Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i m膮dre wypowiedzi (Biblia marketingu cz5.)

Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i m膮dre wypowiedzi (Biblia marketingu cz5.)

FAQ Frequently Asked Questions

Cytaty o marketingu i inne wypowiedzi na temat biznesu i reklamy

Zawarto艣膰 strony

Jest to zbi贸r moich wypowiedzi na Linkedin i innych social media:

Wiesz, 偶e w wi臋kszo艣ci firm B2B (nawet olbrzymich korporacji) nie ma Community Managera?

Wiesz, 偶e w wi臋kszo艣ci firm B2B (nawet olbrzymich korporacji) nie ma Community Managera?

Na szcz臋艣cie z e-commerce jest cz臋sto inaczej, ale dlaczego tak si臋 dzieje?

Zbyt du偶o os贸b my艣li, 偶e t膮 rol臋 mo偶na z powodzeniem outsource’owa膰.

Albo powierzy膰 osobie kt贸ra ma tylko odpowiada膰 na komentarze.

Je艣li ju偶 kto艣 czyta posty Twojej firmy i decyduje si臋 zaanga偶owa膰 to nie pomijaj go. Nie ka偶 te偶 juniorowi odpowiada膰 zbywaj膮c, albo wklejaj膮c tylko emotk臋.

Oto korzy艣ci z zarz膮dzania spo艂eczno艣ci膮:

1. Wysokiej jako艣ci rozmowy. Je艣li robisz to dobrze, mo偶esz codziennie praktycznie generowa膰 wysokiej jako艣ci kontakty dla dzia艂u sprzeda偶y, albo kreowa膰 przysz艂ych ewangelist贸w marki.

2. Zidentyfikujesz nowe obiekcje, na kt贸re nie wpad艂by艣 samemu. Dzi臋ki temu mo偶esz je podwa偶y膰 ju偶 na etapie komunikacji marketingowej, odci膮偶aj膮c handlowc贸w.

3. Wiesz co si臋 dzieje i masz realny feedback. Innymi s艂owy, badasz rynek w czasie rzeczywistym. Real time marketing, m贸wi Ci to co艣?

4. Zwi臋kszony zasi臋g. Ka偶dy chce mie膰 zasi臋g najni偶szym kosztem. Interakcje buduj膮 taki zasi臋g, kt贸ry jest w dodatku bardzo wysokiej jako艣ci.

Nie ka偶da interakcja musi tworzy膰 鈥瀙otencjalnego klienta鈥, wi臋c nie podchod藕 do tego matematycznie.

Biznes to maraton, a nie sprint.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Klient nie kupuje m艂otka

Klient nie kupuje wkr臋tarki tylko wywiercone dziury. Mawia艂 tak profesor marketingu na Harvardzie, Theodore Levitt. Pr贸bowa艂 przekaza膰, 偶e klienci nie kupuj膮 produkt贸w dla samego produktu, a dla wykonanej pracy.

Wi臋c nie sprzedwaj diety tylko wymarzone cia艂o, nie sprzedawaj m艂otka tylko wbite gwo藕dzie. Chcesz wi臋cej przyk艂ad贸w?
Zobacz jak marketing robi NIKE. Oni nie rekamuj膮 materia艂u but贸w, z czego zrobiona jest podeszwa czy innych cech swoich but贸w.

Oni reklamuj膮 Ciebie, jako najlepsz膮 wersj臋 sportowca jak膮 mo偶esz by膰. Twoj膮 podr贸偶 i to kim mo偶esz si臋 sta膰, czyli efekt ko艅cowy, zatem wywiercone dziury, a nie wkr臋tak 馃槈

馃摡 Darmowy Webinar – Obejrzyj 鈻 https://uniqueseo.pl/landing-webinar/ 馃弳Platforma z kursami鈻 https://szkolenie.rafalszrajnert.pl/ 馃敂 SUBSKRYBUJ: Je偶eli film Ci si臋 podoba – daj kciuk w g贸r臋. 馃憤

Nikt nie loguje si臋 na social media po to 偶eby szuka膰 Twojego produktu.

Nikt nie loguje si臋 na social media po to 偶eby szuka膰 Twojego produktu.

Wszyscy przychodzimy tutaj, 偶eby konsumowa膰 ciekawe tre艣ci, uczy膰 si臋, odkrywa膰, nawi膮zywa膰 kontakty i bawi膰 si臋.

Wi臋c Tw贸j marketing powinien oferowa膰 w艂a艣nie to. B膮d藕 zorientowany na kupuj膮cego.

Platformy spo艂eczno艣ciowe to kana艂y 艣wiadomo艣ci, a nie kana艂y zakupowe.

Przesta艅 traktowa膰 je jak Google Ads.

Nie jeste艣 tutaj, aby reklamowa膰 i sprzedawa膰, jeste艣 tutaj, aby uczy膰 i zabawia膰.

Moja rada – u偶ywaj p艂atnych reklam w social media, aby zagwarantowa膰 dostarczanie tre艣ci. Nie aby reklamowa膰 i sprzedawa膰.

Wymaga to znacz膮cej zmiany sposobu my艣lenia o marketingu.

Wy艣wietlaj reklamy, aby dostarczy膰 studium przypadku, czy tre艣ci edukacyjne do ca艂ego rynku docelowego. Brak nachalnego wezwania do dzia艂ania.

Podaj im informacje, a potem czekaj.

Celem jest konsumpcja tre艣ci.

Je艣li zrobisz to dobrze, to b臋dziesz zdumiony, ile lepszych kontakt贸w generujesz ni偶 20 sekundowy film sprzeda偶owy, kt贸ry w tym momencie puszczasz.

Psychologia i empatia s膮 o wiele wa偶niejsze w marketingu, ni偶 wszyscy s膮dz膮.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Nie uwa偶asz, 偶e co艣 jest nie tak z podej艣ciem niekt贸rych firm

Nie uwa偶asz, 偶e co艣 jest nie tak z podej艣ciem niekt贸rych firm, kiedy wydaj膮 na 1 targi/event wi臋cej ni偶 w ca艂ym roku na:

-google ads, czy reklamy w social media,

-tworzenie contentu, lub

-seo鈦夛笍

Czy kto艣 potrafi logicznie wyt艂umaczy膰 ten fenomen?

鈦夛笍鈦夛笍鈦夛笍

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Zdecydowana wi臋kszo艣膰 zespo艂贸w marketingowych nale偶y do co najmniej jednego z tych segment贸w:

Zdecydowana wi臋kszo艣膰 zespo艂贸w marketingowych nale偶y do co najmniej jednego z tych segment贸w:

1. Nie wiedz膮, jak rozpowszechnia膰 content – produkuj膮 tre艣ci, ale nie wiedz膮, jak si臋 komunikowa膰. Marnuj膮 czas i pieni膮dze na tworzenie, ale nikt ich nie konsumuje.

2. Robi膮 z艂e rzeczy 鈥 marnuj膮 czas i wydaj膮 pieni膮dze na to co nie dzia艂a.

3. Nie potrafi膮 zmierzy膰 dzia艂a艅. Widz膮, 偶e to co robi膮 dzia艂a, ale poniewa偶 robi膮 dos艂ownie wszystko, to nie mog膮 ulokowa膰 najlepiej dodatkowego bud偶etu.

Kiedy dzia艂 marketingu nie robi w艂a艣ciwych rzeczy, aby osi膮gn膮膰 rzeczywiste wyniki biznesowe, wywiera presj臋 na sprzeda偶. Generuj膮 du偶o s艂abych zapyta艅, z kt贸rymi p贸藕niej musz膮 sobie radzi膰 handlowcy.

Zatrudnia si臋 wi臋c wi臋cej przedstawicieli handlowych/SDR, wi臋cej manager贸w, przez co ro艣nie CAC i koszty obs艂ugi.

A z czasem jest tylko gorzej. Wi臋cej pracownik贸w, wi臋cej procedur, a zysk si臋 nie zmienia.

Naprawiaj膮c sw贸j marketing, tak na prawd臋 naprawiasz sw贸j biznes (zak艂adaj膮c, 偶e produkt i obs艂uga klienta nie s膮 do niczego).

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Nic nie mam przeciwko performance marketingowi

skuteczny marketing

Nic nie mam przeciwko performance marketingowi, bo ca艂y czas jego u偶ywamy tak samo jak nasi klienci, ale w du偶o mniejszym zakresie ni偶 kiedy艣.

Pow贸d?

Dosy膰 szybko osi膮ga swoje maximum.

Po prostu na ka偶dym rynku istnieje ograniczona liczba popytu.

Na przyk艂ad, na Twoje g艂贸wne has艂o jest 100 wyszuka艅 w miesi膮cu w Google Ads.

W du偶ym uproszczeniu mo偶emy powiedzie膰, 偶e jest to 100 klient贸w.

Niestety, opr贸cz Ciebie jest jeszcze 10 innych firm, kt贸re chc膮 obs艂u偶y膰 te 100 os贸b.

I w tym momencie pojawia si臋 problem. Ka偶dy z Was chce ich zdoby膰. Dlatego tak szybko rosn膮 koszty CPC, a im wi臋cej opcji ma klient tym staje si臋 bardziej wybredny.

Przez to podej艣cie firmy trac膮 bardzo du偶o bud偶etu.

Z tego powodu inbound/brand w d艂ugim okresie zawsze wygraj膮 z typowym marketingiem efektywno艣ciowym.

Potrzebujesz kana艂贸w do budowania 艣wiadomo艣ci, aby zwi臋kszy膰 intencj臋, dzi臋ki czemu Twoje kana艂y marketingu efektywno艣ciowego b臋d膮 dzia艂a膰 lepiej.

Bo dzi臋ki temu mo偶esz zwi臋ksza膰 grup臋 tych 100 os贸b, w艂a艣nie buduj膮c popyt na swoje us艂ugi/produkty (deman gen).

To takie proste.

Oto plan dzia艂ania:

1. Maksymalnie wykorzystaj swoje kana艂y marketingu efektywno艣ciowego w Google Ads na dole 艣cie偶ki. Dodaj do tego retargetowanie na najlepiej konwertuj膮cych social media w Twojej bran偶y.

2. Kiedy performance b臋dzie ju偶 trudny w skalowaniu, tj. koszty pozyskania nowego klienta b臋d膮 zbyt du偶e zaanga偶uj si臋 w marketing marki (branding/inbound), kt贸ry zwi臋ksza 艣wiadomo艣膰 firmy, kategorii i produktu.

3. Monitoruj wyszukiwanie oparte na zamiarach i zwi臋kszaj bud偶et, aby pokry膰 now膮 艣wiadomo艣膰, kt贸r膮 stworzy艂e艣.

Ludzie wszystko komplikuj膮.

Marketing jest naprawd臋 prosty.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Wi臋kszo艣膰 os贸b zarz膮dzaj膮cych marketingiem, lub sprzeda偶膮 nie pozwala budowa膰 艣wiadomo艣ci i brandu.

Wi臋kszo艣膰 os贸b zarz膮dzaj膮cych marketingiem, lub sprzeda偶膮 nie pozwala budowa膰 艣wiadomo艣ci i brandu. M贸wi膮:

„Filmy s膮 drogie w produkcji”

„Sp臋dzasz na tym za du偶o czasu”

„Zobacz ile lead贸w mamy z reklam na pozyskanie klient贸w” (o dziwo nie m贸wi膮 nic o jako艣ci)

„Nie mo偶emy nawet zmierzy膰, czy to dzia艂a”

„Jaki jest zwrot z inwestycji?”

**************************

Po 3 wpisach na blogu i 2 wideo m贸wi膮, 偶e to nie dzia艂a.

Okej… zosta艅 przy swojej starej strategii rywalizowania bud偶etami i zasypywaniu dzia艂u sprzeda偶y kontaktami do os贸b kt贸re i tak nie kupi膮.

Z takim podej艣ciem to w sumie to nie ma si臋 co dziwi膰, 偶e konsumenci nie przywi膮zuj膮 si臋 do marek tak jak kiedy艣, skoro jedyne co widz膮 to reklamy „chod藕 tu i kup”.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

W marketingu nie chodzi o znalezienie kolejnego nowego kana艂u marketingowego

W marketingu nie chodzi o znalezienie kolejnego nowego kana艂u marketingowego, chodzi o wykorzystanie obecnych kana艂贸w LEPIEJ ni偶 konkurencja.

Ka偶da znacz膮ca firma w danej bran偶y korzysta z dok艂adnie tego samego schematu.

Robi膮 te same rzeczy. W tych samych kana艂ach. W ten sam spos贸b. Z tymi samymi metrykami.

Ale niewielu robi to DOBRZE.

I powiem Ci, 偶e performance marketing to nie jest „rocket science”. W kilka tygodni/miesi臋cy ka偶dy mo偶e nauczy膰 si臋 obs艂ugi platformy reklamowej. Tylko, 偶e marketing to nie jest tylko wy艣wietlanie reklam.

Nie musisz te偶 wyst臋powa膰 na ka偶dym evencie, targach, czy okleja膰 aut firmowych 偶eby b艂yszcza艂y jak 偶ar贸wka.

