Performance max -co to jest, ustawienia kampanii Google+ PORADNIK [przyk艂ady, definicja, oferta, cena]

Performance max -co to jest, ustawienia kampanii Google+ PORADNIK [przyk艂ady, definicja, oferta, cena]

Kampania Performance Max Google
Kampania Performance Max Google

Kampania Performance Max Google: Wszystko, co musisz wiedzie膰 o nowym typie kampanii PMAX

Dlaczego Google wprowadzi艂o kampanie Performance Max?

PMC idealnie wpasowuj膮 si臋 w obecne czasy, w kt贸rych automatyzacja jest najlepszym rozwi膮zaniem Google odpowiadaj膮cym na zapotrzebowanie klient贸w. Na szcz臋艣cie reklamodawcy nie musz膮 przewidywa膰 przysz艂o艣ci, aby by膰 gotowymi. Automatyzacja jest rozwi膮zaniem, z kt贸rego coraz cz臋艣ciej korzystaj膮 firmy i agencje marketingowo-reklamowe, aby wyprzedza膰 zmiany w upodobaniach konsument贸w.

Wersja beta PMAX zosta艂a wprowadzona w 2020 r., Performance Max jest teraz w pe艂ni obs艂ugiwane od listopada 2021 r. A obecnie Google wprowadza nowe funkcje PMC.

Obejrzyj wideo pt. jak ustawi膰 kampani臋 performance max (tworzenie pmax):

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Co Google m贸wi o kampaniach performance max?

Google oficjalne twierdzi 偶e kampanie Performance Max pomagaj膮 osi膮gn膮膰 zamierzenia biznesowe na cztery g艂贸wne sposoby:

  • Zwi臋kszanie konwersji i warto艣ci
  • Pozyskiwanie nowych klient贸w
  • Zdobywanie lepszych spostrze偶e艅
  • Wsp贸艂praca z automatyzacj膮

Brzmi jak zawsze a偶 zbyt dobrze, wi臋c w czym tkwi problem?

CZYM S膭 KAMPANIE PERFORMANCE MAX?

Typ kampanii Performance Max jest bardzo elastyczny, poniewa偶 wykorzystuje po艂膮czenie automatyzacji i uczenia maszynowego, aby pom贸c reklamodawcom w realizacji ich okre艣lonych cel贸w konwersji. Ten typ kampanii ma szeroki zasi臋g w sieci Google, docieraj膮c do klient贸w na:

  • Display’e
  • Wyszukiwanie (tradycyjny search)
  • Mapy
  • Discovery
  • Youtube
  • Gmail
  • Google shopping

Reklamodawca wybiera cel marketingowy, a nast臋pnie wybiera cele konwersji, kt贸re wspieraj膮 ten cel. Aby mie膰 pewno艣膰, 偶e Twoje kampanie s膮 zoptymalizowane pod k膮tem generowania najlepszego zwrotu z inwestycji dzi臋ki automatyzacji, przypisz wi臋cej ni偶 jeden cel i r贸偶ne warto艣ci do konwersji do jednej kampanii. Koncentruj膮c si臋 na celach, kampanie PMax wykorzystuj膮 technologi臋 automatycznego okre艣lania stawek i kierowania, aby pom贸c Ci wydajniej inwestowa膰 bud偶et i wydawa膰 pieni膮dze tam, gdzie s膮 najwi臋ksze mo偶liwo艣ci zwrotu z inwestycji.

Jak stworzy膰 Reklam臋 Performance Max

Performance Max to nowy typ kampanii reklamowej w Google Ads, kt贸ry ma na celu pom贸c reklamodawcom osi膮gn膮膰 swoje cele biznesowe. Kampanie Performance Max wykorzystuj膮 zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego, aby optymalizowa膰 wyniki reklamy na podstawie r贸偶nych wska藕nik贸w, takich jak konwersje, sprzeda偶, zasi臋g i 艣wiadomo艣膰 marki.

Aby utworzy膰 kampani臋 Performance Max, wystarczy wykona膰 nast臋puj膮ce kroki:

  1. Wejd藕 do swojego konta Google Ads.
  2. Kliknij „Kampanie”.
  3. Kliknij „Utw贸rz kampani臋”.
  4. W menu „Wybierz typ kampanii” wybierz „Performance Max”.
  5. Wprowad藕 nazw臋 kampanii i okre艣l cel kampanii.
  6. Dodaj bud偶et kampanii.
  7. Wybierz grupy odbiorc贸w, do kt贸rych chcesz kierowa膰 swoj膮 reklam臋.
  8. Wybierz formaty reklam, kt贸re chcesz wykorzysta膰 w swojej kampanii.
  9. Kliknij „Utw贸rz”.

Po utworzeniu kampanii Performance Max b臋dziesz m贸g艂 monitorowa膰 jej wyniki w Google Ads. Kampanie Performance Max s膮 jeszcze w fazie rozwoju, ale maj膮 potencja艂, aby sta膰 si臋 pot臋偶nym narz臋dziem dla reklamodawc贸w, kt贸rzy chc膮 osi膮gn膮膰 swoje cele biznesowe.

Oto kilka dodatkowych wskaz贸wek, kt贸re mog膮 pom贸c Ci w ustawieniu kampanii Performance Max:

  • Upewnij si臋, 偶e masz zdefiniowane cele kampanii i 偶e bud偶et kampanii jest odpowiedni do osi膮gania tych cel贸w.
  • Dodaj grupy odbiorc贸w, do kt贸rych chcesz kierowa膰 swoj膮 reklam臋, i wybierz formaty reklam, kt贸re s膮 odpowiednie dla Twojej firmy i produkt贸w lub us艂ug.
  • Monitoruj wyniki kampanii i dostosowuj bud偶et, grupy odbiorc贸w i formaty reklam w razie potrzeby.

Kampanie Performance Max to pot臋偶ne narz臋dzie, kt贸re mo偶e pom贸c Ci osi膮gn膮膰 swoje cele biznesowe. Wykorzystaj powy偶sze wskaz贸wki, aby ustawi膰 kampani臋 Performance Max, kt贸ra b臋dzie skuteczna w osi膮gni臋ciu Twoich cel贸w.

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Co na to agencje i reklamodawcy?

Wszyscy ju偶 my艣leli, 偶e inteligentne kampanie produktowe zasz艂y daleko w automatyzacji. Kampanie Performance Max mog膮 jednak u艣wiadamia膰 nas 偶e inteligentne kampanie produktowe (smart shopping campaigns, SSC) to jak por贸wnanie pegazusa do playstation.

Niestety nie wiemy gdzie dok艂adnie wy艣wietlaj膮 si臋 nasze reklamy.

To w艂a艣nie martwi wielu marketer贸w. Wydaje si臋, 偶e kontrola nad tym, gdzie przep艂ywy Twoje pieni膮dze zosta艂a odebrana. Reklamodawcy s膮 szczeg贸lnie zaniepokojeni kampaniami w sieci wyszukiwania. Google mo偶e usun膮膰 reklamy displayowe, YouTube i Discovery, ale nie chcemy aby dotykali nasze ulubione kampanie w sieci wyszukiwania!

Z jednej strony kampanie w sieci wyszukiwania to najstarszy typ kampanii Google (tradycyjny search SW). Ponadto kampanie w sieci wyszukiwania s膮 typem kampanii, w kt贸rym Ty, jako specjalista PPC, mo偶esz mie膰 najwi臋kszy wp艂yw. W innych typach kampanii, takich jak displayowa, YouTube i produktowa, jestesmy ju偶 bardziej zale偶ni od przekazanych zasob贸w kreacji, a zatem tak偶e od tw贸rc贸w tre艣ci.

Skoro czytasz wpis pt. Kampania Performance Max Google: Wszystko, co musisz wiedzie膰 o nowym typie kampanii PMAX , to te wpisy mog膮 tak偶e Ciebie zainteresowa膰:

Social media i media spo艂eczno艣ciowe:

Praca agencji:

Kursy i szkolenia:

PS. sprawd藕 powy偶ej w linkach nasz Kurs SEO.

Jaki naprawd臋 wp艂yw maj膮 kampanie Performance Max?

