Zarz膮dzanie social media -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]

social media dla firm
Social media dla firm -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
15 lutego, 2022
Marketing spo艂eczno艣ciowy
Marketing spo艂eczno艣ciowy -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
16 lutego, 2022
zarz膮dzanie social media
zarz膮dzanie social media

Zarz膮dzanie social media

Jako osoba odpowiedzialna za zarz膮dzanie social media masz sporo na g艂owie. Pomi臋dzy budowaniem skutecznych strategii i nadzorowaniem wielu kont w mediach spo艂eczno艣ciowych, musisz by膰 na bie偶膮co z znajdowaniem nowych mo偶liwo艣ci rozwoju marketingu i raportowa膰 o swoich wynikach 鈥 wszystko pod presj膮 czasu.

A je艣li to nie jest wystarczaj膮co trudne, Twoje obowi膮zki stale rosn膮. Oznacza to, 偶e potrzebujesz solidnej wiedzy na temat zarz膮dzania, aby budowa膰 wydajne przep艂ywy pracy i dostarcza膰 wyniki. Wiemy, 偶e zarz膮dzanie social media mo偶e by膰 przyt艂aczaj膮ce. Dlatego stworzyli艣my ten wpis, kt贸ry krok po kroku wyja艣nia, jak efektywniej zarz膮dza膰 mediami spo艂eczno艣ciowymi 鈥 od analizy person i tworzenia tre艣ci po komunikacj臋 marketingow膮.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam…

(sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu)

Co to jest zarz膮dzanie social media

Zarz膮dzanie mediami spo艂eczno艣ciowymi to proces analizowania odbiorc贸w medi贸w spo艂eczno艣ciowych i opracowywania dostosowanej do nich strategii, tworzenia i dystrybucji tre艣ci do profili w mediach spo艂eczno艣ciowych, monitorowania rozm贸w online, wsp贸艂pracy z osobami wp艂ywowymi, 艣wiadczenia us艂ug spo艂eczno艣ciowych oraz monitorowania, mierzenia i raportowania w mediach spo艂eczno艣ciowych wydajno艣ci i zwrotu z inwestycji.

Wszystkie te zadania, niegdy艣 marginalizowane przez biznes, teraz znalaz艂y si臋 w centrum uwagi strategii marketingowych firm.

Czemu? Bo media spo艂eczno艣ciowe daj膮 ogromne mo偶liwo艣ci zarabiania pieni臋dzy 鈥 pod warunkiem, 偶e zarz膮dzasz swoimi kana艂ami spo艂eczno艣ciowymi w zorganizowany, efektywny spos贸b.

Dlaczego sprawny proces zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi jest wa偶ny?

Potencja艂 biznesowy sieci spo艂eczno艣ciowych jest ogromny. Marki mog膮 wykorzystywa膰 platformy medi贸w spo艂eczno艣ciowych, aby skutecznie realizowa膰 swoje cele na ca艂ej 艣cie偶ce marketingowej, od podnoszenia 艣wiadomo艣ci marki po zwi臋kszenie liczby wizyt w sklepie.

Ale aby to osi膮gn膮膰, potrzebuj膮 wydajnych zespo艂贸w ds. medi贸w spo艂eczno艣ciowych. Im wi臋cej cel贸w chcesz osi膮gn膮膰 poprzez marketing w mediach spo艂eczno艣ciowych, tym wi臋cej os贸b zaanga偶owanych w ten kana艂 b臋dziesz potrzebowa膰. To 偶膮danie ostatecznie doprowadzi do zbudowania z艂o偶onych struktur zespo艂贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Je艣li jeste艣 du偶膮 mark膮, mo偶esz nawet mie膰 wiele zespo艂贸w wykorzystuj膮cych r贸偶ne strategie, aby osi膮gn膮膰 r贸偶ne cele.

A teraz, w jaki spos贸b upewnisz si臋, 偶e wszyscy ci ludzie pracuj膮 rami臋 w rami臋, aby zapewni膰 maksymaln膮 warto艣膰 z medi贸w spo艂eczno艣ciowych?

