Elevator Pitch -jak za pomoc膮 sales speech przekona膰 innych?

Elevator Pitch
Elevator Pitch

Elevator pitch Przyk艂ady +[sales pitch i autoprezentacja]

Bez wzgl臋du na to, czym si臋 zajmujesz, zawsze w jakim艣 stopniu sprzedajesz. Niezale偶nie od tego, czy chodzi o sprzeda偶 produktu, us艂ugi, pomys艂u, a nawet samego siebie. Dlaczego dzisiaj o tym m贸wi臋? Poniewa偶 sprzeda偶 ma reputacj臋 o艣lizg艂ej i obskurnej, a wielu ludzi nie po艣wi臋ca czasu, aby dobrze jej si臋 nauczy膰.

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Tak wi臋c wi臋kszo艣膰 ludzi…za ka偶dym razem, gdy s膮 na spotkaniu, robi膮 prezentacj臋 w pracy, a nawet po prostu rozmawiaj膮 z lud藕mi na co dzie艅, nie maj膮 podstawowej wiedzy na temat sprzeda偶y, aby robi膰 to skutecznie.

I wiele razy, bez 偶adnej wiedzy i treningu, Ci ludzie b臋d膮 po prostu rozmawia膰 o rzeczach, kt贸re nikogo nie obchodz膮 i ostatecznie s膮 odbierani jako niezbyt przekonywuj膮cy. Wi臋c to, co dzisiaj zrobimy to przemodelujemy stare nawyki.

Poka偶臋 Ci dok艂adnie, w jaki spos贸b mo偶esz stworzy膰 sw贸j elevator pitch lub sales pitch niczym najlepsz膮 reklam臋, aby m贸c sprzedawa膰 dowolny produkt, dowoln膮 us艂ug臋, siebie, pomys艂y, dos艂ownie wszystko.

Nawet je艣li niekoniecznie jeste艣 sprzedawc膮, tworz膮c sw贸j elevator pitch, b臋dziesz w stanie dos艂ownie przekaza膰 wszystko w jasny i zwi臋z艂y spos贸b, w spos贸b, w kt贸rym ludzie b臋d膮 naprawd臋 dba膰 o to, co m贸wisz. A pod koniec tego wpisu dos艂ownie odejdziesz z prostym frameworkiem, kt贸rego mo偶esz u偶y膰 i zastosowa膰, aby dos艂ownie sprzeda膰 wszystko za pomoc膮 elevator pitch.

Zacznijmy

Obejrzyj film pt. Elevator Pitch poni偶ej:

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Elevator pitch o sobie

Teraz pierwsz膮 rzecz膮, o kt贸rej musimy porozmawia膰, jest wypracowanie odpowiedniego sposobu my艣lenia, je艣li chodzi o tworzenie Elevator pitch lub sprzeda偶y. Mog臋 da膰 Ci teraz szablony i pokaza膰 dok艂adnie:

  • co powiedzie膰
  • jak nale偶y to powiedzie膰,
  • i w jakiej w tonacji,

jednak niekoniecznie oznacza to, 偶e zawsze ten framework b臋dzie dzia艂a膰 przez ca艂y czas. Powodem jest to, 偶e musisz zrozumie膰, dla kogo tworzysz t臋 prezentacj臋, ten Elevator pitch.

Wi臋c pierwsz膮 rzecz膮, kt贸r膮 naprawd臋 musisz zrobi膰, to zrozumie膰 swoich odbiorc贸w.

Kim s膮 Ci ludzie? Na czym im zale偶y? Jak膮 warto艣膰 mo偶esz wnie艣膰 w ich 偶ycie? A kiedy ju偶 odpowiesz na te pytania, znacznie 艂atwiej b臋dzie stworzy膰 swoj膮 autoprezentacj臋. Pozw贸l, 偶e podam ci przyk艂ad. Za艂贸偶my, 偶e sprzedajesz oprogramowanie, dobrze? Wi臋c kiedy sprzedajesz oprogramowanie, jest naprawd臋 du偶a r贸偶nica mi臋dzy sprzeda偶膮, powiedzmy, firmie rozpoczynaj膮cej dzia艂alno艣膰, kt贸ra ma 10 pracownik贸w, a sprzeda偶膮 du偶ej firmie, kt贸ra ma 500 pracownik贸w, prawda?