Przyjrzyjmy si臋 faktom i priorytetowi, jaki Google nadaje temu nowemu typowi kampanii i jak wp艂ynie to na konto reklamowe.

Po pierwsze, kampanie PMC maj膮 pierwsze艅stwo w kampaniach w sieci reklamowej oraz inteligentnych i zwyk艂ych kampaniach produktowych. Nadal mo偶esz tworzy膰 te typy kampanii, ale je艣li znajduj膮 si臋 one na tym samym koncie, Performance Max wezm膮 udzia艂 w aukcji.

Zobacz jak to wygl膮da w tabelce poni偶ej:

Kampanie Performance Max Google
藕r贸d艂o adchieve

We wszystkich innych typach kampanii wa偶nym czynnikiem jest ranking reklamy. Je艣li Performance Max ma najwy偶szy ranking reklamy, ma r贸wnie偶 pierwsze艅stwo przed kampaniami YouTube i Discovery. W przypadku kampanii w sieci wyszukiwania kampanie o maksymalnej skuteczno艣ci b臋d膮 mia艂y r贸wnie偶 pierwsze艅stwo przed s艂owami kluczowymi przybli偶onymi i do wyra偶enia, ale nie przed s艂owami kluczowymi w dopasowaniu 艣cis艂ym: zawsze b臋d膮 mia艂y pierwsze艅stwo przed s艂owami kluczowymi Performance Max.

Wi臋kszo艣膰 kampanii PMAX jak ju偶 widzisz b臋dzie mia艂a priorytet. Praktycznie to, co mo偶esz zrobi膰, to doda膰 s艂owa kluczowe w dopasowaniu 艣cis艂ym, poniewa偶 te frazy maj膮 pierwsze艅stwo przed Performance Max.

Pami臋taj, 偶e podobnie jak w inteligentnych kampaniach produktowych, nie mo偶esz wyklucza膰 s艂贸w kluczowych. Dlatego w przypadku u偶ywania s艂贸w kluczowych PMax w dopasowaniu 艣cis艂ym s膮 one ultra wa偶ne w Google Ads.

Kampania Performance Max Google
Kampania Performance Max Google, 藕r贸d艂o: https://twitter.com/AlexvandePol/status/1488528724156989444/photo/1

Jak przej艣膰 na kampanie Performance Max

Po wdro偶eniu wersji beta, Google udost臋pni艂o Performance Max wszystkim reklamodawcom. Google zaleca uruchamianie PMC razem z istniej膮cymi kampaniami Google Ads oraz przeprowadzanie por贸wna艅 przed i po.

Google uruchomi r贸wnie偶 narz臋dzie do samodzielnej migracji dla inteligentnych zakup贸w i kampanii lokalnych w pewnym momencie w drugim kwartale 2022 r. Nie ma jeszcze dok艂adnej daty, kiedy to nastanie. Jednak w obu przypadkach automatyczna migracja ma si臋 zako艅czy膰 w po艂owie sierpnia.

Reklamodawcy mog膮 zdecydowa膰 si臋 na samodzieln膮 migracj臋 przed kwietniem, ale bez u偶ycia narz臋dzia do migracji. Smart Shopping zniknie ca艂kowicie pod koniec przysz艂ego roku. Na pocz膮tku nie b臋dziesz m贸g艂 ich tworzy膰, a potem nie b臋dziesz ju偶 m贸g艂 ich zmienia膰. W ko艅cu znikaj膮 ca艂kowicie.

Jak Ustawi膰 Reklam臋 Performance Max [Tworzenie Pmax – Kampania Google Ads]

