Zawartość strony
Reklama zewnętrzna nazywana jest outdoorową, ponieważ jest to reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumentów. Jej głównym celem jest dotarcie do odbiorców w czasie ich pobytu poza domem. Reklamy te najczęściej zobaczyć można w miejscach, które użytkowane są przez dużą liczbę osób. Miejscami takimi są ciągi komunikacyjne i miejskie oraz środki komunikacji miejskiej.
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) – reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta.
wiki
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Reklama zewnętrzna nazywana jest OOH, co oznacza out of home. Jak sama nazwa wskazuje, reklama ta umieszczana jest na zewnątrz i ma za zadanie trafić do jak największej liczby odbiorców, którzy w danym czasie znajdują się poza swoim miejscem zamieszkania.
Reklamę tę zobaczyć można w miejscach o dużym ruchu, np. przy drogach i trasach szybkiego ruchu, w autobusach, tramwajach oraz na przystankach autobusowych, stacjach kolejowych i przystankach tramwajowych. Reklama ta umieszczana jest również w kinach oraz galeriach handlowych.
Reklama OOH cechuje się nienachalnością i skierowana jest do dużego grona potencjalnych klientów, a nie tylko do jednego konkretnego konsumenta. Informacje zawarte w reklamie nie są skierowane do określonych osób w danym wielu czy konkretnej płci, a do każdego, kto zwróci na nią uwagę.
Reklama wykonana w wysokiej jakości nie zaburza przestrzeni publicznej i współgra z nią, dzięki czemu odbiorca łatwiej ją przyswaja.
Skoro czytasz wpis pt. reklama zewnętrzna to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Reklama OOH może mieć różne wielkości i zrobiona może być z różnych materiałów, które umożliwiają jej umiejscowienie w różnych miejscach. Najczęściej reklamę outdoor podzielić można na:
Reklama outdoor może mieć różne formaty, a do jej wykonania użyć można różnego rodzaju materiałów, co wpływa na miejsce, w jakim zostanie ona umieszczona.
Wyróżnić można następujące nośniki reklamy OOH:
Główną zaletą jest to, że reklama trafia do dużego grona odbiorców i jest widoczna przez większy okres czasu. Reklama taka jest zrozumiała i można ją stosować na konkretnie wyznaczonym obszarze bez konieczności inwestowania dużej sumy pieniędzy.
Wadą tego typu reklamy jest jej ingerencja w środowisko naturalne oraz miejskie. Często wielkoformatowe reklamy rozpraszają kierowców i utrudniają życie mieszkańców danego obszaru poprzez np. wpadanie światła reklamy w nocy do pomieszczeń.
Co myślisz o temacie jakim jest reklama zewnętrzna? Daj znać w komentarzu.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)