Czym jest marketing internetowy? Twój przewodnik po dzisiejszym marketingu online

Definicja marketingu internetowego



Definicja- marketing internetowy to proces promowania firmy lub marki i jej produktów lub usług za pośrednictwem Internetu za pomocą narzędzi, które pomagają zwiększyć ruch, potencjalnych klientów i sprzedaż.

Marketing internetowy to bardzo szeroki termin, który obejmuje szereg taktyk marketingowych i strategii - w tym treści, e-mail, wyszukiwanie, płatne media i wiele innych.

W dzisiejszych czasach marketing internetowy jest często używany zamiennie z "content marketingiem".

Czemu?

Ponieważ content marketing to marketing internetowy teraźniejszości i przyszłości.

Content Marketing to:

"Strategiczne podejście marketingowe koncentruje się na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno zdefiniowanej grupy docelowej, a także w celu zwiększenia zyskowności działań klientów."

Zapamiętaj:

W dobie dynamicznego rozwoju Internetu oraz mediów społecznościowych, firmy chcące zachować konkurencyjność na rynku nie mogą ograniczać się jedynie do tradycyjnego marketingu. Działania prowadzone w Sieci są dziś znacznie skuteczniejsze niż reklama w telewizji, radio czy prasie – a zwykle nie wymagają ponoszenia aż tak wysokich kosztów. Dowiedz się zatem czym jest marketing internetowy i jakie działania wchodzą w jego zakres.

Pomyśl o tym w następujący sposób: content marketing (lub marketing przychodzący) jest w bezpośredniej sprzeczności z tradycyjną reklamą (marketing wychodzący) i bezpośrednią integracją z wzorcami i nawykami dzisiejszego pokolenia.

Content marketing udostępnia treści, które odnoszą się do naszych potrzeb i jest tam, gdzie chcemy.

Marketing internetowy treści a reklama tradycyjna



Oto ścieżka ewolucyjna kryjąca się za zmodernizowaną formą marketingu, która dziś odnosi największe sukcesy.

Sprzedaż przestała działać (również tradycyjna reklama).

Czemu?

Tradycyjna reklama koncentruje się na wysyłaniu wiadomości do konsumentów, aby skłonić ich do zakupu.

Przerywa nam czynności, przeszkadza i jest natrętna.

Krzyczy: "Hej, spójrz na mnie!", Machając rękami.

Możesz próbować unikać kontaktu wzrokowego, ale tradycyjne reklamy są trwałe .

Wiesz, jak wyglądają tradycyjne reklamy, ponieważ jesteś bombardowany nimi każdego dnia.

Pomyśl o reklamach telewizyjnych, billboardach, reklamach w czasopismach, reklamach radiowych i banerach internetowych.

Reklamy pojawiły się już bardzo dawno temu.

Reklamy mogą nadal działać w niektórych strategicznych miejscach.

Ale użytkownicy Internetu mogą po prostu klikać reklamy, jeśli nie chcą ich oglądać.

Reklamy są denerwujące .

Zamiast firm atakujących konsumenta, marketerzy muszą przyjąć inne, łagodniejsze podejście.

Marketing internetowy treści jest właśnie taki.

Marki i sprzedawcy, którzy go używają, publikują treści, które uczą, inspirują, prowadzą lub rozwiązują problem dla swoich docelowych odbiorców.

Dzięki niektórym poręcznym celom można znaleźć te treści w Internecie bez ich naciskania.

Jeśli odbiorcy zyskają coś użytecznego z treści, będą wracać po więcej.

Wreszcie konsumenci mogą wchodzić w interakcję z marką organicznie i udostępniać swoje treści w mediach społecznościowych.

Ci lojalni obserwatorzy mogą w naturalny sposób zostać przekonani do sprzedaży i sprzedaży .

Wszystko to dzieje się z naciskiem na nadanie wartości użytkownikowi.

Pomóż użytkownikom - zaoferuj im wartość, a oni ci wynagrodzą.

Na tym właśnie polega marketing internetowy / content marketing.

Działania reklamowe w Internecie

Pojęcie marketingu jest ściśle związane z reklamą. Internet to dziś najszybsza droga dotarcia do Klienta. Zadaj sobie proste pytanie – co zwykle robisz zanim dokonasz zakupu? Pewnie poszukujesz produktów poprzez wyszukiwarkę Google, przeglądasz portale aukcyjne i strony różnych firm, korzystasz z internetowych porównywarek cen, czy też zapoznajesz się z opiniami w mediach społecznościowych i na forach dyskusyjnych. W marketingu internetowym wykorzystuje się wszystkie tego typu źródła.

Content marketing – od niego wszystko się zaczyna



Specjaliści od marketingu internetowego od kilku lat powtarzają, że content jest królem (content is the king). Tylko zrozumiała i przydatna dla odbiorcy treść stanowi gwarancję sukcesu. Aby tak się stało, powinna być ona kierowana do Klientów o ściśle określonym profilu – z uwzględnieniem ich indywidualnych cech i potrzeb. Personalizacja to jeden z kluczowych nurtów we współczesnym marketingu online. Treści mogą przyjmować np. postać artykułów sponsorowanych, wpisów blogowych, podcastów video, czy darmowych ebooków.

Dlaczego marketing internetowy?



Skoro już wiesz, czym jest marketing internetowy, nadal możesz się zastanawiać, dlaczego jest tak dużo szumu wokół niego.

Cóż, jest to całkowicie uzasadnione.

Marketing internetowy okazał się sukcesem..

Oto kilka statystyk zebranych z internetu, aby pomóc ci zorientować się, dlaczego internet / content marketing jest wysoki:

Do 2019 r. Marketing internetowy treści ma stać się branżą wartą 313 miliardów dolarów .

91 procent firm już jest przekonanych o swojej sile i już przyjęło to jako istotną taktykę marketingową.

Marketing treści kosztuje o 62 procent mniej niż tradycyjny marketing, ale przyciąga 3 razy więcej potencjalnych klientów

. Jeśli prowadzisz małą firmę z blogiem, zgarniesz o 126 procent więcej potencjalnych klientów niż konkurenci bez bloga

Jeśli masz bloga i publikujesz treści, średnio średnio 434 procent więcej stron indeksowanych w Google

I jest coś więcej.



Konkluzja: te rzeczy działają.

5 przykładów treści: Podanie wartości dla dużych zwrotów



Czytanie o świetnym marketingu treści nie wystarczy, aby naprawdę zrozumieć, jak to działa. Zamiast tego musisz zobaczyć, jak działa, aby uchwycić jego fundamentalną wartość.

Ponieważ gdy treść jest naprawdę dobra , może robić niesamowite rzeczy.

Oto kilka najlepszych przykładów typów treści od marek, które zapukały do ​​tworzenia treści z parku.

1. Posty i artykuły na blogu

Jednym z najczęstszych typów treści są posty i artykuły na blogu.

W szczególności blog jest świetną platformą treści, ponieważ zapewnia podstawy dla wielu postów, stron i treści, które wskazują na twoją stronę.

Pomyśl o blogu jako pniu drzewa. Twoje indywidualne posty na blogu to oddziały, które docierają do zakątków internetu i wyszukiwarek. Użytkownicy mogą znajdować swoje oddziały i śledzić je z powrotem do głównej witryny. To daje więcej możliwości w przypadku potencjalnych klientów i sprzedaży.

Wynik?

Oddani fani, obserwatorzy i klienci za swoje wydarzenia, szkolenia i doradztwo.

2. Infografiki

Infografiki to zabawne, wizualne sposoby prezentowania cennych informacji.

Używają wykresów, wykresów, ilustracji i ilustracji do wyjaśnienia pojęć. Ten rodzaj treści jest lekkostrawny i całkowicie można go udostępniać.

3. Case Studies

Inną popularną i skuteczną formą treści jest studium przypadku.

Ogólnie rzecz biorąc, studium przypadku to dogłębne spojrzenie na niektóre działania, które zakończyła Twoja marka lub firma, które przyniosły wymierne rezultaty.

Zwykle przekłada się to na coś, co wykonałeś dla klienta.

Agencja informuje, w jaki sposób zrealizowała udaną kampanię content marketingową dla marki. Rozmawiają o tym, jak to się ze sobą łączyło, o "sprawach" projektu i wynikach (przedstawionych w mierzalnych statystykach).

Ten rodzaj treści jest niesamowitym twórcą zaufania z oczywistych powodów.

4. Podcasty

Dla tych z Państwa, którzy wzdrygają się na myśl o napisaniu posta na blogu lub dogłębnego artykułu lub studium przypadku, są dla was dostępne media treści.

Są podobne do opowiadania historii i audycji radiowych z przeszłości, ale ludzie mogą je pobierać i słuchać odcinków, ale i kiedy tylko chcą.

Jeśli jesteś dobrym mówcą lub prowadzącym rozmowę kwalifikacyjną, ten format treści może być świetny do dzielenia się cennymi informacjami z odbiorcami.

5. Filmy wideo

Filmy są obecnie najgorętszym rodzajem treści.

Statystyki są oszałamiające.

Do 2021 r. Filmy będą przechwytywać 82 procent całego ruchu internetowego

Każdego dnia ponad 500 milionów godzin filmów jest pobieranych na YouTube

Łatwo zrozumieć, dlaczego filmy dominują.

Filmy są proste do konsumpcji, są zabawne i odwołują się do obecnego deficytu uwagi, którego doświadczamy, kiedy surfujemy po Internecie.

Narzędzia dotarcia za pomocą marketingu internetowego



Płatna reklama w wyszukiwarce Google

Jedną z popularniejszych metod promocji w Internecie są kampanie w postaci reklamy kontekstowej Google Adwords. Polega ona na umieszczeniu nad naturalnymi wynikami wyszukiwarki linku kierującego do strony docelowej, a także krótkiego tytułu oraz perswazyjnego opisu. Koszty ponoszone za tego typu reklamę są uzależnione od liczby wejść na stronę.



Zwiększenie z płatnych metod

Bezpłatne wyszukiwanie może zapewnić świetne współczynniki klikalności. Daje także korzyści wynikające z nieodłącznego zaufania ludzi do wyników Google.

Czasami jednak inwestowanie w płatne wyszukiwanie może Ci pomóc.

Przykłady:

Użyj płatnego wyszukiwania, aby przeprowadzić remarketing wśród użytkowników, którzy znaleźli Twoją witrynę za pomocą bezpłatnych wyników wyszukiwania, i dostosuj dla nich reklamy na podstawie ich doświadczenia.

Przetestuj różne wersje tekstu reklamowego (testy A / B), aby sprawdzić, które z nich działają lepiej - a następnie wykorzystaj zdobytą wiedzę na stronach docelowych w witrynie.

Płatne wyniki wyszukiwania mogą poprawić Twoją widoczność w sposób, w jaki nie można skorzystać z bezpłatnych wyników wyszukiwania, np. Dać czas i widoczność na słowa kluczowe o dużej objętości, w przypadku których trudno jest uzyskać organiczną pozycję w rankingu.

Połączenie płatnego wyszukiwania i content marketingu zapewnia spójny marketing internetowy w całości.



Ruch organiczny i płatny może się połączyć, aby zapewnić Ci lepszą widoczność i lepsze wyniki w zakresie generowania ruchu, co może zwiększyć liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż.

Pozycjonowanie SEO - Search Engine Optimization (SEO)

Spora część internautów świadomie pomija reklamowe wyniki wyszukiwarki. Chcąc do nich trafić, trzeba więc zastosować kolejne narzędzie marketingu internetowego jakim jest pozycjonowanie stron w naturalnych wynikach Google. Firma specjalizująca się w SEO podejmie wówczas szereg działań w celu zwiększenia wartości strony z punktu widzenia algorytmów wyszukiwarek.

Można do nich zaliczyć m.in. link building (pozyskiwanie linków umieszczanych w innych portalach – najlepiej powiązanych tematycznie), optymalizacja kodu źródłowego, dostosowanie znaczników meta etc. Na efekty pozycjonowania zwykle trzeba poczekać do kilku miesięcy – jeśli firma SEO obiecuje błyskawiczne rezultaty, wtedy najprawdopodobniej stosuje niedozwolone techniki. Strona znajdzie się szybko na czołowych pozycjach, jednak za chwilę zostanie surowo ukarana – nawet nałożeniem stałego bana.

Kiedy używasz SEO z content marketingiem , może to zabrać Cię dalej, dłużej.

Te dwa elementy razem pomagają wzmocnić swój ekologiczny ( czytaj: bezpłatny ) zasięg i widoczność w Internecie.

SEO obejmuje różne techniki, które pomagają dostać się do najlepszych miejsc na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Oznacza to, że ludzie mogą Cię znaleźć, szukając jakiegoś tematu, który ich interesuje lub potrzebujesz pomocy.

Nadrzędnym celem dobrego pozycjonowania jest sprawienie, aby strony Twojej witryny znalazły się na pierwszej stronie Google. (W końcu większość ludzi rzadko, jeśli w ogóle, kliknij na stronę 2 w poszukiwaniu informacji.)

Oto kilka podstawowych technik SEO, które pomogą w indeksowaniu i pozycjonowaniu treści w wynikach wyszukiwania:

Strategicznie umieszczone słowa kluczowe - należy umieścić docelowe słowo kluczowe w nagłówku, w podtytułach, w treści i opisie meta, aby pomóc Google od razu określić, o co chodzi.

Dobrze zaprojektowana, dobrze zorganizowana witryna - Google sprawdza, jak można wykorzystać Twoją witrynę lub jak łatwo jest klikać, znajdować i szukać treści. Czyste adresy URL stron - struktura adresów URL stron nie powinna być bełkotem (np. Http://twoja_domena.com/blog/content123xyz-asdfkla ). Powinny być proste i łatwe do odczytania (np. Http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo ).

Oczywiście, jest to po prostu niezły SEO. Aby uzyskać lepszy, głębszy wygląd, sprawdź SEJ ebook SEO 101: Naucz się podstaw optymalizacji pod kątem wyszukiwarek .

Bannery reklamowe

Reklamować w Sieci możemy się również poprzez zamieszczenie bannerowych materiałów graficznych. Można dokonać wyboru spośród dwóch metod rozliczania – za kliknięcia oraz za wyświetlenia. Usługę taką oferuje m.in. Google, zamieszczając bannery na stronach internetowych swoich partnerów.

Marketing wirusowy

Bardzo skutecznym sposobem na promocję w Internecie jest tzw. marketing wirusowy. Polega on na tym, aby skłonić samych Klientów do dzielenia się treścią o charakterze reklamowym. Najlepszym na to sposobem jest dostarczenie im atrakcyjnych materiałów, które zechcą polecać swoim znajomym – najczęściej poprzez media społecznościowe (Facebook, Twitter, Linkedin, Wykop.pl etc.). Pamiętasz popularność psa-pająka Wardęgi? To doskonały przykład na skuteczność marketingu wirusowego.

Influence marketing

Liderzy opinii w Internecie tacy jak popularni bloggerzy czy youtuberzy mają ogromne możliwości oddziaływania na swoich odbiorców. Influence marketing polega na zaangażowaniu ich do promocji własnej marki. Zadaniem tego typu osoby jest polecenie czytelnikom czy słuchaczom określonego produkty lub usługi. Informacja taka jest znacznie bardziej wiarygodna niż nachalne kampanie marketingu szeptanego w postaci spamu, a przez to przynosi lepsze rezultaty.

Marketing online to nie tylko reklama

Decydujemy się na działania marketingowe po to, aby zwiększyć osiągane przez firmę zyski – to sprawa oczywista. Myliłby się jednak ten kto by sądził, że wystarczy jednorazowe działanie reklamowe, niezależnie od wielkości budżetu przeznaczonego na ten cel. Marketing internetowy powinien opierać się na wielomiesięcznej – a często nawet wieloletniej strategii. Wymaga jednoczesnego testowania różnych rozwiązań i wyciągania na ich podstawie wniosków. Nie może być mowy o żadnym przypadku.

Oprócz typowej promocji reklamowej, konieczne jest dbanie o wizerunek firmy oraz kreowane przez nią marki. Skuteczny marketing sieciowy uda się jedynie wówczas, jeżeli zostanie nawiązana, a następnie utrzymana więź z docelowymi Klientami. Są oni już zmęczenie nachalnymi treściami reklamowymi, których celem jest jedynie nakłanianie do zakupu. Trzeba więc nawiązać dialog z Klientem, umożliwić mu dzielenie się własną opinią oraz zgłaszanie zastrzeżeń i propozycji usprawnień. Tylko jeśli uzna on, że firma interesuje się jego potrzebami, będzie skłonny zachować względem niej długotrwałą lojalność.

Co jest potrzebne do marketingu internetowego



Więc jesteś całkowicie zdecydowany na rozwój marketingu internetowego.

Kochasz ideę kreatywności, dzielenia się wartościami z potencjalnymi klientami / publicznością oraz budowania lojalności wobec marki i relacji z klientami w sposób organiczny.

Ale chwileczkę.

Nie możesz po prostu wskoczyć na to ślepo.

Najpierw musisz zrozumieć kluczowe elementy skutecznego marketingu internetowego.

Zawierają:

Strategia marketingowa treści



Marketing treści bez strategii zakończy się niepowodzeniem - to tylko smutna prawda.

Musisz mieć kierunek, plan, odpowiednie narzędzia i sposoby mierzenia postępów, jeśli spodziewasz się gdziekolwiek pójść.

Oto podstawowe zasady dotyczące strategii marketingu treści :

Cele. Jest to niezbędne. Musisz wiedzieć, gdzie chcesz się udać i jaki sukces będzie dla ciebie (i ciebie samego), zanim uda ci się dotrzeć do celu.

Twoja marka i odbiorcy. Kiedy w końcu zaczniesz tworzyć treści, musisz wiedzieć, z kim rozmawiasz i dostosować głos swojej marki, by przyciągać do nich wyjątkowe cechy. Jeśli nie kierujesz reklamy do właściwych odbiorców (tych, którzy będą się pochylać, aby usłyszeć, co mówisz), nie odniesiesz sukcesu. A jeśli nie możesz znaleźć sposobu na wyróżnienie się, wtopisz się w hordy innych marek konkurujących o uwagę w swojej branży.

Słowa kluczowe i badania. Raz wiesz dlaczego i kto , trzeba zająć się how . Jak dotrzeć do odbiorców? Czego chcą się nauczyć, jakie problemy muszą rozwiązać? Sprawdź słowa kluczowe, które mają być kierowane, aby znaleźć się w wynikach wyszukiwania i znajdź tematy, które są nieodłącznie związane z Twoimi odbiorcami, zanim utworzysz jakąś treść.

Treść i zobowiązania. Jakie typy treści stworzysz? Jak często będziesz publikować? Gdzie będziesz publikować? Musisz przygwoździć te fundamenty, aby móc tworzyć treści o spójności i jakości.

Tworzenie treści. Gdy już masz tematy, słowa kluczowe, wyrazisty głos i grupę docelową, możesz tworzyć treści. Jeśli jednak Twoje treści nie są naprawdę dobre, marnujesz czas. Uzyskaj pomoc, jeśli jej potrzebujesz, poświęć czas na dopracowanie i udoskonalenie swoich wyników, i zawsze wypowiadaj najlepsze treści, jakie możesz.

Promocja treści. Twoje treści pójdą znacznie dalej, jeśli promujesz je we właściwy sposób. Promocja jest jeszcze bardziej skuteczna, jeśli planujesz publikację swoich prac, strategicznie publikujesz na swoim blogu i udostępniasz w mediach społecznościowych oraz budujesz społeczność zwolenników, którzy mogą pomóc Ci zwiększyć zaangażowanie.

Cierpliwość



Marketing internetowy treści wymaga pewnych elementów, które są o wiele mniej namacalne niż strategia lub SEO, ale są prawdopodobnie najważniejsze.

Kiedy marketer odnosi sukces, to tylko dlatego że marketing treści to długoterminowa strategia.

Przygotowanie zwrotu z inwestycji zależy od czasu.

Opublikowany dzisiaj post na blogu nie opłaca się jutro, w przyszłym tygodniu ani nawet w przyszłym miesiącu.

Zamiast tego musisz mieć cierpliwość i hart ducha, by czekać miesiące - może nawet do roku lub dłużej - aby zacząć widzieć zwroty.

Dobre wieści?

Content marketing to marketing internetowy, który rozwija się z czasem.

Treści o wysokiej jakości zwiększają odwiedzalność w miarę upływu czasu. Pomaga to budować autorytet strony i może zwiększyć jej zasięg dzięki sposobom, w jakie ludzie wchodzą w interakcję z zawartością, gdy ją odkrywają.

Pomyśl o łączeniu, udostępnianiu, angażowaniu i nie tylko.