  1. Utw贸rz now膮 kampani臋 i wybierz jej cel
  2. Zaloguj si臋 na konto Google Ads.
  3. W menu po lewej stronie kliknij Kampanie.
  4. Kliknij kolejno przycisk plusa i Nowa kampania.
  5. Wybierz cel reklamowy kampanii. Je艣li 偶aden z cel贸w nie odpowiada Twoim potrzebom toutw贸rz kampani臋 bez korzystania z podpowiedzi dotycz膮cych celu.
  6. Potwierd藕 cele konwersji swojej kampanii.
  7. Domy艣lnie zobaczysz tu cele swojego konta, ale mo偶esz je usun膮膰 lub doda膰 nowe cele.
  8. Jako typ kampanii wybierz Performance Max.
  9. Wpisz nazw臋 kampanii. Kliknij Dalej.
  10. W sekcji 鈥濨ud偶et i ustalanie stawek鈥 wpisz 艣redni膮 kwot臋, jak膮 chcesz wydawa膰 dziennie.
  11. Przewi艅 do sekcji 鈥濷kre艣lanie stawek鈥 i wybierz strategi臋 ustalania stawek.
  12. Na stronie 鈥濽stawienia kampanii鈥 w sekcji 鈥濴okalizacje鈥 wybierz lokalizacj臋, na kt贸r膮 chcesz kierowa膰 reklamy.
  13. Kliknij Wpisz inn膮 lokalizacj臋, wpisz nazw臋 miejsca, na kt贸re chcesz kierowa膰 reklamy, a potem kliknij Wybierz lub Wyklucz.
  14. Aby kierowa膰 reklamy na konkretne miejsca w danej lokalizacji, kliknij W pobli偶u, a potem przy odpowiednich lokalizacjach kliknij Wybierz lub Wyklucz.
  15. W sekcji 鈥濲臋zyki鈥 wybierz j臋zyk, w kt贸rym chcesz wy艣wietla膰 reklamy. Uwaga: mo偶esz wybra膰 wiele j臋zyk贸w, aby wy艣wietla膰 reklamy okre艣lonym grupom klient贸w.
  16. Utw贸rz grup臋 komponent贸w Na stronie 鈥濭rupa komponent贸w鈥 wpisz niepowtarzaln膮 nazw臋 grupy komponent贸w. Utw贸rz grup臋 komponent贸w, podaj膮c te informacje: Obrazy, Logo, Filmy-Wideo, Nag艂贸wki, D艂ugie nag艂贸wki, Teksty reklamy, Wezwanie do dzia艂ania, Nazwa firmy, Opcje adresu URL reklamy, Ko艅cowy URL
  17. Okre艣l sygna艂y dotycz膮ce odbiorc贸w

Prze艣lij do firmowych baz danych informacje o produktach:

  • Zaloguj si臋 na konto Google Ads. Kliknij ikon臋 narz臋dzi i ustawie艅 Google Ads.
  • W sekcji 鈥濳onfiguracja鈥 kliknij Firmowe bazy danych.
  • W sekcji 鈥濸liki danych鈥 kliknij kolejno ikon臋 plusa i Plik danych o produktach dost臋pnych lokalnie > Og贸lna kategoria produkt贸w.
  • Pobierz szablon z kolumnami i instrukcjami.
  • Podaj nazw臋 pliku danych i wybierz jego 藕r贸d艂o. 殴r贸d艂o mo偶esz przes艂a膰 z komputera, Arkuszy Google lub witryny.
  • Wy艣wietl podgl膮d przesy艂anego pliku CSV. Popraw ewentualne b艂臋dy i kliknij Zastosuj.

R贸偶nice w ustawieniach performance max na us艂ugi i ecommerce

Je艣li z ecommerce korzystasz z feedu produktowego z merchant center to nie w艂aczaj rozszerzania adres贸w URL. Chcesz aby reklamy kierowane by艂y na konkretne URL z produktami.

Kolejna rzecz to grupa zasob贸w i rozszerzenia. Ich tak偶e nie wype艂niaj.

W zak艂adce grupy wizyt贸wek wybierz konkretne produkty kt贸re chcesz promowa膰.

Google Ads Performance Max 鈥 5 rzeczy, kt贸re warto wiedzie膰 przed ustawieniem kampanii:

  1. U偶yj celu kampanii Sprzeda偶, Potencjalni klienci lub Wizyty i promocje w lokalnych sklepach 鈥 Skoncentruj si臋 na konwersjach
  2. Reklamy s膮 wy艣wietlane we wszystkich kana艂ach Google 鈥 wi臋ksza automatyzacja
  3. Mo偶esz u偶y膰 feedu produktowego z Google Merchant Center
  4. Aby uzyska膰 najlepsze wyniki, u偶ywaj najlepszych mo偶liwych zasob贸w kreatywnych
  5. U偶yj sygna艂贸w odbiorc贸w, aby uzyska膰 najlepsze wyniki

Performance Max to typ kampanii, kt贸rego reklamodawcy mog膮 u偶ywa膰 do zwi臋kszania liczby konwersji i zwi臋kszania warto艣ci konwersji. Mo偶esz tak偶e prowadzi膰 kampanie wyszukiwania s艂贸w kluczowych, w kt贸rych kierujesz s艂owa kluczowe za po艣rednictwem Google Ads. Jednak Performance max zapewni Ci wi臋cej konwersji z YouTube, sieci reklamowej, wyszukiwania, Discover, Gmaila i Map.

Mo偶esz tak偶e udost臋pni膰 w艂asne pliki danych, takie jak feed Google Merchant Center. Google Ads u偶yje inteligentnego okre艣lania stawek, by zmaksymalizowa膰 warto艣膰 konwersji w ramach Twojego bud偶etu.

Jak tworzy膰 i optymalizowa膰 kampanie Performance Max?

Tworzenie kampanii Performance Max jest 艂atwe. Po wprowadzeniu cel贸w zostaniesz poprowadzony przez proces krok po kroku, w kt贸rym r贸wnie偶 dodasz swoje zasoby.

Po skonfigurowaniu istnieje naprawd臋 wiele sposob贸w na optymalizacj臋 kampanii.

Wi臋c podsumujmy to, czego nie mo偶esz kontrolowa膰:

  • Doda膰 lub wyklucza膰 s艂owa kluczowe;
  • Ustawia膰 r臋czne stawki;
  • Wyklucza膰 odbiorc贸w;
  • Dodawa膰 rozszerzenia na poziomie grupy reklam.

Kampania Performance Max: Maksymalna Efektywno艣膰 w 艢wiecie Reklamy

W dzisiejszym dynamicznym 艣wiecie reklamy i marketingu, osi膮gni臋cie maksymalnej efektywno艣ci jest kluczowym celem ka偶dej kampanii. Jednym z najwa偶niejszych narz臋dzi, kt贸re umo偶liwia osi膮gni臋cie tego celu, jest kampania „Performance Max”. W tym wpisie przyjrzymy si臋 tej innowacyjnej strategii reklamowej z r贸偶nych perspektyw, zrozumiej膮 jej znaczenie w kontek艣cie og贸lnych dzia艂a艅 marketingowych oraz zbadamy, jakie korzy艣ci niesie ze sob膮 dla wzrostu sprzeda偶y, konwersji, 艣wiadomo艣ci marki i zasi臋gu.

Kampania Performance Max: Rewolucja w Reklamie

Kampania reklamowa: Istota dzisiejszego marketingu

Kampanie reklamowe stanowi膮 nieod艂膮czn膮 cz臋艣膰 wsp贸艂czesnych strategii marketingowych. S膮 to starannie zaplanowane akcje, kt贸re maj膮 na celu dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorc贸w i przekazanie im istotnych informacji o produkcie lub us艂udze. W tym kontek艣cie kampania „Performance Max” wyr贸偶nia si臋 jako strategia, kt贸ra koncentruje si臋 na osi膮gni臋ciu maksymalnej efektywno艣ci w ka偶dym aspekcie reklamy.

Reklama jako klucz do sukcesu

Reklama odgrywa fundamentaln膮 rol臋 w budowaniu wizerunku marki i przyci膮ganiu klient贸w. Kampanie reklamowe, zw艂aszcza te oparte na zaawansowanych technologiach, pozwalaj膮 na docieranie do potencjalnych klient贸w w spos贸b precyzyjny i skuteczny. W tym miejscu „Performance Max” staje si臋 kluczowym elementem, 艂膮cz膮cym inteligentne targetowanie z optymalizacj膮 wynik贸w.

Maksymalizacja Marketingu: Cele kampanii Performance Max

Zwi臋kszona konwersja i sprzeda偶

G艂贸wnym celem ka偶dej kampanii marketingowej jest generowanie konwersji i wzrost sprzeda偶y. Kampania „Performance Max” doskonale realizuje te cele poprzez wykorzystanie zaawansowanych algorytm贸w uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Dzi臋ki temu reklamy s膮 prezentowane tym u偶ytkownikom, kt贸rzy maj膮 najwi臋ksze prawdopodobie艅stwo dokonania zakupu lub wykonania po偶膮danej akcji.

