Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i m膮dre wypowiedzi (Biblia marketingu cz1.)

Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i m膮dre wypowiedzi (Biblia marketingu cz1.)

FAQ Frequently Asked Questions

Cytaty o marketingu i inne wypowiedzi na temat biznesu i reklamy

Jest to zbi贸r moich wypowiedzi na Linkedin i innych social media:

Zastan贸w si臋 co by艣 robi艂 gdyby艣 mia艂 gra膰 d艂ugoterminowo.

Zastan贸w si臋 co by艣 robi艂 gdyby艣 mia艂 gra膰 d艂ugoterminowo.

W gr臋 zwan膮 biznes.

Zobacz na przyk艂ad jak to jest w sporcie.

Inaczej zachowywa艂by艣 si臋, mia艂by艣 inny trening, diet臋, przygotowania…

Je艣li mia艂by艣 wygra膰 ten sezon i po nim ko艅czysz, a inaczej je艣li mia艂by艣 gra膰 jeszcze 10 sezon贸w.

Je艣li mia艂by艣 gra膰 w t臋 nasz膮 „gr臋 biznesow膮” to inaczej robi艂by艣 marketing, inaczej robi艂by艣 sprzeda偶, a to co teraz widz臋…

To dla wielu marketing to jest po prostu generowanie lead贸w, a to s膮 dwie zupe艂nie inne rzeczy.

Generowanie lead贸w to jest lead generation, a marketing to marketing. Sprzeda偶 to jest sprzeda偶.

Lead generation, je艣li mia艂bym wybra膰, podchodzi ju偶 je艣li mia艂bym to por贸wnywa膰 do marketingu, pod performance marketing, albo sprzeda偶 marketingow膮

Ale na pewno to nie jest strategia na 10 lat w prz贸d.

Dlaczego tak jest?

Dlaczego ludzie traktuj膮 biznes jako co艣 szybkiego.

Szukaj膮 szybkich rozwi膮za艅 nowych technik.

Jaki艣 super metod.

Zastan贸w si臋 jakby wygl膮da艂a inaczej Twoja „gra marketingowa” je艣li mia艂by艣 podej艣cie z ty艂u, w g艂owie, 偶e robisz to przez najbli偶sze 10-15 lat.

Nie szuka艂by艣 ju偶 metod scrapeowania emaili ze stron firmowych, czy cold mailingu, czy dostarczenia s艂abej jako艣ci lead贸w sprzedawcom.

呕eby tylko by艂o ich du偶o bo statystycznie i tak jaki艣 domkn膮

I co jest tutaj… remedium?

Trzeba tworzy膰 popyt.

Marketing popytu = demand marketing

Na czym to polega?

To s膮 dzia艂ania dzia艂ania kt贸re przesuwaj膮 osoby z punktu w kt贸rym Ciebie nie znaj膮 i zostawi艂y jako lead dane kontaktowe i kto艣 do nich dzwoni… i ten sprzedawca, codziennie, ka偶demu w rozmowie m贸wi to samo.

W sumie m贸g艂by w艂膮czy膰 automatyczny magnetofon, 偶eby osoby ods艂uchiwa艂y i dopiero na koniec rozmowy by si臋 przy艂膮cza艂.

Natomiast tworzenie tego popytu to jest co艣 takiego, 偶e klienci wiedz膮 kim jeste艣 i przychodz膮 praktycznie do Ciebie na gotowca i nie musisz inwestowa膰 tyle zasob贸w w dzia艂 sprzeda偶y.

Nie musisz zatrudnia膰 ca艂y czas nowych sprzedawc贸w, bo dostarczasz s艂abej jako艣ci leady.

Morale w zespole s膮 lepsze bo je艣li domykaj膮 z zimnych kontakt贸w 1% czy nagle maj膮 wi臋cej. bo 20, 30, 40% i praktycznie oni nie sprzedaj膮.

Staj膮 si臋 konsultantami maj膮 pom贸c wybra膰 najlepsz膮 opcj臋, a nie sprzedawa膰.

To jest w艂a艣nie generowanie popytu.

Pami臋taj, 偶eby skupia膰 si臋 na grze d艂ugoterminowej, na tym co jest w prz贸d, bo je艣li skupisz si臋 na tym, 偶eby szybko, jutro ju偶 by艂y leady.

Czy, 偶eby jutro ju偶 sprzedawa膰 w swoim ecommerce… to automatycznie porzucasz rozwi膮zania, kt贸re s膮 najlepsze bo wymagaj膮 wi臋cej czasu

Pami臋taj, zagraj w t臋 gr臋 inaczej.

Rafa艂

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jak „mie膰 farta”

Jak „mie膰 farta”:

– Nar贸b ha艂asu

– Dopracuj wiadomo艣膰

– Skaluj najlepsze rozwi膮zanie

– Porzu膰 to co nie daje rezultatu

– Wspieraj innych

– Anga偶uj si臋 regularnie

– Zamie艅 zaanga偶owanie odbiorc贸w w relacje

Im wi臋cej relacji budujesz, tym szybciej Tworzysz swoje szcz臋艣cie.

Pozdrawiam Rafa艂

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

My艣l jak marketer

My艣l jak marketer…

…kiedy tworzysz swoj膮 stron臋 sprzeda偶ow膮 lub stron臋 docelow膮.

Oto podr贸偶, kt贸r膮 kto艣 podejmuje, gdy decyduje si臋 kupi膰 od Ciebie:

1) czyta Twoje tre艣ci online, posty organiczne i reklamy

2) klika w Tw贸j profil

3) spogl膮da na Tw贸j baner

4) czyta Tw贸j slogan

5) czyta sekcj臋 „o mnie/o firmie”

6) sprawdza komentarze/testymoniale

7) kupuje/staje si臋 leadem, lub nie.

Optymalizuj pod k膮tem tych rzeczy馃憜馃徎

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Daj 100 osobom telefon, komputer i internet.

Daj 100 osobom telefon, komputer i internet.

Sprawd藕 co si臋 sta艂o za miesi膮c.

Niekt贸rzy ludzie maj膮:

– Zbudowane marki

– Biznes

– Produkty i us艂ugi

Inni?

– Hejt

– K艂贸tnie

– Dramaty

Budujesz czy niszczysz?

Sam decydujesz.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

8 rzeczy, kt贸re niszcz膮 ka偶dy biznes

8 rzeczy, kt贸re niszcz膮 ka偶dy biznes:

1. Wielkie ego w艂a艣ciciela i pracownik贸w

2. Brak budowania sieci kontakt贸w

3. Brak testowania nowych rzeczy

4. Ignorowanie opinii

5. Za du偶o nieproduktywnych spotka艅

6. Bardzo ma艂o reklamy i marketingu

7. Nie potrafisz odm贸wi膰 klientom z kt贸rych b臋d膮 tylko problemy

8. Brak dzia艂aj膮cego modelu biznesowego

Unikaj jak najwi臋kszej ich liczby.

Kt贸ry jest najgorszy dla Ciebie?

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Product Led Growth

W moje r臋ce wpad艂a ostatnio ciekawa ksi膮偶ka, w kt贸rej jest sporo tez zgodnych z moim podej艣ciem.

Zobacz fragment:

„Decyzje na temat zakupu oprogramowania coraz bardziej spadaj膮 ni偶ej w szczeblu organizacyjnym 鈥 z dala od kadry kierowniczej i w stron臋 u偶ytkownik贸w ko艅cowych. Jak to wygl膮da w prawdziwym 偶yciu? Pomy艣l o tym, jak Twoja firma przyj臋艂a Slacka. Domy艣lam si臋, 偶e nie dowiedzieli艣cie si臋 o Slacku, odwiedzaj膮c ich stoisko na targach lub po odebraniu zimnego telefonu od przedstawiciela handlowego. Zamiast tego jest znacznie bardziej prawdopodobne, 偶e przyni贸s艂 go pojedynczy pracownik pewnego dnia i zacz膮艂 u偶ywa膰 do czatowania ze swoim zespo艂em. I zanim si臋 zorientowa艂e艣, Slack rozprzestrzeni艂 si臋 w twojej organizacji jak po偶ar.”

Dzieje si臋 tak nie tylko w przypadku Slacka.

I tego typu rewolucja zmienia to jak powinni艣my egzekwowa膰 marketing.

M贸wi si臋 na to PLG (product led growth), czyli Rozw贸j Kierowany Przez Produkt. Innymi s艂owy wzrost zorientowany na u偶ytkownika ko艅cowego, kt贸ry opiera si臋 na samym produkcie jako g艂贸wnym sterowniku pozyskiwania, konwersji i ekspansji klient贸w.

Jak wiele rzeczy w 偶yciu, PLG jest proste, ale nie艂atwe.

A jak w og贸le dotarli艣my do tego etapu?

Je艣li chodzi o oprogramowanie to ewolucj臋 marketingu mo偶emy podzieli膰 na 3 etapy:

1.CIO – IT manager

G艂贸wnie lata 80 i 90.

CIO by艂 kupuj膮cym i podejmowa艂 kluczowe decyzje, a kryterium by艂a kompatybilno艣膰 IT 鈥 czy ten produkt b臋dzie dzia艂a艂 w moim 艣rodowisko?

2.Exec- kadra zarz膮dzaj膮ca

Era CEO rozpocz臋艂a si臋 w 2000 roku. Wirtualizacja ostatecznie wypar艂a oprogramowanie z rynku centrum danych do chmury.

Koszty rozwoju spad艂y, gdy sta艂o si臋 mo偶liwe utrzymywanie i stale ulepszanie baz kodu dla wszystkich klient贸w. W poprzedniej erze zmiana oznacza艂a 偶e za pomoc膮 fizycznych dyskietek/p艂yt CD trzeba by艂o w organizacji przeinstalowywa膰 ca艂y soft na setkach komputer贸w. Rozw贸j doprowadzi艂 do ogromnej zmiany gospodarczej dla klient贸w: nie kupujesz drogiego oprogramowania tylko wynajmujesz za u艂amek ceny.

Kryteria podejmowania decyzji dotyczy艂y teraz ROI i KPI 鈥 czy ten produkt pomo偶e naszemu zespo艂owi osi膮gn膮膰 cele?

3.Era ko艅cowego u偶ytkownika.

Tylko jak zbudowa膰 produkt dla u偶ytkownik贸w ko艅cowych skoro to oni podejmuj膮 decyzje o zakupie w firmie?

Pod uwag臋 trzeba wzi膮膰 dwie podstawowe zasady:

馃懇鈥嶐煄―esign to za ma艂o
馃檷Rozwi膮偶 problemy u偶ytkownik贸w ko艅cowych

Jak wygl膮da przysz艂o艣膰 marketingu?

marketing to nie sprzeda偶

Jak wygl膮da przysz艂o艣膰 marketingu?

Oto 5 moich spostrze偶e艅 z prac kt贸re wykonujemy u klient贸w i audytu nowych kont:

1. Marketing to nie sprzeda偶.

To nie jest te偶 generowanie lead贸w.

Dop贸ki nie zmienisz sposobu mierzenia inwestycji w reklam臋, zawsze utkniesz na prowadzeniu jednokana艂owego prostego lead gen, aby tylko zaspokoi膰 swoje podstawowe KPI.

2. Musimy realizowa膰 i ocenia膰 marketing w perspektywie d艂ugoterminowej.

Firmy patrz膮 na marketing w tak kr贸tkim czasie, 偶e nie pozwalaj膮 rozwin膮膰 si臋 strategiom, kt贸re zawsze dzia艂a艂y i dzia艂a膰 b臋d膮, ale wymagaj膮 czasu.

W efekcie ci膮gle zmieniaj膮 strategie, kiedy faktycznie powinni wykonywa膰 non stop.

Szukaj膮 „sekretnych technik”.

Musimy s艂ucha膰 klient贸w, mie膰 przekonanie co do jako艣ci tego, co oferujemy i prowadzi膰 marketing z perspektyw膮 d艂ugoterminow膮.

Jest jeszcze jeden prosty paradoks, bo kiedy my艣lisz d艂ugoterminowo, w rzeczywisto艣ci osi膮gasz lepsze wyniki r贸wnie偶 kr贸tkoterminowe.

3. Podstawowym zadaniem marketingu jest TWORZENIE POPYTU.

Tutaj pojawia si臋 dark social, ale o tym b臋dzie dedykowany odcinek.

4. Niedoskona艂o艣膰 obecnej analityki i atrybucji powoduje, 偶e marketerzy my艣l膮, 偶e dzia艂aj膮 na podstawie danych.

Wszystkie najwa偶niejsze punkty styku w nowoczesnej podr贸偶y zakupowej nie s膮 mo偶liwe do zmierzenia przez oprogramowanie atrybucyjne.

Wszyscy zaobserwowali niedoskona艂o艣膰 po wprowadzeniu update’贸w ios 1,5- 2 lata temu.

Teraz b臋dzie tylko gorzej, jak chrome wycofa cookies.

5. Najlepsz膮 opcj膮 jest budowanie spo艂eczno艣ci.

___

Z pewno艣ci膮 istnieje wi臋cej zasad, kt贸re mo偶esz doda膰 w komentarzu.

Je艣li chcesz inaczej prowadzi膰 marketing, musisz porzuci膰 przestarza艂e zasady, kt贸re Ci臋 hamuj膮.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Sprzeda偶 nie jest dzie艂em przypadku. Powstaje ze starannie zaprojektowanej podr贸偶y.

Sprzeda偶 nie jest dzie艂em przypadku. Powstaje ze starannie zaprojektowanej podr贸偶y.

Wydaje si臋, 偶e wiele os贸b stosuje podej艣cie do zarabiania w stylu 鈥瀝zu膰 馃挬 o 艣cian臋 a co艣 si臋 przylepi鈥.

Tworz膮 mn贸stwo tre艣ci, maj膮c nadziej臋, 偶e ludzie znajd膮 ich produkty.

To nie dzia艂a w ten spos贸b.

Potrzebujesz starannie zaprojektowanego modelu (produkt g艂贸wny + pomocnicze):

Jak to dzia艂a:

1. Masz jedno 鈥瀋entrum鈥 tre艣ci do kt贸rego kierujesz (np. budujesz baz臋 newsletter)

2. Kilka istotnych 鈥瀗ap臋dzaj膮cych ruch鈥 (tre艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych)

3. Odpowiednie wezwanie do dzia艂ania, aby zach臋ci膰 ludzi do przej艣cia z tych „pobocznych” tre艣ci do „centrum”

4. Pasywny 鈥濩all To Action鈥 na ko艅cu ka偶dej zawarto艣ci „g艂贸wnej”.

Dzi臋ki temu:

Zwi臋kszysz liczb臋 wy艣wietle艅.

Zwi臋kszysz liczb臋 odwiedzin w witrynie.

Zwi臋kszysz przychody firmy.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Najcz臋stsze b艂臋dy copywritingowe w social media

7 najcz臋stszych b艂臋d贸w copywritingowych w social media:

1. S艂aby nag艂贸wek

Nie ma znaczenia, jak dobra jest twoja tre艣膰, je艣li nikt nawet nie kliknie.

2. Nie da si臋 tego czyta膰

Du偶e, zbite akapity jak w starej ksi膮偶ce s膮 trudne do czytania.

U偶ywaj spacji, w艂a艣ciwego formatowania i enter’贸w, aby u艂atwi膰 czytanie.

Nikt nie sp臋dza czasu w social media, 偶eby czyta膰 encyklopedi臋.

3. Za du偶o emotikon贸w

Kilka emotek mo偶e pom贸c w zwr贸ceniu uwagi, ale je艣li polegasz na tym bardziej, ni偶 na jako艣ci pisania, nigdy nie dodasz tak du偶ej warto艣ci, jak to tylko mo偶liwe.

4. Wciskanie hashtag贸w na si艂臋

Przesta艅 dodawa膰 w 艣rodku tekstu co chwil臋 hashtagi.

Je艣li chcesz ich u偶ywa膰 to umie艣膰 1-3 na ko艅cu.

5. Nigdy nie zdradzaj sedna a偶 do „…zobacz wi臋cej”

Zach臋ca to ludzi do przeczytania reszty tre艣ci.

6. Skomplikowane s艂owa i 偶argon

Je艣li kto艣 nie zrozumie, co napisa艂e艣, gdy czyta to po raz pierwszy to straci艂e艣 swojego leada.

7. Obwinianie publiczno艣ci

Nigdy nie obwiniaj swoich odbiorc贸w. Nie m贸w, 偶e sytuacja w jakiej s膮 to wynik ich lenistwa.

Zamiast tego wybierz wsp贸lnego wroga i razem b膮d藕cie przeciwko niemu.

Chcesz pisa膰 lepsze tre艣ci?

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Kiedy leady przestaj膮 by膰 tanie

Kiedy leady przestaj膮 by膰 tanie, a na rynku pojawia si臋 coraz wi臋cej konkurent贸w to musisz zacz膮膰 my艣le膰 inaczej o marketingu i sprzeda偶y.

Jak?

Zaraz Ci wyt艂umacz臋.

Najpierw chc臋 偶eby艣 zrozumia艂 ca艂膮 mechanik臋.

Na pocz膮tku kiedy produkt jest nowy, bran偶a si臋 dopiero rozwija, albo co艣 staje si臋 modne to niewiele firm si臋 reklamuje.

Z tego powodu CPL (koszt za pozyskanie leada) jest niski.

Ty generujesz wielu klient贸w, sprzedawcy nie musz膮 si臋 stara膰, bo leady s膮 bardzo tanie (w my艣l zasady „jak nie ten to kolejny kupi”), a marketing jest prosty.

Wszystko zaczyna si臋 zmienia膰 kiedy konkurencja zobaczy艂a jak dochodowa jest nisza/produkt i sami te偶 zaczynaj膮 si臋 reklamowa膰.

Leady ca艂y czas s膮 tanie i ka偶dy tylko dorzuca bud偶et.

Na tym etapie marketing musi zacz膮膰 ju偶 si臋 bardziej stara膰. Zmiany kreacji, zwi臋kszanie CTR, obni偶anie CPC.

Ale wcze艣niej czy p贸藕niej nadchodzi w ka偶dej bran偶y moment kiedy „surowe” pozyskiwanie klienta jest dro偶sze ni偶 zarobek z niego.

Przyk艂ad贸w mo偶na dawa膰 tysi膮ce, ale przypatrz co si臋 dzieje np w bran偶y OZE.

Tak co par臋 lat pojawia si臋 „super, eko” produkt. Jak kilka lat temu mieli艣my BOOM na fotowoltaik臋.

Leady by艂y bardzo tanie, programy rz膮dowe oferowa艂y liczne dotacje, w mediach ka偶dy pompowa艂, 偶e jest to bardzo potrzebne i w zwi膮zku z tym szeroka publika interesowa艂a si臋 tematem i kupowa艂a.

Z艂ote czasy, wi臋c wtedy takie firmy pojawia艂y si臋 jak grzyby po deszczu. Powstawa艂y nawet liczne MLM, a co drugi nieznany numer, kt贸ry do Ciebie dzwoni艂 zaczyna艂 rozmow臋 od „Dzie艅 dobry, dzwoni臋 z firmy X, montujemy instalacje fotowoltaiczne… bla bla bla”.

I nagle STOP.

To tylko przyk艂ad jednej z bran偶 (niszy), ale rozumiesz ju偶 jak to dzia艂a.

W zwi膮zku z tym, w dojrza艂ej bran偶y (czyli w wi臋kszo艣ci) nie istniej膮 kana艂y marketingowe, kt贸re 鈥 w izolacji od pozosta艂ych 鈥 przynios膮 ogromny wysyp tanich lead贸w. Synergia jest kluczowa.

To, co dzia艂a, to r贸wnoleg艂e prowadzenie dzia艂a艅 z zakresu:

-lead generation

-demand generation

-brand marketing

marketing seo abm

Je艣li nie wiesz jaki produkt/us艂ug臋 rozwin膮膰

Je艣li nie wiesz jaki produkt/us艂ug臋 rozwin膮膰 to musisz mie膰 na uwadze 4 punkty:

1.Czy obecna sytuacja odbiorc贸w powoduje b贸l, dyskomfort, lub jest nieprzyjemna.

Chodzi o to 偶eby艣 m贸g艂 ten problem rozwi膮za膰.

2.Czy 艂atwo mo偶esz ich znale藕膰. Je艣li targetowanie za pomoc膮 system贸w reklamowych jest trudne to nie sprzedasz.

3.Czy maj膮 pieni膮dze. Bo je艣li to biedna grupa odbiorc贸w, nie b臋d膮 mieli za co kupi膰.

4.Czy bran偶a ro艣nie (cykl 偶ycia produktu). Nie chcesz sprzedawa膰 kaset VHS nawet je艣li wszystkie poprzednie punkty by si臋 zgadza艂y. Rynek musi by膰 w trendzie wzrostowym.

Jak uruchomi膰 i sprzedawa膰 sw贸j pierwszy produkt w social media

Jak (z powodzeniem) uruchomi膰 i sprzedawa膰 sw贸j pierwszy produkt w mediach spo艂eczno艣ciowych?

Krok 1: Wybierz temat, o kt贸rym mo偶esz m贸wi膰 przez co najmniej 20-30 minut swobodnie, bez przygotowania.

Im trudniejszy temat i wymaga od Ciebie wi臋cej przygotowania, tym wzrasta prawdopodobie艅stwo, 偶e tego nie zrobisz.

Wybierz wi臋c co艣 co znasz na wylot, jak swoj膮 w艂asn膮 kiesze艅.

Krok 2: Opisz korzy艣ci i zyski produktu

-Jakich efekt贸w mo偶e si臋 spodziewa膰 kto艣 kto kupi?

-Jaki konkretny problem rozwi膮偶esz?

– Utw贸rz pomost pomi臋dzy tymi 2 punktami. Czyli jak pomo偶esz im osi膮gn膮膰 cel.

Krok 3: Zdecyduj, jakich kana艂贸w u偶yjesz do promowania:

– Twoja lista e-mailowa

– Grupy facebookowe

– Media spo艂eczno艣ciowe

– Ka偶da inna spo艂eczno艣膰

Krok 4: Stw贸rz plan promocji:

– Strona docelowa produktu

– Okienka promocyjne (czy sprzedajesz ci膮gle, czy tylko w danych okresach)

Upewnij si臋, 偶e Twoje tre艣ci na tym etapie odpowiadaj膮 na to pytanie:

„Dlaczego kto艣 mia艂by kupi膰 ten produkt/us艂ug臋/kurs w艂a艣nie teraz, a nie za rok?”

Na koniec sprawd藕 rezultat kontra nak艂ad pracy.

Je艣li wynik jet zadowalaj膮cy to skalujesz. Je艣li nie wymy艣lasz inny produkt.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jak sprzedawa膰 w B2B?

jak sprzedawa膰 w b2b

Jak sprzedawa膰 w B2B?

Poniewa偶 sprzeda偶 pomi臋dzy firmami r贸偶ni si臋 bardzo od sprzeda偶y dla konsumenta.

Ot贸偶 w nowym raporcie TrustRadius kupuj膮cy B2B chc膮 dowiedzie膰 si臋 o produktach z zaufanych 藕r贸de艂, w tym witryn z recenzjami, spo艂eczno艣ci i for贸w oraz ranking贸w.

Podobnie jak zwykli konsumenci, kupuj膮cy B2B wykorzystuj膮 r贸偶norodne zasoby do badania produkt贸w, a ich pierwszym krokiem jest rzadko kontakt ze sprzedawc膮.

Wi臋kszo艣膰 kupuj膮cych (77%) stwierdzi艂a, 偶e po zidentyfikowaniu potrzeby pierwszym krokiem by艂o przeprowadzenie w艂asnego badania, niezale偶nie od tego, czy by艂o to sprawdzanie witryn z recenzjami, przeprowadzanie wyszukiwania w Google, kontaktowanie si臋 z partnerem biznesowym lub szukanie porady u konsultanta czy analityka.

Tylko 23% skontaktowa艂o si臋 z przedstawicielem handlowym.

W raporcie z 2021 r. 87% kupuj膮cych chcia艂o samodzielnie dokona膰 podr贸偶y zakupowej.

Dzi艣 to praktycznie 100%.

Ten nowy „samoobs艂ugowy kupuj膮cy” chce, aby zawarto艣膰, taka jak ceny, opinie u偶ytkownik贸w i prezentacje produkt贸w, by艂a 艂atwo dost臋pna bez anga偶owania sprzedawcy.

Trzy najwa偶niejsze rzeczy, kt贸re wed艂ug kupuj膮cych mo偶esz zrobi膰, aby zach臋ci膰 ich do zakupu, to publikowanie cen na stronie (71%), udost臋pnianie wersji demonstracyjnych lub bezp艂atnych wersji pr贸bnych (70%) oraz pokazywanie opinii klient贸w na stronie (35%).

Z tych wszystkich powod贸w, jest wa偶ne to o czym m贸wimy w UniqueSEO…

Czyli tworzenie popytu a nie tylko nacisk na performance, kt贸ry obecnie jest tak ci臋偶ko mierzy膰.

Chcesz wiedzie膰 wi臋cej?

Napisz:

https://uniqueseo.pl/oferta/

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Rodzaje video Ads

Istnieje kilka rodzaj贸w reklam wideo, kt贸re obecnie daj膮 bardzo dobre rezultaty u naszych klient贸w (czyli „drukuj膮 pieni膮dze 馃槈”).

Podam Ci 3 skrypty.

1锔忊儯 Direct Response (typowo sprzeda偶owe)

-Hook (haczyk, musisz zdoby膰 ich uwag臋), napisz wiele alternatyw do testowania 鈥 najlepiej 3-5

-Problem (niech poczuj膮 b贸l)

-Rozwi膮zanie (pomost pomi臋dzy tym co oferujesz, a stanem idealnym)

-Wezwanie do dzia艂ania (napisz wiele alternatyw do testowania 鈥 3-5)

-Wiarygodno艣膰 / Pokonaj w膮tpliwo艣ci

-Wezwanie do dzia艂ania 2

-Outro

2锔忊儯 UGC, najlepiej nagrywane telefonem jako „selfie”

-Hook, zaszokuj

-Opowiedz o swoim problemie (najlepiej je艣li poka偶esz, np szybkie zdj臋cie przed/po)

-Opisz swoje obiekcje przed zastosowaniem produktu

-Opisz sw贸j stan idealny w kt贸rym teraz jeste艣
-CTA (kup teraz)

3锔忊儯Brandowe

-Eksponuj sw贸j brand

-Przedstaw ofert臋

-Minimum 3 x wymie艅 nazw臋 firmy

-M贸w o benefitach

-Niezbyt nachalne CTA

____

A je艣li chcesz 偶eby艣my zaj臋li si臋 Twoim marketingiem to daj mi zna膰 na DM, albo napisz na UniqueSEO.

Sukces贸w!

3 b艂臋dy z jakimi spotykaj膮 si臋 firmy

3 b艂臋dy jakie cz臋sto obserwuj臋, kt贸re pope艂niaj膮 firmy:

1. Nie rozumiej膮 swoich klient贸w.

Robi膮 to co im si臋 wydaje dobre.

Rozwi膮zanie: Porozmawiaj z minimum 50 klientami, 偶eby zrozumie膰 najwi臋ksze problemy.

Skup si臋 nast臋pnie, aby je rozwi膮za膰.

2. Ich obecno艣膰 w internecie jest zerowa.

Skupiaj膮 si臋 tylko na tym, 偶eby od czasu do czasu doda膰 link na fanpage do sklepu.

Rozwi膮zanie: Dziel si臋 codziennie 1 warto艣ciow膮 rzecz膮, co mo偶e by膰 przydatne.

Zobacz po 4 miesi膮cach co si臋 sta艂o.

Nie dzi臋kuj mi p贸藕niej.

3. Brakuje im 艣rodka w lejku marketingowym.

Czyli MOFU (ang. middle of a funnel). S膮 to osoby, kt贸re znaj膮 Twoj膮 firm臋, widzia艂y kilka razy reklamy, lub w inny spos贸b si臋 zaanga偶owa艂y, ale nie kupi艂y.

Rozwi膮zanie: Zacznij tworzy膰 spo艂eczno艣膰, lub budowa膰 relacje. Stw贸rz podcast, ciekawy newsletter, kana艂 na YouTube, lub cokolwiek innego gdzie b臋dziesz porusza膰 ciekawe tematy.

Co teraz?

Po prostu zacznij.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Nie musisz by膰 najwi臋kszy.

Nie musisz by膰 najwi臋kszy.

Akcje Netflix w 2021-2022 mocno spad艂y. Du偶y „drop” widzieli艣my po og艂oszeniu, 偶e stracili ponad 200,000 subskrybent贸w, a偶 35%.

Natomiast mniejsze serwisy streamingowe rosn膮 x2-x3.

Dlaczego?

Poniewa偶 osoby w niszy s膮 bardziej lojalne.

Tacy klienci s膮 bardziej przywi膮zani do firm.

Dlatego powiniene艣 skupia膰 si臋 na konkretnych problemach.

Nie pr贸buj rozwi膮za膰 wszystkiego.

Twoja firma to nie coca cola, czy zupa pomidorowa, 偶eby j膮 ka偶dy lubi艂.

艁atwiej jest zdominowa膰 nisz臋.

Zastan贸w si臋…

Gdzie mo偶esz 艂atwiej rozwin膮膰 firm臋:

-b臋d膮c najlepszym producentem sznur贸wek

-produkuj膮c buty, aby konkurowa膰 z Nike czy Adidas?

Zacznij od stworzenia w艂asnej niszowej us艂ugi-produktu dla odpowiednich odbiorc贸w.

Wyr贸偶nij si臋 w morzu firm „jeste艣my od wszystkiego”.

Miej w艂asny „k膮cik” w internecie.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

TripWire pomaga w 艂atwy spos贸b rozwija膰 biznes.

TripWire pomaga w 艂atwy spos贸b rozwija膰 biznes.

Jest to strategia, kt贸ra skupia si臋 na tym, aby tworzy膰 tanie produkty wej艣ciowe, zamiast jednego g艂贸wnego.

Dlaczego dzia艂a tak 艣wietnie?

Poniewa偶 trudno jest kupi膰 drogi produkt, czy us艂ug臋, je艣li osoby Ciebie nie znaj膮.

A jaki wi臋c musi by膰 tripwire:

-tani produkt, kt贸ry mo偶na kupi膰 impulsywnie

-buduje zaufanie

-jako艣膰 musi by膰 co najmniej 3x wi臋ksza ni偶 cena

-poprzez t膮 jako艣膰 buduje polecenia i WOM (word of mouth)

Je艣li tego nie zastosujesz to musisz si臋 przygotowa膰 na d艂ugi cykl zakupowy klienta i edukacj臋, co sporo kosztuje je艣li m贸wimy o produkcji contentu i reklamach.

A na to wi臋kszo艣膰 w艂a艣cicieli biznesu nie ma cierpliwo艣ci.

Je艣li chcesz zobaczy膰 jak my to robimy to odezwij si臋:

https://uniqueseo.pl/oferta/

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Co m贸wi膮 coache w biznesie.

Co m贸wi膮 coache w biznesie:

-艣led藕 zmiany algorytmu

-tw贸rz „fajny” content

-dodawaj ankiety na grupach

-u偶ywaj hashtagi i trendy na TikToku

Co robi膮 najlepsi przedsi臋biorcy:

-obserwuj膮 problemy innych

-szukaj膮 rozwi膮zania

-nie pisz膮 pod hashtagi tylko emocje

-maj膮 dopracowany copywriting na dzia艂anie (direct response)

-tworz膮 pomocny, a nie”fajny” content. Ta艅cz膮c na tiktoku nie sprzeda偶 swojej us艂ugi

-trzymaj膮 si臋 jednego nurtu

-badaj膮 co dzia艂a najlepiej

-jak znajd膮 model to skaluj膮

Biznes to po艂膮czenie kreatywno艣ci, badania rynku i dobrej egzekucji.

