Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i mądre wypowiedzi (Biblia marketingu cz3.)

Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i mądre wypowiedzi (Biblia marketingu cz3.)

FAQ Frequently Asked Questions

Cytaty o marketingu i inne wypowiedzi na temat biznesu i reklamy

Zawartość strony

Jest to zbiór moich wypowiedzi na Linkedin i innych social media:

Optymalizacja

Czekaj. Na serio? Poważnie? Nie ma mowy, że przekształcanie kliknięć w gotówkę w FB ADS jest takie proste?

Tak jest.

Zobacz…

Oto 3 główne działania, które dosłownie po wprowadzeniu DRUKUJĄ dla Ciebie pieniądze:

Działanie 1 → Kreacja

Cel: Zmniejszenie kosztu za kliknięcie.

Jak? Przejrzyj swoje metryki reklamowe na FB.

a)Wskaźnik Link CTR (benchmark: 1-3%)

b)Wskaźnik retencji wideo (15-20%)

c)Koszt za tysiąc wyświetleń (jeśli grupa jest zbyt wąska będzie wysoki, zbijaj w dół)

d)Wskaźnik zainteresowania wideo (thumbstop=2-sec video plays/impressions)

Zadania do wykonania:

a)Testuj więcej rodzajów „hook” w filmach (pierwsze 2-3 sekundy)

b)Używaj bardziej bezpośredniego tekstu dla obrazów

c)Stwórz więcej wariacji najlepszych kreacji z przeszłości

Działanie 2 → Konwersja

Cel: Konwertuj więcej przeglądających w kupujących.

Jak? Rozbij ścieżkę klienta na mierzalne etapy:

a)Wskaźnik dodania do koszyka (8-16%)

b)Wskaźnik bounce rate (poniżej 20%)

c)Wskaźnik ukończenia transakcji ze strony płatności do strony podziękowania (powyżej 60%)

d)Porzucone koszyki (Poniżej 70%)

Zadania do wykonania:

a)Social proof, testymoniale

b)Testuj nagłówki (benefity vs ból wynikający z niepodjęcia działania)

c)Optymalizacja page speed

d)Optymalizacja search intent

Działanie 3 → Zwiększanie zysk AOV i LTV

Cel: Zwiększenie średniej wartości zamówienia.

Zadania do wykonania:

a)Cross-sale – sprzedaż komplementarnych produktów podczas transakcji

b)Upsale – Oferuj więcej tego samego produktu

c)Oferuj darmową wysyłkę lub bonus po wydaniu kwoty XYZ

d)Przetestuj różne formaty email z porzuconymi koszykami

e)Zaprojektuj niekończącą się sekwencję email aby pozostać w stanie Top Of Mind

Więc jeśli chcesz osiągnąć sukces z reklamami…

Cały czas pracuj nad tymi 3 działaniami:

1.Kreacja→ Zmniejsza koszt za kliknięcie

2.Konwersja → Konwertuj kliknięcia w klientów

3.Zysk → Zwiększaj średnią wartość zamówienia

To wszystko.

Podobało się?

Daj like i udostępnij.

Magia CRO

Okej, dzisiaj trochę złotych rad odnośnie CRO…

⏱️ Masz tylko 7 sekund, aby przykuć czyjąś uwagę na swojej stronie.

Pamiętaj!

Czas ucieka, liczy się każda sekunda!

Oto 7 kluczowych elementów, które możesz łatwo dodać do swojej witryny, aby przyciągnąć uwagę i przekonwertować potencjalnych nabywców w płacących klientów:

1.Zaufanie i wiarygodność

Dodaj drobny tekst tuż pod paskiem nawigacyjnym, lub na samej górze nad menu.

Wypisz zasady swojej firmy i wszelkie gwarancje, które pomogą wzbudzić zaufanie i wiarygodność potencjalnych nabywców. Ecommerce często informują „np.”darmowa dostawa powyżej 200 zł”.

Na przykład:

-Darmowa dostawa
-Łatwe zwroty
-Gwarancja zwrotu pieniędzy
-Wsparcie

2.Silna propozycja wartości

Edytuj tytuły produktów i dodaj silną propozycję wartości na końcu każdego z nich.

Na przykład:

PRZED: Multiwitaminy (zestaw)

PO: Multiwitaminy (zestaw) | Poczuj się zdrowszy i pełen energii w ciągu 7 dni

3.Społeczny dowód słuszności

Dodaj jak najwięcej recenzji swojego sklepu lub produktu. Nie wystarczy już powiedzieć: 4,9/5 Pokaż, ile osób oceniło Twoje produkty i jacy to ludzie.

Na przykład:

PRZED: 4,9/5

PO: Ocena 4,9/5 od setek zadowolonych klientów (pokaż ich zdjęcia, lub opinie z allegro/amazon itp.)

4.Bullet pointy oparte na korzyściach

Te są bardzo łatwe do zrobienia. Zamiast tego weź swoje stare i nudne opisy produktów i zamień je w wypunktowane korzyści.

Kilka zasad:

a. Używaj emotikonów, aby zwrócić na siebie uwagę

b. Skoncentruj się tylko na zaletach swojego produktu

c. Pogrubione słowa kluczowe

5.Jedno wezwanie do działania

Upewnij się, że wezwanie do działania wyświetla się nad zakładką na komputerze i w obrębie jednego przewinięcia na urządzeniu mobilnym.

-Wybierz kolor, który nie jest kolorem Twojej marki
-Używaj emotikonów lub wskazówek kierunkowych
-Upewnij się, że wzbudza emocje i prowokuje do działania

6.Niedobór i pilność

Można to zrobić na wiele różnych sposobów, ale spraw, aby potencjalny nabywca poczuł się „inkluzywny” lub obawiał się, że przegapi bycie „inkluzywnym”.

Kilka przykładów:
🟢 Obecnie dostępne na magazynie
📂 Przyjmowanie nowych klientów
⚠️ Szybka sprzedaż
🔴 Przyjęcie jeszcze jednej klientki

7.Obrazy

Obrazy są niezwykle ważne, ale wiele osób nie wykorzystuje więcej niż jednego rodzaju obrazu. Jeśli sprzedajesz produkty, pokaż nie tylko zdjęcia produktowe, ale także:

-Osoby korzystające z Twojego produktu
-Twój produkt w różnych miejscach
-Obrazy studyjne
-UGC

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

Podwojenie wydatków na reklamę nie spowoduje

„Podwojenie wydatków na reklamę nie spowoduje podwojenia liczby leadów, rejestracji na trial, czy demo.”

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Największy zabójca SEO dla każdej rozwijającej się firmy.

Największy zabójca SEO dla każdej rozwijającej się firmy:

Marketingowcy, którzy wpadają w pułapkę „tworzenia kategorii” i chcą zmienić nazwę często wyszukiwanych produktów na coś abstrakcyjnego, aby zrealizować swój program pozycjonowania.

Po pierwsze, tworzenie kategorii jest najbardziej przereklamowaną rzeczą w historii marketingu. Bardzo niewielu się to udało.

Po drugie, jeśli sprzedajesz karmę dla zwierząt, to nazywaj to karmą dla zwierząt. Nie twórz wymyślnych nazw, próbując stworzyć coś co rzekomo klienci maję zapamiętać. Karma to nie jest „nektar jedzeniowy” czy jakkolwiek to nazwiesz.

Jedynymi firmami, którym może ujść na sucho całkowite zignorowanie SEO na rzecz bycia silnie zorientowanym na markę, są brandy, które już dominują w swojej kategorii i są mocno ugruntowane jako lider.

Alternatywnie, możesz całkowicie zignorować SEO, jeśli jesteś super innowatorem, który wprowadza na rynek coś naprawdę wyjątkowego (a prawdopodobnie nie jesteś).

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jeśli tracisz transakcje z wyższej półki, zrób te rzeczy…

Jeśli tracisz transakcje z wyższej półki, zrób te rzeczy…

1. Rozmowa z klientami powinna być najwyższym priorytetem. Jak Ci się uda porozmawiać z C-Level to nawet lepiej. Jeśli chcesz znaleźć źródło problemu, przerwij wyścig szczurów i dowiedz się jak Cię widzą. Porozmawiaj też z przedstawicielami handlowymi.

2. Idź porozmawiać z zupełnie nowymi klientami, którzy zarejestrowali się mniej niż 30 dni temu. Dowiedz się, co prawie spowodowało, że NIE kupili.

3. Idź porozmawiać z utraconymi prospectami o wysokiej wartości finansowej, którzy NIE stali się finalnie klientami. Dowiedz się dlaczego.

4. Przeczytaj recenzje klientów.

5. Przeglądaj dzienniki czatów, wiadomości e-mail klientów, słuchaj rozmów sprzedażowych itp.

6. „Mystery shopping” nawet w B2B.

7. Zrób to samo dla wszystkich konkurentów i porównaj wyniki.

8. Zapisz wszystkie swoje ustalenia i uporządkuj dane.

9. Przedstaw informacje zwrotne zespołom ds. sprzedaży, marketingu, produktu i onboardingu.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Zastanów się co tak na prawdę działa w marketingu.

Zastanów się co tak na prawdę działa w marketingu.

Bo lajkami nie posmarujesz chleba, nie zwiększysz zespołu, ani nie zapłacisz w sklepie

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Wszyscy narzekają na rosnące ceny leadów.

Wszyscy narzekają na rosnące ceny leadów.

Ma być dużo i tanio!

A wiesz ile musisz zapłacić swojemu SDR za takie półgodzinne spotkanie?

Mało tego. Sprzedawca musi się do niego jeszcze przygotować, wypełnić CRM i wysłać email po spotkaniu.

Czas operacyjny to już nie 30 minut, a 45.

15% z takich leadów nie stawi się na spotkanie, nie odbierze telefonu, albo powie „zapomniałem”.

Dlatego nie liczy się ilość, a jakość.

Dlatego zawsze powtarzam:

Demand Gen > Lead Gen

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Prosta, ale skuteczna strategia powiększania ruchu z SEO na blogu

zakres dat google search console

Prosta, ale skuteczna strategia powiększania ruchu z SEO na blogu (bez wydawania dodatkowych pieniędzy na „modne” narzędzia marketingowe).

1. Otwórz Google Search Console.

2. Przejdź do Wyniki wyszukiwania –> Skuteczność –> Strony

3. Porównaj ostatnie 6/12 miesięcy, albo cokolwiek chcesz z poprzednim okresem.

4. Sortuj wyniki według różnicy kliknięć.

5. Zacznij optymalizować strony, które w tym czasie straciły najwięcej ruchu organicznego.

To koniec!

Prawda, że łatwe?

W najbliższym czasie wróci Tobie mnóstwo ruchu organicznego i w dodatku nie musiałeś od zera tworzyć nowych treści.

Mniej wysiłku, mniej czasu. Więcej wyników i to szybko.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Kolejna sztuczka SEO z GSC

google search console gsc

Poprzednia sztuczka SEO bardzo się spodobała więc mam kolejną.

Znowu wykorzystamy GSC. W sumie to narzędzie, z którego ja – i wielu innych najlepszych w branży SEO korzysta na co dzień.

Podstawowa idea „Quick Wins”:

• Otwórz Google Search Console

• Filtruj z ostatnich 28 dni

• Wybierz „strony”

• Spójrz na zapytania dotyczące pozycji 5-20

• Rozwiń zawartość dla tych zapytań (przejrzyj top3 w Google i zobacz co oni mają, a Ty nie)

Dlaczego ta metoda tak dobrze działa?

Ponieważ Google uważa, że Twoja strona jest już „w miarę dobrym dopasowaniem” do zapytania użytkownika.

Więc wystarczy trochę pracy na duży efekt.

Każda zmiana pozycji na 1szej stronie to duży wzrost CTR.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jednym z najczęstszych pytań odnośnie tworzenia contentu jest to „o czym mówić”.

demand generation inbound marketing content

Jednym z najczęstszych pytań odnośnie tworzenia contentu jest to „o czym mówić”.

