Certyfikowany specjalista Google Ads -kim jest i ile zarabia? (praca, oferta, cennik)

Specjalista Google Ads
Specjalista Google Ads

Specjalista Google Ads – czym się zajmuje i jak może pomóc w prowadzeniu biznesu?

Google należy do największych i najbardziej popularnych wyszukiwarek internetowych. Z tego powodu ma ona ogromny potencjał, który warto wykorzystać w walce o uwagę klienta. Stąd też dużym zainteresowaniem cieszy się Google Ads. Są to specjalne reklamy, które są wyświetlane przez wyszukiwarkę i zdecydowanie zwiększają one prawdopodobieństwo tego, że użytkownik kliknie właśnie je zamiast innych wyników wyszukiwania.

Za projektowanie takich reklam oraz ustawianie parametrów kampanii odpowiada specjalista Google Ads. Czym dokładnie się zajmuje? Co robi? Jak może pomóc w prowadzeniu dochodowego biznesu?

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Na początek koniecznie trzeba wiedzieć, że reklamy Google Ads są wyjątkowo skuteczne, ale muszą być dobrze skonfigurowane.

Umożliwiają one docieranie do użytkowników w momencie, w którym są oni niemal już zdecydowani na zakup, więc nie potrzeba wiele, by ich do niego przekonać. Zwykle wystarczy im po prostu ten zakup umożliwić.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Trzeba jednak zaznaczyć, że konfiguracja kampanii Google Ads nie należy do prostych. Trzeba mieć sporo doświadczenia i wiedzy, by cała kampania była ustawiona tak, by mogła skutecznie docierać do odpowiednich użytkowników. Bez wątpienia w tym wypadku kluczowe jest dobre poznanie grupy docelowej.

Koniecznie trzeba wiedzieć, gdzie w Sieci przebywają jej członkowie oraz jakim językiem się posługują. Bardzo ważne jest też sprawdzenie odpowiednich słów kluczowych, które powinny być wykorzystane podczas realizowania kampanii. Teoretycznie można tym zająć się samodzielnie. Przygotowanie i zlecenie kampanii Google Ads nie wymaga specjalnych uprawnień. Trzeba jednak mieć świadomość, że w ten sposób można „przepalić budżet”.

Specjalista Google Ads
Certyfikowany Specjalista Google Ads

Mówiąc prościej – nieprawidłowe ustawienie kampanii wiąże się z wydaniem pieniędzy, które nie zostaną zwrócone w formie wygenerowanego przychodu. Taka kampania to spory błąd i może ona zniechęcać do reklamy w internecie. Dlatego zdecydowanie bezpieczniejszym rozwiązaniem jest korzystanie z usług certyfikowanych specjalistów Google Ads, którzy doskonale wiedzą, co robią i jak projektować efektywne kampanie.

Skoro czytasz wpis pt. Jak zostać specjalistą Google Ads to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:

Social media i media społecznościowe:

Praca agencji:

Kursy i szkolenia:

Certyfikowany specjalista Google Ads – skąd wiedzieć, że jest dobry?

Przede wszystkim musimy zaznaczyć, że nie każdy, kto zajmuje się reklamami Google Ads, jest certyfikowanym specjalistą. Wiele osób, które przygotowuje takie kampanie, wszystkiego nauczyło się samodzielnie. Nie ma w tym nic złego, ale warto wiedzieć, że ich wiedza opiera się na własnych doświadczeniach i domysłach. Nie zawsze musi ona być zgodna z tym, jak rzeczywiście działa wyszukiwarka.

Nie oznacza to jednak wcale, że ich praca jest niewłaściwa lub nieefektywna. W tym wypadku trzeba pamiętać, że wiele zależy od tego, ile tak właściwie dana osoba włożyła wysiłku w przygotowanie się do pracy. Przed podjęciem współpracy z samoukiem warto poprosić o przykłady zrealizowanych kampanii Google Ads oraz sprawdzić ich efekty. Jeśli były one zadowalające, to warto zastanowić się nad zleceniem fachowcowi także swojej reklamy.

Coraz częściej reklamami w wyszukiwarce zajmują się certyfikowani specjaliści Google Ads. Są to osoby, które ukończyły szkolenie, a następnie zdały egzamin przygotowany przez Google. Na tej podstawie mogły one wystąpić o certyfikat, który jest potwierdzeniem ich wiedzy i umiejętności.

Certyfikat jest przyznawany na określony czas. Oznacza to, że po jego upłynięciu specjalista powinien zgłosić się na recertyfikację a czasami także na szkolenia uzupełniające.