Budowanie 艣wiadomo艣ci marki i zasi臋g

Nie tylko sprzeda偶 jest kluczowym wska藕nikiem sukcesu w marketingu. Kampanie „Performance Max” skupiaj膮 si臋 tak偶e na budowaniu 艣wiadomo艣ci marki oraz zwi臋kszaniu zasi臋gu. Dzi臋ki inteligentnemu targetowaniu reklamy s膮 wy艣wietlane w kontek艣cie, kt贸ry najlepiej odpowiada profilowi docelowego klienta, co przyczynia si臋 do zwi臋kszenia widoczno艣ci marki na szerok膮 skal臋.

Optymalizacja na nowym poziomie: Rola uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji

Technologiczny zastrzyk dla marketingu

Kampania „Performance Max” wykorzystuje pot臋g臋 uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, aby zoptymalizowa膰 ka偶dy element reklamy. Algorytmy analizuj膮 dane na bie偶膮co i dostosowuj膮 strategi臋 kampanii w czasie rzeczywistym. Dzi臋ki temu mo偶liwa jest sta艂a optymalizacja i dostosowanie do zmieniaj膮cych si臋 preferencji oraz zachowa艅 u偶ytkownik贸w.

Personalizacja tre艣ci dla lepszych wynik贸w

Jednym z kluczowych aspekt贸w kampanii „Performance Max” jest zdolno艣膰 do dostarczania spersonalizowanych tre艣ci reklamowych. Dzi臋ki analizie danych o u偶ytkownikach, system mo偶e dostarczy膰 reklam臋, kt贸ra jest najbardziej relewantna dla danej osoby. To z kolei prowadzi do wi臋kszego zaanga偶owania i zwi臋kszonej sk艂onno艣ci do interakcji.

Wnioski

Kampania „Performance Max” to ewolucja strategii reklamowej, kt贸ra d膮偶y do osi膮gni臋cia maksymalnej efektywno艣ci w ka偶dym aspekcie dzia艂a艅 marketingowych. Poprzez wykorzystanie zaawansowanych technologii, takich jak uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja, kampania ta podnosi jako艣膰 targetowania, optymalizuje wyniki i buduje silniejsz膮 艣wiadomo艣膰 marki. Dla marketer贸w, kt贸rzy d膮偶膮 do osi膮gni臋cia najlepszych mo偶liwych rezultat贸w, „Performance Max” staje si臋 nieod艂膮cznym narz臋dziem w walce o uwag臋 i zaufanie klient贸w w dzisiejszym konkurencyjnym 艣rodowisku reklamowym.

Teraz, gdy ju偶 wiesz, jak dzia艂aj膮 kampanie Performance Max i czego potrzebujesz, aby rozpocz膮膰, mo偶esz zdecydowa膰, czy jest to odpowiedni typ kampanii, kt贸ry pomo偶e Ci osi膮gn膮膰 cele marketingowe.

Ten zautomatyzowany typ kampanii umo偶liwia skupienie si臋 na strategicznych czynnikach wp艂ywaj膮cych na wydajno艣膰, takich jak optymalizacja kreacji, planowanie kampanii i analizy. Im wi臋cej kreatywnych zasob贸w dostarczonych do system贸w ucz膮cych si臋, tym wi臋ksz膮 popraw臋 wynik贸w zauwa偶ysz.

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 556

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!
Performance max -co to jest, ustawienia kampanii Google+ PORADNIK [przyk艂ady, definicja, oferta, cena]
U偶ywamy plik贸w cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewni膰 Ci najbardziej odpowiednie wra偶enia, zapami臋tuj膮c Twoje preferencje. Klikaj膮c 鈥濧kceptuj臋鈥, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Je艣li nie wyra偶asz zgody, ustawienia dotycz膮ce plik贸w cookies mo偶esz zmieni膰 w swojej przegl膮darce.
Czytaj wi臋cej