Kampanie YouTube, co to jest reklama wideo online (jak skonfigurowa膰)+[1 BONUS]
16 wrze艣nia, 2022
Jak wyczy艣ci膰 ciasteczka w przegl膮darce?
8 pa藕dziernika, 2022
Google Ads
Google Ads

Google Ads (dawniej Google AdWords) – to system reklamowy Google uruchomiony 23 pa藕dziernika 2000 r., umo偶liwia wy艣wietlanie link贸w sponsorowanych w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google oraz na stronach wsp贸艂pracuj膮cych z programem Google AdSense. Klikni臋cia, czyli reklamy sprzedawane s膮 w modelu CPC i CPM.

Zmiana nazwy z google adwords na Google Ads obowi膮zuje od 24 lipca 2018 r. Wcze艣niej jak ju偶 wspomnieli艣my system nosi艂 nazw臋 Google AdWords. Zmiana nazwy wi膮偶e si臋 z rozszerzeniem mo偶liwo艣ci reklamowych w kampaniach PPC.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

Ile zarabia google (zyski)

Wed艂ug portalu statista.com:

zarobki google ads

W 2021 r. przychody Google z reklam wynios艂y 209,49 miliard贸w dolar贸w. Firma generuje przychody z reklam za po艣rednictwem platformy Google Ads, kt贸ra umo偶liwia reklamodawcom wy艣wietlanie reklam, list produkt贸w i ofert us艂ug w rozleg艂ej sieci reklamowej Google (us艂ugi, witryny partnerskie i aplikacje) u偶ytkownikom internetu.

Reklamy stanowi膮 wi臋kszo艣膰 przychod贸w Google, kt贸re w 2021 r. wynios艂y 艂膮cznie 256,73 miliard贸w dolar贸w. Wi臋kszo艣膰 przychod贸w Google z reklam pochodzi z reklam w wyszukiwarkach.

Te dane dotycz膮ce przychod贸w nie s膮 zaskoczeniem, poniewa偶 Google stanowi wi臋kszo艣膰 rynku wyszukiwania online i mobilnego na ca艂ym 艣wiecie. W grudniu 2021 r. Google odpowiada艂o za ponad 85 procent globalnego ruchu wyszukiwania na komputerach. Firma posiada oko艂o 90-procentowy udzia艂 w wielu r贸偶nych rynkach cyfrowych, na wielu z nich ma niewielk膮 lub 偶adn膮 konkurencj臋 na rynku krajowym. Chiny, Rosja i do pewnego stopnia Japonia to tylko niekt贸re z nielicznych godnych uwagi wyj膮tk贸w, gdzie bardziej preferowane s膮 produkty lokalne. Serwisy internetowe Google to nie tylko sie膰 wyszukiwania i youtube. Google ma blisko setk臋 w swoim portfolio.

Reklama google ads

Jak dzia艂a google ads

Obecnie istniej膮 dwa g艂贸wne sposoby tworzenia reklam, czyli link贸w sponsorowanych Google Ads:

  • Wybieraj膮c s艂owa kluczowe, na kt贸rych chcesz wy艣wietla膰 reklamy Google Ads
  • Wybieraj膮c witryny, w kt贸rych b臋d膮 wy艣wietlane reklamy Google Ads (w tym te偶 youtube)

Umieszczenie link贸w sponsorowanych Google Ads w wynikach link贸w sponsorowanych zale偶y od nast臋puj膮cych czynnik贸w:

  • Maksymalnej stawki CPC, ustalanej przez reklamodawc臋.
  • Wyniku Jako艣ci reklamy.

W Google Ads mo偶emy stosowa膰 nast臋puj膮ce rodzaje kampanii reklamowych w zale偶no艣ci gdzie chcemy aby wy艣wietla艂y si臋 nasze reklamy:

  • kampanie w sieci reklamowej
  • kampanie w sieci wyszukiwania,
  • kampanie produktowe,
  • kampanie wideo, kampanie promuj膮ce aplikacje,
  • kampanie SMART.
Szkolenie Google Ads

Wynik jako艣ci Google Ads

Wynik Jako艣ci Google Ads jest podstawowym elementem aby mierzy膰 trafno艣膰 i jako艣膰 reklam w Google Ads. Jest on okre艣lany g艂贸wnie na podstawie CTR (procent liczby klikni臋膰 liczony w stosunku do wy艣wietle艅) s艂owa kluczowego oraz zale偶no艣ci i adekwatno艣ci innych czynnik贸w.