To co musisz zrobi膰 to regularnie publikowa膰 warto艣ciowe tre艣ci, kt贸re s膮 ciekawe dla Twoich odbiorc贸w. Dodaj do tego strategi臋 dystrybucji i zrezygnuj z kana艂贸w, kt贸re wypadaj膮 najs艂abiej.

Zyskasz znacznie wi臋cej je艣li te dziesi膮tki/setki tysi臋cy rocznie, kt贸re przeznaczasz na offline (targi, ulotki, mobilni handlowcy z leasingami na auto) przerzucisz na content online.

Przesta艅 wreszcie m贸wi膰, 偶e tre艣ci s膮 drogie. Drogie jest to na co regularnie przepalasz bud偶et.

Zacznij dzia艂a膰 z tym regularnie, a oka偶e si臋 偶e tak dobrego roku w firmie to jeszcze nie mia艂e艣.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Marketing to po艂膮czenie sztuki, psychologii, matematyki, in偶ynierii system贸w, komunikacji i empatii.

Marketing to po艂膮czenie sztuki, psychologii, matematyki, in偶ynierii system贸w, komunikacji i empatii.

Dlatego tyle os贸b nie wie jak robi膰 to dobrze.

Tylko im si臋 wydaje, 偶e marketing to w艂膮czenie reklam.

Gdyby tak by艂o to co chwil臋 by艣my robili zakupy w SM i nie by艂oby takie rotacji firm, kt贸re znikaj膮 z biznesu.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Je艣li chcesz „mie膰 dobry marketing”, kt贸ry faktycznie nap臋dza przychody i buduje biznes, potrzebujesz 2 rzeczy

Je艣li chcesz „mie膰 dobry marketing”, kt贸ry faktycznie nap臋dza przychody i buduje biznes, potrzebujesz 2 rzeczy:

1- Odpowiednie tre艣ci

2- Dystrybucja, aby odpowiedni ludzie faktycznie je konsumowali

Wi臋kszo艣膰 firm robi to 藕le.

Zobacz jak wygl膮da dobry framework, na podstawie historii klienta, lub case study.

SCHEMAT CONTENTU

1. Ramy historii wraz z wynikami biznesowymi

2. Wa偶ne statystyki i informacje na temat klienta kt贸remu pomog艂e艣

3. Poprzedni stan – przed Twoim dzia艂aniem/produktem

4. Ciekawe story jak to zosta艂o wdro偶one

5. Stan przysz艂y – po Twoim dzia艂aniu/produkcie

6. Wci膮gaj膮cy film, najlepiej je艣li b臋dzie nakr臋cony u klienta w firmie

SCHEMAT DYSTRYBUCJI

1. Dystrybucja tre艣ci za pomoc膮 p艂atnych reklam w kana艂ach SM, gdzie s膮 Twoi odbiorcy

2. Reklama wideo YT dla okre艣lonych s艂贸w kluczowych i na brand konkurencji

3. E-mail marketing do obecnej bazy + lead nurturing

4. Wdro偶enie w dziale sprzeda偶y poniewa偶 pro艣ciej zbuduj膮 zaufanie i zbij膮 obiekcje pokazuj膮c wyniki/case study ni偶 tylko m贸wi膮c, 偶e jeste艣 w tym najlepszy

Jest to dos艂ownie dok艂adny plan kampanii, kt贸ry konsekwentnie mo偶e budowa膰 Tw贸j biznes. (pomin膮艂em tutaj SEO i typowy performance marketing na has艂a transakcyjne o kt贸rych musisz pami臋ta膰).

Po prostu musisz to zrobi膰.

Ale wi臋kszo艣膰 ludzi i tak nie b臋dzie dzia艂a膰, tylko pozostanie przy typowym w艂膮czeniu reklam i czekaniu.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Przesta艅 zbiera膰 鈥瀕eady鈥 i zacznij zmienia膰 postrzeganie rozwijania firmy.

Przesta艅 zbiera膰 鈥瀕eady鈥 i zacznij zmienia膰 postrzeganie rozwijania firmy.

Prawie nikt w marketingu nie my艣li w ten spos贸b.

O ile typowe podej艣cie „chod藕 i kup” mo偶e dzia艂a膰 w ecommerce, przy towarach kt贸re maj膮 nisk膮 warto艣膰, to w przypadku wi臋kszej sprzeda偶y, lub B2B musimy wykaza膰 si臋 du偶o wi臋ksz膮 empati膮 w kwestii tego, jak wygl膮da rzeczywisty proces zakupowy.

Zawsze powtarzam, aby skutecznie rozpowszechnia膰 warto艣ciowe informacje.

Ale zamiast tego zbyt wiele ludzi wierzy w magiczne optymalizacje lejka.

Wierz膮, 偶e ka偶da platforma ma swoje specjalne ustawienia i jak znajdziesz grup臋 docelow膮 to za pomoc膮 reklam typowo sprzeda偶owych zbudujesz olbrzymi biznes.

Zastan贸w si臋, tylko tak na prawd臋:

Co czujesz/my艣lisz kiedy przegl膮dasz sociale, albo ogl膮dasz co艣 na YT i wyskakuje reklama.

„Chod藕 i kup”

„Zarejestruj si臋 na webinar, aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej”

„Zarezerwuj czas na rozmow臋 z naszym przedstawicielem”

„Zapisz si臋 na demo/trial鈥

„Kupuj szybko, oferta ograniczona czasowo”

Ludzie tak nie kupuj膮.

Zacznij skupia膰 si臋 na zmianie postrzegania swojego rynku.

A kiedy robisz to dobrze, generujesz wiele organicznych klient贸w.

W dodatku Twoi handlowcy b臋d膮 rozmawia膰 z lud藕mi kt贸rzy na prawd臋 chc膮, 偶eby im pom贸c wybra膰 to co sprzedajesz.

Sprzeda偶 dzi臋ki temu domyka wi臋cej transakcji.

Zmniejsza si臋 cykl zakupowy.

Jest to sprzeczne z intuicj膮, dlatego tak wielu tego nie robi. Wydaje im si臋, 偶e trzeba generowa膰 jak najwi臋cej lead贸w.

Ale prawda jest taka, 偶e osi膮gasz znacznie lepsze wyniki biznesowe, gdy koncentrujesz si臋 na potrzebach klient贸w, a nie na tym, czego Ty chcesz.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Oto jak Tw贸j zesp贸艂 marketingowy mo偶e zwi臋kszy膰 przychody w 3 prostych krokach:

Oto jak Tw贸j zesp贸艂 marketingowy mo偶e zwi臋kszy膰 przychody w 3 prostych krokach:

A. Przechwytywanie istniej膮cego popytu (capturing demand)

To jest klasyczny performance na d贸艂 lejka. Czyli optymalizacja wsp贸艂czynnika konwersji, reklamy oparte na zamiarach (intencja transakcyjna, g艂贸wnie Google Ads, ale nie tylko), optymalizacja procesu sprzeda偶y itp.

B. Stw贸rz nowy popyt (demand generation)

Dzia艂aj lepiej ni偶 konkurencja je艣li chodzi o budowanie 艣wiadomo艣ci. To akurat nie powinno by膰 trudne poniewa偶 wi臋kszo艣膰 nie robi tego dobrze. Ograniczaj膮 si臋 do SEO i reklam na FB. Wi臋c tw贸rz tre艣ci zorientowane na odbiorc贸w, bez nachalnego zamiaru sprzeda偶y/konwersji. Nast臋pnie skutecznie je rozpowszechniaj w najlepszych p艂atnych i bezp艂atnych kana艂ach. Ogranicz wydatki na te kt贸re wychodz膮 najdro偶ej. Je zostaw na punkt A (powy偶ej). Obserwuj, co si臋 dzieje z nowym zapotrzebowaniem, kt贸re wygenerowa艂e艣. Obserwuj, jak spada tw贸j CAC, handlowcy domykaj膮 wi臋cej transakcji i zmniejsza si臋 czas cyklu sprzeda偶y.

C. Skonfiguruj 艣ledzenie i analityk臋. Mierz podstawowe wska藕niki we wszystkich swoich kampaniach. W performance klasycznie: CPC, CTR, CPL, CPS, ROI, ROAS itp. W przypadku inbound 艣led藕 te sygna艂y kt贸re 艣wiadcz膮 o konsumpcji contentu, np. watch time, scroll depth, czas na stronie, liczba odwiedzonych podstron na 1 u偶ytkownika, polubienia, udost臋pnienia itp.

D. Dbaj o relacje poprzez tworzenie jeszcze wi臋kszej liczby interesuj膮cych tre艣ci, ABM i lead nurturing.

Tak to si臋 robi!!

Podsumowuj膮c:

[D贸艂 lejka]

Cel = sprzeda偶

Konwersja = Demo, rejestracja, CPL, CPS itp.

[G贸ra lejka]

Cel = Konsumpcja i p贸藕niejsza 艣wiadomo艣膰

Konwersja = Brak

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Zacznij od klienta i zastosuj in偶ynieri臋 wsteczn膮. Tj. pracuj z ca艂膮 strategi膮 wstecz.

Zacznij od klienta i zastosuj in偶ynieri臋 wsteczn膮. Tj. pracuj z ca艂膮 strategi膮 wstecz.

Wi臋kszo艣膰 firm buduje swoje procesy w oparciu o to co si臋 „og贸lnie robi w bran偶y”, czyli pewne przyzwyczajenia, standardy, lub to, co jest dla nich naj艂atwiejsze/najta艅sze.

Organizacje zorientowane na klienta zaczynaj膮 od pocz膮tku, bez niczego.

Wszystko musz膮 zaprojektowa膰 od pocz膮tku.

Musz膮 przemy艣le膰 dlaczego co艣 robi膮 i jak powinni to zrobi膰.

Pi臋kne rzeczy w biznesie dziej膮 si臋, gdy przestajesz pod膮偶a膰 za wszystkimi i zaczynasz my艣le膰 samodzielnie.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jestem ciekaw co by si臋 sta艂o gdyby艣my zaprosili do zespo艂u marketingowc贸w

Jestem ciekaw co by si臋 sta艂o gdyby艣my zaprosili do zespo艂u marketingowc贸w, kt贸rzy celebruj膮 zdobywanie lead贸w po 3 z艂, kilku sprzedawc贸w. 馃槈

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Atrybucja w marketing

Atrybucja w marketingu omawia spos贸b, w jaki firmy przypisuj膮 skuteczno艣膰 kampanii reklamowych i innych dzia艂a艅 marketingowych.

馃搷Atrybucja przyznaje kredyt tylko rzeczom, kt贸re mo偶na zmierzy膰.馃搷

Polega na identyfikacji i po艂膮czeniu okre艣lonych dzia艂a艅 marketingowych z okre艣lonymi rezultatami.

Nic wi臋c dziwnego, 偶e marketerzy s膮 tak skoncentrowani na Google Ads, SEO, e-mail marketingu, reklamach spo艂eczno艣ciowych opartych na konwersji i banerach online.

Ale z tym podej艣ciem wi膮偶e si臋 masa problem贸w, kt贸re powoduj膮 powstawanie b艂臋dnych decyzji.

Na przyk艂ad kto艣 s艂ucha Twojego podcastu, albo obejrza艂 ciekawy film na tiktoku na telefonie. Wraca do domu, wpisuje na komputerze w Google nazw臋 Twojej firmy i kupuje po wej艣ciu na stron臋.

Atrybucja przypisze tutaj Google Search/SEO/Direct, ale na pewno nie przypisze podcastu/tiktok.

Masz z艂e dane i m贸wisz podcast nie dzia艂a. Google dzia艂a.

Odpycha Ci臋 to od dzia艂a艅, kt贸re s膮 skuteczne, ale nie mo偶na ich zmierzy膰:

-Budowanie spo艂eczno艣ci poprzez ciekawy content

-Nagrywanie wideo i podcast贸w

-Dzielenie si臋 najlepszymi fragmentami d艂ugich tre艣ci w postaci kr贸tkich filmik贸w w social media

-Dystrybucja tych ciekawych tre艣ci

Nie wspominaj膮c o tym, 偶e atrybucja zawsze b艂臋dnie przypisze przychody wygenerowane za po艣rednictwem polece艅, a jak wiemy Word Of Mouth to najlepsza forma sprzeda偶y.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Generowanie popytu vs Generowanie lead贸w

Generowanie popytu vs Generowanie lead贸w.

Stary model marketingowy (generowanie lead贸w):

Uzyskuj dane kontaktowe do jak najwi臋kszej liczby 鈥瀙otencjalnych klient贸w鈥, kt贸rzy nie maj膮 zamiaru kupowa膰. Przekazuj ich do przedstawicieli handlowych, kt贸rzy podczas rozmowy pr贸buj膮 sprzeda膰. Niezdecydowane osoby dodawaj do sekwencji lead nurturing. Dane na pierwszym etapie do takich os贸b zbierasz za pomoc膮 gated content/lead magnet. Stosujesz reklamy pod konwersje.

Efekt:

-bardzo niski koszt za leada

-wysoki koszt pozyskania klienta ko艅cowego (CAC)

-wymagana wi臋ksza liczba handlowc贸w

-d艂ugi cykl sprzeda偶y

-niski wska藕nik wygranych

-skupia si臋 nie na tym co chce klient, ale co chce firma

Nowy model marketingowy (generowania popytu):

Tworzenie wysokiej jako艣ci contentu, kt贸ry edukuje i pomaga rozwi膮zywa膰 problemy grupy docelowej. Nast臋pnie tre艣ci takie s膮 dystrybuowane w kana艂ach gdzie najcz臋艣ciej przebywa grupa docelowa i podejmowana jest komunikacja marketingowa. Odbiorcy sami przychodz膮, aby porozmawia膰 z Twoim zespo艂em sprzeda偶y w celu zainicjowania procesu zakupu.

Efekt:

-mniej lead贸w

-wy偶szy koszt pozyskania leada, ale znacznie mniejszy pozyskania klienta ko艅cowego (CAC)

-wy偶szy % wygranych

-kr贸tszy cykl sprzeda偶y i 艣cie偶ka kupuj膮cego

-koncentracja na kupuj膮cym

-mniejsza liczba wymaganych sprzedawc贸w

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Metryki kt贸re oznaczaj膮 wzrost firmy

Je艣li na celowniku masz rozw贸j firmy to istnieje wiele wi臋cej rzeczy kt贸re mo偶esz optymalizowa膰, ni偶 tylko generowa膰 leady.

1.Wska藕nik wygranych, czyli domykanie transakcji

2.艢rednia warto艣膰 zam贸wienia/kontraktu (AOV)

3.D艂ugo艣膰 cyklu sprzeda偶owego w dniach

4.Klasyczne generowanie lead贸w (masa technik, od reklam na konwersje po optymalizacj臋 wsp贸艂czynnika konwersji na landing page)

Problem le偶y w tym, 偶e nikt nie bierze pod uwag臋 pierwszych trzech i skupia si臋 na generowaniu lead贸w, ale zrozum…

Je艣li skr贸cisz cykl sprzeda偶owy o po艂ow臋, to tak jak by艣 mia艂 2x wi臋cej MQL/SQL..

Skoro to takie logiczne, to dlaczego nikt o tym nie m贸wi?

W dodatku wszystkie punkty mo偶esz optymalizowa膰 tworz膮c strategi臋 generowania popytu.

Bo demand gen pomo偶e pozyska膰 lepsze osoby do lejka, podczas kontaktu ze sprzeda偶膮 b臋d膮 ju偶 mocno doedukowani dzi臋ki czemu handlowcy domkn膮 wi臋cej i szybciej.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Przepalanie bud偶etu

Z jednej rozmowy:

„Wydajemy na Google ads 70 k miesi臋cznie i nie wiem czy mi sie to op艂aca.”

Takie zdanie ostatnio us艂ysza艂em.

Bez znaczenia czy wydajesz 1 tys., czy 200 tys. to jest du偶y PROBLEM.

W miesi膮cu osobi艣cie audytuj臋 2-5 kont reklamowych (na wi臋cej mi czas nie pozwala i robi to osoba od nas z firmy) (FB, Google, Linkedin etc.) i z regu艂y przepalaj膮 w granicach 15-80% bud偶etu.

Oto b艂臋dy kt贸re w UniqueSEO wy艂apujemy najcz臋艣ciej:

-Klasycznie, czyli generowanie lead贸w, z zimnego ruchu dla z艂o偶onych transakcji. Procent wygranych transakcji przez handlowc贸w nie przekracza nawet 0,5%.

-Z艂e u艂o偶enie struktury lejka. Grupy TOFU zbyt szerokie, a nast臋pnie niedostatecznie targetowane w kampaniach remarketingowych w dodatku s艂abymi kreacjami graficznymi.

-Szerokie tj. dopasowanie przybli偶one w Google Ads po to aby wygenerowa膰 du偶o klikni臋膰 w jak najta艅szych stawkach. Najcz臋艣ciej konwersje ustawiane s膮 na nieistotne metryki tak, aby tylko w raporcie pokaza膰 „mamy konwersje! To dzia艂a”.

-Kampanie na promowanie PDF/E-book, kt贸rego i tak nikt nie czyta, cz臋艣膰 os贸b podaje fa艂szywy email, a open rate wynosi 15%.

-Pope艂niaj膮c takie podstawowe b艂臋dy nie ma si臋 co dziwi膰, 偶e firmy nie wykorzystuj膮 w pe艂ni swojego potencja艂u.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Co odpowiada za sukces firmy

co odpowiada za sukces firmy

Wiele razy w social media mo偶emy przeczyta膰, 偶e kto艣 pisze „Facebook nie dzia艂a.”

Albo Google nie dzia艂a.

Przedsi臋biorcy i managerowie zapominaj膮, 偶e reklamy, czy marketing to tylko 1 z dziesi膮tki element贸w, kt贸re sk艂adaj膮 si臋 na sukces firmy.

Przyk艂ad:

Nawet gdyby艣 mia艂 najlepszego marketera na 艣wiecie…

Istny Gepetto, Luigi, czy Picasso reklamy…

To je艣li w obecnych czasach kaza艂by艣 mu sprzeda膰 kasety VHS to i tak firma szybko by zbankrutowa艂a.

Tu ca艂y model jest do bani.

Ju偶 nawet p艂yty BluRay wypad艂y z mody mimo tego, 偶e jako艣膰 i wielko艣膰 zapisu by艂y o lata 艣wietlne niedo艣cigniona przez VHS.

Oczywi艣cie to przyk艂ad wyolbrzymiony, ale chc臋 偶eby艣 widzia艂, 偶e jest wiele innych element贸w w biznesie, kt贸re s膮 wa偶niejsze ni偶 reklama.

To tylko 1 puzzel w ca艂ej uk艂adance.

A je艣li sporo takich rzeczy nie dzia艂a, to nie pr贸buj zatrudnia膰 u siebie w firmie marketera na UoP, czy agencji, 偶eby p贸藕niej mie膰 kogo obwinia膰.

Najpierw ca艂y system musi by膰 optymalny.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Playbook wi臋kszo艣ci nowych firm

Playbook wi臋kszo艣ci nowych firm (startup贸w) wygl膮da tak:

Pozyskaj finansowanie.

Pozyskaj grupk臋 klient贸w z relacji inwestora, lub innych jego firm w kt贸re inwestuje.

Wyznacz cel 鈥瀞ky is the limit鈥.

Zatrudnij kilku sprzedawc贸w i zasyp ich s艂abymi lead鈥檃mi z formularzy lead ads.

Kiedy ich poziom niezadowolenia i brak motywacji osi膮gnie apogeum, zatrudnij CMO.

Oczywi艣cie nowy dyrektor Marketingu ma zbyt niski bud偶et na cokolwiek sensownego, a Ty wymagasz od niego liczb w excelu i wi臋cej lead贸w.

On wi臋c leci starym schematem, aby generowa膰 tylko wi臋cej zapyta艅.

Zwalniasz go po pewnym czasie i zatrudniasz agencj臋.

Scenariusz wygl膮da tak samo. Agencji ka偶esz generowa膰 jak najta艅sze leady.

Zwalniasz agencj臋.

Szukasz kolejnego CMO i tak w k贸艂ko.

Przepalasz pieni膮dze na niew艂a艣ciwe dzia艂ania.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

My艣lisz inaczej?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Dlaczego mierzysz wszystko

Firmy chc膮 mierzy膰 wszystko za pomoc膮 z艂ot贸wki w艂o偶onej, kontra ile zosta艂o wyci膮gni臋te.

W efekcie ka偶da tre艣膰, reklama i dzia艂anie ma miec przypisan膮 warto艣膰.

Id膮c dalej, content kt贸ry tworzysz jest bardzo s艂aby, bo nikomu z markeitngu na tym nie zale偶y, aby by艂 dobry.

Tworzenie mocnych tre艣ci zabiera du偶o czasu.

Ale 偶eby da艂o si臋 to „Zmierzy膰” to trzeba pozyska膰 leady. Wi臋c marketing zamiast zrobi膰 co艣 dobrego, tworzy tylko z wierzchu wygl膮daj膮cy ciekawe lead magnet, aby osoba zostawi艂a dane. Reszta ju偶 ich nie obchodzi. Ale za to da si臋 to zmierzy膰!

Reklama 1 wygenerowa艂a XX lead贸w. Lead magnet pobra艂o XX os贸b.

Tylko, 偶e to jest my艣lenie kr贸tkoterminowe.

Efekt?

  1. Tre艣膰 faktycznie nie jest zbyt dobra. Poniewa偶 Twoim CELEM jest pozyskiwanie potencjalnych klient贸w, a nie tworzenie warto艣ci.
  2. Sprawiasz, 偶e ludzie na si艂臋 musz膮 zostawi膰 swoje dane, bo clickbait’owy lead magnet ich zainteresowa艂, a i tak nie s膮 Twoim docelowy klientem.
  3. Poniewa偶 mierzysz leady, to nie robisz rzeczy kt贸re faktycznie dzia艂aj膮 (tylko, 偶e w d艂u偶szym terminie). Nie publikujesz konsekwentnie, nie budujesz spo艂eczno艣ci, nie tworzysz warto艣ciowych film贸w, czy podcastu. Poniewa偶 b艂臋dne wska藕niki m贸wi膮 ci, 偶e te rzeczy nie s膮 optymalne do zmierzenia.

Zmie艅 spos贸b my艣lenia, a zobaczysz lepsze wyniki 鉁岋笍

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Wi臋kszo艣膰 os贸b na stanowiskach zarz膮dczych nie rozumie marketingu.

Wi臋kszo艣膰 os贸b na stanowiskach zarz膮dczych nie rozumie marketingu.

Rozumiej膮 sprzeda偶.

I dlatego przenosz膮 na marekting typowo sprzeda偶owe metryki.

Chc膮 mierzy膰 ka偶de dzia艂anie pod wzgl臋dem generowania przychod贸w.

Powoduje to, 偶e zesp贸艂 marketingowy/agencja, musi wykonywa膰 w marketingu typow膮 sprzeda偶.

Bo tego, 偶e osoby regularnie czytaj膮 Twoje posty, s艂uchaj膮 podcast, czy ogl膮daj膮 YouTube – NIE DA si臋 zmierzy膰.

Programy do atrybucji nigdy tego nie poka偶膮.

Kto艣 lubi w SM Tw贸j content i regularnie czyta/ogl膮da. Pewnego dnia, kiedy b臋dzie potrzebowa艂 produktu, wpisze w Google nazw臋 Twojej firmy i kupi.

Nie zmierzysz tego. A wp艂yw na metryki by艂. Kr贸tki cykl sprzeda偶y, i handlowiec domkn膮艂 na 1-2 spotkaniu.

Wi臋c je艣li dzia艂asz tylko na lead’ach, to robisz to 藕le.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Oto jak wygra膰 swoj膮 kategori臋:

Oto jak wygra膰 swoj膮 kategori臋:

1. Popyt

2. Brand

3. ABM

呕eby osi膮gn膮膰 optymalne wyniki musisz korzysta膰 ze wszystkich trzech.

1.Popyt 鈥 wiele os贸b nie wie, 偶e mo偶esz im pom贸c, a Tw贸j produkt/us艂uga doskonale si臋 do tego nadaje. Musisz doskonale zna膰 sw贸j ICP, stosowa膰 marketing produktu, spo艂eczny dow贸d s艂uszno艣ci, przemy艣lane przyw贸dztwo poprzez narracj臋 strategiczn膮 etc. Za pomoc膮 tych krok贸w edukujesz kupuj膮cych, przez co tworzysz 艢WIADOMO艢膯 I ROZWA呕ANIE PRODUKTU.

Nast臋pnie dobierasz strategi臋 dystrybucji (SEO, zimny ruch z reklam, eventy, reklamy w podcastach, YT, TT, budowanie i dystrybucja w spo艂eczno艣ci, plus inne SM).

2.Marka 鈥 w swoim prywatnym notatniku mam zapisany pewien cytat: „entertain the masses, provide a solution to some”. Czyli tw贸rz tre艣ci przydatne i/lub zabawne, kt贸re CHC膭 Twoi kupuj膮cy. Taka tre艣膰 to wideo/podcast, kt贸ry ogl膮daj膮 w wolnej chwili, albo edukacyjne posty na socialach, kt贸rych nie mog膮 si臋 doczeka膰.

3.ABM 鈥 ci膮gle podkre艣lam, 偶e ABM to nie jest remarketing banerami. Tu chodzi o konkretny content, do kt贸rego mo偶esz starannie dociera膰 za zar贸wno dla zimnego ruchu (jak np. konkretne stanowiska, lub firmy), jak i ciep艂ego (remarketing o posiadane dane i zachowania).

Stworzenie takie systemu wymaga czasu, ale bardzo si臋 op艂aca.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Content marketing, a SEO

Content marketing uwzgl臋dnia wszystkie kana艂y.

Jest to g艂贸wnie inbound, wi臋c:

Content marketing to nie tylko SEO i posty na blogu.

SEO to nie tylko content marketing.

SEO to proces optymalizacji TYLKO dla jednego kana艂u.

Marketing tre艣ci potrzebuje SEO, aby w pe艂ni wykorzysta膰 sw贸j potencja艂.
SEO nie dzia艂a bez tworzenia 艣wietnych tre艣ci, poniewa偶 nie zdob臋dziesz link贸w zwrotnych, ani nie wstrzelisz si臋 w search intent.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

1 trick kt贸ry robi膮 najlepsze firmy, aby pobi膰 swoj膮 konkurencj臋

Wszystkie firmy maj膮 klient贸w

Tylko, 偶e niekt贸re maj膮 fan贸w, a inne tylko odbiorc贸w

Wi臋c jaki jest sekret, tych kt贸re tworz膮 wi臋zi biznesowe na lata, a klienci sami ch臋tnie polecaj膮 ich produkty?

Edutainment- edukuj膮 i zapewniaj膮 rozrywk臋.

Nie s膮 bezosobowe i nie wygl膮daj膮 nudnie.

Ich dzia艂alno艣膰 nie jest jakim艣 sekretem.

Pokazuj膮 co si臋 dzieje w firmie, jak wygl膮da produkcja nowego model, czasem podziel膮 si臋 jakimi艣 wpadkami.

W ten spos贸b buduje si臋 wi臋藕 w biznesie.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Unikaj podstawowych b艂臋d贸w biznesowych

Wi臋kszo艣膰 przedsi臋biorc贸w kre艣li w g艂owie olbrzymie plany na kilka lat w prz贸d.

Jest to niczym fantazja.

Mentalna prokrastynacja. Niby my艣l臋 o biznesie, ale odwlekam najwa偶niejsze dzia艂ania.

O ile dobrze jest mie膰 wizj臋 g艂贸wnego celu przed oczami.

O tyle powiniene艣 si臋 skupi膰 na zadaniach kr贸tkoterminowych.

Bo to one daj膮 Tobie od razu feedback, i na ich podstawie mo偶esz si臋 uczy膰 czy adaptowa膰 do zmieniaj膮cych si臋 warunk贸w.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?


______________________________________
PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupuj膮

Wiele os贸b my艣li, 偶e klienci kupuj膮 naj艂adniejsz膮 rzecz i dlatego skupiaj膮 si臋 na wygl膮dzie, czy to opakowaniu czy designie produktu.

Ale zastan贸w si臋 co mo偶esz stwarza膰 op贸r przed kupnem nowej rzeczy, tym bardziej od firmy kt贸rej nie znamy zbyt dobrze?

W takich sytuacjach nie chcemy ryzykowa膰 i nie wybieramy naj艂adniejszego designu, a produkt kt贸ry powoduje najmniejsze ryzyko.

Wi臋c Twoim zadaniem jest to aby oferta jak膮 posiadasz by艂a najmniej ryzykowana.

Oto 3 sposoby jak to zrobi膰:

1.Mocna gwarancja

2.Wzmacniaj zaanga偶owanie klienta przy wyborze

3.Doskona艂e case study lub referencje

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Dlaczego powiniene艣 si臋 specjalizowa膰 w swojej niszy

Istnieje kilka powod贸w dlaczego nawet w w膮skiej bran偶y dobrze jest si臋 specjalizowa膰

Oto one:

Po pierwsze domykasz wi臋cej klient贸w

Po drugie masz lepsze warunki finansowe, bo skoro dzia艂asz w niszy to nie masz konkurencji

I po trzecie, to wynika z poprzedniego punktu, skoro nie masz konkurencji i nie mog膮 Ciebie nikim zast膮pi膰 to Ty dyktujesz warunki.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

#1 Dlaczego Wi臋kszo艣膰 Firm Upada

Musisz wiedzie膰 na czym si臋 skupia膰.

Nie staraj si臋 by膰 mistrzem we wszystkim, tylko w czym艣 co dla wielu ludzi w Twojej bran偶y jest problemem.

I na tym etapie powinno sko艅czy膰 si臋 Twoje my艣lenie,

Bo to co naprawd臋 si臋 liczy to dzia艂anie.

A ludzie lubi膮 planowa膰 i tworzy膰 strategie

Bo tak naprawd臋 to ukryta prokrastynacja.

Niby co艣 robi膮, a tak naprawd臋 nie poruszaj膮 si臋 do przodu.

Nawet najlepszy pomys艂 na 艣wiecie jest nic nie wart bez wykonania.

I pami臋taj, najlepszy czas na rozpocz臋cie nigdy nie nadejdzie.

Zawsze b臋dzie jakie艣 ale, wi臋c musisz zacz膮膰 ju偶 teraz.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Czy wiesz czego chcesz?

Je艣li b臋dziesz wiedzia艂 konkretnie  czego chcesz to mo偶esz zrobi膰 dok艂adny plan jak tam dotrze膰

A co robi wi臋kszo艣膰 ludzi?

鈥濩hc臋 odnosi膰 sukces鈥

鈥濩hc臋 wi臋cej zarabia膰鈥

鈥濩hc臋 schudn膮膰鈥

Okej, chcesz schudn膮膰? Id藕 do toalety, zr贸b siku i ju偶 mniej wa偶ysz.

Schud艂e艣? Nie, ale no niby tak.

Widzisz, to nie jest konkretny cel. Tego nie da si臋 zmierzy膰.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jak podnie艣膰 艣redni膮 warto艣膰 zam贸wienia w ecommerce?

Twoje AOV zadecyduje czy b臋dziesz zarabia膰 czy traci膰.

Poniewa偶 im wy偶sza Twoja 艣rednia warto艣膰 zam贸wienia, czyli klient podczas jednych zakup贸w zostawia wi臋cej, tym mo偶esz pozwoli膰 sobie na zatrudnienie kolejnych pracownik贸w, czy zwi臋kszenie bud偶etu na reklamy.

A je艣li wydajesz na marketing wi臋cej ni偶 Twoja konkurencja to jeste艣 numerem 1.

I BOOM wygra艂e艣 t臋 gr臋!

Wi臋c jak podnie艣膰 AOV?

Dodaj wysy艂k臋 standardow膮 i ekspresow膮 za dodatkow膮 op艂at膮.

Wyd艂u偶 gwarancje.

Upsell, czyli przedmiot kt贸ry kosztuje wi臋cej, ale jest z tego samego gatunku, kt贸ry osoba kupuje.

Cross sale- sprzeda偶 produkt贸w komplementarnych, czyli uzupe艂niaj膮cych.

Bump offer, ale o tym przeczytasz na naszym blogu. Link w opisie filmu.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Najlepsza Technika Marketingowa Dla Os贸b Kt贸re Ciebie Nie Znaj膮

Najlepszy rodzaj reklamy jaki mo偶esz zastosowa膰, je艣li kto艣 Ciebie nie zna to story.

Bo widzisz, storytelling to opowiadanie historii, a z histori膮 nie mo偶na si臋 k艂贸ci膰

Je艣li wyjdziesz przed ludzi z reklam膮 typu:

鈥瀝obi臋 X鈥

To zaraz zaczn膮 Ciebie hejtowa膰, albo konkurencje b臋dzie pisa膰 偶e robi to lepiej.

Ale je艣li opowiesz histori臋, kt贸ra pokazuje Twoje do艣wiadczenie,  umiej臋tno艣ci, czy to jak poradzi艂e艣 sobie z problemem, to z tym nie mo偶na dyskutowa膰.

W dodatku historie wci膮gaj膮 nas bardziej ni偶 suche fakty, poniewa偶 ju偶 od zamierzch艂ych czas贸w ludzie je opowiadali i s艂uchali.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Reklamy Google dla pocz膮tkuj膮cych bez w膮tpienia daj膮 lepsze rezultaty ni偶 facebook ads, poniewa偶 je艣li ludzie wpisuj膮 dane s艂owo do wyszukiwarki to maj膮 pewien zamiar. M贸wimy na to zamiar transakcyjny, czy zakupowy.

Szukaj膮 rozwi膮zania na sw贸j problem.

Natomiast w przypadku facebook ads, ludzie nie szukaj膮 rozwi膮zania na sw贸j problem, dlatego najpierw musisz stworzy膰 potrzeb臋. Oni nie s膮 艣wiadomi, 偶e czego艣 potrzebuj膮 dlatego cykl zakupowy zabiera wi臋cej czasu i musisz dobrze zaprojektowa膰 lejek marketingowy.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jak Google Wybiera Firmy Kt贸re Chce Kupi膰?

Kiedy Google kupi艂o YouTube w pa藕dzierniku 2006 r., a tak偶e wiele innych firm, ich strategia sprowadza艂a si臋 do wyj膮tkowej metody Larry’ego Page’a dotycz膮cej kupowania firm i wewn臋trznego opracowywania produkt贸w… strategii, kt贸r膮 nazywa 鈥濼estem szczoteczki do z臋b贸w鈥.

Czyli je艣li u偶ywasz dany produkt, czy us艂ug臋 wi臋cej razy ni偶 szczoteczk臋 do z臋b贸w to mog膮 wtedy kupi膰 tak膮 firm臋.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Prawdziwy Pow贸d Dlaczego Tyle Firm Upada

Wi臋kszo艣膰 os贸b, kt贸re zak艂ada biznes, chce sprzedawa膰 produkt, kt贸ry wydaje im si臋 fajny. I to jest b艂膮d. To co powinni sprzedawa膰 to produkt, kt贸ry chc膮 ich odbiorcy. Czyli co艣 co nie daje nam spa膰 po nocach i powoduje, 偶e mamy problem, kt贸rego nie mo偶emy rozwi膮za膰.

Wi臋c zr贸b sw贸j research.

A jak ju偶 zidentyfikujesz te problemy, to stw贸rz produkt, napisz ofert臋 i po艂膮cz to co oferujesz z wymarzonym stanem, gdzie problem nie ma ju偶 znaczenia.

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Jak Znale藕膰 Swoj膮 Prawdziw膮 Pasj臋 Do Biznesu

To proste. Zobacz jakie strony przegl膮dasz w wolnym czasie, sprawd藕 swoj膮 histori臋 przegl膮dania w Google.  Sprawd藕 histori臋 film贸w youtube.

Nie chodzi mi tutaj o ogl膮danie ta艅c贸w na tiktoku, ale sprawd藕 co naprawd臋 Ciebie interesuje.

Przejrzyj swoje konto na allegro, co kupowa艂e艣 w ostatnim czasie.

Jakie ksi膮偶ki czytasz.

To najprostsza droga. Nie wymy艣laj nic na si艂臋.

P贸藕niej zacznij dzia艂a膰. Pomagaj ludziom, sprzedawaj na allegro, czy amazon. Zacznij w ten spos贸b. Metod膮 ma艂ych krok贸w.

A dlaczego jest to tak 艣wietna metoda?

Bo to jest co艣 co i tak robisz, nawet jak jeszcze na tym nie zarabiasz.

Wi臋c co w tym z艂ego jak kto艣 b臋dzie Ci za to p艂aci艂?

Je艣li ten post Ci si臋 spodoba艂, zostaw 馃敂 na moim profilu, aby by膰 na bie偶膮co z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzeda偶

PS.

Co o tym s膮dzisz?

PS.

Jak dzia艂amy?

馃憠 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

馃憠je艣li zajmuje si臋 tym Tw贸j dzia艂 marketingu to dzia艂amy na podstawie edukowania, szkole艅 i mentoringu (np. Wdro偶enie frameworka 鈥濸erformance Branding鈥, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

馃憠je艣li dopiero zaczynasz, sugerujemy prac臋 ucz膮c si臋 z naszych kurs贸w online

Sprawd藕: https://uniqueseo.pl/

Potrzeba czy ch臋膰?

Jak my艣lisz, co jest prostsze do zaspokojenia:

potrzeba czy ch臋膰?

To je艣li kto艣 czego艣 CHCE ni偶 tylko potrzebuje.

Je艣li ludzie wiedz膮 co chc膮 to 艂atwiej im to sprzeda膰.

To 偶e kto艣 czego艣 potrzebuje, nie znaczy wcale 偶e to kupi.

Zobacz ile os贸b potrzebuje zgubi膰 wag臋, ale czy to znaczy 偶e kupuj膮 catering i karnety na si艂ownie?

W wi臋kszo艣ci przypadk贸w ludzie maj膮 niestety wi臋cej potrzeb ni偶 rzeczy kt贸re chc膮, wi臋c trzeba ich przekona膰

偶eby chcieli to czego potrzebuj膮

Jak to zrobi膰?

Poprzez marketing.

Edukujesz odbiorc贸w, m贸wisz im jaki wielki jest to problem i jak du偶y ma impakt je艣li tego problemu nie rozwi膮偶膮.

Dzi臋ki temu przekszta艂casz potrzeb臋 w pragnienie.

馃摡 Darmowy Webinar – Obejrzyj 鈻 https://uniqueseo.pl/landing-webinar/

馃弳Platforma z kursami鈻 https://szkolenie.rafalszrajnert.pl/

馃敂 SUBSKRYBUJ: Je偶eli film Ci si臋 podoba – daj kciuk w g贸r臋. 馃憤

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 1

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!