Nawet je艣li sprzedajesz dok艂adnie to samo rozwi膮zanie, spos贸b, w jaki chcesz podej艣膰 do tych dw贸ch r贸偶nych odbiorc贸w, b臋dzie si臋 r贸偶ni膰.

Na przyk艂ad w przypadku startupu, mo偶e by膰 on bardziej wra偶liwe na cen臋. Mog膮 chcie膰 dzia艂a膰 szybciej i chc膮 od razu olbrzymich wynik贸w. Podczas gdy du偶a firma ma wi臋kszy bud偶et i jest gotowa wyda膰 wi臋cej czasu i pieni臋dzy, je艣li tylko potrafisz wykona膰 prac臋 poprawnie.

Wi臋c mo偶e nie ceni膮 tak bardzo szybko艣ci, ale zamiast tego ceni膮 bezpiecze艅stwo.

Wi臋c startup chce dzia艂a膰 na zasadzie: szybko, wypr贸buj, zobacz, czy dzia艂a. A du偶a firma mo偶e chcie膰 dzia艂a膰 znacznie wolniej i wydawa膰 na to wi臋cej pieni臋dzy, je艣li d艂ugoterminowo oznacza to, 偶e to faktycznie zadzia艂a.

Wi臋c powt贸rz臋, mo偶esz sprzedawa膰 dok艂adnie to samo rozwi膮zanie, ale spos贸b, w jaki podchodzisz do tych dw贸ch r贸偶nych odbiorc贸w, b臋dzie zupe艂nie inny.

A wi臋c nie tylko musisz zrozumie膰 swoich odbiorc贸w, ale drug膮 rzecz膮, kt贸r膮 musisz zrozumie膰, je艣li chodzi o spos贸b my艣lenia w sprawie Elevator pitch lub sprzeda偶y, jest zrozumienie, jaki jest cel prezentacji. Cz臋sto zdarza si臋, 偶e Twoja propozycja polega na tym, aby co艣 sprzeda膰 i to jest w porz膮dku.

Jednak nie ka偶dy kupi co艣 na pierwszym spotkaniu. Tak wi臋c w takim przypadku czasami jedynym powodem, dla kt贸rego robisz autoprezentacj臋, jest przeniesienie ich do nast臋pnego kroku.

Za艂贸偶my, 偶e szukasz nowej pracy. Wi臋c mo偶e po pierwszej rozmowie chcesz zaprezentowa膰 si臋 w spos贸b, kt贸ry zaprowadzi ci臋 do drugiej tury, prawda?

Niezale偶nie od tego, czy chodzi o Ciebie, czy o produkt lub us艂ug臋. Albo je艣li sprzedajesz, powiedzmy, rozwi膮zanie z wy偶szej p贸艂ki, nie wszyscy kupi膮 za pierwszym razem.

Tak wi臋c celem prezentacji na pierwszym spotkaniu jest po prostu zainteresowanie ich na tyle, aby wzi膮膰 udzia艂 w drugim spotkaniu, podczas kt贸rego mo偶esz podzieli膰 si臋 wi臋cej o tym, jak mo偶esz pom贸c rozwi膮za膰 ich problemy.

Wi臋c je艣li chodzi o pitching, niezale偶nie od tego, czy jest to Elevator pitch, czy sprzeda偶, musisz zrozumie膰, jaki jest Tw贸j cel i zoptymalizowa膰 go pod tym k膮tem.

Kiedy ju偶 to zrobisz dobrze, mo偶esz faktycznie przej艣膰 do tego, jak faktycznie prezentowa膰 wszystko, co sprzedajesz.