Istnieje kilka r贸偶nych Wynik贸w Jako艣ci Google Ads, kt贸re wp艂ywaj膮 na podstawowy Wynik Jako艣ci. Najwa偶niejsze to m.in.:

  • Wynik Jako艣ci na poziomie s艂贸w kluczowych.
  • Wynik Jako艣ci na poziomie witryny.
  • Wynik Jako艣ci na poziomie tekstu reklamowego.
  • Wynik Jako艣ci strony docelowej reklamy.

Jaki istniej膮 rodzaje reklamy Google Ads/Adwords?

Oto 22 rodzaje:

  • Search ads (sie膰 wyszukiwania)
    • Responsive
    • Call-only
    • Dynamic
  • Display ads
    • Single image
    • Responsive
  • Video ads
    • Skippable in-stream
    • Non-skippable in-stream
    • In-feed
    • Bumper
    • Outstream
    • Masthead
  • Shopping ads (reklama produktowa)
    • Product Shopping
    • Local inventory
  • Performance Max ads
  • App ads (promuj膮ca aplikacj臋)
    • For downloads
    • For engagement
  • Discovery ads
  • Local ads (wkr贸tce zmienione b臋d膮 na PMax)
  • Smart ads
    • Search
    • Display
  • Local Services Ads
    • Google Guarantee
    • Google screened

Remarketing google Ads

Nazywany r贸wnie偶 retargetingiem, remarketing Google to technologia, kt贸ra umo偶liwia Google Ads 艣ledzenie potencjalnych klient贸w, gdy poruszaj膮 si臋 oni po internecie. Reklamy remarketingowe Google pomagaj膮 przywr贸ci膰 tych, kt贸rzy odwiedzili Twoj膮 witryn臋, oraz poprawi膰 marketing internetowy i wyniki finansowe, poniewa偶 kierujesz reklamy na osoby kt贸re ju偶 u Ciebie by艂y ale nie kupi艂y.

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Reklama internetowa

Reklama internetowa, znana r贸wnie偶 jako marketing online, reklama cyfrowa lub reklama online, jest form膮 marketingu i reklamy w sieci. Tradycyjna reklama to z kolei 藕r贸d艂a takie jak billboardy, banery czy reklama w TV.

Te wpisy mog膮 tak偶e Ciebie zainteresowa膰:

Najcz臋艣ciej zadawane pytania FAQ

Oto zestaw najcz臋艣ciej zadawanych pyta艅 odno艣nie google ads:

Czym s膮 google ads?

Google oferuje p艂atne reklamy, kt贸re pojawiaj膮 si臋 w wynikach wyszukiwania na google za pomoc膮 Google Ads lub reklam, kt贸re pojawiaj膮 si臋 na innych stronach internetowych za po艣rednictwem sieci reklamowej i programu Google AdSense.

Jak u偶ywa膰 google ads?

Oto jak reklamowa膰 si臋 w google ads:

  1. Najpierw zaczynasz jako reklamodawca od tego aby stworzy膰 konto w systemie Google Ads.
  2. W kolejnym kroku wybierasz us艂ugi i produkty ze swojego sklepu lub strony, kt贸re chcesz promowa膰.
  3. Nast臋pnie tworzysz reklamy kt贸re s膮 dopasowane do s艂owa kluczowego i strony docelowej.
  4. Ustalasz bud偶et, ustalasz stawki i aktywujesz kampani臋.
  5. Optymalizujesz wyniki.

Co to jest Google AdSense

AdSense to darmowy, prosty spos贸b na zarabianie pieni臋dzy poprzez umieszczenie obcych reklam w swojej witrynie. Sie膰 reklamowa Google 艂膮czy reklamodawc贸w, kt贸rzy chc膮 wy艣wietla膰 swoje reklamy w internecie, z wydawcami, kt贸rzy chc膮 zarabia膰 poprzez wy艣wietlanie.

Konto Google Ads logowanie

Oto jak zalogowa膰 si臋 na swoje konto google ads:

  • Przejd藕 do strony g艂贸wnej Google Ads (https://ads.google.com/)
  • Kliknij Zaloguj si臋 w prawym g贸rnym rogu strony.
  • Wprowad藕 adres e-mail swojego konta Google, alternatywny adres e-mail lub nazw臋 u偶ytkownika Gmaila w polu E-mail.
  • Wprowad藕 swoje has艂o w polu Has艂o.
  • Kliknij Zaloguj si臋.

Zanim zaczniesz, pami臋taj o:

  • Nie wydawaj zbyt du偶o pieni臋dzy. Ustaw sta艂y bud偶et. Mo偶e to by膰 zaledwie 20 z艂 dziennie. To wystarczy, aby zacz膮膰.
  • Nie komplikuj zbytnio rzeczy. Interfejs Google Ads jest z艂o偶ony, 艂atwo si臋 w nim pogubi膰 i zacz膮膰 tworzy膰 dziesi膮tki odmian reklam. Nie komplikuj. R贸b tyle, ile platforma pozwala, aby zacz膮膰.
  • B膮d藕 cierpliwy. To jest najwa偶niejsze. 100% os贸b, kt贸re trac膮 pieni膮dze na Adsach, po prostu rezygnuje zbyt wcze艣nie (lub wydaje zbyt du偶o, zbyt szybko). To wymaga czasu.

Szkolenie i kurs z Google Ads dedykowane jest dla wszystkich topowych przedsi臋biorc贸w i ekspert贸w reklamowych, kt贸rzy chc膮 poszerzy膰 swoj膮 wiedz臋 z zakresu marketingu internetowego poprzez 艣rodowisko Google Ads, kt贸re jest najpopularniejsz膮 metod膮 marketingu online na 艣wiecie. Dzi臋ki Google Ads mo偶esz reklamowa膰 wi臋kszo艣膰 us艂ug i produkt贸w w Internecie, a liczne formy reklamy sprawiaj膮, 偶e ka偶dy rodzaj dzia艂alno艣ci znajdzie tam najlepszy obszar dzia艂ania zapewniaj膮cy bardzo wysoki zwrot.

Zobacz: kurs google ads

Oto jak skontaktowa膰 si臋 z google ads:

  • wejd藕 na ich stron臋 https://ads.google.com/intl/pl_pl/getstarted/
  • masz tam podany numer kontaktowy: 800 190 395

Wi臋c ile kosztuje reklama w Google?

Mo偶esz to sprawdzi膰 w planerze s艂贸w kluczowych google kayword planner. Wybierasz docelowe s艂owa kluczowe i sprawdzasz 艣rednie stawki za klikni臋cie. Nast臋pnie stawki mno偶ysz razy liczba wej艣膰 kt贸re chcesz otrzyma膰. Generalnie aby mie膰 jakiekolwiek dane do analizy zalecamy 1000 jako totalne minimum.

Dzi臋ki reklamom wideo na youtube w google ads mo偶esz okre艣li膰, jakie dzia艂ania maj膮 podj膮膰 ludzie, takie jak: Odwiedzanie Twojej witryny, aby mogli zobaczy膰 Twoje produkty i pozna膰 Twoj膮 mark臋. Ogl膮danie wi臋kszej liczby film贸w na swoim kanale YouTube, dzi臋ki czemu mo偶esz poszerzy膰 sw贸j zasi臋g i budowa膰 艣wiadomo艣膰 marki.

Jakie s膮 rodzaje kampanii reklamowych google ads

Kampanie reklamowe w google ads to:

  1. Kampanie w sieci wyszukiwania
  2. Kampanie w sieci reklamowej
  3. Kampanie inteligentne (smart)
  4. Kampanie promuj膮ce aplikacje
  5. Kampanie Discovery
  6. Kampanie produktowe (google shopping merchant center)
  7. Kampanie wideo
  8. Kampanie lokalne
  9. Kampanie reklam hoteli
  10. Kampanie generuj膮ce po艂膮czenia
  11. Performance max
Reklama google ads

Co warto wiedzie膰 o Google Ads?

Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e zdecydowana wi臋kszo艣膰 u偶ytkownik贸w rozpoczyna szukanie okre艣lonych produkt贸w lub us艂ug od wyszukiwarki internetowej. Godny uwagi jest fakt, 偶e obecnie Google ma ponad 90% udzia艂u w rynku wspomnianych wyszukiwarek. Nikogo nie powinien zatem dziwi膰 fakt, 偶e firmy podejmuj膮 r贸偶ne dzia艂ania, by znale藕膰 si臋 na pierwszej stronie w Google. Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e pozycjonowanie b臋dzie wymaga艂o czasu. 艢wietnym rozwi膮zaniem b臋dzie zatem uruchomienie kampanii Google Ads.

Czym dok艂adnie jest Google Ads?

W najprostszym mo偶liwym uj臋ciu jest to system reklamowy Google, kt贸ry pozwala na promowanie produkt贸w, us艂ug czy sklep贸w w najbardziej obleganych miejscach w sieci. Nie wszyscy jednak wiedz膮, w jaki spos贸b mo偶liwe jest rozpoznanie, 偶e okre艣lona reklama pochodzi z Google Ads. Przewa偶nie s膮 to tre艣ci wy艣wietlaj膮ce si臋 w bardzo widocznych miejscach na r贸偶nych stronach internetowych.

Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e podstawowym rodzajem kampanii jest reklama tekstowa. Pojawia si臋 ona na samym dole lub g贸rze wyszukiwarki Google. Nad linkami sponsorowanymi mo偶na dostrzec napis „Reklama”. Godny uwagi jest r贸wnie偶 fakt, 偶e po prawej stronie mog膮 znajdowa膰 si臋 p艂atne reklamy graficzne.

Szkolenie Google Ads

Na czym dok艂adnie polega licytowanie stawek w Google Ads?

Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e reklamy w Google s膮 w najprostszym mo偶liwym uj臋ciu reklamami PPC. Oznacza to, 偶e firmy b臋d膮 p艂aci艂y wtedy, gdy dany u偶ytkownik w nie kliknie. Osoby, kt贸re s膮 zainteresowane zaanga偶owaniem si臋 w tego rodzaju dzia艂ania marketingowe musz膮 pami臋ta膰, 偶e nie wystarczy tylko ustawi膰 poszczeg贸lne parametry, a nast臋pnie dokona膰 zap艂aty. Warto wiedzie膰, 偶e Google Ads dzia艂a na zasadzie aukcji. Istotne znaczenie b臋dzie mia艂a licytacja stawek dla okre艣lonych s艂贸w kluczowych, na kt贸re b臋d膮 wy艣wietla艂y si臋 reklamy firm, ich produkt贸w lub us艂ug.

Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e podstawowym wska藕nikiem b臋dzie CPC. Jest to koszt jednego klikni臋cia reklamy, kt贸ra zostanie wy艣wietlona po wpisaniu okre艣lonego s艂owa kluczowego. Trzeba zaznaczy膰, 偶e wysoko艣膰 zadeklarowanej stawki b臋dzie odgrywa艂a bardzo istotn膮 rol臋, gdy偶 odpowiednio wybrana umo偶liwi pojawienie si臋 danej reklamy na pierwszym miejscu. Nie wszyscy wiedz膮, 偶e na pozycj臋 du偶y wp艂yw b臋dzie mia艂a tak偶e warto艣膰 u偶ywana. Okre艣la ona ranking reklamy. Ponadto na pozycj臋 oddzia艂ywa艂y b臋d膮 takie czynniki, jak: jako艣膰 strony docelowej, jako艣膰 reklamy, wp艂yw rozszerze艅, kryteria wyszukiwania.

W jaki spos贸b wylicza si臋 CPC?

Nie jest rekomendowane podejmowanie pochopnych decyzji przy ustawianiu kosztu klikni臋cia reklamy. Zdecydowanie najlepszym mo偶liwym rozwi膮zaniem b臋dzie wyliczenie z bardzo prostego wzoru VPC, czyli warto艣膰 pojedynczego klikni臋cia. Kolejnym etapem b臋dzie podzielenie zysku z reklam przez liczb臋 klikni臋膰. W przypadku, gdy zysk ze sprzeda偶y z okre艣lonej kampanii Google Ads wyni贸s艂 500 z艂otych, a klikni臋膰 by艂o 50, to wspomniany VPC wyni贸s艂 10 z艂.

Zadaniem wska藕nika jest wyznaczenie przez firm臋 maksymalnej stawki za jedno klikni臋cie, dzi臋ki kt贸rej przedsi臋biorstwo na kampanii wyjdzie „na zero”. Zalecane jest, by maksymalny CPC by艂 poni偶ej VPC. Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e wysoko艣膰 ceny jednego klikni臋cia b臋dzie uzale偶niona od popularno艣ci okre艣lonej frazy. Godny uwagi jest fakt, 偶e najni偶sze stawki wynosz膮 zaledwie kilka groszy, z kolei najwy偶sze mog膮 si臋ga膰 kilkunastu z艂otych.

Jakie mo偶emy wyr贸偶ni膰 modele rozlicze艅 w Google Ads?

Warto wiedzie膰, 偶e Google daje zdecydowanie wi臋cej mo偶liwo艣ci, ni偶 tylko rozliczanie reklam w modelu CPC.

Mo偶na zaobserwowa膰, 偶e z roku na rok coraz wi臋kszym zainteresowaniem cieszy si臋 model CPA (ang. cost per action). Oznacza koszt za wykonan膮 przez danego u偶ytkownika akcj臋. Doskona艂ymi przyk艂adami mog膮 by膰 zapisanie si臋 do newslettera czy dodanie do koszyka.

Z kolei CPM (ang. cost per mille) jest to w najprostszym mo偶liwym uj臋ciu koszt za 1000 wy艣wietle艅. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e op艂ata b臋dzie naliczana dopiero wtedy, gdy dana reklama zostanie wy艣wietlona przez przynajmniej 1 sekund臋 w minimum 50%. Z wspomnianego rozwi膮zania przewa偶nie korzystaj膮 firmy w kampaniach zasi臋gowych i wizerunkowych.

CPV (ang. click per view) oznacza natomiast cen臋 za obejrzenie filmu reklamowego. Godny uwagi jest fakt, 偶e wspomniany model rozliczania doskonale zda egzamin na portalu YouTube. Op艂ata b臋dzie pobierana dopiero w momencie, gdy u偶ytkownik obejrzy minimum 30 sekund filmu. W przypadku, gdy wideo b臋dzie kr贸tsze, osoba ogl膮daj膮ca musi obejrze膰 je w ca艂o艣ci.

Jakie mo偶emy wyr贸偶ni膰 typy kampanii Google Ads?

Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e Google oferuje du偶o mo偶liwo艣ci promocji us艂ug oraz produkt贸w dla sklep贸w internetowych. Jak wiadomo ka偶da firma dysponuje zupe艂nie innym bud偶etem. 艢wietn膮 opcj膮 mo偶e by膰 jednak podj臋cie decyzji o zainwestowaniu w r贸偶ne rodzaje kampanii Google Ads.

Podstawowym typem reklamy s膮 oczywi艣cie kampanie tekstowe w sieci wyszukiwania. Wy艣wietlaj膮 si臋 przede wszystkim osobom, kt贸re szukaj膮 okre艣lonych produkt贸w lub us艂ug. Konieczne b臋dzie opisanie szczeg贸艂贸w oferty. Bardzo istotne znaczenie b臋dzie mia艂o tak偶e wezwanie do dzia艂ania (CTA). Warto u偶y膰 takich s艂贸w, jak 鈥瀞korzystaj鈥, albo 鈥瀔up teraz鈥. Godny uwagi jest jednak fakt, 偶e wspomniany typ reklam ma pewne ograniczenia. Mo偶e sk艂ada膰 si臋 z 2 p贸l tekstowych po 90 znak贸w, 3 nag艂贸wk贸w po 30 znak贸w, 2 艣cie偶ek po 15 znak贸w.

Z roku na rok coraz wi臋kszym zainteresowaniem ciesz膮 si臋 kampanie w sieci reklamowej. Mo偶na je dostrzec w postaci graficznych baner贸w pojawiaj膮cych si臋 na partnerskich stronach, kt贸re zosta艂y zrzeszone w sieci AdSense. Wy艣wietlaj膮 si臋 na portalach bran偶owych, blogach czy aplikacjach mobilnych.

