Reklama presti偶owa -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]

anty reklama
Anty reklama -co to jest, ustawienia antyreklamy+[1 BONUS]
1 marca, 2022
Sampling reklama
Sampling reklama -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
1 marca, 2022
reklama presti偶owa
reklama presti偶owa

Czym charakteryzuje si臋 reklama presti偶owa?

Marketing presti偶owy wi膮偶e si臋 z ide膮 wyceny presti偶owej, kt贸ra opiera si臋 na prostej psychologii konsumenta. Badania pokazuj膮, 偶e klienci zak艂adaj膮, 偶e je艣li produkt ma wysok膮 cen臋, jest wy偶szej jako艣ci ni偶 ta艅sze alternatywy.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam…

(sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu)

Co to jest reklama presti偶owa?

Reklama presti偶owa, jak nazwa wskazuj jest to forma bardzo ekskluzywnej reklamy, kt贸ra podkre艣la wyj膮tkowo艣膰 marki, a tak偶e jej niezwykle wysok膮 pozycj臋 w por贸wnaniu z konkurencyjnymi firmami. Reklama presti偶owa mocno podkre艣la si臋 unikatowo艣膰 naszego produktu.

W podobny spos贸b presti偶owe strategie marketingowe zwi臋kszaj膮 ekskluzywno艣膰 Twojej marki, zwi臋kszaj膮c popyt, a co za tym idzie sprzeda偶. Kto nie chcia艂by, aby klienci ustawili si臋 w kolejce za jego produktem, czekaj膮c jak na najnowszego iPhona? To w艂a艣nie reklama presti偶owa mo偶e zrobi膰 dla marki.

reklama presti偶owa
reklama presti偶owa

Zasada pierwsza: na wy艂膮czno艣膰 trzeba zapracowa膰.

Wi臋kszo艣膰 w艂a艣cicieli firm jest ju偶 艣wiadoma wagi starannie przemy艣lanej strategii brandingowej. Zasadniczo powiniene艣 upewni膰 si臋, 偶e Twoje us艂ugi lub produkty s膮 sp贸jne pod wzgl臋dem wygl膮du, stylu i jako艣ci, aby zbudowa膰 niezawodn膮 i niepowtarzaln膮 to偶samo艣膰 marki. Jednak marketing presti偶owy idzie o krok dalej. Musisz okre艣li膰, w jaki spos贸b zapewnisz klientom ten 鈥瀋zynnik luksusu鈥. B臋dzie si臋 to r贸偶ni膰 w zale偶no艣ci od firmy, w zale偶no艣ci od rodzaju produktu lub us艂ugi, kt贸r膮 dostarczasz oraz wielko艣ci i zasob贸w firmy.

Niezale偶nie od ogranicze艅, z jakimi mo偶e boryka膰 si臋 Tw贸j biznes, nadal mo偶esz wykorzystywa膰 marketing presti偶owy na swoj膮 korzy艣膰. By膰 mo偶e wprowadzisz lini臋 produkt贸w z limitowanej edycji, aby stworzy膰 poczucie ekskluzywno艣ci. Inn膮 skuteczn膮 taktyk膮 jest kuszenie klient贸w obietnic膮 niesamowitych wynik贸w.

Rozwa偶my ten przyk艂ad: opracowa艂e艣 system technologiczny, kt贸ry, jak wykazano, zwi臋ksza produktywno艣膰 pracownik贸w o 200 procent. Tradycyjna strategia marketingowa polega艂aby na poinformowaniu potencjalnych klient贸w o tym, jak dzia艂a technologia, w jaki spos贸b z niej korzystaj膮 i ile b臋dzie ich to kosztowa膰. Alternatywnie mo偶esz przedstawi膰 produkt w inny spos贸b: 鈥濶asza us艂uga zwi臋ksza wydajno艣膰 pracownik贸w o 200 procent, co mo偶e zwi臋kszy膰 Twoje zyski o 50 procent. Zainteresowany? Aplikuj teraz鈥.

Nale偶y pami臋ta膰, 偶e istnieje cienka granica mi臋dzy efekciarskim sposobem sprzeda偶y (鈥濿ejd藕 teraz, zanim b臋dzie za p贸藕no! Po偶a艂ujesz, 偶e przegapi艂e艣!鈥), a perswazj膮, wi臋c upewnij si臋, 偶e starannie skomponujesz swoj膮 wiadomo艣膰. Niech Twoje wyniki m贸wi膮 same za siebie i b膮d藕 pewny tego, co oferujesz, a kiedy znajdziesz klient贸w, udowodnij im, 偶e dotrzymujesz obietnic.

