Reklama prestiżowa -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]

reklama prestiżowa
reklama prestiżowa

Czym charakteryzuje się reklama prestiżowa?

Marketing prestiżowy wiąże się z ideą wyceny prestiżowej, która opiera się na prostej psychologii konsumenta. Badania pokazują, że klienci zakładają, że jeśli produkt ma wysoką cenę, jest wyższej jakości niż tańsze alternatywy.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Co to jest reklama prestiżowa?

Reklama prestiżowa, jak nazwa wskazuj jest to forma bardzo ekskluzywnej reklamy, która podkreśla wyjątkowość marki, a także jej niezwykle wysoką pozycję w porównaniu z konkurencyjnymi firmami. Reklama prestiżowa mocno podkreśla się unikatowość naszego produktu.

W podobny sposób prestiżowe strategie marketingowe zwiększają ekskluzywność Twojej marki, zwiększając popyt, a co za tym idzie sprzedaż. Kto nie chciałby, aby klienci ustawili się w kolejce za jego produktem, czekając jak na najnowszego iPhona? To właśnie reklama prestiżowa może zrobić dla marki.

reklama prestiżowa
reklama prestiżowa

Zasada pierwsza: na wyłączność trzeba zapracować.

Większość właścicieli firm jest już świadoma wagi starannie przemyślanej strategii brandingowej. Zasadniczo powinieneś upewnić się, że Twoje usługi lub produkty są spójne pod względem wyglądu, stylu i jakości, aby zbudować niezawodną i niepowtarzalną tożsamość marki. Jednak marketing prestiżowy idzie o krok dalej. Musisz określić, w jaki sposób zapewnisz klientom ten „czynnik luksusu”. Będzie się to różnić w zależności od firmy, w zależności od rodzaju produktu lub usługi, którą dostarczasz oraz wielkości i zasobów firmy.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Niezależnie od ograniczeń, z jakimi może borykać się Twój biznes, nadal możesz wykorzystywać marketing prestiżowy na swoją korzyść. Być może wprowadzisz linię produktów z limitowanej edycji, aby stworzyć poczucie ekskluzywności. Inną skuteczną taktyką jest kuszenie klientów obietnicą niesamowitych wyników.

Rozważmy ten przykład: opracowałeś system technologiczny, który, jak wykazano, zwiększa produktywność pracowników o 200 procent. Tradycyjna strategia marketingowa polegałaby na poinformowaniu potencjalnych klientów o tym, jak działa technologia, w jaki sposób z niej korzystają i ile będzie ich to kosztować. Alternatywnie możesz przedstawić produkt w inny sposób: „Nasza usługa zwiększa wydajność pracowników o 200 procent, co może zwiększyć Twoje zyski o 50 procent. Zainteresowany? Aplikuj teraz”.

Należy pamiętać, że istnieje cienka granica między efekciarskim sposobem sprzedaży („Wejdź teraz, zanim będzie za późno! Pożałujesz, że przegapiłeś!”), a perswazją, więc upewnij się, że starannie skomponujesz swoją wiadomość. Niech Twoje wyniki mówią same za siebie i bądź pewny tego, co oferujesz, a kiedy znajdziesz klientów, udowodnij im, że dotrzymujesz obietnic.

Skoro czytasz wpis pt. Reklama prestiżowa to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:

Zasada druga: twórz szum bez strachu

Jednym z wyzwań marketingu prestiżowego jest pokazywanie, a nie mówienie potencjalnym klientom, że Twoja marka jest ekskluzywna. Ten element marketingu prestiżowego polega na budowaniu szumu.

Weźmy inny przykład: masz nowy luksusowy apartamentowiec, który jest prawie gotowy do wprowadzenia. Jak zamierzasz wypełnić te piękne mieszkania? Możesz ulec pokusie, by pójść oczywistą drogą, reklamując wartość każdego mieszkania, liczbę sypialni i dostępne udogodnienia. Możesz zamiast tego nakręcić krótki film z luksusowymi apartamentami, z rozległymi panoramami niesamowitych widoków i atrakcyjnymi ludźmi śmiejącymi się z kieliszkiem wina w dłoni. Zakończ dwoma prostymi słowami: już wkrótce. Tutaj celem jest intrygowanie klientów i budowanie przewidywania, a nie tylko informacja komunikacyjna.

Ta strategia opiera się na naszej naturalnej ciekawości i fakcie, że wiele naszych zakupów jest emocjonalnych – nie kupujesz drogich butów ani ładnego zegarka, ponieważ jest to logiczna decyzja, kierujesz się emocjami! Sprzedajesz luksusowy, przyjemny styl życia, a taki film przedstawia apartamenty jako centralną część snu. To, w połączeniu z prestiżową reputacją, z pewnością sprawi, że znajdziesz wielu potencjalnych klientów.

Zasada trzecia: wyrzuty sumienia kupujących są Twoim największym zagrożeniem.

Gratulacje – Twój klient wpadł w szał, od miesięcy marzył o Twoim produkcie i wreszcie dokonał zakupu. To skończona umowa, prawda? Cóż… nie do końca.

Niebezpieczeństwo marketingu prestiżowego polega na tym, że wywierany jest na ciebie o wiele większy nacisk. Niedroga restauracja zapewnia przeciętne jedzenie? Nic takiego. Pewnego dnia możesz nawet dać im drugą szansę. Jednak to inna historia, gdy czekałeś miesiącami na rezerwację w drogiej, reklamowanej restauracji i zapewnia ona przeciętne jedzenie. Zostałeś oszukany – i na pewno nie wrócisz!

Rozczarowanie klientów może wykoleić Twój biznes, szczególnie w dobie mediów społecznościowych i stron internetowych poświęconych ocenianiu i recenzowaniu produktów. Jasne, nie zadowolisz wszystkich, ale nadal powinieneś próbować. Możesz włożyć całą ciężką pracę, aby zmienić markę, ale będziesz patrzeć, jak Twoi klienci ustawiają się w kolejce do konkurenta, jeśli nie dotrzymasz swoich obietnic.

I ostatnia wskazówka…

Nie ma nic lepszego niż zdobycie czegoś dodatkowego, czego się nie spodziewałeś. Niezależnie od tego, czy jest to otrzymanie darmowego zegarka po zakupie niezwykle drogiego samochodu, czy butelki szampana, która pojawia się w dniu ugody, zaskakiwanie i zachwycanie klientów to jeden z najstarszych trików. I jest ku temu powód – to działa! Ta taktyka to doskonały sposób na uzupełnienie doświadczenia klienta. Pokazuje, że dodatkowy koszt produktu lub usługi oznacza dodatkową uwagę na drobiazgi, a te drobiazgi są różnicą między przeciętną marką a marką prestiżową.

Co myślisz o temacie jakim jest Reklama prestiżowa? Daj znać w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 556

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!