Zawartość strony
Instagram shopping to zestaw dodatkowych funkcji, które umożliwiają prowadzenie sprzedaży oraz robienie zakupów za pośrednictwem tej platformy.
Funkcje te nie są dostępne dla każdego użytkownika. By je uruchomić, należy spełnić szereg wymagań. Dzięki temu użytkownicy Instagramu nie muszą obawiać się zalania przez ogromną ilość reklam i ofert. Jak działa Instagram shopping? Kto może z niego korzystać? Kiedy może się przydać?
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Instagram shopping to pakiet dodatkowych funkcji, które są dostępne wyłącznie dla kont firmowych, które spełniają wymagania opisane szczegółowo w regulaminie portalu. Przede wszystkim trzeba mieć na nim założony profil firmowy, który jest połączony z witryną założoną na własnej domenie. Użytkownik musi potwierdzić, że jest jej właścicielem i że może prowadzić za jej pośrednictwem sprzedaż.
Produkty, które mają być sprzedawane za pośrednictwem Instagramu, muszą też być sprzedawane w sklepie internetowym tego samego właściciela. Konieczne jest też połączenie profilu z tym założonym na Facebooku oraz skonfigurowanie konta w Menedżerze sprzedaży.
To właśnie on umożliwia konfigurowanie reklam oraz zarządzanie kontem także z poziomu komputera. Dzięki temu prowadzenie profilu i cała związana z tym zadaniem działalność jest dużo łatwiejsza.
Lista funkcji, które mieszczą się w Instagram shopping, jest dość długa. Z pewnością też będzie ona aktualizowana, bo usługa ta stale jest dostosowywana i dopasowywana do potrzeb użytkowników portalu. Dzięki temu ma ona być łatwo dostępna i wyjątkowo skuteczna. Jakie funkcje wchodzą w skład tej oferty:
Nie można też zapominać, że w zakupach na Instagramie ogromną rolę odgrywa reklama. Podobnie jak w przypadku Facebooka, posty sponsorowane mogą docierać do większej liczby użytkowników, bo mają zdecydowanie większe zasięgi. Reklama sprawdza się nie tylko w przypadku prowadzenia sprzedaży konkretnych produktów, ale także w gdy zależy nam na zbudowaniu popularności konta i zdobycia nowych obserwujących.
Skoro czytasz wpis pt. Instagram shopping to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Tutaj warto też nadmienić, że żeby kampanie reklamowe na Instagramie były skuteczne, to muszą być odpowiednio skonfigurowane.
Prawidłowe uzupełnienie wszystkich niezbędnych danych, dobranie odpowiednich grafik i precyzyjne opisanie grupy docelowej są niezbędne do tego, by budżet nie był przepalany na próżno. W razie wątpliwości przygotowanie kampanii reklamowej warto zlecić specjaliście, który się tym zajmuje zawodowo.
Co myślisz o temacie jakim jest Instagram shopping? Daj znać w komentarzu.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)