Jeśli zastanawiasz się na co kłaść nacisk, tj.:

– wyróżnianie się (unikatowe rozwiązanie dla pewnej grupy), czy

– sprzedaż i ewangelizowanie kategorii (np. dlaczego firmy potrzebują programu do księgowości)

To wiedz, że wiele zależy od tego jak dojrzała jest Twoja kategoria (jak świadomi są konsumenci) i jak mocno rozwinięta jest Twoja konkurencja.

Jeśli robisz coś nowego to ewangelizujesz kategorię.

Jeśli działasz w mocnej branży, pełnej konkurentów to pokazujesz to co Cię wyróżnia i sprawia, że jesteś lepszy.

Nie traktuj tego jako 100%, albo czarne albo białe, bo sytuacja lubi się zmieniać.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Sposób, w jaki firmy B2B mierzą sukces swojego marketingu prowadzi do rozbieżności.

ścieżka zakupowa buying journej demand generation seo marketing

Sposób, w jaki firmy B2B mierzą sukces swojego marketingu prowadzi do rozbieżności. Oto dlaczego:

Nie rozróżniają 2 innych kwestii. Czyli co to jest TWORZENIE POPYTU (demand gen) a PRZECHWYTYWANIE POPYTU (capturing demand).

Kiedy przyjrzysz się tym dwóm podstawowym częściom systemu generującego przychody, zdasz sobie sprawę, że firmy B2B budują całą swoją strategię i system atrybucji wokół przechwytywania popytu.

Następnie, jeśli weźmiesz pod uwagę, że sprzedaż i SDR są funkcjami przechwytywania popytu, to zobaczysz, że w firmach +95% budżetu komercyjnego (marketing + sprzedaż) jest przeznaczane na przechwytywanie popytu.

Cała ich strategia generowania przychodów jest przeciążona pozyskiwaniem popytu tylko dlatego, że da się to „jakoś” mierzyć, za pomocą niedokładnej atrybucji.

„Inteligentne firmy” natomiast zdają sobie sprawę, że muszą oddzielnie mierzyć PRZECHWYTYWANIE POPYTU i jego TWORZENIE.

Niestety tworzenie popytu nie jest proste do zmierzenia, „tu i teraz”. To system, z opóźnionym zapłonem, który mierzy się w cyklach kwartalnych.

Najlepszym wskaźnikiem jest % domykanych umów.

Ale wróćmy do realiów:

Firmy próbują wprowadzać innowacje marketingowe poprzez nowe działania, które mają generować dochody.

Np. podcast, publikowanie interesujących treści na platformach SM na których przebywają ich odbiorcy, ewangelizacja/rzecznictwo lub angażowanie się w społecznościach z potencjalnymi klientami. Tylko, że finalnie, po paru dniach wygląda to tak jakby nie działało, ponieważ firmy nie mierzą ich skutecznie.

Wprowadzają cały swój sposób myślenia, wskaźniki i taktyki z PERFORMANCE MARKETINGU do programów tworzenia popytu, dlatego nigdy to „nie zadziała”.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Istnieją 3 główne strategie żeby rozwijać swoją firmę.

Istnieją 3 główne strategie żeby rozwijać swoją firmę.

1. Wydajesz więcej na marketing niż inni. Nie liczy się dla Ciebie zysk tylko zbudowanie jak największej pozycji na rynku.

Niestety tylko nieliczne firmy mają wystarczająco duży budżet.

2. Innowacja.

Czyli Twój produkt/usługa są w czymś lepsze.

Tylko, że ta strategia również nie jest zbyt dobra.

Na papierze wygląda super.

Zrobię coś innego, lepszego, bardziej oryginalnego…

Tylko, że:

a) jest to bardzo trudne. R&D potrafi „wyssać” olbrzymie nakłady środków. A te nowe pomysły niekoniecznie muszą się przydać. W ostatnich latach mieliśmy masę przykładów firm które wsadziły w to setki milionów. Np. smart okulary, albo telewizory 3D.

b) nawet jeśli uda Ci się stworzyć coś bardzo innowacyjnego, to konkurencja, wcześniej czy później (raczej wcześniej) to skopiuje. Więc aby wygrywać w tym modelu, musisz ciągle wprowadzać nowe innowacje.

3. Wygrywasz nie poprzez innowacyjny produkt, czy olbrzymie wydatki na marketing, ale poprzez wyróżnienie się.

Może to być Twoje story. Oryginalna historia. Możesz budować społeczność, albo tworzyć super interesujące treści.

Ale musisz pamiętać o 3 rzeczach:

a) nie możesz przepuszczać okazji, i Twój lejek marketingowy, a także konwersja na każdym etapie (od CTR aż po konwersje na stronie produktu) muszą być maksymalnie zoptymalizowane,

b) musisz się wyróżniać, tak aby od razu wybić się z tłumu. Nie myśl sobie teraz, że to oczywiste, bo jak zobaczę Twoją stronę, lub sklep e-commerce to na pewno tego nie robisz. W 97% przypadków masz ten sam nudny marketing co reszta w Twojej branży.

c) jak już się wyróżnisz, to ludzie muszą Ciebie zapamiętać. Większość z nich nie jest gotowa do zakupu w tym momencie. Musisz zaszufladkować się w ich głowach. Mówi się na to „Top Of Mind Marketing”. Czyli jeśli pomyślą o Twojej kategorii to w ich umyśle jako pierwszy pojawisz się właśnie Ty ze swoim produktem.

Dlatego musisz mieć lepszy content (bardziej pomocny, lepiej przygotowany i ciekawy).

Rafał.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Graj w biznes długoterminowo.

Graj w biznes długoterminowo.

Nie skupiaj się na szybkiej sprzedaży i leadach.

Stań się numerem 1 w swojej kategorii.

To nie problem wygenerować dużo zapytań z których i tak prawie nikt nie kupi.

A Twój dział handlowy będzie tylko narzekał na słabą jakoś leadów.

Jak pracownicy stracą motywację to atmosfera w całym team’ie ucierpi.

Moja rada.

Postaw na jakość swojego marketingu.

