Reklama -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]

Reklama internetowa
Reklama internetowa -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
10 lutego, 2022
Reklama w internecie
Reklama w internecie -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
10 lutego, 2022
Reklama
Reklama

Reklama co to- definicja, rodzaje, cele i funkcje

Czas uwagi konsument贸w jest kr贸tszy ni偶 kiedykolwiek, wi臋c jak sprawi膰, by Twoja firma wyr贸偶nia艂a si臋 z t艂umu? Odpowied藕 to: Reklama.

Reklamy s膮 wsz臋dzie i trudno wyobrazi膰 sobie 艣wiat bez nich. Nawet w najbardziej nieprawdopodobnych lokalizacjach firma znajdzie spos贸b na postawienie si臋 przed publiczno艣ci膮. Konsumentowi mo偶e by膰 trudno ustali膰, kt贸re produkty s膮 rzeczywi艣cie dobre, a dla firm jest jeszcze trudniej ustali膰 wiarygodno艣膰.

W 艣wiecie reklamy wiarygodno艣膰 jest synonimem skuteczno艣ci. Firmy polegaj膮 na technikach projektowania UX UI wraz z badaniami, aby tworzy膰 anga偶uj膮ce reklamy, kt贸re pasuj膮 do pragnie艅, potrzeb i zainteresowa艅 ich docelowych odbiorc贸w.

Ale, czym w艂a艣ciwie jest reklama?

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam…

(sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu)

Co to jest reklama

Rozpowszechnienie reklam w spo艂ecze艅stwie nie jest przypadkiem. Firmy kontaktuj膮 si臋 z konsumentami na ka偶dym etapie ich 偶ycia, maj膮c nadziej臋 na wp艂yni臋cie na ich decyzje zakupowe. Najlepsi reklamodawcy korzystaj膮 z bada艅 w celu okre艣lenia miejsca docelowego, stylu i celu reklamy.

Definicja reklamy

Reklama to proces przekonywania grupy docelowej do podj臋cia okre艣lonego dzia艂ania, niezale偶nie od tego, czy jest to zakup produktu, czy zwi臋kszenie 艣wiadomo艣ci problemu. Reklama jest uwa偶ana za wiadomo艣膰, kt贸ra pr贸buje zaanga偶owa膰 odbiorc贸w i wp艂yn膮膰 na nich.

Podczas gdy niekt贸re reklamy p艂ynnie wnikaj膮 w nasze codzienne 偶ycie bez 艣wiadomego zauwa偶enia, inne tworz膮 pewne do艣wiadczenie. Niezale偶nie od rodzaju reklamy wybranej przez firm臋, ostateczny cel wszystkich reklam jest taki sam 鈥 wp艂ywa膰 na zachowanie zamierzonej grupy docelowej.

Chocia偶 wi臋kszo艣膰 ludzi zak艂ada, 偶e 鈥嬧媟eklama polega na sk艂onieniu konsument贸w do zakupu okre艣lonych produkt贸w, istnieje wiele motywacji zwi膮zanych z reklam膮. Firmy i organizacje u偶ywaj膮 reklam, aby wp艂ywa膰 na opini臋 odbiorc贸w docelowych lub piel臋gnowa膰 艣wiadomo艣膰 konkretnych problem贸w.

Czasami reklamy nawet nie wspominaj膮 o konkretnym produkcie; mog膮 po prostu pr贸bowa膰 nawi膮za膰 relacj臋 mi臋dzy konsumentami a mark膮.

Tak jak reklamy r贸偶ni膮 si臋 celem, s膮 r贸wnie偶 zr贸偶nicowane pod wzgl臋dem stylu i formy. Przed utworzeniem reklamy reklamodawcy sp臋dzaj膮 cenny czas na zrozumieniu zachowa艅 i zainteresowa艅 docelowych odbiorc贸w. Jednym z najwa偶niejszych spostrze偶e艅, jakie reklamodawca mo偶e uzyska膰 dzi臋ki tym badaniom, jest sprawne umieszczanie reklam.

Zw艂aszcza wraz z rozwojem medi贸w cyfrowych istniej膮 pozornie niesko艅czone mo偶liwo艣ci dotarcia do odbiorc贸w przez firmy. Jednak wyb贸r rodzaju reklamy, niezale偶nie od tego, czy jest to reklama telewizyjna, p艂atne posty w mediach spo艂eczno艣ciowych czy reklama drukowana, mo偶e mie膰 wi臋kszy wp艂yw ni偶 wizualne aspekty reklamy.

Reklama

Funkcje reklamy

Jako najwa偶niejsze funkcje reklamy mo偶emy wyr贸偶ni膰:

  • Funkcja informacyjna zwi膮zana z informowaniem potencjalnych nabywc贸w o produkcie, jego cenie zakupu oraz miejscu sprzeda偶y. Ta funkcja zapewni r贸wnie偶 klientom informacje o cechach produktu, warunkach sprzeda偶y i innych szczeg贸艂ach;
  • Funkcja wspieraj膮ca, wp艂ywa na dost臋pno艣膰, kt贸ra ma zwi膮zek z kszta艂towaniem postaw kupuj膮cych. Jest to zestaw dzia艂a艅 zaprojektowanych tak, aby mie膰 okre艣lony wp艂yw na zachowania i preferencje klient贸w. Jest to funkcja drugorz臋dna w kontek艣cie funkcji informacyjnej 鈥 jej g艂贸wnym zadaniem jest przekonywanie i przypominanie klientom, kt贸rzy z nich korzystali oraz informacje o us艂ugach i produktach;
  • Funkcja edukacyjna (edukacja klient贸w), maj膮ca na celu nauczanie i edukowanie potencjalnych klient贸w o korzy艣ciach p艂yn膮cych z u偶ywania okre艣lonego produktu. Produkty wykorzystuj膮ce funkcje reklamowe i edukacyjne nie tylko spe艂niaj膮 potrzeby klient贸w, ale maj膮 r贸wnie偶 inne zalety;
  • Funkcja konkurencyjna – forma odniesienia si臋 do komunikat贸w wysy艂anych przez firmy konkurencyjne. Ta funkcja reklamy nastawiona jest na konfrontacj臋. Zwi臋ksza ona obroty firmy wysy艂aj膮cej taki komunikat, ale tak偶e utrudnia prowadzenie kampanii reklamowej konkurencji i spowalnia j膮.
  • Funkcja identyfikuj膮ca – odr贸偶nia Ciebie od konkurencji.
  • Funkcja promocyjna – oferujesz i zdobywasz nowych klient贸w.
  • Funkcja gwarancyjna – zobowi膮zanie co do jako艣ci produktu.
  • Funkcja emocjonalna – kojarzysz emocjonalnie odbiorc贸w ze swoj膮 firm膮 i produktem.

Zagro偶enia p艂yn膮ce z reklamy

  • Mo偶e wprowadza膰 w b艂膮d.
  • Wzbudza nadmiernych potrzeby konsumpcyjne.
  • Mo偶e promowa膰 zachowania i zwyczaje spo艂ecznie negatywnie.
  • Wyrabia oboj臋tno艣膰 na przekaz spo艂eczny.
  • Reklama online mo偶e by膰 wykorzystywana przez haker贸w, aby klikn膮膰 w jakie艣 艂膮cze.
  • Mo偶e manipulowa膰 odbiorcami.

Reklama a marketing i socjologia konsumpcji

Wi臋kszo艣膰 ludzi ma problem z rozr贸偶nieniem mi臋dzy marketingiem a reklam膮, ale firmy musz膮 wiedzie膰, 偶e nie s膮 one synonimami.

Warto my艣le膰 o marketingu jak o wielkim worku, w kt贸rym mie艣ci si臋 ca艂y proces zainteresowania odbiorc贸w produktem lub us艂ug膮. Reklama to tylko jeden z wielu podzbior贸w, kt贸re przyczyniaj膮 si臋 do tego procesu.

Podobnie jak w przypadku wi臋kszo艣ci rzeczy w 偶yciu, je艣li tylko pr贸bujesz reklam, to trudno b臋dzie odnie艣膰 sukces. Organizacje rozumiej膮, 偶e ka偶de podejmowane przez nie dzia艂anie wi膮偶e si臋 z potencjalnym efektem, wi臋c opracowuj膮 strategi臋, aby unikn膮膰 wszelkich wpadek dla inwestor贸w lub og贸lnego sukcesu firmy. Plan marketingowy, kt贸ry okre艣la wszystkie ich dzia艂ania marketingowe i metody wdra偶ania, jest zwykle opracowywany przed wykonaniem jakichkolwiek dzia艂a艅.

Badania s膮 wa偶nym pierwszym krokiem w ka偶dym planie marketingowym, poniewa偶 zapewniaj膮 marketerom wiedz臋 potrzebn膮 do skutecznego przeprowadzenia kampanii. Gdy firma zrozumie sw贸j rynek i potencjalnych klient贸w, jest w stanie rozwin膮膰 aktywa i zdefiniowa膰 mark臋, kt贸ra przem贸wi do ich odbiorc贸w. Od tego momentu reklama jest w stanie wykona膰 swoje zadanie.

Kr贸tka historia reklamy

Historia reklamy si臋ga ju偶 staro偶ytnych cywilizacji. Reklama sta艂a si臋 g艂贸wn膮 si艂膮 w gospodarkach kapitalistycznych w po艂owie XIX wieku. Opiera艂a si臋 g艂贸wnie na gazetach i czasopismach. W XX wieku reklama szybko zyska艂a nowe formy dzi臋ki nowym technologiom, takim jak poczta bezpo艣rednia, radio, telewizja, internet i urz膮dzenia mobilne. Wynalezienie przez Gutenberga druku wprowadzi艂o rewolucj臋 w reklamie. Za umown膮 dat臋 wynalezienia druku uwa偶a si臋 1450 rok. Wtedy pojawi艂y si臋 pierwsze gazety, a w nich pierwsze reklamy prasowe.

Reklama w staro偶ytno艣ci

Egipcjanie u偶ywali papirusu do tworzenia wiadomo艣ci handlowych i plakat贸w. W ruinach Pompej贸w i Arabii znaleziono przekazy reklamowe i reklamy kampanii politycznych. Reklamy tworzone na papirusie by艂y tak偶e powszechne w staro偶ytnej Grecji i staro偶ytnym Rzymie. Malowanie 艣cian odkryto w wielu cz臋艣ciach Azji, Afryki i Ameryki Po艂udniowej. Tradycja malarstwa 艣ciennego wywodzi si臋 z indyjskich malowide艂 naskalnych, kt贸re si臋gaj膮 4000 roku p.n.e. (藕r贸d艂o https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_advertising#cite_note-Bhatia-2)

Cele reklamy

Cele reklamowe to Tw贸j „must have” a ma艂o os贸b to robi. Jedn膮 z bardzo wa偶nych rzeczy w procesie planowania reklamy jest prawid艂owe ustalenie cel贸w. Celem reklamy s膮 cele marketingowe, w tym zwi臋kszenie 艣wiadomo艣ci i wiedzy o produktach i us艂ugach oferowanych przez dan膮 firm臋.

Cele reklamowe maj膮 nast臋puj膮ce cechy:

  • Powinny mie膰 form臋, kt贸r膮 mo偶na przekaza膰 na pi艣mie osobom zaanga偶owanym we wdra偶anie i osobom decyzyjnym w firmie;
  • Powinien by膰 mierzalny;
  • Powinny mie膰 jasno okre艣lony punkt wyj艣cia;
  • Powinny by膰 skierowane do 艣ci艣le okre艣lonej grupy docelowej;
  • Powinien by膰 艣ci艣le okre艣lony czas zrealizowania.

Rodzaje reklam

Najcz臋stsze rodzaje reklam to:

  • Reklama prasowa.
  • Reklama telewizyjna.
  • Reklama radiowa.
  • Reklama kinowa.
  • Reklama pocztowa.
  • Reklama internetowa.
  • Reklama zewn臋trzna.

Etapy tworzenia reklamy

  1. Wybierz cele reklamowe
  2. Okre艣l grupy docelowych odbiorc贸w
  3. Ustal bud偶etu
  4. Dobierasz tre艣ci (content)
  5. Wybierasz media
  6. Badasz skuteczno艣膰 reklamy i optymalizujesz

Etapy oddzia艂ywania reklamy

  1. Najpierw tworzysz 艣wiadomo艣膰 produktu, us艂ugi, firmy lub marki.
  2. Teraz wzbudzasz zainteresowanie produktem, swoj膮 us艂ug膮, firm膮 lub mark膮.
  3. Nast臋pnie wzbudzasz po偶膮danie ofert膮 na to co posiadasz.
  4. Wywo艂ujesz oczekiwan膮 reakcj臋 (np. zakup).

Modele reklamy

Najpopularniejsze modele to (藕r贸d艂o):

Model SLB (II po艂 XX w.):

  1. Zatrzymaj si臋
  2. Sp贸jrz
  3. Kup

Model AIDA (1900):

  1. Uwaga
  2. Zainteresowanie
  3. Pragnienie
  4. Akcja

Model AIDCAS (1911):

  1. Uwaga
  2. Zainteresowanie
  3. Potrzeba
  4. Przekonanie
  5. Akcja
  6. Satysfakcja

Model DAGMAR (1961):

  1. Nie艣wiadomo艣膰
  2. 艢wiadomo艣膰
  3. Zrozumienie
  4. Przekonanie
  5. Akcja

Model DIPADA (1961):

  1. Definicja
  2. Identyfikacja
  3. Pr贸ba
  4. Akceptacja
  5. Po偶膮danie
  6. Akcja

Model Lavidge鈥檃-Steinera (1961);

  1. 艢wiadomo艣膰
  2. Znajomo艣膰
  3. Sympatia
  4. Preferencja
  5. Przekonanie
  6. Zakup

Model Raya (1987):

  1. 艢wiadomo艣膰
  2. Zrozumienie
  3. Przekonanie
  4. Akcja

Reklama internetowa

Nasz 艣wiat nigdy nie by艂 bardziej po艂膮czony cyfrowo, wi臋c je艣li nie reklamujesz si臋 online, prawdopodobnie Twoja firma jest w tyle. Przeci臋tny cz艂owiek sp臋dza w pewnym stopniu ponad 11 godzin dziennie w mediach (zar贸wno TV jak i smartfony). Je艣li ostatecznym celem firmy jest informowanie konsument贸w i 艂膮czenie si臋 z nimi, musz膮 oni nawi膮za膰 z nimi kontakt cyfrowo.

Nie ma 偶adnej konkretnej metody ani podej艣cia, kt贸re firma powinna zastosowa膰, aby dotrze膰 do docelowych odbiorc贸w. Firmy, zw艂aszcza du偶e korporacje, przeznaczaj膮 ogromne kwoty ze swojego bud偶etu, aby uzyska膰 wgl膮d w zwyczaje, potrzeby, zainteresowania i cechy swoich idealnych konsument贸w. Po ustaleniu person mo偶na okre艣li膰, gdzie i jak b臋dzie si臋 reklamowa膰.

Poniewa偶 istnieje wiele rodzaj贸w reklamy online, oto kilka rodzaj贸w reklamy cyfrowej, kt贸re mo偶esz odkry膰, aby wybra膰 te, kt贸re s膮 najlepsze dla Twojej firmy.

Reklama w p艂atnych wynikach wyszukiwania

W dzisiejszych czasach czasami mo偶e si臋 wydawa膰, 偶e jeste艣my prze艂adowani informacjami. Wyobra藕 sobie, 偶e jeste艣 konsumentem poszukuj膮cym najlepszej deski do krojenia, niezale偶nie od tego, czy korzystasz z Google, Amazon, czy Bing, gdy szukasz has艂a 鈥瀌eska do krojenia鈥, wyszukiwarka odpowiada tysi膮cami produkt贸w do wyboru. Wi臋kszo艣膰 konsument贸w nie b臋dzie skaka膰 od strony do strony, wybieraj膮c produkt, kt贸ry chc膮 kupi膰. W przeciwie艅stwie do tego, najprawdopodobniej wybior膮 jeden z pierwszych link贸w, poniewa偶 pozycja linku okre艣la wiarygodno艣膰 w procesie zakupu konsumenta.

Tutaj pojawia si臋 p艂atne wyszukiwanie.

