Marketing

28 marca, 2023
Jak zainstalować Google Analytics na stronie? Konfiguracja konta i wgrywanie kodu (instalacja GA4)
Instalacja Google Analytics Zainstalować Google Analytics możesz na trzy sposoby: Dlaczego polecam menedżera tagów google? Bo jeśli kiedyś będziesz chciał […]
27 marca, 2023
Menedżer tagów google – Jak skonfigurować Google Tag Manager?
Menedżer tagów google – Co to i Jak skonfigurować Google Tag Manager? Menedżer tagów Google to system zarządzania tagami, który […]
24 marca, 2023
Architektura internetu -co to? (przykłady, definicja)
Co to architektura Internetu? Architektura Internetu odnosi się do struktury i organizacji sieci Internetowej, która umożliwia komunikację między urządzeniami podłączonymi […]
20 marca, 2023
Data storytelling -co to opowiadanie historii za pomocą danych? (przykłady, definicja)
Co to data storytelling? Definicja. Data storytelling to proces tworzenia narracji przy użyciu danych, które mają na celu przekazanie przekonującej […]
8 marca, 2023
Ekonomia uwagi – Uwaga odbiorców to nowa waluta na rynku reklamowym
Ekonomia uwagi – Uwaga odbiorców to nowa waluta na rynku reklamowym Na pewno zauważyłeś jak firmy rywalizują o Twoją uwagę. […]
7 marca, 2023
Full Funnel -co to jest? (przykłady, definicja)
Co to jest Full Funnel marketing ? Marketing Full Funnel obejmuje wszystkie poziomy lejka. Kiedy mówimy „lejek”, mamy na myśli […]
6 marca, 2023
Branding Czy Direct Response? Co Daje Lepsze Efekty W Marketingu?
Branding kontra direct response Witajcie w dzisiejszym odcinku poświęconym tematowi „branding czy direct response?”. Bo najprościej można powiedzieć: Na sam […]
2 marca, 2023
Marketing rekomendacyjny
Marketing holistyczny -czy orientacja holistyczna to nowy sposób na biznes? (przykłady, definicja)
Czym jest marketing holistyczny? Marketing holistyczny jest bardzo istotny w kwestii budowania marki. Obecnie korzysta z niego wiele firm z […]
2 marca, 2023
Pricing i strategia cenowa -dlaczego rzeczy kosztują tyle ile kosztują? (przykłady jak wyznaczać ceny)
Pricing i strategia cenowa -dlaczego rzeczy kosztują tyle ile kosztują? (przykłady jak wyznaczać ceny) Decyzje dotyczące cen są jednymi z […]
26 lutego, 2023
influencer
Influencer marketing -co to jest? (definicja, przykłady, oferta + współpraca przy promocji marki)
Co to jest i co robi agencja influencer marketing Influencer marketing obecnie staje się coraz istotniejszy, a promowanie się poprzez […]
26 lutego, 2023
Go to market (strategia GTM) -co to? (przykłady, definicja)
Go to market (strategia GTM) -co to? (przykłady, definicja) Strategia Go-To-Market to zasadniczo plan, jak firma zamierza wprowadzić produkt po […]
24 lutego, 2023
Grafika rastrowa
Hasło reklamowe – jak tworzyć ciekawe slogany? (definicja, przykłady)
Hasła reklamowe – co powinno się wiedzieć? Każdy z nas wie, czym jest reklama. Jest to określona forma przekazu zmierzająca […]

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)