Zawartość strony
Zanim przejdziemy dalej, jedna rzecz: najlepszy czas na publikację zależy od Twoich unikalnych odbiorców, więc może się okazać, że żadne z tych danych nie są szczególnie przydatne podczas planowania swojego kalendarza publikacji w mediach społecznościowych. Jeśli znasz swoich odbiorców i kiedy są najbardziej aktywni, to jest to najlepszy wyznacznik w przeciwieństwie do takich ogólnych przeglądów.
Raporty i analizy takie jak ten który omówimy dzisiaj nie mają na celu ustalenia ostatecznych zasad, a dni i godziny nie powinny być traktowane jako absolutne wskazówki dla twojej strategii promocji w internecie. Zamiast tego zapewniają dodatkowy wgląd w to, kiedy ludzie są aktualnie aktywni w każdej aplikacji, co może pomóc w planowaniu. Oczywiście jeśli chcesz eksperymentować to droga wolna, ponieważ testy marketingowe to kolejny sposób na potencjalne zmaksymalizowanie przychodów i zasięgu organicznego.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Mając to na uwadze, zespół CoSchedule opublikował analizę najlepszych czasów na publikowanie w każdej aplikacji mediów społecznościowych, opartą na spostrzeżeniach z ponad 37 milionów postów z ponad 30 000 organizacji.
W badaniu przyjrzano się, kiedy te firmy widzą największe zaangażowanie w swoje posty (tj. komentarze, polubienia i udostępnienia), i na tej podstawie opracowano przegląd najlepszych czasów i dni na publikowanie na każdej platformie.
Aby powiększyć, kliknij infografikę poniżej:
Oto nowy najlepszy czas na publikowanie w mediach społecznościowych w celu wygenerowania zaangażowania:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Badania z 37 milionów postów w mediach społecznościowych wskazują, że godzina 19:00 to najlepszy czas na udostępnianie w mediach społecznościowych. Generalnie najlepszy czas to popołudnie i wieczór. Są to dane z CoSchedule, natomiast informacje z Sprout Social, twierdzą inaczej, że jest to 9-10 rano. Natomiast Hootsuite, sugeruje, że godzina 10:00 to najlepszy czas na publikację. Podsumowują, dane z różnych źródeł zawsze wskazują na większe zaangażowanie odbiorców wieczorami niż rano.
Późnym wieczorem i wczesnym rankiem to najlepszej pory. Więc analogicznie, każda kolejna będzie gorsza. Badania specyficzne dla sieci, które znajdują się na przytoczonej wyżej infografice z początku tego wpisu wskazują, że publikowanie w nocy, gdy ludzie śpią, nie prowadzi do zaangażowania. Po prostu nocnych marków jest zbyt mało. Najgorsze czasy publikacji to 20:42 do 12:59.
Oto dane:
Oto dane:
Oto dane:
Oto dane:
Oto dane:
Oto dane:
Odpowiedni czas publikacji postów w social media zależy od wielu czynników, takich jak branża, grupa docelowa i geolokalizacja. Jednak istnieją pewne ogólne wytyczne dotyczące czasu publikacji, które można stosować jako punkt wyjścia.
Należy jednak pamiętać, że każda firma i branża może mieć swoje własne najlepsze czasy publikacji, dlatego ważne jest, aby testować i analizować wyniki, aby określić, kiedy Twoje posty osiągają największy zasięg i interakcje. Można również skorzystać z narzędzi analitycznych, które pomogą Ci śledzić zachowanie użytkowników i najlepsze czasy publikacji dla Twojej firmy.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)