Odpowied藕 brzmi: zbuduj efektywny proces zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi.

Zarz膮dzanie mediami spo艂eczno艣ciowymi: od czego zacz膮膰?

Je艣li nie masz pewno艣ci, jak zacz膮膰 optymalizowa膰 spos贸b zarz膮dzania spo艂eczno艣ciami 鈥 nie martw si臋. Jest to co艣, czym wielu marketer贸w jest zdezorientowanych. Aby m贸c zacz膮膰, musisz zrobi膰 trzy wa偶ne rzeczy:

  • Przeprowad藕 audyt medi贸w spo艂eczno艣ciowych
  • Zdecyduj si臋 na odpowiednie platformy medi贸w spo艂eczno艣ciowych
  • Przeanalizuj swoj膮 grup臋 docelow膮

Dlaczego nakre艣lili艣my te trzy zadania w szczeg贸lno艣ci?

Poniewa偶 ich wype艂nienie dostarczy Ci podstawowych informacji, kt贸re nakieruj膮 Twoje dzia艂ania marketingowe w mediach spo艂eczno艣ciowych we w艂a艣ciwym kierunku. W rezultacie b臋dziesz m贸g艂 skoncentrowa膰 swoje zasoby na strategiach, kt贸re dzia艂aj膮 i ograniczysz te, kt贸re nie dzia艂aj膮.

Przyjrzyjmy si臋 bli偶ej ka偶demu zadaniu:

Przeprowadzenie audytu social media

Audyt medi贸w spo艂eczno艣ciowych zawsze mo偶e poprawi膰 spos贸b zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi:

  • Da Ci to szczeg贸艂owy obraz skuteczno艣ci Twojej strategii
  • Pozwoli Ci to okre艣li膰, gdzie marnujesz swoje zasoby
  • Poka偶e, kt贸re kana艂y spo艂eczno艣ciowe przynosz膮 najwi臋cej wynik贸w
  • Poka偶e wp艂yw medi贸w spo艂eczno艣ciowych na Twoje wyniki w sieci

Jak wi臋c przeprowadzi膰 kontrol臋 medi贸w spo艂eczno艣ciowych?

Krok 1: Wypisz wszystkie profile w mediach spo艂eczno艣ciowych swojej firmy.

Krok 2: U偶yj analityki medi贸w spo艂eczno艣ciowych, aby przejrze膰 kluczowe wska藕niki wydajno艣ci, takie jak wzrost liczby obserwuj膮cych, zaanga偶owanie (w tym 艣rednie wska藕niki zaanga偶owania w poszczeg贸lnych miesi膮cach), cz臋stotliwo艣膰 publikacji, najbardziej anga偶uj膮ce formaty tre艣ci, najskuteczniejsze posty, 藕r贸d艂a ruchu, nastroje spo艂eczno艣ci, odsetek odpowiedzi na pytania, 艣redni czas odpowiedzi, zainteresowania odbiorc贸w, dane demograficzne i zachowania.

Krok 3: Umie艣膰 wszystkie te informacje w szablonie audytu medi贸w spo艂eczno艣ciowych.

Krok 4: Przeanalizuj dane i zidentyfikuj obszary, kt贸re mo偶na poprawi膰. Na przyk艂ad, je艣li zauwa偶ysz spadek poziomu zaanga偶owania, mo偶e to by膰 spowodowane nisk膮 jako艣ci膮 tre艣ci, niedok艂adnym kierowaniem lub nieprawid艂ow膮 cz臋stotliwo艣ci膮 publikowania.

To jest dok艂adnie ten rodzaj informacji, kt贸rego potrzebujesz, aby wskaza膰 niedoci膮gni臋cia w swojej strategii. Stamt膮d mo偶esz podj膮膰 pierwsze kroki w celu ich naprawienia i usprawnienia dzia艂a艅 zwi膮zanych z zarz膮dzaniem mediami spo艂eczno艣ciowymi.

Zdecyduj si臋 na odpowiednie platformy medi贸w spo艂eczno艣ciowych

Kolejnym krytycznym elementem bardziej efektywnego zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi jest wyb贸r odpowiedniej platformy.

Po przeprowadzeniu audytu social media mo偶e si臋 okaza膰, 偶e niekt贸re platformy po prostu nie dzia艂aj膮 dobrze dla Twojej marki. W takim przypadku powiniene艣 po艣wi臋ci膰 troch臋 czasu, aby zrozumie膰 wysi艂ek, jaki w艂o偶y膰, aby uzyska膰 potrzebne wyniki.

Wiele zale偶y r贸wnie偶 od tego, gdzie s膮 Twoi odbiorcy. Je艣li podczas swoich bada艅 dowiesz si臋, 偶e twoi odbiorcy s膮 g艂贸wnie na Twitterze, ale twoja obecno艣膰 na platformie jest daleka od „dobrej”, to oczywi艣cie powiniene艣 d膮偶y膰 do poprawy.

Je艣li Twoje wyniki nie s膮 tak dobre, a Twoi odbiorcy s膮 gdzie indziej, mo偶esz rozwa偶y膰 przeniesienie swoich zasob贸w na inny kana艂. Ale zanim to zrobisz, zadaj sobie nast臋puj膮ce pytania:

  • Jakie s膮 moje cele biznesowe (poprawa 艣wiadomo艣ci marki, generowanie lead贸w, ruch w witrynie, konwersje itp.)?
  • Czy b臋d臋 w stanie osi膮gn膮膰 moje cele biznesowe na platformie?
  • Ile b臋d臋 musia艂 wyda膰, aby osi膮gn膮膰 swoje cele?
  • Czy b臋d臋 w stanie dzia艂a膰 na tyle wydajnie, aby generowa膰 dodatni zwrot z inwestycji na platformie?
  • Czy kwota wystarczy, aby uzasadni膰 koszt marketingu na platformie?
  • Jakie s膮 dane demograficzne spo艂eczno艣ci na platformie i czy odpowiadaj膮 one demografii odbiorc贸w, do kt贸rych chc臋 dotrze膰?
  • Czy moja grupa docelowa jest obecna i aktywna na platformie?
  • Czy uda mi si臋 do nich skutecznie dotrze膰?
  • Jak popularna w艣r贸d marketer贸w jest platforma?
  • Ile tre艣ci musz臋 wyprodukowa膰, aby si臋 wyr贸偶nia膰?
  • Czy moja bezpo艣rednia konkurencja jest obecna na platformie?
  • Czy b臋d臋 w stanie ich przewy偶szy膰?

Przeanalizuj swoj膮 grup臋 docelow膮

Analiza spo艂eczno艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych to ultra wa偶ne, je艣li chodzi o efektywne zarz膮dzanie mediami spo艂eczno艣ciowymi. Analiza obserwuj膮cych ma wiele zalet 鈥 w tym budowanie silniejszych relacji z klientami, tworzenie bardziej trafnych tre艣ci i zwi臋kszanie konwersji w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Z drugiej strony, je艣li nie przeprowadzisz wcze艣niej bada艅 rynkowych, ryzykujesz, 偶e zejdziesz na z艂膮 drog臋, marnuj膮c zar贸wno pieni膮dze, jak i zasoby.

Jak zbudowa膰 szczeg贸艂owy obraz odbiorc贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych?

Zacznij od podzielenia odbiorc贸w na persony zgodnie z ich wsp贸lnymi cechami 鈥 mo偶esz to zrobi膰, tworz膮c szablon persony klienta.

Posiadanie tych informacji pozwoli Ci lepiej wykorzysta膰 swoje zasoby, koncentruj膮c si臋 na robieniu tego, co najlepiej dzia艂a w Twojej spo艂eczno艣ci.

Zaopatrz si臋 w odpowiednie narz臋dzia do zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi

Zaawansowane narz臋dzia do zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi s膮 niezb臋dne do skutecznego budowania, wykonywania i mierzenia strategii marketingowej w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Oto, czego b臋dziesz potrzebowa膰:

Szczeg贸lnie wa偶na jest analiza odbiorc贸w na pocz膮tku i w po艂owie 艣cie偶ki. To dlatego, 偶e ludzie na tych etapach, czasami nazywani „zimn膮” publiczno艣ci膮, s膮 Twoimi potencjalnymi klientami.

Im lepiej znasz tych u偶ytkownik贸w, tym skuteczniej b臋dziesz w stanie zach臋ci膰 ich do konwersji dzi臋ki dostosowanym kampaniom marketingowym.

Jakie narz臋dzia przydadz膮 si臋 w tym momencie?

M贸wimy tutaj o narz臋dziach analitycznych na ka偶dej platformie. Ubolewamy 偶e nie ma ju偶 facebook audience insight, ale mo偶esz u偶y膰 innych w zamian.

Teraz powiniene艣 zamieni膰 wynik analizy odbiorc贸w na dzia艂anie.
Nast臋pnie przeanalizuj doln膮 cz臋艣膰 u偶ytkownik贸w 艣cie偶ki (d贸艂 lejka), kt贸rych czasami nazywa si臋 „ciep艂ymi” odbiorcami, i u偶yj narz臋dzi do zarz膮dzania relacjami z klientami (CRM), aby skoncentrowa膰 si臋 na ka偶dej cz臋艣ci obs艂ugi klienta .Dzi臋ki temu lepiej zrozumiesz osoby, kt贸re kupi艂y Twoje produkty, w tym ich dane demograficzne, punkty styku na 艣cie偶ce klienta oraz tre艣ci, kt贸re ostatecznie sprawi艂y, 偶e nacisn臋li przycisk „kup teraz”.

zarz膮dzanie social media

Jak zarz膮dza膰 i analizowa膰 persony odbiorc贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych

Jak wspomniano wcze艣niej, analiza osobowo艣ci odbiorc贸w powinna by膰 podstaw膮 strategii w mediach spo艂eczno艣ciowych. Zanim utworzysz jak膮kolwiek tre艣膰 lub rozpoczniesz kampanie, musisz g艂臋biej zrozumie膰 swoj膮 spo艂eczno艣膰.

Jak zarz膮dzasz i analizujesz persony kupuj膮cych?

  • Krok 1: Przeanalizuj dane odbiorc贸w. Skorzystaj ze 藕r贸de艂 danych wymienionych w poprzedniej sekcji 鈥 im wi臋cej masz informacji, tym dok艂adniejszy obraz odbiorc贸w b臋dziesz w stanie zbudowa膰. Najlepiej by艂oby u偶ywa膰 oprogramowania, kt贸re agreguje wiele 藕r贸de艂 danych o odbiorcach, oszcz臋dzaj膮c czas i r臋czn膮 prac臋. Niekt贸re informacje o odbiorcach nie b臋d膮 dost臋pne w natywnej analityce platform, a nawet w Google Analytics. Je艣li potrzebujesz odpowiedzi na bardzo konkretne pytania, rozwa偶 przeprowadzenie ankiet lub badanie rynku.
  • Krok 2: Skonsoliduj dane o odbiorcach. Jest prawdopodobne, 偶e po wyci膮gni臋ciu danych b臋d膮 one rozproszone i trudne do odczytania. Aby uzyska膰 ca艂o艣ciowy obraz spo艂eczno艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych, musisz zebra膰 wszystkie dane i przeanalizowa膰 je w jednym miejscu.
  • Krok 3: Zdefiniuj persony odbiorc贸w. Twoi odbiorcy w mediach spo艂eczno艣ciowych s膮 zr贸偶nicowani: istniej膮 grupy dziel膮ce r贸偶ne dane demograficzne, lokalizacje, zachowania i zainteresowania. Segmentuj膮c odbiorc贸w wed艂ug tych cech, mo偶esz uzyska膰 bardziej szczeg贸艂owe zrozumienie swoich person. W rezultacie mo偶esz tworzy膰 dostosowane tre艣ci, kt贸re pobudzaj膮 zaanga偶owanie i skutecznie wspieraj膮 Twoj膮 spo艂eczno艣膰 na 艣cie偶ce marketingowej.
  • Krok 4: Sprawdzaj regularnie persony swoich odbiorc贸w. Nie wystarczy raz przeanalizowa膰 swojej spo艂eczno艣ci i polega膰 na tych danych przez lata. Pami臋taj, 偶e Twoi odbiorcy stale si臋 rozwijaj膮 鈥 pojawiaj膮 si臋 nowe osoby, kt贸re zaczynaj膮 艣ledzi膰 Twoj膮 stron臋, a Twoi 鈥瀞tarzy鈥 obserwatorzy mog膮 zainteresowa膰 si臋 r贸偶nymi tre艣ciami. Aby m贸c dostrzec te trendy i odpowiednio na nie reagowa膰, musisz regularnie analizowa膰 persony swoich odbiorc贸w.

