Zawartość strony
Cześć, dzisiaj wpis na podstawie moich notatek z wykładu jaki udzielił John Carlton dla Agora Financial. Będzie to 17 punktów od jednego z najlepszych copywriterów.
Więc czemu uczyć się copywritingu?
Ponieważ nic dobrego nie zadzieje się w Twoim biznesie jeśli nie będziesz miał dobrze napisanych treści.
Nawet jeśli robisz spontaniczne filmy wideo to musisz mieć w głowie ten „dobry tekst”, który musisz powiedzieć.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Oto lista:
Elementy typu „plug and play” w Twoim własnym elevator pitch:
Elevator pitch, czy elevator speech jest Ci potrzebny żebyś w prosty sposób mógł przedstawić siebie.
Ustanów swoją wiarygodność ale bez nadmiernego HYPE’u. Użyj 2 strategii aby pokazać siebie jako osobę (go-to-guy) do której muszę się zgłosić z tym problemem:
Podstawowy dowód i wsparcie dla Twojej Wielkiej Obietnicy i Wiarygodności.
Skoro czytasz wpis pt. Profesjonalny copywriter (jak pisze mistrz: teksty sprzedażowe i perswazyjne). Opracowanie na podstawie wykładu jaki dał John Carlton dla Agora Financial + moje przemyślenia i uwagi, to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Pozycjonujesz siebie… w unikalny sposób na swoim rynku docelowym… po to aby sprzedawać.
To że ktoś jest podekscytowany Twoim produktem to za mało aby kupił. Carlton przytacza przykład: jeśli obejrzałeś ciekawy film i próbujesz namówić swojego przyjaciela, aby też na niego poszedł (a przy okazji wiesz że mu się spodoba bo lubi też tego typu filmy) to im bardziej naciskasz i im bardziej jesteś podekscytowany to z większym prawdopodobieństwem on na ten film nie pójdzie.
Tak na prawdę to uruchomią się jego mechanizmy defensywne. Ale dlaczego? To Twój przyjaciel, ufa Tobie, i w dodatku lubicie ten sam typ filmów.
Co możesz powiedzieć -zgodnie z prawdą i bez owijania w bawełnę-, co stworzy wiarygodną okazję?
Ci którzy nie zrobią w okół siebie najwięcej hałasu nie zdobędą udziału w rynku.
Musisz go tak podekscytować i zmotywować żeby zdecydował się ruszyć dupę z przed telewizora.
Jeśli masz coś na prawdę dobrego co może mu pomoc to powinieneś czuć się winny jeśli mu tego nie sprzedasz.
Jakie kampanie będziesz tworzyć?
Zawsze zadawaj sobie pytanie co chcesz osiągnąć. Pisz mając jasny cel w głowie. Co chcesz aby prospect zrobił?
Musisz znać limity i możliwości każdego systemu z którego korzystasz. Np. banowanie reklam „przed i po” na facebooku, nisze których nie wolno reklamować na google, filtry spamowe, koszty reklam itp.
John Carlton mówi że długie teksty sprzedażowe działają lepiej nić krótki, long copy vs short copy.
Cechy i korzyści.
Wspomina że większość osób które przychodziły do niego w przeszłości na konsultacje nawet nie wiedziało co sprzedaje. To znaczy nie potrafili przedstawić dobrze cech i korzyści produktu/usługi.
Magic pill, ludzie nie chcą pracować. Chcą magiczne pigułki. Coś co działa szybko i to bez ich wysiłku, „pal tłuszcz we śnie”.
Krótkie wzmianki, nawet 1-2 informacje (1,2 punch) które w emocjonalny sposób potrafią usatysfakcjonować i pokazać praktyczne zastosowanie. Dodaj do tego trochę kontrowersji i uczucia ulgi.
Źle: cześć to mój produkt, chcesz? Nie? Okej to idę do kolejnej osoby.
Musisz pokazać im cel końcowy. Gdzie są i gdzie chcą dotrzeć.
Co możesz użyć:
Możesz ich stymulować niespodziankami. Więcej wartości. Może coś za darmo.
Potraktuj to jako szczerą rozmowę. Tak jakbyś rozmawiał w barze. Stwórz więź i poczucie znajomości. Pokaż że jest jeszcze nadzieja dla jego problemów.
Profesjonalny copywriting wykracza poza pisanie artykułów na różne tematy. Profesjonalnie przygotowane opisy mogą zwiększyć sprzedaż, generować większe zainteresowanie wśród użytkowników, a także pozwalają na stworzenie zaplanowanego wizerunku Twojej firmy. Wysokiej jakości tekst doskonale nadaje się do organizowania kampanii reklamowych i marketingu treści, a także budowania strony internetowej lub sklepu e-commerce.
Profesjonalna agencja copywritingu to przede wszystkim zespół ludzi posiadających wiedzę i kompetencje wymagane do skutecznej pracy. Jak wszyscy wiemy, lekkość pióra nie zawsze wystarcza. Profesjonalni copywriterzy muszą też być jak najbardziej kreatywni i dopasować odpowiedni styl do odbiorcy. Ważna jest również umiejętność wyszukiwania informacji i pracy pod presją czasu. Copywriterzy naszej agencji UniqueSEO posiadają również wiedzę z zakresu pozycjonowania stron i marketingu, a każdy tekst traktują z dużą starannością.
Co sądzisz o wpisie pt. Profesjonalny copywriter (jak pisze mistrz: teksty sprzedażowe i perswazyjne). Opracowanie na podstawie wykładu jaki dał John Carlton dla Agora Financial + moje przemyślenia i uwagi? Daj znać w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |