Certyfikowany specjalista Google Ads

Model SLB
Model SLB
7 marca, 2022
Clickbait
Clickbait
7 marca, 2022
Specjalista Google Ads
Specjalista Google Ads

Specjalista Google Ads – czym się zajmuje i jak może pomóc w prowadzeniu biznesu?

Google należy do największych i najbardziej popularnych wyszukiwarek internetowych. Z tego powodu ma ona ogromny potencjał, który warto wykorzystać w walce o uwagę klienta. Stąd też dużym zainteresowaniem cieszy się Google Ads. Są to specjalne reklamy, które są wyświetlane przez wyszukiwarkę i zdecydowanie zwiększają one prawdopodobieństwo tego, że użytkownik kliknie właśnie je zamiast innych wyników wyszukiwania.

Za projektowanie takich reklam oraz ustawianie parametrów kampanii odpowiada specjalista Google Ads. Czym dokładnie się zajmuje? Co robi? Jak może pomóc w prowadzeniu dochodowego biznesu?

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Na początek koniecznie trzeba wiedzieć, że reklamy Google Ads są wyjątkowo skuteczne, ale muszą być dobrze skonfigurowane.

Umożliwiają one docieranie do użytkowników w momencie, w którym są oni niemal już zdecydowani na zakup, więc nie potrzeba wiele, by ich do niego przekonać. Zwykle wystarczy im po prostu ten zakup umożliwić.

Trzeba jednak zaznaczyć, że konfiguracja kampanii Google Ads nie należy do prostych. Trzeba mieć sporo doświadczenia i wiedzy, by cała kampania była ustawiona tak, by mogła skutecznie docierać do odpowiednich użytkowników. Bez wątpienia w tym wypadku kluczowe jest dobre poznanie grupy docelowej.

Koniecznie trzeba wiedzieć, gdzie w Sieci przebywają jej członkowie oraz jakim językiem się posługują. Bardzo ważne jest też sprawdzenie odpowiednich słów kluczowych, które powinny być wykorzystane podczas realizowania kampanii. Teoretycznie można tym zająć się samodzielnie. Przygotowanie i zlecenie kampanii Google Ads nie wymaga specjalnych uprawnień. Trzeba jednak mieć świadomość, że w ten sposób można „przepalić budżet”.

Specjalista Google Ads
Certyfikowany Specjalista Google Ads

Mówiąc prościej – nieprawidłowe ustawienie kampanii wiąże się z wydaniem pieniędzy, które nie zostaną zwrócone w formie wygenerowanego przychodu. Taka kampania to spory błąd i może ona zniechęcać do reklamy w internecie. Dlatego zdecydowanie bezpieczniejszym rozwiązaniem jest korzystanie z usług certyfikowanych specjalistów Google Ads, którzy doskonale wiedzą, co robią i jak projektować efektywne kampanie.

Skoro czytasz wpis pt. Jak zostać specjalistą Google Ads to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:

Social media i media społecznościowe:

Praca agencji:

Kursy i szkolenia:

Certyfikowany specjalista Google Ads – skąd wiedzieć, że jest dobry?

Przede wszystkim musimy zaznaczyć, że nie każdy, kto zajmuje się reklamami Google Ads, jest certyfikowanym specjalistą. Wiele osób, które przygotowuje takie kampanie, wszystkiego nauczyło się samodzielnie. Nie ma w tym nic złego, ale warto wiedzieć, że ich wiedza opiera się na własnych doświadczeniach i domysłach. Nie zawsze musi ona być zgodna z tym, jak rzeczywiście działa wyszukiwarka.

Nie oznacza to jednak wcale, że ich praca jest niewłaściwa lub nieefektywna. W tym wypadku trzeba pamiętać, że wiele zależy od tego, ile tak właściwie dana osoba włożyła wysiłku w przygotowanie się do pracy. Przed podjęciem współpracy z samoukiem warto poprosić o przykłady zrealizowanych kampanii Google Ads oraz sprawdzić ich efekty. Jeśli były one zadowalające, to warto zastanowić się nad zleceniem fachowcowi także swojej reklamy.

Coraz częściej reklamami w wyszukiwarce zajmują się certyfikowani specjaliści Google Ads. Są to osoby, które ukończyły szkolenie, a następnie zdały egzamin przygotowany przez Google. Na tej podstawie mogły one wystąpić o certyfikat, który jest potwierdzeniem ich wiedzy i umiejętności.

Certyfikat jest przyznawany na określony czas. Oznacza to, że po jego upłynięciu specjalista powinien zgłosić się na recertyfikację a czasami także na szkolenia uzupełniające.

W ten sposób można mieć pewność, że specjalista zna najnowsze trendy oraz możliwości, jakie oferuje Google. Konieczność odnawiania uprawnień do nazywania się certyfikowanym specjalistom sprawia, że fachowcy czują potrzebę stałego kształcenia się, podnoszenia swoich kompetencji, a co za tym idzie – świadczenia usług na możliwie najwyższym poziomie.

Warto jednak pamiętać, że posiadanie certyfikacji nie jest równoznaczne z dużym doświadczeniem. Przed zleceniem kampanii warto więc upewnić się, jakimi rezultatami może pochwalić się konkretny specjalista Google Ads.

Dlaczego warto korzystać z usług certyfikowanego specjalisty Google Ads?

Nie każdy fachowiec ma certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę. W związku z tym łatwo jest przewidzieć, że nie każdy będzie miał odpowiednie umiejętności i wystarczająco dużo informacji, by projektować skuteczne kampanie. Dlaczego warto korzystać z usług fachowców z dyplomem/certyfikatem?

  • lepiej wykorzystany budżet reklamowy,
  • poprawnie dostosowana grupa docelowa,
  • dobrze przeprowadzone testy kampanii,
  • prawidłowo dobrany budżet reklamowy,
  • wyższa efektywność kampanii,
  • lepiej dobrane słowa kluczowe,
  • lepiej dobrane elementy kampanii, czyli teksty, slogany czy grafiki,
  • możliwość sporządzenia szczegółowych raportów postępów, które pozwolą na ocenę efektów oraz zaplanowanie kolejnych kroków.
  • możliwość kontynuowania kampanii w razie potrzeby oraz wprowadzania na bieżąco poprawek, które mają na celu jej usprawnienie.

Specjalista Google Ads praca, czy warto?

W kampaniach Google Ads najważniejsze są efekty. Warto więc współpracować z osobami, których wiedza została sprawdzona i potwierdzona, bo zwykle to one są w stanie zapewnić najskuteczniejsze kampanie reklamowe.

Co myślisz o temacie jakim jest Certyfikowany Specjalista Google Ads zarobki i jak nim zostać? Daj znać w komentarzu.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)