P艂atne wyszukiwanie za klikni臋cie (PPC) lub marketing w wyszukiwarkach (SEM) obejmuje proces licytowania s艂贸w kluczowych, tak aby reklamy by艂y umieszczane na g贸rze, na dole lub po bokach wynik贸w wyszukiwania. Dzi臋ki p艂atnemu wyszukiwaniu mo偶esz pozycjonowa膰 si臋 bezpo艣rednio przed konsumentami, kt贸rzy szukaj膮 temat贸w zwi膮zanych z Twoj膮 firm膮.

Reklama w mediach spo艂eczno艣ciowych

Z biegiem czasu media spo艂eczno艣ciowe przekszta艂ci艂y si臋 w idealny 艣wiat online, w kt贸rym firmy mog膮 pojawia膰 si臋 przed zaanga偶owan膮 publiczno艣ci膮. Firmy wdra偶aj膮 reklamy w mediach spo艂eczno艣ciowych za pomoc膮 post贸w promowanych lub sponsorowanych, kt贸re, jak udowodniono, przekszta艂caj膮 zaanga偶owanie w zakupy konsumencie.

Wykorzystanie medi贸w spo艂eczno艣ciowych jest bardzo szerokie. Wyobra藕 sobie, jak r贸偶ne s膮 zainteresowania 40-letniej mamy od zainteresowa艅 18-letniego ucznia z liceum. Umieszczanie losowych tre艣ci przed u偶ytkownikami nie b臋dzie dobrze dzia艂a膰, dlatego platformy takie jak Facebook, Tiktok, Twitter, LinkedIn i Instagram oferuj膮 funkcje, kt贸re pozwalaj膮 firmom na kierowanie tre艣ci w oparciu o okre艣lone dane demograficzne i zachowania.

Przy wyborze platformy spo艂eczno艣ciowej, na kt贸rej chcesz si臋 reklamowa膰, nale偶y r贸wnie偶 wzi膮膰 pod uwag臋 persony kupuj膮cych. Bycie wa偶nym dla grupy docelowej jest niezb臋dne, wi臋c powiniene艣 wiedzie膰, gdzie s膮 oni dost臋pni i anga偶owa膰 si臋 z nimi najbardziej. Kiedy dane demograficzne s膮 zgodne z Twoj膮 mark膮, nie tylko sprzedajesz produkt, ale tak偶e tworzysz lojalne grono followers贸w.

Aby tworzy膰 reklamy spo艂eczno艣ciowe, kt贸re konwertuj膮, wielu marketer贸w wykorzystuje recenzje i opinie klient贸w w swoich reklamach w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Opinie klient贸w stanowi膮 藕r贸d艂o tre艣ci, kt贸re mog膮 by膰 wykorzystywane przez marki B2C i B2B, zar贸wno w marketingu, jak i reklamie.

Reklama natywna i tre艣ci sponsorowane

Przy tak du偶ej ilo艣ci tre艣ci konsumenci nauczyli si臋 ignorowa膰 reklamy i skupia膰 si臋 na tych cz臋艣ciach medi贸w, kt贸re s膮 dla nich najcenniejsze. Niekt贸re firmy wdra偶aj膮 reklamy natywne, poniewa偶 imog膮 wp艂ywa膰 na konsument贸w, prawie niezauwa偶one.

Reklamy natywne s膮 zaprojektowane tak, aby pod膮偶a艂y za form膮 tre艣ci na stronie, na kt贸rej si臋 pojawiaj膮, co utrudnia ich zignorowanie. Reklamy natywne nie tylko anga偶uj膮 konsument贸w w wyj膮tkowy spos贸b, ale s膮 tak偶e kolejnym medium, dzi臋ki kt贸remu marka mo偶e si臋 zaprezentowa膰 swojej grupie docelowej.

Reklamy banerowe i displayowe

Reklamy banerowe maj膮 ten sam format co PPC, ale s膮 bardziej atrakcyjne wizualnie. W bran偶y reklamowej mog膮 by膰 postrzegane jako przestarza艂e ze wzgl臋du na ich rozpraszaj膮cy charakter. Jednak gdy s膮 zaprojektowane i u偶ywane strategicznie, mog膮 pom贸c firmom osi膮gn膮膰 ich cele.

Banery reklamowe to zazwyczaj grafiki umieszczone poziomo u g贸ry strony internetowej, podczas gdy reklamy displayowe s膮 wy艣wietlane z boku.