Zamiast zatrudniać kolejnego handlowca do obsługi kiepskich zleceń, zatrudnij w firmie marketera, albo agencję do tworzenia ciekawego contentu.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jak budżet rozdzielają firmy, które „na prawdę” rozumieją marketing?

Jak budżet rozdzielają firmy, które „na prawdę” rozumieją marketing?

Jeśli działasz klasycznie to prawdopodobnie 90-100% wkładasz w kanały gdzie przechwytujesz popyt.

Czyli Google Ads, reklamy FB na pozyskiwanie leadów, lub bezpośrednia sprzedaż produktów z e-commerce.

Nie zalecam Ci żebyś od razu wskakiwał na 100% w inbound, czyli demand generation, ale zrób ze mną mały test przez następne 30-60 dni.

Ok?

Oto jak:

a) przeprowadź audyt swoich kont i kampanii

b) przenieś 20-25% budżetu w najgorszych w kanał na generowanie popytu, a nie jego przechwytywanie

c) przez kolejne tygodnie postępuj w ten sposób

d) przeprowadź po 60 dniach audyt, o ile spadł Twój CPL/CPS

A jak docelowo powinien wyglądać rozłożony budżet?

Są to dane na przykładzie kilkuset firm z którymi pracowaliśmy przez ostatnie lata.

Zarówno prowadząc kampanie, jak i tylko służąc konsultingowo.

Generowanie popytu = 70-80%

Przechwytywanie popytu = 20-30%

Im bardziej dojrzała kategoria tym budżet na przechwytywanie popytu będzie mniejszy, a większy na inbound, tak aby się wyróżnić.

Format dystrybucji treści musi być dostosowany do kanału i skoncentrowany na opowiadaniu story.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Masz problemy z konwersją reklam?

Masz problemy z konwersją reklam? Wdróż kilka z tych 8 sprawdzonych metod podczas projektowania kolejnych ads’ów:

1. Kontrast i nasycenie

Bądź odważny. Przyciągnij wzrok klienta.

2. Miniatury zatrzymujące scrollowanie

Ludzie zwrócą uwagę, jeśli coś przemawia bezpośrednio do nich lub ich zabawi.

3. Szybkie kreacje

Poświęć nie więcej niż 5 sekund, aby dotrzeć do sedna.

4. Trafność

Właściwa reklama z odpowiednim przekazem na odpowiednim etapie ścieżki klienta.

5. Właściwy copywriting

Pozwól swoim klientom napisać tekst reklamy „za Ciebie”. Zawsze sprawdzaj komentarze i recenzje.

6. Prostota

Jasno określ, w jaki sposób Twój produkt rozwiązuje problem klienta.

7. Napisy

Jeśli masz film w social media to dodaj napisy. Większość osób scrolluje w miejscach publicznych, a nie będą specjalnie szukać słuchawek w torbie żeby posłuchać Twojej reklamy.

8. Memy

Humor sprzyja budowaniu więzi emocjonalnej i jest jednym z głównych czynników przyczyniających się do tworzenia viral’ów. (przykład TikTok).

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Oto doskonałe podejście oparte na danych w tworzeniu strategii treści:

Oto doskonałe podejście oparte na danych w tworzeniu strategii treści:

-Wykorzystuj informacje dotyczące zamiaru wyszukiwania w celu dostarczania konsumentom odpowiednich informacji

-Buduj autentyczne relacje z klientami

-Rozszerza swój zasięg stopniowo, jednocześnie zwiększając udział w rynku

-Prowadź klientów od góry do dołu lejka, tym którzy Ciebie nie znają nie mów od razu „kup”

-Wzmacniaj wszystkie płatne działania marketingowe dzięki budowaniu świadomości marki i zaufaniu

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Nie jest tajemnicą, że tworzenie popytu i wyróżnianie się jest kluczem do sukcesu w każdej branży.

Nie jest tajemnicą, że tworzenie popytu i wyróżnianie się jest kluczem do sukcesu w każdej branży.

Nawet jeśli jesteś mistrzem w tym co robisz, ale inni Ciebie nie dostrzegą to nie rozwiniesz firmy.

Ale jak to zrobić? By

🔊 poprzez głębokie zrozumienie ludzi i problemów w branży

🔊 omawianie tematu, który ich interesuje

🔊 rezonowanie

To proste, ale nie łatwe! Nie bez powodu większość ludzi nie wyróżnia się z tłumu.

Większość nie zawraca sobie głowy robieniem żadnej z tych 3 rzeczy, dlatego są tacy jak inni.

Ale są tacy, którym się to udaje.

Robią to, mając unikalny punkt widzenia, który rezonuje z ich odbiorcami.

W dodatku potrafią przekazać to w sposób angażujący i zabawny.

1️⃣ Musisz wiedzieć, na czym im zależy, jakie są ich obawy i co ich motywuje.

Tylko wtedy możesz mieć nadzieję, że przekażesz swoją wiadomość w sposób, który będzie z nimi rezonować.

2️⃣ Potrzebujesz wiedzy merytorycznej. Ludzie szybko wyczują jeśli mówisz o czymś o czym nie masz pojęcia.

Postaraj się, żeby komunikację prowadziła osoba, a nie firma-podmiot.

Musi to być ktoś kto zna temat na wylot, ale także może przedstawić historię we właściwy sposób.

3️⃣ Unikalny POV którym ludzie się interesują. Potrzebujesz czegoś, co odróżni Cię od reszty i sprawia, że ​​ludzie chcą słuchać tego, co masz do powiedzenia.

Może to być Twoja wyjątkowa perspektywa na świat lub umiejętność opowiadania angażujących historii.

Większość ludzi myśli, że wyróżnianie się polega na byciu wulgarnym, albo głośniejszym. To błąd!

Ta cała strategia jest niezbędna do tworzenia popytu i wyróżniania się na tle konkurencji.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jesteśmy w trakcie kryzysu związanego z:

Jesteśmy w trakcie kryzysu związanego z:

-niedokładnym śledzeniem (iOS, cookies itp.)

