Działania prosprzedażowe -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]

działania prosprzedażowe
działania prosprzedażowe

Kluczowe działania prosprzedażowe

Najlepsi widzą wartość w silnych relacjach z klientami, pilnie śledzą i robią wszystko, aby dokonać postępu i zamknąć transakcje. Jeśli chcesz osiągnąć wysokie wyniki, musisz stale przesuwać granice, doskonaląc swoje działania sprzedażowe, testując nowe technologie i znajdując nowe podejścia do dotarcia i pielęgnowania swoich klientów.

Nie jest to łatwe zadanie, ale aby stać się skutecznym przedstawicielem handlowym, musisz znaleźć wszystko na tej liście działań sprzedażowych. Najlepszym sposobem, aby być na bieżąco z codziennymi działaniami sprzedażowymi i upewnić się, że robisz wszystko, aby odnieść sukces, jest śledzenie aktywności sprzedażowej.

Przyjrzyjmy się, jak możesz zoptymalizować i zorganizować każdą z codziennych czynności sprzedażowych oraz co możesz zrobić, aby usprawnić przepływ pracy, aby stać się skutecznym przedstawicielem handlowym. Za chwilę omówimy najważniejsze działania prosprzedażowe.

Mała uwaga, działania prosprzedażowe tonie jest to samo co działania marketingowe!

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Działania prosprzedażowe lista

Działania prosprzedażowe, które musisz znać:

Miej oko na swoje dane.

Kluczowe znaczenie ma wykorzystanie danych do monitorowania tego, jak radzisz sobie z potencjalnymi klientami. Dane nie tylko pomagają osiągnąć przewidywalne przychody, ale mogą również zwiększyć doświadczenie zakupowe klienta i marżę ze sprzedaży.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

W jaki sposób? Proste: bardzo uważnie obserwując, co działa, a co nie.

Dane, które musisz monitorować, obejmują wszystko, co Ty i Twoi pracownicy robicie, aby zamknąć transakcję. Zacznij od monitorowania oczywistych wskaźników sprzedaży:

  • E-maile
  • Spotkania
  • Rozmowy telefoniczne
  • Wysłane załączniki
  • Kampanie marketingowe
  • Prezentacje produktów
  • Działania związane z generowaniem leadów.

Zaplanuj dalsze działania.

Na stanowisku sprzedaży prawdopodobnie operujesz wieloma różnymi zadaniami i priorytetami, więc musisz mieć harmonogram, aby upewnić się, że każde zadanie jest wykonywane prawidłowo.

Nie wpadaj w ślepy zaułek, koncentrując się na określonej czynności. Jeśli nie ustalisz sobie harmonogramu i nie ograniczysz czasu spędzanego na czynnościach, możesz tracić godziny na przeglądanie danych i arkuszy kalkulacyjnych, nie osiągając wyników.

działania prosprzedażowe
działania prosprzedażowe

Przyspieszenie przepływu transakcji.

Skoncentruj się na leadach, aby przyspieszyć przepływ transakcji. W końcu już wiesz, że są zainteresowani Twoim produktem — mogą potrzebować tylko odrobiny nacisku z twojej strony.

Jednym z najlepszych sposobów na rozgrzanie potencjalnego klienta jest zbudowanie z nim relacji opartej na zaufaniu. Oznacza to przyciągnięcie ich i utrzymanie zainteresowania nie tylko Twoim produktem, ale także Tobą jako przedstawicielem handlowym.

Kwalifikuj leady przychodzące.

Kwalifikowanie leadów to jeden z najlepszych sposobów na zaoszczędzenie czasu. Wkładanie wysiłku w odpowiednią kwalifikację potencjalnych klientów oznacza, że Twój rurociąg będzie wypełniony tylko potencjalnymi klientami zainteresowanymi Twoim produktem.

Kiedy kwalifikujesz potencjalnego klienta, usuń proces z powrotem i zacznij od jego pierwszej interakcji z Twoim produktem – w jaki sposób dotarł do Twojej witryny lub Cię znalazł?

Następnie spójrz na ich zaangażowanie na stronie. Czy odwiedzili Twoją stronę z cenami, czy też przeskoczyli bezpośrednio do Twojego bezpłatnego e-booka? Jeśli potencjalny klient odwiedził stronę z cenami, będzie bardziej wartościowy niż potencjalny klient, który natknął się na Twoją witrynę, aby przeczytać najważniejsze treści.

Czas dla potencjalnych klientów.

Przebłysk wiadomości: rozmowy telefoniczne. Jeśli nie masz czasu na rozmowy z potencjalnymi klientami, tracisz dużą część przychodów.
Upewnij się, że co tydzień znajdujesz czas w swoim harmonogramie, aby wykonywać telefony do ściśle ukierunkowanych lub „wymarzonych” potencjalnych klientów.

Skoro czytasz wpis pt. Działania prosprzedażowe to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:

Aktywność e-mailowa.

Dlaczego nie utrzymywać stałego strumienia e-maili lądujących w skrzynce odbiorczej potencjalnego klienta, aby upewnić się, że o Tobie nie zapomni?

Nie wysyłaj takich wiadomości o swoim produkcie lub usłudze. Zaskocz ich, wysyłając coś wartościowego, co przedstawi twój produkt i ciebie jako przedstawiciela w innym świetle (lub nawet zapewni im rozrywkę). Może to być wiadomość na istotne tematy lub po prostu wiadomość z gratulacjami, jeśli ich firma świętuje jakiś sukces.

Eksperymentuj z wyczuciem czasu.

Czas jest wszystkim. Jeśli nie osiągasz celów, jeśli chodzi o e-maile i rozmowy telefoniczne, spróbuj z nimi poeksperymentować.

Na przykład, wykonując te telefony, upewnij się, że kontaktujesz się z potencjalnymi klientami we właściwym czasie, aby każda rozmowa się liczyła. Dzwonienie rano lub po południu daje większe szanse na spotkanie z potencjalnym klientem.

Pielęgnuj relacje z klientami.

Jeśli chcesz wygrywać w dzisiejszym świecie sprzedaży, musisz pielęgnować relacje z klientami. Stali klienci wydają średnio o 67% więcej niż nowi klienci — warto więc dbać o ich zadowolenie.
Pokaż potencjalnemu klientowi, że Twoim głównym celem jest osiągnięcie celu.

Zacznij od okazania im miłości w mediach społecznościowych. Świętuj ich wygrane i wchodź w interakcję z ich postami; udostępniaj swoje wartościowe treści i przekaż im wszelkie aktualizacje dotyczące Twojego produktu, które Twoim zdaniem mogą wzbudzić ich zainteresowanie. Media społecznościowe to także wspaniały sposób odpowiadania na zapytania lub wątpliwości klientów. Pokazuje im, że słuchasz i troszczysz się o ich problemy.

Co myślisz o temacie jakim jest Działania prosprzedażowe? Daj znać w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!