Jak zarz膮dza膰 tworzeniem tre艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych

Gdy sko艅czysz analizowa膰 persony swoich odbiorc贸w, powiniene艣 mie膰 wyobra偶enie, w jakim kierunku powinna pod膮偶a膰 Twoja strategia tre艣ci.

Jednak decydowanie o formatach tre艣ci i tematach to nie wszystko. Wraz z rozwojem firmy staniesz przed wyzwaniem tworzenia du偶ych ilo艣ci tre艣ci w szybkim tempie. Aby m贸c rozwi膮za膰 ten problem, b臋dziesz potrzebowa膰 zoptymalizowanego przep艂ywu pracy.

Oto, jak skutecznie zarz膮dza膰 dzia艂aniami zwi膮zanymi z tworzeniem tre艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych:

Krok 1: Pobierz kalendarz medi贸w spo艂eczno艣ciowych. Znajdziesz go w google. Obejmuje wszystkie 艣wi臋ta narodowe przez ca艂y rok.

Krok 2: Przypisz role i obowi膮zki w zespole. Ten krok ma kluczowe znaczenie dla poprawy Twojej wydajno艣ci, niezale偶nie od tego, czy jeste艣 agencj膮, czy mark膮 z wieloma biurami na ca艂ym 艣wiecie. Aby wydajnie tworzy膰 tre艣ci, musisz mie膰 osoby odpowiedzialne za nast臋puj膮ce role:

  • Mened偶er tre艣ci 鈥 odpowiedzialny za tworzenie strategii tre艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych, zarz膮dzanie kalendarzem redakcyjnym, dystrybucj臋 bud偶etu na promocj臋 tre艣ci i mierzenie wska藕nik贸w KPI.
  • Tw贸rca tre艣ci 鈥 odpowiedzialny za wymy艣lanie odpowiednich pomys艂贸w na tre艣ci, tworzenie interesuj膮cych post贸w i optymalizowanie ich pod k膮tem r贸偶nych platform.
  • Edytor tre艣ci 鈥 odpowiedzialny za wsp贸艂prac臋 ze wszystkimi osobami zaanga偶owanymi w tworzenie tre艣ci w ca艂ej firmie, przegl膮danie post贸w i zatwierdzanie ich do publikacji.

Konieczne jest r贸wnie偶 posiadanie ustrukturyzowanego procesu zatwierdzania. Przy ogromnej ilo艣ci tre艣ci, kt贸re musisz wyprodukowa膰, 艂atwo ugrz臋zn膮膰 w niejasnych procedurach. Aby 偶aden post nie utkn膮艂 w kolejce, zarz膮dzaj ca艂膮 zawarto艣ci膮 w ujednoliconym systemie.

Krok 3: Wykorzystaj dane dotycz膮ce osobowo艣ci odbiorc贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych. Zwr贸膰 uwag臋 na ich zainteresowania i influencer贸w, kt贸rych 艣ledz膮. Te informacje pomog膮 Ci skoncentrowa膰 wysi艂ki na tworzeniu dostosowanych tre艣ci, dzi臋ki czemu ten obszar zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi b臋dzie znacznie bardziej wydajny.

Pami臋taj, 偶e im bardziej spersonalizowane s膮 Twoje tre艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych, tym skuteczniej realizujesz cele biznesowe.

Te wpisy mog膮 tak偶e Ciebie zainteresowa膰:

Krok 4: Podsumuj pomys艂y dotycz膮ce tre艣ci, patrz膮c na konkurencj臋, wykorzystuj膮c social listening do monitorowania rozm贸w online.

Krok 5: Okre艣l, ile tre艣ci musisz utworzy膰. Oczywi艣cie nie chcesz publikowa膰 zbyt ma艂o i znika膰 z kana艂u informacyjnego odbiorc贸w lub publikowa膰 za du偶o i wygl膮da膰 jak spam. Wiedza o tym, ile post贸w musisz utworzy膰 dziennie lub co tydzie艅, mo偶e pom贸c w lepszym zarz膮dzaniu zasobami i zwi臋kszeniu wydajno艣ci. Ile tre艣ci powiniene艣 tworzy膰?

  • Facebook 鈥 2-3 razy dziennie
  • Instagram 鈥 1-2 razy dziennie
  • Tweeter – kilka razy dziennie
  • LinkedIn 鈥 4-5 razy w tygodniu

Krok 6: Tw贸rz niesamowite tre艣ci, korzystaj膮c z r贸偶nych dost臋pnych narz臋dzi do tworzenia tre艣ci online. Zwr贸膰 uwag臋 na formaty, kt贸re dzia艂aj膮 najlepiej na ka偶dej platformie:

  • Facebook 鈥 filmy i live
  • Instagram 鈥 zdj臋cia
  • Twitter 鈥 tweety z wideo (otrzymujesz 8x wi臋ksze zaanga偶owanie ni偶 bez film贸w)
  • LinkedIn 鈥 posty z wideo (4-5x wi臋ksze zaanga偶owanie)

Krok 7: Monitoruj wydajno艣膰 tre艣ci i tw贸rz raporty na jej temat. 艢ledzenie, w jaki spos贸b Twoje posty wsp贸艂graj膮 z Twoimi personami, pozwala zidentyfikowa膰 najskuteczniejsze elementy Twojej kampanii i skoncentrowa膰 swoje zasoby na ich replikowaniu w przysz艂o艣ci. Oto dane, kt贸re powiniene艣 艣ledzi膰:

  • Przegl膮d zaanga偶owania, liczba interakcji na 1000 obserwuj膮cych, najskuteczniejsze posty
  • Realizacja celu kampanii: klikni臋cia link贸w, rejestracje, zakupy

Mo偶esz uzyska膰 natychmiastowy przegl膮d tych wska藕nik贸w dzi臋ki konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym na platformach kt贸rych u偶ywasz. Aby Tw贸j zesp贸艂 by艂 na bie偶膮co z najnowszymi danymi, korzystaj z automatycznych raport贸w wysy艂anych bezpo艣rednio do skrzynek odbiorczych cz艂onk贸w zespo艂u tak cz臋sto, jak tego potrzebujesz.

Zarz膮dzanie social media podsumowanie

Zarz膮dzanie mediami spo艂eczno艣ciowymi mo偶e wydawa膰 si臋 trudne 鈥 ale nie, je艣li masz odpowiednie procesy i narz臋dzia.

Post臋powanie zgodnie z krokami om贸wionymi w tym przewodniku za pomoc膮 kompleksowych rozwi膮za艅 z zakresu marketingu i zarz膮dzania w mediach spo艂eczno艣ciowych, pozwoli Ci prowadzi膰 cyfrowe dzia艂ania marketingowe i znacznie efektywniej realizowa膰 cele biznesowe.

Gotowy powierzy膰 UniqueSEO zarz膮dzanie social media swojej firmy?

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)