ads (inaczej nazywane jako pinterest reklama), to na tym stracimy.
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
60% pinnerów to kobiety. Najliczniejszą grupą użytkowników są osoby z przedziału 25 – 34 lata. Kolejni są przedstawiciele grup 18 – 24 i 35 – 44.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Konto w Pinterest Ads posiada prostą, strukturę, na którą składają się:
W trakcie tworzenia kampanii reklamowej na Pinterest możesz wybrać cel z trzech kategorii:
Możesz wykorzystać rozważenie zakupu (Wcześniej ruch). Rozliczenie tutaj opiera się na modelu CPC (koszt kliknięcia) i służy do zwiększenia ilości odwiedzin na stronie www.
Tutaj mamy 2 rodzaje reklam do wyboru:
Konwersje rozlicza się na podstawie dwóch modeli:
Oto rodzaje kampanii na Pintereście:
Podstawowy rodzaj, czyli klasyczne Piny reklamowe. Są to zdjęcia lub grafiki opatrzone tytułem, opisem i linkiem do strony docelowej.
Karuzele składają się z kilku zdjęć lub grafik.
To Piny w formie wideo, które doskonale przyciągają uwagę użytkowników. Taka forma jest świetną okazją, aby pokazać kontekst marki i jej historię.
Można tworzyć reklamy w formie kolekcji jeśli posiadamy dobrze skonfigurowany katalog kolekcji.
Aby stworzyć nową kampanię, należy wybrać przycisk Reklamy > Utwórz reklamę.
Z pewnością nie tylko damy użytkownikom możliwość na skorzystanie z naszych usług, ale także pozwolimy sobie na poznanie grupy klientów, którzy będą zainteresowani tym, co mamy do zaoferowania. Co najważniejsze, to przede wszystkim fakt, że to narzędzie sprawdzi się użytkownikom indywidualnym, ale także markom, które chcą skorzystać z rozwiązań, które wpiszą się w oczekiwania pod względem podniesienia wyników sprzedaży.
Jednak musimy wiedzieć, jak korzystać z Pinterest Ads, aby rozwiązanie było skuteczne, a także zachęciło klientów do skorzystania z naszych usług i produktów, a nie ich zniechęciło. Z pewnością warto to robić, bo społeczność, która korzysta z Pinterest Ads, jest coraz większa i większe grono stanowią kobiety.
Przede wszystkim musimy wiedzieć, że grupą docelową, która korzysta z Pinterest Ads, są przede wszystkim kobiety. Kiedy więc mamy do zaoferowania produkty lub usługi, które mogą zainteresować żeńską część populacji, to właśnie narzędzie Pinterest Ads może okazać się dokładnie tym, czego szukamy.
Należy jednak stworzyć takie zdjęcie i ofertę, która będzie zachęcająca i przede wszystkim inspirująca. Musimy mieć świadomość, że na Pinterest znajduje się wiele ofert podobnych do siebie i tylko ta, która będzie wyróżniała się na tle innych, zainteresuje do skorzystania z dostępnej oferty.
Nasza firma może dzięki temu wiele na tym zyskać, bo jesteśmy w stanie nie tylko dotrzeć wielu nowych klientów, ale także wprowadzić produkt na rynek tak, aby wiele osób w krótkim czasie go poznało.
Kiedy zajmujemy się rękodziełem, lub dopiero rozpoczynamy działalność firmy, to musimy w jakiś sposób wprowadzić go na rynek. Od tego ile osób będzie go w stanie poznać, będą zależały wyniki naszej sprzedaży i tym samym zarobku i rozwoju.
Musimy więc wykorzystać narzędzia, które rzeczywiście będą w stanie przyczynić się do wzrostu wejść na daną stronę internetową, niezależnie od tego, czy jesteśmy osobami prywatnymi, czy prowadzimy większą firmę. W każdym przypadku jesteśmy zmuszeni przede wszystkim zrobić wszystko, aby jak największa liczba była w stanie poznać produkt, a w późniejszym okresie go polubić. Tylko tak możemy zapewnić sobie najlepsze efekty sprzedaży, co jest bardzo ważne.