Obecnie wielu konsument贸w stosuje blokery reklam (ad block), aby unikn膮膰 wy艣wietlania baner贸w i reklam displayowych, co sta艂o si臋 ogromnym problemem dla firm, kt贸re polegaj膮 na tej formie reklamy w celu uzyskania przychod贸w. Podczas gdy reklamodawcy zacz臋li rezygnowa膰 z baner贸w i reklam displayowych, nadal warto o nich wspomnie膰 ze wzgl臋du na potencjaln膮 skuteczno艣膰.

Reklama, podobnie jak wiele innych dziedzin, stale si臋 rozwija. Aby pozosta膰 trafn膮 i wiarygodn膮 dla konsument贸w, przedsi臋biorstwa musz膮 dostosowa膰 swoj膮 taktyk臋 do zmieniaj膮cych si臋 interes贸w i nawyk贸w spo艂ecze艅stwa.

Co sprawia, 偶e 鈥嬧媖ampania reklamowa jest skuteczna?

Przy tak wielu mo偶liwo艣ciach reklamy, jak biznes mo偶e stworzy膰 co艣 skutecznego?

Prawie ka偶da reklama ma za sob膮 cel, czy to wyr贸偶nienie si臋 na tle konkurencji, czy zwi臋kszenie sprzeda偶y. Jednak najlepsze reklamy wykraczaj膮 poza ramy, bior膮c pod uwag臋, w jaki spos贸b zach臋caj膮 konsument贸w do odczuwania lub osi膮gania czego艣.

Kiedy reklamodawcy wykorzystuj膮 emocje odbiorc贸w, promuj膮 co艣 wi臋cej ni偶 tylko sprzeda偶; tworz膮 relacj臋 konsument-marka. Ludzie maj膮 dzi艣 wi臋ksz膮 kontrol臋 nad zakupami ni偶 kiedykolwiek, dlatego firmy staraj膮 si臋 budowa膰 lojalno艣膰 wobec marki. Najbardziej udane kampanie reklamowe przyci膮gaj膮 nowych odbiorc贸w, a jednocze艣nie przypominaj膮 obecnym klientom o powodach, dla kt贸rych u偶ywaj膮 i ceni膮 mark臋.

Reklamy, kt贸re dostarczaj膮 dowod贸w spo艂ecznych, buduj膮 wiarygodno艣膰 i zaufanie, kolejny spos贸b na osi膮gni臋cie sukcesu.

Chocia偶 ludziom brakuje zaufania do marketer贸w i reklamodawc贸w, ufaj膮 swoim r贸wie艣nikom 鈥 nawet tym, kt贸rych nie spotkali.

Te wpisy mog膮 tak偶e Ciebie zainteresowa膰:

Najcz臋艣ciej zadawane pytania FAQ o kategori臋: reklama

Co to jest reklama

Reklama internetowa to reklama, kt贸ra jest wykorzystywana w r贸偶nych formach za po艣rednictwem Internetu.

Reklama jest to forma komunikacji dla marketingu, zazwyczaj p艂atna.

Reklama (z 艂ac. reclamo, reclamare 鈥榦dzew鈥; re 'w ty艂, zn贸w, naprzeciw鈥 i clamo, clamare 鈥榳o艂a膰鈥) 鈥 informacja po艂膮czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu sk艂onienie do nabycia lub korzystania z okre艣lonych towar贸w czy us艂ug, popierania okre艣lonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama

Co to jest reklama internetowa

Reklama internetowa to reklama, kt贸ra jest wykorzystywana w r贸偶nych formach za po艣rednictwem Internetu.

Reklama ukryta przyk艂ad

Reklama ukryta mo偶e oznacza膰 zar贸wno reklam臋 podprogow膮, jako kryptoreklama i jako reklam臋 natywn膮 o kt贸rej ju偶 wspomnieli艣my. Dla przypomnienia reklama natywna (z angielskiego native advertising) to specyficzny rodzaj reklamy, kt贸ry stanowi integraln膮 cz臋艣膰 platformy medialnej, czyli u偶ytkownik do ko艅ca nie zdaje sobie sprawy z tego 偶e to p艂atny reklama, a nie post organiczny.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)