Zawartość strony
Instagram to bezpłatna aplikacja do udostępniania zdjęć online i platforma społecznościowa, która została przejęta przez Facebook w 2012 roku.
Instagram – fotograficzny serwis społecznościowy hostingu zdjęć, połączony z aplikacją o tej samej nazwie, który umożliwia użytkownikom edycję zdjęć i filmów, stosowanie do nich filtrów cyfrowych oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych.
wikipedia
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Instagram umożliwia użytkownikom edycję, przesyłanie zdjęć i krótkich filmów za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Użytkownicy mogą dodawać podpisy do każdego ze swoich postów i używać hashtagów oraz geotagów opartych na lokalizacji do indeksowania postów i umożliwiania ich wyszukiwania przez innych użytkowników w aplikacji. Każdy post użytkownika pojawia się w kanałach Instagrama jego obserwujących za pomocą algorytmu który decyduje co zobaczymy i może być również oglądany publicznie po otagowaniu hashtagami lub geotagami. Użytkownicy mają również możliwość ustawienia swojego profilu jako prywatnego, aby tylko ich obserwujący mogli przeglądać ich posty.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Podobnie jak w przypadku innych platform społecznościowych, użytkownicy Instagrama mogą polubić, komentować i dodawać do zakładek posty innych osób, a także wysyłać prywatne wiadomości do swoich znajomych za pośrednictwem funkcji Instagram Direct. Zdjęcia można udostępniać w jednym lub kilku innych serwisach społecznościowych — w tym na Twitterze, czy Facebooku za pomocą jednego kliknięcia.
Instagram to nie tylko narzędzie dla osób prywatnych, ale także dla firm (instagram for business). Aplikacja do udostępniania zdjęć oferuje firmom możliwość założenia bezpłatnego konta biznesowego w celu promowania ich marki i produktów. Firmy posiadające konta firmowe mają dostęp do bezpłatnych wskaźników zaangażowania i wyświetleń (analityka instagrama).
Instagram został założony w San Francisco przez Kevina Systroma i Mike’a Kriegera, którzy początkowo próbowali stworzyć platformę podobną do Foursquare, ale potem skupili się wyłącznie na udostępnianiu zdjęć. Słowo Instagram to połączenie „instant- czyli błyskawicznie” i „telegramu”.
Aplikacja na iOS została wydana w iTunes App Store 6 października 2010 r., a aplikacja na Androida została wydana 3 kwietnia 2012 r. Popularność platformy gwałtownie wzrosła, a firma zgłosiła ponad 40 milionów aktywnych użytkowników zaledwie dwa lata po uruchomieniu. To przykuło uwagę Facebooka, który latem 2012 roku oficjalnie kupił Instagram za 1 miliard dolarów.
Użytkownicy Instagrama mają możliwość dodania filtra do swoich zdjęć lub filmów.
Początkowo na Instagramie można było publikować tylko zdjęcia, ale firma rozszerzyła swoją działalność na 15-sekundowe filmy w 2013 r. W 2016 r. Instagram podniósł maksymalną długość wideo do 60 sekund. Do 2015 roku wszystkie zdjęcia publikowane na Instagramie były ograniczone do kwadratowego współczynnika proporcji. Firma zmieniła to, aby umożliwić użytkownikom przesyłanie zdjęć i filmów w pełnym rozmiarze.
Obecnie mamy dodane sporo nowych funkcji m.in. takie jak shopping, reels (rolki), wydaje się zamierające igtv i inne.
Instagram zapewnia szeroką gamę filtrów, które można zastosować do zdjęć użytkowników, w tym te, które dodają staromodny lub wyblakły wygląd. Inne funkcje edycji obejmują efekt, który rozjaśnia cienie, przyciemnia światła i zwiększanie kontrastu, a inne narzędzia do obróbki zdjęć umożliwiają użytkownikom dostosowanie jasności, kontrastu, nasycenia, ostrości, struktury, prostoliniowości i odcienia. Do zdjęć można również dodać ręczne przesunięcie pochylenia i efekt winiety.
W 2017 roku Instagram wprowadził funkcję, która pozwala użytkownikom publikować wiele zdjęć lub filmów jednocześnie, prezentowanych w formacie karuzeli.