Skoro czytasz wpis pt. Reklama presti偶owa to te wpisy mog膮 tak偶e Ciebie zainteresowa膰:

Zasada druga: tw贸rz szum bez strachu

Jednym z wyzwa艅 marketingu presti偶owego jest pokazywanie, a nie m贸wienie potencjalnym klientom, 偶e Twoja marka jest ekskluzywna. Ten element marketingu presti偶owego polega na budowaniu szumu.

We藕my inny przyk艂ad: masz nowy luksusowy apartamentowiec, kt贸ry jest prawie gotowy do wprowadzenia. Jak zamierzasz wype艂ni膰 te pi臋kne mieszkania? Mo偶esz ulec pokusie, by p贸j艣膰 oczywist膮 drog膮, reklamuj膮c warto艣膰 ka偶dego mieszkania, liczb臋 sypialni i dost臋pne udogodnienia. Mo偶esz zamiast tego nakr臋ci膰 kr贸tki film z luksusowymi apartamentami, z rozleg艂ymi panoramami niesamowitych widok贸w i atrakcyjnymi lud藕mi 艣miej膮cymi si臋 z kieliszkiem wina w d艂oni. Zako艅cz dwoma prostymi s艂owami: ju偶 wkr贸tce. Tutaj celem jest intrygowanie klient贸w i budowanie przewidywania, a nie tylko informacja komunikacyjna.

Ta strategia opiera si臋 na naszej naturalnej ciekawo艣ci i fakcie, 偶e wiele naszych zakup贸w jest emocjonalnych 鈥 nie kupujesz drogich but贸w ani 艂adnego zegarka, poniewa偶 jest to logiczna decyzja, kierujesz si臋 emocjami! Sprzedajesz luksusowy, przyjemny styl 偶ycia, a taki film przedstawia apartamenty jako centraln膮 cz臋艣膰 snu. To, w po艂膮czeniu z presti偶ow膮 reputacj膮, z pewno艣ci膮 sprawi, 偶e znajdziesz wielu potencjalnych klient贸w.

Zasada trzecia: wyrzuty sumienia kupuj膮cych s膮 Twoim najwi臋kszym zagro偶eniem.

Gratulacje 鈥 Tw贸j klient wpad艂 w sza艂, od miesi臋cy marzy艂 o Twoim produkcie i wreszcie dokona艂 zakupu. To sko艅czona umowa, prawda? C贸偶鈥 nie do ko艅ca.

Niebezpiecze艅stwo marketingu presti偶owego polega na tym, 偶e wywierany jest na ciebie o wiele wi臋kszy nacisk. Niedroga restauracja zapewnia przeci臋tne jedzenie? Nic takiego. Pewnego dnia mo偶esz nawet da膰 im drug膮 szans臋. Jednak to inna historia, gdy czeka艂e艣 miesi膮cami na rezerwacj臋 w drogiej, reklamowanej restauracji i zapewnia ona przeci臋tne jedzenie. Zosta艂e艣 oszukany 鈥 i na pewno nie wr贸cisz!

Rozczarowanie klient贸w mo偶e wykolei膰 Tw贸j biznes, szczeg贸lnie w dobie medi贸w spo艂eczno艣ciowych i stron internetowych po艣wi臋conych ocenianiu i recenzowaniu produkt贸w. Jasne, nie zadowolisz wszystkich, ale nadal powiniene艣 pr贸bowa膰. Mo偶esz w艂o偶y膰 ca艂膮 ci臋偶k膮 prac臋, aby zmieni膰 mark臋, ale b臋dziesz patrze膰, jak Twoi klienci ustawiaj膮 si臋 w kolejce do konkurenta, je艣li nie dotrzymasz swoich obietnic.

I ostatnia wskaz贸wka鈥

Nie ma nic lepszego ni偶 zdobycie czego艣 dodatkowego, czego si臋 nie spodziewa艂e艣. Niezale偶nie od tego, czy jest to otrzymanie darmowego zegarka po zakupie niezwykle drogiego samochodu, czy butelki szampana, kt贸ra pojawia si臋 w dniu ugody, zaskakiwanie i zachwycanie klient贸w to jeden z najstarszych trik贸w. I jest ku temu pow贸d 鈥 to dzia艂a! Ta taktyka to doskona艂y spos贸b na uzupe艂nienie do艣wiadczenia klienta. Pokazuje, 偶e dodatkowy koszt produktu lub us艂ugi oznacza dodatkow膮 uwag臋 na drobiazgi, a te drobiazgi s膮 r贸偶nic膮 mi臋dzy przeci臋tn膮 mark膮 a mark膮 presti偶ow膮.

Co my艣lisz o temacie jakim jest Reklama presti偶owa? Daj zna膰 w komentarzu.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)