Dzia艂aj przyjacielu.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Czas to pieni膮dz.

Czas to pieni膮dz.

Ludzie marnuj膮 go na powielanie istniej膮cych schemat贸w.

Je艣li zaczniesz si臋 przygl膮da膰 firmom w zielu bran偶, 艣ledzi膰 ich reklamy, USP…

To zobaczysz, 偶e wszystkie s膮 praktycznie takie same.

Niczym si臋 nie odr贸偶niaj膮.

A je艣li jeste艣 taki sam jak inni, to rywalizowa膰 mo偶esz tylko cen膮 i bud偶etem marketingowym.

Na zasadzie, „kto przetrwa” pozyskuj膮c klienta z mniejszym procentem zysku.

Czasem lepiej jest wzi膮膰 oddech i przemy艣le膰 pewne sprawy.

Swoj膮 strategi臋 i podej艣cie.

Bo czerwony ocean, to krwawa bitwa. A na niebieskich wodach jeste艣 kr贸lem.

Uwierz, nie op艂aca si臋 by膰 duplikatem innej firmy i rywalizowa膰 cen膮.

Oto lepszy spos贸b:

https://uniqueseo.pl/oferta/

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jakich cen u偶ywa膰?

badanie cen psychologia

Jakich cen u偶ywa膰 偶eby klienci kupowali od Ciebie jak najwi臋cej?

W badaniu Cornell Center for Hospitality Research (藕r贸d艂o: Cornell Hospitality Report,Vol. 9, No. 8, May 2009) sprawdzono sposoby eksponowania cen.

-numeryczny z symbolem dolara: $20

-numeryczny bez symbolu dolara i cz臋艣ci dziesi臋tnych: 20

-s艂owny: dwadzie艣cia

Okaza艂o si臋, 偶e najwi臋cej wydawali klienci, kt贸rym przedstawiono proste ceny numeryczne bez cz臋艣ci dziesi臋tnych i waluty.

Chyba nie musz臋 Ci m贸wi膰 co masz zrobi膰 馃槈

Social media to w 90% miejsce dla ludzi kt贸rzy tylko scrolluj膮.

Social media to w 90% miejsce dla ludzi kt贸rzy tylko scrolluj膮.

9% to konsumenci, kt贸rzy faktycznie co艣 kupuj膮.

1% to tw贸rcy.

Zacznij publikowa膰 codziennie ciekawe tematy ze swojej niszy i do艂膮cz do 1%.

Nigdy nie by艂o to prostsze, a zarazem trudniejsze w erze pasywnego i bezmy艣lnego konsumowania tre艣ci.

Co osi膮gniesz?

-Zbudujesz biznes

-Zbudujesz zasi臋g

-Zbudujesz relacje z lud藕mi gotowymi od Ciebie kupi膰

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Przesta艅 艣ledzi膰 nic nie warte clickbaitowe tre艣ci i dyskusje.

Przesta艅 艣ledzi膰 nic nie warte clickbaitowe tre艣ci i dyskusje.

Zobacz co zazwyczaj dostajesz:

-Ci膮g艂e negatywne nastawienie

-K艂贸tnie z nieznajomymi w internecie

-Gorsze samopoczucie

Po co marnowa膰 wi臋c sw贸j czas i zdrowie?

Oto plan na zmian臋:

1. Je艣li kto艣 wzbudza Twoje negatywne emocje to go po prostu zablokuj.

2. Je艣li koniecznie chcesz ogl膮da膰 wiadomo艣ci to ogranicz je do minimum. Newsy bazuj膮 na sensacji, bo strach wzbudza zainteresowanie.

3. Do zak艂adek i powiadomie艅 dodaj osoby, kt贸re wzbudzaj膮 Twoje dobre samopoczucie. W ten spos贸b nie b臋dziesz dostawa膰 przypadkowych tre艣ci.

4. Codziennie rano przejrzyj sw贸j plan na „dzi艣”. Przypomnij sobie jaki masz cel i czego unika膰.

Zapami臋taj, to Ty tworzysz swoj膮 przestrze艅.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 2

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!
Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes  – aforyzmy, sentencje i m膮dre wypowiedzi (Biblia marketingu cz1.)
U偶ywamy plik贸w cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewni膰 Ci najbardziej odpowiednie wra偶enia, zapami臋tuj膮c Twoje preferencje. Klikaj膮c 鈥濧kceptuj臋鈥, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Je艣li nie wyra偶asz zgody, ustawienia dotycz膮ce plik贸w cookies mo偶esz zmieni膰 w swojej przegl膮darce.
Czytaj wi臋cej