Reklamowanie swoich usług za pomocą narzędzi dostępnych od ręki powinno dobywać się przede wszystkim, z określeniem grup docelowych, do których przede wszystkim ma trafić reklama. Tylko tak będziemy w stanie dobrać najlepszą opcję, która sprawi, że osiągniemy najlepsze efekty sprzedaży.
Z Pinterest korzystają osoby na całym świecie, jednak zdecydowanie najwięcej znajdziemy tam mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Grupa wiekowa odbiorców to osoby od 16 lat, do nawet 45, jednak nie jest to regułą i jeśli ta grupa docelowa klientów nam nie odpowiada, to i tak warto skorzystać z takich narzędzi jak Pinterest.
Każda forma reklamy przybliża nas do sprzedaży tego, co mamy do zaoferowania poprzez zwiększenie naszych zasięgów. Warto z tego korzystać, bo poprawiamy naszej firmie możliwość rozwoju oraz zwiększamy zarobki. Korzystając z takich narzędzi jak Pinterest, możemy w krótkim czasie zainspirować użytkowników do kupna produktu, jaki jest w naszych zasobach.
Kiedy chcemy skorzystać z Pinterest Ads i to właśnie to rozwiązanie wybrać, jeśli chodzi o reklamowanie naszych usług, to należy nauczyć się umiejętnie z tego narzędzia korzystać. Musimy mieć świadomość, że inspiracji i produktów na platformie jest bardzo wiele i tylko wyróżnienie się na ich tle, może przynieść nam spektakularny sukces.
Kiedy chcemy profesjonalnie zająć się zareklamowaniem swoich produktów w Pintereście, a do tej pory nie robiliśmy tego, to warto skorzystać z pomocy profesjonalisty. Tylko tak nie stracimy swojego czasu i będziemy wiedzieć, że otrzymamy najlepsze efekty, jeśli chodzi o zwiększenie sprzedaży, oraz ilości klientów, którzy chętnie będą odwiedzać naszą stronę.
Ze względu na to, że Pinterest wykorzystuje możliwość przekierowania na naszą stronę docelową, to musimy zająć się jej wyglądem. Powinna być nie tylko prowadzona zgodnie z zasadami SEO, ale także czytelnie wyświetlać się na urządzeniach mobilnych.
Tylko dostosowywanie się do tych wytycznych sprawi, że nie będziemy musieli obawiać się, że nie osiągniemy takich efektów, jakie są przez nas oczekiwane.
To bowiem zajmowanie się reklamą profesjonalnie pozwoli nam wprowadzić na rynek nowy produkt, a także zwiększyć sprzedaż tego, który już być może od długiego czasu istnieje na rynku, jednak jego sprzedaż jest dla nas niezadowalająca, dlatego zdecydowaliśmy się podjąć odpowiednie kroki, aby ją zwiększyć.
Koszty kampanii na Pinterest Ads mogą się różnić w zależności od wybranego modelu rozliczeniowego, branży, konkurencji w danej kategorii oraz docelowej grupy odbiorców. Marketerzy powinni zacząć od ustalenia budżetu dziennego i eksperymentować z różnymi rodzajami treści i celami kampanii, aby zidentyfikować najbardziej koszt-efektywne podejście.
Efektywność kampanii na Pinterest można mierzyć za pomocą wbudowanych narzędzi analitycznych Pinterest, które dostarczają danych na temat zasięgu, zaangażowania, kliknięć, konwersji i innych kluczowych wskaźników. Reklamodawcy powinni śledzić te metryki, aby dostosowywać strategie i optymalizować kampanie dla lepszych wyników.
Skuteczne Piny reklamowe powinny być wizualnie atrakcyjne, zawierać jasny przekaz i wezwanie do działania (CTA). Ważne jest, aby dostosować treść do interesów i potrzeb docelowej grupy odbiorców, korzystając z wysokiej jakości obrazów, krótkich i przyciągających uwagę tytułów oraz opisów, które zachęcają do interakcji.
Co myślisz o temacie jakim jest Pinterest ads? Daj znać w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 55
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)