Czerpiąc inspirację z popularnej aplikacji Snapchat, Instagram wprowadził w 2016 roku funkcję Stories, która pozwala użytkownikom dzielić się chwilami z ich dnia, które znikają po 24 godzinach. Instagram Stories obejmuje możliwość włączenia filtrów twarzy i naklejek opartych na rzeczywistości rozszerzonej oraz możliwość dodawania tekstu, rysunków, emotikonów, linków i geotagów bezpośrednio do zdjęcia lub filmu. W kwietniu 2017 roku Instagram Stories odnotowało 200 milionów aktywnych użytkowników, przewyższając aktywnych użytkowników Snapchata, jego największego rywala.
Instagram ma również szereg dostępnych aplikacji dodatkowych. Te aplikacje to Boomerang, który tworzy niestandardowe pliki GIF; Hyperlapse, który tworzy filmy poklatkowe; i Layout, który tworzy kolaże obrazów z wieloma obrazami. Po zainstalowaniu te aplikacje są dostępne bezpośrednio z aplikacji Instagram.
Te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Aplikację Instagram można pobrać na iPhone’a, iPada i inne urządzenia z systemem iOS firmy Apple za pośrednictwem App Store oraz na urządzenia z systemem Android za pośrednictwem Google Play.
Po zainstalowaniu użytkownicy zostaną poproszeni o bezpłatną rejestrację i będą mieli możliwość wprowadzenia swojego adresu e-mail, co wiąże się z utworzeniem nazwy użytkownika i hasła, lub zalogowania się przy użyciu konta na Facebooku. Nowi użytkownicy mogą znaleźć osoby do obserwowania na Instagramie, przeglądając ich znajomych na Facebooku i osoby z ich listy kontaktów.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Instagram pozwala ludziom na tworzenie i udostępnianie pięknych zdjęć oraz wideo. Użytkownicy mogą dzielić się swoim kontentem z innymi użytkownikami, lubiać i komentować posty. Instagram oferuje też opcje dodawania filtrów do zdjęć i możliwość eksperymentowania z różnymi efektami. Platforma działa na wszystkich urządzeniach mobilnych, co czyni ją łatwą w użyciu.
Nie jest to możliwe. Jeśli chcesz przeglądać aplikacją i stronę internetową Instagram, musisz posiadać konto użytkownika.
Instagram to aplikacja mobilna służąca do udostępniania zdjęć i filmów. Użytkownicy mogą wybierać spośród wielu filtrów, edytować i udostępniać swoje posty na swoich profilach. Można je również udostępniać na innych platformach mediów społecznościowych.
Aby zalogować się do Instagramu, trzeba najpierw założyć konto na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej. Następnie wystarczy wpisać swój adres e-mail lub nazwę użytkownika i hasło. Po zalogowaniu się do swojego konta, możesz korzystać z całej oferty Instagrama.
Jeśli znasz nazwę użytkownika i hasło, możesz po prostu zalogować się na stronie Instagram. Jeśli nie jesteś w stanie się zalogować, możesz spróbować użyć funkcji „Zapomniałem hasła” na stronie logowania. System wyśle link aktywacyjny na Twój adres e-mail lub numer telefonu, które wpisałeś podczas tworzenia konta. Po otrzymaniu tego linku należy go otworzyć i podać nowe hasło, aby odzyskać dostęp do konta Instagram.
Aplikacja Instagram działa jako platforma w mediach społecznościowych, umożliwiająca użytkownikom wysyłanie i oglądanie zdjęć, filmów, historii i wiadomości. Można też dodawać hasztagi, komentować posty innych ludzi, polubić posty, śledzić profile znajomych, udostępniać posty i tworzyć grupy. Uzyskuje się również wgląd w informacje i dane statystyczne na temat aktywności użytkowników. Za pomocą Instagrama można również publikować reklamy i propagować strony internetowe.
Instagram służy do dzielenia się zdjęciami i krótkimi filmami z przyjaciółmi i znajomymi z całego świata. Użytkownicy mogą także odpowiadać na wpisy innych osób, lajkować posty i udostępniać je w swój własnym koncie. Instagram oferuje również funkcje bezpośredniego przesyłania wiadomości, hashtaga i obserwowania kont innych użytkowników. Pomaga on również przedsiębiorcom w reklamowaniu swoich produktów i usług.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 557
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)