W ten sposób można mieć pewność, że specjalista zna najnowsze trendy oraz możliwości, jakie oferuje Google. Konieczność odnawiania uprawnień do nazywania się certyfikowanym specjalistom sprawia, że fachowcy czują potrzebę stałego kształcenia się, podnoszenia swoich kompetencji, a co za tym idzie – świadczenia usług na możliwie najwyższym poziomie.

Warto jednak pamiętać, że posiadanie certyfikacji nie jest równoznaczne z dużym doświadczeniem. Przed zleceniem kampanii warto więc upewnić się, jakimi rezultatami może pochwalić się konkretny specjalista Google Ads.

Dlaczego warto korzystać z usług certyfikowanego specjalisty Google Ads?

Nie każdy fachowiec ma certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę. W związku z tym łatwo jest przewidzieć, że nie każdy będzie miał odpowiednie umiejętności i wystarczająco dużo informacji, by projektować skuteczne kampanie. Dlaczego warto korzystać z usług fachowców z dyplomem/certyfikatem?

  • lepiej wykorzystany budżet reklamowy,
  • poprawnie dostosowana grupa docelowa,
  • dobrze przeprowadzone testy kampanii,
  • prawidłowo dobrany budżet reklamowy,
  • wyższa efektywność kampanii,
  • lepiej dobrane słowa kluczowe,
  • lepiej dobrane elementy kampanii, czyli teksty, slogany czy grafiki,
  • możliwość sporządzenia szczegółowych raportów postępów, które pozwolą na ocenę efektów oraz zaplanowanie kolejnych kroków.
  • możliwość kontynuowania kampanii w razie potrzeby oraz wprowadzania na bieżąco poprawek, które mają na celu jej usprawnienie.

Specjalista Google Ads praca, czy warto?

W kampaniach Google Ads najważniejsze są efekty. Warto więc współpracować z osobami, których wiedza została sprawdzona i potwierdzona, bo zwykle to one są w stanie zapewnić najskuteczniejsze kampanie reklamowe.

Co myślisz o temacie jakim jest Certyfikowany Specjalista Google Ads zarobki i jak nim zostać? Daj znać w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak zdobyć certyfikat Google?

Aby uzyskać certyfikację Google, należy wykonać następujące kroki:
-Zdobądź wiedzę: Przestudiuj materiały szkoleniowe Google i uzyskaj wiedzę na temat danego produktu, np. Google Ads lub Google Analytics.
-Zdobądź doświadczenie: Zdobądź praktyczne doświadczenie w danej dziedzinie, np. tworząc kampanie reklamowe w Google Ads.
-Zdaj egzamin: Zarejestruj się na stronie Google i zdaj egzamin certyfikacyjny. Egzamin składa się z kilku pytań teoretycznych i praktycznych.
-Regularnie podchodź do kolejnych egzaminów: Certyfikacja jest ważna przez 12 miesięcy i należy ją odnawiać, uczestnicząc w szkoleniach i uzyskując nowe doświadczenie w danej dziedzinie.
Uwaga: Wymagania i koszty certyfikacji Google mogą się różnić w zależności od kraju i produktu. Należy sprawdzić aktualne wymagania i koszty na stronie Google.

Ile kosztuje certyfikat Google?

Certyfikaty Google są darmowe. Musisz tylko zdać egzaminy.

Kim jest certyfikowany specjalista adwords?

Certified AdWords Specialist to osoba, która uzyskała certyfikację od Google w zakresie korzystania z narzędzia AdWords. Aby uzyskać certyfikację, osoba ta musiała zdać egzamin z wiedzy i umiejętności związanych z korzystaniem z narzędzia AdWords do tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi.
Certified AdWords Specialist jest w stanie tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe w AdWords, tak aby osiągać lepsze wyniki i lepiej wykorzystywać budżet reklamowy. Są to specjaliści, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie optymalizacji kampanii i uzyskiwania najlepszych wyników za pośrednictwem narzędzia AdWords.

Czy warto robić kurs Google?

Tak, warto. Kurs Google może pomóc Ci w rozwoju Twojej wiedzy w wielu obszarach, takich jak wyszukiwanie w Internecie, tworzenie witryn internetowych, promowanie w Internecie, tworzenie kampanii reklamowych i wiele innych. Wiedza ta może być bardzo przydatna w Twojej obecnej pracy lub w Twoich przyszłych działaniach zawodowych.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 658

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!