Instagram

9 maja, 2023
lokowanie produktu
Lokowanie produktu -co to jest? [1 definicja, przykłady]
Definicja: Lokowanie produktu (ang. product placement) – to jedno z narzędzi marketingowych które służy do promocji produktów i usług, w […]
7 maja, 2023
Ścieżka konwersji – co to jest? (przykłady, definicja)
Ścieżka konwersji – co to jest? Ścieżka konwersji, znana również jako ścieżka klienta, jest sekwencją interakcji i działań, które prowadzą […]
6 maja, 2023
Reklama społeczna
Reklama społeczna co to jest i jakie ma korzyści? (przykłady, definicja)
Na czym polega reklama społeczna? Reklama społeczna to forma reklamy, której celem jest promowanie społecznych i publicznych przesłań, zmiany postaw, […]
26 kwietnia, 2023
Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie w menedżerze reklam
Jak ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie w menedżerze reklam Aby ustawić reklamę na Facebooku i Instagramie w menedżerze reklam, […]
23 kwietnia, 2023
Social selling
Social selling w Polsce [sprzedaż w mediach społecznościowych, przykłady, definicja, oferta, cennik]
Czym jest Social selling [sprzedaż w mediach społecznościowych] Dynamiczny rozwój przeróżnych serwisów społecznościowych w ostatnich latach sprawił, że niektóre techniki […]
20 kwietnia, 2023
Reklama na obserwujących – reklama fanpage na facebooku i Instagram (followersi)
Jak stworzyć reklamę na obserwujących fanpage na facebooku? Aby stworzyć reklamę na obserwujących fanpage na Facebooku, możesz postępować według poniższych […]
15 kwietnia, 2023
social media plan
Social media plan -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Social media plan Chcesz zrobić Social media plan i nie wiesz, od czego zacząć? A może jesteś przedsiębiorcą, który potrzebuje […]
30 marca, 2023
Reklama tekstowa
Reklama tekstowa (reklama search) -co to jest? [przykład, definicja]
Co to jest reklama tekstowa? Definicja. Reklamy tekstowe (Text ads) – forma komunikacji marketingowej stosowana przez reklamodawców, której celem tworzenia […]
23 lutego, 2023
Retargeting – czym jest i jak działa? (przykłady, definicja)
Remarketing czy retargeting? Ostatecznie na zakup decyduje się tylko 1-4% wszystkich odwiedzających witrynę. Stwarza to poważny problem dla reklamodawców — […]
23 lutego, 2023
Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Tworzenie kampanii reklamowych -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Więc interesuje Ciebie tworzenie kampanii reklamowych? Świetnie! Dzisiaj wszystko na ten temat: Na czym polega kampania reklamowa? Ktoś mądry kiedyś […]
22 lutego, 2023
Kampania promocyjna -co to jest, ustawienia krok po kroku +[przykłady, definicja]
Co to jest kampania promocyjna i jak działa? Działania reklamowe to wiele różnorodnych kanałów, które wykorzystywane są w różnym celu, […]
22 lutego, 2023
Social media branding (SMB) -dlaczego branding w mediach społecznościowych jest tak ważny? (przykłady, definicja)
Branding w social media Branding w social media to proces budowania i zarządzania wizerunkiem marki w kanałach społecznościowych. Social media […]
Social media branding (SMB) -dlaczego branding w mediach społecznościowych jest tak ważny? (przykłady, definicja)
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.
Czytaj więcej