-niedokładnej atrybucji

-rosnących cen CPL/CPS i gorszym remarketingiem

Tradycyjne metody generowania leadów i zawierania transakcji nie są już skuteczne.

Wszyscy mówią, że: „Firmy upadają, bo nie mają wystarczającej sprzedaży”.

Jest to prawda, ale też jest to efekt.

A poznać musimy przyczynę.

Prawdziwym powodem (przyczyną), dla której firmy upadają, jest to, że nie tworzą wystarczającego popytu na to co sprzedają.

Czyli nie budują chęci zakupowej.

W środowisku hiperkonkurencyjnym firmy muszą konkurować o tworzenie popytu i zawieranie transakcji.

Na wszystkich dyrektorów C-level wywierana jest presja, aby znajdowali nowe sposoby napędzania wzrostu.

I tu widzimy problem – większość firm nadal korzysta z przestarzałego modelu generowania popytu.

Aby dotrzeć do potencjalnych klientów, opierają się na technikach outbound (typowy performance marketing i kupowanie baz):

-reklamy tylko na frazy transakcyjne

-zimne telefony i

-zimne wiadomości e-mail.

Tylko, że te techniki nie są już skuteczne. W rzeczywistości często wyrządzają więcej szkody niż pożytku.

Zimne telefony są nachalne i denerwujące.

Pomyśl o tym jak ktoś Ci przerywa, gdy jesteś zajęty i próbujesz się skupić podczas pracy.

Większość z nam tak samo postępuje z emailami. Nawet jeśli go przeczytamy, to nie ma gwarancji, że podejmiemy jakiekolwiek działania.

Tak więc tradycyjne metody generowania popytu nie są już skuteczne.

Co powinny zrobić firmy?

Odpowiedź kryje się w inbound marketingu (demand generation), opartym na zasadach budowania zaciekawienia i zaangażowania.

Marketing powinien koncentrować się na tworzeniu przydatnych, odpowiednich treści, które przyciągają potencjalnych klientów do interakcji z Tobą:

-najpierw w określonym kanale marketingowym (np. social media),

-a następnie na Twojej stronie internetowej.

Muszą to być treści, które wzbudzają zainteresowanie tym, co sprzedajesz.

Gdy już zwrócisz na siebie ich uwagę, możesz zaangażować ich dalej w cały proces lejka.

Ale pamiętaj, że celem jest budowanie relacji z potencjalnymi klientami, w zgodnie z Top Of Mind Marketing. Czyli kiedy będą gotowi do zakupu, to będą myśleli o Tobie w pierwszej kolejności.

Najważniejsze jest to, że musisz wreszcie zacząć korzystać z marketingu we właściwy sposób, jeśli chcesz przetrwać i rozwijać się w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu.

Dlatego kreowanie popytu powinno być priorytetem numer jeden.

Dopiero później wygenerujesz sprzedaż.

Skupiając się przede wszystkim na tworzeniu popytu, wszystko inne w końcu się ułoży.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Korzystaj z reklam, aby organicznie wzmacniać to, co działa.

Korzystaj z reklam, aby wzmacniać to, co działa organicznie.

Nie twórz reklam „na ślepo”.

Upewnij się, że Twoje treści są odpowiednie dla docelowego klienta.

Nie mów: Kup! Kup! Teraz!

Nie to działa.

Musisz dać potencjalnemu klientowi dokładnie to, czego w danej chwili potrzebuje. Wtedy dopiero przejdzie do kolejnego etapu.

W ten sposób tworzysz z nimi relację.

Więc kiedy nadejdzie czas na zakup, kto jest numerem1?

Ty? Czy może konkurencja która tworzy reklamy bez więzi w stylu „chodź do nas i kup”.

Więc jeśli zrobisz to dobrze, to przyjdą do Ciebie bezpośrednio.

Nie pójdą szukać do Google. Przyjdą do ciebie.

A kiedy przyjdą, będą już mieli potrzebę zakupu. Mają wszystkie informacje. A ponieważ nawiązałeś z nimi relację, decydują emocje.

Ps.

Oznacz w komentarzu kogoś, kto potrzebuje tej informacji.

PS.2

Kliknij na górze mojego profilu, aby być na bieżąco i dostawać wszystkie aktualizacje.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Większość firm nie potrafi z przekonaniem odpowiedzieć czy mają problem ze sprzedażą, produktem czy z marketingiem.

Większość firm nie potrafi z przekonaniem odpowiedzieć czy mają problem ze sprzedażą, produktem czy z marketingiem.

Na prawdę… większość firm nie zna odpowiedzi.

Albo wydaje im się, że znają.

Prawda jest taka, że większość firm nigdy nie widziała świetnego marketingu.

Bo najlepszy marketing to nie jest tylko ustawienie reklam.

Tylko, że tak funkcjonują i myślą, że skoro „robią” marketing, to problem leży w sprzedaży.

Więc co się dzieje?

Próbują rozwiązać ten źle zdiagnozowany problem.

Problem, którego nie mają.

Ty wiesz jak…

Starają się zatrudnić więcej handlowców i zapewnić im jeszcze więcej szkoleń. A skoro oni już będą wyszkoleni to trzeba zwiększyć liczbę leadów. Potrzeba więcej MQL.

Nieważne jakich. Ma być więcej.

Ale to recepta na przeciętność.

Musisz porozmawiać ze swoimi klientami.

Zobacz, że zmienił się sposób, w jaki kupujemy.

W 2010 roku jak chciałeś coś kupić, szedłeś do… Google

Teraz kupujesz z ulubionego newslettera który subskrybujesz, od osoby w social media którą lubisz, z YouTube, TikToka i setki innych miejsc w sieci.

Zmienił się też sposób, w jaki pracujemy.

Zmienił się sposób, w jaki spędzamy czas w sieci.

Więc upewnij się, że naprawdę rozumiesz, gdzie masz problem.

Prześlij tę wiadomość dalej jeśli uważasz, że może komuś pomóc.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

W większości firm ludzie nie znają wartości marketingu, ponieważ nigdy nie robili jego dobrze.

W większości firm ludzie nie znają wartości marketingu, ponieważ nigdy nie robili jego dobrze.

Marketing to nie jest generowanie leadów.

Menedżerowie i firmy tkwią w przeszłości.

Kliknięcia w Google Ads nie kosztują tyle co w 2010.

Ludzie też niechętnie zostawiają swoje adresy email, a jak już to zrobią to i tak nie odczytują automatycznych sekwencji.

Najwyższy czas dostosować się i zmienić zgodnie z czasami, w których żyjemy.

Zbyt wiele uwagi skupia się na rzeczach nieważnych tylko po to, by jakoś to wyglądało w excelu TERAZ.

Nie myślą o przyszłości.

Ma być tani CPS/CPL.

Zmień podejście.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jeśli chodzi o marketing, to tutaj także sprawdza się KISS -keep it simple stupid.

Jeśli chodzi o marketing, to tutaj także sprawdza się KISS -keep it simple stupid.

Tymczasem wiele osób lubi to komplikować.

Im prościej, tym lepiej:

-znajdować błędy i

-skalować dobre rozwiązania.

Co to znaczy „prościej”?

W pierwszej kolejności, organicznie, aby zobaczyć co rezonuje z odbiorcami:

1. Media społecznościowe

2. SEO

2. Podcast/YouTube

3. Budowanie społeczności

Z tego wynika wszystko inne w marketingu 👇

✔️ płatne reklamy na najlepsze treści

✔️ dystrybucja treści

✔️ itp.

Zaczynasz od szczegółowego poznania grupy docelowej (dużo głębiej niż dotychczas to robiłeś za pomocą bezużytecznych templatek w stylu wiek, płeć itp.).

Kiedy już wszystko poznasz, wiesz jak z marketingu zrobić ścieżkę, którą wykorzystać, aby rozwiązać problem, który mają.

Lub, jeśli masz nową usługę lub produkt, dla którego rynek nie ma jeszcze wyrobionej opinii i zamiaru zakupowego, to marketing jest po to, aby go stworzyć, zanim zaczną go szukać (ponieważ kiedy zaczynają go szukać, często jest już za późno- pojawiają się duże budżety reklamowe i konkurencja).

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

9 kontrowersyjnych opinii, na temat których ostatnio obserwuję dosyć odmienne zdania.

9 kontrowersyjnych opinii, na temat których ostatnio obserwuję dosyć odmienne zdania.

1. Zły produkt zabija świetny marketing

2. Konsekwencja jest ważniejsza niż doskonałość

3. Więcej MQL nie przyniesie większych przychodów

4. Atrybucja nie działa, a na tym opiera się większość marketerów

5. Sukces treści nie zawsze jest mierzony zaangażowaniem

6. Marketing szeptany (WOMM) jest najlepszym kanałem

7. Twoi odbiorcy nie dbają o Twoją markę

8. Skupienie się na rywalizacji spowalnia Cię

9. Martech jest przereklamowany i może ograniczać kreatywność

Z czym się zgadzasz, a z czym nie?

Może chcesz coś dodać do tej listy?

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Pomimo popularnych ostatnio koncepcji lejków marketingowych…

Pomimo popularnych ostatnio koncepcji lejków marketingowych czy template’ów na pipeline, nie istnieją takie które przyniosą natychmiastowe wyniki.

Dlaczego?

→ Skuteczny marketing wymaga czasu.

→ Skuteczny marketing wymaga porażek.

→ Skuteczny marketing wymaga konsekwencji.

Granie w biznes jak w maraton, a nie sprint, bycie konsekwentnym, eksperymentowanie i cierpliwość – to się liczy.

Wiem, że brzmi to trywialnie, szczególnie wtedy kiedy CMO, lub zarząd wymagają:

→ wyników.

→ danych.

→ szybkich rezultatów.

Jeśli chcesz przyśpieszyć nieznacznie właściwy proces, zacznij zwracać uwagę na te „krótkoterminowe” wskaźniki, że idziesz w dobrym kierunku:

→ Wzrasta liczba osób, które wchodzą na stronę „umów demo”, lub dodano do koszyka

→ Wzrasta liczba konwersji (to naturalne jeśli rezonujesz z odbiorcami)

→ Wzrasta czas spędzony na stronie

→ Zmniejsza się bounce rate

→ Wzrasta bezpłatny/organiczny ruch na stronie głównej

→ Wzrasta czas spędzony na kluczowych stronach

Marketing polega na eksperymentowaniu i dopasowywaniu wskaźników, które sygnalizują, że docierasz do właściwych odbiorców.

Zwycięzcami w długiej perspektywie są zespoły skoncentrowane na właściwych działaniach.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

SEO/SEM są świetne i zawsze będę to powtarzać, ale marketing się zmienia.

SEO/SEM są świetne i zawsze będę to powtarzać, ale marketing się zmienia.

Zmieniają się też nawyki zakupowe w sieci i to jak ludzie szukają, czy zdobywają informacje.

Zobacz jak było, a jak jest:

Gdzie mogę szukać informacji/produktów w 2010 roku?

-Google

(większość marketerów zatrzymała się na tym etapie, dodali tylko reklamy na FB)

Gdzie mogę szukać informacji/produktów w 2023 roku?

-Google

-Podcasty

-TiK Tok

-Pinterest

-Instagram

-Youtube (mój faworyt)

-LinkedIn

-Reddit

-Slack

-Twitter

Z roku na rok obserwuje się coraz większą liczbę „zero search”.

To znaczy, że ludzie nie klikają w wyniki wyszukiwań.

Słabym marketerom pozostaje wtedy zarzynanie się stawkami w Google Ads.

Zmień swoje podejście na inbound/demand generation.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Są tylko 4 sposoby na pozyskanie nowych klientów:

Są tylko 4 sposoby na pozyskanie nowych klientów:

1. Outreach marketing – kupujesz leady, wykonujesz cold call’e, cold email, social selling, ABM marketing.

2. Przechwytujesz popyt. Czyli wyświetlasz adsy, gdy Ci ludzie są w trybie „gotowi do zakupu” i szukają. Mówisz „chodź do mnie”. Opracowanie lejka wymaga czasy i wysiłku.

3. Inbound, który wzmacnia Top Of Mind Marketing – jesteś firmą o której wiedzą i pamiętają, że jeśli będą tego potrzebować to w pierwszej kolejności zgłoszą się do Ciebie. Robisz to poprzez a) branding b) PR c) content i jego płatną dystrybucję (tj. dopalasz adsami)

4. Marketing szeptany, poczta pantoflowa, referale i polecenia (programy afiliacyjne, obecni klienci i pracownicy)

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

PS.

Zrobiłem kiedyś na ten temat film. Link w komentarzu pod postem.

Oto link: https://youtu.be/XeRWw6LHKCI?si=f1UYMuLPhjfu5Gpf

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Mniejsze firmy skupiają się na optymalizacji pojedynczego elementu

Mniejsze firmy skupiają się na optymalizacji pojedynczego elementu, starając się uzyskać więcej konwersji w witrynie.

Na przykład tekst landing page, albo nagłówek w reklamie.

Większe firmy koncentrują się na przekazie, dążąc do podniesienia wszystkich wskaźników- rozpoznawalności marki, konwersji, i całościowej przewagi konkurencyjnej.

Żeby optymalizować poszczególne elementy, najpierw ogólny model musi dobrze działać.

Nie ma sensu pracy nad najlepszymi hamulcami do auta, jak silnik nie działa.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Dlaczego ostatnio tyle powtarzam, że trzeba zmienić podejście do marketingu?

Dlaczego ostatnio tyle powtarzam, że trzeba zmienić podejście do marketingu?

W czasach kiedy wszystko szło „do góry” nie trzeba było przywiązywać takiej uwagi do sposobu reklamowania się.

W chodliwych branżach zarabiał każdy kto tylko ustawił reklamy.

Chodziło o skalowanie i jeśli tak się działo to było dobrze.

Ale w momencie kiedy firmy ograniczają wydatki, inflacja jest wciąż zbyt wysoka i sprzedaż spada… to wtedy każda złotówka jest dokładnie analizowana.

Dla wielu jest to czas kiedy jeszcze bardziej zapędzą się w ślepy zaułek, ponieważ nie potrafią dokładnie powiązać punktów pomiędzy strategiami inbound/demand gen, a CPL, czy CPS.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jak mierzyć skuteczność inbound, content marketingu czy demand gen?

Jak mierzyć skuteczność inbound, content marketingu czy demand gen?

Oto kilka przykładów:

1. Ruch bezpośredni (direct traffic) -ludzie wpisują adres URL Twojej witryny w przeglądarce.

2. Zmniejszenie bounce rate

3. Zwiększenie liczby stron na sesję użytkownika

4. Zwiększenie czasu przebywania w domenie

5. Wzrost obserwujących w social media i subskrybentów

6. Wzrost zaangażowania pod postami

7. Liczba wyszukiwań Twojej marki.

8. Liczba wyszukiwań Twojej marki w stosunku do nazw brandowych konkurencji.

9. Kliknięcia w hasła „Twoja marka + produkt”.

10. Ruch z witryn odsyłających.

11. Większy wskaźnik domknięć przez sprzedawców.

12.Zwiększenie AOV i LTV.

Na wszystkie te punkty powinieneś patrzyć w długiej perspektywie.

Powiedziałbym, że miesiąc to mało. Idealnie kwartalnie.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Marketing to dostanie się przed:

Pamiętaj…

Marketing to dostanie się przed:

-właściwą osobę

-we właściwym czasie,

-z właściwą wiadomością,

-na właściwej platformie

…a następnie przekształcenie tej osoby w klienta o rosnącej długoterminowej wartości

(LTV).

I teraz zadaj sobie uczciwe pytanie.

Czy tak robisz?

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Marketing zależy od dojrzałości kategorii.

Marketing zależy od dojrzałości kategorii.

Czyli, co wie Twój rynek (klienci docelowi), a także ilu masz konkurentów.

Jeśli Twoja kategoria jest dojrzała i pełna konkurentów to musisz pokazywać co Ciebie wyróżnia.

Jeśli natomiast robisz coś nowego, lub unikatowego to „sprzedajesz” ideę.

Dopiero tworzysz popyt na swoje produkty/usługi.

Obecnie sporo branż jest wysoce konkurencyjnych. I to co widzę, to niewłaściwy komunikat reklamowy.

Marki zachowują się tak jakby dopiero ta kategoria się tworzyła.

Zamiast pokazywać swoją unikatowość/wartość dodaną, mówią: „oto nasza usługa, chodź i kup”.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Zbyt często firmy skupiają się na przechwytywaniu popytu

Zbyt często firmy skupiają się na przechwytywaniu popytu, czyli w swojej strategii marketingowej skupiają się tylko na reklamach, gdy ludzie szukają.

AKA „są w trybie polowania”.

Z tego powodu, głównie budżet jest kierowany w najpopularniejsze kanały.

Google Ads z frazami wysoce transakcyjnymi o dużym CPC, a także Facebook/IG kierując od razu do strony oferty/produktu.

Niestety tworzy to kilka problemów.

1. Twoja konkurencja też to robi, dlatego później reklamy wychodzą „drogo”.

2. Tylko 1-4% na Twoim rynku docelowym aktywnie szuka rozwiązania.

To znaczy, że ponad 90% nie jest gotowa do zakupu, albo nawet nie wie że im się może to przydać.

Klasyczne podejście zakłada więc, że:

-albo ich ignorujesz

-albo dalej wyświetlasz reklamy „chodź i kup”

3. Większość i tak ma swoje ulubione marki.

Tyczy się to zarówno B2B i B2C.

Jak stać się taką ulubioną marką?

-ciekawy przekaz marketingowy

-rozwiązujesz ich problemy

-edukujesz na temat swojego rozwiązania

-w efekcie inni polecają Ciebie

Na zakończenie pamiętaj:

✳️Lepiej być znanym niż „szybko odnajdywanym”

✳️Zamiast przeznaczać cały budżet w performance skup się na contentcie i jego dystrybucji

✳️skup się na rozmowie i przekazie, a nie sprzedaży

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Ważne dla B2B:

Ważne dla B2B:

Przestańcie ciągle dodawać content na górę lejka z jedyną intencją zostawienia danych, aby zacząć rozmowę sprzedażową.

Jeśli dopiero co zarejestrowałem się na trial to nie oczekuję, że zaraz zadzwoni do mnie handlowiec junior, który nie wie tak na prawdę po co mi ten produkt, a zna tylko podstawową funkcjonalność.

Wprost nie mogę się doczekać tej pasjonującej rozmowy…

Jeśli teraz to czytasz to prawdopodobnie tak jak ja prosisz o usunięcie danych, albo kasuje konto.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Marketerzy dzielą się na 2 kategorie.

Marketerzy dzielą się na 2 kategorie.

a) Tych, którzy mierzą wskaźniki krótkoterminowe (najczęściej nacisk ze strony managerów na typowy „excel”):

-CPC,

-CPL,

-CPS,

-Liczba MQL, SQL (leady)

-itp.

b) Tych, którzy na biznes patrzą długoterminowo mierząc:

-przychód,

-długość cyklu sprzedaży,

-wskaźnik wygranych,

-średnią wielkość transakcji.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Ważna wiadomość dla marketerów zajmujących się B2B.

Ważna wiadomość dla marketerów zajmujących się B2B.

Czy na prawdę myślisz, że słaby lead magnet zamieni scrollujących w social media w klientów?

Jak wygląda typowy lejek:

-reklama w SM na zasadzie zostaw swoje dane i pobierz pdf/obejrzyj wideo (gated content)

-główny cel pobrania raportu to zapisania się na trial, umówienia DEMO itp.

-lead magnet jest słabej jakości

-część adresów emailowych to nie jest główny adres, a pomocniczy przeznaczony na SPAM i pobieranie takich raportów/ebooków

-z tego i tak tylko 50% osób otworzy taką wiadomość, a jeszcze mniej przeczyta raport

-te osoby które nie są w ogóle zaznajomione z Twoją marką są przypisywane jako MQL

-sprzedawca z nim się kontaktuje i odrywa go od czynności w pracy

-osoba jest poddenerwowana i jednym uchem słucha, ale tak na prawdę robi coś innego, a sam sprzedawca już wie, że „nie domknie tego leada”

-żeby dobrze to wyglądało, doda go do CRM z dopiskiem „kontaktować się za 30 dni”

-manager jest zadowolony bo wygenerowano leady, które „są gotowe do zakupu” i ma co raportować dalej.

Ale tak na prawdę wiesz, że…

…marketing nie działa w ten sposób.

Więc czemu tak robisz?

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Pracować z klientem, który Ciebie wynajął, bo to co robisz jest super i się mu podoba?

Pracować z klientem, który Ciebie wynajął, bo to co robisz jest super i się mu podoba?

Tymczasem kiedy chcesz to wdrożyć u niego mówi, że od zawsze robili inaczej i ich polityka firmy na to nie pozwala.

W efekcie nie robisz tego po co do Ciebie przyszli, tylko lecisz według starego schematu.

Co dalej?

a) dziękujesz za współpracę

b) upierasz się przy swoim, że wynajęli Ciebie w innym celu, a to co robili do tej pory nie działa i dlatego szukają pomocy (powoduje to zgrzyty)

c)… ?

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jak myślisz, dlaczego aż 77% kupujących w B2B ma problem z zakupem

Jak myślisz, dlaczego aż 77% kupujących w B2B ma problem z zakupem

Jak myślisz, dlaczego aż 77% kupujących w B2B ma problem z zakupem i uważa, że jest to trudne, lub złożone?

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

___

Aby zrozumieć, jak najlepiej pomóc klientom musisz przejść przez złożony proces zakupu. Oto kilka etapów na które musisz zwracać uwagę:

👉Identyfikacja problemu. „Coś u nas w firmie nie działa. Mamy problem i musimy coś zrobić.”

👉Eksploracja rozwiązań. „Poszukajmy co nam pomoże rozwiązać problem.”

👉Budowanie wymagań. „Wiemy już na czym polegają rozwiązania, teraz musimy dobrać optymalne działóania do naszych wymagań.”

👉Wybór dostawcy. „Czy ta firma robi to, co chcemy?”

👉Potwierdzenie. „Oni wydają się być w porządku, ale musimy być pewni”.

👉Tworzenie konsensusu. „Musimy zebrać wszystkich decydentów w firmie i podjąć decyzję”.

🥇Żeby wygrać, optymalizuj pod każdy z tych etapów.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Co Twoim zdaniem jest obecnie największym wyzwaniem dla marketerów?

Co Twoim zdaniem jest obecnie największym wyzwaniem dla marketerów?

Kilka punktów ode mnie:

1. Brak spójnej strategii

2. Mierzenie i raportowanie ROI/ROAS (blokowanie cookies, błędy w atrybucji)

3. Budżet

4. Głębokie zrozumienie klienta, ponieważ nie biorą feedbacku z działu sprzedaży

5. Tworzenie treści (content bez zrozumienia klienta, aby tylko zaspokoić managera)

6. Szybko zmieniające się trendy w marketingu

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Dlaczego w B2B tak dużo marketerów wciąż

Dlaczego w B2B tak dużo marketerów wciąż targetuje po zainteresowaniach, a nie stanowiskach, środowisku pracy czy wyszukiwanych hasłach*?

_______

* głównie Google Ads poza SERP, bo ono dotyczy tylko fraz -np. YT Ads, bannery etc.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jakie działania marketingowe sprawdzają się u Ciebie najlepiej?

Jakie działania marketingowe sprawdzają się u Ciebie najlepiej?

1. TikTok

2. Reklamy na Facebooku/Instagramie

3. Targi

4. Organiczne

5. Inbound

6. Płatne wyszukiwanie

7. Banery reklamowe

8. E-mail

9. SEO

10. Marketing bezpośredni

11. YouTube

12. Podcast

13. Inne – jakie?

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!