Zawartość strony
Reklama zewnętrzna nazywana jest outdoorową, ponieważ jest to reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumentów. Jej głównym celem jest dotarcie do odbiorców w czasie ich pobytu poza domem. Reklamy te najczęściej zobaczyć można w miejscach, które użytkowane są przez dużą liczbę osób. Miejscami takimi są ciągi komunikacyjne i miejskie oraz środki komunikacji miejskiej.
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) – reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta.
wiki
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Reklama zewnętrzna nazywana jest OOH, co oznacza out of home. Jak sama nazwa wskazuje, reklama ta umieszczana jest na zewnątrz i ma za zadanie trafić do jak największej liczby odbiorców, którzy w danym czasie znajdują się poza swoim miejscem zamieszkania.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Reklamę tę zobaczyć można w miejscach o dużym ruchu, np. przy drogach i trasach szybkiego ruchu, w autobusach, tramwajach oraz na przystankach autobusowych, stacjach kolejowych i przystankach tramwajowych. Reklama ta umieszczana jest również w kinach oraz galeriach handlowych.
Reklama OOH cechuje się nienachalnością i skierowana jest do dużego grona potencjalnych klientów, a nie tylko do jednego konkretnego konsumenta. Informacje zawarte w reklamie nie są skierowane do określonych osób w danym wielu czy konkretnej płci, a do każdego, kto zwróci na nią uwagę.
Reklama wykonana w wysokiej jakości nie zaburza przestrzeni publicznej i współgra z nią, dzięki czemu odbiorca łatwiej ją przyswaja.
Skoro czytasz wpis pt. reklama zewnętrzna to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Reklama OOH może mieć różne wielkości i zrobiona może być z różnych materiałów, które umożliwiają jej umiejscowienie w różnych miejscach. Najczęściej reklamę outdoor podzielić można na:
Reklama outdoor może mieć różne formaty, a do jej wykonania użyć można różnego rodzaju materiałów, co wpływa na miejsce, w jakim zostanie ona umieszczona.
Wyróżnić można następujące nośniki reklamy OOH:
Główną zaletą jest to, że reklama trafia do dużego grona odbiorców i jest widoczna przez większy okres czasu. Reklama taka jest zrozumiała i można ją stosować na konkretnie wyznaczonym obszarze bez konieczności inwestowania dużej sumy pieniędzy.
Wadą tego typu reklamy jest jej ingerencja w środowisko naturalne oraz miejskie. Często wielkoformatowe reklamy rozpraszają kierowców i utrudniają życie mieszkańców danego obszaru poprzez np. wpadanie światła reklamy w nocy do pomieszczeń.
Co myślisz o temacie jakim jest reklama zewnętrzna? Daj znać w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) to rodzaj reklamy, który składa się z innych środków reklamowych, które nie są wyświetlane w telewizji, radiu, internecie lub prasie. Reklama zewnętrzna obejmuje środki: billboardy, reklama mobilna, reklamy uliczne, reklamy na samochodach, szyldy, reklamy na samolotach, zapowiedzi na stoiskach i plakaty. Celem reklamy zewnętrznej jest dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów lub widzów, aby przyciągnąć ich uwagę na produkty lub usługi oferowane przez firmę.
1. Reklama na billboardach i słupach ogłoszeniowych
2. Reklama w sieciach przewodowych
3. Reklama zewnętrzna za pośrednictwem pojazdów
4. Reklama wielkoformatowa
5. Reklamy wielkoformatowe na samochodach
6. Reklama na plakatach
7. Reklama na kioskach informacyjnych
8. Reklama na ekranach LED
9. Reklama multimedialna
10. Reklama na autobusach i ruchliwych dworach autobusowych
11. Reklama na banerach
12. Reklama zewnętrzna za pośrednictwem autonomicznych dronów.
1. Bilboardy;
2. Drewniane słupy ogłoszeniowe;
3. Reklamy na przystanku autobusowym;
4. Reklamy na tramwajach i pociągach;
5. Banery wysokiego formatu;
6. Reklamy świetlne LED;
7. Oprócz nich jest dozwolone wykorzystywać ekrany LCD, drony, pojazdy reklamowe, ściany wielkoformatowe, neonowe itp.
Tak, reklama zewnętrzna, w tym billboardy, tablice ogłoszeń i reklamy na wozach, może być skuteczna w wywoływaniu uwagi i przyciąganiu klientów. Reklama zewnętrzna może zwiększyć zainteresowanie marką oraz zachęcić konsumentów do zakupu produktów lub usług, zwłaszcza w połączeniu z innymi formami reklamy. Dlatego wiele przedsiębiorstw wykorzystuje obecnie reklamę zewnętrzną do promowania ich produktów lub usług.
1. Duże koszty – reklama zewnętrzna może być bardzo kosztowna, zwłaszcza jeśli twój budżet reklamowy jest ograniczony.
2. Ograniczona edycja – po zakupieniu reklamy zewnętrznej trudno jest ją po prostu edytować – musimy rozpocząć od nowa, jeśli chcemy zmienić treść.
3. Zasięg ograniczony – w przeciwieństwie do reklam online nie można wybrać docelowej grupy docelowej – ograniczamy się do osób, które przebywają w miejscu eksponowania reklamy.
4. Ogólnie rzecz biorąc, trudno wywierać wpływ na widownię – panele reklamowe często są zbyt wielkie, aby uzyskać bardziej precyzyjny przekaz za pomocą szczegółowych informacji.
5. Niski współczynnik konwersji – w odróżnieniu od reklam online lub gazetowych, reklama zewnętrzna może być trudniejsza do skonwertowania w realne działania (np. Sprzedaż lub subskrypcja).
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)