Jedno zdanie

W porz膮dku, wi臋c je艣li chodzi o Elevator pitch pierwsz膮 rzecz膮, kt贸rej musisz si臋 nauczy膰, jest prezentacja wszystkiego, co sprzedajesz, w jednym zdaniu. Musisz by膰 w stanie zademonstrowa膰 swoj膮 warto艣膰 dos艂ownie w pi臋膰 sekund, aby zainteresowa膰 kogo艣 na tyle, by wys艂ucha艂 wszystkiego, co powiesz p贸藕niej. Je艣li nie powiesz tego pierwszego zdania poprawnie, wszystko inne p贸jdzie na marne, poniewa偶 ludzi nie b臋dzie obchodzi膰 co sprzedajesz.

Prostym sposobem na to jest:

鈥濸omagam X osi膮gn膮膰 Y, robi膮c Z鈥.

Wi臋c wyja艣nijmy to.

  • X to Tw贸j idealny klient.
  • Y to warto艣膰, kt贸r膮 wnosisz.
  • A Z jest tym, jak faktycznie to robisz, niezale偶nie od tego, czy jest to produkt, czy us艂uga.

Wi臋c to mo偶e brzmie膰 jak: 鈥濸omagam mojemu idealnemu klientowi osi膮gn膮膰 okre艣lon膮 warto艣膰, robi膮c to鈥.

Wi臋c kilka przyk艂ad贸w, aby艣 m贸g艂 poczu膰, o czym m贸wi臋. Za艂贸偶my 偶e jestem na spotkaniu z agentem nieruchomo艣ci i chc臋 zaprezentowa膰 swoj膮 agencj臋 UniqueSEO. Za艂贸偶my 偶e wybieram jeden produkt, reklamy na Facebooku. Mog臋 powiedzie膰:

鈥濸omagam agentom nieruchomo艣ci generowa膰 wi臋cej potencjalnych klient贸w dzi臋ki reklamom na Facebooku鈥.

Widzisz, to bardzo proste, prawda? W tym przyk艂adzie agenci nieruchomo艣ci to Twoi odbiorcy.

Warto艣膰, kt贸r膮 wnosisz, to generowanie wi臋kszej liczby potencjalnych klient贸w dla tych agent贸w nieruchomo艣ci. A tak naprawd臋 do tego u偶ywasz reklam na Facebooku.

Spr贸bujmy innego przyk艂adu. Za艂贸偶my, 偶e szukasz nowej pracy i chcesz zosta膰 zatrudnionym w ldziale logistyki, dobrze? Mo偶esz wi臋c powiedzie膰:

鈥濸omagam szybko rozwijaj膮cym si臋 firmom ustala膰 najlepsze grafiki i negocjowac kontrakty, przeprowadzaj膮c przeprowadzaj膮c staranny research rynku i negocjuj膮c鈥.

Wi臋c jak widzisz, bez wzgl臋du na to, jaki produkt lub us艂ug臋 sprzedajesz, a nawet je艣li w jakim艣 stopniu sprzedajesz siebie, wszystko co trzeba zrobi膰, to zrozumie膰: 鈥濸omagam moim odbiorcom osi膮gn膮膰 okre艣lon膮 warto艣膰 za pomoc膮 tej metody鈥.

Je艣li u偶yjesz tej prostej formu艂y do 鈥嬧媤szystkiego, co sprzedajesz, ludzie zrozumiej膮, co robisz, komu pomagasz, jak膮 warto艣膰 wnosisz i jak to zrobi膰, wszystko w jednym zdaniu. Z ciekawo艣ci, w komentarzu napisz jakie jedno zdanie charakteryzuje w艂a艣nie Ciebie, albo to co robisz.

Chc臋 to sprawdzi膰 i zobaczy膰, co robicie.

Okej, jak ju偶 masz to jedno zdanie, kt贸re jest wst臋pem i daje konkret dla drugiej osoby to mo偶emy przej艣膰 do pe艂nej struktury elevator pitch.