Z kolei kampanie Google Ads na YouTube s膮 reklamami wideo wy艣wietlaj膮cymi si臋 na YouTube, czyli drugiej najwi臋kszej wyszukiwarce na 艣wiecie. U偶ytkownik mo偶e zauwa偶y膰 ja na pocz膮tku lub ko艅cu materia艂贸w wideo.

Nikogo nie powinien dziwi膰 fakt, 偶e firmy bardzo cz臋sto stosuj膮 kampanie remarketingowe. Pozwalaj膮 one bowiem na ponowne dotarcie do u偶ytkownik贸w, kt贸rzy ju偶 wcze艣niej odwiedzili okre艣lon膮 stron臋 internetow膮. Mogli nawet doda膰 konkretny produkt do koszyka, ale nie dokonali zakupu. Osoby, kt贸re s膮 zainteresowane uruchomieniem tej kampanii musz膮 umie艣ci膰 w艂a艣ciwy kod na ka偶dej podstronie witryny.

Dlaczego przedsi臋biorstwa powinny korzysta膰 z Google Ads?

Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e wed艂ug statystyk wyszukiwarka Google ka偶dego dnia odbiera a偶 3,5 miliarda r贸偶nych zapyta艅. Oznacza to, 偶e atutem korzystania z Google Ads jest mo偶liwo艣膰 dotarcia do ogromnej bazy u偶ytkownik贸w z ca艂ego 艣wiata. Nie mo偶na zapomnie膰, 偶e reklamodawca zap艂aci za promocj臋 dopiero wtedy, gdy klient dokona oczekiwanego dzia艂ania. Mo偶e to by膰 z艂o偶enie zam贸wienia lub klikni臋cie w link.

Ponadto wy艣wietlanie okre艣lonych reklam w Google Ads b臋dzie oddzia艂ywa艂o zar贸wno na wzrost ruchu, jak i konwersji na danej stronie internetowej. Godny uwagi jest r贸wnie偶 fakt, 偶e zajmowanie czo艂owej pozycji w najpopularniejszej wyszukiwarce b臋dzie odgrywa艂o bardzo istotn膮 rol臋 w budowaniu profesjonalnego wizerunku przedsi臋biorstwa w sieci. Nale偶y zaznaczy膰, 偶e firmy korzystaj膮ce z omawianego systemu musz膮 nie tylko dysponowa膰 odpowiednim bud偶etem na kampani臋, ale r贸wnie偶 posiada膰 strategi臋 marketingow膮.

Nie wszyscy zdaj膮 sobie spraw臋, 偶e koszty emisji poszczeg贸lnych reklam w Google Ads s膮 bardzo niskie, je偶eli we藕mie si臋 pod uwag臋 skal臋, na jak膮 s膮 promowane. Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e materia艂y promocyjne s膮 w stanie dotrze膰 do milion贸w u偶ytkownik贸w na ca艂ym 艣wiecie. Warto wiedzie膰, 偶e wszystkie typy kampanii s膮 rozszerzane z roku na rok.

Zalet膮 omawianego rozwi膮zania s膮 mierzalne rezultaty. Przedsi臋biorca mo偶e bowiem bez wi臋kszego problemu sprawdzi膰, kt贸re frazy najlepiej konwertuj膮, a nast臋pnie przeznaczy膰 bud偶et na najskuteczniejsze reklamy. Z kolei reklamy, kt贸re nie daj膮 偶adnych efekt贸w mo偶na wy艂膮czy膰. Atutem Google Ads jest tak偶e mo偶liwo艣膰 dotarcia do okre艣lonej grupy docelowej. W najprostszym uj臋ciu oznacza to, 偶e reklamy b臋d膮 dociera艂y tylko do u偶ytkownik贸w, kt贸rzy s膮 zainteresowani poszczeg贸lnymi us艂ugami lub produktami. Jest to zdecydowanie bardziej istotny aspekt, ni偶 mog艂oby si臋 wydawa膰. Je偶eli reklama zostanie wy艣wietlona w odpowiednim momencie, mo偶e zamieni膰 odbiorc臋 w warto艣ciowego klienta.

