Wszystko na temat snapa!

30 marca, 2023
Agencja 360° – co robi? Jak może Ci pomóc? (marketing 360 stopni)
Co to jest agencja 360 stopni? Agencja 360 stopni (z języka angielskiego 360 Degree Marketing) to agencja marketingowa lub reklamowa, […]
30 marca, 2023
Reklama tekstowa
Reklama tekstowa (reklama search) -co to jest? [przykład, definicja]
Co to jest reklama tekstowa? Definicja. Reklamy tekstowe (Text ads) – forma komunikacji marketingowej stosowana przez reklamodawców, której celem tworzenia […]
23 lutego, 2023
Retargeting – czym jest i jak działa? (przykłady, definicja)
Remarketing czy retargeting? Ostatecznie na zakup decyduje się tylko 1-4% wszystkich odwiedzających witrynę. Stwarza to poważny problem dla reklamodawców — […]
23 lutego, 2023
Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Tworzenie kampanii reklamowych -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Więc interesuje Ciebie tworzenie kampanii reklamowych? Świetnie! Dzisiaj wszystko na ten temat: Na czym polega kampania reklamowa? Ktoś mądry kiedyś […]
22 lutego, 2023
Kampania promocyjna -co to jest, ustawienia krok po kroku +[przykłady, definicja]
Co to jest kampania promocyjna i jak działa? Działania reklamowe to wiele różnorodnych kanałów, które wykorzystywane są w różnym celu, […]
22 lutego, 2023
Social media branding (SMB) -dlaczego branding w mediach społecznościowych jest tak ważny? (przykłady, definicja)
Branding w social media Branding w social media to proces budowania i zarządzania wizerunkiem marki w kanałach społecznościowych. Social media […]
21 lutego, 2023
Kiedy najlepiej dodawać posty na social media? (jaki czas)+[przykłady, infografika publikacji, definicja]
Kiedy najlepiej publikować posty w social mediach Zanim przejdziemy dalej, jedna rzecz: najlepszy czas na publikację zależy od Twoich unikalnych […]
14 lutego, 2023
psychologia udostępniania dlaczego udostępniamy
Jak zwiększyć zaangażowanie w mediach społecznościowych i na stronie ecommerce (przykłady, definicja)
Jak zwiększyć zaangażowanie w mediach społecznościowych i na stronie ecommerce W środowisku biznesowym, czy to profile firmowe, czy sklepy eCommerce […]
13 lutego, 2023
Testy AB
Testy AB przewodnik: jak przeprowadzić test A/B (przykłady, definicja)
W czym pomóc mogą testy AB strony internetowej? Testy AB to bardzo popularna metoda badawcza, która w dużym skrócie mówiąc […]
13 lutego, 2023
targetowanie reklam klientów
Targetowanie behawioralne czy kontekstowe? -co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]
Targetowanie behawioralne czy kontekstowe? (znamy odpowiedź) Zachowania czy miejsca? Zanim rozważymy te kwestie najpierw wyjaśnijmy czym są targetowanie behawioralne i […]
13 lutego, 2023
Grafika rastrowa
Grafika rastrowa czy wektorowa (potocznie bitmapa, zastosowanie, zalety i wady, przykłady, definicja)
Grafika rastrowa czy wektorowa (potocznie bitmapa, zastosowanie, zalety i wady) Więc czym jest grafika rastrowa i jakie ma zastosowania? Każda […]
13 lutego, 2023
jak zwiększyć spzedaż w sklepie intenretowym konwersje
Mikrokonwersja -małe kroki do dużej sprzedaży (3 mini cele, przykłady, definicja)
Mikrokonwersja -małe kroki do dużej sprzedaży Zazwyczaj, kiedy mówimy o konwersjach w e-Commerce, skupiamy się na liczbie wygenerowanej sprzedaży. Bo […]