Skoro czytasz wpis pt. Elevator Pitch czyli autoprezentacja sprzeda偶owa to te wpisy mog膮 tak偶e Ciebie zainteresowa膰:

Pe艂na autoprezentacja o sobie

Wi臋c chod藕my dalej.

W porz膮dku, wi臋c je艣li chodzi o elevator pitch to mamy trzy r贸偶ne elementy.

  • pierwszy to twoje wyzwanie,
  • drugi to twoje rozwi膮zanie,
  • a trzeci b臋dzie twoim powodem, czyli dlaczego akurat kupi膰 od Ciebie

Wi臋c podzielimy to krok po kroku, 偶eby艣 wiedzia艂 dok艂adnie o czym m贸wi臋 i b臋dziesz m贸g艂 to wykorzysta膰 dla siebie.

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Wyzwanie

Wi臋c je艣li chodzi o wyzwanie, to tak naprawd臋 jest to zrozumienie odbiorc贸w i jakie maj膮 problemy, rozumiesz? Czy to mo偶e 偶e chc膮 generowa膰 wi臋ksze przychody. Mo偶e chc膮 schudn膮膰 wi臋cej. Bez wzgl臋du na to, co to jest, ludzie maj膮 problemy, prawda? Wi臋c jakie s膮 te problemy, kt贸re ludzie chc膮 rozwi膮za膰? A dlaczego nie potrafi膮 sami tego rozwi膮za膰? Wi臋c to jest wyzwanie.

Rozwi膮zanie

Numer dwa b臋dzie twoim rozwi膮zaniem. Niezale偶nie od tego, jakie jest ich wyzwanie, musisz im wyt艂umaczy膰 w jaki spos贸b Tw贸j produkt lub us艂uga faktycznie pomaga rozwi膮za膰 ten problem. A kiedy m贸wisz o swoim rozwi膮zaniu, nie musi to by膰 super techniczne. Nie musisz wchodzi膰 w g艂膮b i technikalia, wystarczy pokaza膰 im na wysokim poziomie, jak mo偶esz im pom贸c. Wi臋c to jest rozwi膮zanie.

Dlaczego

A trzecia cz臋艣膰 elevator pitch to Twoje dlaczego. Wi臋c:

  • dlatego to,
  • dlaczego teraz,
  • dlaczego ty?

Wi臋c kiedy m贸wi臋, dlaczego tak jest, to w zasadzie, dlaczego mieliby inwestowa膰 czas w zrozumienie twoich rozwi膮za艅? Czym wi臋c jest ta rzecz i w jaki spos贸b zapewnia im warto艣膰 i jak dok艂adnie sprawia, 偶e 鈥嬧媔ch b贸le znikaj膮?

Nast臋pnie odpowiadasz na kolejne pytanie, dlaczego ty? Dlaczego mieliby inwestowa膰 w Twoje rozwi膮zanie w por贸wnaniu z ka偶d膮 inn膮 osob膮? Jaki jest tw贸j wyj膮tkowy czynnik Twoje USP, dlaczego powinni pracowa膰 z tob膮, a nie z kim艣 innym, kto mo偶e robi膰 co艣 podobnego?

I na koniec, dlaczego teraz, poniewa偶 czasami ludzie mog膮 dostrzega膰 warto艣膰 w ka偶dej twojej ofercie, ale musisz im wyt艂umaczy膰, dlaczego musz膮 podj膮膰 decyzj臋 i zainwestowa膰 teraz, a nie miesi膮c p贸藕niej, sze艣膰 miesi臋cy p贸藕niej, a mo偶e rok p贸藕niej, prawda?

Dlaczego mieliby to zrobi膰 w艂a艣nie teraz? Poniewa偶 je艣li nie jest to pilne, ludzie nie b臋d膮 inwestowa膰 w Twoje rozwi膮zanie i nie b臋d膮 kupowa膰 Twojego produktu, us艂ugi ani pomys艂贸w.

Elevator Pitch
Elevator Pitch

Pomys艂 polega wi臋c na tym, 偶e je艣li odpowiesz na wszystkie pytania, kt贸re kto艣 zada, zanim podejmie decyzj臋 o zakupie, i uwzgl臋dnisz to w swojej prezentacji, b臋dzie o wiele bardziej prawdopodobne, 偶e ta osoba kupi, gdy dojdzie do ko艅ca spotkania, czy cokolwiek robisz.

Wi臋c nawet je艣li niekoniecznie sprzedajesz co艣 bezpo艣rednio, je艣li sprzedajesz pomys艂, robisz prezentacj臋 w pracy, cokolwiek to jest, mo偶esz u偶y膰 tej formu艂y we wszystkim, co robisz, aby jasno wyrazi膰 warto艣膰 swojej oferty lub propozycj臋 i poka偶 im, dlaczego powinni podj膮膰 decyzj臋 na Twoj膮 korzy艣膰.

Jakie s膮 najwa偶niejsze zasady elevator speech?

  1. U偶yj zwi臋z艂ych zda艅. Twoje wyst膮pienie powinno trwa膰 kr贸tko – oko艂o 30 sekund.
  2. Skup si臋 na swoich najwa偶niejszych informacjach. Przede wszystkim, powiniene艣 skupi膰 si臋 na tym, czym jeste艣 i czym si臋 interesujesz oraz jakie s膮 twoje osi膮gni臋cia.
  3. Wyja艣nij dlaczego jeste艣 unikalny. Przedstaw wybrane cechy, kt贸re Ci臋 wyr贸偶niaj膮, jak r贸wnie偶 jakie s膮 Twoje najwa偶niejsze kompetencje.
  4. M贸w prosto i bezpo艣rednio. Unikaj wieloznacznych sformu艂owa艅 i trudnych s艂贸w.
  5. Wyka偶 zaanga偶owanie. Poka偶, 偶e jeste艣 zaanga偶owany w swoj膮 prac臋 i chcesz si臋 dalej rozwija膰.
  6. U偶yj 偶ywego j臋zyka. Przedstaw swoj膮 histori臋 i swoje do艣wiadczenia w interesuj膮cy spos贸b.
  7. Przygotuj si臋. Przygotuj w艂asn膮 wersj臋 elevator speech, kt贸r膮 mo偶esz wykorzysta膰 w swoim CV lub na rozmowie kwalifikacyjnej.

Przyk艂adowy Pitch podsumowanie

Teraz, podsumowuj膮c wszystko, o czym rozmawiali艣my w tym wpisie, pierwsz膮 rzecz膮, kt贸r膮 musisz zrobi膰, to zrozumie膰 swoj膮 publiczno艣膰 i cel, jaki masz dla swojego elevator pitch. Nast臋pnie powiedz jedno zdanie, daj膮c og贸lne poj臋cie o tym, jak膮 warto艣膰 wnosisz dla klienta lub odbiorc贸w.

A potem od tego momentu, je艣li ludzie s膮 rzeczywi艣cie zainteresowani tym, co oferujesz w swoim jednym zdaniu, wtedy jeste艣 gotowy, aby zrobi膰 ca艂y framework sales pitch i wyja艣ni膰 im dok艂adnie, jaki problem ma ta osoba, jak mo偶esz go rozwi膮za膰 i dlaczego wa偶ne jest dla nich podj臋cie decyzji teraz.

Wi臋c to wszystko. W ten spos贸b zrobisz elevator pitch, prezentacj臋 sprzeda偶ow膮 i dos艂ownie, w ten spos贸b b臋dziesz sprzedawa膰 prawie wszystko.

Co my艣lisz o temacie jakim jest Elevator pitch Przyk艂ady +[sales pitch i autoprezentacja] ? Daj zna膰 w komentarzu.

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Elevator pitch – przekonaj innych do swojego projektu

Je艣li chcesz przekona膰 innych do swojego projektu, musisz by膰 jasny i konkretny, a tak偶e pokaza膰, dlaczego Tw贸j projekt jest wyj膮tkowy i wart inwestycji czasu i 艣rodk贸w. Tutaj kilka krok贸w, kt贸re mog膮 Ci pom贸c:
Zdefiniuj sw贸j projekt: Opisz dok艂adnie, czym jest Tw贸j projekt i jakie problemy rozwi膮zuje.
Poka偶 warto艣膰: Wyja艣nij, jak Tw贸j projekt wprowadza warto艣膰 na rynku i jak mo偶e pom贸c w rozwi膮zaniu istniej膮cego problemu.
Zr贸b prezentacj臋: U偶yj wizualnych narz臋dzi, takich jak slajdy, aby pom贸c w przekazaniu swojej historii i warto艣ci.
Odpowiedz na pytania: B膮d藕 gotowy na pytania i wyja艣nij wszelkie w膮tpliwo艣ci, jakie mo偶e mie膰 Tw贸j rozm贸wca.
Poka偶 zaanga偶owanie: Poka偶, 偶e jeste艣 zaanga偶owany i zdeterminowany, aby uczyni膰 sw贸j projekt sukcesem.
Pami臋taj, 偶e musisz by膰 entuzjastyczny i pe艂en pasji, aby przekona膰 innych do swojego projektu.

Jak zrobi膰 elevator pitch?

Elevator pitch to kr贸tka i zwi臋z艂a prezentacja, kt贸ra ma za zadanie przyci膮gn膮膰 uwag臋 potencjalnego klienta lub inwestora. Aby zrobi膰 skuteczny elevator pitch, musisz skupi膰 si臋 na trzech rzeczach: celu, problemie i rozwi膮zaniu. Zacznij od wyja艣nienia tego, co oferujesz, w jaki spos贸b mo偶e pom贸c Twoim klientom. Nast臋pnie przejd藕 do opisania problemu, jaki maj膮 Twoi klienci i jak mo偶esz mu zaradzi膰. Na ko艅cu podsumuj swoje rozwi膮zanie, wyja艣niaj膮c jak wyeliminuje ono problem i jakie korzy艣ci przyniesie Twoim klientom.

Jak napisa膰 pitch?

Pitch to kr贸tka, ale tre艣ciwa prezentacja, kt贸ra ma za zadanie zaciekawi膰 publiczno艣膰 i zach臋ci膰 do zakupu lub zaanga偶owania si臋 w dan膮 us艂ug臋. Aby napisa膰 skuteczny pitch, nale偶y w pierwszej kolejno艣ci okre艣li膰 swoj膮 grup臋 docelow膮 i przedstawi膰 jej problem, kt贸ry jeste艣 w stanie rozwi膮za膰. Nast臋pnie nale偶y przedstawi膰 swoj膮 ofert臋 i wyja艣ni膰, jak mo偶na j膮 wykorzysta膰 do rozwi膮zania problemu. Na koniec, nale偶y wyja艣ni膰, jakie konkretne korzy艣ci mo偶e odnie艣膰 grupa docelowa i zach臋ci膰 do podj臋cia konkretnych dzia艂a艅.

Ile trwa elevator pitch?

Elevator pitch to kr贸tkie, trwaj膮ce zazwyczaj 30-60 sekund wyst膮pienie, w kt贸rym prezentuje si臋 pomys艂 biznesowy.

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 555

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!
Elevator Pitch -jak za pomoc膮 sales speech przekona膰 innych?
U偶ywamy plik贸w cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewni膰 Ci najbardziej odpowiednie wra偶enia, zapami臋tuj膮c Twoje preferencje. Klikaj膮c 鈥濧kceptuj臋鈥, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Je艣li nie wyra偶asz zgody, ustawienia dotycz膮ce plik贸w cookies mo偶esz zmieni膰 w swojej przegl膮darce.
Czytaj wi臋cej