Zawartość strony
Amazon to niekwestionowany lider na rynku e-commerce na świecie. Swoje wersje serwisu posiada już 14 krajów, w tym od 2021 roku również Polska. Zanim Amazon.pl rozpoczął swoją działalność, w kraju możliwe było korzystanie z zagranicznych odsłon serwisu. Jednak w momencie uruchomienia rodzimej wersji platformy przed sprzedawcami otworzyły się nowe możliwości.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Amazon pojawił się w Polsce dość późno, w momencie, kiedy Allegro miało już swoją mocno ugruntowaną pozycję na rynku. Dzięki temu to polski serwis nadal plasuje się na pierwszym miejscu wśród platform sprzedażowych w kraju. Co zatem może stanowić powód rozpoczęcia działalności na Amazon? Daje on przede wszystkim możliwości otwarcia na międzynarodowych klientów.
W 2021 z Amazon Prime korzystało około 200 milionów użytkowników na całym świecie. Ze względu integracje usług takich jak serwis wideo, streaming muzyki, serwis audiobooków i wiele innych, Amazon stanowi atrakcyjną propozycję dla użytkowników. Wszystkie te serwisy obsługiwane są z jednego konta i mogą stanowić konkurencję dla rozproszonych usług konkurencji.
Dlatego też należy przypuszczać, że pomimo stabilnej i silnej pozycji Allegro na polskim rynku e-commerce, Amazon będzie zyskiwał coraz to nowych użytkowników. Sprzedawcy powinni wziąć pod uwagę przeniesienie, lub choćby dołączenie sprzedaży na Amazon do swojego planu biznesowego.
Sprzedawcy działający na Allegro wiedzą już w jaki sposób odpowiednio stworzyć stronę produktu, jaki tytuł nadać aukcji i jakich słów kluczowych użyć, by przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Konstrukcja aukcji na Amazon wygląda trochę inaczej, na szczęście platforma w jasny sposób reguluje, jak powinna wyglądać oferta produktu zamieszczona w serwisie.
Tytuł powinien zawierać maksymalnie 200 znaków, każde słowo powinno rozpoczynać się wielką literą. Do reprezentacji produktu na liście wyszukiwania najlepiej użyć zdjęcia o wymiarach 500×500 lub 1000×1000 pikseli. Każda strona produktu musi zawierać wypunktowanie najważniejszych cech artykułu.
Powyższe punkty to podstawowa instrukcja dotycząca jedynie kwestii technicznych. Niezmiernie ważne jest odpowiednie przygotowanie merytoryczne swojej aukcji po to, by wyróżniła się na tle konkurencji i spowodowała, że użytkownik zdecyduje się dokonać zakupu konkretnego artykułu.
Na co należy zwrócić uwagę przy tworzeniu strony produktowej? Specjaliści od marketingu wyróżniają 8 podstawowych aspektów.
Te podstawowe zasady pozwolą na opracowanie strony produktu w sposób zachęcający do zakupu. Ważne, by stronę tę aktualizować na bieżąco i podawać informacje zgodne z prawdą. Odpowiednio przygotowany opis pozwoli na osiąganie wysokich wyników sprzedażowych.
Skoro czytasz wpis pt. Amazon marketing to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Co myślisz o temacie jakim jest Amazon marketing? Daj znać w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |