Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i mądre wypowiedzi (Biblia marketingu cz5.)

Cytaty o reklamie, brandingu, marketingu, SEO, Google Ads, biznes – aforyzmy, sentencje i mądre wypowiedzi (Biblia marketingu cz5.)

FAQ Frequently Asked Questions

Cytaty o marketingu i inne wypowiedzi na temat biznesu i reklamy

Zawartość strony

Jest to zbiór moich wypowiedzi na Linkedin i innych social media:

Wiesz, że w większości firm B2B (nawet olbrzymich korporacji) nie ma Community Managera?

Wiesz, że w większości firm B2B (nawet olbrzymich korporacji) nie ma Community Managera?

Na szczęście z e-commerce jest często inaczej, ale dlaczego tak się dzieje?

Zbyt dużo osób myśli, że tą rolę można z powodzeniem outsource’ować.

Albo powierzyć osobie która ma tylko odpowiadać na komentarze.

Jeśli już ktoś czyta posty Twojej firmy i decyduje się zaangażować to nie pomijaj go. Nie każ też juniorowi odpowiadać zbywając, albo wklejając tylko emotkę.

Oto korzyści z zarządzania społecznością:

1. Wysokiej jakości rozmowy. Jeśli robisz to dobrze, możesz codziennie praktycznie generować wysokiej jakości kontakty dla działu sprzedaży, albo kreować przyszłych ewangelistów marki.

2. Zidentyfikujesz nowe obiekcje, na które nie wpadłbyś samemu. Dzięki temu możesz je podważyć już na etapie komunikacji marketingowej, odciążając handlowców.

3. Wiesz co się dzieje i masz realny feedback. Innymi słowy, badasz rynek w czasie rzeczywistym. Real time marketing, mówi Ci to coś?

4. Zwiększony zasięg. Każdy chce mieć zasięg najniższym kosztem. Interakcje budują taki zasięg, który jest w dodatku bardzo wysokiej jakości.

Nie każda interakcja musi tworzyć „potencjalnego klienta”, więc nie podchodź do tego matematycznie.

Biznes to maraton, a nie sprint.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Klient nie kupuje młotka

Klient nie kupuje wkrętarki tylko wywiercone dziury. Mawiał tak profesor marketingu na Harvardzie, Theodore Levitt. Próbował przekazać, że klienci nie kupują produktów dla samego produktu, a dla wykonanej pracy.

Więc nie sprzedwaj diety tylko wymarzone ciało, nie sprzedawaj młotka tylko wbite gwoździe. Chcesz więcej przykładów?
Zobacz jak marketing robi NIKE. Oni nie rekamują materiału butów, z czego zrobiona jest podeszwa czy innych cech swoich butów.

Oni reklamują Ciebie, jako najlepszą wersję sportowca jaką możesz być. Twoją podróż i to kim możesz się stać, czyli efekt końcowy, zatem wywiercone dziury, a nie wkrętak 😉

📩 Darmowy Webinar – Obejrzyj ► https://uniqueseo.pl/landing-webinar/ 🏆Platforma z kursami► https://szkolenie.rafalszrajnert.pl/ 🔔 SUBSKRYBUJ: Jeżeli film Ci się podoba – daj kciuk w górę. 👍

Nikt nie loguje się na social media po to żeby szukać Twojego produktu.

Nikt nie loguje się na social media po to żeby szukać Twojego produktu.

Wszyscy przychodzimy tutaj, żeby konsumować ciekawe treści, uczyć się, odkrywać, nawiązywać kontakty i bawić się.

Więc Twój marketing powinien oferować właśnie to. Bądź zorientowany na kupującego.

Platformy społecznościowe to kanały świadomości, a nie kanały zakupowe.

Przestań traktować je jak Google Ads.

Nie jesteś tutaj, aby reklamować i sprzedawać, jesteś tutaj, aby uczyć i zabawiać.

Moja rada – używaj płatnych reklam w social media, aby zagwarantować dostarczanie treści. Nie aby reklamować i sprzedawać.

Wymaga to znaczącej zmiany sposobu myślenia o marketingu.

Wyświetlaj reklamy, aby dostarczyć studium przypadku, czy treści edukacyjne do całego rynku docelowego. Brak nachalnego wezwania do działania.

Podaj im informacje, a potem czekaj.

Celem jest konsumpcja treści.

Jeśli zrobisz to dobrze, to będziesz zdumiony, ile lepszych kontaktów generujesz niż 20 sekundowy film sprzedażowy, który w tym momencie puszczasz.

Psychologia i empatia są o wiele ważniejsze w marketingu, niż wszyscy sądzą.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Nie uważasz, że coś jest nie tak z podejściem niektórych firm

Nie uważasz, że coś jest nie tak z podejściem niektórych firm, kiedy wydają na 1 targi/event więcej niż w całym roku na:

-google ads, czy reklamy w social media,

-tworzenie contentu, lub

-seo⁉️

Czy ktoś potrafi logicznie wytłumaczyć ten fenomen?

⁉️⁉️⁉️

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Zdecydowana większość zespołów marketingowych należy do co najmniej jednego z tych segmentów:

Zdecydowana większość zespołów marketingowych należy do co najmniej jednego z tych segmentów:

1. Nie wiedzą, jak rozpowszechniać content – produkują treści, ale nie wiedzą, jak się komunikować. Marnują czas i pieniądze na tworzenie, ale nikt ich nie konsumuje.

2. Robią złe rzeczy – marnują czas i wydają pieniądze na to co nie działa.

3. Nie potrafią zmierzyć działań. Widzą, że to co robią działa, ale ponieważ robią dosłownie wszystko, to nie mogą ulokować najlepiej dodatkowego budżetu.

Kiedy dział marketingu nie robi właściwych rzeczy, aby osiągnąć rzeczywiste wyniki biznesowe, wywiera presję na sprzedaż. Generują dużo słabych zapytań, z którymi później muszą sobie radzić handlowcy.

Zatrudnia się więc więcej przedstawicieli handlowych/SDR, więcej managerów, przez co rośnie CAC i koszty obsługi.

A z czasem jest tylko gorzej. Więcej pracowników, więcej procedur, a zysk się nie zmienia.

Naprawiając swój marketing, tak na prawdę naprawiasz swój biznes (zakładając, że produkt i obsługa klienta nie są do niczego).

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Nic nie mam przeciwko performance marketingowi

skuteczny marketing

Nic nie mam przeciwko performance marketingowi, bo cały czas jego używamy tak samo jak nasi klienci, ale w dużo mniejszym zakresie niż kiedyś.

Powód?

Dosyć szybko osiąga swoje maximum.

Po prostu na każdym rynku istnieje ograniczona liczba popytu.

Na przykład, na Twoje główne hasło jest 100 wyszukań w miesiącu w Google Ads.

W dużym uproszczeniu możemy powiedzieć, że jest to 100 klientów.

Niestety, oprócz Ciebie jest jeszcze 10 innych firm, które chcą obsłużyć te 100 osób.

I w tym momencie pojawia się problem. Każdy z Was chce ich zdobyć. Dlatego tak szybko rosną koszty CPC, a im więcej opcji ma klient tym staje się bardziej wybredny.

Przez to podejście firmy tracą bardzo dużo budżetu.

Z tego powodu inbound/brand w długim okresie zawsze wygrają z typowym marketingiem efektywnościowym.

Potrzebujesz kanałów do budowania świadomości, aby zwiększyć intencję, dzięki czemu Twoje kanały marketingu efektywnościowego będą działać lepiej.

Bo dzięki temu możesz zwiększać grupę tych 100 osób, właśnie budując popyt na swoje usługi/produkty (deman gen).

To takie proste.

Oto plan działania:

1. Maksymalnie wykorzystaj swoje kanały marketingu efektywnościowego w Google Ads na dole ścieżki. Dodaj do tego retargetowanie na najlepiej konwertujących social media w Twojej branży.

2. Kiedy performance będzie już trudny w skalowaniu, tj. koszty pozyskania nowego klienta będą zbyt duże zaangażuj się w marketing marki (branding/inbound), który zwiększa świadomość firmy, kategorii i produktu.

3. Monitoruj wyszukiwanie oparte na zamiarach i zwiększaj budżet, aby pokryć nową świadomość, którą stworzyłeś.

Ludzie wszystko komplikują.

Marketing jest naprawdę prosty.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Większość osób zarządzających marketingiem, lub sprzedażą nie pozwala budować świadomości i brandu.

Większość osób zarządzających marketingiem, lub sprzedażą nie pozwala budować świadomości i brandu. Mówią:

„Filmy są drogie w produkcji”

„Spędzasz na tym za dużo czasu”

„Zobacz ile leadów mamy z reklam na pozyskanie klientów” (o dziwo nie mówią nic o jakości)

„Nie możemy nawet zmierzyć, czy to działa”

„Jaki jest zwrot z inwestycji?”

**************************

Po 3 wpisach na blogu i 2 wideo mówią, że to nie działa.

Okej… zostań przy swojej starej strategii rywalizowania budżetami i zasypywaniu działu sprzedaży kontaktami do osób które i tak nie kupią.

Z takim podejściem to w sumie to nie ma się co dziwić, że konsumenci nie przywiązują się do marek tak jak kiedyś, skoro jedyne co widzą to reklamy „chodź tu i kup”.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

W marketingu nie chodzi o znalezienie kolejnego nowego kanału marketingowego

W marketingu nie chodzi o znalezienie kolejnego nowego kanału marketingowego, chodzi o wykorzystanie obecnych kanałów LEPIEJ niż konkurencja.

Każda znacząca firma w danej branży korzysta z dokładnie tego samego schematu.

Robią te same rzeczy. W tych samych kanałach. W ten sam sposób. Z tymi samymi metrykami.

Ale niewielu robi to DOBRZE.

I powiem Ci, że performance marketing to nie jest „rocket science”. W kilka tygodni/miesięcy każdy może nauczyć się obsługi platformy reklamowej. Tylko, że marketing to nie jest tylko wyświetlanie reklam.

Nie musisz też występować na każdym evencie, targach, czy oklejać aut firmowych żeby błyszczały jak żarówka.

To co musisz zrobić to regularnie publikować wartościowe treści, które są ciekawe dla Twoich odbiorców. Dodaj do tego strategię dystrybucji i zrezygnuj z kanałów, które wypadają najsłabiej.

Zyskasz znacznie więcej jeśli te dziesiątki/setki tysięcy rocznie, które przeznaczasz na offline (targi, ulotki, mobilni handlowcy z leasingami na auto) przerzucisz na content online.

Przestań wreszcie mówić, że treści są drogie. Drogie jest to na co regularnie przepalasz budżet.

Zacznij działać z tym regularnie, a okaże się że tak dobrego roku w firmie to jeszcze nie miałeś.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Marketing to połączenie sztuki, psychologii, matematyki, inżynierii systemów, komunikacji i empatii.

Marketing to połączenie sztuki, psychologii, matematyki, inżynierii systemów, komunikacji i empatii.

Dlatego tyle osób nie wie jak robić to dobrze.

Tylko im się wydaje, że marketing to włączenie reklam.

Gdyby tak było to co chwilę byśmy robili zakupy w SM i nie byłoby takie rotacji firm, które znikają z biznesu.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jeśli chcesz „mieć dobry marketing”, który faktycznie napędza przychody i buduje biznes, potrzebujesz 2 rzeczy

Jeśli chcesz „mieć dobry marketing”, który faktycznie napędza przychody i buduje biznes, potrzebujesz 2 rzeczy:

1- Odpowiednie treści

2- Dystrybucja, aby odpowiedni ludzie faktycznie je konsumowali

Większość firm robi to źle.

Zobacz jak wygląda dobry framework, na podstawie historii klienta, lub case study.

SCHEMAT CONTENTU

1. Ramy historii wraz z wynikami biznesowymi

2. Ważne statystyki i informacje na temat klienta któremu pomogłeś

3. Poprzedni stan – przed Twoim działaniem/produktem

4. Ciekawe story jak to zostało wdrożone

5. Stan przyszły – po Twoim działaniu/produkcie

6. Wciągający film, najlepiej jeśli będzie nakręcony u klienta w firmie

SCHEMAT DYSTRYBUCJI

1. Dystrybucja treści za pomocą płatnych reklam w kanałach SM, gdzie są Twoi odbiorcy

2. Reklama wideo YT dla określonych słów kluczowych i na brand konkurencji

3. E-mail marketing do obecnej bazy + lead nurturing

4. Wdrożenie w dziale sprzedaży ponieważ prościej zbudują zaufanie i zbiją obiekcje pokazując wyniki/case study niż tylko mówiąc, że jesteś w tym najlepszy

Jest to dosłownie dokładny plan kampanii, który konsekwentnie może budować Twój biznes. (pominąłem tutaj SEO i typowy performance marketing na hasła transakcyjne o których musisz pamiętać).

Po prostu musisz to zrobić.

Ale większość ludzi i tak nie będzie działać, tylko pozostanie przy typowym włączeniu reklam i czekaniu.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Przestań zbierać „leady” i zacznij zmieniać postrzeganie rozwijania firmy.

Przestań zbierać „leady” i zacznij zmieniać postrzeganie rozwijania firmy.

Prawie nikt w marketingu nie myśli w ten sposób.

O ile typowe podejście „chodź i kup” może działać w ecommerce, przy towarach które mają niską wartość, to w przypadku większej sprzedaży, lub B2B musimy wykazać się dużo większą empatią w kwestii tego, jak wygląda rzeczywisty proces zakupowy.

Zawsze powtarzam, aby skutecznie rozpowszechniać wartościowe informacje.

Ale zamiast tego zbyt wiele ludzi wierzy w magiczne optymalizacje lejka.

Wierzą, że każda platforma ma swoje specjalne ustawienia i jak znajdziesz grupę docelową to za pomocą reklam typowo sprzedażowych zbudujesz olbrzymi biznes.

Zastanów się, tylko tak na prawdę:

Co czujesz/myślisz kiedy przeglądasz sociale, albo oglądasz coś na YT i wyskakuje reklama.

„Chodź i kup”

„Zarejestruj się na webinar, aby dowiedzieć się więcej”

„Zarezerwuj czas na rozmowę z naszym przedstawicielem”

„Zapisz się na demo/trial”

„Kupuj szybko, oferta ograniczona czasowo”

Ludzie tak nie kupują.

Zacznij skupiać się na zmianie postrzegania swojego rynku.

A kiedy robisz to dobrze, generujesz wiele organicznych klientów.

W dodatku Twoi handlowcy będą rozmawiać z ludźmi którzy na prawdę chcą, żeby im pomóc wybrać to co sprzedajesz.

Sprzedaż dzięki temu domyka więcej transakcji.

Zmniejsza się cykl zakupowy.

Jest to sprzeczne z intuicją, dlatego tak wielu tego nie robi. Wydaje im się, że trzeba generować jak najwięcej leadów.

Ale prawda jest taka, że osiągasz znacznie lepsze wyniki biznesowe, gdy koncentrujesz się na potrzebach klientów, a nie na tym, czego Ty chcesz.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Oto jak Twój zespół marketingowy może zwiększyć przychody w 3 prostych krokach:

Oto jak Twój zespół marketingowy może zwiększyć przychody w 3 prostych krokach:

A. Przechwytywanie istniejącego popytu (capturing demand)

To jest klasyczny performance na dół lejka. Czyli optymalizacja współczynnika konwersji, reklamy oparte na zamiarach (intencja transakcyjna, głównie Google Ads, ale nie tylko), optymalizacja procesu sprzedaży itp.

B. Stwórz nowy popyt (demand generation)

Działaj lepiej niż konkurencja jeśli chodzi o budowanie świadomości. To akurat nie powinno być trudne ponieważ większość nie robi tego dobrze. Ograniczają się do SEO i reklam na FB. Więc twórz treści zorientowane na odbiorców, bez nachalnego zamiaru sprzedaży/konwersji. Następnie skutecznie je rozpowszechniaj w najlepszych płatnych i bezpłatnych kanałach. Ogranicz wydatki na te które wychodzą najdrożej. Je zostaw na punkt A (powyżej). Obserwuj, co się dzieje z nowym zapotrzebowaniem, które wygenerowałeś. Obserwuj, jak spada twój CAC, handlowcy domykają więcej transakcji i zmniejsza się czas cyklu sprzedaży.

C. Skonfiguruj śledzenie i analitykę. Mierz podstawowe wskaźniki we wszystkich swoich kampaniach. W performance klasycznie: CPC, CTR, CPL, CPS, ROI, ROAS itp. W przypadku inbound śledź te sygnały które świadczą o konsumpcji contentu, np. watch time, scroll depth, czas na stronie, liczba odwiedzonych podstron na 1 użytkownika, polubienia, udostępnienia itp.

D. Dbaj o relacje poprzez tworzenie jeszcze większej liczby interesujących treści, ABM i lead nurturing.

Tak to się robi!!

Podsumowując:

[Dół lejka]

Cel = sprzedaż

Konwersja = Demo, rejestracja, CPL, CPS itp.

[Góra lejka]

Cel = Konsumpcja i późniejsza świadomość

Konwersja = Brak

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Zacznij od klienta i zastosuj inżynierię wsteczną. Tj. pracuj z całą strategią wstecz.

Zacznij od klienta i zastosuj inżynierię wsteczną. Tj. pracuj z całą strategią wstecz.

Większość firm buduje swoje procesy w oparciu o to co się „ogólnie robi w branży”, czyli pewne przyzwyczajenia, standardy, lub to, co jest dla nich najłatwiejsze/najtańsze.

Organizacje zorientowane na klienta zaczynają od początku, bez niczego.

Wszystko muszą zaprojektować od początku.

Muszą przemyśleć dlaczego coś robią i jak powinni to zrobić.

Piękne rzeczy w biznesie dzieją się, gdy przestajesz podążać za wszystkimi i zaczynasz myśleć samodzielnie.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jestem ciekaw co by się stało gdybyśmy zaprosili do zespołu marketingowców

Jestem ciekaw co by się stało gdybyśmy zaprosili do zespołu marketingowców, którzy celebrują zdobywanie leadów po 3 zł, kilku sprzedawców. 😉

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Atrybucja w marketing

Atrybucja w marketingu omawia sposób, w jaki firmy przypisują skuteczność kampanii reklamowych i innych działań marketingowych.

📍Atrybucja przyznaje kredyt tylko rzeczom, które można zmierzyć.📍

Polega na identyfikacji i połączeniu określonych działań marketingowych z określonymi rezultatami.

Nic więc dziwnego, że marketerzy są tak skoncentrowani na Google Ads, SEO, e-mail marketingu, reklamach społecznościowych opartych na konwersji i banerach online.

Ale z tym podejściem wiąże się masa problemów, które powodują powstawanie błędnych decyzji.

Na przykład ktoś słucha Twojego podcastu, albo obejrzał ciekawy film na tiktoku na telefonie. Wraca do domu, wpisuje na komputerze w Google nazwę Twojej firmy i kupuje po wejściu na stronę.

Atrybucja przypisze tutaj Google Search/SEO/Direct, ale na pewno nie przypisze podcastu/tiktok.

Masz złe dane i mówisz podcast nie działa. Google działa.

Odpycha Cię to od działań, które są skuteczne, ale nie można ich zmierzyć:

-Budowanie społeczności poprzez ciekawy content

-Nagrywanie wideo i podcastów

-Dzielenie się najlepszymi fragmentami długich treści w postaci krótkich filmików w social media

-Dystrybucja tych ciekawych treści

Nie wspominając o tym, że atrybucja zawsze błędnie przypisze przychody wygenerowane za pośrednictwem poleceń, a jak wiemy Word Of Mouth to najlepsza forma sprzedaży.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Generowanie popytu vs Generowanie leadów

Generowanie popytu vs Generowanie leadów.

Stary model marketingowy (generowanie leadów):

Uzyskuj dane kontaktowe do jak największej liczby „potencjalnych klientów”, którzy nie mają zamiaru kupować. Przekazuj ich do przedstawicieli handlowych, którzy podczas rozmowy próbują sprzedać. Niezdecydowane osoby dodawaj do sekwencji lead nurturing. Dane na pierwszym etapie do takich osób zbierasz za pomocą gated content/lead magnet. Stosujesz reklamy pod konwersje.

Efekt:

-bardzo niski koszt za leada

-wysoki koszt pozyskania klienta końcowego (CAC)

-wymagana większa liczba handlowców

-długi cykl sprzedaży

-niski wskaźnik wygranych

-skupia się nie na tym co chce klient, ale co chce firma

Nowy model marketingowy (generowania popytu):

Tworzenie wysokiej jakości contentu, który edukuje i pomaga rozwiązywać problemy grupy docelowej. Następnie treści takie są dystrybuowane w kanałach gdzie najczęściej przebywa grupa docelowa i podejmowana jest komunikacja marketingowa. Odbiorcy sami przychodzą, aby porozmawiać z Twoim zespołem sprzedaży w celu zainicjowania procesu zakupu.

Efekt:

-mniej leadów

-wyższy koszt pozyskania leada, ale znacznie mniejszy pozyskania klienta końcowego (CAC)

-wyższy % wygranych

-krótszy cykl sprzedaży i ścieżka kupującego

-koncentracja na kupującym

-mniejsza liczba wymaganych sprzedawców

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Metryki które oznaczają wzrost firmy

Jeśli na celowniku masz rozwój firmy to istnieje wiele więcej rzeczy które możesz optymalizować, niż tylko generować leady.

1.Wskaźnik wygranych, czyli domykanie transakcji

2.Średnia wartość zamówienia/kontraktu (AOV)

3.Długość cyklu sprzedażowego w dniach

4.Klasyczne generowanie leadów (masa technik, od reklam na konwersje po optymalizację współczynnika konwersji na landing page)

Problem leży w tym, że nikt nie bierze pod uwagę pierwszych trzech i skupia się na generowaniu leadów, ale zrozum…

Jeśli skrócisz cykl sprzedażowy o połowę, to tak jak byś miał 2x więcej MQL/SQL..

Skoro to takie logiczne, to dlaczego nikt o tym nie mówi?

W dodatku wszystkie punkty możesz optymalizować tworząc strategię generowania popytu.

Bo demand gen pomoże pozyskać lepsze osoby do lejka, podczas kontaktu ze sprzedażą będą już mocno doedukowani dzięki czemu handlowcy domkną więcej i szybciej.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Przepalanie budżetu

Z jednej rozmowy:

„Wydajemy na Google ads 70 k miesięcznie i nie wiem czy mi sie to opłaca.”

Takie zdanie ostatnio usłyszałem.

Bez znaczenia czy wydajesz 1 tys., czy 200 tys. to jest duży PROBLEM.

W miesiącu osobiście audytuję 2-5 kont reklamowych (na więcej mi czas nie pozwala i robi to osoba od nas z firmy) (FB, Google, Linkedin etc.) i z reguły przepalają w granicach 15-80% budżetu.

Oto błędy które w UniqueSEO wyłapujemy najczęściej:

-Klasycznie, czyli generowanie leadów, z zimnego ruchu dla złożonych transakcji. Procent wygranych transakcji przez handlowców nie przekracza nawet 0,5%.

-Złe ułożenie struktury lejka. Grupy TOFU zbyt szerokie, a następnie niedostatecznie targetowane w kampaniach remarketingowych w dodatku słabymi kreacjami graficznymi.

-Szerokie tj. dopasowanie przybliżone w Google Ads po to aby wygenerować dużo kliknięć w jak najtańszych stawkach. Najczęściej konwersje ustawiane są na nieistotne metryki tak, aby tylko w raporcie pokazać „mamy konwersje! To działa”.

-Kampanie na promowanie PDF/E-book, którego i tak nikt nie czyta, część osób podaje fałszywy email, a open rate wynosi 15%.

-Popełniając takie podstawowe błędy nie ma się co dziwić, że firmy nie wykorzystują w pełni swojego potencjału.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Co odpowiada za sukces firmy

co odpowiada za sukces firmy

Wiele razy w social media możemy przeczytać, że ktoś pisze „Facebook nie działa.”

Albo Google nie działa.

Przedsiębiorcy i managerowie zapominają, że reklamy, czy marketing to tylko 1 z dziesiątki elementów, które składają się na sukces firmy.

Przykład:

Nawet gdybyś miał najlepszego marketera na świecie…

Istny Gepetto, Luigi, czy Picasso reklamy…

To jeśli w obecnych czasach kazałbyś mu sprzedać kasety VHS to i tak firma szybko by zbankrutowała.

Tu cały model jest do bani.

Już nawet płyty BluRay wypadły z mody mimo tego, że jakość i wielkość zapisu były o lata świetlne niedościgniona przez VHS.

Oczywiście to przykład wyolbrzymiony, ale chcę żebyś widział, że jest wiele innych elementów w biznesie, które są ważniejsze niż reklama.

To tylko 1 puzzel w całej układance.

A jeśli sporo takich rzeczy nie działa, to nie próbuj zatrudniać u siebie w firmie marketera na UoP, czy agencji, żeby później mieć kogo obwiniać.

Najpierw cały system musi być optymalny.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Playbook większości nowych firm

Playbook większości nowych firm (startupów) wygląda tak:

Pozyskaj finansowanie.

Pozyskaj grupkę klientów z relacji inwestora, lub innych jego firm w które inwestuje.

Wyznacz cel „sky is the limit”.

Zatrudnij kilku sprzedawców i zasyp ich słabymi lead’ami z formularzy lead ads.

Kiedy ich poziom niezadowolenia i brak motywacji osiągnie apogeum, zatrudnij CMO.

Oczywiście nowy dyrektor Marketingu ma zbyt niski budżet na cokolwiek sensownego, a Ty wymagasz od niego liczb w excelu i więcej leadów.

On więc leci starym schematem, aby generować tylko więcej zapytań.

Zwalniasz go po pewnym czasie i zatrudniasz agencję.

Scenariusz wygląda tak samo. Agencji każesz generować jak najtańsze leady.

Zwalniasz agencję.

Szukasz kolejnego CMO i tak w kółko.

Przepalasz pieniądze na niewłaściwe działania.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Myślisz inaczej?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Dlaczego mierzysz wszystko

Firmy chcą mierzyć wszystko za pomocą złotówki włożonej, kontra ile zostało wyciągnięte.

W efekcie każda treść, reklama i działanie ma miec przypisaną wartość.

Idąc dalej, content który tworzysz jest bardzo słaby, bo nikomu z markeitngu na tym nie zależy, aby był dobry.

Tworzenie mocnych treści zabiera dużo czasu.

Ale żeby dało się to „Zmierzyć” to trzeba pozyskać leady. Więc marketing zamiast zrobić coś dobrego, tworzy tylko z wierzchu wyglądający ciekawe lead magnet, aby osoba zostawiła dane. Reszta już ich nie obchodzi. Ale za to da się to zmierzyć!

Reklama 1 wygenerowała XX leadów. Lead magnet pobrało XX osób.

Tylko, że to jest myślenie krótkoterminowe.

Efekt?

  1. Treść faktycznie nie jest zbyt dobra. Ponieważ Twoim CELEM jest pozyskiwanie potencjalnych klientów, a nie tworzenie wartości.
  2. Sprawiasz, że ludzie na siłę muszą zostawić swoje dane, bo clickbait’owy lead magnet ich zainteresował, a i tak nie są Twoim docelowy klientem.
  3. Ponieważ mierzysz leady, to nie robisz rzeczy które faktycznie działają (tylko, że w dłuższym terminie). Nie publikujesz konsekwentnie, nie budujesz społeczności, nie tworzysz wartościowych filmów, czy podcastu. Ponieważ błędne wskaźniki mówią ci, że te rzeczy nie są optymalne do zmierzenia.

Zmień sposób myślenia, a zobaczysz lepsze wyniki ✌️

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Większość osób na stanowiskach zarządczych nie rozumie marketingu.

Większość osób na stanowiskach zarządczych nie rozumie marketingu.

Rozumieją sprzedaż.

I dlatego przenoszą na marekting typowo sprzedażowe metryki.

Chcą mierzyć każde działanie pod względem generowania przychodów.

Powoduje to, że zespół marketingowy/agencja, musi wykonywać w marketingu typową sprzedaż.

Bo tego, że osoby regularnie czytają Twoje posty, słuchają podcast, czy oglądają YouTube – NIE DA się zmierzyć.

Programy do atrybucji nigdy tego nie pokażą.

Ktoś lubi w SM Twój content i regularnie czyta/ogląda. Pewnego dnia, kiedy będzie potrzebował produktu, wpisze w Google nazwę Twojej firmy i kupi.

Nie zmierzysz tego. A wpływ na metryki był. Krótki cykl sprzedaży, i handlowiec domknął na 1-2 spotkaniu.

Więc jeśli działasz tylko na lead’ach, to robisz to źle.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Oto jak wygrać swoją kategorię:

Oto jak wygrać swoją kategorię:

1. Popyt

2. Brand

3. ABM

Żeby osiągnąć optymalne wyniki musisz korzystać ze wszystkich trzech.

1.Popyt — wiele osób nie wie, że możesz im pomóc, a Twój produkt/usługa doskonale się do tego nadaje. Musisz doskonale znać swój ICP, stosować marketing produktu, społeczny dowód słuszności, przemyślane przywództwo poprzez narrację strategiczną etc. Za pomocą tych kroków edukujesz kupujących, przez co tworzysz ŚWIADOMOŚĆ I ROZWAŻANIE PRODUKTU.

Następnie dobierasz strategię dystrybucji (SEO, zimny ruch z reklam, eventy, reklamy w podcastach, YT, TT, budowanie i dystrybucja w społeczności, plus inne SM).

2.Marka — w swoim prywatnym notatniku mam zapisany pewien cytat: „entertain the masses, provide a solution to some”. Czyli twórz treści przydatne i/lub zabawne, które CHCĄ Twoi kupujący. Taka treść to wideo/podcast, który oglądają w wolnej chwili, albo edukacyjne posty na socialach, których nie mogą się doczekać.

3.ABM — ciągle podkreślam, że ABM to nie jest remarketing banerami. Tu chodzi o konkretny content, do którego możesz starannie docierać za zarówno dla zimnego ruchu (jak np. konkretne stanowiska, lub firmy), jak i ciepłego (remarketing o posiadane dane i zachowania).

Stworzenie takie systemu wymaga czasu, ale bardzo się opłaca.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Content marketing, a SEO

Content marketing uwzględnia wszystkie kanały.

Jest to głównie inbound, więc:

Content marketing to nie tylko SEO i posty na blogu.

SEO to nie tylko content marketing.

SEO to proces optymalizacji TYLKO dla jednego kanału.

Marketing treści potrzebuje SEO, aby w pełni wykorzystać swój potencjał.
SEO nie działa bez tworzenia świetnych treści, ponieważ nie zdobędziesz linków zwrotnych, ani nie wstrzelisz się w search intent.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

1 trick który robią najlepsze firmy, aby pobić swoją konkurencję

Wszystkie firmy mają klientów

Tylko, że niektóre mają fanów, a inne tylko odbiorców

Więc jaki jest sekret, tych które tworzą więzi biznesowe na lata, a klienci sami chętnie polecają ich produkty?

Edutainment- edukują i zapewniają rozrywkę.

Nie są bezosobowe i nie wyglądają nudnie.

Ich działalność nie jest jakimś sekretem.

Pokazują co się dzieje w firmie, jak wygląda produkcja nowego model, czasem podzielą się jakimiś wpadkami.

W ten sposób buduje się więź w biznesie.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Unikaj podstawowych błędów biznesowych

Większość przedsiębiorców kreśli w głowie olbrzymie plany na kilka lat w przód.

Jest to niczym fantazja.

Mentalna prokrastynacja. Niby myślę o biznesie, ale odwlekam najważniejsze działania.

O ile dobrze jest mieć wizję głównego celu przed oczami.

O tyle powinieneś się skupić na zadaniach krótkoterminowych.

Bo to one dają Tobie od razu feedback, i na ich podstawie możesz się uczyć czy adaptować do zmieniających się warunków.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?


______________________________________
PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują

Wiele osób myśli, że klienci kupują najładniejszą rzecz i dlatego skupiają się na wyglądzie, czy to opakowaniu czy designie produktu.

Ale zastanów się co możesz stwarzać opór przed kupnem nowej rzeczy, tym bardziej od firmy której nie znamy zbyt dobrze?

W takich sytuacjach nie chcemy ryzykować i nie wybieramy najładniejszego designu, a produkt który powoduje najmniejsze ryzyko.

Więc Twoim zadaniem jest to aby oferta jaką posiadasz była najmniej ryzykowana.

Oto 3 sposoby jak to zrobić:

1.Mocna gwarancja

2.Wzmacniaj zaangażowanie klienta przy wyborze

3.Doskonałe case study lub referencje

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Dlaczego powinieneś się specjalizować w swojej niszy

Istnieje kilka powodów dlaczego nawet w wąskiej branży dobrze jest się specjalizować

Oto one:

Po pierwsze domykasz więcej klientów

Po drugie masz lepsze warunki finansowe, bo skoro działasz w niszy to nie masz konkurencji

I po trzecie, to wynika z poprzedniego punktu, skoro nie masz konkurencji i nie mogą Ciebie nikim zastąpić to Ty dyktujesz warunki.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

#1 Dlaczego Większość Firm Upada

Musisz wiedzieć na czym się skupiać.

Nie staraj się być mistrzem we wszystkim, tylko w czymś co dla wielu ludzi w Twojej branży jest problemem.

I na tym etapie powinno skończyć się Twoje myślenie,

Bo to co naprawdę się liczy to działanie.

A ludzie lubią planować i tworzyć strategie

Bo tak naprawdę to ukryta prokrastynacja.

Niby coś robią, a tak naprawdę nie poruszają się do przodu.

Nawet najlepszy pomysł na świecie jest nic nie wart bez wykonania.

I pamiętaj, najlepszy czas na rozpoczęcie nigdy nie nadejdzie.

Zawsze będzie jakieś ale, więc musisz zacząć już teraz.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Czy wiesz czego chcesz?

Jeśli będziesz wiedział konkretnie  czego chcesz to możesz zrobić dokładny plan jak tam dotrzeć

A co robi większość ludzi?

„Chcę odnosić sukces”

„Chcę więcej zarabiać”

„Chcę schudnąć”

Okej, chcesz schudnąć? Idź do toalety, zrób siku i już mniej ważysz.

Schudłeś? Nie, ale no niby tak.

Widzisz, to nie jest konkretny cel. Tego nie da się zmierzyć.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jak podnieść średnią wartość zamówienia w ecommerce?

Twoje AOV zadecyduje czy będziesz zarabiać czy tracić.

Ponieważ im wyższa Twoja średnia wartość zamówienia, czyli klient podczas jednych zakupów zostawia więcej, tym możesz pozwolić sobie na zatrudnienie kolejnych pracowników, czy zwiększenie budżetu na reklamy.

A jeśli wydajesz na marketing więcej niż Twoja konkurencja to jesteś numerem 1.

I BOOM wygrałeś tę grę!

Więc jak podnieść AOV?

Dodaj wysyłkę standardową i ekspresową za dodatkową opłatą.

Wydłuż gwarancje.

Upsell, czyli przedmiot który kosztuje więcej, ale jest z tego samego gatunku, który osoba kupuje.

Cross sale- sprzedaż produktów komplementarnych, czyli uzupełniających.

Bump offer, ale o tym przeczytasz na naszym blogu. Link w opisie filmu.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Najlepsza Technika Marketingowa Dla Osób Które Ciebie Nie Znają

Najlepszy rodzaj reklamy jaki możesz zastosować, jeśli ktoś Ciebie nie zna to story.

Bo widzisz, storytelling to opowiadanie historii, a z historią nie można się kłócić

Jeśli wyjdziesz przed ludzi z reklamą typu:

„robię X”

To zaraz zaczną Ciebie hejtować, albo konkurencje będzie pisać że robi to lepiej.

Ale jeśli opowiesz historię, która pokazuje Twoje doświadczenie,  umiejętności, czy to jak poradziłeś sobie z problemem, to z tym nie można dyskutować.

W dodatku historie wciągają nas bardziej niż suche fakty, ponieważ już od zamierzchłych czasów ludzie je opowiadali i słuchali.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Reklamy Google dla początkujących bez wątpienia dają lepsze rezultaty niż facebook ads, ponieważ jeśli ludzie wpisują dane słowo do wyszukiwarki to mają pewien zamiar. Mówimy na to zamiar transakcyjny, czy zakupowy.

Szukają rozwiązania na swój problem.

Natomiast w przypadku facebook ads, ludzie nie szukają rozwiązania na swój problem, dlatego najpierw musisz stworzyć potrzebę. Oni nie są świadomi, że czegoś potrzebują dlatego cykl zakupowy zabiera więcej czasu i musisz dobrze zaprojektować lejek marketingowy.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jak Google Wybiera Firmy Które Chce Kupić?

Kiedy Google kupiło YouTube w październiku 2006 r., a także wiele innych firm, ich strategia sprowadzała się do wyjątkowej metody Larry’ego Page’a dotyczącej kupowania firm i wewnętrznego opracowywania produktów… strategii, którą nazywa „Testem szczoteczki do zębów”.

Czyli jeśli używasz dany produkt, czy usługę więcej razy niż szczoteczkę do zębów to mogą wtedy kupić taką firmę.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Prawdziwy Powód Dlaczego Tyle Firm Upada

Większość osób, które zakłada biznes, chce sprzedawać produkt, który wydaje im się fajny. I to jest błąd. To co powinni sprzedawać to produkt, który chcą ich odbiorcy. Czyli coś co nie daje nam spać po nocach i powoduje, że mamy problem, którego nie możemy rozwiązać.

Więc zrób swój research.

A jak już zidentyfikujesz te problemy, to stwórz produkt, napisz ofertę i połącz to co oferujesz z wymarzonym stanem, gdzie problem nie ma już znaczenia.

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Jak Znaleźć Swoją Prawdziwą Pasję Do Biznesu

To proste. Zobacz jakie strony przeglądasz w wolnym czasie, sprawdź swoją historię przeglądania w Google.  Sprawdź historię filmów youtube.

Nie chodzi mi tutaj o oglądanie tańców na tiktoku, ale sprawdź co naprawdę Ciebie interesuje.

Przejrzyj swoje konto na allegro, co kupowałeś w ostatnim czasie.

Jakie książki czytasz.

To najprostsza droga. Nie wymyślaj nic na siłę.

Później zacznij działać. Pomagaj ludziom, sprzedawaj na allegro, czy amazon. Zacznij w ten sposób. Metodą małych kroków.

A dlaczego jest to tak świetna metoda?

Bo to jest coś co i tak robisz, nawet jak jeszcze na tym nie zarabiasz.

Więc co w tym złego jak ktoś będzie Ci za to płacił?

Jeśli ten post Ci się spodobał, zostaw 🔔 na moim profilu, aby być na bieżąco z kolejnymi.

#marketing #b2b #leadgeneration #b2bmarketing #reklama #biznes #polska #firma #sprzedaż

PS.

Co o tym sądzisz?

PS.

Jak działamy?

👉 prowadzimy Twoje konta (np. Google Ads, Facebook) i/lub SEO

👉jeśli zajmuje się tym Twój dział marketingu to działamy na podstawie edukowania, szkoleń i mentoringu (np. Wdrożenie frameworka „Performance Branding”, ABM, GoToMarket, Demand Generation i Demand Capturing)

👉jeśli dopiero zaczynasz, sugerujemy pracę ucząc się z naszych kursów online

Sprawdź: https://uniqueseo.pl/

Potrzeba czy chęć?

Jak myślisz, co jest prostsze do zaspokojenia:

potrzeba czy chęć?

To jeśli ktoś czegoś CHCE niż tylko potrzebuje.

Jeśli ludzie wiedzą co chcą to łatwiej im to sprzedać.

To że ktoś czegoś potrzebuje, nie znaczy wcale że to kupi.

Zobacz ile osób potrzebuje zgubić wagę, ale czy to znaczy że kupują catering i karnety na siłownie?

W większości przypadków ludzie mają niestety więcej potrzeb niż rzeczy które chcą, więc trzeba ich przekonać

żeby chcieli to czego potrzebują

Jak to zrobić?

Poprzez marketing.

Edukujesz odbiorców, mówisz im jaki wielki jest to problem i jak duży ma impakt jeśli tego problemu nie rozwiążą.

Dzięki temu przekształcasz potrzebę w pragnienie.

📩 Darmowy Webinar – Obejrzyj ► https://uniqueseo.pl/landing-webinar/

🏆Platforma z kursami► https://szkolenie.rafalszrajnert.pl/

🔔 SUBSKRYBUJ: Jeżeli film Ci się podoba – daj kciuk w górę. 👍

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!