Zawartość strony
Zanim przejdziemy dalej, jedna rzecz: najlepszy czas na publikację zależy od Twoich unikalnych odbiorców, więc może się okazać, że żadne z tych danych nie są szczególnie przydatne podczas planowania swojego kalendarza publikacji w mediach społecznościowych. Jeśli znasz swoich odbiorców i kiedy są najbardziej aktywni, to jest to najlepszy wyznacznik w przeciwieństwie do takich ogólnych przeglądów.
Raporty i analizy takie jak ten który omówimy dzisiaj nie mają na celu ustalenia ostatecznych zasad, a dni i godziny nie powinny być traktowane jako absolutne wskazówki dla twojej strategii promocji w internecie. Zamiast tego zapewniają dodatkowy wgląd w to, kiedy ludzie są aktualnie aktywni w każdej aplikacji, co może pomóc w planowaniu. Oczywiście jeśli chcesz eksperymentować to droga wolna, ponieważ testy marketingowe to kolejny sposób na potencjalne zmaksymalizowanie przychodów i zasięgu organicznego.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Mając to na uwadze, zespół CoSchedule opublikował analizę najlepszych czasów na publikowanie w każdej aplikacji mediów społecznościowych, opartą na spostrzeżeniach z ponad 37 milionów postów z ponad 30 000 organizacji.
W badaniu przyjrzano się, kiedy te firmy widzą największe zaangażowanie w swoje posty (tj. komentarze, polubienia i udostępnienia), i na tej podstawie opracowano przegląd najlepszych czasów i dni na publikowanie na każdej platformie.
Aby powiększyć, kliknij infografikę poniżej:
Oto nowy najlepszy czas na publikowanie w mediach społecznościowych w celu wygenerowania zaangażowania:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Badania z 37 milionów postów w mediach społecznościowych wskazują, że godzina 19:00 to najlepszy czas na udostępnianie w mediach społecznościowych. Generalnie najlepszy czas to popołudnie i wieczór. Są to dane z CoSchedule, natomiast informacje z Sprout Social, twierdzą inaczej, że jest to 9-10 rano. Natomiast Hootsuite, sugeruje, że godzina 10:00 to najlepszy czas na publikację. Podsumowują, dane z różnych źródeł zawsze wskazują na większe zaangażowanie odbiorców wieczorami niż rano.
Późnym wieczorem i wczesnym rankiem to najlepszej pory. Więc analogicznie, każda kolejna będzie gorsza. Badania specyficzne dla sieci, które znajdują się na przytoczonej wyżej infografice z początku tego wpisu wskazują, że publikowanie w nocy, gdy ludzie śpią, nie prowadzi do zaangażowania. Po prostu nocnych marków jest zbyt mało. Najgorsze czasy publikacji to 20:42 do 12:59.
Oto dane:
Oto dane:
Oto dane:
Oto dane:
Oto dane:
Oto dane:
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |