Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i m膮dre wypowiedzi (Biblia marketingu cz6.)

Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i m膮dre wypowiedzi (Biblia marketingu cz6.)

FAQ Frequently Asked Questions

Cytaty o marketingu i inne wypowiedzi na temat biznesu i reklamy

Jest to zbi贸r moich wypowiedzi na Linkedin i innych social media:

Jak Zarabia膰 Wi臋cej i Coraz Wi臋cej. Tak wygl膮da najlepszy model!

Jak idziesz do restauracji i zam贸wisz przystawki to nie mo偶esz si臋 doczeka膰 g艂贸wnego dania.

Jak jeste艣 na zakupach i hostessa prowadzi degustacj臋 to zobacz ile os贸b w markecie wk艂ada od razu taki produkt do koszyka.

A w biznesie jak jest?

Wielu przedsi臋biorc贸w boi si臋 da膰 co艣 za darmo, albo po kosztach, 偶eby zaostrzy膰 apetyt.

Niech Ciebie poznaj膮 i zobacz膮, 偶e to co masz jest 艣wietne. A zobaczysz, 偶e wkr贸tce wr贸c膮 po wi臋cej.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Nikt nie budzi si臋 z postanowieniem zainwestowania tysi臋cy na SEO.

Nikt nie budzi si臋 pewnego dnia z my艣l膮, 偶e zainwestuje tysi膮ce SEO.

Zazwyczaj to powolny proces kiedy jeste艣 zm臋czony:

  • wydawaniem du偶ych pieni臋dzy na Google Ads
  • wydawaniem du偶ych pieni臋dzy na strony recenzjami
  • widzeniem konkurencji nad Tob膮 w google
  • coraz mniej os贸b wyszukuje Tw贸j brand
  • masz zbyt du偶e nak艂ady na dzia艂 handlowy
  • brak sta艂ego przep艂ywu przychod贸w organicznych, czyli je艣li nie inwestujesz ci膮gle w reklam臋 to nie zarabiasz

Je艣li kt贸ry艣 z tych element贸w brzmi znajomo to SEO mo偶e mie膰 sens.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Regex

regex

Niestandardowe wyra偶enia regularne (RegEx) w Google Search Console to niesamowita sztuczka.

Dzi臋ki temu b臋dziesz w stanie znale藕膰 pytania na etapie zakupu i wyszukiwania informacji, a tak偶e dostaniesz pomys艂y na mocno konwertuj膮cy content.

Wejd藕 do Google Search Console i w raporcie Skuteczno艣膰 > Wyniki wyszukiwania kliknij:
-„+ Nowa”
-„Zapytanie”
-Niestandardowe (wyra偶enie regularne)
-Pasuje do wyra偶enia regularnego
-Wklej kod:

(?i)^(kto|co|gdzie|kiedy|dlaczego|jak|by艂|zrobi艂|jest|robi|je艣li|mo偶e|m贸g艂by|powinien|by艂by|zrobi|jest|s膮|nie|by艂|nie powinien|nie m贸g艂|nie mo偶e|nie ma|nie chce|nie chce|blisko mnie|by|by\w|chc|czy|dostan|jest|kiedy|kt\wry|mo\we|znajd|zrobi).*

Do stworzonej listy dodaj Keywords Everywhere i sprawd藕 liczb臋 wyszuka艅 + stawki CPC, aby podejmowa膰 jeszcze lepsze decyzje!

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Ka偶da firma potrzebuje

Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes - aforyzmy, sentencje i m膮dre wypowiedzi (Biblia marketingu cz6.) 1

Ka偶da firma potrzebuje zar贸wno dzia艂a艅 BRANDOWYCH jak i PERFORMANCE.

Pomy艣l o tym w ten spos贸b…

1.Wszyscy wiemy, 偶e aby by膰 zdrowym trzeba codziennie uprawia膰 sport. Musisz to robi膰 ci膮gle. Nie da si臋 powiedzie膰, „ten trening uratowa艂 mi 偶ycie”, albo ta jazda na rowerze sprawi艂a, 偶e jestem zdrowy. Dopiero gdy b臋dziesz to robi膰 codziennie, co tydzie艅, przez miesi膮ce, latami… to zobaczysz rezultaty. To jest Tw贸j BRAND marketing.

2.Leki i 艣rodki dora藕ne. Jeste艣 chory, potrzebujesz antybiotyk贸w, szczepionki. Masz raka, potrzebujesz chemii. Dzi臋ki nim mo偶esz prze偶y膰, bo daj膮 SZYBKIE kr贸tkoterminowe rezultaty. Ale nie tworz膮 d艂ugoterminowych efekt贸w zdrowotnych. To jest Tw贸j Performance.

Dla optymalnego zdrowia potrzebujesz obydwu.

Dla optymalnego wzrostu firmy potrzebujesz obydwu.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Co m贸wi膮 ludzie

People don’t think what they feel, don’t say what they think and don’t do what they say” – David Ogilvy.

Z tego powodu ankiety tak cz臋sto nie daj膮 rzetelnych rezultat贸w.

W UniqueSEO zawsze stosujemy kilka narz臋dzi analitycznych do projektowania kampanii (niestety sporo kosztuj膮).

Ale s膮 takie kt贸re ka偶dy lubi.

Czyli… darmowe 馃槈

Jak np Google Trends, do kt贸rego kiedy艣 nagra艂em poradnik na YT.

Wi臋c zamiast dzia艂a膰 na 艣lepo, sprawd藕 dane kt贸re ludzie wpisuj膮 na prawd臋, a nie tylko po to aby wygl膮da膰 dobrze w oczach innych.

Zobacz: https://youtu.be/WYJoCRR9E4M

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

„Musz臋 to przemy艣le膰”

Znasz to:

„Musz臋 to przemy艣le膰”

To 偶e kto艣 podczas rozmowy sprzeda偶owej m贸wi, 偶e potrzebuje wi臋cej czasu to tak na prawd臋 ma jeszcze jakie艣 obiekcje.

Bo to 偶e b臋dzie czeka艂 nie spowoduje 偶e zdob臋dzie informacje.

Tylko 偶e to Ty jako sprzedawca jeste艣 jego 藕r贸d艂em informacji do kt贸rego ma teraz dost臋p, to nie jest czas.

Jak wi臋c wyci膮gn膮膰 od takiej osoby informacje 偶eby nie brzmie膰 jak na przes艂uchaniu?

殴le:Hej s艂uchaj, jest jeszcze co艣 wi臋c pytaj teraz.

Dobrze: Musisz odpowiednio dopasowa膰 j臋zyk cia艂a i ton g艂osu.

Zabrzmij tak jakby艣 nie do ko艅ca wiedzia艂/rozumia艂.

„Ok, nie jestem pewien czy do ko艅ca rozumiem. Na co dok艂adnie potrzebujesz wi臋cej czasu, tak abym m贸g艂 si臋 przygotowa膰 do kolejnej rozmowy”

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Strategie contentowe

Nie wiesz co pisa膰 偶eby zdobywa膰 klient贸w, albo co pisa膰 偶eby robi膰 zasi臋gi?

To proste.

Oto 艣ci膮gawka (ps. zapisz ten post na p贸藕niej 偶eby mie膰 go zawsze pod r臋k膮)

1.Chcesz zasi臋gu?

Pisz o historiach.

2.Chcesz si臋 pozycjonowa膰 na lidera/autorytet?

Dziel si臋 spostrze偶eniami bran偶owymi i insightami.

3.Chcesz zdobywa膰 leady?

Publikuj case study i procesy.

Simple as banana, prawda?

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Content 偶eby wi臋cej sprzedawa膰

Je艣li chcesz ju偶 na etapie poszukiwania wyr贸偶nia膰 si臋 i zdobywa膰 wi臋cej zapyta艅 to musisz odpowiada膰 na podstawowe kwestie kt贸re interesuj膮 klienta.

Jak?

Najlepiej jest mie膰 stworzony content na ka偶dy z tych krok贸w.

Ale jak w艂a艣ciwie szukaj膮 klienci?

呕aden problem, ju偶 Ci m贸wi臋:

-szukaj膮 po rozwi膮zaniu ich g艂贸wnego problemu

-szukaj膮 po cenie i kosztach

-szukaj膮 w por贸wnaniach i zestawieniach

-szukaj膮 po recenzjach

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Czy to jest najlepszy spos贸b 偶eby zaczyna膰 zimne telefony?

Czy to jest najlepszy spos贸b 偶eby zaczyna膰 zimne telefony?

Sam nie jestem fanem cold calli, ale jest to ciekawy opener kt贸ry dzia艂a 艣wietnie.

Daj zna膰 w komentarzu czy go kiedy艣 stosowa艂e艣.

Wygl膮da to tak:

„Cze艣膰 Marek, nie umawiali艣my si臋 na telelfon, ale mo偶e b臋dziesz m贸g艂 mi pom贸c. Twoja firma jest w grupie 23 firm z kt贸rymi chcia艂bym pracowa膰. Nie wiem czy to dla Ciebie istotne i czy kogo艣 szukacie do XYZ, ale pomy艣la艂em 偶e po prostu zadzwoni臋. Mo偶esz mi pom贸c?”

Dlaczego to dzia艂a?

Po pierwsze nie brzmi to sprzeda偶owo.

Po drugie prosisz 2x o pomoc, a ludzie cz臋sto zgadzaj膮 si臋 na pomaganie.

Po trzecie, dobrze si臋 o nich wypowiadasz, jako firma tylko z kilku innych, co 艂askocze ich ego.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jak napisa膰 dobr膮 ofert臋

Je艣li chcesz 偶eby Tw贸j produkt, albo us艂uga si臋 bardo dobrze sprzedawa艂a…

to musisz stworzy膰 ofert臋 nie do odrzucenia.

Czyli aby by艂o im a偶 g艂upio odm贸wi膰.

Wi臋c jak to zrobi膰?

1.Wynik, co mi to da: nie m贸w plan treningowy, tylko wymarzone cia艂o, albo minus 14 kilogram贸w dzi臋ki czemu poznam na pla偶y pi臋kne dziewczyny

2.Prawdopodobie艅stwo osi膮gni臋cia: Maksymalizuj postrzegane prawdopodobie艅stwo sukcesu (referencje i sprawdzone studia przypadk贸w)

3.Ile czasu mi to zajmie: Zminimalizuj czas do osi膮gni臋cia sukcesu (Jak mo偶emy to przyspieszy膰? Jak mo偶emy pokaza膰 post臋p?)

4.M贸j wysi艂ek, czy wdro偶臋 to w 艂atwy spos贸b, albo Ty zrobisz to za mnie? Minimalizuj wysi艂ek i po艣wi臋cenie

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jak kto艣 zak艂ada biznes po raz pierwszy

Jak kto艣 zak艂ada biznes po raz pierwszy to skupia si臋 na produkcie.

Dobre wykonanie, dobra jako艣膰, d艂ugopis pisze, nasz karma smakuje kotom itd.

To jest 艣wie偶ak w biznesie, bo my艣li 偶e rzeczywi艣cie jako艣ci膮 wygra.

Jak kto艣 zak艂ada biznes po raz drugi to skupia si臋 na dystrybucji i marketingu.

Bo ludzie musz膮 us艂ysze膰 o produkcie, i musz膮 go 艂atwo kupi膰.

Jak kto艣 zak艂ada biznes po raz trzeci to skupia si臋 zar贸wno na produkcie jak i marketingu, czy dystrybucji.

Kilka miesi臋cy temu pojawi艂 si臋 film blackberry, kt贸ry mia艂 wi臋cej opcji ni偶 iphone i to wcze艣niej.

Czyli Steve Jobs wprowadzi艂 produkt kt贸ry nie by艂 najlepszy w tamtym czasie, a mimo to wygra艂 bo mieli
stworzony pe艂en ekosystem z appstore, marketingiem i dystrybucj膮.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jaki艣 czas temu nagra艂em ciekaw膮 rolk臋, kt贸ra m贸wi艂a:

Jaki艣 czas temu nagra艂em ciekaw膮 rolk臋, kt贸ra m贸wi艂a:

nie sprzedawaj wkr臋tarki, tylko wywiercone dziury.

Czyli 偶eby klientowi sprzedawa膰 efekt ko艅cowy, a nie sam produkt.

Zatem, sprzedajesz wymarzone cia艂o a nie diet臋.

Ale to tylko cz臋艣膰 prawdy.

Nie chodzi nam tylko o sam efekt ko艅cowy, tylko „dlaczego” akurat TO jest dla nas wa偶ne.

Przyk艂ad: jeste艣 edytorem wideo. Wiesz ju偶 偶e trzeba sprzedawa膰 efekt ko艅cowy czyli nie robisz tylko film贸w reklamowych, ale pomagasz firmie zarabia膰 wi臋cej dzi臋ki filmom reklamowym.

Ale teraz id藕my dalej.

Musisz pozna膰 prawdziwe potrzeby, bo na przyk艂ad problemem dla w艂a艣ciciela takiego biznesu mo偶e by膰 to, 偶e czasem klient贸w jest sporo, a innym razem jego pracownicy nie maj膮 co robi膰 (nuda).

Albo dlaczego kto艣 chce schudn膮膰? 呕eby dobrze wygl膮da膰 na pla偶y podczas urlopu?

Czy mo偶e id藕my dalej… i po to 偶eby czu膰 si臋 na co dzie艅 dobrze ze sob膮 bo to przeszkadza?

Jak odkrywa膰 takie prawdziwe potrzeby opowiem na kolejnych filmach wi臋c subskrybuj!

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jakim autem je藕dzisz?

Jakim autem je藕dzisz?

Prosty spos贸b 偶eby sprawdzi膰 czy dobrze reklamujesz swoj膮 firm臋.

Zobacz jak m贸wi膮 o Tobie klienci.

Jak kto艣 spyta si臋 Ciebie jakie masz aut i je藕dzisz porsche to tak odpowiesz

Albo mam aston martina, czy Rolls Royce.

Kto艣 kto ma dobr膮 fur臋 to podaje tylko mark臋, podczas gdy kto艣 kto je藕dzi s艂abym autem to wchodzi w model, silnik i inne detale.

Wi臋c zastan贸w si臋 czy robisz wszystko co powiniene艣 aby Twoja firma by艂a odr臋bn膮 kategori膮.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jakiej oferty klient nie odrzuci?

Jakiej oferty klient nie odrzuci?

Takiej kt贸r膮 sam z Tob膮 stworzy艂.

Dlatego tak wa偶ne jest zadawanie pyta艅, ale istnieje jeszcze jedna perfekcyjna strategia.

Dzia艂a na spotkaniach. Za艂贸偶my jeste艣 u klienta, siedzi tam kilka os贸b i sam szef, albo prezes (kto艣 wa偶ny z firmy – decydent).

Pytasz si臋 jego jak powinien wygl膮da膰 idealny produkt, albo us艂uga dla Was.

Kiedy on zaczyna opowiada膰, (to jest wa偶ne) Ty wszystko zapisujesz i mocno podkre艣lasz.

Kiedy prezes sko艅czy m贸wi膰, m贸wisz:

doskonale!

Z kim mog臋 przedyskutowa膰 uszycie tej oferty wed艂ug tego co Pan powiedzia艂?

Dlaczego dzia艂a to tak 艣wietnie?

Bo finaln膮 decyzj臋 i tak podejmuje prezes, a po drugie dostajesz osob臋 kt贸ra b臋dzie Ciebie s艂ucha膰, bo przecie偶 tak powiedzia艂 prezes.

Subskrybuj ten kana艂 po wi臋cej takich ciekawostek.

AI wkr贸tce Ciebie zast膮pi.

AI wkr贸tce Ciebie zast膮pi.

Ale tylko je艣li jeste艣 przeci臋tny.

Je艣li jeste艣 copywriterem, edytorem film贸w, marketerem, analitykiem etc.

M贸wisz u偶ywam DaVinci resolve, czy premiere do edytowania wideo bla bla bla

…to masz problem bo jeste艣 tylko TOWAREM.

Ale je艣li jeste艣 PRO, kt贸ry nie tworzy film贸w, tylko wideo kt贸re zarabia dla klienta pieni膮dze…

…pokazujesz profesjonalizm i dowozisz rezultaty a nie pustos艂owie z narz臋dzi AI,

to nie masz si臋 czego obawia膰,

bo klienci widz膮 Ciebie jako partnera, a nie towar.

Ogl膮daj wi臋cej moich film贸w

Wi臋kszo艣膰 z Was u偶ywa ChatGPT w ten spos贸b:

Wi臋kszo艣膰 z Was u偶ywa ChatGPT w ten spos贸b:

„napisz mi kilka przyk艂ad贸w na posty na facebooku”.

Dlatego w艂a艣nie efekty s膮 takie s艂abe.

Oto jak tworzy膰 MEGA dobre prompty. Oto przyk艂adowy jeden:

„Chc臋, 偶eby艣 przeprowadzi艂 dla mnie badania klient贸w. Jeste艣 ekspertem w [przyk艂ad].

Opowiedz mi o 10 frustracjach, 10 pragnieniach, 10 marzeniach i 10 obawach, kt贸rych do艣wiadczaj膮 moi odbiorcy w zwi膮zku z [O CZYM M脫WICIE].

Sformatuj w tabeli wyniki 10 frustracji, 10 pragnie艅, 10 marze艅 i 10 l臋k贸w.

O艣 x powinna by膰 ponumerowana od jednego do dziesi臋ciu, o艣 y powinna zawiera膰 pragnienia, frustracj臋, marzenia i strach.”

W efekcie otrzymasz kilkadziesi膮t pomys艂贸w na tre艣ci kt贸re zadzia艂aj膮 艣wietnie bo odnosz膮 si臋 do ludzkich emocji.

Strachu, pragnie艅, marze艅 i obaw.

Subskrybuj ten kana艂 po wi臋cej takich ciekawostek.

Viralowe reklamy mo偶na tworzy膰 wed艂ug pewnego wzoru.

Viralowe reklamy mo偶na tworzy膰 wed艂ug pewnego wzoru.

Nie wierzysz mi?

To pos艂uchaj.

Przejrza艂em wczoraj reklamy na 43 kontach.

Wniosek jest prosty.

Nie lubimy tego co nudne.

Wi臋c trzeba nas zainteresowa膰.

Zatem na pocz膮tku tworzy si臋 haczyk na nasz膮 uwag臋.

呕eby ludzie mimo z艂apania uwagi nie scrollowali dalej, a ogl膮dali reklam臋 do ko艅ca to kolejny powinien by膰 tzw. interest peak. 

S膮 3 rodzaje:

1.Odwr贸cenie ryzyka – czyli widz nic nie traci

2.Unikatowo艣膰 – opowiadaj jakby to by艂o co艣 nowego. Widz nie mo偶e pomy艣le膰 偶e ju偶 to zna, bo wtedy przewinie dalej

3.Autorytet – musisz udowodni膰 偶e znasz si臋 na rzeczy i nie jeste艣 pe艂en g***

Oto sekret do tworzenia 艣wietnych reklam kt贸re generuj膮 profit

Oto sekret do tworzenia 艣wietnych reklam kt贸re generuj膮 profit:

psychologia zakupowa.

Natomiast wiele os贸b m贸wi 偶e najwa偶niejsze s膮 grafiki czy wideo…

…ale one same nie zadzia艂aj膮 je艣li nie poruszysz tego co interesuje ludzi i na co reaguj膮.

Wi臋c dobra reklama musi zawiera膰 takie 3 rzeczy:

1.Wzbudzi膰 zainteresowanie

2.Anga偶owa膰, czyli utrzyma膰 zainteresowanie

3.M贸wi膰 co maj膮 zrobi膰 czyli CTA

呕eby ich zainteresowa膰 mo偶esz zacz膮膰 od czego艣:

-kontrowersyjnego
-zada膰 pytanie
-zaszokowa膰
-u偶y膰 odmiennego zdania ni偶 wi臋kszo艣膰 my艣li

Jak ju偶 z艂apiesz ich uwag臋 to musisz j膮 utrzyma膰

O tym w kolejnych filmach

Zapomnij o wszystkim, co my艣la艂e艣, 偶e wiesz o marketingu B2B.

Zapomnij o wszystkim, co my艣la艂e艣, 偶e wiesz o marketingu B2B.

Playbook wygl膮da znacz膮co inaczej. I to bardzo.

Min臋艂y czasy, kiedy generowa艂o si臋 jak najwi臋cej s艂abej jako艣ci lead贸w i przerzuca艂o je do zespo艂贸w sprzeda偶y. Dzi艣 zespo艂y marketingowe tworz膮 marki i buduj膮 przychody.

Ale to jeszcze nie wszystko.

Przejd藕my od razu do sedna!

ROLA ZESPO艁脫W MARKETINGOWYCH

Kiedy艣:

Zespo艂y marketingowe mia艂y g艂贸wnie za zadanie:

-Dostarczanie du偶ej liczby potencjalnych klient贸w.

-Generowanie ruchu na stronie internetowej.

-Wykonywanie zada艅 w zawrotnym tempie. (ilo艣膰 > jako艣膰)

Nowe zasady:

Zespo艂y marketingowe maj膮 teraz za zadanie:

-Koordynowa膰 艣cis艂膮 wsp贸艂prac臋 z zespo艂ami sprzeda偶owymi w celu zapewnienia zgodno艣ci.

-Rozwija膰 Profil Idealnego Klienta (ICP).

-Wypracowa膰 strategiczne podej艣cie dostosowane do grupy docelowej.

-Tworzy膰 przekonuj膮ce komunikaty, kt贸re rezonuj膮 z potencjalnymi klientami.

-Bezpo艣redni wk艂ad w generowanie przychod贸w.

-Generowa膰 zar贸wno 艣wiadomo艣膰, jak i popyt na produkty lub us艂ugi.

Obecny marketing wymaga bardziej strategicznego podej艣cia. Zespo艂y marketingowe nie s膮 ju偶 tylko generatorem ruchu; za to generuj膮 przychody.

Poza generowaniem lead贸w, skupiaj膮 si臋 na generowaniu przychod贸w i eliminowaniu wszelkich problem贸w i niewygodnych punkt贸w na drodze kupuj膮cego.

Chodzi tu nie tylko o szybkie dzia艂anie; chodzi o w艂a艣ciwe dzia艂anie.

D艁UGOTERMINOWE PODEJ艢CIE

Kiedy艣:

Ka偶da dzia艂alno艣膰 marketingowa by艂a oceniana na podstawie natychmiastowego ROI. Czyli czy mog臋 temu dzia艂aniu przypisa膰 jak膮艣 warto艣膰? (typowy performance – czy wp艂ywa ot na przychody, co prowadzi艂o do kr贸tkowzrocznego podej艣cia)

Skupiano si臋 w膮sko na kr贸tkoterminowych zyskach, cz臋sto pomijaj膮c d艂ugoterminowe strategie i inwestycje.

Ale rzeczy si臋 zmieni艂y.

Teraz:

Marketing przejmuje strategiczne dzia艂ania takie jak:

-Rozw贸j brandu.

-Kompleksowe dzia艂ania.

-Tworzenie komunikacji.

-Mapowanie podr贸偶y kupuj膮cego.

-Budowa Top Of Mind i przewodnictwo my艣lowe (leadership)

Dzisiaj nast臋puje przesuni臋cie w kierunku zrozumienia 艂膮cznej warto艣ci tych dzia艂a艅 w nap臋dzaniu trwa艂ego wzrostu i sukcesu.

A jak wygl膮da teraz pozyskiwanie nowych klient贸w?

POZYSKIWANIE NOWYCH KUPUJ膭CYCH

Kiedy艣:

  • Wrzucasz do lejka jak najwi臋cej potencjalnych klient贸w.
  • Kiedy ju偶 masz ich dane kontaktowe to przerzucasz ich do zespo艂u sprzeda偶y i od teraz to ju偶 ich „problem” czy domkn膮.

Teraz:

Budujesz 艣wiadomo艣膰 i popyt na platformach i kana艂ach, na kt贸rych przebywaj膮 twoi kupuj膮cy. Nie zawsze chcesz by膰 w g艂贸wnych sieciach reklamowych. My艣lisz o niszach.

Tworzymy tre艣ci, kt贸re prowadz膮 naszych kupuj膮cych przez ka偶dy krok ich podr贸偶y. Czy dopiero zaczynaj膮 szuka膰 rozwi膮zania problemu, czy s膮 gotowi podpisa膰 umow臋, mamy dla nich odpowiednie, pomocne tre艣ci.

Dbamy o budowanie relacji, nie tylko o sprzedawanie produkt贸w. Zale偶y nam na AOV i LTV, a tak偶e ewangelizacji.

Wi臋c je艣li wci膮偶 grasz wed艂ug starych zasad, to ju偶 najwy偶szy czas co艣 zmieni膰.

Czas znokautowa膰 konkurencj臋!

Jak stworzy膰 materia艂 na posty na 1 miesi膮c do przodu z AI?

Jak stworzy膰 materia艂 na posty na 1 miesi膮c do przodu z AI?

Zacznijmy.

PROMPT:

Musz臋 stworzy膰 posty na social media do kalendarz publikacji na 30dni. B臋d膮 to posty na Facebook. M贸j sklep sprzedaje karm臋 dla ps贸w.

Chc臋 postowa膰 5 dni w tygodniu.

Cz臋艣膰 post贸w ma by膰 sprzeda偶owa, a druga cz臋艣膰 ma by膰 ciekawa i budzi膰 zainteresowanie, a tak偶e pozytywne emocje do mojej marki.

Pom贸偶 mi z tym tworz膮c pe艂ny kalendarz publikacji.

Zanim go stworzysz, zadaj mi wszystkie pytania jakie potrzebujesz.

Posty sformatuj w tabeli. W pierwszej kolumnie tekst, w drugie sugerowany obraz i w trzeciej prompt 偶eby wygenerowa膰 obrazem z AI.

Prompt do obraz贸w powinien zawiera膰 s艂owa kluczowe, rodzaj aparatu i rodzaj zdj臋cia.

_________

Do generowania obraz贸w mo偶esz u偶y膰 DALLE w chatGPT, lub midjourney.

Sam prompt mo偶esz r贸wnie偶 dowolnie modyfikowa膰, np jak d艂ugi ma by膰 post na social media, czy rodzaj zdj臋cia/aparatu.

Wi臋kszo艣膰 pisze prompty w z艂y spos贸b i dlatego teksty s膮 takie s艂abe.

Wi臋kszo艣膰 pisze prompty w z艂y spos贸b i dlatego teksty s膮 takie s艂abe.

Np. „napisz tekst na bloga o marketingu”

Co艣 takiego nie zadzia艂a

Oto jak to zrobi膰 dobrze:
-rola, np. jako ekspert motoryzacji鈥
-cel
-rezultat
-kontekst
-format
-ograniczenia

Przyk艂ad dla studia autodetailingu:
Jeste艣 ekspertem od motoryzacji. Stw贸rz 3 posty o historii Porsche na Facebook. Celem jest dotarcie do fan贸w marki Porsche, tak aby chcieli skorzysta膰 z us艂ugi studia autodetalingowgo (czyszczenie auta, pranie i na艂o偶enie ceramiki). Moja grupa docelowa to osoby zamo偶ne, na stanowiskach kierowniczych, lub w艂a艣ciciele firm w wieku 30- 60 lat. Ton wypowiedzi niech b臋dzie przyjazny, ale profesjonalny.

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 2

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!