Co najważniejsze, wszystkie te składane zwroty mogą pomóc twojemu materiałowi wspiąć się na stopnie Google, co z kolei pomaga mu dotrzeć do większej liczby osób organicznie.

Wkrótce Twoja ciężka praca na tym stanowisku zaczyna się opłacać.

Nie dzieje się to od razu, ale stanie się tak, jeśli skonfigurujesz swoje treści do sukcesu, ze strategią.

To wymaga cierpliwości i hartu ducha, aby to przejrzeć, a także kontynuować publikowanie treści z myślą o nadchodzących miesiącach.

Co teraz? Jak zanurkować w marketingu internetowym



Do tej pory możesz podskakiwać z podekscytowania tym, co nazywa się content marketingiem.

Chcesz zacząć już to robić, teraz.

Jeśli jesteś gotowy do pracy, wykonaj następujące czynności:

Pośpiesz się i ustal cele

Pamiętaj, że to maraton, a nie sprint .

Stawianie sobie poszczególnych kroków jako etapów jest niezbędne, aby zrobić to dobrze - w przeciwnym razie zaczniesz obracać się w kółko, a wypalenie będzie nieuniknione.

Zamiast tego sprawdź stan swojej firmy.

Pomyśl o tym, gdzie chcesz się udać w następnym roku.

Czy masz już klientów?

Czy masz stronę internetową?

Czy zaczynasz od pierwszego kwadratu?

Podnieś pióro i papier lub usiądź przed komputerem i zacznij formułować niektóre cele dotyczące content marketingu .



Spraw, aby Twoje cele były możliwe do osiągnięcia (ale nie za łatwe) i uczynić je mierzalnymi.

Potrzebujesz wskazówek dotyczących celów?

Oto kilka wskazówek dotyczących ustalania celów, w tym sposób powiązania ich z kluczowymi wskaźnikami wydajności (KPI).

Jeśli masz witrynę internetową, upewnij się, że jest zoptymalizowana, przyjazna dla użytkownika i uporządkowana zgodnie z najlepszymi praktykami SEO i użyteczności.

Wreszcie rozpocznij strategię

Teraz, gdy masz cele, dom dla swoich treści czyli stronę internetową i entuzjazm, nadszedł czas, aby przejść do dalszej części strategii marketingowej.

Omówiliśmy już strategię, ale oto są poszczególne kroki, które sprawiają, że działa:

6 kluczowych, możliwych do zastosowania kroków w zakresie marketingu internetowego:

Docelowe badanie odbiorców i rozwój marki

Badanie słów kluczowych i badanie możliwości SEO

Planowania treści

Tworzenie / zapisywanie / tworzenie treści

Budowanie i pielęgnowanie społeczności

Udostępnianie i promowanie treści na kanałach społecznościowych

To jest szeroka lista. Każdy krok ma swój własny zestaw działań i planowania.

Ważne jest, aby nie pomijać żadnych kroków. Każda z nich ma kluczowe znaczenie dla wygrywania w content marketingu.

Tak - wymaga to czasu, wysiłku, planowania, cierpliwości, męstwa i pracy zespołowej, aby wszystko było gotowe.

Jednak po wprowadzeniu marketingu internetowego tylko jeden element treści w swoim arsenale może mieć taki wpływ:

I to jest właśnie to, co może zrobić jeden element treści.

Wyobraź sobie, że uruchomiłeś spójny harmonogram publikowania treści o wysokiej jakości i zbudowałeś pamięć podręczną zasobów treści.

Możliwości są nierzeczywiste .

... Ale tylko wtedy, gdy będziesz gotów zakasać rękawy i zabrudzić sobie ręce.

Wejdź, zaplanuj kurs, zdobądź kreatywność, buduj relacje i ciesz się dzisiejszym marketingiem internetowym.

Różni się od tego, do czego jesteś przyzwyczajony - wciąż ewoluuje.

Podsumowanie

Marketing sieciowy, inaczej marketing internetowy to szereg różnorodnych metod promocji, które warto stosować jednocześnie. Aby zoptymalizować wydatki na reklamę w Internecie, konieczne jest monitorowanie skuteczności poszczególnych kampanii i wyciąganie wniosków na tej podstawie. Nie myśl, że kupisz reklamę i zapomnisz o wszystkim. Tak to po prostu nie działa.