O czym nale偶y pami臋ta膰?

W zasi臋gu sieci reklamowej Google znajduje si臋 ponad 95% polskich internaut贸w. Godny uwagi jest r贸wnie偶 fakt, 偶e u偶ytkownicy szukaj膮 r贸偶nych us艂ug i produkt贸w zar贸wno w wyszukiwarce, jak i podczas przegl膮dania blog贸w czy serwis贸w bran偶owych. Firmy, kt贸re chcia艂yby uruchomi膰 p艂atn膮 reklam臋 w Google Ads mog膮 podj膮膰 decyzj臋 o wypromowaniu si臋 na wspomnianych witrynach. Rekomendowane jest oczywi艣cie korzystanie z r贸偶nych typ贸w kampanii.

Jak wybiera膰 s艂owa kluczowe w Google Ads?

Osoby, kt贸re chc膮 osi膮gn膮膰 satysfakcjonuj膮ce rezultaty powinny postawi膰 na frazy, kt贸re s膮 popularne w艣r贸d u偶ytkownik贸w, dok艂adnie odzwierciedlaj膮 tre艣膰 strony docelowej i intencje u偶ytkownika. Nale偶y mie膰 艣wiadomo艣膰, 偶e w przypadku Google Ads doskonale egzamin zdadz膮 s艂owa kluczowe z d艂ugiego ogona. Koniecznie trzeba zdawa膰 sobie spraw臋, 偶e daj膮 one znacznie wi臋ksze prawdopodobie艅stwo konwersji. Nie mo偶na zapomnie膰, 偶e koncentruj膮 si臋 na okre艣lonych oczekiwaniach u偶ytkownik贸w.

Warto u偶ywa膰 fraz z nazwami produkt贸w lub us艂ug. Rekomendowane jest tak偶e skorzystanie z darmowego narz臋dzia, jakim jest Planer s艂贸w kluczowych Google. Firma w ten prosty spos贸b nie tylko znajdzie najbardziej odpowiednie frazy, ale r贸wnie偶 sprawdzi ich 艣redni膮 miesi臋czn膮 liczb臋 wyszukiwa艅. Dzi臋ki narz臋dziu mo偶liwe jest poznanie danych historycznych i prognoz dotycz膮cych okre艣lonego s艂owa kluczowego.

Jak zadba膰 o satysfakcjonuj膮cy wynik kampanii Google Ads?

Nale偶y przede wszystkim posiada膰 wysokiej jako艣ci stron臋 docelow膮. Najlepszym rozwi膮zaniem b臋dzie stworzenie strony docelowej pod dan膮 kampani臋. Nie jest zalecane kierowanie klient贸w do strony g艂贸wnej. W tre艣ci reklamy mo偶na r贸wnie偶 umie艣ci膰 informacje, kt贸re mog膮 przyci膮gn膮膰 uwag臋 u偶ytkownik贸w.

Reklamy google ads, dawniej google adwords to priorytetowe wyniki wyszukiwania, czyli pojawiaj膮 si臋 wy偶ej ni偶 wyniki organiczne czyli tzw SEO i pozycjonowanie. Celem jest to aby wy艣wietla膰 reklamy, posiadaj膮c konto google ads co wp艂ywa na Tw贸j ca艂o艣ciowy marketing internetowy. Reklama w wyszukiwarce to podstawa wielu biznes贸w.

Ciekawy przyk艂ad to google display network, czyli mo偶emy wy艣wietla膰 banery u os贸b kt贸re posiadaj膮 strony internetowe i do艂膮czyli do programu google adsense. I to jest w艂a艣nie ciekawy spos贸b na rozw贸j sem. Dodaj do tego google analytics, google search console, gtm czyli google tag manager i Twoja kampania reklamowa mo偶e przynosi膰 nowych klient贸w po coraz to ni偶szych kosztach. Bo o to w艂a艣nie tu chodzi, o ruch na stronie i zdobycie potencjalnego klienta do Twojej strony.Zam贸w u nas prowadzenie kampanii ppc, pay per click!

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 115

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)